Log in

Pogledaj cijelu verziju : The Elder Scrolls V: Skyrim



Stranica : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

Durin
24-02-2011, 16:25
Wow, upravo pogledao (na game informeru ide sasvim normalno).

http://www.gameinformer.com/b/news/arch ... ction.aspx (http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2011/02/24/mindblowing-new-skyrim-trailer-shows-epic-dragon-action.aspx)

Djeluje ok za sada, što više gledam to sam impresioniraniji. Ovime sam zadovoljan, čini se da su bolje animacije, glazba je ipak malo prenapadna u nekim djelovima. Najviše mi se svidio kadar pri kraju, sa snježnim planinama, maglom itd, nice touch u zadnjem segmentu glazbe.

DJ Not Nice
24-02-2011, 16:34
Ja se ispričavam ako je već bilo;
vizKJt3YGMM

Dignuo mi se, osobito radi kvalitetno umontirane glazbe.

Arbiter of Change
24-02-2011, 17:00
Dragon Shout, može. :)

Duke of Earl
24-02-2011, 17:01
Je, ovo je baš malo jača erekcija. Sad se totalno mogu poistovjetit s onim crtanim fan videom.


HOLY SHIT, WHAT IS THIS? FORGED IN GODS VERY FLAMES

DO MINE EYES, TELL ME LIES, A NEW ELDER SCROLLS GAME,

TIME IS NIGH! I MUST FLY, VENTURE FORTH ON MY QUEST,

GOODBYE MA, GOODBYE PA AND GOODBYE GIRLFRIENDS BREASTTSSSS!

I'LL BE OFF AZEROTH! CATCH YOU LATER HYRULE,

I'LL BE GONE ALBION IM NO LONGER YOUR FOOL!

OTHER CRAP FILLED THE GAP WHILE I WAITED TO BEGIN,

THE ADVENTURE OF MY LIFE IN THE LAND OF SKYRIMMM!!!!!


Jebemti sve, evo gledam po treći put i dođe mi da suzu pustim :(

Aral
24-02-2011, 17:06
Oh, ovo je već malo konkretnije, lajkam kaj vidim, muzika je dobra :)

Mirogamemasta
24-02-2011, 17:07
Pustio sam suzu radosnicu.

Kadamon-sama
24-02-2011, 17:28
Odlično izgleda, zbog ove igre pustam bradu da ju dok ne izade u 1-2 pletenice ispletem :D

Aerial
24-02-2011, 17:59
omfg
...

OMFG

Mislio sam da Oblivion ima blockbuster glazbu, ali kad je u Skyrim traileru eksplodirala melodija iz Morrowinda mislio sam da će mi testisi izletiti iz skrotuma. Zapravo, ako nabavim komp dovoljno dobar za ovo, od 11.11.2011. će mi testisi vrlo vjerojatno postati atavizam :D

The Boz
24-02-2011, 18:02
Zbog glazbe sam lebdio nad stolcem...

Aerial
24-02-2011, 18:04
Zbog glazbe sam lebdio nad stolcem...

Na 1:09 kao da si equipao one bootse iz Morrowinda koje daju permanent leviation, jel :D

Aral
24-02-2011, 18:05
A ne, predobro.

GDra
24-02-2011, 18:07
Odlično.
Glazba je savršena, magije izgledaju puno bolje, kao i animacije.
Zmajevi FTW!!!!1
EDIT: Je li netko primjetio Shrouded Armor iz Obliviona?
Na 1:46

Gothmog
24-02-2011, 18:14
Najezio sam se, jebote...od dragon shouta, cisti nerdgasm...

W3DR4N
24-02-2011, 18:42
Očekivano loše. Malo geekovskog nabrijavanja, repetativne glazbe i klasičnih TES gluparija. Meh.

Gothmog
24-02-2011, 18:45
Hahaha, znao sam da ce uletit s komentarom :D

Aral
24-02-2011, 18:49
Očekivano loše. Malo geekovskog nabrijavanja, repetativne glazbe i klasičnih TES gluparija. Meh.
Već sam mislio da ćeš nas iznevjerit. I dalje si moj idol :)

Inače, Oblivion sam igrao neš malo, tak da je ovo za mene totalno nepoznat teren, niš neznam o loreu i slično, baš me zanima kak će sve ispast na kraju.

Windwalker
24-02-2011, 18:51
BEST GAME EVER!?

Ne, ipak ostajem pri Witcheru.

Second best?

W3DR4N
24-02-2011, 18:52
Al stvarno ne kužim hvalospjeve o glazbi. Identična je kroz TES 3-4-5, i kroz svaku ostalu igru koju potpisuje Jeremy Soule, koji osim jedno te iste varijacije ne bi uspješno kompozirao ni zvuk gaženje mačke.

Windwalker
24-02-2011, 18:55
Al stvarno ne kužim hvalospjeve o glazbi. Identična je kroz TES 3-4-5, i kroz svaku ostalu igru koju potpisuje Jeremy Soule, koji osim jedno te iste varijacije ne bi uspješno kompozirao ni zvuk gaženje mačke.
Odi si provuci šarafciger kroz uho.
Znat ćeš da si ga nabio dovoljno kad ti iziđe kroz drugo uho van.

Sonic_Moronic
24-02-2011, 18:57
Zamisli šetati po tim šumama. Bolesno.

Aral
24-02-2011, 19:03
Neznam jel bilo ili ne al zanimljivo štivo na tri strane, Skyrim’s Dragon Shouts (http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2011/01/20/skyrim-s-dragon-shouts.aspx).

lol na komentar, 1:06, lik kaže Dragon Ball xD

GDra
24-02-2011, 19:07
Inače, Oblivion sam igrao neš malo, tak da je ovo za mene totalno nepoznat teren, niš neznam o loreu i slično, baš me zanima kak će sve ispast na kraju.
Pogledaj ovu (http://www.uesp.net/)Sstranicu, tamo imaš sve o TES loreu.
EDIT: Ponovno sam pogledao trailer, Nirnroot na 1:44 :pray: :pray:

Forengner
24-02-2011, 19:17
Jao Vedrane ne seri molim te.

:( nema drugog nacina da se odgovori...
Fantasticno izgleda!Apsolutno sve mi se dopada!

Gothmog
24-02-2011, 19:18
Al stvarno ne kužim hvalospjeve o glazbi. Identična je kroz TES 3-4-5

Ako se "brend" prepoznaje po toj glazbenoj temi, zasto eksperimentirati sa necim drugim?

Aral
24-02-2011, 19:22
Po neznam koji put pogledao trailer, orgazmično :pray:

Sonic_Moronic
24-02-2011, 19:26
Zašto više uopće dopuštate da vam Wedran trola temu, to mi nije jasno. Ono, čovjek štuje pop i govori kako mu fali varijacije u glazbi, i to još AMBIJENTALNOJ glazbi. Šta više reći, ignoriraj ga i carry on.


Jeremy Soule radi fantastičnu glazbu. Igrao sam TES, Neverwinter Nights, Dungeon Siege, sve igre u kojima sam zapamtio strašno upečatljivu i moćnu glazbu. A tek sam naknadno saznao za svaku od tih igara da im je on pravio soundtrack, mislim da mu to najviše govori u prilog.

Evo tek sam sad bacio oko na wiki i skužio da je radio glazbu za Harry Potter igre, također meni vrlo drage zbog svoje glazbene podloge.. Respekt.

Megger
24-02-2011, 19:27
Jel se to meni cini.. ili je kosa i dalje staticna, priljepljena za glavu i tijelo.. :(
Sve ostalo je savrseno..

Arbiter of Change
24-02-2011, 19:32
Zašto više uopće dopuštate da vam Wedran trola temu, to mi nije jasno. Ono, čovjek štuje pop i govori kako mu fali varijacije u glazbi, i to još AMBIJENTALNOJ glazbi. Šta više reći, ignoriraj ga i carry on.
Ni meni nije jasno.

Nego, je li ono jedan NPC nosi nekakvu varijaciju Legijine uniforme u sceni kad se lik (PC) šeće kroz selo sav zakrabuljen?

Aral
24-02-2011, 19:36
Lik je radio na novom Đuki i Guild Wars 2 :pray:

edit: DoW, koji combo.

Akul
24-02-2011, 19:39
O čemu vi to govorite? W3DR4N je pohvalio trailer (da Skyrim bude ono što on želi, to više ne bi bio TES tako da...)
I slažem se, Jeremy Soul je jop jednom napravio odlično djelo (mada jedva čekam čuti ono glavno od njega: vikinške Sound Trackove)

W3DR4N
24-02-2011, 19:44
Jeremy Soule radi fantastičnu glazbu. Igrao sam TES, Neverwinter Nights, Dungeon Siege, sve igre u kojima sam zapamtio strašno upečatljivu i moćnu glazbu. A tek sam naknadno saznao za svaku od tih igara da im je on pravio soundtrack, mislim da mu to najviše govori u prilog.

Pa no, čuo si istu skladbu u tri-četiri različite franšize, pa nije čudno da ti je ostala u uhu. Da je imalo talentiran, već davno bi radio u filmskoj industriji i skupljao Oscare. No tamo neće proći nekakav Morrowind zvuk rofl.

Aerial
24-02-2011, 19:46
Jeremy Soule, koji osim jedno te iste varijacije ne bi uspješno kompozirao ni zvuk gaženje mačke.

Nigga please.

U pravu si što se tiče onog topica "Što učinite da Skyrim bude igriv", ali to ne mora značiti da se moraš držati svojih kontra-standarda ko' pijan plota.

Icewind Dale, Guild Wars, Neverwinter Nights, Warhammer 40k, Knights of the Old Republic itd itd itd... (http://en.wikipedia.org/wiki/Jeremy_Soule#Video_games)Ssu igre koje, između ostaloga, svi pamte po glazbi.

....

Ako genetski inženjering dođe do te točke, molim boga da se napravi dijete Jeremy Soula i Hansa Zimmera.

Outmind
24-02-2011, 19:59
Vedranova seruckanja na stranu, trailer je čisti teaser, a teaseri mi idu na živce. Kaj smo vidjeli? 10-ak sekundi (vrlo lijepog i uzbudljivog) gameplay-a, a ostalo su bile cu scene i c/p prvog trailera. Nek oni nama daju konkretan gameplay trailer, pa ću ja bit zadovoljan.

Doduše fora mi je ona scena sa lukom i vukom xD a i interijeri izgledaju fantastično. Samo velim, živcira me taj pristup navlačenja za nos i nahajpavanja rulje mrvicama.

Arbiter of Change
24-02-2011, 20:07
Najveća želja? DAJTE NAM NOGE U PRVOM LICU.

croat1gamer
24-02-2011, 20:09
Najveća želja? DAJTE NAM NOGE U PRVOM LICU.
Neostvarena zelja 90% FPS igara.

bezimeni
24-02-2011, 20:20
Mene je ovaj trejeler jako zainteresirao .Nisam očekivao da će me igra zanimati 1/2 posto ...ali eto , ugodno iznenađen .

hansi
24-02-2011, 20:29
Je, ovo je baš malo jača erekcija. Sad se totalno mogu poistovjetit s onim crtanim fan videom.


HOLY SHIT, WHAT IS THIS? FORGED IN GODS VERY FLAMES

DO MINE EYES, TELL ME LIES, A NEW ELDER SCROLLS GAME,

TIME IS NIGH! I MUST FLY, VENTURE FORTH ON MY QUEST,

GOODBYE MA, GOODBYE PA AND GOODBYE GIRLFRIENDS BREASTTSSSS!

I'LL BE OFF AZEROTH! CATCH YOU LATER HYRULE,

I'LL BE GONE ALBION IM NO LONGER YOUR FOOL!

OTHER CRAP FILLED THE GAP WHILE I WAITED TO BEGIN,

THE ADVENTURE OF MY LIFE IN THE LAND OF SKYRIMMM!!!!!


Jebemti sve, evo gledam po treći put i dođe mi da suzu pustim :(

znam cijelu pjesmu napamet, i melodiju i sve.

inace, dolazim doma mrtav ko kurac...
kad ono, cek, zar nije danas .....HOLY SHIT, WHAT IS THIS? FORGED IN GODS VERY FLAMES, DO MINE EYES TELL ME LIES, A NEW ELDER SCROLLS GAME

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Grim
24-02-2011, 21:04
Isse koji su me trnci prošli. Mislim da će mi suze radosnice poteći.

Akul
24-02-2011, 21:24
Vedranova seruckanja na stranu, trailer je čisti teaser, a teaseri mi idu na živce. Kaj smo vidjeli? 10-ak sekundi (vrlo lijepog i uzbudljivog) gameplay-a, a ostalo su bile cu scene i c/p prvog trailera. Nek oni nama daju konkretan gameplay trailer, pa ću ja bit zadovoljan.

Doduše fora mi je ona scena sa lukom i vukom xD a i interijeri izgledaju fantastično. Samo velim, živcira me taj pristup navlačenja za nos i nahajpavanja rulje mrvicama.

Ti videi će doći kasnije. Uobičajeno je da se prvo izdaju hype videi a tek s vremenom detaljniji gameplay. Detaljniji video će doći u svoje vrijeme a teaser ga neće ni odgoditi ni ubrzati.

DJ Not Nice
25-02-2011, 07:13
Q8n1c3hsLZo

Bartuc
25-02-2011, 09:25
Fenomenalan trailer, jedino mi se nije svidjela animacija zmaja na kraju - ima pre ukočena krila pa izgleda kao da nema ogromnu masu. Ali nevjerojatno koliko ova glazba unese života u trailer :pray: I bome jesu poradili na ukupnoj kvaliteti animacija, skužite onog vuka dok trči prema igraču, sasvim je odlično animiran.


Sad još pogledam ovu analizu iznad, ako stignem...


EDIT: Jebena analiza, isplati se pogledati.

Megger
25-02-2011, 11:18
Svidja mi se analiza.. odlicna je. Zapazio sam neke stvari koje nisam ni nakon 5 gledanja trailera.. :pray:

Arbiter of Change
25-02-2011, 11:54
Inače, FUS RO DAH je.

Xero
25-02-2011, 11:59
Force, push balance, ako se ne varam.

Aral
25-02-2011, 12:55
Invisible push of staggering power...uglavnom :) Fora je kaj će bit oko 20 dragon shouta, popriličan broj.

Tsaя
25-02-2011, 13:30
Evo Hd, predobro!
http://www.gametrailers.com/video/debut ... lls/710872 (http://www.gametrailers.com/video/debut-in-game-elder-scrolls/710872)

Mirogamemasta
25-02-2011, 13:34
Eh, da nadam se da cemo moci unajmljivati nekakve čamce/brodove da možemo preći na drugi kraj obale sa njima.
U Oblivionu konji nemaju water walking pa obicno opalim auto-walk, napravim si sendvič i dođem taman kad bude na dugoj strani. :)
Baš gledam Trailer Analysis i combat efekti su za plakati koliko su dobri. Tijelo neprijatelja realno reagira na udarac...OMG... :pray: (Nisam siguran bas da li reagira na svaki potez ili samo na finishing moves, cini mi se da je samo na finishing moves.)
Massive boner comming up...

cham3leon
25-02-2011, 13:38
Jedan od najboljih trailera za igre ikada. Svaka im čast.

Outmind
25-02-2011, 14:12
Jeremy Soule radi fantastičnu glazbu. Igrao sam TES, Neverwinter Nights, Dungeon Siege, sve igre u kojima sam zapamtio strašno upečatljivu i moćnu glazbu. A tek sam naknadno saznao za svaku od tih igara da im je on pravio soundtrack, mislim da mu to najviše govori u prilog.

Pa no, čuo si istu skladbu u tri-četiri različite franšize, pa nije čudno da ti je ostala u uhu. Da je imalo talentiran, već davno bi radio u filmskoj industriji i skupljao Oscare. No tamo neće proći nekakav Morrowind zvuk rofl.

Sad kad amlo bolje razmislim, ova skyrim / oblivion tema me jako podsjeća na song iz pira.t.a (o isuse moram ime filma cenzurirat ffs)s kariba, barem refren.

Aerial
25-02-2011, 14:52
Huh? O_o (QCgRadVS3IE)

Bartuc
25-02-2011, 15:15
Pa ima neke sličnosti od 1:25 do 1:35 :D

Aerial
25-02-2011, 15:17
A i da ima, uzmi u obzir da je Morrowind nastao 2 godine prije Kariba :D

Bartuc
25-02-2011, 15:19
Meni je glazba genijalna od Morrowinda do Skyrima. Ali u Skyrimu mi je nekako najbolja verzija.

cham3leon
25-02-2011, 15:21
Je, ovdje to zvuči skroz epski...

Outmind
25-02-2011, 15:23
3ZyMYBE4P5o&feature=related

Evo, od 1:16 ide glavni dio.

McPingvin_v2.0
25-02-2011, 15:25
Jao, kako moram Oblivio instalirati da se zagrijem :>

Bartuc
25-02-2011, 15:28
Haha, ovdje je fakat slično :pray: Kaj je isti lik to skladao?

Windwalker
25-02-2011, 16:19
Meni nije slično.
Obje skladbe su odlične i upečatljive, kako one iz TES serijala, tako i iz P.i.r.a.t.a.Ss Kariba.

GDra
25-02-2011, 17:38
Došao je novi box art:
http://img837.imageshack.us/img837/3467/skyrimtoutboxart11.png
Nisam mogao naći veću sliku.

Aerial
25-02-2011, 18:53
Kaj je isti lik to skladao?

Zimmer je skladao OST za Gusare.

Kao što rekoh, želim da naprave dijete Jeremyija i Hansa :D

W3DR4N
25-02-2011, 18:53
Haha, ovdje je fakat slično :pray: Kaj je isti lik to skladao?

Ne, ali oba su jednako netalentirana.

Kid A
25-02-2011, 18:54
S:bravo:

Arbiter of Change
25-02-2011, 19:25
Došao je novi box art:
http://img837.imageshack.us/img837/3467/skyrimtoutboxart11.png
Nisam mogao naći veću sliku.
Može, podsjeća na Ultima Black Gate kutiju. :)

Aral
25-02-2011, 19:55
Fenomenalna muzika, i pirates i elder scrolls. Idem si pogledat još jednom trailer, nemogu se nadivit dosta.

Aerial
25-02-2011, 19:59
Čekaj, čekaj...

Bila je jednom rubrika u PC Playu o glazbi u igrama, ako se sjećam.. i skladateljima...
hmmmm... da mi se bar sjetiti tko je to pisao...

Ah ček! Gle! Pa imam ta dva broja tu na polici!

Now, let's see...

http://i222.photobucket.com/albums/dd319/aerial51zd/artoftrolling.jpg

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

potrudi se jače ^^

whiskey
25-02-2011, 20:05
MOSTRA TAAAAA!!!!!!!!!! Mislim da bi ovo moglo zaminiti "This is SPARTAA" na ljestvici najboljih bojnih usklika :)

Delirium
25-02-2011, 20:07
/cut[/SPOILER]

Wedran :rotfl:

Aral
25-02-2011, 20:15
Čekaj, čekaj...

Bila je jednom rubrika u PC Playu o glazbi u igrama, ako se sjećam.. i skladateljima...
hmmmm... da mi se bar sjetiti tko je to pisao...

Ah ček! Gle! Pa imam ta dva broja tu na polici!

Now, let's see...

http://i222.photobucket.com/albums/dd319/aerial51zd/artoftrolling.jpg

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

potrudi se jače ^^
Haha di si ga našao majku ti :pray: :pray:

Sonic_Moronic
25-02-2011, 20:23
Klanjam ti se :pray:

Kid A
25-02-2011, 20:23
Onak, dobro jutro svima.
Svatko s 2 grama mozga u glavi bi dosad povezao da ga odredjeni clanovi administracije podsticu na trollanje ne bi li digao posjecenost forumu. Boli njega kurac za Apple, ovde na forumu prica jedno a za VIDI pise drugo. Poenta je u tome da cijeli VIDI, skupa s njim, ne zna nikako dici posjecenost foruma pa ni casopisa nego ovako umjetno.

Dajte opametite se sad ubuduce i nemojte mu uopste odgovarati ffs, niste od juce na forumu pa da ga shvatate zaozbiljno.

IMO vece ste vi budale sto uopste vodite diskusiju s njim nego on sto trolla.

Aerial
25-02-2011, 20:28
Da me ne bi krivo shvatio, meni je Weki car, i trollao on ili ne, ali u određenim stvarima se s njime slažem (govorim generalno, ne o ovoj temi). Samo eto, kad već postoji ovako savršena prilika za ironiziranje, zašto ne... :D

Sonic_Moronic
25-02-2011, 20:31
Smiješne su mi te spike da je to zavjera proizvedena od admina foruma. Lik voli zajebavati i trolati, to je sve.

bezimeni
25-02-2011, 20:39
Možda griješim ali mislim da on uopće ne trola . Promijenio je mišljenje od onda , na to ima svatko pravo .Nova iskustva , novo mišljenje .Ali najvjerojatnije si na forumu daje oduška i piše što misli dok u časopisu piše što se očekuje.

Kid A
25-02-2011, 20:44
Smiješne su mi te spike da je to zavjera proizvedena od admina foruma. Lik voli zajebavati i trolati, to je sve.
Stari, da znas ono sto ja znam, vidio bi koliko je cijela prica jadna i tuzna istovremeno

Mirogamemasta
25-02-2011, 20:44
To nije njegovo mišljenje kad kontru nabija svakome. Frajer vas zajebava i trolla. Trolling makes him happy, dont forget about that. gg.
Dodajte "t" svaki put kad Fred Durst kaze "rollin´"
RYnFIRc0k6E

Bartuc
25-02-2011, 21:15
Qurac Weki trolla, ja mislim da zbilja je panj :D Mada, uspješan troll i je onaj za kojega misliš da je ozbiljan :|

DJ Not Nice
25-02-2011, 21:18
Dovoljno vam je da kljiknete na moj potpis i uvjerite koliko mi je zapravo glazba u igri važna, nerijetko puta se desilo da igri nisam ni prismrdio, ali zato sam cijeli OST odslušao n-puta.

Aral
25-02-2011, 21:40
Da me ne bi krivo shvatio, meni je Weki car, i trollao on ili ne, ali u određenim stvarima se s njime slažem (govorim generalno, ne o ovoj temi). Samo eto, kad već postoji ovako savršena prilika za ironiziranje, zašto ne... :D
+1

Megger
26-02-2011, 00:19
Najbolje je kad ljudi imaju osjecaj.. :hangin:
Drzite osjecaje za sebe..

TheThoR
26-02-2011, 00:51
mene zanima što on ima na to reći.

Što se tiče Skyrima, imam osjećaj da će igra biti teški poluproizvod. Nadam se da sam u krivu.

Ako i bude,bit ce dobra igra :)

McPingvin_v2.0
26-02-2011, 04:06
Instalirao sam Oblivion. So it begins...

Aral
26-02-2011, 07:55
Kažu onda dva seljaka u analizi trailera da ona vatra u kojoj onaj barbarian stoji, da je to dio fire spella, pitam se na koji način kad je to vatra koju je zmajček izbljuvao. Možda i budu takvi spellovi bili, al ovo kaj su oni rekli definitivno nije to.

Još jednom pogledao trailer, još je bolji od prijašnja 867 puta kaj sam gledao.

The Boz
26-02-2011, 10:24
Rekli su da je zapaljivost okoliša feature fire spellova.

Akul
26-02-2011, 12:10
Također, ta vatra jest kinda spell: zmajevi koriste Dragon Shoutove a vatra je jedan od Shoutova.

Chieftain
26-02-2011, 12:28
Bit će to još samo jedan od bethesdinih poluproizvoda... tak da se uopće ne uzbuđujem, ali ću svejedno bacit oko kad izađe da vidim dali su se možda promjenili.

str1k3r
26-02-2011, 12:28
Instalirao sam Oblivion. So it begins...

Forengner
26-02-2011, 12:31
Bit će to još samo jedan od bethesdinih poluproizvoda
Takve izjave ovde nisu pozeljne. :( Svi smo fanovi.

TheThoR
26-02-2011, 13:06
Bit će to još samo jedan od bethesdinih poluproizvoda... tak da se uopće ne uzbuđujem, ali ću svejedno bacit oko kad izađe da vidim dali su se možda promjenili.

Na temelju cega to zakljucujes? Vidovit si ili wekijeva ulizica?

Megger
26-02-2011, 13:16
Tocno tako.. ovdje se ipak govori pozitovno.. Ako se pljuje po nekoj igri, otvori se nova tema sa takvim nazivom.. :yuck:

Xero
26-02-2011, 13:23
Pa nije ovo "Hvalionica" tu treba iznosit iskrene ćinjenice o igri bez fanbojizma.

Megger
26-02-2011, 13:52
Ne mozes nista sad posebno negativno izvlaciti iz ovog trailera ili igre opcenito.
Ovdje kad netko govori negativno to su vecinom takva ocekivanja, to neka cuvaju za sebe(ako je netko ne voli, neka kaze jednom a ne 10 puta)
Kad igra dodje onda mozes negativno govoriti, tj. sta odredjeno ti se nije svidjelo.

Ovako si nabijaju nepotrebne postove.

Akul
26-02-2011, 13:57
Ustvari, može se naći u traileru isto loših stvari (da nabrojim neke stvari koje su drugi našli: vukovo trčanje izgleda kao lebdenje, krvarenje iz štita, zašto zmaj niej koristio Force Puch Dragon Shout...)
Naravno, uzevši u obzir da igra niej gotova dosta bi toga moglo biti i popravljeno.

Chieftain
26-02-2011, 14:28
Nisam ja nikakav Vekijev ulizica nego moje mišljenje jednostavno dokazuju činjenice.

Kad se malo bolje razmisli i pogleda, vidimo da su zadnji naslovi (Oblivion, Fallout 3) Bethesde čisti poluproizvodi pa ne vidim razlog da nebi ni ovaj bio.
Ne velim ja da te igre nisu igrive, naprotiv potrošio sam mnogo vremena na igranje navedenih, ali nakon prelaska i dugotrajnog "uživanja" u igri shvatio sam da se ne osjećam zadovoljno nakon prelaska. Tada sam išao malo razmišljat zakaj meni te dvije igre ne pašu, a veliki sam fan RPG-ova i Fallout svijeta. Tada sam skužio da su igre vrlo vrlo površne i da nemaju nikakvu dubinu u koju bi se prepustio, a da ne govorim o grafici, animaciji itd. Najbolje ti je to objasnio Mravojed u slučaju Fallouta.
viewtopic.php?f=26&t=35415&p=1149164#p1149164 (http://www.pcplay.hr/forum/viewtopic.php?f=26&t=35415&p=1149164#p1149164)

Što se tiče Skyrima, mislim da će slijedit prethodne igre zbog par stvari stvari viđenih iz trailera. Neda mi se sve nabrajat, ali ću samo za primjer uzet AI onog vuka koji trči ravno i onda odjednom skrene i ponovno ide na igrača kao da mu je nešto smetalo da bi išao samo ravno.
Nadam se da griješim, ali mislim da će se radit o poluproizvodu.

Mirogamemasta
26-02-2011, 14:43
Neda mi se sve nabrajat, ali ću samo za primjer uzet AI onog vuka koji trči ravno i onda odjednom skrene i ponovno ide na igrača kao da mu je nešto smetalo da bi išao samo ravno.
Improved AI ti je pred ocima a ti nisi skuzio. Kad je igrac izvukao luk i strijelu vuk je skrenuo kako bi ga teze pogodio.

Nađite druge argumente, a bome mogli bi i zažmiriti ponekad na manje bitne stvari. (Animacija kretanja itd.)
Kao sto sam vec 34798234 puta rekao samo trebaju dijalog poboljšati, ali se bojim da to necu vidjeti u ovom nastavku TES serijala. :(
(Sve ostalo vec poboljsavaju, ili barem tako kazu. :D )

Akul
26-02-2011, 15:50
Što se tiče Skyrima, mislim da će slijedit prethodne igre zbog par stvari stvari viđenih iz trailera. Neda mi se sve nabrajat, ali ću samo za primjer uzet AI onog vuka koji trči ravno i onda odjednom skrene i ponovno ide na igrača kao da mu je nešto smetalo da bi išao samo ravno.

Smetalo mu je: igrač cilja na njega lukom. Kružno trčanje otežava strijelcu posao.

Domy
26-02-2011, 15:56
Je,super,al vukovi inače nisu tolko inteligentni da kruže kad su već krenuli napadat. Da kruže dok čekaju napast,to je drugo, al ovaj je išao ravno na lika pa počeo strafeat.

Akul
26-02-2011, 16:03
Sumnjam da će za svaku beštiju raditi odvojeni AI jer ne sam da je AI kučka za izraditi, već i zato što je ovo nepotrebni realizam. Očito svaka beštija koja vidi strijelu kao prijetnju će pokušati otežati neprijatelju posao tako da ide kružno nakon što dođe dovoljno blizu dok će humanoidi koristiti druge taktike.

Duke of Earl
26-02-2011, 16:12
Svaka vam čast, iz kratkog teasera valjda pre-alpha ili alpha verzije ste izvukli činjenicu da će AI sigurno sakat, i zbog tog je igra već sada poluproizvod :pray:

Akul
26-02-2011, 16:21
Ja bih rekao da je AI dobar iz toga što sam vidio: neprijatelji očito neće više samo trčati prema tebi samo da te opale.
Naravno, neki će kritizirati i to jer smatraju da bi svaki NPC trebao imati osobni AI koji nije identičan niti jednom drugom. Hell, svaki vuk treba imati svoj AI!

Mirogamemasta
26-02-2011, 16:27
Pa naravno ipak je to Skyrim! Ako slucajno vidim dva slicna NPC-a bacam igru u smece!

Kad vam je vec Skyrim smece zaigrajte ova dva naslova besplatno mozda su bolji. (Nisam znao da su besplatni!)

As we all wait patiently for the release of Bethesda's Skyrim I thought it would be a good time to remind everyone that you can still currently download the first two Elder Scrolls games for free. These games will allow you to relive the history of the Elder Scrolls series while we wait for our next great adventure from Bethesda. They require DOSBox which is also linked below.

The Elder Scrolls I: Arena
The Elder Scrolls II: Daggerfall
DOSBox
http://www.tesnexus.com/index.php

Chieftain
26-02-2011, 16:37
Daj prvo malo razmislite prije nego počnete gluposti i nebuloze pisat... Dobro vam je Domy napisao, od kad to vukovi znaju koje oružje ti držiš u rukama? Nebi trebao svaki vuk imati svoj AI nego nemože imati isti AI vuk i neki tamo elf ratnik koji primjenjuje taktike i izmiče se strijelama.

Duke of Earl, dobro ajde u jednu ruku si u pravu da je to još vrlo rana verzija igre, ali opet mislim da si ulijevate lažnu nadu da će igra bit "cijela". To je jednostavno Bethesda i politika modernih igara. Napravi cool trailer, reklamu, priču i lijepu grafiku i to prodaj masi koja je vidim još uvijek naivna.

Mirogamemasta
26-02-2011, 18:06
Znaci ti zelis da vuk bude glup. IMO bolje da mi vuk bude pametan pa makar to bilo i "nerealno". Svaki dodatni challenge je dobrodošao. Istina je da bi se vuk samo zaletio na tebe, ali ovako je puno bolje.

Bas citam malo Dwemer Lore, zao mi je sto ne postoje tipicni D&D dwarfovi u Tamrielu. Mislim kad su vec svi elfovi na broju, zašto nebi dwarfovi postojali. :(

Kid A
26-02-2011, 18:33
Svaka vam čast, iz kratkog teasera valjda pre-alpha ili alpha verzije ste izvukli činjenicu da će AI sigurno sakat, i zbog tog je igra već sada poluproizvod :pray:
Ane, bas citam i jebeno ne vjerujem

Bartuc
26-02-2011, 19:55
Meni se sviđa animacija vuka, a i probaj mrko pogledati psa i nešto nategnuti prema njemu i vidi reakciju. I najgluplja džukela reagira, a kamoli ne najinteligentniji predator u divljini. Ako ćemo sitničariti, onda je jedino bedasto to što vukovi ne napadaju u čoporima, ali koliko se sjećam, nešto je bila riječ i o tome, odnosno kako će vukovi pametno organizirati napad i to samo ukoliko im se nađeš na putu između klope i sl.


Mene su uspjeli nahypati, nekako bi volio vjerovati da će igra ispasti kako spada pošto je TES jedini pravi predstavnik RPG-a iz prvog lica, uz sve svoje nedostatke.

The Boz
26-02-2011, 20:07
Ovo je Nirn, mjesto gdje magične zvjeri lutaju divljinom, jednorozi pasu travu, a vampiri vrebaju po noći. Mislim da nije bed zamisliti da su vukovi malo inteligentnija sorta.

kikl0p
26-02-2011, 22:35
Grafika izgleda skoro isto ko i stari engine ovo ili je samo updateana verzija Gamebyro enginea ili je novi engine al su reciklirali modele likova jer ove animacije me podsjecaju na one iste ukocene iz fallouta izuzevsi skriptirane cutscene...

Citat iz wikipedije u vezi grafike:

In a January 2011 interview with Dutch magazine Power Unlimited, Howard elaborated on Bethesda's design goals for graphics in Skyrim. He said that "We primarily look at how we can improve facial expressions and animations, graphics-wise," and that "[we]Sare working at pop-up issues, and we want to make sure that the graphics of the PC, Xbox 360, and PlayStation 3 are alike. All three will look just as good, aside from the higher resolution and the anti-aliasing of the PC, of course.
YAY :(

GDra
26-02-2011, 23:36
Ovo je Nirn
Mankar Camoran se ne slaže. :)

How little you understand! You cannot stop Lord Dagon. The Principalities have sparkled as gems in the black reaches of Oblivion since the First Morning. Many are their names and the names of their masters: the Coldharbour of Meridia, Peryite's Quagmire, the ten Moonshadows of Mephala, and... and Dawn's Beauty, the Princedom of Lorkhan... misnamed 'Tamriel' by deluded mortals.
Yes, you understand now. Tamriel is just one more Daedric realm of Oblivion, long since lost to its Prince when he was betrayed by those that served him. Lord Dagon cannot invade Tamriel, his birthright! He comes to liberate the Occupied Lands!

Akul
27-02-2011, 00:20
Daj prvo malo razmislite prije nego počnete gluposti i nebuloze pisat... Dobro vam je Domy napisao, od kad to vukovi znaju koje oružje ti držiš u rukama? Nebi trebao svaki vuk imati svoj AI nego nemože imati isti AI vuk i neki tamo elf ratnik koji primjenjuje taktike i izmiče se strijelama.

Nikad nisam ni govorio da treba biti realistično. Beštije će koristiti zajedno isti borbeni AI a AI će biti napravljen tako da igraču bude izazov, ne da bude simulacija te beštije u izmišljenom svijetu.


Bas citam malo Dwemer Lore, zao mi je sto ne postoje tipicni D&D dwarfovi u Tamrielu. Mislim kad su vec svi elfovi na broju, zašto nebi dwarfovi postojali.

Zato jer su dwarfoci imali sreću/nesreću biti izumrli od doba Arene dok su Elfovi od tada bili igriva rasa pa Bethesda nije mogla napraviti ništa drugo doli promjeniti im malo kulturu takoda Wood Elfovi ne budu klasični Wood Elfovi a Dark Elfovi da ne budu Drowi.


Ako ćemo sitničariti, onda je jedino bedasto to što vukovi ne napadaju u čoporima, ali koliko se sjećam, nešto je bila riječ i o tome, odnosno kako će vukovi pametno organizirati napad i to samo ukoliko im se nađeš na putu između klope i sl.

Yep, potvrđeno je da vukovi VEĆINOM putuju u čoporima i da neće napadati igrača ako se drži podalje dok su siti te to kako imaju vlastitu jazbinu.
Ovo je vjerojatno bio samo neki Vuk Samotnjak (koji se vjerojatno nalazi u tradicionalnoj random listi).

Arbiter of Change
27-02-2011, 19:46
Inače, znate koji je studijo ZeniMax nabavio prošle godine? Arkane Studios. Znate na čemu su oni radili? Dark Messiah i Arx Fatalis.
Mislim da će nam bar borbene animacije iz 1. lica izgledati kako spada za promjenu.

Aral
27-02-2011, 19:57
Nemoj zezat? Ajde, to je dobra vijest.

Aerial
27-02-2011, 20:20
Dark Messiah

Dovoljno :D

McPingvin_v2.0
27-02-2011, 21:46
Zenicamax

Aral
28-02-2011, 09:13
Zenicamax
Još bolje onda :)

Mirogamemasta
02-03-2011, 00:03
Šteta što pozadina nije malo "šarenija", ali za sad će i ovo biti dobro. (Ili bolje da kažem odlično. :D )
http://www.pohrani.com/f/Z/lM/19CF4KaF/wallpaper-952357.jpg
:pray:

Bartuc
02-03-2011, 00:35
Jeben wall, stavljam na desktop :pray:

Megger
02-03-2011, 01:12
Ma sta ce ti sarenilo na ovu sliku, hoces da naprave kao s Diablom.. :kill: sala :P
Ovakve je odlicna, mracna i misticna.. :pray:

Mirogamemasta
02-03-2011, 08:25
Ma ja sam htio planine Skyrima u pozadini, ali bice i ovako dobro, ovaj... hocu reci odlicno. :P

hansi
02-03-2011, 13:46
imam taj wall 1680 1050 vec neko vrijeme na desktopu i opera speed dialu:D

Totoro
02-03-2011, 18:33
Sad mi komp izgleda ko čudovar 8)

Kenyi
03-03-2011, 19:25
Jel još ikoga podsjeca ovaj lik na Ragnara iz Runea ?

Akul
03-03-2011, 19:33
Odličan Skyrim Wallpaper (http://fc08.deviantart.net/fs71/f/2011/059/8/4/tes_v_skyrim_quickly_wallpaper_by_hectrol-d3ani1t.jpg)

Aerial
03-03-2011, 23:00
Jel još ikoga podsjeca ovaj lik na Ragnara iz Runea ?

Đizs, e, trebalo mi je vremena da se sjetim da je Rune ona prastara igra koja mi se na starom PC-u vrtila u 0.2 FPSa :D

Al osim Ragnara, tako izgledaju.. well.. prilično svi stereotipni nabrijani srednjovjekovni skandinavci :D

Deno
04-03-2011, 17:55
Jao nemogu dočekat 11.11.11 - Epic datum izlaska

The Fury
06-03-2011, 22:11
Ne znam jel to prije bilo tu ...

c9eGtyqz4gY

:pray: :pray: :pray:

GDra
06-03-2011, 22:14
Dva puta, ali svejedno :pray: :pray: :pray:

Megger
07-03-2011, 17:03
Hoce doci jos nesto uskoro.. neki gameplay filmic!!

Kid A
08-03-2011, 00:22
http://www.facebook.com/pages/I-will-no ... 0852134185 (http://www.facebook.com/pages/I-will-not-Shave-till-the-release-of-Skyrim-111111/145920852134185)

Sonic_Moronic
08-03-2011, 10:30
:pray:

Akul
08-03-2011, 16:34
Nove informacije o Skyrimu ^_^

- zmajevi neće uvijek napadati igrača kad ga vide već će često samo proletjeti. U većini slučajeva, igrač je taj koji ih napada (da bi spasio nekoga ili pojačao svoje Dovakhiinske moći) [drugim riječima, potvrđeno ej da Zmajevio neće biti ultra Cliff Racers]
- Telekinesis spell potvrđen
- Speaking on dragonshouts: "The first strain of this new magic that we're shown is the ability to slow time. As you approach the carvings, one word in particular begins to glow. Once its been examined and equipped, a tap of RB slows the entire scene down for eight seconds, allowing you to casually plant arrows in the skulls of any surrounding enemies. Learn the rest of the phrase and you'll get even longer to play at being a medieval Max Payne."
- puno veća količina divljači neće napadati igrača kad ga ugleda. Neki, poput Ice Spidera, će naravno uvijek pokušati popapati naše likove
- ponekad će igrača dočekati iznenađenje kad izađe iz Dungeona: zmaj s ciljem da sroštilja neprijatelja koji bi trebao biti oslabljen nakon borbi u Dungeonu
- još primjera što se dogodi ako baciš mač na ulicu usred grada: lik koji ti je prijatelj će ti ga vratiti natrag, neutralni lik bi te pitao može li zadržati oružje a neki će ga samo uzeti oružje i otići ća
- ako ubiješ nekog NPC-a, Radiant AI će možda pogledati ima li rođaka spremnog da osveti njegovu smrt
- Bethesda se jedva uzdržava: očajno žele govoriti o Factionima ali čekaju pravi trenutak

Izvor (http://forums.bethsoft.com/index.php?/topic/1172376-info-from-the-new-us-oxm/)

LorlonWarrior
08-03-2011, 19:02
ArbzAnHGpks

1:08 - S KURCAAAAAA!!!

Enivejs, nije me bilo neš dugo jer se nisam mogo logirati a ne mogu ni sad već sam nekako preko IE-a ugl ko da je bitno, samo oć reć da sam propustio gameplay trailer kad je bio vamo stavljen i eto sad komentiram da sam više i iznenađen iako sam bio čisti skeptik :D

Jest da ima iz samog trailera nekoliko stvari koje bi odma mijenjo al šta ćeš, u svakom slučaju izgleda dobro :D

Bartuc
08-03-2011, 19:15
Haha, fakat ko da kaže "s kurcaaa" :rotfl:

Looky
08-03-2011, 19:59
S KURCAAAAAAAAAAAAAAAAA!
hahahahahhaha, epic:D

LorlonWarrior
08-03-2011, 20:13
Hahaha, pa da, garant ga zmaj vija po sata i onak kad mu dođe lik si konta prvo u sebi i onda na glas... "Ma daj ajde više skini mi seSS KURCAAAAAAAA!!!"

:rotfl: :rotfl:

Aerial
08-03-2011, 20:57
- ako ubiješ nekog NPC-a, Radiant AI će možda pogledati ima li rođaka spremnog da osveti njegovu smrt


Pretpostavljam da će biti zanimljivo raditi zadatke za Dark Brotherhood/Morag Tong/Skyrim ekvivalent :D

Totoro
08-03-2011, 21:00
lol ovaj Skyrim će bit ko Albanija s tim krvnim osvetama

Sonic_Moronic
08-03-2011, 21:04
Pa trebalo bi onako, da ima puno gradova, ali kad bi recimo počinio ubojstvo nasred grada, stanovnici bi to zapamtili zauvijek i ne bi te baš obožavali. Ali to je već previše valjda :/

TheThoR
10-03-2011, 10:30
Samo se nadam da nece biti ko u Oblivionu,ubijes nekoga u nekoj zabiti di nema strazara ni imperial watcha i cim dodjes u prvi grad te uhite :?

Aerial
10-03-2011, 12:50
http://images2.memegenerator.net/ImageMacro/5125537/Knock-silver-stuff-off-table-guard-doesnt-care-Accidentaly-grab-spoon-STOP-RIGHT-THERE-CRIMINAL-SCUM.jpg?imageSize=Medium&generatorName=oblivion

Akul
10-03-2011, 13:26
E da Hrvatska ima tako dobre stražare...

Političar otvori usta, dođe Imperial Guard i "Stop right there criminal scum!! Lying on my watch, are you?"

Mirogamemasta
11-03-2011, 19:07
The Official Xbox Magazine posted an interview with Todd Howard.

The interview contains no new information about Skyrim but does talk about Mr Howard's views about the Elder Scrolls series.

Mr Howard said that Bethesda game studios treats each game as a new game series rather than a group of sequels.

He said that his favourite game is the most recently released Bethesda game and ranks the other games in order that they were released.

Mr Howard also announced that the Unofficial Elder Scrolls Pages catalogued the lore better than Bethesda themselves had and that the developers often use it as a resource in their work.

More information is available at the OXM website.

Mirogamemasta
13-03-2011, 10:03
Skyrim to return some of Morrowind's atmosphere
Todd Howard has admitted to the Official Xbox Magazine that attempts to make Oblivion feel more "welcoming" resulted in the loss of "the wonder of discovery" that characterised Morrowind.
"With Skyrim, we're trying to bring some of that back and walk the line between Morrowind and Oblivion. Where it's at first familiar looking, but has its own unique culture and spin on it," said Mr Howard.
The province of Cyrodiil was previously described as a "jungle" in the lore but became a European countryside in the game.
Bethesda provided no lore explanation of why this change took place. Michael Kirkbride, creator of much of the lore for Morrowind and Oblivion eventually provided an unofficial explanation - that Tiber Septim had changed the jungle into what it is today by his power.

Delirium
13-03-2011, 10:56
:rotfl: :pray:

Aerial
13-03-2011, 12:42
Damn, Tiber Septim je bio klimatski modifikator :O

Akul
13-03-2011, 13:11
Dovakhiin's have the power of Badass thus can do whatever they want ;D

Mirogamemasta
13-03-2011, 14:47
To je neslužbeno objašnjenje, kad budu službenu vijest objavili smisliti će nešto bolje. :)

Outmind
13-03-2011, 22:44
Tiber did it xD

Aerial
18-03-2011, 18:36
Malo novih informacija:

From Morrowind to Skyrim: how Bethesda built its latest gameworld (http://www.oxm.co.uk/26155/bethesdas-todd-howard-on-elder-scrolls-5-skyrim/)

Zanimljivo mi izgleda ovaj novi character screen..
http://cdn.medialib.oxm.co.uk/screens/screenshot_17576.jpg

Akul
18-03-2011, 19:23
Osobno. preferirao bih nešto praktičnije za PC...

Mirogamemasta
19-03-2011, 00:25
The Elder Scrolls V: Skyrim preview (http://www.pcgamer.com/2011/03/18/elder-scrolls-v-skyrim-preview/)


If you did a lot of running backwards in Oblivion, you probably played an archer. Bows felt good to fire in that game, but after level one they would never actually kill anyone in a single hit. So players made mods to address that, most notably Better Bows, tweaking all ranged weaponry to be more deadly without becoming entirely unbalanced.
Bethesda played those mods, and ate humble pie. Lethal archery works, and they couldn’t ignore it. So bows in Skyrim are balanced like sniper rifles – or more appropriately, like the Huntsman for Team Fortress 2’s Sniper class. One or two shots kill, but arrows are generally in short supply. It’s a more thoughtful and satisfying combat option for tricky situations, rather than a shot-spamming way of life.
Nije mi jasno zasto se svi zale na te strijele. Sa rangerom ubijam sa dvije strijele ogra, a maga sa jednom. Ja bi jos smanjio dmg, i ovako sam prejak.
Kad me skuze onda mi treba 5-6 strijela ovisno o protivniku. Trenuto sam prejak a najveci problem je u tome sto su svi monsteri više manje izolirani tako da je prelagano ubijati jednog po jednog.
Trebali bi biti u nekakvim skupinama, tako da cim jednog ubijem automatski bi ostali trebali traziti okolo da vide gdje sam. Uglavnom stealth je prejak.

Akul
19-03-2011, 17:42
Cilj je napraviti strijeljanje takvime da ako te ne vide, da budeš deadly. U drugu ruku, ako te vide, da ih ne uspiješ ubiti s dva udarca već da mroaš uzeti oštricu u ruke (što je i realistično: NITKO u svijetu se ne bori lukom i stirjelom tak oda trči unazad i puca ko iz pištolja)

cham3leon
19-03-2011, 18:46
Da li su možda potvrđeni samostreli ili koplja?

Mirogamemasta
19-03-2011, 18:55
Cilj je napraviti strijeljanje takvime da ako te ne vide, da budeš deadly. U drugu ruku, ako te vide, da ih ne uspiješ ubiti s dva udarca već da moraš uzeti oštricu u ruke (što je i realistično: NITKO u svijetu se ne bori lukom i stirjelom tak oda trči unazad i puca ko iz pištolja)
Što se toga tiče to će biti odlično, jer će dodatno otežavati bježanje. Samo kažem da dmg ne treba povečavati pošto mi je ovaj dovoljan. Možda je čak i previše ,ja bi radije jos malo smanjio.
Problem je u tome što na kasnijim levelima si bog i batina i nitko te nikad ne vidi. Cijelo vrijeme ubijaš iz prve. Treba staviti više monstera zajedno, povecati im nekakav awareness ili AI.
Onak ubijem lika, a ovaj do njega još uvijek stoji ili gleda koji prozor se dešava.

Malo wallpapera.
http://www.pohrani.com/f/2B/At/3qDIYNtd/wallpaper-975803.jpg
http://www.pohrani.com/f/1K/Sz/BQZzeun/wallpaper-975799.jpg
http://www.pohrani.com/f/w/kc/2XFyt0Zq/wallpaper-975802.jpg
http://www.pohrani.com/f/Q/Ub/3pSndpWN/wallpaper-975801.jpg
http://www.pohrani.com/f/2M/Hi/1MDdaIZT/wallpaper-975800.jpg
Mora da me Akatosh čuo i ispunio mi želju. Dobio sam čiku barbariana i planine Skyrima u pozadini. :D :pray:

Arbiter of Change
19-03-2011, 19:40
Prokleti logo na svemu.

Totoro
19-03-2011, 20:04
Odlični su mi ovi wallpaperi, dosad sam cijelo vrijeme na desktopu imao onaj prvi tamni s ratnikom na stijeni :D

Mirogamemasta
25-03-2011, 16:18
Everyone knows what Oblivion’s menu looks like: the yellow parchment, the large, ugly text, and the sepia map. Many mods fix this, but for Skyrim, Bethesda is making a new user-friendly menu completely from scratch.

Unlike previous menus, Skyrim’s won’t take you back to the page you were on the last time you looked on the menu. Instead, it will bring you to a compass, where you choose which page to go. If you were to press on the right arrow, then it would take you to the inventory, which separates items by type. You can also view every item in 3D. If you were to press the left arrow, then it would take you to your spells, complete with how each works (for example, shock spells drain magicka as well as health). Pressing the up arrow would cause you to look up to the sky, where the three major constellations will be shown: The Warrior, The Thief, and The Mage. Each has six constellations inside, all of them representing a skill, which means a total of 18 skills. Each skill level-up will go towards a new level. Every time your level goes up, you can choose a supplementary perk for one of your skills. If you use heavy armor a lot, then you’d want to choose one that is related to heavy armor. Like in the Fallout series, some perks can be chosen more than once to be "leveled up".

Finally, pressing the down arrow will make the screen zoom out to reveal a map of Skyrim, which is fully interactive. You can move across the map and examine the mountains, the caves, or the cities, similar to the 3D item viewing. You can manage markers, plan where you’re going to go, or fast-travel (yep, its still there!). When outside the compass screen and in the game world, you will be able to hit a button and it will pause everything and bring you to your favorites screen. This screen is very similar to hot-keys in Oblivion, except that the slots are unlimited, and you can assign anything to them. In theory, you could put everything in your inventory on this screen. You can’t determine the order the favorites are in, however; they will be listed alphabetically.

Mislim da cemo ovaj put dobiti inventory koji ce biti dovoljno dobar i bez modova.

Akul
25-03-2011, 17:20
Iskreno, mislim dače Inventory biti gori nego OB-ov (za nas PC publiku).
Mapa će biti 3D a inventory će, koliko sam shvatio, biti veliki 3D rotirajući itemi te stišćemo lijevo-desno kako bismo prolazili kroz listu.

Osim ako su date informacije za konzolašku verziju i PC verzija će imati drugačiji, sumnjam da će Menui i Inventory biti jača strana PC Skyrima

Mirogamemasta
25-03-2011, 19:33
then it would take you to the inventory, which separates items by type.
Nadam se da ne misli da se ovo odnosi i na iteme koji se trenutno nalaze na heroju. Oni bi uvijek trebali biti prvi/ na vrhu.
Ako vec necemo dobiti "grid" tip inventara nadam se da nece zeznuti svoj standardni tip inventara više nego što jest.
U Oblivionu su redovi bili preširoki, tj. sve je bilo preveliko, tako da je samo to trebalo smanjiti kako bi bilo pregledno.
Nadam se da ce ovaj put pogoditi velicinu, a za ostalo cemo vidjeti, prerano je jos za govoriti o inventaru kojeg nismo ni vidjeli.

Delirium
25-03-2011, 20:00
koji kok je falio onom inventaru iz morrowinda?

Totoro
25-03-2011, 20:04
Ništa nije falilo, ali bilo bi dobro da je malo ljepši

Aerial
25-03-2011, 20:55
koji kok je falio onom inventaru iz morrowinda?

najbolji inventory/char screen/map screen (u jednome) ikada <3

Akul
25-03-2011, 21:04
koji kok je falio onom inventaru iz morrowinda?

To što nije pogodan za konzole čini se. Ne znam zašto im je takav problem zaposliti osobu više pa da imaju dva drugačija inventara: konzolaži dobiju inventar za sebe a mi lijepi Windows&Mouse Inventar.

Aerial
26-03-2011, 13:11
Što je najbolje, treba ti valjda 3 linije koda da to napraviš iz onog Oblivion invetorija... Odvoji jednostavno "stranice" stats srceena, inventorya, spellova i karte i rasporedi ih u kvadrante na ekranu. That's about it :S

GDra
31-03-2011, 19:42
http://pc.ign.com/articles/115/1158651p1.html

Looky
01-04-2011, 14:00
picz :

http://www.hcl.hr/img/galerija/529768324-skyrim-5.jpgShttp://www.hcl.hr/img/galerija/1573059722-skyrim-3.jpgShttp://www.hcl.hr/img/galerija/241743213-skyrim-4.jpgShttp://www.hcl.hr/img/galerija/1081717908-skyrim-8.jpgShttp://www.hcl.hr/img/galerija/1682425581-skyrim-1.jpgShttp://www.hcl.hr/img/galerija/2060347831-skyrim-2.jpgShttp://www.hcl.hr/img/galerija/1174702632-skyrim-4.jpgShttp://www.hcl.hr/img/galerija/1527873015-skyrim-3.jpg

McPingvin_v2.0
01-04-2011, 14:08
Wenches!

sickpetey
01-04-2011, 17:26
Good God

.
01-04-2011, 23:30
nije se previše grafički odmaklo od obliviona, da mi je vidjet animacije.

Delirium
02-04-2011, 09:17
Da, još jedna stvar koju sam obozavo radit u oblivionu, lov, uzmem luk i strijelu i onda po šumama lovim jelene i ta sranja, to mi je jebeno bilo...

IGoR_2803
05-04-2011, 10:47
Wenches!

the company's true,
and the wenches are pretty... :friends:

Megger
07-04-2011, 23:44
Sto su tako skrti sa informacijama.. :twisted:

Mirogamemasta
08-04-2011, 07:21
Skyrim Game Informer signed magazine up for auction

Are you the sort of person that displays subscriber magazine covers above his fireplace like treasured family heirlooms? Do you have a legitimate (and legal) way to acquire at least $260 in the next two days? Well, it's your lucky day!
In support of the Japan Earthquake and Tsunami Relief Fund, Bethesda are auctioning a special edition of the Skyrim Game Informer Issue, the first magazine exclusive of the new Elder Scrolls title, signed by the development team. One hundred percent of the proceeds go to charity, and you end up with an excellent piece of Skyrim loot.
You can bid here at the eBay page, but with two days left in the bidding you may need a little more cash.
In addition to earlier news, the voting on the Art of Videogames exhibition has been extended to April 17th, so make sure you get your votes in.
Bravo Bethesda. :thumbs2: IMO istu stvar su mogli napraviti sa pre-orderom, pa da za svaku kupljenu igru 10 posto ide u dobrotvorne svrhe.

Arbiter of Change
18-04-2011, 13:54
Dva nova screena, Orc i Khajiit. Izgleda da su ovaj put tijela malo nabildanija po defaultu.

http://s1.postimage.org/1f7dynb7o/1303130659130.jpg (http://postimage.org/image/1f7dynb7o/)http://s1.postimage.org/1f7h9q078/1303130757608.jpg (http://postimage.org/image/1f7h9q078/)

McPingvin_v2.0
18-04-2011, 14:08
OK, užas.

Daj pogle granu lijevo od Orka :(

Delirium
18-04-2011, 14:17
ANe, ni u morrowindu to nije tak lose izglealo, al Kažiti su mi napokon onakvi kakvi bi trebali bit

IGoR_2803
18-04-2011, 14:27
OK, užas.

Daj pogle granu lijevo od Orka :(

u faking half lifeu 2 koji je izašao 2004. godine drveće bolje izgleda... :(

http://www.freakygaming.com/gallery/action_games/half-life_2:_episode_two/robot_dog_vs_tripod.jpg

whiskey
18-04-2011, 14:38
Izgled grane je tako nebitan. To je donekle i plus jer igrat cemo glatko dobro-optimiziranu igru sa malo zastarjelom grafikom na našim 4 godina starim kantama. Fine by me:)

McPingvin_v2.0
18-04-2011, 15:00
Ako već rade ZOMG SLIN SLIN grafiku, neka to naprave kako spada. Iritira me takvo fušanje.

Mirogamemasta
18-04-2011, 15:59
Grana je užas, ali je zato deblo čisto savršenstvo... Zašto? ZAŠTOOOO?
Napokon Khajiit kakvog sam očekivao. Dugo vremena si razmišljam hoće li mi prvi prelazak biti sa tom rasom i bome mislim da hoće.
Samo mi je žao što ću ga najvjerojatnije u nekakvog barbariana pretvoriti iako su oni bolji za stealth klase.

O...M....G.... Ork je slijep na jedno oko. :pray: Daj mi još da si mogu i ožiljke stavljat po faci.

W3DR4N
18-04-2011, 16:03
UBIJ DRVA!!!

The Boz
18-04-2011, 16:22
Ali... to je GRANA... Bar nije stablo stupac sa spriteovima koji se okreću okomito na perspektivu...

cham3leon
18-04-2011, 16:44
Ma jebeš to, glavno da borba bude dobra. Konačno da liči na nešto drugo osim bjesomučno zalijetanje u protivnike i mahanje mačem/bacanje spellova.

Mirogamemasta
18-04-2011, 16:55
Ali... to je GRANA... Bar nije stablo stupac sa spriteovima koji se okreću okomito na perspektivu...
+1
Samo eto, malo je čudno da je deblo savršeno, a grana nije. Možda se teksture ne stignu učitati dovoljno brzo. (Singularity je imao taj problem).

Niko Bellic
18-04-2011, 17:00
Kad to izlazi i kakvi su zahtjevi? Ne da mi se citati cijelu temu.

Looky
18-04-2011, 18:00
Ork je sav neki drekast, al khajiit je sasvim oke.

Akul
18-04-2011, 18:36
Sci screenovi su napravljeni na X360... konzoli koja vjerojatno ne može izdržati grafiku kako treba. Nadam se da će PC verzija iskoristiti svoje prednosti

Također, još novih screenova:

http://image.jeuxvideo.com/images/pc/t/h/the-elder-scrolls-v-skyrim-pc-1303119651-030.jpg
http://image.jeuxvideo.com/images/pc/t/h/the-elder-scrolls-v-skyrim-pc-1303119651-033.jpg
http://image.jeuxvideo.com/images/pc/t/h/the-elder-scrolls-v-skyrim-pc-1303119651-034.jpg

I nešto novog infoa:

- You can learn dragon shouts by examining cave writings in the dragon language. (guarded by fearsome critters)
- atributi izbačeni
- No Persuasion wheel
- If you kill the arrow maker in a town, arrows will become much harder to acquire

whiskey
18-04-2011, 18:40
Zašto su atributi izbaceni?! Loše loše..

Arbiter of Change
18-04-2011, 18:43
Zbog Bartuca i njemu sličnih. :eyebrows:

Windwalker
18-04-2011, 20:00
Meni se baš sviđa.
Napokon Bethesdina igra gdje će likovi vjerojatno biti dobro dizajnirani.

A nažalost, sve kaj neki vide je nekakva grana koju nisam ni primjetio.
Šta ćeš, ima svakakvih ljudi.

Delirium
18-04-2011, 20:02
Meni se baš sviđa.
Napokon Bethesdina igra gdje će likovi vjerojatno biti dobro dizajnirani.

A nažalost, sve kaj neki vide je nekakva grana koju nisam ni primjetio.
Šta ćeš, ima svakakvih ljudi.

ne gledas dovoljno pazljivo

Windwalker
18-04-2011, 20:06
Zato jer me takve gluposti ni ne zanimaju.
Sve kaj sam vidio je cool Orc.
I grafika je dobra.

Jedino gameplay ostaje upitan.

Delirium
18-04-2011, 20:09
I grafika Autotrofnih eukariota

mravojed20
18-04-2011, 22:08
But it’s not just the engine that got a rewrite, oh no, Bethesda were keen to rework and streamline the attribute and skill system too, as well as the levelling up system. But why?

“You have the skills and then you have the three main stats, which is magika, health and stamina,” stated Howard as he gave some background to the new system itself. “In Oblivion you have your 8 attributes and then you have 21 skills... Now you have 18 skills and the 3 main attributes.”

“What we found is that all of those attributes actually did something else, so a fan might say, “You removed my 8 attributes!” and my answer is “Which ones did you want?” “I’ve got to have intelligence because it affects my magika!” “Well now we just have magika.” They all trickled down to something else so we just got rid of that. Now when you level up you can just raise your magika. In Oblivion you had to raise your intelligence, knowing that your intelligence raises your magika to cast more spells. We found that they all trickled down to some other stat.”

As you’re probably aware, the levelling up system has been tweaked somewhat in Skyrim as well. It’s now involves raising skill levels, which tie into the overall level itself.

“So what you do is: you’re raising your skills which are pushing you towards levelling up,” said Howard. “Then when you level up you get to pick a perk in those trees; and it’s like a standard skill tree, but they have requirements. Not just the one below it, but needing a skill value that’s high enough. What you tend to do is, you see a perk you like and then you say, I’m going to start using my sword more because I want that perk... but I know I need to get my skill up to pick it. That’s one reason that you level up faster.”

Yes, unlike Oblivion and Fallout, Skyrim is a 1-50 system, rather than a 1-25. However, the time to get from 1 to the end is the same... and no, we’re not insinuating there is a level cap either – there isn’t.

Okay, so there might be... According to Howard, there’s no level cap per se, but there might be a “mathematical” one.

“There’s probably some mathematical level cap, but like Oblivion, it’s just kind of however it works out. We don’t naturally set it. We do kind of balance this game... the levelling’s faster, so in Oblivion and Fallout 3, we kind of think of them as a 1-25 game; this is a 1-50, but what that means is that we just sped that up. It’s not like it’s going to take you longer, and because there are so many perks and the power really comes from the perks, we wanted to get you going faster. You level faster and then it slows down. I think the mathematical count is somewhere around 70...”

And no, there will be no athletic and acrobatic skills this time around either, so no running and jumping across The Shire like a bloody idiot.

Thank heavens!

Does that mean that players can mix and match a little more then and be more diverse, you know, rather than playing one particular play style and sticking with it?

“It’s up to you really,” said Howard, “You can spread yourself on all of those skills, but what happens is all of those perk trees have skill requirements, so it’s not like just picking this one. You have to have a skill of about 30 or 40, so if you want the better stuff, you’re going to have to put your time into those skills, but you can still... What it allows you to do is change your mind, more than anything else.”

Link na intervju:
http://www.xbox360achievements.org/news ... ining.html (http://www.xbox360achievements.org/news/news-8115-Todd-Howard-Talks-Elder-Scrolls-V--Skyrim%E2%80%99s-Engine-Advancements-and-Skill-Streamlining.html)

Jako osiromašeno na prvi pogled što se tiče 'kompleksnosti', valjda će ti perkovi bit vrijedan nadomjestak svemu ostalom šta su izbacili.

cham3leon
18-04-2011, 22:14
Nema acrobaticsa? Nadao sam se mogućnosti izvođenja kul pokreta, skokova i sličnog...

Mirogamemasta
18-04-2011, 22:17
No Persuasion wheel
:thumbs1:
Ja se još sve nadam kako će staviti i intimidation wheel za zlikovce,a oni umjesto da dodaju zapravo sve više oduzimaju.
(Persuasion wheel je nepotreban ako cemo realno gledati, ali nije ni za baciti. (Pogotovo ako znaš što radiš. :D ).

Akul
18-04-2011, 22:36
Persusation Wheel je uništavao sav smisao Speechcraft skilla... certainly won't miss it

Mirogamemasta
18-04-2011, 22:43
Da, ali kako bi Speechcraft dizao da nemas taj wheel. (Trebali su napraviti da wheel možeš koristiti samo jedanput na dan ili tak onešto, a ne cijelo vrijeme dok mu ne spustiš disposition. (A još i bribe imaš.)
I još jedna stvar u vezi onih skill bookova. Trebali bi staviti da skill book moraš barem "prolistati" do kraja kako bi dobio skill, a ne da otvoriš knjigu na prvoj stranici i PAF! Armory skill ti se poveca za jedan bod.

Akul
18-04-2011, 22:49
Da, ali kako bi Speechcraft dizao da nemas taj wheel.

Slično kao u Morrowindu?


I još jedna stvar u vezi onih skill bookova. Trebali bi staviti da skill book moraš barem "prolistati" do kraja kako bi dobio skill, a ne da otvoriš knjigu na prvoj stranici i PAF! Armory skill ti se poveca za jedan bod.

Beskorisno (big deal otvorio samo knjigu ili scrollao mišem do kraja knjige)... a ako nema oznake da si pročitao knjigu i fakat iritantno.

Mirogamemasta
18-04-2011, 22:55
Nisam igrao, možeš mi objasniti kakav tip leveliranja je Morrowind imao?

Iritantno... kako za koga. Kad sam otvorio knjigu i dobio instant level odmah sam si zamislio klinca od 10 godina kako igra Oblivion, trci okolo i samo otvara knjige. Na moj način bi se bar pravi čitači knjiga na kraju i nagradili.

McPingvin_v2.0
18-04-2011, 23:50
A nažalost, sve kaj neki vide je nekakva grana koju nisam ni primjetio.
Šta ćeš, ima svakakvih ljudi.
Ne, nije sve, ali ako ideš raditi ferrarija ne stavljaš na njega 13" čelične felge.

Neven <R>
19-04-2011, 08:09
Persuasion wheel je bio jedna od većih gluposti, općenito ti mini gameovi su često game breaking.

Looky
19-04-2011, 14:03
http://www.hcl.hr/img/galerija/878394857-tes-skyrim-3.jpgShttp://www.hcl.hr/img/galerija/865934198-tes-skyrim-5.jpg

hrčak
19-04-2011, 14:10
Izgleda mi da će biti mnogo lijepog light armora.

Arbiter of Change
19-04-2011, 15:17
http://www.hcl.hr/img/galerija/878394857-tes-skyrim-3.jpg
Skyrim Legion oklop. Me gusta. Primijetite clipping kod ruke PC-a.

Deadwalker
19-04-2011, 20:06
Našao sam na netu ovaj bogovski Skyrim wallpaper pa ne mogu da ga na podijelim sa ekipom :)

http://i.imgur.com/Dxvqtl.jpg (http://imgur.com/Dxvqt)

Looky
20-04-2011, 23:38
Dead, mislim da ti je taj vec bio, ali svejedno ga ne cini nimalo manje epic :)

The Boz
21-04-2011, 01:10
Ice Cthulhu!?

Sonic_Moronic
21-04-2011, 06:44
Persuasion wheel je bio jedna od većih gluposti, općenito ti mini gameovi su često game breaking.

Meni je to jedna od zabavnijih stvari u Oblivionu. :(
U Morrowindu je persuasion užasno riješen, ako ga nisi odabrao kao major skill nema šanse da počneš trenirat, osim ak ti se da klikat kojih milijun puta jel'.

I po ovom textu sa prošle strane, čini se da napokon popravljaju leveling sistem, zvuči mi dobro.

Ček, Khajiti napokon izgledaju madafakin badass, nemogu vjerovat :pray:

GDra
22-04-2011, 09:12
http://www.next-gen.biz/news/skyrim-mod ... h-consoles (http://www.next-gen.biz/news/skyrim-mods-could-reach-consoles)

Durin
22-04-2011, 17:49
Da, baš će sa joystickom modati igru. :rotfl:
To će biti na dječjoj razini promjene unaprijed definiranih tekstura i sl.

Mirogamemasta
22-04-2011, 18:11
Tko uopce ima znanje za moddati igru od konzolaša?
Konzole su napravljene za plug&play, a čitav konzolaški gameplay bilo koje igre je nobrainer koji se portanjem na PC istodobno uvači i kod nas.

Akul
23-04-2011, 13:31
Da, baš će sa joystickom modati igru. :rotfl:
To će biti na dječjoj razini promjene unaprijed definiranih tekstura i sl.

Moda se na PC-u očito. Samo što se omogućuje stavljanje moda na onu X-Live (ili šta već) mrežu i time se neki modovi mogu igrati i na konzoli. Sumnjam da će svi biti moguće ali i nešto modova je dobro.

Mirogamemasta
24-04-2011, 23:12
20 Reasons To Be Excited About Skyrim (http://www.rockpapershotgun.com/2011/04/18/20-best-things-about-skyrim)

It’s going to be an enormous game. It seems so much bigger, so much meatier, so much stranger than Oblivion. I can’t wait, I really can’t.
Sad sam se opet nahaypao oko ove igre i odoh igrati Oblivion dok ne izađe.

New slow-mo ingame footage.
ZUglLptD3ws
Nije da baš dobivam hard-on oko ovakvih stvari, ali možda nekog razveseli. :D

Bartuc
24-04-2011, 23:22
Hehe, tak će i meni raditi :D

Mirogamemasta
24-04-2011, 23:25
Bar ces biti siguran da nisi ništa propustio, i nijedan neprijatelj te nece moci iznenaditi. :)

Mirogamemasta
25-04-2011, 08:36
Todd Howard Skyrim Interview: Part I (http://www.gametrailers.com/video/todd-howard-gt-tv-extended/713229)
Todd Howard Skyrim Interview: Part II (http://www.gametrailers.com/video/todd-howard-gt-tv-extended/713231)
Goeff je lud. :D 7:30 Part I

Skyrim is comming out november 11!You should check it out. Looks just like this.

DJ Not Nice
26-04-2011, 02:15
Ak je bilo, sorkač;
ztopdt6fY-U

Aral
26-04-2011, 07:33
Sam da ga ne odgode :) Ipak, kolko god bio nahajpan, Oblivion nemogu opet zaigrat, pogotovo sad kad sam pročitao članak par postova iznad. Još da pogledam ovo sa gt-a i to je to. Nisam mislio da će igra krenut u tom smjeru s razvojem, bogme su dobro prionuli poslu i to mi se baš sviđa.

.
26-04-2011, 10:21
pa ono o skyrimu se još prije nekih 3 godine pričalo. igra je već dosta u produkciji pretpostavljam.

P.S. pogledo video. ono neznam šta reć, nevjerujem niš ovom cute boyu, jer nisu napravili nijednu igru koju bi sad uzeo i zaigro, osim eventualno morrowinda. al kvragu ova igra il će bit jebački dobra il bethesda ima bolji PR od blizzarda.

Bartuc
26-04-2011, 11:17
Mene zanima što se desi ako pogodiš bug koji isključi ili "potrga" Radiant Story element u igri!? Svijet bez questova :D

Sova
26-04-2011, 11:23
Zeljno iscekujem ovu igru. Nakon Morrowinda i Obliviona prijedjenog sto puta i izmodanog sa 30 modova, ovo je must have, samo se nadam da cu do tada skupit za dovoljno jaku konfiguraciju jer sto se zasad da viditi grafika ce biti prehebena, samo neka i igrivost bude na razini Morrowinda.

.
26-04-2011, 12:39
da jer ti konfa iz potpisa sigurno neće ni minimum requirementse dostič.

GDra
26-04-2011, 16:57
Screenshotovi:
http://images.uesp.net/f/ff/SR-DraugrBattle_wLegal.jpg
http://images.uesp.net/c/c2/SR-AbandonedFort_wLegal.jpg
http://images.uesp.net/3/3c/SR-ForestTrack_wLegal.jpg

Sonic_Moronic
26-04-2011, 17:11
http://www.tesnexus.com/imageshare/images/128909-1303151827.jpg

Čini se da će Khajiiti napokon izgledati prezakon, odma 50% razloga da ovo igram :)

Sova
26-04-2011, 17:15
Orgasm.

Cid
26-04-2011, 17:17
Gle ga samo na trećoj slici, što se uobrazio, kao kakav Nord. Pokori se, kađite, il' beri pamuk il' gini! Ta nije ova igra skovana da služi tebi u korist, nit je kađit rođen da bude nesputana duha!

Arbiter of Change
26-04-2011, 17:24
/kat

Čini se da će Khajiiti napokon izgledati prezakon, odma 50% razloga da ovo igram :)
Šteta što se ne vidi baš iz tog kuta kako su dizajnirali Khajiite. Kao lavove ili baš mačke.

Cid
26-04-2011, 17:27
Napravit ću temu u kojoj pozivam na Sveti rat protiv Kađita.

Sonic_Moronic
26-04-2011, 17:33
[quote="Sonic_Moronic":1t23p68b]/kat

Čini se da će Khajiiti napokon izgledati prezakon, odma 50% razloga da ovo igram :)
Šteta što se ne vidi baš iz tog kuta kako su dizajnirali Khajiite. Kao lavove ili baš mačke.[/quote:1t23p68b]

Bilo bi zgodno, recimo, da muškarci izgledaju kao lavovi, a žene više mačkasto :oops:

Cid
26-04-2011, 17:37
YAOI FURRY TRAP AAAAARRRGHHHH!!!11111

Sonic_Moronic
26-04-2011, 17:59
You can dual-wield weapons and spells. Or dual-wield spells. Or wield the same spell in each hand, and thus cast an ultra-spell. The combat system is about discovering combinations, stringing particular abilities together to create mighty tactics. Again, it’s all about creating a character unique to you, rather than being an archetype.

Propustio sam ovu informaciju, bokte, ostvaruju se moji mokri snovi :pray:
Daj skuži koliko će to dati varijacije za hibridne klase, strašno.

Dosad mi sve strašno obećava, samo da dorade igru kako treba, ARGH.

Arbiter of Change
26-04-2011, 21:12
Vjerojatno je netko već postao, ali nema više atributa, samo Health, Magicka i Stamina. Koji prozor? :(
http://pc.ign.com/articles/116/1164053p1.html

Bethesda's ditching the eight main attributes you may remember from Oblivion. Intelligence, Agility, Speed and all the rest are out. Instead, you get Health for hit points, Magicka for magic points and Stamina for doing anything athletic. It's a loss of a layer of complexity, but it's not necessarily a bad thing according to Todd Howard.

Neven <R>
26-04-2011, 21:50
Zato jer ionak nisu imali previše smisla

DJ Not Nice
26-04-2011, 21:58
RMKJ9fDM2mo

xDDDDDDDDDDDDDDD

Sonic_Moronic
26-04-2011, 22:01
Ma, neće smetati ni manjak atributa, samo da dobro implementiraju perkove. Meni osobno novost da neće biti klasa zvuči odlično, samo su mi nabijale komplekse u prošlim nastavcima, zapravo, još nisam našao lika kojeg želim, idem ispočetka po 20-ti put :(

DJ Not Nice
26-04-2011, 22:14
još nisam našao lika kojeg želim, idem ispočetka po 20-ti put :(
+1

Bartuc
27-04-2011, 06:16
@Sonic...

Pošto Oblivion ima sistem napredovanja kakav ne volim (jack of all trades), uvijek bi kod odabira klase razmislio o primarnim skillovima koje bi koristio i na temelju njih napravio što vjerniju D&D klasu te ostao u gabaritima te klase kroz gameplay.

Znači npr., prošli put mi se igrao Paladin, uzeo sam set skillova/magija koje pašu Paladinu (Sword, Shield, Restoration, Alteration...), a ostale nisam koristio.


Probaj na takav način, biti će ti puno zabavnije pošto ćeš si sam napraviti određene restrikcije koje bi po meni MORALE postojati u RPG igri.

Sonic_Moronic
27-04-2011, 06:29
Pa uvijek zbog toga i odustanem. Klasa mi daje mentalnu restrikciju, makar me ništa ne spriječava da razvijem neki skill, ako on nije u skladu s onim kako sam zamislio lika, sve pošaljem do vraga i pravim novog.

Bartuc
27-04-2011, 16:21
Onda si napravi MultiClass - Cleric/Mage/Warrior/Thief :(

Delirium
27-04-2011, 16:30
Jedno sto mi je smetalo u Oblivionu i Morrowindu je to da si mogo npr Restoration provest cijeli dan samo to castajući, i izlevelat ga, i onda bit... onak... jebeno nepobjediv, nadam se da ce taj skill lvl up bit drukciji tu :I

Bartuc
27-04-2011, 16:34
Tak je bilo sa svim školama magije, sa athletics/acrobatics, sa speechcraft (Oblivion) itd. Zato i želim experience sistem, a ne ovo :(

Neven <R>
27-04-2011, 17:13
Tak je bilo sa svim školama magije, sa athletics/acrobatics, sa speechcraft (Oblivion) itd. Zato i želim experience sistem, a ne ovo

Je, mogli bi i pištolje i mitraljeze uvesti isto

Akul
27-04-2011, 18:01
Jedno sto mi je smetalo u Oblivionu i Morrowindu je to da si mogo npr Restoration provest cijeli dan samo to castajući, i izlevelat ga, i onda bit... onak... jebeno nepobjediv, nadam se da ce taj skill lvl up bit drukciji tu :I

...za što trebaju živci. Ako imaš živaca to raditi (posebno ako skill ima viši level pa se sporije povećava), onda i zaslužuješ da budeš iskusan u tome (isto kao trening: lik može postajati iskusniji tako da koristi skillove, ali može i otići negdje i samostalno vježbati).

Što se tiče Skyrima u pitanju ovoga, valja uzeti u obzir da svaki level usporava SVE skillove. Tako da ako izmaksaš jedan skill i zaključiš da bi rađe drugi neki skill povećao, to će ti sada biti teže jer se sporije povećava. O tome da možeš imati maksimalno 50 perkova i da neki traže određeni level nekog skilla pa te tako isto opali u glavu ako samo jedan skill maksaš da i ne govorimo.

To također otežava bivanjem Master of All Trades-a (ironično kako je to otežano baš u igri koja nema uopće klasa XD). Prvo, što više skillova koristiš, to je bolnije dovesti ijedan od njih na veće levele. Ograničen broj perkova također znači da nećeš moći imati sve a njihovi requirementsi će također vjerojatno utjecati na igračev odabit koje skillove da koristi.


Tak je bilo sa svim školama magije, sa athletics/acrobatics, sa speechcraft (Oblivion) itd. Zato i želim experience sistem, a ne ovo :(

Svaki problem se može riješiti bez vraćanja tog ižvakanoga i nelogičnoga EXP sustava.

Sonic_Moronic
27-04-2011, 21:03
Onda si napravi MultiClass - Cleric/Mage/Warrior/Thief :(

To mi opet ne valja :P

Ma evo sad sam napravio Monka ponovno, to mi je najzanimljivija klasa u Oblivionu. Makar su maknuli Unarmored, hand-to-hand su barem sredili pa je iznimno zabavan za koristiti, a da ne spominjem koliko ima seksi oblekica baš za monka.

Arbiter of Change
28-04-2011, 16:12
Zato jer ionak nisu imali previše smisla
Osim što jesu. Sad će mi, na primjer, nosivost i fatigue regulirati perkovi što je za prozor.

Nevezano s tim, ponavljam ovo što je Akul rekao.


Što se tiče Skyrima u pitanju ovoga, valja uzeti u obzir da svaki level usporava SVE skillove. Tako da ako izmaksaš jedan skill i zaključiš da bi rađe drugi neki skill povećao, to će ti sada biti teže jer se sporije povećava. O tome da možeš imati maksimalno 50 perkova i da neki traže određeni level nekog skilla pa te tako isto opali u glavu ako samo jedan skill maksaš da i ne govorimo.

Neven <R>
28-04-2011, 16:37
[quote="Neven <R>":10zmusr7]Zato jer ionak nisu imali previše smisla
Osim što jesu. Sad će mi, na primjer, nosivost i fatigue regulirati perkovi što je za prozor.

[/quote:10zmusr7]
A bu bu bu

Atributi su samo ograničavali kako možeš razvijat lika i tjerali te da maxaš određene skillove kroz repetitvne radnje na silu/trening u morrowindu (jer inače spušiš 5x), dok neki drugi skill kojeg obično koristiš nisi mogao povećavati jer bi ti sjebao distribuciju atributa. Good riddance I say

Arbiter of Change
28-04-2011, 19:24
A bu bu bu, vi ne znate igrati s likovima koje sami napravite.
Kako ja nikada nisam imao problema s tim 5x i to bez da sam radio nekakve specijalne gameplay ustupke?

Akul
28-04-2011, 19:39
Ja ne shvaćam što su ljudi tako opsjednuti tim brojevima. Igraš i kako dobiješ, dobiješ. Nikad imao slabog lika nedostatkom meta-gaminga.

Mirogamemasta
28-04-2011, 19:56
Pogotovo u Vanilla Oblivionu. +3 mi je bio max na jednom ili dva atributa i nikad nisam imao problema.
Čak sam se i žalio da mi je igra pre-lagana, pogotovo za stealth/agility tipove koji na kraju zanemaruju armor i imaju 3x damage.

Neven <R>
28-04-2011, 23:33
A bu bu bu, vi ne znate igrati s likovima koje sami napravite.


Zašto bi me igra silila da koristim baš određenu kombinaciju skillova? Tvrdnja ti ne stoji, jer upravo ako ZNAŠ igrati te atributi smetaju u razvoju lika. Atributi na način koji su bili implementirani u TES-u su bili potpuno bespotrebni i glupi i jedva da su na išta utjecali tak da me ne čudi da su ih izbacili.

Sonic_Moronic
29-04-2011, 08:06
Ja sam zadnji put kad sam levelao u Oblivionu dobio četiri +5 modifiera, a nisam se ni trudio.

Previše se nerviramo oko toga (ja pogotovo), na kraju ispadnu čist ok.

Doduše ovo mi je lik kojemu sam sve glavne skillove ostavio minor, tak da ono :)