Pogledaj cijelu verziju : The Elder Scrolls V: Skyrim
Stranica :
1
[
2]
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
kulamasta
12-01-2011, 13:50
Morrowind je ispran i ogavno ružan. Witcher bi bio neki dark fantasy prema tvom opisu.
Meni je Enclave izgledao vrhunski, i žao mi je što nisu napravili RPG na istom vizualu.
Zasto lažeš ovaj napacen narod?!
Ti nemas pravo na to!!!!!
pehlinac
12-01-2011, 17:16
Sad bas malo čitam po Bethesdinom forumu i ispada da više neće koristiti gamebryo engine (neznam dal je već bilo spomenuto), što nam daje pravo da očekujemo da se likovi više neće kretati ko da imaju metlu u šupku i da više neće bit one budalaštine da kad se spuštaš sa neke planine, napraviš jedan korak i odletiš 10 metara dolje. Rejoice people :D
I da, molio bih neku dobru dušu da mi pošalje screenove sa GI na pp :oops:
Forengner
12-01-2011, 17:23
Sda se likovi više neće kretati ko da imaju metlu u šupku
:?
To je bio problem Morrowinda.
pehlinac
12-01-2011, 17:36
I donekle Obliviona, pogotovo u fajtovima :S
Ljudi, ne bi to bila Bethesdina igra da se likovi kreću kako spada!
cham3leon
12-01-2011, 17:47
Ne, u Morrowindu su se likovi kretali onako nagnuti u nazad da sam se odvalio od smijeha kad sam to vidio. U Oblivionu su se kretali kao što kolega kaže ko sa metlom u šupku. Zbog ovih dropova kad trčiš po nizbrdici čini ti se ko da upravljaš s nekim vozilom, a ne s čovjekom. Modovi koji mijenjaju animacije u kretanju i borbi donekle ublažavaju dojam.
U Morrowindu bi vjerojatno bilo isto tako, samo što se u Oblivionu lik kreće gotovo duplo brže i skače do nekih nenormalnih visina.
Moj lik u MW-u uvijek juri kao fićo. Lik u OB-u nikad niej bio tako brz :(
http://badasspanda.com/first-skyrim-scr ... ormer/2566 (http://badasspanda.com/first-skyrim-screenshots-and-info-from-game-informer/2566)
Duke of Earl
12-01-2011, 20:36
http://badasspanda.com/first-skyrim-screenshots-and-info-from-game-informer/2566
Iskreno, ovo mi izgleda bolje čak i od Witchera 2, barem po najavama i ovim polu-skrinšotovima.
Arbiter of Change
12-01-2011, 21:00
Ja ničemu ne vjerujem. I Oblivion je izgledao krasno.
Prvo sam mislio reć da izgleda prosječno no da je to najvjerojatnije većim dijelom do loše kvalitete skenova.
onda sam pogleedao šesti skrinšot...
Ak to tako dobro zgleda na jako slabim skenovima, za stvarno će igledat fenomentastično. BTW, pretpostavljam da je to dx11 verzija, vrag zna kak će onda dx9 izgledat, i koji će uopće mrcinski zahtjevi trebat za igru.
BTW, s obzirom na sve te nove đinđe, čini li se to meni samo ili će tes5 imat minimalno 15gb?
Oblivion je na prvim press fotkama izgledao dvostruko bolje od konačnog proizvoda. Što čini Skyrim drugačijim?
Forengner
12-01-2011, 21:29
Ne budi negativan.Fanovi imaju pravo na hype i pozitivu.
Btw:
the last living blade
:( Dodjavola.Znaci da je i sa Imperijom gotovo.
Oblivion je na prvim press fotkama izgledao dvostruko bolje od konačnog proizvoda. Što čini Skyrim drugačijim?
OB je bio otkriven kad je bio u ranim fazama razvoja. Skyrim je već u završnim fazama i ovo što se ovdje vidi nije toliko daleko od završnog proizvoda (još se sjećam koliko je vremena trebalo da nam dadu screenshot koji nije pejzaž...)
Interceptor
12-01-2011, 22:43
Skillovi izgledaju prekonzolaški
Neven <R>
12-01-2011, 23:08
Oblivion je na prvim press fotkama izgledao dvostruko bolje od konačnog proizvoda.
Umm ne. Sam izgled igre je bio kao i na press fotkama. Sve ostalo su zajebali. Veki može se svašta kritizirati kod TES-a, a ti uvijek odabereš najveću glupost i time pokazuješ veliko nepoznavanje materije.
Mirogamemasta
12-01-2011, 23:37
Pa nece valjda onako izgledati skills screen. (sedma slika.)
Mogli su bar te skilove staviti jedan ispod drugoga... svašta...
Bas sad listam manual od Obliviona i vidim da su uzeli opet isto default ime za lika - Bendu Olo, bivsi kralj Anvila.
There are 5 “massive” cities. There is now more to do in cities, including cooking, farming, mining, woodcutting and blacksmithing, but exactly how these will work is yet to be described. Killing a shop keeper will not close it down for good, a relative of the keeper will usually take over the shop. There is talk of cities being attacked by dragons too.
Ubio sam par puta shopkeepera ali sam poslje loudao igru. Kad ga ubijes vise nema povratka u Oblivionu jelda?
Quests can be more dynamic than ever. Some quests will be randomly generated for you. For example, an NPC could ask you to find something, the game will check all near-by caves/forts to see which ones you haven’t entered and which ones have suitable enemies, and then the quest would be to go to the selected area and retrieve it. Also, some quests will be tailored to your preferencesS(magic, combat etc).
Nadam se da ce nekad staviti i dungeon sa monsterima koji ce biti cisti counter liku kojeg igramo. Zbog izazova jel...
Umm ne. Sam izgled igre je bio kao i na press fotkama. Sve ostalo su zajebali. Veki može se svašta kritizirati kod TES-a, a ti uvijek odabereš najveću glupost i time pokazuješ veliko nepoznavanje materije.
Pa ne baš. Skyrim možda bude sasvim dobra igra, budući da je Oblivion u svakom aspektu superioran ispodprosječnom Morrowindu.
Ovo kao ona prica kad se Aral krene izvlaciti
"pa da da jeste to, ali...."
:D
Forengner
13-01-2011, 09:19
budući da je Oblivion u svakom aspektu superioran ispodprosječnom Morrowindu
Ti si legenda. :)
Istraživanje Alduinova zida (http://media1.gameinformer.com/images/site/pages/esv/index.html?es=5)
cham3leon
13-01-2011, 10:26
Umm ne. Sam izgled igre je bio kao i na press fotkama. Sve ostalo su zajebali. Veki može se svašta kritizirati kod TES-a, a ti uvijek odabereš najveću glupost i time pokazuješ veliko nepoznavanje materije.
Pa ne baš. Skyrim možda bude sasvim dobra igra, budući da je Oblivion u svakom aspektu superioran ispodprosječnom Morrowindu.
Lol.
Oblivion je u toliko stvari potpuno nebalansiran u odnosu na morrowind. Pola magick collegea je u oblivionu gotovo potpuno beskorisna, dok u Morrowindu nisam naišao ni na jednu takvu.
Duke of Earl
13-01-2011, 11:01
Prestanite mu se suprostavljat :(
Kad će ljudi više naučiti da se W3DR4N-u ne odgovara? Nikad i ni u kojem treadu mu ne vrijedi odgovarati.
cham3leon
13-01-2011, 11:06
Al moram :(
Istraživanje Alduinova zida (http://media1.gameinformer.com/images/site/pages/esv/index.html?es=5)
Vau, zid, premoćno buraz. Dubok lore, idem ga analizirati. A zašto nisu velikim slovima preko zida napisali da se level-scaleing vraća u velikom stilu, da je manje područje za igru i da su značajno smanjene mogućnosti razvoja lika?
Neven <R>
13-01-2011, 11:12
A zašto nisu velikim slovima preko zida napisali da se level-scaleing vraća u velikom stilu, da je manje područje za igru i da su značajno smanjene mogućnosti razvoja lika?
Zato jer je to hrpa govana koje si izmislio?
Opet lažeš ljude. TI NISI ČOVJEK TI SI ZVIJER
1.) U svakoj igri je level-scaling, tako i u Morrowindu, samo je pitanje koliko su ga dobro napravili.
2.) Meni se čini da su povećali područje za igru.
3.) Ako su smanjili broj skillova, to ne treba značiti da igra u tom pogledu neće biti dublja od Obliviona.
Vraća mi se onaj hajp prilikom igranja Morrowinda i Obliviona. Kent fakin vejt for dis von!
1.) U svakoj igri je level-scaling, tako i u Morrowindu, samo je pitanje koliko su ga dobro napravili.
Potvrdili su u Twitteru da radi kao onaj Fallout 3.
Fallout 3 ovako nekako radi (http://planetfallout.gamespy.com/wiki/Does_Fallout_3_Have_Level_Scaling_Like_Oblivion%3F )
Mirogamemasta
13-01-2011, 11:56
As Skyrim begins, a lone prisoner begins to learn that he may hold a similar power…
Necemo valjda u zatvoru opet pocinjati.
Level Scaling vam je bio pre-slab ili prejak?
Mozda bi bilo dobro da naprave nesto slicno kao u WOW-u. Gdje svako podrucje ima svoj lvl i to je to. (Samo jedna od ideja, ne mora ostati samo na tome.)
EDIT:
Mozda bi bilo dobro da naprave nesto gdje svako podrucje ima svoj lvl i to je to. (Samo jedna od ideja, ne mora ostati samo na tome.)
Nisam trebao spominajti WOW jelda? Jel, sad bolje? :P
Fuj, to ko u WoWu je jednostavno fuj. :(
EDIT: Najbolje bi bilo da je recimo lvl1 vuk lvl1 igraču neka prijetnja, ali ne prevelika. Dva se već sranje ali je moguće pobiti ih ili pobjeći. I da je recimo lvl4 bear lvl1 igraču totalno sranje ali uz dobru logiku i sreću se može ubiti. Recimo popeti se na kamen na koji on ne može i ubit ga sa 5 strijela. Kad već spominjemo i strijele u Oblivionu su mi šit, treba ti cca 30 strijela da ubiješ bandita, dmg treba višestruko povećati a samo ispaljivanje otežati. Nešto kao da za precizan shot trebaš čučnuti i mirovati 3 4 sec, a za one u pokretu da imaš 5-10% šansu da pogodiš u njegovom pravcu.
Sonic_Moronic
13-01-2011, 12:21
As Skyrim begins, a lone prisoner begins to learn that he may hold a similar power…
Necemo valjda u zatvoru opet pocinjati.
Zašto ne? To je tradicija u TES-u, jedino je se Morrowind nije pridržavao :)
EDIT: Mala greška, ne radi se o zatvoru nego o početnom dungenu, Daggerfall isto nije bio u zatvoru ali je imao početni dungeon.
Kad se samo sjetim starta u Oblivionu. Koliko sam puta pobjegao iz zatvora. Ah to su bili nolajferski dani <3
Interceptor
13-01-2011, 12:28
Meni je taj bijeg iz zatvora jedino što sam igrao od Obliviona...još na grafičkoj od 128mb i 512mb RAM-a :D
ja na 64 MB i 1,8 procom.....beat that!
Interceptor
13-01-2011, 12:47
Ti si bar dvostruko više vremena proveo uz nju :(
Neven <R>
13-01-2011, 13:03
ja na 64 MB i 1,8 procom.....beat that!
ROFL, na tome je jedva Morrowind radio.
dovoljno reci da mi draw distance nije bio veci od 4 metra
dvije riječi - bijela soba.
Da da, to sam ja vidio kada sam prvi put pokrenuo oblivion sa svojom gforceTi4200. Bijelu sobu i dva tri trokutića koji su predstavljali vrč na stolu xD Naravno nisam to tako mogao igrati, ali čisto da znate da je oblivion tehnički moguće pokrenuti i kad nije igriv.
Kaj se pak skyrim skillova tiče, može se tu dosta toga skresati ako će rezultat biti odgovarajuć Budimo iskreni, tko je od vas recimo koristio spear skill u morrowindu? Koliko ljudi brije na unarrmed monkove? Čak se i broj weapon skillova može smanjit da ostanu samo one handed i two handed oružja, a da je onda do specifičnog oružja kako će se sa njim baratat.
Forengner
13-01-2011, 14:18
E to,naprimer,mi nedostaje,spear's,jos u morrowindu mi se dopala ideja Imperial Legion lika koji bi koristio spear+ stit,ali to nije realizovano efikasno,pa sam spear uvek izbegavao,a uvek se oslanjao na klasiku-longsword.Spear bi mogao biti veoma zanimljiv za koriscenje,zapravo,kad se setim Morrowinda i svih njegovih tipova oruzja koje je igrac mogao da koristi,bude mi zao,ocekivao sam da ce Oblivion nuditi cak i vise izbora,ali ne,oni su pola stvari izbacili.
Nadam se da ce Skyrim posedovati sirok arsenal klasicnog oruzja,a bogami i egzoticnog (Dunmer,Argonian).(za razliku od obliviona)
Neven <R>
13-01-2011, 14:23
Pa mogu izbaciti skillove za oružja i ostaviti npr. one hander i two handere, te marksmana, a onda dalje te skillove razraditi sa perkovima npr. perkovi koji se specijaliziraju za blunt, short bladeove itd. nešto ko proficiency u AD&D. Naravno ovisi kak će to implementirati, a nakon Obliviona moram biti skeptičan.
Ja se još uvijek naino nadam da će streljaštvo ovdje bit izvedeno kak se spada, za razliku od svih dosadašnjih nastavaka.
Forengner
13-01-2011, 14:28
Proficiency je solidna ideja,ali treba tu rada,po onom meniju iz SS-a mi stvari izgledaju veoma jednostavno i minimalizirano.Bojim se da ce sve spucati u grafiku i da ce igra postati pravi primer jednostavnog,primitivnog konsole rpg-a.
Heh,upravo sam procitao-igraci ce moci da naprave sopstveno oruzje,uz odgovarajuci alat,moci cemo cuda praviti.Veliki plus od mene.
I jos nesto,efekti magija mi konacno izgledaju pristojno.
Zašto ne? To je tradicija u TES-u, jedino je se Morrowind nije pridržavao
Samo se Daggerfall nije pridržavao. U MW-u si poslan iz zatvora... u Vvardanfel koji je u karanteni.
Da_killah
13-01-2011, 18:12
[quote="Kid A":302n2o3g]ja na 64 MB i 1,8 procom.....beat that!
ROFL, na tome je jedva Morrowind radio.[/quote:302n2o3g]
ja pokrenuo morrow s 533mhz, 64MB ram-a i riva tnt2. jedva je nekako išlo, bar dok nisam iz broda izašao, onda više nije.
srećom nakon par dana sam si kupio novi komp :)
pehlinac
13-01-2011, 18:55
Za Outminda, rekli su da ce ovaj put ranged combat biti drugacije izveden, tj. da ce potezanje zice na luku trajati duze ali ce nanositi puno vecu stetu, pa eto, mislim da ce tako biti bolje, nego da moras onako smijesno trcat unazad i gadjat protivnika za 10 damagea svaki put -.-', a i rekli su takodjer da su smanjili brzinu trcanja unazad, pa se cini da ce ranged combat bit vise onako za stealth karaktere. Uglavnom, svidja mi se sto cujem
Sonic_Moronic
13-01-2011, 18:58
SBudimo iskreni, tko je od vas recimo koristio spear skill u morrowindu? Koliko ljudi brije na unarrmed monkove?
Ja i ja.
cham3leon
13-01-2011, 19:02
I sjećam se da je hand 2 hand u morrowindu imao nekog smisla, mogao si onesvijestiti protivnika.
Uglavnom ovaj Skyrim mi se sve više sviđa, samo nek bude lijepo balansiran
Interceptor
13-01-2011, 20:05
SBudimo iskreni, tko je od vas recimo koristio spear skill u morrowindu? Koliko ljudi brije na unarrmed monkove?
Ja i ja.
Tri Video Intervjua s Toddom Howardom (http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2011/01/13/road-to-skyrim-the-todd-howard-interview.aspx)
Drugi filmić ima nešto Skyrim arta.
Netko je to i screenshota:
http://i.imgur.com/V4bsQ.jpg
http://i.imgur.com/O9kIz.jpg
UPDATE: za one koji me se ne da gledati filmiće, ovo su vjesti koje se tiču Skyrima:
- Dwemerske ruševine su u igri a neki od Nordovskih gradova su ustvari Dwemerske ruševine koje su Nordovi pretvorili u svoje domove. Nadam se da će neki dungeoni imati Centurione koji još rade
- zmajevi koriste Dragon Language da bi bljuvali vatru, zaustavljali vrijeme, stvarali vjetrove i radili druge cool stvari. GI je već potvrdio da će igrač konzumirajući duše zmajeva (i na neki način korišteći taj drevni zmajevski jezik) koristiti iste moći kao oni
I to je to. Intervjui ionako nisu bili posvećeni Skyrimu već Toddu Howardu (i lol na to kako se zaposlio u Bethesdi XD)
- zmajevi koriste Dragon Language da bi bljuvali vatru, zaustavljali vrijeme, stvarali vjetrove i radili druge cool stvari.
Koje vjetrove? One prirodne ili tjelesne?
Tjelesne. Kako inace objasnit bljuvanje vatre. Nemaju anus pa sav materijal ide kroz usta, mislim jeste ikad vidili zmaja kako sere?
Jeli moguće da u Skyrimu nemožemo jahati konja, nego neku vrstu zmaja? To bi bilo prebrutalno! Pa da se još možemo njime boriti protiv drugih zmajeva... Da možemo neki skill razviti svome zmaju. Šta mislite o tome?
Duke of Earl
14-01-2011, 17:56
Jeli moguće da u Skyrimu nemožemo jahati konja, nego neku vrstu zmaja? To bi bilo prebrutalno! Pa da se još možemo njime boriti protiv drugih zmajeva... Da možemo neki skill razviti svome zmaju. Šta mislite o tome?
Ne.
Konjeva sigurno ima.
Što se zmajeva tiče, jedan od Shoutova daje igraču mogućnost da ako zna ime nekog zmaja, da ga zarobi i time dobije mogućnost da ga summona kad mu zatreba i bori se na njegovoj strani (vjerojatno protiv zmajeve volje).
Ipak, ne vjerujem da će se moći jahati.
Arbiter of Change
14-01-2011, 18:27
Znači to su neki Dragon Shoutsi, ne Nord Shoutsi? Disappoint. :(
Bilo bi prebrutalno da moš letit zmaja.
Bilo bi prebrutalno da moš letit zmaja.
Postoje modovi za Oblivion, npr ovaj:
at4S-0yqfNk
The sounds of Skyrim (http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2011/01/14/the-sounds-of-skyrim.aspx)
Spominje se spell "ironflesh" za, dakako, pojačavanje armora.
Jeremy Soule is back. Main theme zvuči dobro.
Forengner
14-01-2011, 22:10
Jel ono techo viking? :D
Arbiter of Change
14-01-2011, 22:21
The sounds of Skyrim (http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2011/01/14/the-sounds-of-skyrim.aspx)
Spominje se spell "ironflesh" za, dakako, pojačavanje armora.
Isse, Skyrim TES tema. Tek je sada donekle čujemo. Fenomenalna je.
pehlinac
14-01-2011, 22:34
Jel ono techo viking? :D
Majku mu staru izbljuvao sam sok koji sam pio po monitoru i tipkovnici kad sam ga vidio, bas onako wtf moment :rotfl:
The sounds of Skyrim (http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2011/01/14/the-sounds-of-skyrim.aspx)
Spominje se spell "ironflesh" za, dakako, pojačavanje armora.
Isse, Skyrim TES tema. Tek je sada donekle čujemo. Fenomenalna je.
Doista jeste fenomenalna, kao i svaka TES tema do sada.
The sounds of Skyrim (http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2011/01/14/the-sounds-of-skyrim.aspx)
Spominje se spell "ironflesh" za, dakako, pojačavanje armora.
Isse, Skyrim TES tema. Tek je sada donekle čujemo. Fenomenalna je.
Kao i gos'n Lambert, i ja sam se najezio slusajuci ovo savrsenstvo... :)
Jeli moguće da u skyrimu ljudi budu poput vikinga?
Nordovi su baziran ina Normanima tako da su oni sami kinda vikinška nacija.
Forengner
15-01-2011, 12:50
Sama Nordovska imena to otkrivaju,-
Ulfgard
Raddin
Sifkni
Thonro
Viguring
Sifkning
Fjolfr
Godrel
Alfhed
Hidar
Hodlin
Kolfhedi
Hulgard
Balfhedi
Kjelhedi
TES je lako analizirati i postaviti par pretpostavki oko inspiracije za rase.
Imperial-Roman Empire
Nord-Vikinzi
Breton-Europski vitezovi/Holy Roman Empire.
Dunmer-Istok,egzotika.
Svaka rasa ima nesto sto je povezuje sa nekim odredjenim narodom,pa je to cesto lako uociti.(najocigledniji detalji su kod Imperiala i Nordova)
O super, jedva čekam igru.
Neven <R>
15-01-2011, 14:41
Dunmer-Istok,egzotika.
To bi bio Akavir prije, njihove su katane itd.
Forengner
15-01-2011, 14:46
Ah da,onda bi Morrowind bio neka Perzija?Bliski istok?
Ne znam,morrowind je dosta razlicit.(Ashlands,one mocvare,pustinje,ima svega)
Neven <R>
15-01-2011, 14:50
Morrowind je drugi planet :P
cham3leon
15-01-2011, 14:52
A tko su bili ti Akaviri? Nemam živaca proučavati lore ičega, al se sjećam da koriste te katane i neke posebne štitove i to, i ako se ne varam, the blades isto koriste takva oružja.
Akavir je drugi kontinent, istočno od Tamriela.
Martisan
15-01-2011, 20:13
The sounds of Skyrim (http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2011/01/14/the-sounds-of-skyrim.aspx)
Spominje se spell "ironflesh" za, dakako, pojačavanje armora.
Isse, Skyrim TES tema. Tek je sada donekle čujemo. Fenomenalna je.
Kao i gos'n Lambert, i ja sam se najezio slusajuci ovo savrsenstvo... :)
For the King, Dovakhiin,
For the sake of Skyrim
For our life, for our home,
For High Hrothgar's blood
For the Nords, For the Gods,
For the sole single son
Dovahkiin, our king
Who will dawn with fireee!! UURRHG!
Forengner
15-01-2011, 20:43
Narod Akavira je zapravo jedini koji je uspeo da pobedi Imperiju i Legije,imate knjigu u Oblivionu,cini mi se : Disaster at Lonith,ili tako nesto.
(tu ima malo vise o ekspediciji i napadu na Akavir,nije losa "knjiga")
Neven <R>
15-01-2011, 20:49
Ne postoji narod Akavira, na Akaviru žive 4 rase. :P
Samo jedna od njih je napala Tamriel, ne znam koja al ak te zanima imaš sigurno informacije na imperial-library.info
Forengner
15-01-2011, 20:55
;p Dobro,onda ovako: "Akavir jedini nije pao pred mocnim legijama imperije" :D
Na akaviru su valjda, Kamal, Tsaesci, Tang Mo i Ka Po' Tun.A po predanju,sve ljude su pojele vampirske zmije?
:(
Valjda su 'snow hell's' prvi napali Tamriel,tojest,napali su Morrowind.(a kasnije je Uriel uzvratio udarac)
Neven <R>
15-01-2011, 20:57
Ma bilo je neš, mislim da su u 2E važnu ulogu imali Akaviri tj. Tsaesci jer je dio njih nakon rata ostao i imao važnu ulogu u formiranju imperije (vojne postrojbe itd., bladesi su originalno bili akaviri, čak je jedan car bio s akavira), hence zašto simbol imperije izgleda identično kao simbol akavira. Tužno je što sve ovo znam :(
Forengner
15-01-2011, 21:01
Onaj zmaj,to je zapravo jedan od Tiger-Dragon people-a,tojest,jednog od naroda Akavira,a i lako je sve prepoznatljivo,ono,
Blades-Imaju Akavir style oruzje i oklop.
Cloud Ruler Temple je takodje izgradjen u stilu naroda Akavira.
I da,jos necega sam se setio-ti ljudi u Akaviru,mozda nisu svi nestale,secas li se onog questa,za countesicu Brume,gde ides da nadjes Mad-stone,e pa,onaj glasnik kaze da je sreo glasnika iz Akavira,te da mu je noga povredjena,e sad,kako su narodi akavira uglavnom beast-like ili polu zmije polu ljudi,moguce je da ima jos ljudi u Akaviru,mozda su ih zmije samo porobile.
cham3leon
15-01-2011, 21:03
Tužno je što sve ovo znam :(
Baš sam i ja to maloprije pomislio... damn. Meni se ne da pamtit ni pravu povijest, kamoli izmišljenu.
Forengner
15-01-2011, 21:04
Ne znam za vas,ali mi je TES lore generalno mnogo zanimljiviji od gro lorea ostalih fantasy settinga.
Neven <R>
15-01-2011, 21:14
Pa je, meni isto. Fora je u tome da ništa nije sigurno tj. sav lore se sazna is knjiga koje su u igri, pa mnoge stvari nisu detaljno razjašnjene (npr. nestanak dwemera) što dodaje nekakvu misterioznost.
Forengner
15-01-2011, 21:17
Da,dok je u ostalim igrama sve blanko-Sve je tako kako je,i tacno se zna sta se dogodilo sa likovima,dok naprimer,u TES-u,to nije tako.
Eh da sam znas koliko sam sati proveo pokusavajuci da nadjem neke informacije o Caisu Cosadesu,sta se dogodilo sa njim posle Morrowinda :D.
Jednostavno,to sto nije sve objasnjeno i pokriveno,samo dodaje onom "Fak ocu da nadjem sto vise informacija"
Naprimer,dok WC3 ili Diablo ili DA ili Witcher lore lako nadjem,TES lore mi zadaje muke,ali opet,ne mozes zamisliti kakav je osecaj kada nakon veeeoma duge potrage za informacijama o Caisu Cosadesu naidjem na ovo:Klik (http://www.imperial-library.info/content/caius-cosades-visit-uriel-viis-tomb)
cham3leon
15-01-2011, 22:43
Pa moram priznat da ES ima neki lore s dušom da tako kažem. Onako, puno detalja i vidi se da nije izmišljen tek tako. Svejedno, lore mi se ne da nikad previše istraživat makar sam u Oblivionu oduvijek bio manijakalni kolekcionar knjiga.
Forengner
15-01-2011, 22:45
I ja,sakupljao sam knjige kao lud,svaku sam knjizaru obrstio.To mi se dopada u TES igrama,dobar deo lore-a je objasnjen i veoma lepo predstavljen u knjigama,koje su uglavnom dobre.
cham3leon
15-01-2011, 22:53
Ima fora knjiga, ali nije radi toga, meni su te knjige uglavnom samo "skupljale prašinu", ali iz nekog razloga mi je uvijek najveći gušt bio nagomilati tonu knjiga, čim rjeđih i skupljih to bolje. Kad sam kupio kuću, prvo i osnovno što sam morao u njoj imati je bila bogovska biblioteka. Gomilao sam po kući i druge lijepe stvari, rijetka oružja koja nisam koristio, tu i tamo koji odjevni predmet, zlato, drago kamenje i slično, u podrumu sam obavezno imao poslagana kvalitetna vina koja bih popio s vremena na vrijeme onako fore radi i jedan koš ili cijelu bačvu punu do vrha boca pive, ali ništa od toga mi nije toliko bilo drago i fora za skupljati kao rijetke i stare knjige.
LorlonWarrior
15-01-2011, 23:03
E, sorre što malo kasno dolazim i nisam stigo pregledati sve u temi... Ugl pošto ne da sam upeko u čekanje ovoga, nego kopam malo pa sam našo dosta zanimljivih stvari ^^
Stavljam link, sore ako je već bilo: http://pc.ign.com/articles/114/1143498p1.html
I iskreno, ne da sam presretan što je igra rađena u novon engineu nego ono... Nema više moonwalkanja kad trčiš naprijed + u stranu :D
I ovaj... Vidio sam par screenova iz gameplaya, ne znam dali je iko od vas. Ne znam također zašto, ali maknuli su slike ali ono... Ja što sam vidio, pa usro sam se. To su bile slike iz nekog časopisa gdje je pisalo i o samoj igri. Jedan dio je bio reko da npr. ako baciš neki two handed weapon u gradu, da postoji niz mogućnosti šta se može dogoditi. Pisalo da ti može doći neki klinjo i vratiti to, misleći da ti je ispalo, onda da mogu doći 2 kretena pa se potući za tim oružjem, ili da neko jednostavno dođe i uzme ti to i bla bla bla još puno toga...
Ugl, jedina stvar za koju se ja osobono nadam da će biti jest to da će uvesti isto ko u New Vegasu potrebu za hranom, pićem, i spavanjem. Također se nadam da kad potrošiš staminu, da jbno nećeš moći više šprintati (Morrowind alike) a ne ko u Oblivionu, trčiš, i još ti se regenerira stamina. + nadam se da će izbaciti taj kompas koji rješava sve kvestove za tebe praktički i pokazuje ti di trebaš ići, također da će maknuti fast travel, i još par takvih stvarčica koje će OTEŽATI igru ^^
Treunto igram Oblivion još uvijek i zapravo mi je smiješno kad skontam da imam magije za lječenje onak, praktički sam besmrtan. Kad god me neko rani, žvink, i puni helti. Treba to malo riješiti da bude više hard core igra :D
Osbono bi izbacio mogućnost lječenja preko magija, tj eventualno bi stavio da magije mogu izlječiti jedan DIO helta, a ne sve. Također, Critical Hit i Limb Damage bi bili savršeni za igru ^^
Al et, to sam samo ja i to bi ja tako volio da igra bude takva :D
Al nadajmo se da je neće zajebati pa da se razočaramo kad izađe ^^
Mirogamemasta
16-01-2011, 01:47
1.) U svakoj igri je level-scaling, tako i u Morrowindu, samo je pitanje koliko su ga dobro napravili.
Potvrdili su u Twitteru da radi kao onaj Fallout 3.
Fallout 3 ovako nekako radi (http://planetfallout.gamespy.com/wiki/Does_Fallout_3_Have_Level_Scaling_Like_Oblivion%3F )
Jedini problem u Oblivionu je tome sto nije bas imao higher level monstere. Svi su oni "tu negdje" i leveliraju se skupa sa glavnim likom.
U pocetku jos ima izazova, ali kako leveliram izazov postaje sve manji i manji. (Bar sto se mog rangera tice.)
Ovaj scaling koji su objasnili mi se cini ok, samo treba dodati min i max level cap za svakog monstera.
Bilo bi mi glupo da na kraju igre susrecem uber vukove od 40+ lvl. (U Oblivionu vec postoji max level cap tako da u Skyrimu nebi trebalo nista mijenjati, vec samo treba dodati podrucja koja ce biti nastanjena sa ekipom koja ce biti veci lvl od nas kako bi nam mogli uspjesno kickati assove.)
Isto tako trebaju izbaciti glass armor koji se moze naci na obicnom banditu. (Ako je neki thief master, znaci neki heroj među lopovma ili nesto slicno onda moze, ali inace ne.)
Smeta me sto u Oblivionu nakon cca 20 lvl Skeleton Warrior dobije summon. To isto treba izbaciti.
LorlonWarrior
16-01-2011, 01:50
http://img337.imageshack.us/img337/609/elderscrollsvshadowsofsfx1.jpg
Ok ljudi, jel moguće da je ovo zapravo screenshot iz Skyrima kako piše zapravo ispod slike? :o
EDIT: Tj neko je posto na neki forum, i napiso da je to Skyrim. Ne znam kolko to točno može biti.
For the King, Dovakhiin,
For the sake of Skyrim
For our life, for our home,
For High Hrothgar's blood
For the Nords, For the Gods,
For the sole single son
Dovahkiin, our king
Who will dawn with fireee!! UURRHG!
Ah, dobra stara vremena kad su ljudi pokušali napisati lirike... sve dok se nije otkrilo da pjesma iz trailera nije na Engleskoem jeziku XD
Evo prave pjesme (i prijevoda):
DOVAKHIIN DOVAKHIIN
DALL OK ZIN LOAH VAHRIIN
WAH DEIN VOKUL MAHFAERAAK AHST
AHRK FIN NOROK PAAL GRAAN
FOD NUST HON ZINDRO ZAAN
DOVAKHIIN FAH HIN KOGAAN MU DRAAL
(samo gornja kitica je bila u traileru)
AHRK FIN KEL LOST PRODAH
DO VED VIING KO FIN KRAH
TOL FOD ZEYMAH WIN KEIN MEYZ FUNDEIN
ALDUIN FEYN DO JUN
KRUZIIK VOKUN STAADNAU
VOTH AAN BALOK FAH DIIVON FIN LEIN
Dragonborn Dragonborn
Pray His Honor Is Sworn
To Keep Evil Forever At Bay
And The Fiercest Foes Rout
When They Hear Triumph's Shout
Dragonborn For Your Blessing We Pray
(samo gornja kitica je bila u traileru)
And The Scrolls Have Fortold
Of Black Wings In The Cold
That When Brothers Wage War Come Unfurled
Alduin Bane Of Kings
Ancient Shadow Unbound
With A Hunger To Swallow The World
Ok ljudi, jel moguće da je ovo zapravo screenshot iz Skyrima kako piše zapravo ispod slike?
EDIT: Tj neko je posto na neki forum, i napiso da je to Skyrim. Ne znam kolko to točno može biti.
Nije
LorlonWarrior
16-01-2011, 02:29
http://badasspanda.com/first-skyrim-scr ... ormer/2566 (http://badasspanda.com/first-skyrim-screenshots-and-info-from-game-informer/2566)
De plače mi se :(
ova igra ce tako rulat bogove isuse svece, ovo je nesto nenormalno
LorlonWarrior
16-01-2011, 03:20
ova igra ce tako rulat bogove isuse svece, ovo je nesto nenormalno
Eo našo sam još nešta zanimljvio, ni više ni manje nego na Wikipediji :rotfl:
Skyrim retains the traditional open world gameplay found in the Elder Scrolls series. The player is free to roam the land of Skyrim at will. Within Skyrim lie five cities, comparatively larger to those in Oblivion's Cyrodiil setting, and expanses of wilderness and mountainous ranges. When visiting cities, the player can complete activities such as farming and mining, and is able to smith weapons from a forge.[4]SAside from the main story quest, the player can complete side-quests, which are dynamically created based on the player's actions within the game.[5]SThe in-game head-up display can be hidden, and the menu is presented in a compass-style overlay.[4]
The player levels up by raising skills, and doing so allows for better items to be bought or looted from dungeons, as well as increasing the strength and variety of wilderness monsters. There are eighteen skills present in Skyrim, reduced from the twenty-one present in Oblivion, and the class system has been removed.[6]SThe player can select additional skill specific abilities ('perks') for their character each time they level up, and can raise their level past fifty, but at a much slower rate. The player assigns items to each hand individually, allowing for dual-wielding of spells and weapons.[7]SA menu has been introduced that will allow the player to swap between different weapon/armor loadouts when in combat.[4]
A new feature introduced in Skyrim is the use of Dragon Shouts — powerful skills gained by slaying dragons, which include teleportation, slowing down time and summoning a dragon to aid the player. There are roughly twenty different Dragon Shouts to be gained throughout the game, and they become more effective as the player slays more dragons. A minority of non-player characters also have the ability to use Dragon Shouts.[3][8]
Neven <R>
16-01-2011, 03:31
http://forums.bethsoft.com/index.php?/f ... iscussion/ (http://forums.bethsoft.com/index.php?/forum/118-skyrim-general-discussion/)
Odi ovdje i ne moraš više tražiti informacije po internetu, tu uvijek sve informacije dođu prve.
@LorlonWarrior - pročitaj sve postove u temi, pošto sve informacije koje si naveo do sada su već bile postane :)
Delirium
16-01-2011, 09:13
dakle, kolko sam ja skuzio to je...
*KABLAM* Gothic se fuzijom spaja s Falloutom i to sve u TES settingu?
not sure if want...
dakle, kolko sam ja skuzio to je...
*KABLAM* Gothic se fuzijom spaja s Falloutom i to sve u TES settingu?
not sure if want...
Kakav spoj Gothica i Fallouta?
Ajde, vidim odakle ti ideja da Fallout ima veze s time radi perkova (mada perkovi nisu jedinstveni Falloutu već ih ima i drugdje, posebno u D&D-u (tamo ih zovu Featovi ali ista stvar) koji je inspiracija svakom živućem RPG-u) ali odakle ti Gothic?
Iz informacija koje imamo vidi se da je Skyrim još jedna TES igra a ne bućkuriš drugih RPG-ova.
Delirium
16-01-2011, 13:02
pa ono Proffsi su uvijek bili dio Gothica...
Ne znam u koliko rpg-ova općenito osim WoW-a i gothica imaš profesije koje zapravo nečemu i služe, crafting pogotovo.
U gothicu 2 npr,bez craftinga nisi mogao nikako legalno imat najbolje mačeve, animal skinning je bio odličan izvor zarade u prilično ograničenoj ekonomiji itd.
U TES-u prije nije bilo ni perkova (koje sam odabireš da budem sasvim precizan, ne ono automatsko s određenim skill levelom ko u oblivionu) ni craftinga itema izuzev alkemije i stvaranja vlastitih spellova.
Neven <R>
16-01-2011, 13:22
pa ono Proffsi su uvijek bili dio Gothica...
Po tome je Gothic kopija TES-a jer je freeform istraživački RPG.
E sad si ga malo preveć generalizirao. Uostalom, ko veli da je kopija?
Samo da toga dosad nije bilo. Štoviše, drago mi je što sad ima, još samo vidjet kako će izvest.
Nadam se da neće bit level scalinga u obliku dostupne opreme (oblivion :thumbs1: ), puno bi bolje bilo da sami itemi imaju requirementse ili uopće ne.
S druge strane, real-time questovi prema levelu lika u neistraženoj lokaciji su ok ideja, dobar način zarađivanja opreme koju ćemo moć koristit, ako već jača oprema ima nekakav requirement.
U TES-u prije nije bilo ni perkova
Actually, Daggerfall je imao nešto slično perkovima, samo što ih odabireš tjekom stvaranja lika.
Oblivion ih je isto imao, samo ga automatski dobiješ kad ti skill dođe na 25, 50, 75 i 100.
Drugim riječima, 2 od 4 TES igre imale su perkove.
pa ono Proffsi su uvijek bili dio Gothica...
Dosta tih (posebno Crafting) je bio prisutan i u drugim RPG-ovima. Dosta svih su bili prosutni u starim RPG-ovima (još starijim i od BG-a i FO-a).
[quote]U TES-u prije nije bilo ni perkova
Actually, Daggerfall je imao nešto slično perkovima, samo što ih odabireš tjekom stvaranja lika.
Oblivion ih je isto imao, samo ga automatski dobiješ kad ti skill dođe na 25, 50, 75 i 100.
Drugim riječima, 2 od 4 TES igre imale su perkove.
pa ono Proffsi su uvijek bili dio Gothica...
Dosta tih (posebno Crafting) je bio prisutan i u drugim RPG-ovima. Dosta svih su bili prosutni u starim RPG-ovima (još starijim i od BG-a i FO-a).[/quote:cda8y3ve]
Daj čitaj.
U TES-u prije nije bilo ni perkova (koje sam odabireš da budem sasvim precizan, ne ono automatsko s određenim skill levelom ko u oblivionu) ni craftinga itema izuzev alkemije i stvaranja vlastitih spellova.
TES dosad nije imao biranje perkova na level-upu,kao što ima Fallout,a o tome se priča i zato uspoređuje.
A crafting,da, mnoge igre imaju, samo pitanje koliko je značajan i što se sve može craftat.
Gothic je samo lijep primjer dobre implementacije značaja craftinga
Ah sorry, grijao se sendvić pa sam nekako preskočio OB dio :P
LorlonWarrior
16-01-2011, 14:42
@LorlonWarrior - pročitaj sve postove u temi, pošto sve informacije koje si naveo do sada su već bile postane :)
Znam, to sam već rješio tako što sam se unaprijed ispričo ako postam nešta što je već bilo a neda mi se stvarno skrolati sve ove stranice u nazad i čitati :D
Delirium
16-01-2011, 14:46
E sad si ga malo preveć generalizirao. Uostalom, ko veli da je kopija?
Samo da toga dosad nije bilo. Štoviše, drago mi je što sad ima, još samo vidjet kako će izvest.
Nadam se da neće bit level scalinga u obliku dostupne opreme (oblivion :thumbs1: ),Spuno bi bolje bilo da sami itemi imaju requirementse ili uopće ne.
S druge strane, real-time questovi prema levelu lika u neistraženoj lokaciji su ok ideja, dobar način zarađivanja opreme koju ćemo moć koristit, ako već jača oprema ima nekakav requirement.
this
po meni najbolje rješenje bi bilo da se highlvl gear nalazi samo na highlvl područjima, al da nema reqse, onda bi to dalo onaj osjećaj "riskiranja glave" za neki epski gear :)
Martisan
16-01-2011, 15:01
For the King, Dovakhiin,
For the sake of Skyrim
For our life, for our home,
For High Hrothgar's blood
For the Nords, For the Gods,
For the sole single son
Dovahkiin, our king
Who will dawn with fireee!! UURRHG!
Ah, dobra stara vremena kad su ljudi pokušali napisati lirike... sve dok se nije otkrilo da pjesma iz trailera nije na Engleskoem jeziku XD
Evo prave pjesme (i prijevoda):
Pa znam da to nisu prave rijeci, jos su bile napisane u onoj nekoj enigmi u gameinformeru. Al moras priznat da zvuce jebenije, a cak i totalno pasu. :D
Našao sam ovaj gameplay video za koji nisam siguran je li fake ili ne, vi procjenite:
IbgyUSIPkTA&feature=related
to je oblivionov engine a rekli su da ce imat novi...to je vjerojatno mod za oblivion, barem po meni, i nacin borbe je isti, a rekli su nesto o comboima i finish moves-ima...
Mirogamemasta
16-01-2011, 17:53
:rotfl: Bar ikone i popup text nije isti kao u Oblivionu.
Bice sad fake videa i screens-a ko pljeve.
Neven <R>
16-01-2011, 19:07
Gameinformer ima eksluzivu na informacije ne obazirite na ove gluposti.
Našao sam ovaj gameplay video za koji nisam siguran je li fake ili ne, vi procjenite:
IbgyUSIPkTA&feature=related
To je Nehrid mod za Oblivion.
LorlonWarrior
16-01-2011, 23:46
Našao sam ovaj gameplay video za koji nisam siguran je li fake ili ne, vi procjenite:
IbgyUSIPkTA&feature=related
Kako moš bit "ne siguran" za ovo?
Pa kad čujem te zvukove, vidim Gamebyro, ne iz avijona nego iz orbite zemlje mogu vidjeti da je ovo Oblivion :D
Someone tell me this ain't sexy:
http://media1.gameinformer.com/imagefeed/featured/bethesda/elderscrolls/elderscrollsv/SkyrimScreen610.jpg
Source: Technology Behind Skyrim (http://www.gameinformer.com/games/the_elder_scrolls_v_skyrim/b/xbox360/archive/2011/01/17/the-technology-behind-elder-scrolls-v-skyrim.aspx)
Someone tell me this ain't sexy:
http://media1.gameinformer.com/imagefeed/featured/bethesda/elderscrolls/elderscrollsv/SkyrimScreen610.jpg
Source: Technology Behind Skyrim (http://www.gameinformer.com/games/the_elder_scrolls_v_skyrim/b/xbox360/archive/2011/01/17/the-technology-behind-elder-scrolls-v-skyrim.aspx)
DAMN SEXY!
hoćemo gameplay vid :hangin:
Duke of Earl
17-01-2011, 21:22
Source: Technology Behind Skyrim (http://www.gameinformer.com/games/the_elder_scrolls_v_skyrim/b/xbox360/archive/2011/01/17/the-technology-behind-elder-scrolls-v-skyrim.aspx)
Pročitao sam cijeli tekst i ovo stvarno zvuči predobro da bi bilo istinito :(
Hoće li uz ovo biti i guildova?
BTW, izgleda odlično za sada, čekam gameplay video.
Forengner
17-01-2011, 22:08
Verovatno hoce,buduci da je to tradicija u TES igrama.
Neven <R>
17-01-2011, 22:14
Pročitao sam cijeli tekst i ovo stvarno zvuči predobro da bi bilo istinito :(
Jep, sve to zvuči super, al Bethesda je uvijek dobra u dizanju hypea. Sad da'l će isporučiti to, to je već druga priča, ipak mislim da su nakon Obliviona manje kenjkali prije izlaska F3 pa možda i isporuče obećano. Uz gomilu bugova naravno
cham3leon
17-01-2011, 22:20
Uf, sve ovo šta je nabrojao je malo previše. Ne bih baš bio siguran da to tako funkcionira u stvarnosti. Takav AI nam najavljuju već godinama. Ma cijelo desetljeće. Ovo je puno preambiciozno.
Interceptor
17-01-2011, 22:21
Ja im vjerujem, pa kud puklo.
Hoće li uz ovo biti i guildova?
spomenuli su u časopisu da mada će biti Random Questova, biti će i skriptiranih questova, posebno za MQ i Factione.
Forengner
17-01-2011, 22:27
Ako bude quildova,nadam se da ce biti nekih restrikcija,naprimer,ne mozes biti i _____ (insert good guy title) i _____ (insert bad guy title)
Naprimer,u Oblivionu si mogao da budes i Blade i Archmage i Dark Brotherhood boss i Champion of Cyrodil i sve to zajedno,to mi je bilo bez veze,jednostavno nelogicno.
Duke of Earl
17-01-2011, 22:52
[quote="Duke of Earl":tbgmd3f2]
Pročitao sam cijeli tekst i ovo stvarno zvuči predobro da bi bilo istinito :(
Jep, sve to zvuči super, al Bethesda je uvijek dobra u dizanju hypea. Sad da'l će isporučiti to, to je već druga priča, ipak mislim da su nakon Obliviona manje kenjkali prije izlaska F3 pa možda i isporuče obećano. Uz gomilu bugova naravno[/quote:tbgmd3f2]
Zato sam i stavio ovog tužnog smajlića, malo nerealno sve to zvuči.
Ako bude quildova,nadam se da ce biti nekih restrikcija,naprimer,ne mozes biti i _____ (insert good guy title) i _____ (insert bad guy title)
Naprimer,u Oblivionu si mogao da budes i Blade i Archmage i Dark Brotherhood boss i Champion of Cyrodil i sve to zajedno,to mi je bilo bez veze,jednostavno nelogicno.
Samo su Dark Brotherhood tu evil guys... ustvari nisu, oni su psihopati a Knights of the Nine (a njima se pridružiti možeš samo ako ti je infamy na 0 i ako ti poratse samo an 1 izbačen si iz vlastitoga guilda) su white. Ostali su gray.
Bilo bi dobro da se vrati imperial legion kao frakcija. U morrowindu mi je bilo super kako si od običnog prašinara postepeno postajao oklopljeni legionar
Danas će doći novi GI Update.
Do tada neka se divimo ovome uvećanome screenshotu Makaretha (nije službeno uvećanje):
http://i1022.photobucket.com/albums/af346/jonwd7/Skyrim/Markarth01_EDIT.jpg?t=1295366513
Sonic_Moronic
18-01-2011, 20:09
Bome ovo zvuči savršeno, uveli su elemente koje kao da sam ja smišljao za najbolji sandbox ikad. Ali vidjet ćemo.
Najbolje su mi ove fore da ti priđe neki lik da ga obučiš u skillu, baš tako nešto treba za osjećaj da si napravio razliku u svijetu i primijećen si. :pray:
Bilo bi dobro da se vrati imperial legion kao frakcija. U morrowindu mi je bilo super kako si od običnog prašinara postepeno postajao oklopljeni legionar
200 godina nakon smrti zadnjeg okrunjenog Septima? Ne bih rekao da imperij postoji u dotadašnjem obliku,a kamoli legija
Forengner
18-01-2011, 20:29
Zasto?Ako jos ima Blades-a onda verovatno ima i preostalih legionara,koji mozda nisu formalno u legiji,ali su,eto,veterani koji su preziveli sve i svasta.
Imperija se nazalost raspala,na moju ogromnu tugu, :(
Imperija je bila najjaca,ostali su mi uvek bili bezveze.
Uzivao sam u morrowindu,bas zbog mogucnosti da se prikljucim legiji,koja je ubedljivo najkul frakcija.
Also-voleo bih da sretnem,naprimer,High Councilora Ocato-a. :) Iako nisam siguran da elfovi toliko dugo zive.
200 godina nakon smrti zadnjeg okrunjenog Septima? Ne bih rekao da imperij postoji u dotadašnjem obliku,a kamoli legija
Potvrđeno je da Carstvo formalno još postoji. Građanski rat u Skyrimu je djelom između Nordova koji žele ostati dio umirućeg carstva i Nordova koji žele formalnu nezavisnost s druge strane. Uzevši u obzir da je Nord i osnovao Septimsko carstvo ne treba se čuditi da je Skyrim ostao tako tugo dio njega.
Zasto?Ako jos ima Blades-a onda verovatno ima i preostalih legionara,koji mozda nisu formalno u legiji,ali su,eto,veterani koji su preziveli sve i svasta.
Bladesi su čuvari Dovakhinova. Kako su po svemu sudeći sve tri dinastije carstva (Alessianska, Remanska i Septimi) bili Dovakhinske loze, Bladesi su zato njih štitili a Carevi su im davali veliku moć u Carstvu.
S time rečenime, još postoji samo jedan, stari Blade koji igraču služi kao mentor.
Forengner
18-01-2011, 20:49
Dovahkin=Dragonborn=Imperator.
Stoga,mozemo zakljuciti da ce igrac komandovati samim imperatorom carstva.
:( Ogroman gap su napravili.
Odakle sad igrac?Odakle dolazi?Cije je loze?
I da,cini mi se da je negde objavljeno da je sam igrac,poslednji zivi blade.
Also-na par stranica pise da se imperija raspala (??)
Dovahkin=Dragonborn=Imperator.
Stoga,mozemo zakljuciti da ce igrac komandovati samim imperatorom carstva.
Sve carske dinastije su Dovakhiini, ali nisu svi Dovakhiini carevi. Dovakhiini jesu preferirani jer su više od normalnih ljudi, ali to te ne pravi novim carem.
Odakle sad igrac?Odakle dolazi?Cije je loze?
To je na igraču da odluči. Igrač opet započinje u zatvoru (kao po tradiciji) i saznaje da je Dovakhiin. Što se dogodilo prije je igračeva mašta.
I da,cini mi se da je negde objavljeno da je sam igrac,poslednji zivi blade.
Igrač je jedan od posljednih živih Dovakhiina. Čini se da ih je nešto ubijalo kroz povjest...Alduin/Akatosh je možda imao prste u tome.
Zadnji živi Blade (ili jedan od zadnjih) je igračev mentor. Jedan od videa na GI-u ima njegov voice acting i moram reći da ga jedva čekam čuti u igri
Also-na par stranica pise da se imperija raspala (??)
I jest. Summerset se odvojio, aneksirao Valenwood i ponovno proglasio Aldmeri Dominionn
Black Marsh se odvojio, poubijao dosta Imperial sympathizera i osvojio većinu Morrowinda (koji je uništen)
Neke druge provincije su se isto odvojile a neke su poput Skyrima ostale u Carstvu ali ne kao što su prije bile.
Trenutno Carstvo u igri je samo slika stare slave... ali nekima je to nešto vrijedno štićenja.
Forengner
18-01-2011, 21:06
Naravno,kao i uvek,stajem ispod imperialnog barjaka.
*I kahjiiti su napali Valenwood,zajedno sa High elfovima,dakle-Valenwood je u ozbiljnim problemima)
Procitao sam da je u incidentu Ministarstvo Istine (tojest,ona ogromna lebdeca stena iznad Viveca) ostalo bez energije koja bi ga zadrzavala u vazduhu i uz uzasnu destruktivnost 'palo' na Vvardenfell,unistivsi dobar deo vec opustosenog ostrva.
Nasao sam tekst koji ne mora biti tacan,ali evo-
Without an emperor on the throne of the Third Empire, chancellor Ocato and the Blades arduously try to maintain order. Before long, various provinces of the weakened Empire try to take advantage of the situation.
Early 4th Era
The Third Empire collapses, causing the secession of many of its former provinces:
In Elsweyr, the Mane is assassinated. War breaks out in southern Elsweyr. Although there is still some Imperial presence in the north, it fails to preserve the peace. The Potentate of Rimmen manages to retain a strong hold over his city-state, keeping it relative peaceful.
In Valenwood, the weakened Imperial power entices the Thalmor to restore their rule over the province and in doing so reestablish the Aldmeri Dominion.
During the Oblivion Crisis, the Hist called all Argonians to Black Marsh to fight the Daedra. When what little power the Empire ever had over Black Marsh crumbles entirely, the Imperials are driven out. A party known as the An-Xileel gains control.
Other events in this period:
Titus Mede takes the Imperial City after defeated Eddar Olin, and ruled as the Emperor. Titus Mede tries to restore the Imperial rule, started from the White Gold Tower.
Mages Guild dissolves, in its role now there are two Imperial magic guilds: College of Whispers and Synod.
In Morrowind:
After the disappearance of Vivec, the power to hold the Ministry of Truth in place started to diminish. A pair of Dunmer mages, Vuhon and Sul, among others, build an ingenium, a machination to hold the Ministry of Truth in place. The ingenium uses souls to open a link into Clavicus Vile's realm, in which the ingenium draws the power to hold the Ministry of Truth in place. Dispute on the supply of souls, Sul and Vuhon fight and accident happens, the ingenium explodes. The Ministry of Truth crashes into Vivec City. The impact triggers the eruption of Red Mountain. The impact of the Ministry of Truth caused a huge crater and immediately filled by the water from the Inner Sea, combined with the eruption of the Red Mountain, the water boil. The place, which was Vivec City, is now known as the Scathing Bay. This chain of events killed thousands and remembered as the Red Year.
Shortly after the cataclysmic eruption of Red Mountain, the crippled Morrowind is invaded by the army of Black Marsh, the Dunmer nation of Morrowind collapses. The survivors of the cataclysm and the war fled to the island of Solstheim. Vvardenfell, and most of Morrowind are now known as the Wasteland.
Sul and Vuhon are hurled into Clavicus Vile's realm by the explosion of the ingenium. In Vile's realm, Vuhon and Sul encounter Umbra, a powerful entity who is attracted to the souls, just as Clavicus Vile. Umbra previously managed to free himself from the sword in which he was imprisoned, and cut a part of Clavicus Vile. With this stolen power, he conceals himself from Clavicus Vile. Still he cannot escape Vile's realm. When the rift between realms created by the destruction of the ingenium, Umbra hurled his sword to Tamriel in order for him not to be imprisoned again inside it. Vuhon deals with Umbra, by sparing his life, he would build another ingenium and with this Umbra can escape the Clavicus Vile's realm. The new ingenium is Umbriel.
Source: The Infernal City.
4E 18
The son of Titus Mede, Attrebus Mede is born.
4E 23
Annaïg Hoïnart is born.
Circa 4E 38
The Dunmer mage Sul managed to escape Clavicus Vile's realm by jumping from one daedric realm to another. He eventually arrived in Tamriel after thirty-eight years.
Circa 4E 43
Umbriel arrives in Tamriel. First it destroys Lilmoth in Black Marsh by drawing the souls of the inhabitants, and then it continues north. The slain inhabitants of Lilmoth arise as undead and follows Umbriel north toward Morrowind. A Breton girl Annaïg Hoïnart, an Argonian Mere-Glim, along with Prince Attrebus and Sul are stranded on the top of Umbriel, confronting Vuhon.
Da, mjesec se zabio u Vivec i stvorio krater.
Udarac je tad prouzročio da Red Mountain opet postane aktivni vulkan i Red Mountain lijepo uništi većinu Vvardanfela i dio Morrowinda.
A tad Argoniani došli i osvojili ono što je ostalo od Morrowinda.
Očito je Azura dobila svoju osvetu a ono što je Nerevearine spasio bio je Tamriel od Dagoth Ura a Morrowind je platio za to (skoro svi problemi u koje je Morrowind upao nakon TES3 su uzrokovani Nerevearinovim akcijama XD )
I da, mislim da je taj tekst točan... well, znati ču uskoro jer sam nabavio Infernal City.
Forengner
18-01-2011, 21:50
Ako tokom citanja nadjes nesto vise o situaciji imperije,pliz reci,zivo me zanima. :)
Lorefags.
Ocu legiju i gotovo. Oni kockasti shieldovi su badass
Forengner
18-01-2011, 22:18
To je istocna legija,dok su druge legije,naprimer,razlicito opremljene.
Ali u pincipu-
Legija>>>>>sve druge vojske TES sveta.
Cyrodiilska kultura je inače mix rimske i srednjovjekovne. Nadam se da će u Skyrimu opet Rimski štih biti naglašeniji.
Forengner
18-01-2011, 22:59
Da,pogotovo sto se oklopa tice.(secate se odlicnih setova iz Morrowinda)
lol GI-ev server crashed XD
Slijedeći put če razmisliti prije nego hypaju TES fanove porukama da će novi update biti taj dan XD
Neven <R>
18-01-2011, 23:24
Ane, pogledaj im vijesti. U prosjeku 2-3k views, za ono zadnje vezano uz skyrim 250k views.
Skyrim Concept Art i video koji sadrži screenshot iz kasne 2009. i još jedan concept art:
GI Update (http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2011/01/18/skyrim-the-time-lapse-art-video.aspx)
LorlonWarrior
19-01-2011, 03:53
E, imam možda malo retardirano pitanje... Ovaj errmmmm, koji će DirectX koristiti Skyrim? :D
LorlonWarrior
19-01-2011, 15:24
Ne zna se.
Nisam baš neki Technofag pa neam pojma, al jel ne ovisi to o engineu u kojem je igra? :o
Gledo sam onu igru Rage koja koristi isto id tech 5 engine i ono... Djeluje predobro grafika, nekako sam uvjeren da nije DX9 u pitanju :D
EDIT: (A i je*emu mater, bilo bi glupo praviti igru malte ne početkom 2012. godine a da nije DX11) :?
Ne zna se, ali će vjerojatno biti. Ne zna se apsolutno ništa o brojnim aspektima igre kada Bethesda skriva informacije u ovoj ranijoj fazi hypea.
Mirogamemasta
19-01-2011, 15:49
Nemoj samo previse forsati taj DX11 da nam nebi zahtjevi bili previsoki. Bolje da je DX9 pa da svi igraju nego da je na DX11 pa da nitko ne igra.
Za DX9 cu samo reci - GTA IV - igra fenomenalno izgleda.
Metro 2033 - Razlika se između DX10 i DX11 uopce ne vidi, ali se zato na performansama odmah osjeti.
Biti će DirectX11 100%. Bethesda ne bi bila Bethesda da ne radi svoje TES igre gladne perrfomansi.
Kz519BTf7bk&feature=player_embedded
Uživajte!
Forengner
19-01-2011, 16:13
Odlican artwork,jedva cekam vise informacija.
Btw:poslednji Blade,igracev mentor,u kom se klipu on pojavljuje?(jel on narator u traileru?)
LorlonWarrior
19-01-2011, 17:02
Hmm, al pogledaj nekako realno... Jel se uopće proizvode grafe za DX9? Nekako ne vidim potrebu za starijim kad postoji novo :D
A što se performansi tiče... Pa nekako sam uvjeren da bi grafa tipa 5870 trebala moći solidno onda vrtiti takvu igru, + ako računaš da će za 10 mjeseci SIGURNO pojeftiniti sve... I say why not ^^
Neven <R>
19-01-2011, 17:09
Sigurno će biti kompatibilno sa DX9 jer se igra radi i za X360.
Arbiter of Change
19-01-2011, 17:54
Nekako ne vidim potrebu za starijim kad postoji novo :D
Pod pretpostavkom da svi imaju novo, a nemaju.
I biti će ovo što Neven kaže jer ih konzole koče, opet. Eventualno ako Bethesda doda fičrse za PC verziju, ali ne bi se kladio na to.
LorlonWarrior
19-01-2011, 17:59
Nekako ne vidim potrebu za starijim kad postoji novo :D
Pod pretpostavkom da svi imaju novo, a nemaju.
I biti će ovo što Neven kaže jer ih konzole koče, opet. Eventualno ako Bethesda doda fičrse za PC verziju, ali ne bi se kladio na to.
Pa da, al ako nemaš, ko te fuka, nemoj igrat :D
Ko da si mogo birat kad je Crysis izašo - imo si 8800 jedinu ako si htio DX10, ili onda nemoj igrat ako nemaš para ^^
EDIT:
Btw mislim da nikad zahtjevnost igre nije bila problem, jer pogledajte malo GTA i Krizu - ne znam za zahtjevnije igre a bome fino su se prodale i ljudi su ih se naigrali.
Ovaj novi Radiant AI i Radiant Story iz onog teksta zvuče fantastično. S time da ne vjerujem dok ne vidim. Ali sami sistem mi se jako sviđa, pogotovo kad quest nađe tebe umjesto ti njega. Samo se bojim kako će se sve to odraziti na HW glad igre pošto je tu jako puno precesiranja čim svaki NPC zasebno pamti tvoju "karmu". Strašno sam skeptičan, ali iskreno bi volio da me iznenade i da dobijemo prvi pravi sandbox RPG.
Forengner
19-01-2011, 18:09
Ja cu ovo nazalost najverovatnije igrati na XBOX-u, :( ali barem ne moram da se brinem oko zahteva/stucanja.Ipak, :(
Ako na X-Box možeš spojiti miš i tipkovnicu, onda sve 5...
Forengner
19-01-2011, 18:15
http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/747/747585/mousekeyboard-for-360-20061126052500095.jpg
? :)
LorlonWarrior
19-01-2011, 18:16
Ako na X-Box možeš spojiti miš i tipkovnicu, onda sve 5...
Tako je. Nikad nisam vidio smisao u igranju First Person igara preko Joysticka. Nikad, ali NIKAD neće moći preko analoga isto šta i s mišom.
Forengner
19-01-2011, 18:19
Zar je uopste potrebno tako nesto dovoditi u pitanje? :_)
XBOX je frendov,pa mi ga je dao na korsicenje (Skyrim,Dragon Age,Red Dead) Ili cu do 11.11 srediti pc,ili cu Skyrim igrati na Xbox-u.
Btw:poslednji Blade,igracev mentor,u kom se klipu on pojavljuje?(jel on narator u traileru?)
Njega je GI spomenuo par puta a glas smo čuli u jednom od "Sounds of Skyrim" videa.
Interceptor
19-01-2011, 18:31
Kako je igrat rpg-e na konzolama s joystickom? mislim ove kao fallout 3 i tako te
Forengner
19-01-2011, 18:35
Bezveze,nezgodno.To ponekad radim samo zbog loseg pc-a koji ne moze da pokrene neke novije igre.
Neven <R>
19-01-2011, 18:38
Ako na X-Box možeš spojiti miš i tipkovnicu, onda sve 5...
Jedino neće imati modove da poprave igru.
Interceptor
19-01-2011, 18:43
Bezveze,nezgodno.To ponekad radim samo zbog loseg pc-a koji ne moze da pokrene neke novije igre.
jel ugodnije igrat kad igraš npr. na televizoru?
Arbiter of Change
19-01-2011, 18:47
Kako je igrat rpg-e na konzolama s joystickom? mislim ove kao fallout 3 i tako te
Odlično, prvenstveno zbog Rumble funkcije koje uopće nema na PC-u i jer je F3 konkretno dizajniran za igranje na konzolama. PC verziju trebaš modirati da je prilagodiš PC-u tako da ne moraš manevrirati izbornicima, gledato font 72 tekst, itd. Defaultna je igra napravljena za konzole.
Znam, i ja sam u šoku jer se slažem s Wedranom po ovome.
New Creation Kit to bring modding tools to Skyrim (http://bethblog.com/index.php/2011/01/19/new-creation-kit-to-bring-modding-tools-to-skyrim/)
Bethesda has a long history of supporting the modding community, and for good reason. It’s a science fact that mod tools make the world a better place: they make modders happy because they can mod, they make developers happy to see modders gaining experience, and they make fans happy to see an endless stream of content they can mess around with. So today we were pretty happy to finally confirm our plans to continue that support with Skyrim.
As Game Informer confirmed on Monday, Skyrim’s new engine has been dubbed the “Creation Engine.” Accompanying that engine will be the Creation Kit, our suite of level-building tools that we’ll be releasing to the community, much like the Elder Scrolls Construction Set for Morrowind and Oblivion.
The Kit was recently mentioned in the Game Informer article on the tech behind Skyrim. While we have nothing further to announce regarding the Kit at this time, give that article a read for more details on just how powerful these tools will be.
PC verziju trebaš modirati da je prilagodiš PC-u tako da ne moraš manevrirati izbornicima...
NE!
PC verziju igre možeš modirati, samim time dobivaš još bolju igru od prvobitne. Kao na primjer mod na koji sam nedavno naletio; u Oblivion-u ti isključuje rast levela NPC-a proporcionalan tvome, osim toga unaprijeđuje AI. Meni se jako sviđa ideja da će jedan obični Troll ostati Troll, a ne kada se vratim u njegeovu jeb*** jazbinu, na 30. levelu, da mi bude ravnopravan, kao na samom početku igre. Troll treba ostati slab, kao i jeb*** rak na plaži, a ne da šećem sa mrcinskim odijelom (također visokim level-om) po plaži i da me jedan rak izšamara.
:o
al rak je drko pa mu je ojacala desnica :S
jk :D
Neven <R>
19-01-2011, 19:25
Odlično, prvenstveno zbog Rumble funkcije koje uopće nema na PC-u i jer je F3 konkretno dizajniran za igranje na konzolama. PC verziju trebaš modirati da je prilagodiš PC-u tako da ne moraš manevrirati izbornicima, gledato font 72 tekst, itd. Defaultna je igra napravljena za konzole.
To ne mijenja činjenicu da je ciljanje s gljivama odvratno neigrivo u odnosu na miša. Radije ću čitati s fontom i malo stiskati po pipboyu (što se opet mora i na konzolama anyway), nego se mučit s gljivama.
Arbiter of Change
19-01-2011, 19:50
Stvar navike. I VATS za ciljanje.
Neven <R>
19-01-2011, 19:51
A čuj mogu se ljudi naviknut na Yugo, al ne vidim zašto ako ti je na raspolaganju Porsche.
OK, ovo je loša usporedba! Ja vozim Toledo i sve gledam kad će mi se upaliti lampica da ga sparkiram pred zgradu dok ne smognem za benzin :(
Ali ozbiljno, ne kužim kako ljudi igraju brze FPS-e pomoću gljiva... Recimo Quake 3 Arena i sl!? S time da bi TES5 čak i mogao funkcionirati sa gljivama pošto se dalo pročitati da će drastično poboljšati i TP pogled na igru. Tako da se može komotno odigrati kao Gothic serijal. Što je po meni opet bezveze pošto želim FP-RPG :|
LorlonWarrior
19-01-2011, 20:33
Stvar navike. I VATS za ciljanje.
No AP, no VATS!
A u ostalom što reče Bartuc, da. Kako ćeš ti snajperom ciljati s analogom? Sjećam se onog Resident Evila 4 di si imo gan s laserom. Totalno je jadno i tromo bilo ciljati u igri i cijela igra je bila prilagođena takvom načinu (usporeni protivnici i svašta drugo) :thumbs1:
_FZ_8iCLTFg&feature=related
EDIT: Pogledajte žalosni 1:18 gdje čovjek nije u stanju pogoditi običnu bačvu :(
EDIT 2:
Al ne kažem. Igrati Prince of Persia preko tipkovnice i miša jednako saka ko i bilokakvu pucačinu preko Joysticka :D
Ima igre kojima više odgovara đojza, a nekima jednostavno tipkonvica i miš.
http://www.gameinformer.com/cfs-filesystemfile.ashx/__key/CommunityServer-Components-ImageFileViewer/CommunityServer-Components-SiteFiles-imagefeed-featured-bethesda-elderscrolls-elderscrollsv/wordwall.jpg_2D00_610x0.jpg
Source: Dragon Shouts (http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2011/01/20/skyrim-s-dragon-shouts.aspx)
Neven <R>
21-01-2011, 01:46
Imam osjećaj da će sakati ti dragon shoutovi, i valjda neće biti cilj da se svi skupe jer bi onda main quest bio sličan Oblivionu (zatvaranje svih gateova).
Nisi morao ni u Oblivionu ići u svaki grad zatvarati vrata kao što mnogi misle. To je bio Optional Quest.
Sumnjam da će i ovdje biti obavezno učiti ih sve. 3 riječi za svaki shout x 20 = trebalo bi naći 60 tih mjesta gdje se riječi za Shoutove uče i poubijati dosta zmajeva da bi se oni mogli koristiti. Za MQ vjerojatno će trebati naučiti nekoliko ali ne obavezno sve.
LorlonWarrior
21-01-2011, 03:01
Meh, nadam se samo jednoj stvari još jer par njih mi se već ispunilo. Ćeo sam da bude perkova - dobio. Ćeo da se troši stamina kad šprintaš i nemoš više kad se potroši - dobio. I još par stvari ugl, sad se samo nadam da će metiti u igru ko u Falloutu na HC modu, FOD, H20 i SLP potrebe :D
To bi bilo predobro, da zapravo imaš koristi od svog onog mesa što ga furaš sa sobom, kad ogladiš da prizalogajiš. I naravno bubam da onda nemoš jest ponovo dok FOD malo ne naraste tj neki cooldown time jer je ratardirano stvarno u Oblivionu kad pojedeš 200 komada nečega odjednom. Ajde bar su za piće stavili da nemoš kolko oš.
I još 2 stvari priželjkujem:
Limb damage i Critical Hit. Limb Damage još može izostati al đizs kakav je to RPG bez critical hita. Oblivion je nažalost imo samo Sneak Critical :(
I ne znam dal sam spomenuo, al treba definitivno poraditi na magijama koje lječe. Tj sad sam se sjetio da jesam spomenuo. Đizskrajst imam lika na Oblivionu koji ima 350+ mane i imam neki spell restore 25HP for 4 seconds. I maltene sam besmrtan. Ne valja to. Treba stavit da međik možda jedan dio demiđa izlječiti ili tako nešta, ali punu prednost dat hrani i poušnsima. I guess.
cham3leon
21-01-2011, 09:31
Ja itekako mogu zamisliti rpg bez criticala. Štaviše, ne sviđa mi se niti da moju uspješnost određuje random algoritam.
Kako je igrat rpg-e na konzolama s joystickom? mislim ove kao fallout 3 i tako te
Odlično, prvenstveno zbog Rumble funkcije koje uopće nema na PC-u i jer je F3 konkretno dizajniran za igranje na konzolama. PC verziju trebaš modirati da je prilagodiš PC-u tako da ne moraš manevrirati izbornicima, gledato font 72 tekst, itd. Defaultna je igra napravljena za konzole.
Znam, i ja sam u šoku jer se slažem s Wedranom po ovome.
Fallout 3 se može na PC-u igrati s GfW gamepadom. Oblivion je izašao prije cijelog projekta.
Ja sam Fallout i na kompu igrao s gamepadom. Skroz ugodno. Gamebyro igre su poprilično spore, pa ciljanje nije nikakav problem.
The king of Skyrim has been murdered, triggering a civil war among her people, the Nords. Many Nords wish to secede from the empire, which has been declining in power since the fall of the Septim Dynasty 200 years earlier, while others believe the empire is still worth preserving. A prophecy foretold by the Elder Scrolls is fully realized by this last event; dragons have returned to the land, and the Nordic god Alduin rises to consume the world. The player character is the last of the "Dovahkiin" (or "dragonborn"), who were dragon hunters. Esbern serves as advisor, himself one of the last of the Blades, who swore to preserve the Empire. This prophecy is also spelled out on Alduin's Wall, a stone wall at Sky Haven Temple, the secret hidden refuge of the last of the Blades.
http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Skyrim
Priča mi za sada izgleda bolje nego u Oblivionu.
LorlonWarrior
21-01-2011, 15:21
Ja itekako mogu zamisliti rpg bez criticala. Štaviše, ne sviđa mi se niti da moju uspješnost određuje random algoritam.
Pa da al ono... Šanse su male, tipa 3-5% posto npr. ko i zaprave što ti se dogodi da svako malo u nečem ga baš "pogodiš" :D
Recimo igraš nogomet i pukneš loptu bezveze prema golu i slučajno je lansiraš negdje u rašlje ili ko zna gdje i daš gol kakav nikad nisi... CRITICAL HIT
High-res Concept Art:
http://www.gameinformer.com/cfs-filesystemfile.ashx/__key/CommunityServer-Components-ImageFileViewer/CommunityServer-Components-SiteFiles-imagefeed-featured-bethesda-elderscrolls-elderscrollsv/wordwall.jpg_2D00_1680x0.jpg
http://www.gameinformer.com/cfs-filesystemfile.ashx/__key/CommunityServer-Components-ImageFileViewer/CommunityServer-Components-SiteFiles-imagefeed-featured-bethesda-elderscrolls-elderscrollsv/nordictemple.jpg_2D00_1680x0.jpg
http://www.gameinformer.com/cfs-filesystemfile.ashx/__key/CommunityServer-Components-ImageFileViewer/CommunityServer-Components-SiteFiles-imagefeed-featured-bethesda-elderscrolls-elderscrollsv/nordicruins.jpg_2D00_1680x0.jpg
And a screenshot:
http://www.gameinformer.com/cfs-filesystemfile.ashx/__key/CommunityServer-Components-ImageFileViewer/CommunityServer-Components-SiteFiles-imagefeed-featured-bethesda-elderscrolls-elderscrollsv/dragonshoutfeatured.jpg_2D00_1680x0.jpg
Mislim da je drugi concept art High Hrothgar, mjesto na vrhu najviše planine u Skyrimu, Throat of the World.
Sonic_Moronic
21-01-2011, 20:18
Samo dok ja ne budem morao nositi tu barbarsku opremu, fuj :)
Forengner
21-01-2011, 20:22
Nego? :( (oprema je zakon) Ne treba dragon hunter da izgleda kao Italijanski modni kreator.
Khm.
Sonic_Moronic
21-01-2011, 20:26
Ne podnosim takve likove u RPG-u, mora biti ili thief ili mage ili neka kombinacija toga. :D
Interceptor
21-01-2011, 20:28
Nema zmajeva za tebe onda :(
Forengner
21-01-2011, 20:28
D: fuj,takvi 'spijuni' su mi nezanimljivi,ili neki stari wizard ili berserker,moze i nesto kao battlemage.
Kako je SS savršen :pray: Ako će te tako nadlijetati zmajevi sa savršenim animacijama leta kako ih Bethesda reklamira, onda će ovo rulati. Obožavam zmajeve.
cham3leon
21-01-2011, 22:22
DRAGONS ARE SO FUCKING AWESOME!
Soniče, nisi sam, i ja uvijek igram sa elegantnijim klasama.
Sonic_Moronic
21-01-2011, 22:31
O da. Nije to prava stvar ako mi lik nije unarmored slabić.
Interceptor
21-01-2011, 22:37
I onda kad se sretnete sa zmajem će te spušit batina jerbo ste neki magični klošar
Sonic_Moronic
21-01-2011, 22:38
Ne, ja ću se sprijateljiti s njim pomoću poznavanja Zmajskog, i naučiti drevne tajne koje se čuvaju od početka vremena.
Interceptor
21-01-2011, 22:39
Nemos se sprijateljit s njime on ne voli slabe kugle
Mirogamemasta
21-01-2011, 23:04
Svatko neka si uzme onu klasu koja mu najbolje odgovara. Meni su najdraze barbarian,warrior, druid i ranger.
Inace ako mi se igra dovoljno sviđa (citaj Diablo) odigram je sa svakom klasom koja postoji u igri.
:pray: Upravo procitao Dragon Shoutove. Ovo mi se cini odlicnim samo se nadam da necemo postati OP kad naucimo zmajski urlik.
Mozda da se uvede restrikcija. Jedan shout u dva-tri dana.
O da. Nije to prava stvar ako mi lik nije unarmored slabić.
Ja baš suprotno, obožavam masivne armore pošto volim gledati kako su dizajnirani :D Jedino ako igram Rogue, onda sam uglavnom razočaran pošto uvijek loše naprave leather armore. Izgledaš kao kmet u njima, a ne kao assassin.
Assassinima je dobro izgledati kao kmet: jadan si assassin ako meta zna tko si kad pogleda kako si obučen.
Deadwalker
22-01-2011, 02:11
Mislim da je Neverwinter Nights imao zgodna odijela za rogue klasu :)
Assassinima je dobro izgledati kao kmet: jadan si assassin ako meta zna tko si kad pogleda kako si obučen.
Svejedno, light armori su bili katastrofa dizajnirani u Oblivionu. Kakav je to assassin u glass armoru?
Delirium
22-01-2011, 11:51
anedali, uopce se ne ističeš XD
ja sam si furo onaj DB armor kolko god sam mogo zbog kulnessa
Assassinima je dobro izgledati kao kmet: jadan si assassin ako meta zna tko si kad pogleda kako si obučen.
Da, realno, ali ovo je igra i želim izgledati zlokobno i epično u nekom leather armoru :D
Bethesda na Twitteru potvrdila da su sad gradovi dio exteriora (znači kao u MW a ne kao u OB-u). Ne previše iznenađujuće vidjevši da će zmajevi napadati i da s trenutnom tehnologijom više nema problema zauzimanja previše memorije... ali ipak lijepo za čuti.
Nadam se da ćeš onda moći s konjem ući u grad.
cham3leon
23-01-2011, 11:07
Nije još potvrđeno da će biti kljusina. Prema svemu sudeći čini se da će ih izbaciti.
zašto bi ih izbacili -.-
ako mapa bude huge kljusine će biti poželjne, jedino ako će usrat sve i dat nam zmaja da jašimo i da smo za tren bilogdje na mapi... -.-
il je pak mapa manja?
cham3leon
23-01-2011, 12:08
Ma samo nek izbace fast travel, i igra će biti bolja
Mirogamemasta
23-01-2011, 12:12
Kakav bi to TES bio bez mounta, pogotovo kad ce mapa biti ogromna.
(Jesu li nastavci prije Obliviona imali mountove?)
Fast travel se ne smije izbaciti jer bi Oblivion davno zavrsio u smecu da ga nema.
(Igra mi se rusi svako malo, da nema fast travela nebih nikad stigao od jednog grada do drugog.)
Zasto izbacivati IZBOR u igri? Najbolje bi bilo da dodaju opcije enable i disable za fast travel i kompas.
Pa neka igra svako onako kako mu odgovara.
Sonic_Moronic
23-01-2011, 12:16
Neznam zašto bi izbacili konje, osim ako nisu baš korišteni u toj regiji zbog nekog razloga.
Malo sad baš čitam lore, totalno moraju nakon ove planinske hladnoće smjestiti 6. nastavak u tropski Elsweyr.
Neven <R>
23-01-2011, 12:20
Daggerfall je imao mountove, Morrowind nije. Ovisi kak će to s mountovima napraviti, IMO će ih biti al se nećeš moć s njima po planinama i stepenicama penjat.
Sonic_Moronic
23-01-2011, 12:24
Morrowind je bio mnogo čudniji od ostatka Tamriela, nije čudo što nema konja. A i pojeli bi ih ogromne živine.
Logičniji bi zaključak bio da je Morrowind bio očajno loša igra, a da je Bethesda bila nesposobna ubaciti mountove.
Sonic_Moronic
23-01-2011, 12:39
Ne, samo su trebali napraviti player-controlled Silt Stridere i igra bi bila još bolja.
Neven <R>
23-01-2011, 12:45
Logičniji bi zaključak bio da je Morrowind bio očajno loša igra, a da je Bethesda bila nesposobna ubaciti mountove.
Zašto stalno miješaš Morrowind i Mass Effect?
Sorry, idem pročitati još 200 stranica lorea, budući da je to bitno za dobru igru. :rotfl:
Morrowind je uvjerljivo najgori pokušaj RPG-a koji postoji. Usporen, suhoparan i napola razrađene mehanike borbe, uz najnemaštovitiju priču i razgovore. Zašto je ta igra uopće popularna? Pretpostavljam zbog pixel shadeane vode 2002., ionako ništa drugo nije imala.
http://swaleff.files.wordpress.com/2010/03/trollolo.jpg
Forengner
23-01-2011, 12:55
..Ma daj covece,najnemastovitija prica?Prica je odlicna,razgovori su koliko toliko zanimljivi,graficki izgled je odlican,pejzazi su zanimljivi i razliciti,mnostvo lokacija,NPC likova,questova,itema,lore-a.Zasto je popularna?Zato sto si imao hiljadu mogucnosti,main quest neki nisu ni presli iako su igru igrali par meseci,jednostavno,kolicina sadrzaja pregazi igraca.
I da,lore je vazan za igru,to je kicma igre.
Trollas i to postaje naporno.
Neven <R>
23-01-2011, 12:57
Sorry, idem pročitati još 200 stranica lorea, budući da je to bitno za dobru igru. :rotfl:
Mass Effect je uvjerljivo najgori pokušaj RPG-a koji postoji. Usporen, suhoparan i napola razrađene mehanike borbe, uz najnemaštovitiju priču i razgovore.
Evo da se ja i ti napokon složimo u nečemu.
cham3leon
23-01-2011, 13:00
Pa fast travel nikako ne valja jer kad sam Oblivion igrao isključivo uz fast travel nisam vidio ni pola sadržaja mape jer sam se samo šaltao između gradova. Neka bar bude opcija da ga se isključi.
Naravno, mogu ga i ne koristit, ali onda mi se ne da putovat do nekog x grada i kliknem na taj fast travel, onda kažem, hell, zašto ne, i tako ga opet počnem koristit. Znam, paradoksalno.
Vedrane, vrati se malo na temu, znam da je Mass Effect relativno loša igra, ali pričamo o TES-u.
Hihi, haha. Kako ownate.
Mass Effect je daleko, daleko bolja igra od bilo kojeg Bethesdinog pokušaja, pa tako i ovog nadolazećeg, mada je Bioware generalno nesposoban studio.
Umm ne. Sam izgled igre je bio kao i na press fotkama. Sve ostalo su zajebali. Veki može se svašta kritizirati kod TES-a, a ti uvijek odabereš najveću glupost i time pokazuješ veliko nepoznavanje materije.
Pa ne baš. Skyrim možda bude sasvim dobra igra, budući da je Oblivion u svakom aspektu superioran ispodprosječnom Morrowindu.
hahaha pa koje ti gluposti trabunjaš...šta nisi tako OBJEKTIVAN u svojim recenzijama u časopisu...
Po čemu je, molim te, Morrowind bolji od Obliviona?
Duke of Earl
23-01-2011, 13:07
Po čemu je, molim te, Morrowind bolji od Obliviona?
viewtopic.php?f=26&t=2133 (http://pcplay.hr/forum/viewtopic.php?f=26&t=2133)
Tu imaš ispisano 40 stranica pa se zabavljaj.
Ništa konkretno tu ne piše, već sam čitao. Samo hrpa nostalgičnog dreka nasuprot novijem i dorađenijem proizvodu.
Forengner
23-01-2011, 13:10
Ne znam zasto ti uopste odgovaram,kad ti je jedini cilj provokacija.
~Bolji je od Obliviona po: Prici,duzini igre,sadrzaju,raznolikim pejzazima i raznovrsnim itemima,drugacijoj arhitekturi razlicitih gradova,lepsim lokacijama,zanimljivijim NPC likovima,zanimljivijim questovima,Imperal Legion frakciji,mnostvu razlicitih frakcija.
cham3leon
23-01-2011, 13:12
@Dozer U časopisu je neprepoznatljiv. Zato jer da tamo počne valjat ovakve gluposti najurili bi ga prije nego što bi izašao idući broj. Ne znam što je od današnjih provala bolje, da je Bioware nesposoban, da je Morrowind loš, ili da je FPS-ove bolje igrati na gamepad.
Inače, Morrowind je bolji od Obliviona po tome što je puno balansiraniji i za razliku od Obliviona ne postoji nijedna škola magije koja je beskorisna, a luk i strijela ne služe samo za prvi udarac. Plus, ima spearove, sjekire, samostrele i slično, više skillova tako da možeš preciznije specijalizirati lika, bolji sistem equipanja itema, lik koji ne trči brže od Usaina Bolta i skače više od Blanke Vlašić... Da nastavim dalje?
Sonic_Moronic
23-01-2011, 13:12
Wedran pokušava minirati još jedan topic, move along.
Morrowind je bolji od Obliviona jer Khajiiti ne izgledaju kao mentalno retardirane persone čije su face bile smrskavane maljem uzastopno 8 sati.
Hm, ali to nisu argumenti za TES. On kao serijal nikada nije imao priču. Nitko mi ne može ispričati priču Morrowinda jer i taj mlaki pokušaj priče je nerazumljiv i nezanimljiv.
Ostalo sve ide u prilog Oblivionu.
Sonic_Moronic
23-01-2011, 13:18
Morrowind je imao razne mušice, za mene je to većinom AI životinja zbog kojeg se osjećaš kao da te sve što se miče pokušava raskomadati, i combat sustav. Ostale mušice su prisutne ili čak izraženije i u Oblivionu, tako da ih neću spominjati.
Ali u svakom slučaju, to se sve da popraviti odličnim modovima. Morrowind za mene ima daleko bolju atmosferu i setting.
cham3leon
23-01-2011, 13:21
Meni je u Morrowindu smetala činjenica da nisam mogao blokirati napade bez štita. Da je ubačen combat sistem Mount & Bladea, ne bih se od Morrowinda ni danas odlijepio. A ni okolina mi se nije baš previše svidjela makar priznajem da je barem interesantna.
Sonic_Moronic
23-01-2011, 13:23
I ja bih se složio da je Oblivion više igriv kad bi gledali čisto vanilla, bez modova. Ali opet ga pokopavaju razne stvari, poput još beživotnijih i bedastih NPC-eva, level scaling, previše pojednostavljeno navigiranje i slično.
W3DR4N je legenda :D
Samo on može SVAKOG natjerati da se prepire s nekime tko očito trolla :D
Uz to, ovo nije tread za MW vs. OB diskusije. This one is! (http://pcplay.hr/forum/viewtopic.php?f=26&t=2133)SPLEASE keep them there.
Sonic_Moronic
23-01-2011, 14:02
On ne trola, samo to koristi kao izliku.
Hm, ali to nisu argumenti za TES. On kao serijal nikada nije imao priču. Nitko mi ne može ispričati priču Morrowinda jer i taj mlaki pokušaj priče je nerazumljiv i nezanimljiv.
Ostalo sve ide u prilog Oblivionu.
Samo malo....75% main questa u oblivionu se svodi na zatvaranje onih generičkih oblivion vrata. Nema ni pola guildova kao u morrowindu.
Morrowind ima vrhunski main quest, raznolike guildove, tonu više skilova, opreme, oružija, npc-a. Da ne spominjem temple i velike kuće...u vrime kad je morrowind izaša bila je to epska igra puno bolja od premasivnog i generičnog daggerfalla.
sve šta je oblivion donio je bolja grafika, fizika, lošije i konzolaško sučelje, i više nego duplo manje guildova, bezvezan main quest. Ne zaboravimo da je baš oblivion napravija proboj DLC-a na tržište i nestanku klasičnih ekspanzija. Da još spomenen i "revolucionalni" radiant ai? 3 ipo čovika koji su sinkronizirali čitav govor? da jedan prodavač u nekoj pripizdini pripozna ukradenu stvar iz druge pripizdine na drugom kraju mape? 10 000 baklji težine 0 grama?
Daj molim te ne kenjaj ovdje jedno a drugdje drugo.
Jedan dan mass effect je sranje a drugi dan odlična sci fi igra, podvojena ličnost???
viewtopic.php?f=7&t=40542 (http://www.pcplay.hr/forum/viewtopic.php?f=7&t=40542)
Kako ne razumijete da ako se ne obazirete, W3DR4N neće trolati.:(
da jedan prodavač u nekoj pripizdini pripozna ukradenu stvar iz druge pripizdine na drugom kraju mape?
Ovo me gadno zivciralo,jedan od vecih minusa u oblivionu po meni
Kako ne razumijete da ako se ne obazirete, W3DR4N neće trolati.:(
Mah, svi oni ovdje su trollovi koliko vidim. Postoji tread za te njihove diskusije ali moraju trollati i na mjestima kao što je ovo. Moderatori bi trebali baciti sve te postove u za to predviđeni tread.
LorlonWarrior
23-01-2011, 19:34
Hm, ali to nisu argumenti za TES. On kao serijal nikada nije imao priču. Nitko mi ne može ispričati priču Morrowinda jer i taj mlaki pokušaj priče je nerazumljiv i nezanimljiv.
Haters gonna hate.
Ukusi se razlikuju. Face it.
I meni je wow ćesme kakvog nema dok milijuni ljudi ne mogu biti u krivu.
Nije da sad podupirem vedrana (bože sačuvaj) ali moram priznat da mi je melee borba u oblivionu puno bolje napravljena. Ak niš drugo, možeš se kao neuki tutlek na početku igre nadat da ćeš nešto i pogodit sa svojim axe skillom od 25. To me je neopisivo živciralo u morrowindu - ak nisi imao nekakve spellove ili nekakav nchanted mač na početku igre, mogao si se slikat. Oblivion je to riješio puno bolje, pogotovo dio o blokiranju koje je u mwu praktički bilo nemoguće razvijat, pošto je šansa da ćeš nekog blokirat bila mizerna, a time je mizerna bila i šansa da ćeš blok moći dignut.
Naravno, i grafika je bolja, no to je sporedna stvar. Ono što mi nije jasno je kako svi kenjaju o tome da su likovi u mw-u "realističniji" od onih u ob-u. VA-ovi su manje više isti, možda je dvoje ljudi manje u ob-u, ali svi čitaju sav tekst što bilo kakvu interakciju čini životnijom. Da, slažem se, isti actor za norde i orcove te isti za high i dark elfove su totalno bzvz, no i to je bolje od probijanja kroz more teksta.
Stvari kao što su priča, magija factionsi i geeralni feel su neosporno bolji u mw-u, te je u globalu mw ipak bolja igra. Doduše, morate priznat da nepotojanje onih pteodaktila u ob-u samo po sebi predstavlja velik bonus.
Da_killah
24-01-2011, 00:42
ako se ne varam, u oblivionu nema axe skilla ;)
LorlonWarrior
24-01-2011, 00:45
BLUNT :D
U vezi fast travela - MAKNI TO ja kažem. Stavi neke Silt Ridere ili neke druge vrste taksija. I MAKNI KOMPAS KOJI ZNA SVE KVESTOVE DI TREBAŠ IČ ČAK KAD NI TI NE ZNAŠ. E! Taj sveznajući kompas mi je totalno sakan u Oblivionu.
Ugl. Što se mene tiče, ja bi maknuo i mapu iz igre i Journal (dobro, to za one uber HC igrače) i onda bi bio prisiljen sam si crtati mapu otprilike kako ideš (napraviš neki tool u igri di si crtaš mapu :D) i isto tako neki tool di si možeš sam pisati u Journal šta god oćeš (kontam si da je totalno retardirano ali zamisli kolku bi onda slobodu imo kad bi si sam moro pisati Journal ako ne želiš pamtiti ko ti je šta zado da napraviš u igri) :D
Jest da bi bilo uber brutalno i teško tako igrati al ono... To bi bilo najrealnije I guess? (ugl naglasak je na ZAMISLI da nebi me sad napali tu)
Ili također da spomenem neš u vezi strijela. Jel vas nije nerviralo kad te neko pogodi strijelicom i ona ti strši iz ruku/nogu a ti i dalje neometano trčiš? De ajde, jab to stavio da ako imaš neki light armor da te može raniti tipa da ti se zabije malo pod kožu i da možeš onak 5-6 komada izdržati pa kasnije da ih čupaš van, ali bi metio također kad imaš neki uber hevi armor da se to od tebe jednostavno odbija, eventualno da ti malo ošteti armor (osim ako nemaš tipa Armor Piercing strijelice lolol ko iz Fallouta New Vegas ili neke oštre koje mogu probiti armor). Al zato napraviš tog idiota koji nosi hevi armor uber sporog i ranjivog na head shotove koje vjerujem da i nije tako lako postići još pogotovo ako idiot u hevi armoru blokira štitom tu i tamo tvoje strijelice.
Ugl učim tu cijeli dan, kolokvij danas pa više ni ne znam šta pričam. Ugl samo u vezi ovog s Marksmanom velim da bi mi bilo kulno kad bi ono, 1-2 shota ubila protivnika AKO BI GA POGODIO. A to bi sad stavio da ovisi o puno faktora tipa to gore s armorom. Jer stvarno smiješno mi je bilo potrošiti 43 strijelice na nekog futavog Tiber Wolfa. Igra više nije znala kako da prikaže sve to pozabijano u njega, izgledo je ko jež a ne vuk.
Ugl aj valda kontate šta velim uf, idem spavat, dižem se za 5 sati nastaviti :cry:
Sonic_Moronic
24-01-2011, 08:43
Ugl. Što se mene tiče, ja bi maknuo i mapu iz igre i Journal (dobro, to za one uber HC igrače) i onda bi bio prisiljen sam si crtati mapu otprilike kako ideš (napraviš neki tool u igri di si crtaš mapu :D) i isto tako neki tool di si možeš sam pisati u Journal šta god oćeš (kontam si da je totalno retardirano ali zamisli kolku bi onda slobodu imo kad bi si sam moro pisati Journal ako ne želiš pamtiti ko ti je šta zado da napraviš u igri) :D
Ma to se traži, kao u old school RPG-u. Pisanje journala bi stvarno trebalo biti omogućeno, papir na kojem stavljaš tekst, sumnjam da je to teško ubaciti u igru.
LorlonWarrior
24-01-2011, 08:49
Ugl. Što se mene tiče, ja bi maknuo i mapu iz igre i Journal (dobro, to za one uber HC igrače) i onda bi bio prisiljen sam si crtati mapu otprilike kako ideš (napraviš neki tool u igri di si crtaš mapu :D) i isto tako neki tool di si možeš sam pisati u Journal šta god oćeš (kontam si da je totalno retardirano ali zamisli kolku bi onda slobodu imo kad bi si sam moro pisati Journal ako ne želiš pamtiti ko ti je šta zado da napraviš u igri) :D
Ma to se traži, kao u old school RPG-u. Pisanje journala bi stvarno trebalo biti omogućeno, papir na kojem stavljaš tekst, sumnjam da je to teško ubaciti u igru.
I onda još napraviš u igri da ti neko ukrade taj papir dok spavaš na koji si sve zapiso pa da vidiš cirkusa :D
To se nikada neće dogoditi, pošto postoji vrlo, vrlo mala količina ljudi koja bi to voljela vidjeti u igri.
Da, meni je to bedasta ideja. Zamisli da slušaš quest givera i onda ti uleti stara ili netko u sobu ili ti zazvoni mobitel dovoljno da izgubiš koncentraciju i više ne znaš koj qurac ovaj želi od tebe :D
vBulletin v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.