Zato jer su port radili neki random indijci i creditsi su puni indijskih imena.
A kad indijci programiraju, to je po defaultu nešto loše.
Ubisoft je bio toliko nesposoban da je uspio uništiti valjda sve u igri. Imaš dojam kao da je igra portana na PS2, a ne PS3.
Ono, baš ništa ne valja, pa ne znam što bi uopće naveo kao manu.
Grafika je full uništena.
Objekti nestaju nekoliko metara ispred tebe. Nestaju teksture i one udaljene stalno nešto trepere.
Ponekad se teksture krivo učitaju, onda glavni lik umjesto glave ima teksturu metala.
Igra stalno šteka.
Konzola se smrzava.
Od drugih problema.
Fizika je izbačena. Ubijeni neprijatelji često ostanu stajati na mjestu kad ih ubiješ.
Ili baciš bombu, a umjesto da ga ubije, on odleti negdje na drvo i dalje puca na tebe.
Osim fizike je izbačen i recoil, tebi i protivnicima.
Ono, uopće ne vidiš protivnika, a on te savršeno pogađa kroz tri šume iako te uopće ne vidi ni ti njega.
Ali imaš full auto aim bez recoila i dovoljno je samo naciljati i već je nišan deset metara dalje na njemu.
Posebno su iritantni likovi s rocket launcherima. Lik ispali raketu s kilometra i pol, raketa leti dobrih 30 sekundi ali ako ostaneš na mjestu, nema šanse da te ne pogodi. Uvijek savršena preciznost.
I ti se možeš skrivati, ležati, bilo što. Čim si kilometar udaljen od protivnika, odmah alarm i savršena preciznost raketa.
Težine igre su uništene.
Easy i normal su bolesno lagani i samo ideš kroz igru.
Hard i Realistic su bolesno teški.
Sve te ubije u dva savršeno naciljana pogotka. Rakete i monsteri su instant kill i cijela igra se svodi da ubiješ protivnike prije nego oni tebe.
Igra je koštala 30 kuna i zbog toga sam je kupio i onda odigrao.
Ali ne vrijedi ni toliko. Igra je oduvijek užasna, ali ovaj port je nova razina užasnosti.
Nemoguće užasno čak i za Ubisoft.
Najgori port ikad. IKAD.


 
			
			 
					
				 Izvorno postao Maloki
 Izvorno postao Maloki
					

 
					
					
					
						 Odgovori uz citat
  Odgovori uz citat






 
						