Log in

Pogledaj cijelu verziju : Dark Souls 2



Stranica : 1 2 3 4 [5] 6 7

Izgubljeni_v2.0
19-04-2014, 21:27
Probati ću sutra uhvatiti screen na Gran Turismu, al izgleda da većina igara ne podržava tu kombinaciju, pa hvataju ko i ti s karticama.

Windwalker
20-04-2014, 00:20
Mislim da jedine igre koje podržavaju su Wipeout HD i jedan Modern Warfare.
I to je to.

Dok Dragon's Dogma npr. ima ugrađen svoj screen capture pod optionsima.

W3DR4N
20-04-2014, 00:28
Ima i MGS4 screenshot capture.

Windwalker
20-04-2014, 02:02
Dobro, možda još neke imaju svoj.
Ali point je da bi (su) sve trebale imati neki univerzalni, kao što sad PS4 ima, kako čujem.

Izgubljeni_v2.0
20-04-2014, 11:44
Neće ni Gran Turismo. A jbg. Isto samo preko PS botuna, pa na Pictures i onda mogu tek.

W3DR4N
20-04-2014, 11:52
Gran Turismo ima vrhunski photo mod.

Maloki
21-04-2014, 13:08
Vedrane jesi ti ubio Nashandru ili još ne?

Windwalker
21-04-2014, 13:49
Preteška mu je.

Hexfire
23-04-2014, 08:05
Zna netko koja je fora sa poljskom verzijom igre? Ima na g2a.com za 10$ manje od global. Al svejedno mislim da ću pričekati mjesec dva, prošao me hype.

Maloki
23-04-2014, 08:26
Ja napokon počeo NG+ nakon 20 sati PvP-anja, čišćenja pilgrims of the dark i kupovanja magija za trofeje.

Windwalker
23-04-2014, 12:24
Pa kaj ćeš ganjat platinum?

Maloki
23-04-2014, 13:31
Takav je plan.

Windwalker
23-04-2014, 13:42
A zašto iz jedinice nemaš?

Maloki
23-04-2014, 13:51
Ne sjećam se točnog razloga zašto sam stao ali došao sam do polovice NG+.

Maloki
23-04-2014, 20:53
Ubio last gianta, pursuera, dragonridera, dragonslayera, flexile sentry... I više mi se neda ;(

Windwalker
24-04-2014, 01:02
Kad ti je preteško.

Mrazomor
24-04-2014, 12:05
igram backup igru vec 2 ure, vjerojatno goty

Outmind
24-04-2014, 12:15
Pošto uskoro izlazi pc verzija, možete li mi u kratkim crtam napisati što je drugačijje u odnosu na prvi dio? Jesu li mijenjalli kaj mehanike (nešto sam čuo da sada gubiš zdravlje a ne duše kad krepaš, no možda sam to neš krivo shvatio) i tak općenito jeli na razini jedinice itd.

Windwalker
24-04-2014, 12:20
Na razini je jedinice, promjena ima, al neću ti ih pisat jer smo ih stoput naveli.

Listaj malo topic.

Maloki
24-04-2014, 12:37
Pri svakoj smrti gubiš određeni postotak zdravlja do maksimalno 50% (75% s posebnim prstenom) koji možeš vratit vraćanjem u human form.
Human form se vraća sa consuambleom human effigy, levelanje moguće samo u centralnom hubu.
U početku imaš samo jedan estus, možeš imat maksimalno 12 komada pronalaskom estus flask shardova. Intenzitet estusa se pak pojačava sublime bone dustom.
Kod upgradea opreme više nema white, blue, green i red titanita, sad je samo obični (i twinkling) a za infuziju se koristi posebno kamenje koje je dost lako za nabavit.
Fast travel do svakog bonfirea.

Windwalker
24-04-2014, 12:50
I uz fast travel je prvi prohod duži od kampanje jedinice sa silnim backtrackanjem.

W3DR4N
24-04-2014, 13:07
I dodali su plin koji u roku odmah razjebe svu opremu.

Maloki
24-04-2014, 13:22
E i durability se resetira na bonfireu, ali je i puno niži.

Outmind
24-04-2014, 13:23
Zvuči zanimljivo u globalu. Već vidim da ću glavninu vremena sa 2-3 hpa okolo hopsati.

W3DR4N
24-04-2014, 17:46
Dodali su i otrov u neograničenim količinama.

Windwalker
24-04-2014, 17:54
Samo ti se ne znaš nositi s otrovom.
A tako lako se izbjegava i/ili liječi.

Tegla Ajvara
24-04-2014, 21:21
dobio steam key za PC
zbogom zivote

Vedro
24-04-2014, 21:33
Samo ti se ne znaš nositi s otrovom.
A tako lako se izbjegava i/ili liječi.
Možda mu je preteško.

Xero
24-04-2014, 22:39
http://i59.tinypic.com/dyujau.png
Rekt.

Maloki
25-04-2014, 00:05
Jesi ljut kaj su ti spojlali pošto nisi pogledao 10 walkthrougha i već složio build?

Xero
25-04-2014, 00:08
Tek sam danas složio build. Bartuc već prešao.

Windwalker
25-04-2014, 02:34
A ti još nisi?
Sramota.

Xero
25-04-2014, 10:40
http://cloud-3.steampowered.com/ugc/3318334930959867103/2064A2840BA2AB98DC8ED4AEA04BD126C5E9A562/
Lol.
Baš mi ovaj screenshot izgleda koa android verzija. U igri izgleda puno bolje.

crnisokol
25-04-2014, 11:25
i ja sam primijetio da ovi screenshotovi od ekipe na Steamu izgledaju dosta loše

Outmind
25-04-2014, 12:40
Prvo su me jedno 5 puta ubili nekakvi sa poisoned clubovima. Onda su me silovala tri praščića...

Sad sam pak jedno 10. puut krepao u onoj šumi kad mi se 3 ona kretena naseru odmah na lojtrama.

I nisam još uspio ni 900 soulsa skupit za prvi lvlup, tj imam ih sada AKO uspijem retrieval napraiti.

Good times.

Windwalker
25-04-2014, 12:56
Ajoj, nećeš ti daleko.

W3DR4N
25-04-2014, 13:32
Ništa strašno Outmind. Windwalkera su uspjele ubiti one babe koje rade lika.

flander
25-04-2014, 13:41
uuuuuuu

nemože niže od toga

*crnci*

dugi
25-04-2014, 13:44
Znači stigao naslov za tih par mazohista i na android. PS2 publika ga se već do sada valjda zasitila.

Maloki
25-04-2014, 14:36
Prvo su me jedno 5 puta ubili nekakvi sa poisoned clubovima. Onda su me silovala tri praščića...

Sad sam pak jedno 10. puut krepao u onoj šumi kad mi se 3 ona kretena naseru odmah na lojtrama.

I nisam još uspio ni 900 soulsa skupit za prvi lvlup, tj imam ih sada AKO uspijem retrieval napraiti.

Good times.
Jesi u nekom convenantu?

Outmind
25-04-2014, 14:56
Razgovarao sam sa nekakvim vitezom kraj spomenika koji mi nudi da se učlanim u nekakve plave. Nisam se još odlučio za to.

flander
25-04-2014, 15:05
ako imaš piratsku verziju igre onda ti conventi niš ni ne znače

ako imaš original onda uzmeš taj Way of the blue i miran si

Maloki
25-04-2014, 15:38
Company of Champions ti uvijek puno znači :)

Duke v2.0
25-04-2014, 16:19
Došao sam do foresta, atmosfera igre je na mjestu, a gameplay sa dual wieldanjem je totalno novo i iznimno zabavno iskustvo. Nisam hmrel još nijednom a vjerujem da ni nebudem tak brzo, samo treba biti oprezan i ne srljati. Vrti se jebeno, čak mi se malo teško naviknut na ovih fluidnih 60 fpsa :D

Xero
25-04-2014, 16:32
Way of the Blue je za njabove. Igra ti se otvoreno ruga, ako im se joinaš.

Maloki
25-04-2014, 16:33
Dragon convenant je najbolji.

Xero
25-04-2014, 16:39
E da online sad savršeno radi. U 5 sekundi te summonaju.

Duke v2.0
25-04-2014, 16:43
I da, igra je prekrasna, stvarno izgleda neusporedivo bolje u pokretu nego na screenovima. I opet to nije toliko tehnička strana (iako su i nju poboljšali), koliko sam dizajn i osjećaj opipljivosti svijeta, nešto neviđeno u svemu osim u ovom serijalu.

Windwalker
25-04-2014, 16:50
Xero, si uspio ubiti Last Gianta?
Trebaš kakvu pomoć ili savjete?

W3DR4N
25-04-2014, 17:05
Treba doći do njega. Nije to samo tako.

Xero
25-04-2014, 23:56
Level 60 sam. Upravo ubio kostursku družinu.

Falus
26-04-2014, 00:06
Lol. Koliko sati imaš?

Xero
26-04-2014, 00:29
Devet.

Izgubljeni_v2.0
26-04-2014, 05:16
To ionako zna prvih 12 sati unaprijed što će raditi i gdje ići.

cham3leon
26-04-2014, 10:56
Kako mu se da uopće igrat?

Xero
26-04-2014, 13:07
Zašto mi se ne bi dalo?

cham3leon
26-04-2014, 13:19
Jer ionako već znaš sve napamet

Xero
26-04-2014, 14:46
Dark Souls je pre duboka igra da se nauči napamet gledanjem you tubea. Znao sam kako izgleda par podrucija i gdje je jedan shard. To je to.

Outmind
27-04-2014, 13:26
Taman sam se malo razjačao i ubio onog prvog heide knighta. Nisam imao ništa zdravlja kada je krepao i taman kada sam htio pokupiti za što sam kasnije saznao da je heide knight sword, ubije me lik sa lukom i strijelom, a drop je nestao kada sam se respawnao na bonfire-u :-(((((. Ajde, barem sam dobio soulse ali sad sam baš tužan.

Duke v2.0
27-04-2014, 13:32
Nemora ti bit žao, drekast je mač, puno bolji je fire longsword isto tamo negdje u tom području. Ja sam upravo završio Sinnera i još uvijek ga koristim, nisam ništa bolje našao. Jedina promjena u igri koja mi se ne sviđa jer ne pridonosi ničemu je durability oružja, na dosta područja nemogu doć od jednog bonfirea do drugog da se ovo ne raspadne. I timer na bakljama isto tako.

I oni Belfry gargoyleovi su totalno nemoguća misija za mog lika (two-handed, light armor), to možda tek na kraju igre odem počistit.

flander
27-04-2014, 13:37
taj heide sword i fire sword su najjači u početku igre, ako igraš dual weild 90% mobova 1-hit

Duke v2.0
27-04-2014, 13:40
Odustao sam od dual-wielda jer je previše zahtjevno za raspodjelu statsova i neda mi se trošit duše i shardove na upgrade dva oružja istovremeno, a razlika u dpsu naprema two-handeanju jednog oružja je premala da izbalansira ove negativne strane.

flander
27-04-2014, 14:12
niti trebal tolko tipkat, jednostavno napišeš

"preteška mi je igra onda"

Outmind
27-04-2014, 14:14
Imam sada bastard sword i prilično sam sa njime zadovoljan. Trenutno se fokusiram na povećanje equipment loada da mogu old knight armor nositi.

Hexfire
27-04-2014, 14:31
niti trebal tolko tipkat, jednostavno napišeš

"preteška mi je igra onda"

Mislio sam da je tebi i instalacija bila preteška.

Xero
27-04-2014, 16:15
Pa zato je i kupio super easy edition za PS3. Old Knight je smećast oklop nije vrijedan dizanja statova. Ima puno boljih kasnije.

dugi
27-04-2014, 17:42
Valjda si mislio za PS2.

Xero
27-04-2014, 20:05
http://cloud-2.steampowered.com/ugc/3318334931034236646/35DBEDF3452E54C3E7283162459D1FB2855557C5/
Fashion souls.

Maloki
27-04-2014, 20:14
Koji je to armor i mač?

Xero
27-04-2014, 20:50
Llewylywlaelawelaslen armor. Dropa od onih kipova prije Mirror Knighta. Ima ogroman defense za tezinu, ali nema poise. Mač je Murakumo. Kupiš ga od vrane.

Windwalker
27-04-2014, 21:09
Jesi morao ascendat kod farmanja ili si dobio sve dijelove u prvom spawn intervalu?

Inače, vrana je najbolji lik. Pristojna čak i kad ništ ne kupiš, a ne ko većina drugih.

W3DR4N
27-04-2014, 21:15
Ksero fakat koristi najgoru opremu ikad.

Xero
27-04-2014, 21:19
Koristio sam odmah aesthetic jer sam mislio da mi treba za Ring of Blades +2, ali nisam morao. Ionako mi je samo chest trebao.

Maloki
27-04-2014, 21:21
Jesi morao ascendat kod farmanja ili si dobio sve dijelove u prvom spawn intervalu?

Inače, vrana je najbolji lik. Pristojna čak i kad ništ ne kupiš, a ne ko većina drugih.

Straid je najveće đubre, bezobrazan je i kad kupiš sve.

Xero
27-04-2014, 21:25
Straid bi bio najbolji NPC da nije crnac.

Windwalker
27-04-2014, 21:28
Feeble cursed one!

Maloki
27-04-2014, 21:29
Straid je niger? Ujebote.
Meni je super kad se smije i viče VERY GOOD.

Xero
27-04-2014, 21:50
Znači uvijek ti je super?

mravojed20
27-04-2014, 23:42
Krenuo danas.

Deprived klasa.

Isuse. Bože.

8 sati i 118 smrti kasnije imam jedva običnu toljagu i uspio kupit royal soldier armor i falcooner helm plus onaj kite shield. Tesko je za popizditi bilo i tek sad mogu normalno u 2-3 udarca ubit neprijatelja, dosad sam imao dagger koji je puknuo, i broken thief sword koji je isto uništen a još ne mogu repair napravit lol.

0 duša imam, 0 ubijenih bossova, i niš frustravije jer je divna atmosfera i igra općenito. Još je jeftinija težina od prvog dijela al nea veze, kad sam Maluju vidio začarala me.

Xero
27-04-2014, 23:48
Sjedanjem na bonfire popravljas.

Maloki
28-04-2014, 00:29
Osim ako je broken, onda moraš kod blacksmitha.
Wtf kak niš još nakon 8 sari igre, jesi slučajno u company of champions?

Maloki
28-04-2014, 00:30
Jebote Xero ti si već bio kod zmaja.

Xero
28-04-2014, 05:38
Ide to dosta brzo kad ti igra nije preteška.

Maloki
28-04-2014, 07:45
*kad znaš cijelu igru napamet

Deadwalker
28-04-2014, 08:42
*kad ne moraš na posao

Mrazomor
28-04-2014, 09:54
najbolja
igra
ikad

cham3leon
28-04-2014, 10:03
*kad imaš volje pičit istu igru po 4 sata ili više

Mrazomor
28-04-2014, 10:05
pih, 4!

Falus
28-04-2014, 10:11
Mravojed lo stile Bartuc.

Zar deprived nije mazohistička klasa koju uzmeš na 3-4. prolazu?

Mrazomor
28-04-2014, 10:13
ne ako zelis true experience™

Maloki
28-04-2014, 10:41
Deprived je odličan za mundane build.

Xero
28-04-2014, 12:11
Igrao sam preko vikenda hejteri jedni. Svatko može bit mundane build kad se možeš respecat.

Outmind
28-04-2014, 12:42
Ubio sam sada last gianta. Imam nekakav crni predosjećaj da je on bio neka vrst tutorial bossa...

Anyway, imam sada 12k soulsa, na što da to potrošim? Igram kao warrior i negdje sam lvl 30.

mravojed20
28-04-2014, 13:00
Isuse bože mislim da sam bio kod onog Vicotor's stonea ili kako već i učlanio se u Company of Champions, idem vidjeti. :D

flander
28-04-2014, 13:01
Ubio sam sada last gianta. Imam nekakav crni predosjećaj da je on bio neka vrst tutorial bossa...

Anyway, imam sada 12k soulsa, na što da to potrošim? Igram kao warrior i negdje sam lvl 30.


sve u str

Outmind
28-04-2014, 13:06
Hmm... Možda bar jeddan point u vitality stavim, čisto da imam 1000hp-a.

A kaj da napravim sa giantovom dušom? Jeli ju bolje potrošiti illi sačuvat za onu nekakvu sjekiru kasnije?

Maloki
28-04-2014, 13:10
Levelaj ili si kupi neki dobar armor u Majuli, npr elite knight.
Last Giant je laganica, da.

@Xero - ma znam, igrao sam sa mundane santierom u endgameu ali mi dosadio pa sam se vratio na claymorea i quality build.

Maloki
28-04-2014, 13:14
Boss duše daju samo 6k duša al ni oružja nisu bog zna kaj.
Neke duše možeš tredat za spellove.

Isuse bože mislim da sam bio kod onog Vicotor's stonea ili kako već i učlanio se u Company of Champions, idem vidjeti. :D
Company of Champios ima prejebenu lokaciju, živo me zanima koliko si je ljudi time otežalo početak :)

Xero
28-04-2014, 13:20
Nije da te igra triputa pita jesi siguran ili tako nešta. Boss duše nekad znaju dat i po 25k. Ja sam skoro sve pojeo jer sam dosta toga upgrejdao pa sam morao kupovat chunkove.

Vedro
28-04-2014, 13:58
Xero rastura DS dvojku jer mu je prelagana sad a ima skoro 700 sati sve skupa, njubovi.
Xero prihvati me za frenda dodo sam te.

Xero
28-04-2014, 14:12
Ne znam meni je dvojka dosta teža bila od jedinice. Umro sam jedno tisuću puta.

W3DR4N
28-04-2014, 14:27
Dobar je dual weild. Ja igram s Large Club +10 i King's Ultra Greatsword +5.
Bez lockanja, samo šibaš R1,L1,R1,L1, onda se potroši stamina, ali u 2 sekunde napraviš 2.5-3k štete.
Rula za PVP, samo zakucavaš u pod.

Windwalker
28-04-2014, 17:41
LOL, tak je mene jedan probal zakucavat s nekim ogromnim hammerom par puta pa me nije ni dodirnul.

Mrazomor
28-04-2014, 18:36
Hmm... Možda bar jeddan point u vitality stavim, čisto da imam 1000hp-a.

A kaj da napravim sa giantovom dušom? Jeli ju bolje potrošiti illi sačuvat za onu nekakvu sjekiru kasnije?


bolje ne budi picka i ne gledaj vikije
skupi dovoljno statsa za odredjeno oruzje koje onda apgrejdaj i pumpaj adaptability, minimalno 20

btw oce se netko mlatit, koljem se u blu areni

Duke v2.0
28-04-2014, 18:41
Meni je adaptability na 35, strength na 20 i dex na 18 :D lvl 80-85 negdje. Volim se brzo i daleko rollat.

Xero
28-04-2014, 23:10
http://cloud-4.steampowered.com/ugc/3318334931061787567/3ECD9303059D95F362522BC973DDFF1DB964EDEB/
Morala me baš na kraju curseat kurva.

Windwalker
28-04-2014, 23:23
Pa mislim da si imao vremena prije animacije iskoristit effigy.

Xero
28-04-2014, 23:26
Moro sam praiseat sunce.

munjeni
28-04-2014, 23:55
Dragi Lastane, jel se isplati upgradeati Varangian sword do kraja? Koliko vidim ima najveći damage od mačeva koje sam do sad našao i CC scaling što je dosta dobro.

Ili da upgradeam Halberd do kraja?

W3DR4N
29-04-2014, 05:19
Upgradeaj Mastodon Halbred jer ima brutalan bonus. Padne od onih slonova.

W3DR4N
29-04-2014, 10:27
LOL, tak je mene jedan probal zakucavat s nekim ogromnim hammerom par puta pa me nije ni dodirnul.

Imam ja lijek i za vas magične vile.

Windwalker
29-04-2014, 12:37
Al nisam ga s magijom ni taknul.
Samo mač (doduše infusani) i štit.

Chieftain
29-04-2014, 21:20
No-Mans Wharf je najretardiraniji level ikad.

Duke v2.0
29-04-2014, 22:12
Meni je baš fora bilo.

Duke v2.0
29-04-2014, 22:29
btw, wtf je s ovim prijelazom iz Earthen Peak u Iron Keep ? Izvan Earthena nisam primjetio nikakve dvorce i lavu u zraku koja može objasniti onu kratku vožnju liftom i totalnu promjenu settinga. Neznam, baš me jako razočaralo to :(

Duke v2.0
29-04-2014, 22:48
https://www.youtube.com/watch?v=UScsme8didI

Kako je lik fino i argumentirao posrao sve besmislene dizajnerske odluke koje gade ovu igru i koje postaju sve očitije što dulje igram. Zasada, u globalu puno lošija igra od DS I, sve ono što je Weki kritizirao ipak stoji na mjestu.

Xero
29-04-2014, 23:53
Cjepidlačenje. Meni jedino smeta što moraš dizat adaptability da bi išta radio i što bossevi prejako udaraju. Sve ostalo je napredak na prvu igru baš kao što je Dark Souls bio na Deamon.

Duke v2.0
29-04-2014, 23:59
Napredak ? Prije osrednji fan fiction na prva dijela. Nikako se ne bi složio da je cjepidlačenje, baš mu je sve na mjestu i argumentirano je usporođeno s prva dva dijela i načinom na koji se nastavlja na njih. Jesi pogledao cijeli video ? Čini mi se da još najviše patila priča i atmosfera, kad sam vidio onaj opis za Solaire item i Covenant smučilo mi se malo, totalno besmisleno uvlačenje fanovima.

Falus
30-04-2014, 00:22
Ja nikad ne bi primjetio ovakve stvari, valjda mi fali još iskustva s igrama.

Xero
30-04-2014, 00:33
Onda je i Patches uvlačenje fanovima. I Paladin Leeroy. I Chaos Blade. Longsword je u sve tri igre. Čisto uvlačenje.

Windwalker
30-04-2014, 01:16
Cjepidlačenje. Meni jedino smeta što moraš dizat adaptability da bi išta radio i što bossevi prejako udaraju. Sve ostalo je napredak na prvu igru baš kao što je Dark Souls bio na Deamon.
Jedino što nisam digao ni za jedan level. Jedino.

A ak su ti bossovi prejaki, onda si pipica.

Duke v2.0
30-04-2014, 08:01
Bossovi nisu prejaki, samo naporni i odaju lijenost developera. Težina im se na bazira na AIu i pametnim skriptama napadama, već na ubacivanju hrpe miniona u igri čiji je combat sustav dizajniran za 1vs1 encountere, ili jeftinim forama poput bazena otrova koji se prazni na totalno nelogičan način i koji nitko normalan ne bi otkrio sam jer ništa ne navodi na to, kao i mrak kod Sinnera. O Belfry Gargoyleima da ne pričam, jedini način da ih pobijediš je da nabiješ hrpu lvla i skupiš jako oružje da ih možeš zatuć u što kraćem roku. 0 % skilla.


Onda je i Patches uvlačenje fanovima. I Paladin Leeroy. I Chaos Blade. Longsword je u sve tri igre. Čisto uvlačenje.
A bogte, iza ovog sa Solareiom postoji razumni argument jebote, prošlo je nevjerojatno puno vremena od Lordrana do sad, apsolutno sve je zaboravljeno, ali je nekim čudom kult sunca i Solaireov kip (na kojeg fanbase drka) još uvijek tu, i sadrži onaj iritantni dječji opis koji se sastoji od ponovljenih fraza iz prve igre.

Duke v2.0
30-04-2014, 08:03
Najžalosnije je kaj fanovi prelaze preko svih tih sranja tak da nam sad mogu s guštom priuštit još jednu porciju teške reciklaže, lažne težine i neinventivnosti i fino uništit jedan od najboljih gaming serijala ikad.

Maloki
30-04-2014, 08:50
Lol nekome je mrak kod Sinnera bio problem?
Miniona imaš u par bosseva i nigdje nisu bili toliki napor da me naljute.
Za gargoyle je dovoljno summonat jednu osobu za pomoć i padaju.

Video ću pogledat navečer pa dam detaljniji osvrt.

Uglavnom igra je možda stepenicu ili dvije ispod prvog Dark Soulsa (najviše zbog zasranog level dizajna) ali i dalje je odlična igra.

Hexfire
30-04-2014, 08:59
Po ovom videu mi izgleda da su više manje promijenili sve ono zbog čega mi je DS bio poseban, a poduplali ono što je bilo frustrirajuće. Već iz Wekijevih postova se vidjelo da to nije ono što su neki očekivali. Ima jedna zanimljiva rečenica koju Yahtzee kaže u svom reviewu. Da mu je kod igranja Dark Soulsa izgledalo kao da su prije napravili level dizajn, a nakon toga išli promišljati kakav bi gameplay tu pasao. Dvojka takav osjećaj ne ostavlja.

Ima i u ovom videu cjepidlaćenja, ali dosta toga što je rekao me sve više i više odbija da ovo kupim već sad. Izgleda da se ipak čeka veći popust za par mjeseci.

W3DR4N
30-04-2014, 10:17
Lol nekome je mrak kod Sinnera bio problem?

Mrak je kod Sinnera jako velik problem. Ako ti telka ima jak kontrast, onda nemaš nikakvu percepciju veličine prostora i nemoguće se prilagoditi nekim napadima.
Npr. onaj zalet ili kad skoči, a ne znaš gdje je i gdje da se izmakneš.


Miniona imaš u par bosseva i nigdje nisu bili toliki napor da me naljute.

11 od 31 bossa koji imaju više protivnika odjednom nije par nego više od trećine.


Za gargoyle je dovoljno summonat jednu osobu za pomoć i padaju.

Samo malene pipice summonaju. Ne da tako prepoloviš težinu, nego je besmisleno lagano. Summonaš tenka koji se samo brani dok drugi udara.


Uglavnom igra je možda stepenicu ili dvije ispod prvog Dark Soulsa (najviše zbog zasranog level dizajna) ali i dalje je odlična igra.

Kak frajer u videu veli: Dark Souls 2 je odlična igra, ali loš Souls nastavak. Slažem se. Igra je puno lošija od prva dva. Čak mi se čini da Demon's ima najbolju grafiku i atmosferu, a star je već 5-6 godina.

Xero
30-04-2014, 11:20
Mrak kod Sinnera je problem samo, ako si prljavi konzolaš. Bossovi sa minionima su ujedno i najlakši. Adaptability moraš dizat, ako hoćeš dodgeat jer inače nemaš dosta i-frameova i primaš štetu dok rollaš. Bossevi su ionako uvijek bili hit and miss u souls igrama. Izledaju lijepo,ali ih razbiješ na prvom pokušaju i onda ih više ni ne vidiš. Imaju 3-4 jako dobra, ali ostatak je samo eye candy.

crnisokol
30-04-2014, 11:22
kaj PC verzija ima nightvision? :P

Xero
30-04-2014, 11:26
Ja sam stavio brightness na 7 i uvijek sam sve normalno vidio.

Duke v2.0
30-04-2014, 12:28
Uglavnom igra je možda stepenicu ili dvije ispod prvog Dark Soulsa (najviše zbog zasranog level dizajna) ali i dalje je odlična igra.

Ma apsolutno, i dalje je to miljama daleko od većine današnjih naslova, ali u kontekstu Souls serijala, opasno su krenuli silaznom putanjom, besmislenom dodvoranju fanova i kopiranju samih sebe, tj. Miyazakija. Pogledaj cijeli video, vjerujem da ćeš se složiti s većinom toga što je rečeno.

Jedino Xero smišlja izlike da si opravda 200+ sati koje će ulupati u igru.

Windwalker
30-04-2014, 12:42
Pa jebo vas noobove, kod Sinnera se može svjetlo upalit bakljama prije borbe.

Igra je vrhunska i odlična Souls igra. Al nekima je preteška pa se samo plaču.

flander
30-04-2014, 12:47
mene je jedino nekako razočaralo to što onaj pauk boss i Balrog imaju jebene lasere lol, to mi je uvelike sjebalo atmosferu, samo sam cekal da se transformira ili tako nešto

ostalo je sve na mjestu, zabavna igra

Hexfire
30-04-2014, 12:49
Planirate ikad prestati s tim preseravanjem da je igra teška? Ono, bilo je zabavno jedno vrijeme, ali dajte više...

Windwalker
30-04-2014, 12:52
Nekima očito je.

Duke v2.0
30-04-2014, 12:54
A nije ti sjebalo atmosferu


Pa jebo vas noobove, kod Sinnera se može svjetlo upalit bakljama prije borbe.

Igra ti apsolutno ničime ne ukazuje na tu mogućnost, i ja nisam pronašao način da to napravim, a istražio sam sve što sam mogao. Vidio sam poslije u walktroughu da postoji neki ključ da se otvore oni prolazi, al ja to nisam našao. I onaj besmisleni dio koji treba pretrčati da bi došao do Sinnera. I bonfire koji te spawna pred neprijateljima. Ta cijela lokacija i borba je ogromni fail dizajna. Isto kao i bazen s otrovom kod one žene zmije.


mene je jedino nekako razočaralo to što onaj pauk boss i Balrog imaju jebene lasere lol, to mi je uvelike sjebalo atmosferu, samo sam cekal da se transformira ili tako nešto
A nije ti sjebalo atmosferu vožnja liftom 20 metara koja te transportira u totalno drugi setting koji nemožeš naslutiti, bez ikakvih objašnjenja :D Tu je meni puklo, i tak sam naletio na video od ovog lika koji sam linkao. Očito se takva immersion breaking sranja povećavaju kako dalje napreduješ kroz igru.

Duke v2.0
30-04-2014, 12:56
Planirate ikad prestati s tim preseravanjem da je igra teška? Ono, bilo je zabavno jedno vrijeme, ali dajte više...
Windwalker je idiot bez argumenata koji ne shvaća razliku između prave težine, koja je većim dijelom bila prisutna u DS I (I pretpostavljam u Demons, nisam igrao), i teške lijenosti developera i fejk težine prisutne u ovom dijelu.

Maloki
30-04-2014, 13:14
Taj ključ dobiješ kad ubiješ gargoylese :)

Inače mislim da su sve negativne strane igre upravo posljedica izdrkavanja na "težinu" igre koje je, slažem se, već prešlo u napor.

Duke v2.0
30-04-2014, 13:21
Taj ključ dobiješ kad ubiješ gargoylese :)

E da to je pisalo, ali znači nemreš ga dobit jer si u tom dijelu igre preslab da ih samostalno pobijediš.



Inače mislim da su sve negativne strane igre upravo posljedica izdrkavanja na "težinu" igre koje je, slažem se, već prešlo u napor.
Jup, to je jedna od glavnih stvari u kojem se priču u onom videu, Miyazaki (glavni developer prva dva kojeg nema u DS II) je uvijek naglašavao da mu težina nikad nije bila glavna nit vodilja u dizajnu, već je uvijek služila nekim drugim stvarima, stvaranju opresivne atmosfere, pametnom igranju i rijetkim trenucima kad te totalno šokira da razbije monotoniju (npr. S&O), dok su ovi novi developeri totalno fulali pointu i sad je težina tu isključivo zbog težine, sama sebi je svrha, i sav dizajn i marketing igre je usmjeren na to.

Dylan11
30-04-2014, 13:24
Bitno da su fanovi poput Xera I Windwalkera dobili sto su htjeli... retardirani ego-trip.

Deadwalker
30-04-2014, 13:26
Meni samo nije jasno gdje se uopće javila ideja da je igra u kojoj se cijeli koncept težine svodi na nepoznavanje skripti protivnika i konceptu učenja pokušaj/pogreška/prilagodbe taktike zapravo teška.
Količina različitih parametara o kojima moraš voditi računa kada donosiš razmjerno mali broj odluka u sekundi je minimalna.

Teško je recimo kada u Company of Heroesu igraš multiplayer pa unatoč tome što znaš u detalje mogućnosti svojih jedinica (za što treba jedno xx mečeva), gotovo svaki trenutak moraš donijeti nekoliko pravovremenih odluka na nekoliko različitih lokacija kako bi došao do prevage na bojišnici koja se btw konstantno mijenja, protiv protivnika za kojeg nikad ne znaš koje su njegove intelektualne mogućnosti u domeni taktičkog razmišljanja (posebice dok ih je više).

Čak su i simulacije vožnje mnogo izazovnije od Dark Soulsa.

Naravno, igra je vrh vrhova RPG žanra, al' fakat, ja sam mislio da je ta spika "preteška je" samo trol zajebancija. No ovdje neki fakat briju s tom težinom.

Nezz, Wekyjevi i Dukeovi argumenti zvuče sasvim logično.

crnisokol
30-04-2014, 13:33
pa ne možeš uspoređivat težinu single i multiplayer igara...

Deadwalker
30-04-2014, 13:38
Ne uspoređujem.
Samo definiram iz svoje perspektive što je u okviru igara zapravo teško.

W3DR4N
30-04-2014, 14:04
Meni samo nije jasno gdje se uopće javila ideja da je igra u kojoj se cijeli koncept težine svodi na nepoznavanje skripti protivnika i konceptu učenja pokušaj/pogreška/prilagodbe taktike zapravo teška.
Količina različitih parametara o kojima moraš voditi računa kada donosiš razmjerno mali broj odluka u sekundi je minimalna.

Ali više nije tako jer su kripli ubacili skill adaptability. I sad imaš nevidljive frejmove oko sebe koje kad neprijatelj pogodi, svejedno te pogodi iako nije. To se posebno očituje kod bossova koji imaju široke zamahe, pa te udari iako te fula.
I poise koji je sve. Jer s visokim poiseom, bossovi te ne mogu stunati, a kako svaki ima tri uzastopna udarca u seriji, mora ti potrošiti svu staminu.

One priče kako se igra može proći s SL1 ako imaš dovoljno skilla više ne vrijede. Normalno da će japanci to napraviti kad će igrati danonoćno dok ne otkriju sve exploite u dizajnu igre, ali ostalim normalnim ljudima je Dark Souls postao igra koja jako uvjetuje opremom i levelima, a najmanje sposobnostima igrača.


Recimo svidio mi se jedan novi element kojeg su uveli, a to je neprobojan oklop velikih bossova, npr. pauka ili žabe. Ali su i to uspjeli sjebati jer jebena žaba ima oklop, a jebeni Ancient Dragon velik kao peterokatnica nema, pa udaraj gdje te volja.

Žaba je ujedno i najbolji boss u igri. Vjerojatno jedini orginalni dizajn koji nije kopiran iz posljednje dvije Souls igre. Ima zabavne napade i genijalan dizajn.
Ali i to su uspjeli sjebati jer dok dođeš do žabe, toliko si brutalno prejak s opremom da padne iz prvog pokušaja nakon dvije minute.

W3DR4N
30-04-2014, 14:11
Uglavnom je svaki element igre jako srozan i igra je u najboljem slučaju 6-7/10. I poprilično je dosadna i nepovezana igra, pa ja već mjesec i po navlačim po tome jer imam pauze kad mi se ne da igrati po nekoliko dana.

I frajer iako priča 50 minuta, pol stvari nije ni rekao.

Ima jedan banalan primjer očajnog dizajna koji ničem ne služi osim iritiranju i forsanju te težine kao svrhe dizajna.
Tamo pred kraj igre, trebaš jedan ključ koji se nalazi u sred bazena s bljuvotinom koji trga svu opremu koja je na tebi.
I sad je to super dizajn jer ti znaš da je neki kurac u tom bazenu, onda dođeš pred njega, skineš svu opremu, uđeš unutra, pokupiš ključ i ostale stvari, izađeš i obučeš opremu.
Fakat bi bili igrači toliko glupi da samo zajašu u njega nakon što su već vidjeli efekt te bljuvotine. Ovak samo skidaj, pa svaki komad traži opet po inventru jer je pokazivač uvijek na prvom itemu, a ne na zadnjem odabranom.

Xero
30-04-2014, 14:12
Dosta je ljudi prešlo već na SL1 i nisu bili japanci. Ne znam, ako vam toliko smeta prelazak iz Earthen Peaka u Iron Keep onda stvarno nema smisla išta raspravljat.

cham3leon
30-04-2014, 14:14
Meni samo nije jasno gdje se uopće javila ideja da je igra u kojoj se cijeli koncept težine svodi na nepoznavanje skripti protivnika i konceptu učenja pokušaj/pogreška/prilagodbe taktike zapravo teška.

So much this. Nijedan neprijatelj nije bio težak u DS1 ako si se s njim borio jedno pet puta da mu zapamtiš animacije pa prema tome znaš što smiješ a što ne smiješ. Tko ima 500 sati u igri normalno da će ubijat svih ko muhe i imat najboljeg lika.

Zapravo, nakon dužeg igranja i mit o nenadjebivom melee-u je isto klimav. Melee je superzabavan zbog raznovrsnih protivnika i raznovrsnih napada, ali u cijeloj priči nema baš nikakve komplicirane filozofije. Jedino što DS u borbi ima a da je bolje od ostalih igara je to što ima mnogo animacija, animacije su kvalitetne i za detekciju udaraca se koristi više-manje čisti fizički collision-detect. To nije ništa osobito. Jedan Unity u free verziji ima collision detect koji se pozove u jednoj liniji koda i funkcionira besprijekorno, a animacije su prisutne u svim igrama i svi ih rade, samo treba uložiti dovoljno vremena i novaca da ih bude dovoljno i da su kvalitetne. Ne vidim zašto jedna prosječna AAA igra, ili čak neka sa još manjim budžetom ne bi napravila nešto na istoj razini.

Daleko od toga da borba nema problema. Po meni je najosnovniji to što je sve još uvijek bazirano na silnim brojkama. Udariš protivnika da bi istjerao čim više brojki iz njega i obratno. Onda povećaš neke druge brojke u char sheetu koje po nekoj jednadžbi povećaju brojke koje uspiješ istjerati iz protivnika. Meni bi bilo logično da ako se već radi vrhunska akcijska igra, da snažniji lik može zamahnuti claymoreom brže i bolje ga zadržati da ga ne zanese, ali svi likovi koji ispunjavaju min. str i dex za korištenje oružja mašu identično, a mijenja se samo brojka koju skidaju.

Maloki
30-04-2014, 14:23
Lol 5 puta za bossa. Onda ti je fakat igra bila preteška ako si se sa svakim bossom borio toliko dok nisi zapamtio poteze.

dugi
30-04-2014, 14:30
Koliko piskaranja i filozofije a sve se može opisati sa par riječi. Dosadno teška, ružna, zastarjela igra. Prvi dio je još i jedan od najgorih portova u povijesti. Igra za fanove i igra solidne dužine ali rijetki će ju odigrati zbog nedostatka motiva.

Maloki
30-04-2014, 14:33
Daj Dugi dobro, shvatili smo, ne sviđa ti se Souls serijal. Možeš li sad prestat bit dosadan i naporan sa konstantnim ponavljanjem istih rečenica? ;(

dugi
30-04-2014, 14:34
Ako priznate da ima PS2 grafiku, samo onda.

Xero
30-04-2014, 14:35
Meni zvuči kao da mu je igra preteška.

dugi
30-04-2014, 14:37
Meni zvuči kao da mu je igra preteška.

Je. Zašto to navodite kao neku manu ako su je napravili toliko teškom da ispada dosadna?

Xero
30-04-2014, 14:45
Ali nisu.

Duke v2.0
30-04-2014, 14:48
Dosta je ljudi prešlo već na SL1 i nisu bili japanci. Ne znam, ako vam toliko smeta prelazak iz Earthen Peaka u Iron Keep onda stvarno nema smisla išta raspravljat.

E ak tebi to ne smeta nakon dizajna svijeta prva dva dijela onda upravo s tobom nema smisla raspravljat :)

Xero
30-04-2014, 14:56
U prvom dijelu si ulazio u neko kamenje koje te teleportiralo u različite svijetove. Totalno mi razbilo imerziju.

Dylan11
30-04-2014, 14:57
Daj Dugi dobro, shvatili smo, ne sviđa ti se Souls serijal. Možeš li sad prestat bit dosadan i naporan sa konstantnim ponavljanjem istih rečenica? ;(

http://i.imgur.com/qq74mu6.jpg

dugi
30-04-2014, 15:02
Pa očito vas trebam prebit ko mačke da konačno stavite te naočale.

Maloki
30-04-2014, 15:25
Ti si djed ne možeš prebit nas mlade pune života.

cham3leon
30-04-2014, 15:33
Lol 5 puta za bossa. Onda ti je fakat igra bila preteška ako si se sa svakim bossom borio toliko dok nisi zapamtio poteze.

Kažem za neprijatelja općenito. Potuci se sa 5 jedinki i znaš ih napamet. Oni zmijani iz Sen's Fortressa su mi prvi put kad sam ih vidio bili nedokučivi budući da su imali i velik domet i popriličnu brzinu, pa nisam znao kako im pristupiti, a onda sam skužio da ih se lagano backstaba.

Bosseve sam porješavao u manje pokušaja, osim Stray Demona na kojeg sam potrošio sigurno 30-ak smrti. Doduše, to je u 2. prelasku kad sam shvatio da jedino strength buildovi valjaju.


Koliko piskaranja i filozofije a sve se može opisati sa par riječi. Dosadno teška, ružna, zastarjela igra. Prvi dio je još i jedan od najgorih portova u povijesti. Igra za fanove i igra solidne dužine ali rijetki će ju odigrati zbog nedostatka motiva.

Fulao si sve. Igra jeste teška na svoj način, ali to je u redu jer su gotovo sve ostale igre danas prelagane. Ružna nije nikako. Da si je igrao bi drugačije pričao jer ima jedan od najboljih level dizajna općenito, to je čak i najbitniji dio igre. Zastarjela nije nikako, ima dosta tehničkih štucavica koje su isplivale u PC portu, ali fizika je na mjestu, gameplay je na mjestu, a i grafika je fenomenalna. Možda je inferiorna nekim totalnim eyecandy naslovima koji su izašli u to doba ako provjeravaš teksture s povećalom, ali u FullHD-u izgleda prelijepo sa svim detaljima okoline, igrača i komada opreme. To što ti više voliš handholding igre ne umanjuje objektivnu činjenicu da je DS iznimno kvalitetna igra i jedna od najboljih u današnje doba.

Duke v2.0
30-04-2014, 16:05
U prvom dijelu si ulazio u neko kamenje koje te teleportiralo u različite svijetove. Totalno mi razbilo imerziju.

Eto sam si odgovorio. Ulazio si u kamenje koje očito vrši neki oblik teleportacije, imaš objašnjenje za totalno mjenjanje settinga koliko god jednostavno i nedorečeno bilo. Ovdje si na početku zone izvan Earthena, VIDIŠ da je to područje za sebe, na vrhu kule je nebo i toksična atmosfera. Dođeš na vrh kule, uđeš u sasvim običan lift identičan svima ostalima u igri, voziš se par sekundi 20 metara uvis, i dođeš u dvorac okružen gorućom lavom i u svim smjerovima vidiš hrpe gorućih planina. Nigga please.

Vedro
30-04-2014, 16:11
Ne znam zašto neki govore da je reći da je igra "teška" izdrkavanje. Meni je teška i potrebno je malo vremena da skužim kako dalje kada zapnem. Još kad pridodam tome da nisam puno igrao a niti ne kužim sve "elemente" u igri i ne želim gledati jutub i viki trebat će mi dosta vremena da odigram. Jebi ga glup sam teško je. Ali svejedno jedan CoD se odigra za popodne tak da ništa čudno što se mene tiče :)

dugi
30-04-2014, 16:18
To što ti više voliš handholding igre ne umanjuje objektivnu činjenicu da je DS iznimno kvalitetna igra i jedna od najboljih u današnje doba.

Ne volim ni više ni manje. Nije mi nikakav problem lutati po hodnicima i istraživati svaku rupu ako je igra zabavna. Isto tako mogu uživati u toboganu ako podiže adrenalin. Jedno ne umanjuje drugo. Ne odbacujem ništa na osnovu koncepta nego ako nešto djeluje/ne djeluje na mene. Jebi ga, ak mi je ružno i ponajprije dosadno, onda je.

cham3leon
30-04-2014, 16:22
Onda je to tvoje subjektivno mišljenje, a na temelju mišljenja se nikada ne mogu donositi zaključci.

dugi
30-04-2014, 16:28
Na ovom forumu se nikada ništa nije ni zaključilo osim da mišljenje kao i šupak, ima ga svatko samo što neki smrdi više od drugoga. Ustalom što je to objektivno? Daj ovu igru stotini prosječnih gamera i garantiram da ju neće ni 10% odigrati. Da li bi to bilo objektivno? Ne postoji objektivno, nismo strojevi.

Objektivno je ovo izvrsna igra onome tko voli takve stvari. Kao i sve drugo.

Vedro
30-04-2014, 17:07
Da li postoji objektivno ili ne? To se onda kaže npr. ovako: Objektivno je igra jebena ali ima jebača kojima je preteška.

Xero
30-04-2014, 19:13
To je objektivan odgovor.

Vedro
30-04-2014, 19:20
Da, ali što je to "jebena" i tko su to "jebači"?

Hexfire
30-04-2014, 19:22
To si sam definiraš

Feanor
30-04-2014, 19:45
Joj koji ste vi mamlazi. Gargoyli su pali iz 3 pokusaja, prvi puta sa summonom sam fejlo jer sam ja iso tenkat ali summon je isto odlucio tenkat pa smo durali dosta dugo, ali smo ubili samo jednog. Onda sam na kraju iso solo jer mi nije bilo nikog za summonat i uspio sam bez ikakve zivcirancije. Doduse na kraju je bilo napeto jer su mi ostala dva gargoyla, svaki je trebo jos jedan ili dva hita da umru, no i ja sam trebo jedan hit da umrem, a nisam imao estusa vise ni gemova. Ruke se krenule znojiti i samo sam bjezo od njih da malo dodjem k sebi a oni su samo spamali vatru i lightning. Tako sam ih uspio odvojit, sredio jednog i na kraju je bilo poprilicno jednostavno ubiti jos jednog. Onda kad sam istrazio cijeli bastille sam se prosetao do lost sinnera, otkljucao vrata sastrane upalio vatre i sredio ga jedan na jedan, bez pola frke iz prvog pokusaja.

U svakom slucaju, igram skroz polako istrazujem svaki kutak jer znam da je vazno, ako mi negdi ostane Pharos Glava ili netko skamenjen zapamtim di je pa se vratim kad nabavim Yore ili Pharos lock jer znam da ce biti potrebno i tako. Svatko tko je igrao jedinicu zna kako treba igrati. Upravo zavrsio Gulch i sad je dosta za danas. Uglavnom nisam se previse zivciro do sada, zapravo samo me ovaj boss u Gulchu posteno namucio i to ne on jer je jednostavan vec one lokve lave oko njega. Cak i kad sam popamtio di su, on me nekad znao zveknut u stit u ubacit u lavu i onda crknem prije nego mi igra da kontrolu nad likom tj. dok se lik unstuna.

Maloki
30-04-2014, 20:23
Rotten mi je bio najlakši od tih prvih 4 glavna bosseva.

Inače pogledao video i kritike su na mjestu.

W3DR4N
30-04-2014, 20:24
Hahaha, igraš sa summonima. Kaj je sljedeće, traineri?

Vedro
30-04-2014, 20:30
Dio su gempleja i zašto ih ne koristiti? Kaj pružaju lošije iskustvo, olakšavaju ili što? Neki vele da nije teško.

W3DR4N
30-04-2014, 20:42
Da.

Maloki
30-04-2014, 21:05
Za to nisam summonao, kroz gulch sam samo trčao.

Tegla Ajvara
01-05-2014, 19:57
poceo sam igrat sa magom i neide bas kak treba
sad cu krenit wariorom ispocetka

drukcije su kontrole neg u 1. djelu
naviko sam na sift i tab za stit

Xero
01-05-2014, 20:01
Pa namjesti na shift i tab.

Windwalker
01-05-2014, 20:19
poceo sam igrat sa magom i neide bas kak treba
sad cu krenit wariorom ispocetka

drukcije su kontrole neg u 1. djelu
naviko sam na sift i tab za stit

L1 je štit i u prvom i u drugom.

Arbiter of Change
01-05-2014, 20:39
Vidim da se još igraju shaderima. Ima li kakvog pomaka po pitanju implementacije originalne rasvjete?
http://www.nexusmods.com/darksouls2/mods/16/?

http://i.imgur.com/jA6OQ0wl.jpg (http://imgur.com/jA6OQ0w)

Xero
01-05-2014, 20:51
Ja nisam ni znao da postoji Dark Souls 2 nexus :(

Tegla Ajvara
01-05-2014, 22:43
ovak, sredio sam kontrole da budu ko u jedinici
e sad;
ak klikas brzo nece nis napravit, samo ak kliknes polako
nepovezuje slabiji udarac poslje jaceg
nelocka neprijatelje ko u jedinici (valjd nesmjem nis stisnit osim lock tipke da bi on to i napravio)
igra djeluje dojaja zasad
pokupio sam firesword i sad neznam dal da se zaletim u tog vatrenog gmaza il da ga zaobidjem
?

Xero
01-05-2014, 22:48
Evo ti fix za mis:
http://steamcommunity.com/app/236430/discussions/0/558754259701364973

Tegla Ajvara
01-05-2014, 22:50
fala :pray:

Outmind
02-05-2014, 12:09
Napokon sam našao nekoga kome mogu prodati sto kila opreme koju sam jario. Zaradio sam nekih 23k soulsa samo na tome.

flander
02-05-2014, 13:16
With Gavlan, you wheel? You deal! Gah hah

W3DR4N
02-05-2014, 14:23
Na jednoj lokaciji ispred Gavlana stoji sign "weakness: wheel" :pray:

Windwalker
02-05-2014, 14:43
Na jednoj lokaciji ispred ženske koja prodaje kamenje u Majuli stoji sign "woman, therefore weakness:thrust".

A bilo je i "woman, therefore hole", "woman, therefore weakness: tongue" i slično kraj raznih ženski u igri.

Xero
02-05-2014, 14:45
Women in short try tongue but hole.

W3DR4N
02-05-2014, 15:00
Pa dobro to. Ispred Emerald Herald stoji Beware of bleeding but hole.

Tegla Ajvara
02-05-2014, 16:21
odusto sam od igre
previse mi laga na ovoj serpi od laptopa

cham3leon
02-05-2014, 18:00
Daj ovu igru stotini prosječnih gamera i garantiram da ju neće ni 10% odigrati.

Gaming subredditi su bili prepuni ljudi koji su iščekivali DS2, a leddit je najveće leglo prosječnosti poslije fejsbuka, tako da je igra poprilično blizu mainstreamu i ne mislim da je ovaj postotak ni približno točan.


Ne postoji objektivno, nismo strojevi.

Itekako postoji, čak i u igrama, jedino što je teško procijeniti igru u detalje. To da je Big Rigs jedna od najgorih igara svih vremena je općeprihvaćena činjenica, ali da li je gora od E.T.-a s Atarija, teško je reći. Isto tako, ne isplati se previše diskutirati o razlici dvije Souls igre pokušavajući ocijeniti koja je bolja, ali da ga jebeš, ono u čemu DS briljira je stvarno na fantastičnoj razini i bez obzira na subjektivno mišljenje ne može ti pasti na pamet da kažeš da je lošiji od Big Rigsa.

dugi
02-05-2014, 18:25
Ne znam za tebe ali ja u životu nisam ni prdnuo iz objektivnih razloga. Ako je nešto opće prihvaćeno ne znači da je zaslužilo moje novce ili moje slobodno vrijeme. Nema šanse da mi se nešto svidi ako je to objektivno dobro, svidjet će mi se isključivo ako mi krajnje subjektivno paše. Zborno pjevanje nikada nisam volio.

Razgovor o osobnim ukusima nema smisla. I dalje stoji da je prvi dio užasan port, tehnički gledano. I dalje stoji da je igra meni dosadna tj. dosadno teška.

Paran0a
02-05-2014, 18:38
Psi laju , karavane prolaze.

dugi
02-05-2014, 18:41
Istina, vrijedi i za mene.

Vedro
02-05-2014, 19:02
Baš sam išao vidjet što je taj BigRigs


https://www.youtube.com/watch?v=rikTiT2OwqQ

Outmind
02-05-2014, 21:04
Flexile sentry je valjda najlakši boss u igri, iz druge sam ga ubio.

BTW, kako da u onoom dvorcu u forest of lost giants dođem dolje do one vatre? Jel moram prolaziti kroz sve one kornjače u prolazu koji otvori giantov ključ, ili sam nešto propustiou gornjem dijelu kraj liftova?

flander
02-05-2014, 21:20
pa i nije baš najlakši ako si ga iz druge =/

Outmind
02-05-2014, 21:23
Računaj da mi je za lost gianta trebalo jedno 10-15 puta, za dragon ridera isto (da da, suxam, no ne smeta me).

Maloki
02-05-2014, 21:26
Gore kad se spustiš lojtrama u onaj dio od kud vidiš guštere odeš skroz lijevo i baciš se na onu hrpu smeća.
Treba ti silvercat ring i dost viši level jer su gušteri poprilično jaki.

W3DR4N
02-05-2014, 21:29
Ne treba se baciti kad ima dva puta kojima možeš doći ko gospodin.

Xero
02-05-2014, 21:55
Wedrane šta je ovo? Dark Souls 2 C rank? Gdje je platina?

Windwalker
02-05-2014, 22:46
Pobjegla na Battlefield 4.

Tegla Ajvara
03-05-2014, 10:57
btw. onaj neki fancy vitez sta ga orao donese, nepojavi se vise nikad :S
jel ga ko uspio ubit iz prve?

W3DR4N
03-05-2014, 11:02
To je Pursuer.

Xero
03-05-2014, 11:28
Pojavi se još 4 puta.

Outmind
03-05-2014, 11:58
Doći ćeš do njega kad ubiješ last gianta. pretpostavljam da si se spustio dolje do Pate-a? Tamo je i jedan od onih dosadnih kornjača sa dvojcom običnih hollowa koji sa kata bacaju firebombe. Kad ubiješ kornjaču i prođeš kroz prolaz koji je čuvao, lijevo ideš giantu, a desno su zaključana vrata koja otključaš kada ga ubiješ. Malo iza tih vrata ti je pursuer.

Tegla Ajvara
03-05-2014, 15:29
pocistio sam sve to
nije mi jasno gdje su svi ti keyevi za tolka vrata
zast nema master key u giftu na pocetku?
doso sam do tog ponovno kad bude boss, i nemoguce ga je ubit, last gianta sam odprve ubio
igra mi previse laga na laptopu
lik nema pokret ko u jedinici, nepovezuje jaci sa slabijim udarcem
kad kliknem par puta brzo misem, jednostavno nist nenapravi cak i sa tim fixom
pije potion 5 sati i presporo dize stit
izmicanje isto nesljaka kak spada
i to me frustrira da se smanjuje health svaki put kad umres, jednostavno nema smisla
na youtubu kad vidim likove kak igraju, sve ide glatko ko u jedinici, udarci se povezuju, izmicanje, pijenje potiona itd..
al definitivno odustajem dok neki bolji komp nepribavim, a valjd budu jos sredili igru do tada pa krenem ispocetka

Xero
03-05-2014, 15:48
Nisi fix dobro namjestio. Jači se udarci više ne povezuju sa slabijima. Moraš dizat adaptability da mi mogao rollat i pit estus kako treba.

mravojed20
03-05-2014, 16:37
Ring of Life Protection je bolestan, razbije se i košta samo 3000 duša da ga se popravi a čuva duše i humanity pa se mogu uvijek summonati fantomi i health ne ide dolje. A 3000 duša skupim vrlo brzo ako ponestane. Skoro pa exploit lol.

Windwalker
03-05-2014, 17:15
Pa normalno.
Ja nabavio 5 Life i 5 Soul Protectiona, te kroz NG+ i NG++ projurio samo u human formu.
Jedino su me par puta uspjeli cursat pa je koji effigy otišo, al inače mi nisu bili potrebni.
Pogotovo kad još hodam s po par milijuna duša, tih 3000/6000 je ništa.

Duke v2.0
03-05-2014, 21:20
The Gutter je takvo govno od područja :(

flander
03-05-2014, 21:23
Ring of Life Protection je bolestan, razbije se i košta samo 3000 duša da ga se popravi a čuva duše i humanity pa se mogu uvijek summonati fantomi i health ne ide dolje. A 3000 duša skupim vrlo brzo ako ponestane. Skoro pa exploit lol.


cudno da vec veky nije rekal da je taj prsten za pipice i da ga koriste samo oni kojima je igra teška

Maloki
03-05-2014, 23:41
The Gutter je takvo govno od područja :(
Čekaj da dođeš u gulch.

W3DR4N
04-05-2014, 10:59
cudno da vec veky nije rekal da je taj prsten za pipice i da ga koriste samo oni kojima je igra teška

A kaj misliš kako Windwalker može proći? Možda jer je dobar igrač? Lol.

Duke v2.0
04-05-2014, 11:28
Čekaj da dođeš u gulch.

A ja sam mislio da je Blighttown naporna lokacija. Ovo je toliko debilno složeno da mi se ne neda istraživat, samo protrčavam.

mravojed20
04-05-2014, 11:31
Meni je Gutter bio vrlo uzbudljiv jer mi je to polagano hodanje s bakljom baš kul, zadnji bonfire je bio daleko daleko, vidim sljedeći u daljini i sad kako doć do njega bez da padnem negdje il da me neš ne zaskoči :D

flander
04-05-2014, 11:52
https://www.youtube.com/watch?v=FIzpZuq7h2Y

Maloki
04-05-2014, 12:23
Meni je Gutter bio vrlo uzbudljiv jer mi je to polagano hodanje s bakljom baš kul, zadnji bonfire je bio daleko daleko, vidim sljedeći u daljini i sad kako doć do njega bez da padnem negdje il da me neš ne zaskoči :D
Jep, gutter je bio čist ok.

Windwalker
04-05-2014, 12:29
One can only hope.


(Damn you Maloki, upade mi.)

Duke v2.0
04-05-2014, 12:42
Jep, gutter je bio čist ok.

U retrospektivi, zapravo i je. Fora su ta područja di je baklja potrebna cijelo vrijeme. Ali Gulch ni u kojem svemiru nije zabavno ni kvalitetno područje.

Xero
04-05-2014, 13:52
Zato i traje 3 minute.

Windwalker
04-05-2014, 14:02
Gulch je zakon.

Duke v2.0
04-05-2014, 14:17
Zato i traje 3 minute.

Ja sam ga prošao za 30-tak sekundi.

Xero
04-05-2014, 22:40
Grand Lance najbolje oružje ikad.

mravojed20
05-05-2014, 08:44
Kako je onaj kočijaš blesav boss lol baš mi je drago što sam ga zatuko, tako podlo stavit necromancera da diže skelije iza ugla da ga ne primjetiš odmah. Old Iron Kinga valjda nikad neću ubit.

Mrazomor
05-05-2014, 08:45
imam hexera koji je jos na ng, sumonaj me da ga one hitam :D

Duke v2.0
05-05-2014, 09:28
Old Iron Kinga valjda nikad neću ubit.
wat, to je je jedan od najlakših bossova u igri, ako ne i najlakši. Ima kaj, 2-3 napada koji najavi par sekundi prije nego ih izvede.

Maloki
05-05-2014, 09:46
Jep, Diablo je fakat lagan.
Jedino treba pazit da se ne rollaš u onaj mali komadić lave na sredini platforme na kojoj se odvija fajt.

flander
05-05-2014, 10:59
prije Balrog, Diablo nema krila :P

Gothmog
05-05-2014, 11:34
https://www.youtube.com/watch?v=-9uuQMZGdwQ

Da ubacim jednu recenziju, reda radi...

Mrazomor
05-05-2014, 14:07
wat, to je je jedan od najlakših bossova u igri, ako ne i najlakši. Ima kaj, 2-3 napada koji najavi par sekundi prije nego ih izvede.


ovisi, nejdu svi ljudi istim putem. ja sam otiso u bastille odma nakon sume i pisao krv 3-4 sata dok se nisam odlucio potrazit drugo lakse podrucje.
kasnije kad sam se malo nabildo bossovi pali iz prve.

Maloki
05-05-2014, 14:22
Ne znam, ja sam u bastile išao nakon last gianta i nije bilo niš strašno.

rejndjer
05-05-2014, 18:28
probao igru. odvratna je. i tehnički i po dizajnu.

Duke v2.0
05-05-2014, 19:27
Ali Dota ipak ima fantastičan dizajn.

Xero
05-05-2014, 19:30
Ja sam jednom probao Dotu i bila mi je preteška.

Maloki
05-05-2014, 19:53
Ko je rejndjer

Vedro
05-05-2014, 20:41
probao igru. odvratna je. i tehnički i po dizajnu.
Dobro znamo da je jebena.
Ja trenutno igram prvi dio i svako malo govorim u sebi fuj.

rejndjer
05-05-2014, 21:39
igraš prvi dio jel drugi nevalja? :S dotu neuvlačite u ovo molim vas :D

Vedro
05-05-2014, 21:48
Da.

Xero
05-05-2014, 23:55
Drugi dio je bolji.

munjeni
06-05-2014, 02:14
Ko je rejndjer

Netko tko ne razlikuje jel i jer.

rejndjer
06-05-2014, 08:08
Netko tko ne razlikuje jel i jer.

razlikujem, bio je typo, sori e

Maloki
06-05-2014, 09:10
Izlike, izlike...

Outmind
06-05-2014, 21:30
Čekaj da dođeš u gulch.

Ugh, taman sam mislio da sam se riješio onih kipića što pljuju otrov, a kad ono...

Sva sreća pa sad mogu u onu šumu, možda je tamo zanimljivije.

Bartuc
06-05-2014, 23:15
OK, pošto je pala platina, da iznesem dojmove.

Igra je odlična, ali mi je za koplje ili 2 lošija od jedinice. Pošto je jedinica banchmark, apsolutno genijalna igretina, navesti ću ono što me smeta kod dvojke...


1) Combat sistem je otišao korak nazad

U jedinici su oružja imala fenomenalnu fiziku, osjećaj težine i inercije. U dvojki, oružja su i dalje sočna, ali ultra teška oružja su pre brza i djeluju pre lagana. Havel udara sa Dragon Tooth kao da je čačkalica, a ne toljaga od 20 kila. Dok su sa druge strane brza oružja pre spora, uopće ne vidim zašto ih koristiti pokraj masu jačih i podjednako brzih teških oružja. Znači fali taj osjećaj zanašanja i borbe da bi vitlao sa određenim oružjima i to mi ubija imerziju.

Osim toga, tracking neprijatelja je urnebesan. Da bi neprijatelji bili manje izloženi backstabu, uveli su takvo neprirodno rotiranje neprijatelja da sve smiješno izgleda. Fizički vidiš da te je nemoguće dohvatiti, ali neprijatelj se kao na klizaljkama zarotira i pokosi te. Bolje bi bilo da su uveli moveset da se brane sa leđa posebnim napadima, tipa one kornjače ili bossa koji se zarola na tebe.


2) Reciklaža + Bossovi ne ostavljaju beleg

Dosta lokacija i bossova su totalni deja vu. To što sad pica nema tijelo pauka već škorpiona ne znači da je originalno. Ili štakor umjesto vuka... ili pauk umjesto gapinga...

Igra ima puno više boss bitki nego jedinica, ali svaki boss u jedinici mi je bio pamtljiv i sexy, dok u duji 90% njih nema onaj wow faktor. Ne kažem da su u jedinici bossovi bili ne znam kak teški ili sl., jednostavno su ostavili beleg :D

Kad smo kod težine, dvojka je umjetnu težinu odvela na potpuno novi nivo. Umjesto da su napravili zanimljiv moveset, a znamo da su u stanju to napraviti s obzirom na DLC jedinice (Artorias je pre sexy, Guardian i Manus isto rulaju), oni su bitke otežali ili sa pre malim platformama punih vatre ili rupa, ili sa hrpom miniona koji ne predstavljaju dodatnu dozu izazova nego samo jebu kameru kod lockona tak da nemaš pregled borbe. Recimo pauk i mini pauci, ako lockaš slučajno mini paukua, uopće ne vidiš što boss radi, isto tak i sa štakorima itd. Da ne pričam da i bossovi imaju smiješno prenaglašen tracking igrača tak da zbilja ovisiš o i-frameovima umjesto o dobrom rollu.


3) Nepovezan svijet

Jedinica je bila bogovski dizajnirana, od početka pa do Anor Londoa je mapa bila jedna koherentna cjelina, nešto genijalno. U DS2, zbilja ima prelijepih lokacija, ali jednostavno mi se ne sviđa taj linearan dizajn. Je da se svijet grana na hrpu cjelina, ali svaka cjelina je više manje skroz linearna i nepovezana sa drugom cjelinom.

Zbog toga je po meni i velika mana dosta ograničen početak igre. Imaš 3 jednako laka puta i niti jedan put ne nosi neki značajni item po koji bi se isplatilo zaletjeti. Najveća čar jedinice je bila kad si odmah nakon ludare otišao u nemoguće područje i odmah od početka uživao u oružju ili armoru koje ti se sviđa. Što je OK pošto su sva oružja krš prije upgradeova, tak da nisi OP, a opet ne moraš koristiti kurac od ovce više od pola igre pošto su ti lokacije zaključane...


4) Nepamtljiva muzika

Evo, prešao do pola NG++ i ja se ne sjećam niti jedne melodije iz igre osim Shrine of Amana koji jebeno rula dok one žene pjevaju. U jedinici je muzika rulala isusa i one jebače za švedskim stolom, to nisam primjetio u dvojci, a to je takav boost za atmosferu. Recimo taj Shrine of Amana, isključivo zbog tog pjevušenja u pozadini mi je to najbolje područje u igri, samo zbog muzike znači, nevjerojatno dobra atmosfera, baš dostojna Dark Soulsa.


5) HP

Igra pati od previše bonefirea i itema za regenraciju healtha. U jedinici je bilo savršeno kad si već bio na izmaku snaga, nemaš više estusa, a bonefire nigdje u blizini. U dvojki je bonefire svakih parsto metara, a između imaš takav arsenal health itema i itema za obnavljanje spellova da nemaš uopće osjećaj panike gdje ćeš naći sigurnu lokaciju...




To su glavne mane što mi nisu sjele. Igra je i dalje fenomenalna, bolja vjerojatno od svega što je izašlo između DS1 i ovoga, i svega što će izaći od ovoga pa do Witchera sljedeće godine, no ipak je lošija od jedinice i to u poprilično važnim stvarima koje su jedinicu činile legendarnom igretinom među igricama.



PS:

Za NG mi je trebalo cca 50 sati, sa full istraživanjem i hrpom pomaganja ljudima da dobijem 30 sunlight medalja. Mislim da je bez farmanja medalja bilo oko 40h. Dok sam NG+ prešao u jednom danu, cca 6-7 sati. Moram pohvaliti NG+ pošto uvede neke dodatne izazove kod par bossova (red phantoms), te nešto više neprijatelja i fantoma po mapi, tak da je zapravo nešto drugačije iskustvo od prvog prelaska...

Falus
06-05-2014, 23:20
AMG, Bartuc! :O

Windwalker
06-05-2014, 23:34
http://www.youtube.com/watch?v=xos2MnVxe-c

Xero
06-05-2014, 23:44
Joj mrzim vas sve.
1. Borba je sad puno bolja. U jedinici je tvoj lik mlatarao oružjem kao da nema pojma šta radi. Kao da ti sad uhvatiš koplje i ideš bost s njim jer hej to je koplje. U dvojci već koristi prave poteze. Sve vrste oružja su poboljšane i teške STR batine više nisu spora govna koja su beskorisna u pvpu. Dual wielding je uveden kako treba. Mala oružja su ipak i dalje brža od velikih i imaju puno veći DPS. Također ne udaraju u jebene zidove svake dvije sekunde kao što na primjer jedan murakumo ili halberd rade. Jedine prave zamjerke su mi što je parry ipak sad pre težak za izvest i skoro beskoristan protiv grupa portivnika i što poise ne radi kako treba.
2.Bossevi su kao u svakoj Souls igri. Brdo filler i par zbilja zakon borbi. Sve to "otežavanje" bosseva što je Bartuc spomenio se da rješit, ako istražuješ prije bossa. Osim minona koji su ionako prelaki.
3.Mene stvarno nije briga za taj povezan svijet i ne znam zašto vas je. Sve lokacije u jednoj zoni su povezane kao i prije samo te zone nisu sve zajedno spojene.
Bitno je da kad ti vidiš neki toranj u Lost Bastileu ti znaš da ćeš se na taj toranj popet, a ne da vidiš Anor Londo iz Undead Burga.
4.Muzika je okej. Iz jedinice se sjećam Gwynove teme i Ash Lake teme. Iz dvojke se sjećam Majula teme jedino, ali dvojku nisam igrao 700 sati.
5.Poćneš za jednim estusom. Ne znam šta bi ti više. Bonfirea i treba bit više da ne moraš trčat kroz Blighttown više od jednog puta.
Ne znam i meni je jedinica atmosferičnija i ima taj svoj neki "feel", ali dvojka mi je kao igra bolja i zabavnija.

Windwalker
06-05-2014, 23:53
Xero, došao je i taj dan da se napokon razumijemo.

Jedinica je s umjetničke strane kvalitetnija, ali dvojka je u globalu zabavnija za igrati.

Jedinici dajem kojih 0.1 višu ocjenu, ali sve Souls igre su od 9.7 naviše.

Xero
07-05-2014, 00:02
Problem je i što je većini Dark Souls prvi susret sa Souls serijom. Normalno da ostavi veći efket kad se prvi put susrećeš sa takvm tipom igre. Zato je tebi Demons najbolji.

Windwalker
07-05-2014, 00:06
Da.
Nikad neću zaboravit tu atmosferu i ugođaj i glazbu i bossove i sve ostalo.
Prvi put je ipak prvi put.