Log in

Pogledaj cijelu verziju : Zadnja igra koju sam presao je...



Stranica : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18

Windwalker
20-10-2013, 12:17
:rotfl:

Izgubljeni
22-10-2013, 22:34
Splinter Cell: Blacklist

A ono, nije baš smeće al nije ni dobro. Toliko neispunjenog potencijala da je to strašno. Stealtha ima, al je opet stavljen ko za retarde. Upgrade sistem je žešći fail, bodovi pljušte na sve strane a kad se kupi sva stealth oprema (što je relativno brzo) igra postane retardirana. Možeš trčat oko njih 3 al ih neće bit briga. Zato sam vratio staru opremu da šuljanje zapravo ima smisla i tako je bilo ok igrat. Jer onda zapravo onaj cover sistem ima smisla i odlično funkcionira, omogućava brže približavanje bez detkecije. Tako da ta kombinacija novog i starog SC-a bi bila odlična da starog SC-a uopće ima. Mark and Execute je stavljeno čisto kao opcija, i neznam dal sam to dvaput koristio u igri. Al su ga zato ubile druge debilane, sve to opet izgleda napola napravljeno. Podloga poda ne utječe na apsolutno ništa. Šetao ti po staklu ili drvu nema to nikakve veze. Jedino kad počneš šprintat. Takedown na skalam zbugna skroz, nemogu vjerovat da u 2013 nisu mogli napravit animaciju takedowna na skale, nego Sam napola propadne u skale i onda se vrati. Onda onaj dio sa FPS-om totalno izvan svega i bespotreban. Ima i dobrih stvari al ga je ubilo gomila gluposti koje je ubisoft natrpao. Da ne spominjem neku "priču" i forsiranje interakcije između bezličnih i drvenih likova za koje te nije briga. Tip koji je zamjneio Ironsidea je odvratan, nisam se uopće naviknuo na njega, al to je najmanji problem kad je ostatak užasan. Zapravo da se potrude sljedeći SC bi mogao bit odličan, al neće jer su u Ubisoftu retardi.

hansi
28-10-2013, 15:22
The cat lady
gameplay mrvicu slab, iako je ocekivano uz ovaj tip i kalibar igre, artstyle mi je meh-meh, ali pase uz igru, atmosfera i prica dosta dobri, iako ima stvari koje mi se nisu svidjele, npr. kraj, i uvlacenje lika iz prosle igre u ovu, iako su to dosta dobro napravili, i zapravo je najstrasniji dio igre

8/10

Srle
31-10-2013, 11:31
Arkham origins...
Čitava priča oko osam assassina je blago rečeno bespotrebna...jer praktično tih osam assassina ne predstavljaju opasnost...Još kad uzmem u obzir da jedan od njih uopšte nije assassin, drugi se ne pojavljuje (dobro,pojavljuje se u dve scene), a ostali se svode na 3-minutno lupanje...
Sve i jedan boss fight je promašen, s tim što je firefly fight imao toliki potencijal, misli. Lik leti, bilo bi dobro da je bila neka chase scena, ili da Batman manevrisati između zgrada dok se drži kukom za lika...
Na kraju sve se svodi na konceptr boss fighta iz prva dva, a to je planina mesa, tako da Batman s običnim udarcima ne može ništa direktno, već mora koristiti neku "taktiku"
Ono što me je iznenadilo je borba s random thugovima, koaj je uvjek bila zabavna, ovde je već monotona, kao i letenje po gradu. Fast travel je skoro pa nepotreban, jer sama animacija ulaska u avion i padanja iz istog traje koliko i odlazak do lokacije tradicionalno...možda jedino korisno ako se s najudaljenije tačke jedog djela želi doći na najudaljeniju tačku drugog. Ostatak igre je čista kopija prve dve...s gadgetima koji imaju istu funkciju ali se drugačije zovu (glue bomb radi isto što i freeze bomb, sve s pravljenjem malih komada koji plutaju po vodi)...I riddler stvari su tu čisto reda radi...
Kraj igre najavljuje deathstroke DLC, a ne bi me ni čudilo da se najavi Akham origins 2...

Pozitivne stvari...pa plot twist negdje pri sredini igre, zatim malo mračnija atmosfera, shock gloves koji ubrzavaju borbu...I death screensi, ali kako je skoro pa nemoguće da se umre u igri, to se na YT da pogledati...

5,5-6/10

Izgubljeni
31-10-2013, 18:32
Meni ovaj drugi voiceactor za Batmana zvuči odvratno.

Srle
31-10-2013, 20:45
Meni je izgled likova promašen...ni jedan ne liči na prijašnje Arkham igre...Killer Crock pogotovo...

Hexfire
31-10-2013, 20:58
Croc je bio jeben u AA. Onaj dio u sewersima poprilično scary.

StormCr0w
31-10-2013, 21:23
Čitav Arkham Asylum je poprilično "strašan".

crnisokol
02-11-2013, 19:01
The Walking Dead

dobra priča, odlično prezentirana kroz zanimljive likove i njihove međuodnose i iluziju donošenja važnih odluka...izuzev donošenja odluka ima nešto zagonetki koje su toliko lagane da ih zapravo i ne bih trebao nazivati zagonetkama...grafika je osrednja, a osobno mi se baš i ne sviđa grafički stil...sve u svemu ovo je jedan odličan interaktivni film, tj. serija u pet epizoda

8,5/10

The Walking Dead: 400 Days

OK DLC koji služi kao uvod u drugu sezonu, vidjet ćemo koliko će utjecati na događaje u drugoj sezoni, ako neće imati utjecaja onda je nepotreban...

6,5/10


Borderlands GOTY

drugi prelazak, ovaj put u coopu s burazom...igra jest zabavnija u coopu, al fakat su mogli poraditi na raznolikosti neprijatelja...i da ovaj put sam odigrao i sve DLC-ove i mogu reći da su čist solidni, najbolji onaj s Claptrapovom revolucijom, a u Knoxov su mogli stavit i one teleporte, a ne da se moram stalno vozikati s jednog kraja na drugi...

8/10

Windwalker
03-11-2013, 00:37
The Darkness

Ok, ovo je precool.
Alien shooter s donekle nelinearnim levelima i povezivanjem istih, sasvim solidnom pričom (jednom od najboljih u FPS žanru), simpatičnim likovima, odličnom atmosferom, vrhunskim voiceactingom, dobrom glazbom i za to vrijeme lijepom grafikom (a i danas je sasvim solidna).
Igra je od likova koji su napravili Riddick igre i podsjeća na njih samim gameplayom (jedino što nije stealth, iako donekle može biti). Osim Riddicka, igra ima elemente AvP igara, Max Paynea, Deus Exa, Bloodlinesa pa i Painkillera. Sve plusevi u mojoj knjizi.
Igra je prepuna sitnih detalja poput raznih cool grafita i postera po zidovima subwaya, TV kanalima na kojima se može pogledati cijeli film To Kill a Mocking Bird i još neke filmove, crtiće kao Popeye, te spotove nekih bandova.
Iako ima regenerirajući health, osjećaj igre je dosta oldschool, s dozom istraživanja, lutanja među levelima u Bloodlines stilu, nekoliko sidequestova, pokoje penjanje i traženje puta.
Sama akcija je dosta dobra. Osjećaj pucanja mogao bi biti nešto bolji, ali i ovako je ok, kad je zabavnije koristiti Darkness moći većinu vremena.
Jedino ja konj nisam skužio koliko je bolje igrati kad se isključi auto-aim, te sam to napravio dosta kasno. Također nisam koristio Darkness arm do pred kraj igre, a zapravo rula. Bit će za drugi put.
Zadnjih par levela su vrhunski, puni akcije i adrenalina. Ima i level na brodu (puno više cool nego u GTAIV). Sam kraj je epski i zadovoljavajuć. Osjećaš se overpowered, no to je na kraju i uživancija.
Osim levela po gradu, gdje atmosfera varira između Bloodlinesa, Deus Exa i Max Paynea, ima i pokoji level u nekoj vrsti pakla, koji ugođajem podsjeća na Painkillera.
Voiceacting je posebno dobar. Osim standardno odličnog glasa Darknessa, tu je i Jackijev voiceactor Kirk Acevedo (Charlie iz Fringea) koji mi je čak i više cool (čujem da ga u dvojci nema, damnit).
A od minusa, tu su pomalo čudno napucavanje (iako ne loše, ali moglo je i bolje), prazne gradske četvrti (mogli su nabaciti par random NPC-a više), te nedostatak trofeja (ko da je teško bilo patchem pretvorit one accomplishmentse u trofeje).
I to je to.
The Darkness dobiva čistih 9/10.
Veselim se i nastavku, iako me strah da silne promjene neće biti nabolje.

A sad idem gledat Vranu.

crnisokol
03-11-2013, 17:53
znači isplatila se kupnja :D

StormCr0w
03-11-2013, 17:57
A sad idem gledat Vranu.

:oops:

Windwalker
03-11-2013, 18:00
znači isplatila se kupnja :D
Definitivno.
Ostaje u kolekciji.




A sad idem gledat Vranu.

:oops:
Ne tebe.
Ne uzbuđuj se.

StormCr0w
03-11-2013, 18:05
Prekasno :oops:

Xero
03-11-2013, 18:07
http://i.imgur.com/YpDVn.png

Maloki
06-11-2013, 00:12
Metal Gear Rising: Revengeance

Rula/10

Uz The Last of Us i GTA V, najbolja igra (i ujedno najveće iznenađenje) ove godine. Najbolji combat ikad.
Šteta što je tako kratko, sa cutscenama mi je trebalo 6 sati i 5 minuta da završim. I malo je kamera u banani. Ali rula.

Windwalker
06-11-2013, 01:15
W3DR4Ne.
:(

Maloki
06-11-2013, 01:20
Hejteru.

W3DR4N
06-11-2013, 06:55
Tak veli jer smo odabrali identične igre za najbolje ove godine.

Kao i prošle uostalom. #najboljiukus

Deadwalker
06-11-2013, 08:39
Ne znam jel to tvoj neki tradicionalni humor ili imaš žešće probleme s egom.

Sonic_Moronic
06-11-2013, 09:47
Ego.

W3DR4N
06-11-2013, 18:10
Jesam u pravu?

Hexfire
06-11-2013, 18:35
Uvijek

Maloki
06-11-2013, 20:25
Jesam u pravu?
Pusti ih, još ne znaju.

Windwalker
06-11-2013, 20:28
No!

W3DR4N
07-11-2013, 00:20
Metal Gear Rising: Revengeance

Rula/10

Uz The Last of Us i GTA V, najbolja igra (i ujedno najveće iznenađenje) ove godine. Najbolji combat ikad.
Šteta što je tako kratko, sa cutscenama mi je trebalo 6 sati i 5 minuta da završim. I malo je kamera u banani. Ali rula.


BTW kad je najavljen Complete Edition, DLC-ovi su postali besplatni. Osobito rula Jetstream.

Deadwalker
07-11-2013, 23:33
The Old Republic

Završio s jedi consularom class questove pa mogu to obilježiti kao nekakav "prelazak". Zanimljivo mi je spomenuti sada kako nakon dvije godine nadogradnji ljudi i dalje nemaju što raditi na 50+ levelu. Da, tu je sada ekspanzija, no nju realno odigraš u dva dana te je više-manje lagani produžetak levelanja lika. Ostaju dakle flashpointovi u hard-core modu, nekoliko operacija te PvP koji više podsjeća na nekakav standarni multiplayer, nego li na nešto smislenije što bi se zapravo očekivalo od igre koja se označava s "massive multiplayer". Od novina, dodan je Legacy sustav koji pored nekoliko pasivnih server wide unlock bonusa ne nudi ništa bitno. Tu su sada achievementi za moraš skupit sve ekipu (dakle još malo useless grinda) te jedna-dvije nove rase. Plus neke misije za bounty-huntere i to je uglavnom to.

Najavljena ekspanzija "Starfighter" također ne donosi nekakav značajniji content, iako mi na prvu ruku PvP borbe s lovcima zvuče privlačno. Ne kužim na temelju čega su u EA-u mislili naplaćivati pretplatu. Al ok.

Glede starog base sadržaja, solidno iskustvo. Consular kampanja bila mi je dosta mlaka (čak bi rekao dosadna), izuzev trećeg poglavlja koje je donijelo neke interesantne twistove. Flashpointovi bez sumnje najbolji dio igre (oko reference na Revana i Exilea imam doduše podijeljene dojmove), s time da su planet story povezani questovi zapravo najbolje dočarali događaje tog SW razdobolja. U biti, najbolja stvar kod igre mi je što je konačno u virtualni oblik tog settinga unijet onaj dojam veličine koji je do sada nedostajao (apsolutno nebitna stvar za prosječnog igrača). Da se išlo principom open-worlda i skaliranja neprijatelja, bio bi to pun pogodak. Ovako je napravljen kompromis zbog storytellinga koji unatoč tome što je vrlo dobro napravljen, ne može pogoditi ono što je ponudio prvi Kotor - čisto zbog ograničenja žanra.

U načelu vrlo dobra Star Wars igra i tek solidan MMO koji previše igra na sigurno, što ga je u konačnici i pokopalo. Nekako mi je dojam da je sve dobro u igri nastalo prije nego li je EA preuzeo upravljanje projektom - pod uvjetom da zanemarimo kako je ovo BioWare koji nije ponudio ništa novo još od prvog Kotora.

teško nategnuta 8-ica.

Windwalker
08-11-2013, 16:43
Red Dead Revolver

Toliko o tome da više neću financirati Rockstar, a kad ono, kupim ovo i još jednu njihovu igru (koju zasad neću imenovati).
Uglavnom, kratak spaghetti western mutne grafike, loše priče, različitih no preslabo okarakteriziranih likova, slabog voiceactinga (za Rockstarovu igru), prosječnog napucavanja, prepun svih mogućih western klišeja, dobrog i raznolikog level dizajna, odlične glazbe, neprijatelja koji viču 'Auuu!', 'Auch!' i 'Ajajaj!' kad ih pogodiš, dijelova s napornom rage-quit težinom prvenstveno zbog Rockstarove nesposobnosti da slože razumne checkpointse i tako to.
Najgora od svih dobrih western igara koje sam igrao, no s najboljom glazbom (osim glavne teme u Gunu koja je ipak bolja).
Ali je i dosta bolja i zabavnija igra od nekih novijih Rockstarovih, kao što su GTA4, Max Payne 3 i LA Noire.

8/10

(Ocjena više zbog glazbe.)

StormCr0w
08-11-2013, 18:57
kupim ovo i još jednu njihovu igru (koju zasad neću imenovati).

ane nisi max payne 3 uzeo

Windwalker
08-11-2013, 19:51
MP3 imam odavno, u kutiji.
Što ne znači da mi se sviđa.

Maloki
09-11-2013, 11:51
Rekao bih GTA V ali sumnjam da si dao 500kn za igru koja te (kakti) ne zanima tako da si uzeo ili Bully ili Manhunt 2.

Windwalker
09-11-2013, 13:02
Nope!

Maloki
09-11-2013, 13:18
Onda Vice City Stories i/ili Liberty City Stories.

thonchek
09-11-2013, 14:02
GTA V.
Za priču mi je trebalo 3 dana otprilike, jednostavno sam se uživio u priču, atmosferu i likove da sam tih par dana nolife-o žešće :D :D

Windwalker
09-11-2013, 16:12
Onda Vice City Stories i/ili Liberty City Stories.
Nope!

Maloki
09-11-2013, 17:26
Episodes from Liberty City.

Windwalker
09-11-2013, 19:00
Nope!

To odavno imam u Komplete Editionu i smeću su jer je prva zbugirana i ne mogu napredovat dalje u priči.

Maloki
09-11-2013, 21:12
Neda mi se više pogađat.

Falus
10-11-2013, 01:26
Mass Effect. Kad bih gledao samo činjenicu koliko sam uživao u igri 10/10, kad bih pokušao bit malo objektivniji 9/10. Rulež.

THUNDER_DINIX
10-11-2013, 10:10
Max Payne 3

Baš sam se uživio u priču i u kompletnu igru. Odlična atmosfera i sve ostalo. Nisam jako dugo prešao neku igru, a nisam ni sveukupno bog zna koliko igara prešao, no eto sad nakon par godina ne igranja prešao Max Payne-a :D

9/10

W3DR4N
10-11-2013, 14:19
Neda mi se više pogađat.

Midnight Club je kupio. Uopće ne poznaš našeg polufrenda.

Windwalker
10-11-2013, 15:51
Nope!

StormCr0w
10-11-2013, 16:25
Midnight Club 2

Windwalker
10-11-2013, 16:36
Pa ne bi igrao te glupe aute, LOL.
Kad bi igrao trke, igrao bi NFS U2 i HP, ko normalni ljudi.

Xero
10-11-2013, 17:14
Beaterator.

Windwalker
10-11-2013, 17:26
Sramota da niste pogodili jednu od najboljih Rockstarovih igara i najbolju igru prema nekom filmu (barem tako izgleda, nisam još odigrao).

HAvldhE4FnU

Xero
10-11-2013, 17:27
Šta to ima za PS3?

Windwalker
10-11-2013, 17:28
Yep, kao PS2 classic.
Mislim da imaju skoro sve Rockstarove igre iz PS2 ere tamo.

StormCr0w
10-11-2013, 17:28
Ali to je jedina Rockstarova igra prema filmu.

Windwalker
10-11-2013, 17:29
Mislio sam općenito.

StormCr0w
10-11-2013, 17:31
Krivo sam pročitao valjda. Uglavnom, nisam igrao pa ne znam. Ali čitao sam davno review u Gameplayu i dobila je solidnu ocjenu.

Xero
10-11-2013, 17:38
Najbolja igra ikad.

Windwalker
10-11-2013, 17:40
I mene je iznenadilo.
Dugo sam zanemarivao tu igru kad sam je vidio na listi PS2 klasika misleći da je neka random bezveze igra prema filmu.
Kliknem i vidim, piše Rockstar. Hmm?
Odem na wiki, metacritic, sve dobre ocjene.
Odem pogledat gameplay, izgleda solidno i ima coop.
Pogledam review, kažu priča sasvim solidna i odlično upotpunjava film.
Odem na imdb, vidim dosta likova ima originalne voiceactore.
Sad čekam sljedeći tjedan da napokon zaigram i prođem, jer čujem da je duga nekih dvadesetak sati.

StormCr0w
10-11-2013, 17:41
Pa to prođeš u 2 dana lol

Izgubljeni
10-11-2013, 18:00
Sramota da niste pogodili jednu od najboljih Rockstarovih igara i najbolju igru prema nekom filmu (barem tako izgleda, nisam još odigrao).
:)

crnisokol
16-11-2013, 20:02
Alien Shooter

4/10

vukopas
17-11-2013, 19:54
warriors je jedna od najboljih igra ikad

Windwalker
18-11-2013, 18:25
Spec Ops: The LineSna FUBAR težini.
Nešto najteže i najfrustrirajuće što sam odigrao.
Nakon toga sam se odlučio počastiti četvrtim prelaskom igre, ovaj put na Amateur, za posljednja tri trofeja.
Nakon dva sata igre, došao sam do desetog chaptera. Platinum je pao.
Sad još da ležerno završim i onda igra ide na mirovanje par godina.

Falus
18-11-2013, 21:41
Ne znam kako ti se da. Ta mi igra baš ne paše za višestruko prelaženje :/

Hexfire
18-11-2013, 22:05
Definitivno. Jedan prolazak na što manjoj težini da vidiš priču i to je to.

Maloki
18-11-2013, 22:29
Kad neznate igrat videoigre.

Deadwalker
18-11-2013, 22:36
Batman: Arkham City

I dalje vrlo zabavan gameplay (posebice s catwoman), no užasno loše koncipirana priča s previše nabacanih zlikovaca u jednoj igri. Kao da su htjeli sve što nudi Batman univerzum ugurati u jednu igru. Joker mi je bio skroz isforsiran, "twist" očajno loš te kraj igre predvidljiv i meh. Rula atmosfera, no mislim da su dosta unakazili igru s tim kvazi open-worldom. Za moj ukus, skroz nepotrebno. Asylum mi ostaje za dva koplja bolji Batman.
Mislim da ću AO elegantno preskočiti.

7.5

Kid A
18-11-2013, 23:00
Jesi odigrao Harleys Revenge?

Deadwalker
18-11-2013, 23:03
Krenuo, no nezz, neda mi se više. Vrijedi ubiti još sat-dva?

Kid A
18-11-2013, 23:11
Dlc je max sat vremena, nema tu puno

StormCr0w
18-11-2013, 23:15
mislim da su dosta unakazili igru s tim kvazi open-worldom.

Ovo.
Jebote koji napor, odustao nakon sat-dva igre i vratio se Asylumu.

W3DR4N
18-11-2013, 23:17
Igra je kao album Batman samoljepljivih sličica. Na svakoj stranici mora biti novi negativac.
Taj odnos je u Originu još više forsiran, gdje su negativci baš na silu nabacani u priču.

Deadwalker
18-11-2013, 23:28
Dlc je max sat vremena, nema tu puno

Mislim, jel vrijedi uopće trošiti tih sat vremena? :)

Xero
18-11-2013, 23:30
Harley je dobra pička pa vrijedi.

Kid A
18-11-2013, 23:33
Taj izraz je uvredljiv za zene i odise seksizmom, molio bih te da editujes post u nesto prikladnije

StormCr0w
18-11-2013, 23:34
Harley je dobra vagina?

Deadwalker
18-11-2013, 23:36
Zatvorit će feministice forum.

Xero
18-11-2013, 23:36
Taj izraz je uvredljiv za zene i odise seksizmom, molio bih te da editujes post u nesto prikladnije
Ti si zločest od kad si počeo pisat za Kotaku.

Windwalker
19-11-2013, 00:05
Ne znam kako ti se da. Ta mi igra baš ne paše za višestruko prelaženje :/
Igra mi je toliko dobra da sam želio platinum.
I kratka je pa se isplati.
I još k tome može proći kao dobar film, vrijedan ponavljanja.
Još koju godinu i htjet ću je opet odigrati.

Deadwalker
19-11-2013, 23:54
Odigrao još i ovaj zadnji DLC za Arkham City.
Ok je - smislen produžetak igre kroz jednu dužu misiju, malo nadopunjuje kraj igre. Možda je zadnja borba s HQ mogla biti malo izazovnija, al ajd, nije ona neki badass.
Završavam s Batmanom ovdje, dosta mi ga je za dva života.

crnisokol
30-11-2013, 16:55
Remember Me

+ grafika
+ Neo-Paris
+ Nilin
+ remixanje sjećanja
+ priča

+/- combo lab
+/- borbe

- linearnost
- strelice kod skakutanja

Evo završio pa dam kratak osvrt. Igra prekrasno izgleda, najviše zahvaljujući 'art directionu' i dizajnu Neo-Pariza, iako je s tehničke strane grafika manje impresivna (recimo sjene su dosta loše). Također ono malo Neo-Parisa što vam daju istražiti je lijepo dočarano, atmosferično, i prava je šteta što nisu napravili nekakvu polu open-world. Gameplay se sastoji od skakutanja po zgradama i napravljen je u stilu Uncharteda, no manje uspješno, a i mogli su maknut strelice koje pokazuju kamo treba skočiti (ili složit da se uključe ako igrač ne uspije skužit kamo ići nakon minute il tak nešt). Druga polovica gameplaya je borba koja je čist solidna, ni loša ni nešto dobra, rekao bih da joj fali dubina, što se odnosi i na combo lab koji je dobra ideja i ok izveden no moglo se to bolje. Što se tiče glazbe ima koja dobra melodija no ništa pretjerano pamtljivo. Priča je ok, te ju iznad prosjeka izvlači Nilin koja je odlična protagonistica, dok su ostali likovi površno odrađeni. Memory remixi su super ideja i ok su implementirani, no mislim da su ih mogli malo otežati i napraviti kompleksnijima.
Po mom mišljenju ovo se isplati uzeti kad bude ispod 10 eura na Steamu i jednom proći (mada osobno možda i prođem još jedanput za godinu/dvije). I nadam se da će radit nastavak i ići više u open-world smjeru.

7/10

Hexfire
30-11-2013, 17:20
The Swapper

Jedan od inovativnijih platformera u zadnje vrijeme. Trebalo mi je 6h za kampanju što smatram da je sasvim solidno. Glavna fora u igri je mogućnost izrade klonova i prebacivanja svijesti između klonova. Trebate stati na 2 pressure pada (koja je naša riječ za pressure pad? :P) i otvoriti vrata?, nije problem, napravite klona da stane na jedan, vi stanete na drugi. U svakom trenutku možete imati maksimalno 5 likova. Jednim kontrolirate vi, a ostala 4 se miču kako mičete glavnog lika. Možda to ne zvuči nešto posebno ni teško, ali meni je bilo super. Zagonetke su dobro dizajnirane, nisu preteške i uz malo mozganja i kreativnosti da se sve riješiti. I osjećate se pametno kad napokon skužite.

Igra se odvija na napuštenoj svemirskoj postaji na kojoj vaš lik pronalazi uređaj koji omogućava gore navedene radnje i s time krećete dalje. Kroz igru nalazite terminale sa porukama članova posade i pokušavate skužiti zašto nikoga nema. Ne mogu reći da je priča ostavila veliki beleg, ali sasvim je solidno odrađena.

Preporuka ako još niste isprobali.

Kid A
30-11-2013, 17:27
Trebate stati na 2 pressure pada (koja je naša riječ za pressure pad? :P)

postajalica

Falus
30-11-2013, 23:58
Mass Effect 2

40 sati mi trebalo s tim da sam rješavao sve na što sam naišao, čisto da što "spremniji" uđem u trojku. Sveukupni dojam je puno slabiji od jedinice, za 2 ocjene barem.

+ pojedini likovi (Thane najzanimljiviji, priča kako je upoznao ženu je stvarno kul bila)
+ prvih i zadnjih 5 sati igre uz poneku zanimljivu loyalty misiju
+ optimiziranost je savršena
+ zanimljiv zaplet i ok kraj
+ Mirandino dupe
+ Samarine sise

- puno previše likova
- "ništa" se ne događa dobrih 25 od 40 sati igre
- level design je blago rečeno razočaravajuć (Nijedan level nema dojam povezane cjeline, a Citadel je totalno osakaćen s obzirom na jedinicu)
- gameplay iako fluidniji/responzivniji/brži od jedinice je okaljan sa dosadnim cover based pucanjem
- Shepard zauzima pola ekrana i ne možeš nekad ni poštene screenove uzimat od nje
- nema Makoa i exploranja planeta

7/10

Ne znam, možda je igra i za veću ocjenu, ali sve što vidim je kako je lošija od jedinice u skoro svakom pogledu pa eto.

Xero
01-12-2013, 00:02
Prvi dio je uvjerljivo najbolji.

Kid A
01-12-2013, 00:43
Bas je ogromno razocaranje nakon prvog dijela. Maknuli su inventory, armori nicemu ne sluze i nemaju statse (ili ja to nisam nasao?) i level design je uzasan. Svakakva smeca sam dosad odigrao i zavrsioSal dvojka je bas toliki let down da sam odustao nakon desetak sati

StormCr0w
01-12-2013, 00:44
Nisam pročitao post iznad i pomislio sam da o Witcheru govoriš. :|

Falus
01-12-2013, 01:35
Bas je ogromno razocaranje nakon prvog dijela. Maknuli su inventory, armori nicemu ne sluze i nemaju statse (ili ja to nisam nasao?) i level design je uzasan. Svakakva smeca sam dosad odigrao i zavrsioSal dvojka je bas toliki let down da sam odustao nakon desetak sati

Zaboravih napomenut da inventory (ili nepostojanje inventorya) saxa, kao i levelanje.

Windwalker
01-12-2013, 02:54
Spyro 3: Year of the Dragon
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/5/54/Spyro-year_of_the_dragon.png
Odličan klasik.
Dostojan nastavak i završetak trilogije.
Svaki dio je na skroz istu foru uz tek nekoliko noviteta kako nastavci idu, no tako i treba biti.
Novi igrivi likovi su fora da malo razbiju monotoniju, a opet nisu prisutni previše da ne smetaju (jer sam Spyro je ipak najzabavniji).
Hunter je legenda sa svojim izjavama.
To nostalgično PS1 doba - najbolje doba.
9/10


Devil May CryS(HD)
http://www.gamershell.com/static/boxart/large/uk/5020.jpg
Ok je.
Lijep level design i atmosfera, solidan no ponekad naporan gameplay (zbog katastrofa kamere, manjka continue-a, retardiranog korištenja resurrection stonea, bossova koji se stalno ponavljaju, itd.).
Dante nije gay kao što sam očekivao, no nije ni lik. Ima možda dvije, tri rečenice u igri. Ostali likovi, kao i priča su katastrofa.
Svejedno, isplatilo se odigrati ovaj dio gaming povijesti i kulture.
7/10


Devil May Cry 2S(HD)
http://aznbadger.files.wordpress.com/2010/09/devil_may_cry_2_ps2_disk_1.jpg
Nisam vjerovao internetu koji kaže koliko je ova igra lošija, ali bome je.
Level design je teška katastrofa. Toliko nemaštovit, prazan i ružan. Ne samo da je nedostojan onog lijepog dvorca iz jedinice, već i većina PS1 igara ima ljepši i maštovitiji level design.
A i ostatak grafike je jednostavno ružniji (npr. monsteri). Jedino su ljudska lica nešto bolja.
Borba je lošija (ne znam kako su to uspjeli). Iako izgleda malo fluidnije, znatno je olakšana, comboa nema, upgradeanje je besmisleno.
Priča još veća katastrofa i nizanje besmislenih levela i događaja. Likovi još gori.
Da ne bude sve crno, manje je frustrirajućih dijelova. Kamera je nešto bolja. Resurrection stone napokon radi kako treba. Postoje checkpointsi i continue prije bossa (ako na neki način slučajno uspiješ umrijeti).
Moglo bi se reći da je ovo nezavršena beta. No nije. Beta je ono kako će igra izgledati, samo s hrpom bugova i glitcheva. No ovo nema bugova. I ne vjerujem da su išta mogli staviti u te levele da izgledaju bolje.
Sad otprilike shvaćam što ljudi misle kad blate Dragon Age 2 i Arkham Origins.
Ovo nije najgora igra ikad, ima daleko gorih. No, slobodno preskočiti.
4.5/10


Trojka će pričekati neko vrijeme.

Maloki
01-12-2013, 03:17
Preskoči ih sve i odmah na DmC, jedini koji valja.

Hexfire
01-12-2013, 09:46
Meni je pak bilo dobro što su maknuli Mako i bezvezne skillove. Borba je bila miljama bolja od jedinice. Nedostatak prave priče je najviše uništio igru.

Falus
01-12-2013, 10:32
Meni je najviše žao zbog Tali. Ona je u jedinici imala jebene skillove, a ovde drek :/

Windwalker
01-12-2013, 12:03
Preskoči ih sve i odmah na DmC, jedini koji valja.
Šuti W3DR4Ne!

StormCr0w
01-12-2013, 12:09
Četvorka je najbolja.

Windwalker
01-12-2013, 13:00
Tak se i meni čini.
Samo ne kužim zašt igraš s nekom novom budalom.

StormCr0w
01-12-2013, 13:19
Igraš i kao Dante.

W3DR4N
01-12-2013, 15:58
Odigrao sam svaki Devil May Cry negdje do druge ili treće razine. Prenaporno nešto.
Novi DmC sam odigrao 5-6 puta zaredom na svim težinama + DLC 2-3 puta.

Xero
01-12-2013, 16:00
Ali jebiga nije imao bilu kosu pa je propala igra.

StormCr0w
01-12-2013, 16:02
Odigrao sam svaki Devil May Cry negdje do druge ili treće razine. Prenaporno nešto.
Novi DmC sam odigrao 5-6 puta zaredom na svim težinama + DLC 2-3 puta.

Strašno kolika si ačivment kurva.

Windwalker
01-12-2013, 16:43
Odigrao sam svaki Devil May Cry negdje do druge ili treće razine. Prenaporno nešto.

Kad su ti bili preteški, lol.

W3DR4N
01-12-2013, 18:45
Preteško smeće su. To da.

Falus
12-12-2013, 12:02
Mass Effect 3

Ne kužim hejt prema igri. Bolja je od dvojke u skoro svemu, a od jedinice je ipak dosta različita pa ovisi na što više ciljate kod igre.

+ gameplay
+ hardcore težina
+ tempo radnje
+ priča i kraj
+ level dizajn
+ misija spašavanja biotic studenata
+ levelanje
+ importanje lvl 26 lika
+ više manje sve bitno

- animacije su totalno wonky
- razgovori su često automatski, oskudniji su i fali mi više paragon/renegade opcija
- galactic readiness i war assetsi su nebitni, barem sam dobio taj dojam s obzirom na kraj
- po onome što mi je frend pričao, dlc-i (leviathan pogotovo) mi izgledaju prebitni da bi bili dlc-i i cijeli taj pristup EA/Bioware prema ovoj igri je za povratit

9.1/10

Fenomenalna igra i još bolja trilogija. Dvojka dobiva respekt nakon odigrane trice. Ne znam što je ljudima toliko loše u igri? Možda je originalni kraj bio previše škrt, ali ovaj extended je skroz zadovoljavajuć, tako da netko tko sad odigra igru ne znam kako mu može ne valjat. Ono što me veseli je što mi ostaje još masu klasa i insanity težina za ponovni prelaz, također neke drukčije odluke.

Xero
12-12-2013, 12:04
Šta ti vrijede odluke kad na kraju imaš 3 opcije koje su uvijek iste i nemaju nikakvog smisla?

Falus
12-12-2013, 12:05
Kako su iste? Kako nemaju smisla? Odluke su većinom manje, ali meni je zadovoljstvo vidjet da se stvari odvijaju ili likovi pojavljuju ili reference nabacuju na nešto što sam ja napravio.

Hexfire
12-12-2013, 12:27
Sve u svemu to je jedan od boljih serijala zadnjih godina. Ubost ću jednom complete pack pa proći ponovno sve. Trojku nisam ni igrao nakon ovih DLC-ova koji su možda malo popravili kraj. Činjenica je da na neke odluke nemaš utjecaj ili su skroz nebitne, ali ima hrpa tih malih koje ipak utječu na način kako se razvija tvoja igra i sa kime tvoj lik komunicira. Ljudi pretjeruju što se toga tiče.

Ne treba svaka igra biti Witcher gdje ti odluka mijenja cijeli act igre ili da tek nakon 10 sati vidiš posljedice neke odluke. Uspjeli su napraviti zanimljiv svijet sa pamtljivim likovima (kako kome naravno), solidnom pričom i zabavnim gameplayom. Ne znam koga vraga bi vi više htjeli.

Svaka od igara u serijalu ima i dobrih i loših stvari, ali isplati se odigrati svaku od njih.

Maloki
12-12-2013, 12:38
Igra ima najsmećastiju priču u zadnjih par godina, priče u Metal Gear Solidu, čak i u Risingu, imaju više smisla.
Reaperi su tu da nas spase. Rofl wtf.

Uz to su još likovi uništeni još više, dijalozi su čisti kliše, a america fuck yeah je očit na svakom čošku samo što eto, ovdje su ipak morali reć Earth jer je galaksija i sranja.
Nisam se mogao natjerat odigrat koliko je smeće.

Falus
12-12-2013, 12:46
Na Zemlju se ode na samom kraju, prvih 30 sati igre joj ne prismrdiš. Ne znam zašto si odustao kad eventualnih plot holeova ni nema do samog kraja, a gameplay je baš jebeno zabavan. Dvojka je imala materijala za odustat na tone, pretežno jer se kurca nije događalo kroz cijelu igru, što u trici nije slučaj.

Potpisujem Hexovo, ima dovoljna količina malih odluka da se vidi da si importao sejv još od jedinice i ne znam, meni je to super stvar. Neki ljudi bi htjeli da ovisno o tome jel Wrex preživi li umre dobiješ drugu igru sa 30 sati skroz drukčijeg gameplaya, a ovisno tko ti preživi Suicide misiju dobiješ novih 5 sati za svakog lika. Spustite se malo na Zemlju (harr harr).

Što se Reapera tiče, moje viđenje je da nisu tu da nas spase nego je Catalyst zaključio da će rata između kreatora i sintetika uvijek bit te kako slučajno taj rat ne bi zahvatio "nedužne", nerazvijene rase, on potamani sve razvijene dajući priliku plebovima i neznalicama (a la vorcha možda).

Deadwalker
12-12-2013, 13:10
Dobra je trojka, iako je mogla biti odlična da BioWare nije pod EA-om i da nisu napravljeni određeni ustupci na uštrb komercijalizacije cijelog koncepta predstavljenog u jedinici. Kraj je logički besmislen, no konceptualno očekivan - reflektirati sve posljedice odluka kroz tri igre...produkcijski preskupo i neisplativo za EA. Mnogo elegantnije i jeftinije je bilo složiti Deus EX: HR lošost. Ista stvar u tri različite boje.
Al dobro, sve su to subjektivne interpretacije koje variraju od Falusovog odličnog, preko Hexovog prolazno do Malokijevog katastrofa.

Sad još neka Weky napiše da sam suhoparno objektivan pa da više završimo raspravu oko tog serijala.

Maloki
12-12-2013, 13:14
Napišem kasnije popodne ili navečer zašto je među najvećim smećima ove generacije.

Windwalker
12-12-2013, 13:29
Dobra je trojka, iako je mogla biti odlična da BioWare nije pod EA-om...
Ajde nemoj.
Bioware je smeće sam po sebi. Nema EA puno veze s time.
(Mislim, i EA je smeće, ali ne krivim ih za Biowareovu propast.)

Windwalker
12-12-2013, 13:29
Dobra je trojka, iako je mogla biti odlična da BioWare nije pod EA-om...
Ajde nemoj.
Bioware je smeće sam po sebi. Nema EA puno veze s time.
(Mislim, i EA je smeće, ali ne krivim ih za Biowareovu propast.)

Deadwalker
12-12-2013, 13:36
Plastična vrećica je smeće samo po sebi.

Falus
12-12-2013, 13:39
Napišem kasnije popodne ili navečer zašto je među najvećim smećima ove generacije.

Druga stvar je što si ti razočaran nakon (pretpostavljam) vrhunske ti jedinice i dvojke, ali daleko je trica od najvećeg smeća ove generacije. Nekih 35h mi je trebalo za proć je i nisam ih osjetio. Malo koja igra mi je pružila tako kontinuirano zadovoljstvo i zabavu.

Windwalker
12-12-2013, 14:01
Plastična vrećica je smeće samo po sebi.
EA je vrećica s Biowareom u sebi.

W3DR4N
12-12-2013, 16:33
Jedini studio gori od Biowarea je Obsidian.

Kadamon-sama
12-12-2013, 17:48
Jedna od najglupljih stvari koje Bioware napravi u Mass Effectu 2&3 su likovi, tj lik kojeg vidis u animaciji i lik kojeg imas u partyu. I niko mi nebre rec da to ne unistava igru jer kompletno unistava povezanost sa likovima jer sve kaj mogu osjecat prema njima je razocaranje i ljutnju zbog toga.

Npr. ME 2: Verem se po onoj zgradi da ubijem onog nekog sefa nekih mercova(ili tak nekaj) i onaj zeleni assasin to isto radi, preprejebena scena s njim u sobi, razgovor i saznanje da je jedan od najkompetentnijih hašašina u known universe koji od ubojstva prakticki radi umjetnost kad ono retard na bojnom polju s 2 skilla od kojih niti jedan nije ni 5% slican videnom,
ista stvar s onom celavom bionic zenskom, sto mi znaci da ona u animaciji je najopasniji zivuci bionic kad je in-game useless!
Pa nije ovo film da ja pogledam cool scenu i gotova prica! Ja trebam igrat s tim likovima koji su mi predstavljeni u toj sceni!

A posto se ovdje prica i o Tormentu, evo igre koja je taj dio odradila kako spada.
Dakle Morte, a flying back-talking skull, predstavljan ti je ko demonska lubanja koja svima sere, cool, i onda u fajtu ima ability koji se zove 'Litany of Curses' koji doslovno radi to da opsujes npc-a cime ga tauntas, ometes, natjeras da tebe napada zbog cega je on manje precizan i lakse ga je pogodit...what a simple concept a ipak studio teski neznam kolko dolara s neznam kolko nula ne moze u danasnjoj godini ponovit nesto iz 1999.!
I kaj im znaci sva grafika, svi voice actori, svi profesionalni stuntmeni koji se pobrinu da Shepard izgleda realno kad ulazi u zaklon (muh immersion, muh realism!) kad nemaju osnovno razraden i dosljedan gameplay svojih likova.

A da uopce ne pocnemo o doslovno 6 enemy typova kroz cijelu trojku, 3 vrste huskova i 3 vrste cerberus soldiera(ispricavam se ako ih je 7-8) koje napucavas u istoj shemi 35 sati. I da ni slucajno ne spomenemo da su u jedinici poslozili tako dobre temelje za kvalitetan space opera akcijski rpg koje su 90% izbacili u 2. i 3. djelu i prakticki sebi i svom radu pljunuli u usta. A da ne govorimo da ne mogu bit dosljedni u vezi skillova u vezi likova iz jedinice...koje imas u 2. i 3. djelu! WTF, zasto ona quarianka ne moze nista ali nista iz prvog djela, kakve su to gluposti ajde molim te.
Kombiniranje engi i bionic skillova za ekspozije itd je dobra game mehanika i dobro odradeno je.

mario14
12-12-2013, 18:28
Broken Sword 5: The Serpent's Curse Episode 1

Odlično što su vratili onaj 'klasični' Broken Sword izgled , super je, zanimljiva, dobar humor, ali jedina zamjerka je - PRE lagana!
Uskoro će izaći i 2. epizoda...
Odigrajte, osobito ako ste fanovi serijala - neće vas razočarati!

Falus
12-12-2013, 20:29
Jedna od najglupljih stvari koje Bioware napravi u Mass Effectu 2&3 su likovi, tj lik kojeg vidis u animaciji i lik kojeg imas u partyu. I niko mi nebre rec da to ne unistava igru jer kompletno unistava povezanost sa likovima jer sve kaj mogu osjecat prema njima je razocaranje i ljutnju zbog toga.

Npr. ME 2: Verem se po onoj zgradi da ubijem onog nekog sefa nekih mercova(ili tak nekaj) i onaj zeleni assasin to isto radi, preprejebena scena s njim u sobi, razgovor i saznanje da je jedan od najkompetentnijih hašašina u known universe koji od ubojstva prakticki radi umjetnost kad ono retard na bojnom polju s 2 skilla od kojih niti jedan nije ni 5% slican videnom,
ista stvar s onom celavom bionic zenskom, sto mi znaci da ona u animaciji je najopasniji zivuci bionic kad je in-game useless!
Pa nije ovo film da ja pogledam cool scenu i gotova prica! Ja trebam igrat s tim likovima koji su mi predstavljeni u toj sceni!

A posto se ovdje prica i o Tormentu, evo igre koja je taj dio odradila kako spada.
Dakle Morte, a flying back-talking skull, predstavljan ti je ko demonska lubanja koja svima sere, cool, i onda u fajtu ima ability koji se zove 'Litany of Curses' koji doslovno radi to da opsujes npc-a cime ga tauntas, ometes, natjeras da tebe napada zbog cega je on manje precizan i lakse ga je pogodit...what a simple concept a ipak studio teski neznam kolko dolara s neznam kolko nula ne moze u danasnjoj godini ponovit nesto iz 1999.!
I kaj im znaci sva grafika, svi voice actori, svi profesionalni stuntmeni koji se pobrinu da Shepard izgleda realno kad ulazi u zaklon (muh immersion, muh realism!) kad nemaju osnovno razraden i dosljedan gameplay svojih likova.

A da uopce ne pocnemo o doslovno 6 enemy typova kroz cijelu trojku, 3 vrste huskova i 3 vrste cerberus soldiera(ispricavam se ako ih je 7-8) koje napucavas u istoj shemi 35 sati. I da ni slucajno ne spomenemo da su u jedinici poslozili tako dobre temelje za kvalitetan space opera akcijski rpg koje su 90% izbacili u 2. i 3. djelu i prakticki sebi i svom radu pljunuli u usta. A da ne govorimo da ne mogu bit dosljedni u vezi skillova u vezi likova iz jedinice...koje imas u 2. i 3. djelu! WTF, zasto ona quarianka ne moze nista ali nista iz prvog djela, kakve su to gluposti ajde molim te.
Kombiniranje engi i bionic skillova za ekspozije itd je dobra game mehanika i dobro odradeno je.

I u Witcheru 1 Geralt ima 3 stancea, a u dvojci toga nema. U jedinici mu je Aard bio nekakav aoe oko njega a u dvojci ga samo baci na odredjene neprijatelje, ista stvar i sa ignijem. Baš glupa primjedba. Nisam znao da je pravilo da ti lik ima identične skillove kroz nastavke, ili da je to kao dobra stvar? Što se tiče Tali, skillovi su joj pasali za tempo jedinice, kao što je globalni cooldown za biotice meni zvučao glupo, ali kad sam zaigrao dvojku, skužio sam da je skroz ok koncept.
A ovo sa cutscenama i gameplayom je isto teško izvedivo. Bilo bi čudno da Thane kad počne igra, ide od lika do lika i reže im grkljane. Što bi ja onda trebao radit, trčat samo od točke A do B. Ili da Samara šamara bioticima u gameplayu kao u videima pa gdje bi onda bio izazov u igri?

StormCr0w
12-12-2013, 20:36
Nisi u pravu.
U Witcheru 2 je Aard AoE, kao i Igni ako kreneš tim putem u character developmentu. To je zato što je TW2 RPG, a ME3 nije :D

Falus
12-12-2013, 20:49
Jest u stilu da pogodi nekakav radijus oko mete, ali mislim da čak nije na prvim levelima. Ali ako se dobro sjećam, u jedinici je doslovno bio krug oko Geralta koji pogodi sve koji su recimo u metar radijusa od njega.

EDIT: Evo vidim na jutubu da je samo sa ignijem takva baza, ali skužio je što sam htio reć.

StormCr0w
12-12-2013, 20:52
Trebao si isto utrošit poene koliko se sjećam.

Kadamon-sama
12-12-2013, 21:35
Cek malo, to sto je nesto tesko izvedivo nije razlog to ne napraviti, pa nemoj trosit milijune na voice actore i stuntmene i daj pukni kojeg vise kreativca/programera u tim.



I u Witcheru 1 Geralt ima 3 stancea, a u dvojci toga nema. U jedinici mu je Aard bio nekakav aoe oko njega a u dvojci ga samo baci na odredjene neprijatelje, ista stvar i sa ignijem. Baš glupa primjedba. Nisam znao da je pravilo da ti lik ima identične skillove kroz nastavke, ili da je to kao dobra stvar? Što se tiče Tali, skillovi su joj pasali za tempo jedinice, kao što je globalni cooldown za biotice meni zvučao glupo, ali kad sam zaigrao dvojku, skužio sam da je skroz ok koncept.
A ovo sa cutscenama i gameplayom je isto teško izvedivo. Bilo bi čudno da Thane kad počne igra, ide od lika do lika i reže im grkljane. Što bi ja onda trebao radit, trčat samo od točke A do B. Ili da Samara šamara bioticima u gameplayu kao u videima pa gdje bi onda bio izazov u igri?

Zasto onda nema izazova niti sada? :D
Pa za serijal koji se hvali razvojem likova i price, te medusobnom interakcijom i razvojem tih istih likova i prenosenjem odluka, akcija i posljedica interakcija s likovima i predstavlja te stvari kao jedan od glavnih selling pointova da, to bi trebalo biti pravilo. Nemoj nit pokusat branit da mi glavni inzinjer i tehnicki genijalac u 1. igri ima stit koji moze pojest raketu i nastavit pucat dok radi tehnicki kaos sa stitovima i oruzjima na bojnom polju dok u 2. moze bacat ljubicasti hologram i umirat.

Jedna stvar su pokusaji balansiranja skillova i mjenjanje elemenata u buducim nastavcima a druga stvar je ovo sto se radi u ME. U Withceru tebi je u oba nastavka ocito da ti gledas moderni RPG, da, ima promjena u izvedbi nekih skillova i levelanju i samom izvodenju combata, ali ako je Geralt kao Witcher imal u loru 1. nastavka Aard, Igni, Yrden, Queen, Axii onda bude i u 2. nastavku imal iste te, to kaj bu Igni u prvom vatrena kugla a u drugom valjak ili spirala nije bitno jer bude ga imal, jer je to Sign od Witchera. Ne govorimo o suptilnim promjenama tipa on ne mase s macem ko u 1. djelu, pa sto, hodal je po svijetu srel lika koji mu je pokazal 2-3 nova zamaha malo je promjenil svoj stil. Ali Tali iz 1, 2 i 3 nisu isti lik, to doslovno nisu isti likovi.

Pa nebi bilo cudno da najbolji asasin u galaksiji reze vratove ljudima...jer je on upravo to napravil u prvoj animaciji, Bioware je sam rekel i pokazal da to uopce nije za njega cudno, uostalom rekel si 'na pocetku', ajde da progutam da na pocetku to ne radi ali ajd mi onda reci zasto to ne radi na kraju kad je max level, kad bum ja to napokon mogel sa najboljim asasinom u igri plesnim pokretom rezat vratove kak mi je pokazano da on to moze? Dal Dante iz DMC-a (nije bitno koji) radi u igri to kaj radi u animaciji? Radi. Dal Geralt radi u igri to kaj radi u animaciji? Radi. Dal likovi iz Tekkena rade u igri to kaj rade u animacijama? Rade. Dal su likovi u prvom Mass Effectu radili u igri to kaj rade u animacijama? Jesu. Ocito se moze, ocito Bioware to moze. A druga stvar za asasina, ti imas elitni odred, od prve sekunde svakog lika u partyu, mozda da su neprijatelji dovoljno dobro i kompleksno programirani bi nasi characteri mogli imat od pocetka dovoljno deadly skillove bez da je prelako, mozda smo mogli dobit asasina koji je na pocetku svoje karijere pa bi ga razvijali kroz igru, sve bolje solucije od toga kaj smo dobili.

Ja znam da nitko nije iznad svoje subjektivnosti, ali to su objektivne lošosti ovog serijala. I nije uopce lose voljet igru koja objektivno ima propuste, Torment je uzasna igra ali ju volim, Stalker je stvarno zasran po masu gameplay elemenata i neispoliran ali ga volim, ali mi ne pada na pamet hvalit gameplay i combat u Tormentu, pa to je jedan od najlosijih combata ikad napravljen ali ja uzivam u svakoj sekundi te igre.
Mass Effect 2 i 3 su smece.

Falus
12-12-2013, 21:50
Ne znam, oke, moglo je bolje, ali to mi nikad nije palo na pamet kao problem. Nekako mi je to uvijek bilo normalno, da se likovi prenapuhavaju u cutscenama, a u gameplayu ne mogu pola toga ili mogu samo sakatije i traljavije.
Ja Torment nisam igrao, ali po onome što sam gledao izgleda bolesno dosadno. Ne znam što drugo reći.

StormCr0w
12-12-2013, 21:52
Izgleda ti dosadno jer nije igra koja se temelji na borbi, već roleplayu. Nešto što današnje igre nemaju.
Ako ti se ne sviđa taj aspekt slobodno zaobiđi i igraj masefekte :)

Falus
12-12-2013, 21:52
:)

Kid A
13-12-2013, 12:41
Zavrsio juce Bioshock infinite. Bas ne kuzim hvalospjeve oko igre i jos neke kvazi filozofske disertacije na temu kraja, kao da se ima nesto tu analizirati. Napucavanje je prosjek, 90% vigora necete ni koristit i osim par stranputica u kasnijim levelima igra je nista vise do tipicni on rail shooter sa zacrtanom putanjom. Nije na nivou lososti prethodnih Bioshockova al bogami tesko i da je neki napredak. Jel ljudi vole lijepit etiketu GOTYa na svaki treci mediokritet sto izadje danas iz krajnje dosade i nedostatka bolje ili su kriteriji toliko niski u zadnjih par godina?

Xero
13-12-2013, 12:43
2depp4u

Hexfire
13-12-2013, 13:00
Zavrsio juce Bioshock infinite. Bas ne kuzim hvalospjeve oko igre i jos neke kvazi filozofske disertacije na temu kraja, kao da se ima nesto tu analizirati. Napucavanje je prosjek, 90% vigora necete ni koristit i osim par stranputica u kasnijim levelima igra je nista vise do tipicni on rail shooter sa zacrtanom putanjom. Nije na nivou lososti prethodnih Bioshockova al bogami tesko i da je neki napredak. Jel ljudi vole lijepit etiketu GOTYa na svaki treci mediokritet sto izadje danas iz krajnje dosade i nedostatka bolje ili su kriteriji toliko niski u zadnjih par godina?

Meni je bio iznenađenje s obzirom na prethodnike. Solidan FPS i ništa više, ali ak pogledaš konkurenciju sigurno među zanimljivijima. Priča je bila skroz ok, najbolji dio igre čak i može se protumačiti na više načina.

Kid A
13-12-2013, 13:09
Al zanimljivo je kak se prica cini bas siromasna u pocetku ako nisi bio u toku s tim internet buzzom (sto je bilo skoro i nemoguce jer su svi razglabali o Bioshocku kad je izasao) i onda ti svasta nabaca nekih sat vremena pred kraj. Vidi se iz par elemenata i u prezentaciji price da su isli putem HL2, svidio mi se koncept skyhooka i tih borbi, samo steta sto je toliko neiskoristeno jer je dobar dio igre klasicno napucavanje

Deadwalker
13-12-2013, 13:13
Igram i ja to sada, za jedan FPS čist ok naslov, ako pogledamo što konkurencija nudi. Vigor relativno često koristim, čisto da ubacim malo kreativnosti u masakriranje npc-eva tak da mi napucavanje nije baš u opisu jednoličnog. Čak se na par lokacija mogu koristiti one "tračnice", šteta što taj element nije zastupljen u većoj mjeri budući da je tako fun factor velik.

Ovisi valjda kakva očekivanja imaš od cijelog iskustva.

Hexfire
13-12-2013, 13:29
Al zanimljivo je kak se prica cini bas siromasna u pocetku ako nisi bio u toku s tim internet buzzom (sto je bilo skoro i nemoguce jer su svi razglabali o Bioshocku kad je izasao) i onda ti svasta nabaca nekih sat vremena pred kraj. Vidi se iz par elemenata i u prezentaciji price da su isli putem HL2, svidio mi se koncept skyhooka i tih borbi, samo steta sto je toliko neiskoristeno jer je dobar dio igre klasicno napucavanje

Pa priča sama po sebi komotno stane u nastavak neke igre epizodnog formata. Imaš na početku kakvih pola sata gdje je zanimljivo, onda je 10 sati napucavanja gdje se priča uopće ne razvija i onda je zadnjih pola sata gdje je više manje sve objašnjeno.

Al ono, u odnosu na prošla dva gdje je svaki element bio loš, ovdje su bar nešto napravili kak treba. Ajd i ova curica je ok odrađena (ne mogu se sjetiti imena) iako je naporna u borbi.

A da baš zaslužuje tolike hvalospjeve i 95+ ocjene, bome ne vidim na temelju čega.

baldrick_
13-12-2013, 13:47
znaci, ako bi neko igrao igru samo zbog price, da je preskoci?

Hexfire
13-12-2013, 13:56
Da budem iskren, ne pada mi na pamet ni jedan FPS koji se isplati igrati isključivo zbog priče (možda ima nešto na konzolama), pa tako ni ovaj. Je da je priča bolja od većine ostalih FPS-ova, ali kad su ti konkurencija BF4, COD, Far Cry 3, nije baš da je to neki pothvat.

Mislim da se ne isplati igru kupovati samo zbog toga. Jeftinije i brže je samo pročitati neki sažetak na netu, ako te baš interesira.

Maloki
13-12-2013, 14:27
znaci, ako bi neko igrao igru samo zbog price, da je preskoci?
Igra izgleda jako lijepo, ima zanimljiv setting, dobar VA (pogotovo Booker i Elizabeth), ok priču prepunu rupa i dosadne sporedne likove čiji je razvoj užasan.

baldrick_
14-12-2013, 12:11
a koje igre bi po vasem misljenju neko mogao da igra samo zbog price?

Windwalker
14-12-2013, 12:50
Deadly Premonition, npr.
Jer tamo samo priča, likovi i atmosfera valjaju. I glazba.

Sonic_Moronic
14-12-2013, 12:51
a koje igre bi po vasem misljenju neko mogao da igra samo zbog price?

Visual novele.

StormCr0w
14-12-2013, 13:04
Igre.

Sonic_Moronic
14-12-2013, 13:10
Po današnjim standardima i to su igre.

Maloki
14-12-2013, 13:31
Samo i isključivo zbog priče se ne isplati igrat niti jedna igra jer nikakva priča ne može opravdat više sati napornog, dosadnog i retardiranog gameplayja. Rađe to vrijeme potrošiš na knjigu, seriju ili filmove.
S druge strane, igra retardirane priče i odličnog gameplayja se isplati igrat.

Sonic_Moronic
14-12-2013, 14:01
Maloki je spoznao istinu.

beba nema zvečku
14-12-2013, 15:07
Maloki je istina.

StormCr0w
14-12-2013, 15:09
https://www.youtube.com/watch?v=d2fVrt4n1oQ

baldrick_
14-12-2013, 16:51
okej, da preformulisem pitanje: koje igre po vasem misljenju imaju odlicnu pricu? al da nisu vizuelne novele i deadly premonition

Hexfire
14-12-2013, 16:58
Mafia

Maloki
14-12-2013, 17:15
The Last of Us.

Windwalker
14-12-2013, 18:12
Spec Ops: The Line

Falus
14-12-2013, 18:34
Mass Effect :>

Xero
14-12-2013, 18:35
Wičer.

Hexfire
14-12-2013, 18:48
Falus kombo brejker

Falus
14-12-2013, 18:55
Dobra :D

Windwalker
14-12-2013, 19:11
Prvi ME je imao sasvim solidnu SF blockbuster priču.
Malo klišejiziranu, s blagim twistom, te sve u svemu dobru.

crnisokol
14-12-2013, 19:40
KOTOR ima odličnu priču

Windwalker
14-12-2013, 19:44
Dvojka još bolju.

Deadwalker
14-12-2013, 21:08
Od nenavedenih i prvo što mi pada napamet:
Planescape: Torment
Witcher 2
Max Payne 3 (više stvari na kojima se gradi priča)
TOR (Imperial Agent)

crnisokol
14-12-2013, 21:11
meni je prvi Witcher čak imao bolju priču..mada je i u drugom dobra, al nije mi baš leglo toliko prebacivanje fokusa na političke spletke...

Windwalker
14-12-2013, 22:27
A ak ćemo sve nabrajat, car priče je Silent Hill 2.

I Morrowind ima odličnu priču, ali moraš puno čitat, razgovarat i istraživat lore.

Deadwalker
20-12-2013, 02:58
Zavrsio juce Bioshock infinite. Bas ne kuzim hvalospjeve oko igre i jos neke kvazi filozofske disertacije na temu kraja, kao da se ima nesto tu analizirati. Napucavanje je prosjek, 90% vigora necete ni koristit i osim par stranputica u kasnijim levelima igra je nista vise do tipicni on rail shooter sa zacrtanom putanjom. Nije na nivou lososti prethodnih Bioshockova al bogami tesko i da je neki napredak. Jel ljudi vole lijepit etiketu GOTYa na svaki treci mediokritet sto izadje danas iz krajnje dosade i nedostatka bolje ili su kriteriji toliko niski u zadnjih par godina?

Odigrao i ja ovo pa da se samo nadovežem na Karabaša.
Niti meni nisu baš jasni hvalospjevi (iako dosta dobra pucačina, napisao detaljnije na Steamu), što tiče filozofije oko priče...
...od početka mi je bilo nekako očito da je to sve u Bookerovoj glavi. Da ne kopiram Vedranov komentar iz topica, više-manje fora iz Shutter Islanda gdje pojedinac zaboravi ono s čime se ne može suočiti i izmisli nešto iz ničega. Dakle ona prva rečenica. Columbia koliko god bila atipična, oni Elizabethini tearovi mi se nikako nisu uklapali u cijeli koncept. To naglo "resetiranje" svijeta, ono dvoje koje se baš uvijekSpojavilo od niotkud, flashbackovi i panično dozivanje Anne, cijeli taj rat između dvije grupacije...Ono, dovoljno je to povezati s onim zgodnim levelom gdje se Booker "prisilno" prisjeća starih ratova (Indijanci, Kinezi) zbog Slatea. Kasnije dok se desi reset Columbie s Bookerom BAŠ kao vođom Voxa je još jedno "what-if" pitanje i vlastito preispitivanje. I drastična transformacija Elizabeth nakon što ubije onu vođu Voxa. Pa pitanje pri kraju "Do you fear God?" i odgovor gdje kaže da se boji nje zapravo. Sve kulminira na kraju kada razbije glavu Comstocku i konačno počne suočavati se sa samim sobom.
Nezz, to mi najviše ima smisla. Kroz igru mi je cijelo vrijeme smrdilo na to, na kraju mi se sve fino posložilo.

Hexfire
21-12-2013, 17:12
Prošao Gone Home

Definitivno nije za svakoga, ali meni je savršeno pasalo. Topla ljubavna priča, taman za ovo zimsko poslijepodne. Očekivao sam možda nešto drugačiji razvoj priče nakon prvih nekoliko minuta, ali ovo mi je baš pasalo. Ako niste probali, barem dajte šansu igri.

Od mene 9/10 i to isključivo iz razloga jer smatram da je početna cijena trebala biti par eura niža.

crnisokol
22-12-2013, 15:46
Lara Croft & The Guardian of Light

solidan arkadni akcijski coop platformer...napucavanje je ok, ima dosta oružja, čak i nekakav sustav gdje se itemima poboljšava speed, damage i sl. koji je posve nepotreban...zagonetke su ok, nisu preteške da razbijaš glavu pola sata no uglavnom zahtijevaju da se malo promisli...grafika je isto ok...priča je tu tek reda radi...

ako tražite coop igru ovo se isplati odigrati, ali nemojte očekivati nešto spektakularno

7/10

crnisokol
25-12-2013, 11:35
Fortix

4/10

Hacker Evolution

2/10

Hexfire
25-12-2013, 11:41
Zašto si tako škrt na Božić?

crnisokol
25-12-2013, 11:43
evo onda Fortixu 5/10 :D

Falus
27-12-2013, 13:03
Dishonored

Iako imam 23h u igri prekratka mi je :/ Dosta vremena sam potrošio lunjajući okolo pošto sam ugasio quest marker i moram priznati da je to skroz drukčije iskustvo postalo. Također sam pogasio enemy alert notifikacije, jesam li skriven ili ne notifikacije i još par stvari. Ugodno sam iznenađen kako se ne gubiš po levelima besciljno jer uvijek je neki trag na vidiku čisto da znaš jesi na dobrom putu. Ukratko, igra je vrhunska. Netko je već prije napomenio kako se fluidno Corvo kreće i kako su njegove interakcije sa okolišom skroz prirodne, a sama činjenica da je igra u prvom licu još uduplaje imerziju.

+ level design i više mogućnosti pristupa lokaciji/meti
+ gameplay je bolesno zabavan
+ grafika je prekrasna, a igra nezahtjevna
+ priča iako ne kompleksna ili originalna, meni super jer volim te osvetničke pohode
+ likovi (puno bolji nego sam očekivao, VA je skroz na mjestu i povezanost Emily i Corva mi je bila baš uvjerljiva, koliko god minimalistički prikazana)
+ twist (call me stupid, ali ja ga nisam očekivao :D)
+ full stealth je dovoljno izazovan i dodatne moći ga samo čine još zabavnijim
+ na 80% igre sam prešao malo na chaos play i također funkcionira odlično
+ stvarno se osjećaš kao assasin za razliku od recimo Assasin's creed igara i super mi je kako se često kroz igru napominje kako si badass i kako rulaš

+/- ok, moram priznat da je AI nekad slijep što se tiče perifernog vida, ali nije mi nikad bio immersion breaking glup. Dok je u nekim situacijama bio iznenađujuče dobar

- kraj je nešto najzbrzanije ikad na svijetu :pray:
- Outsider je ostao totalna enigma, što možda i nije minus, ali nekako je dosta bitan lik u svemu tome, a kasnije ni riječ o njemu
- prekratko
- tek kasnije skužio da su DLC-ovi dugi kao i base igra, a nekima su čak i bolji :|

9.5/10

EDIT: Samo još da napomenem kako je awesome kako su neki bitniji negativci isto samo ljudi, a ne jebeni bossovi. Zadnji "boss fight" sam lika ripostao i u jednom hitu ubio. lol, get rekt

Hexfire
27-12-2013, 13:13
Dust: An Elysian Tail

9/10

Zabavan 2D hack and slash, sa odličnim animacijama i grafičkim izgledom, solidno ispričanom pričom, zabavnim side kickom Fidgetom i sadržaja za preko 10 sati igranja. Za manje od 4 eura na saleu, kamo bolje. Ima nekih sitnica koje su dobro odrađene. Na primjer, nakon što pronađete nacrt za novi armor/ring/amulet možete potrebne materijale kupiti odmah iz sučelja bez da čekate da dođete do trgovca. Bilo bi cool da se tako mogu kupiti i neke druge stvari, ali ok. Nakon što pronađete neki materijal, prodate ga trgovcu i nakon toga je on dostupan za kupnju. RPG elementi su jednostavni, nakon skupljanja xp-a punite attack/defense/hp ili moći svoj sidekicka uz ograničenje da mora biti razlika od 4 poena između skillova. Znači dok god vam je defense na 2, ne možete imati 7 ničega drugoga. Pomalo nepotrebno ograničenje, ali tu je. Itemi također daju bonuse na skillove.

Combat sustav je dosta jednostavan, ali odlično izgleda i Fidget je ukomponiran u igru da stvarno ima velike koristi od njega, a ne da je s vama samo reda radi. Posebno u zadnjem boss fightu dolazi do izražaja.

Negativnog nema puno. Backtracking je naporan tu i tamo. Sa napredovanjem u igri otključavate sposobnosti koje onda iskoristite da dođete do prije nedostupnih mjesta. To u kombinaciji sa ponovnim spawnanjem neprijatelja nakon ulaska u neku zonu, nije baš najsretnije rješenje. I double jump koji se dobije pred kraj igre bi bio od više koristi kod nekih platformskih dijelova prije. Čak sam sam sebi rekao da je šteta što nisu stavili double jump. Ima pokoji quest koji je mogao biti bolje odrađen (Reed's box quest me propisno iznervirao) i zadnji dio igre je mogao biti malo kraći. Cijeli dio gdje se sa ostalim vojnicima boriš protiv neprijatelja je dosta konfuzan jer nije jasno tko tu koga točno, zbog ogromne gužve na ekranu, te je finalni boss fajt ipak predug. 4 puta raditi identičnu stvar baš i nije zabavno.

Sve u svemu, preporuka, pogotovo ako ga uhvatite sad na rasprodaji.


@Falus
:(

Kid A
27-12-2013, 13:36
Yup, Dust je bas zabavan. Tesko zamisliti da je sve to kreirao samo jedan lik.


Falus bi mogao bloggat za IGN

StormCr0w
27-12-2013, 13:39
Katastrofalan AI +/- :D

Meni Dust crasha kad pokušam izić iz onog prvog većeg grada, nekih 2-3 sata nakon početka igre :cry:
Ali da, super igra.

Hex možeš platforme riješit s onim dash abilityjem ili onim letećim napadom. Bar sam ja tako.

Windwalker
27-12-2013, 13:49
Ima još nade za vas trojicu.
Ko voli Dusta, plus u mojoj knjizi.

Storm, meni je Dust radio na krntiji, iako su sve system requirements stranice govorile da neće ni na minimum.
Zato sam ga i piratizirao, jer nisam htio kupovat ak neće radit, i na kraju ga prošao s guštom.
Skupio i većinu achievementsa, al ih sad neću imat na Steamu, tj. morat ću ih opet skupljat.
Jedino sam imao poteškoća u kućama kad te duh proganja. Nije trzalo, već je više bilo kao glatki bullet time.
Srećom, ti dijelovi su bili kratki i nisu me puno zasmetali.
Kupujem ga kad opet bude na nekih 70%, jer ga sad nisam ulovio. Iako vrijedi i puno više, ali nema se trenutno.

Duke of Earl
27-12-2013, 13:50
Dishonored mi je u sigurno u top 5 igara unazad par godina. S tim se u principu slaže čitav internet izuzev pcplay foruma.

Falus
27-12-2013, 13:59
Katastrofalan AI +/- :D

Meni Dust crasha kad pokušam izić iz onog prvog većeg grada, nekih 2-3 sata nakon početka igre :cry:
Ali da, super igra.

Hex možeš platforme riješit s onim dash abilityjem ili onim letećim napadom. Bar sam ja tako.

Gdje sa rekao da je katastrofalan AI?

@Kid

Ne razumijem.

@Duke

Yup, mogao bih odmah na novi playthrough umjesto na neku drugu igru

Duke of Earl
27-12-2013, 14:03
@Duke

Yup, mogao bih odmah na novi playthrough umjesto na neku drugu igru
Odi na ekspanzije, još bolji gameplay, jedino je priča malo slabija.

Falus
27-12-2013, 14:22
Sjebao sam se što nisam GOTY odmah uzeo :/ Mogao bih uzet s amazona ako ne dođe ništa bolje na sale.

Windwalker
27-12-2013, 14:23
Ja ću ga kupit.
Ne vjerujem ovim nay-sayer-ima.

W3DR4N
27-12-2013, 15:14
Dishonored mi je u sigurno u top 5 igara unazad par godina. S tim se u principu slaže čitav internet izuzev pcplay foruma.

Ne čudi me. Ne druga rečenica, već prva.

StormCr0w
27-12-2013, 15:34
Ja ću ga kupit.
Ne vjerujem ovim nay-sayer-ima.


Dishonored 7/10 maksimalno
Jako ga srozava umjetna inteligencija i neke dizajnerske odluke. Combat je osrednji.
Btw đubre mi nije zaračunalo dva najteža ačivmenta.

Ali vrijedi odigrat.

Hexfire
27-12-2013, 16:21
Hex možeš platforme riješit s onim dash abilityjem ili onim letećim napadom. Bar sam ja tako.
Ma znam, nije sad da ima tih dijelova tak puno da je neki problem, samo mi je čudno da double jump dobiješ tak kasno. I meni je igra savršeno radila. Niti pada FPS-a, niti crashanja, sve ko po traci.

Btw, Wind i Kid, pretpostavljam da ste prošli igru. U onoj zoni gdje je blacksmith ima jedan dio u koji se može doći samo kad imaš sve one resonance gemove, plavi, žuti, zeleni... Prošao sam kroz sva vrata, ali ona zadnja su imala boje svih ključeva i nisu mi se htjela otvoriti. Mislio sam da bude nešto od toga nakon što prođem igru, neki new game+ ili slično, ali ništa od toga. Jeste vi uspjeli doći do kraja tog "puta" i vidjeli šta s tim?

Windwalker
27-12-2013, 17:07
Da. Ima negdje rainbow resonance gem (onaj mali iz podzemnog sela ti ga da ak riješiš sve njegove questove).

Na kraju tog puta nađeš lika iz Bastiona.

Hexfire
27-12-2013, 17:51
Aha, treba još jedan gem. Da, nisam skužio kako mu donesem snijeg, nebitno sad. I taj dio sa likovima iz drugih igara koji ti daju hp boost mi je genijalan. Kad sam vidio da iz kaveza izađe Super Meat Boy znao sam da igra ima ono nešto.

Kid A
27-12-2013, 18:11
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =148357112 (http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=148357112)

Hexfire
27-12-2013, 18:16
:D

Pronašao sam ih samo 4: SMB, Spelunky i 2 različita Donald Ducka.

Windwalker
28-12-2013, 02:15
Deus ExS(PS2 verzija)

I napokon da i ja ovo odigram.
Dugo je trebalo, puno sam odgađao, ali sad je igra napokon prođena.
Igrao sam PC verziju prije par godina, ali sam odustao negdje na trećini.
Zašto? Imao sam puno obaveza tada, bilo mi je neugodno grbiti se uz tipkovnicu i miš, te sam mogao igrati max 1 sat u komadu. I onda sam postepeno odustao.
Sad sam si za praznike nabavio PS2 verziju i prozujao kroz igru bez zamaranja drugim igrama i problemima. PS2 verzija je u biti jednaka ko PC, no s puno boljim UI, kontrolama, bez zamornog box inventory-a PC verzije (iako mi je sličan inventory u HR i RE4 odgovarao, ovdje mi je ipak bilo bolje bez njega), te s nešto više međulevel loadingsa.
Igrao sam kao pucačinu, ubijao sve što je bilo agresivno prema meni. U početku je bilo malo teže, pa sam se šuljao tu i tamo i snajpao headshotse, no kasnije sam postao terminator - baš kako treba.
Gameplay nije loš kad se prilagodiš na prastaru igru (osim penjanja ljestvama za koje mi je drago da je izumrlo). Pucanje nije dobro kao u pravom FPS-u, ali služi svrsi.
Priča i likovi su ok. Ništa vrhunski, ali za to vrijeme dosta detaljna priča. Za kraj sam izabrao Iluminate, jer su najmanje zlo.
Ništa, drago mi je da sam odigrao dio povijesti.
Igra mi sigurno nije najbolja ikad, niti u Top30, i ne veže me nikakva nostalgija za nju. Ali ipak mogu razumijeti ljude koji je izdižu u nebesa.
Ocjena: 8.5/10

Arbiter of Change
28-12-2013, 09:24
Osim što su level srezani do bola zbog memorijskih ograničenja PS dvojke. Dalo bi se raspravljati je li orkestralna tema bolja od originalne, ali glazba kao glazba.

ZCk8ByyCsks0H2v9TRESjQ

Magnus
28-12-2013, 12:37
Dust: An Elysian Tail

9/10






Animacije i borba stvarno izgledaju super, ali neznam, nikako mi ne leži taj Dust, nemogu se ufurat u igru u kojoj su glavni likovi neke furry životinjice, izgleda mi ko za malu djecu.

StormCr0w
28-12-2013, 12:40
lol

Windwalker
28-12-2013, 13:39
Osim što su level srezani do bola zbog memorijskih ograničenja PS dvojke.
Ne znam što točno znači srezani. Nisam imao dojam kao da išta fali.
Jedino je više međuloadinga bilo, ali preživi se.

Tema mi je bila bolja originalna, barem sam tako mislio.
Ali kad ih čujem jednu za drugom, teško je odlučiti.
No, to je samo menu tema. Mislim da je ostatak glazbe nepromijenjen.




Snemogu se ufurat u igru u kojoj su glavni likovi neke furry životinjice, izgleda mi ko za malu djecu.
Tak sam i ja mislio dok sam bio hartavi teenager pubertetlija.
Na sreću, odrastao sam i shvatio kako su neke naizgled dječje stvari lijepe i vrijedne igranja/gledanja/čitanja.

Magnus
28-12-2013, 15:16
Snemogu se ufurat u igru u kojoj su glavni likovi neke furry životinjice, izgleda mi ko za malu djecu.
Tak sam i ja mislio dok sam bio hartavi teenager pubertetlija.
Na sreću, odrastao sam i shvatio kako su neke naizgled dječje stvari lijepe i vrijedne igranja/gledanja/čitanja.

Nisam komentirao za svaku igru, npr. Bastion mi je bio odličan, ali u Bastionu mi je bila izvrsna glazba, narator i priča i ta cartoony grafika se lijepo uklapala u cijeli koncept, a u ovoj igri mi je to preizraženo i ne paše.

baldrick_
28-12-2013, 19:18
sto se dusta tice, potpuno se slazem s ovim likom - http://www.sk.rs/2013/07/siop04.html

StormCr0w
28-12-2013, 19:34
Nije ostavila beleg.

Hexfire
28-12-2013, 19:41
Lik je izgubio svaki kredibilitet čim je napisao da je Django bio megazanimljiv.

Sonic_Moronic
28-12-2013, 19:42
SVET IGARA

Falus
28-12-2013, 20:36
sto se dusta tice, potpuno se slazem s ovim likom - http://www.sk.rs/2013/07/siop04.html

Jel ovo samo meni ili je dizajn stranice nešto najgore ikad? Tekstovi na sve strane, boje ajme majko.

StormCr0w
28-12-2013, 20:44
Nije ni PC Play puno bolji. (bio)

baldrick_
28-12-2013, 20:47
istina, sajt sveta kompjutera je passe

Falus
30-12-2013, 01:47
Call of Juarez: Gunslinger

Stvarno kratka igra, ali za ovakav tip taman. Ok naslov, kul je način pričanja priče, atmosfera i napucavanje, Silas je dobar, ali opet dosadi relativno brzo. Često se kurca ne vidi tko puca i odakle, ali slow mo je tu da spasi stvar malo. Dueli su dosta zabavni i probao sam jednu rundu, mislim da sam na 10. ili 11. odapeo. Arcade nisam još takao, vjerojatno ću upalit da vidim kako izgleda, ali sumnjam da će me držati nešto puno.

7.5/10

Hexfire
30-12-2013, 10:05
Nema ti pomoći

dugi
30-12-2013, 10:13
Puno je i dao, igra ne vrijedi više od 50-100 kn u trenutku izlaska. Jednokratna kratkotrajna zabava, zastarjelog izgleda i nikakvog AI-a.

Hexfire
30-12-2013, 10:16
S obzirom da je jedan od valjda 5 igrivih FPS-ova u zadnjih 10 godina, sigurno zaslužuje više.

dugi
30-12-2013, 10:16
Ako je situacija stvarno takva onda FPS-u nema pomoći.

Falus
30-12-2013, 10:24
S obzirom da je jedan od valjda 5 igrivih FPS-ova u zadnjih 10 godina, sigurno zaslužuje više.

To samo znači da ostali FPS-ovi u zadnjih 10 godina zaslužuju još manje.

dugi
30-12-2013, 10:34
Samo što ni to nije istina. Zadnjih deset godina je FPS u procvatu. Gunslinger je samo jednokratna kartoktrajna zabava zastarjelog izgleda i nikakvog AI-a, koja u trenutku izlaska ne vrijedi više od 50-100 kn.

Hexfire
30-12-2013, 10:38
Pod FPS pričam isključivo o singleplayer iskustvu.

@Falus
Pa da... to je nekako i bila poanta. Zadnjih 10 godina 90% ih je ispodprosječno pa je prava sreća da izađe neki koji je stvarno zabavan ko Gunslinger.

dugi
30-12-2013, 10:39
I ja isto.

crnisokol
30-12-2013, 10:54
daj navedi te naslove koje je iznjedrio ''FPS u procvatu u zadnjih 10 godina''...i očekujem podužu listu jer se očito ne radi o izoliranim slučajevima...

dugi
30-12-2013, 11:20
Baš mi se i neda nabrajati ali pogotovo jer se praviš blesav ali evo;


Half-Life 2, BioShock, Portal 2, Crysis I i II, Far Cry 3, sva tri STALKER-a, oba Metra, Rage, Brothers in Arms: Hell's Highway, FEAR... valjda sam neka i zaboravio. Sve punokrvni SP naslovi za koje je
Gunslinger smiješan naslov. Ako vam ovo nije dovoljno onda za vas stvarno nema spasa.

Xero
30-12-2013, 11:26
Dobro sad si nabrojao doslovno sve FPSove koji nisu smeće. Trebali smo ti dat samo 5 godina.

dugi
30-12-2013, 11:27
Tko vam je kriv kad ste nesposobni.

Falus
30-12-2013, 11:28
Gunslinger je sveukupno gledajući ok tih nekoliko sati koliko traje, ali i u tako malo vremena dosadi na momente. Puno prije ću ga pamtiti po zanimljivoj naraciji i western atmosferi nego po samom gameplayu, koji iako ima dosta dobru mehaniku pucanja, jednostavno postane isprazan brzo. Čudno mi je tako kratkom proizvodu koji se prođe i zaboravi u jedno popodne dat veću ocjenu. Sličan slučaj mi je sa Limbo i Bastion. Cijenim njihovu originalnost, atmosferu, level dizajn i sve to, ali jebiga ako ja mogu igrat maksimalno pola sata prije nego mi dosadi, ne mogu joj dat 9/10 i reć da je odličan naslov.

Zaboravio sam napomenuti kako me nervira prepričavanje priče u žaru borbe, jednostavno mi je nemoguće njega slušat i pratit dok se istovremeno franatično (jel to uopće riječ?) borim sa 5-10 neprijatelja. Tako i sve da sam htio nisam mogao pohvatat kojeg kauboja i zašto hvata u kojem trenutku.

dugi
30-12-2013, 11:30
Ne boriš se protiv neprijatelja nego protiv nepomičnih kartonskih meta.

Falus
30-12-2013, 11:32
Ne boriš se protiv neprijatelja nego protiv nepomičnih kartonskih meta.

To mi ne smeta, takav tip neprijatelja ide uz ovakav tip shootera. Tu su samo da ti što više headshota pokušaš nanizati, ne da bi te pokušali flankati.

dugi
30-12-2013, 11:33
Meni je to ispod prosjeka.

Hexfire
30-12-2013, 11:50
Baš mi se i neda nabrajati ali pogotovo jer se praviš blesav ali evo;


Half-Life 2, BioShock, Portal 2, Crysis I i II, Far Cry 3, sva tri STALKER-a, oba Metra, Rage, Brothers in Arms: Hell's Highway, FEAR... valjda sam neka i zaboravio. Sve punokrvni SP naslovi za koje je
Gunslinger smiješan naslov. Ako vam ovo nije dovoljno onda za vas stvarno nema spasa.

Znači 10 naslova koji imalo valjaju u 10 godina. Stvarno žanr cvijeta ko nikad.

dugi
30-12-2013, 11:58
OK, aj mi nabroji od deset godina ranije podjednak ili veći broj SP FPS-ova kada je valjda žanr cvjetao. I nabrajao sam ih više od deset.

Sonic_Moronic
30-12-2013, 12:01
FPS sigurno ne cvijeta već dugo vremena, jedino je bilo zanimljivih hibrida s drugim žanrovima poput Metro 2033 i Stalkera, iako je meni Stalker smeće. Želim vjerovati da Id neće sjebati Doom 4 jer za taj serijal još ima nade, pogotovo da izdaju source code i započnu mapmaking community, ali sumnjam daje je moguće. Tko će spasiti FPS?


OK, aj mi nabroji od deset godina ranije podjednak ili veći broj SP FPS-ova kada je valjda žanr cvjetao. I nabrajao sam ih više od deset.

Od 1993 do 2003?

Doom 1 & 2, Heretic, Hexen, Duke Nukem 3D, Shadow Warrior, Dark Forces 1 & 2, Blood, Strife, Rise of the Triad, Powerslave, Quake 1 & 2, Half-Life, Unreal, RTCW, Clive Barker's Undying, Serious Sam...

Ti padaju na pamet od uglavnom poznatijih, ali sigurno se da naći još.

StormCr0w
30-12-2013, 12:03
Stalker je svima smeće lol. Nije ni Metro daleko.
Ja hoću WW1 Red Orchestru. Moram ovaj Verdun isprobat.

dugi
30-12-2013, 12:04
FPS ne cvejta a predvodnik je industrije po zaradi. Nikada u povijesti nisu igre donosile toliku dobiti kao što donose u zadnjih pet godina i to upravo u FPS žanru.

StormCr0w
30-12-2013, 12:05
I đastin biber je predvodnik industrije po zaradi. No, to ne garantira kvalitetu.

dugi
30-12-2013, 12:07
Kvaliteta je relativan i subjektivan pojam, zarada nije. Ono što ti slušaš/igraš drugima je vjerojatno smeće.

Sonic_Moronic
30-12-2013, 12:11
Evo ti zadnjeg argumenta očajnika koji nema više što reći "rofl kvaliteta je subjektivna, FPS-ovi zarađuju hrpu love".
Pokrij se ušima.

dugi
30-12-2013, 12:13
Što je onda ovaj tvoj "argument" osim debilnog vrijeđanja?

Hexfire
30-12-2013, 12:24
FPS ne cvejta a predvodnik je industrije po zaradi. Nikada u povijesti nisu igre donosile toliku dobiti kao što donose u zadnjih pet godina i to upravo u FPS žanru.

A to je sigurno zbog singleplayer dijela igre 8)

Sonic_Moronic
30-12-2013, 12:34
Argument je da u zadnjih desetak godina nije bilo nečeg zaista zanimljivog i revolucionarnog u žanru, djelomice zbog forsiranja loših mehanika koje nikako da umru i casualcima su dragi jer se ne moraju truditi, djelomice zbog forsiranja priča i poruka umjesto fokusa na čistokrvni FPS. Kao što je već rečeno dosta puta, Half-Life 2 je valjda još uvijek vrh modernog FPS-a i zadnji put da su svi kolektivno stali i rekli "ujebote, ovo je nešto veliko". Zadnja igra za koju sam bio uzbuđen je novi Wolfenstein i pogled na gameplay video mi je bio dovoljan da vidim u što se to pretvorilo.

I da, Hexfire ima pravo, radi se tu o popularnosti multiplayera, sa SP kampanjama naknadno ubačenim da ljudima potraju nekoliko sati jer eto, moraš imati neku kampanju.

Maloki
30-12-2013, 12:38
FPS-ovi su ionako najdosadniji žanr igara, ne kužim čemu rasprava.

Ako ćemo o zbilja "revolucionarnim" modernim FPS-ovima onda je to Halo serijal.
Možemo tvrdit da je smeće koliko želimo ali činjenica je da je postavila standard za sve nove FPS-ove.

dugi
30-12-2013, 12:40
Argument je da u zadnjih desetak godina nije bilo nečeg zaista zanimljivog i revolucionarnog u žanru, djelomice zbog forsiranja loših mehanika koje nikako da umru i casualcima su dragi jer se ne moraju truditi, djelomice zbog forsiranja priča i poruka umjesto fokusa na čistokrvni FPS. Kao što je već rečeno dosta puta, Half-Life 2 je valjda još uvijek vrh modernog FPS-a i zadnji put da su svi kolektivno stali i rekli "ujebote, ovo je nešto veliko". Zadnja igra za koju sam bio uzbuđen je novi Wolfenstein i pogled na gameplay video mi je bio dovoljan da vidim u što se to pretvorilo.

I da, Hexfire ima pravo, radi se tu o popularnosti multiplayera, sa SP kampanjama naknadno ubačenim da ljudima potraju nekoliko sati jer eto, moraš imati neku kampanju.

Kad nemaš ukusa.

StormCr0w
30-12-2013, 12:40
gg

dugi
30-12-2013, 12:41
crnci padaju

Falus
30-12-2013, 12:44
FPS-ovi su ionako najdosadniji žanr igara, ne kužim čemu rasprava.

Ako ćemo o zbilja "revolucionarnim" modernim FPS-ovima onda je to Halo serijal.
Možemo tvrdit da je smeće koliko želimo ali činjenica je da je postavila standard za sve nove FPS-ove.

I second this.

Sonic_Moronic
30-12-2013, 12:44
FPS-ovi su ionako najdosadniji žanr igara.
Mislim da nisi nikad igrao većinu RTS-ova.
Meni je FPS baš najzabavniji žanr, od svih vrsta igara najlakše se ufuram u njih.

dugi
30-12-2013, 12:59
Mislim da nije igrao RPG naslove jer bi vjerojatno umro od dosade.

crnisokol
30-12-2013, 13:10
Baš mi se i neda nabrajati ali pogotovo jer se praviš blesav ali evo;


Half-Life 2, BioShock, Portal 2, Crysis I i II, Far Cry 3, sva tri STALKER-a, oba Metra, Rage, Brothers in Arms: Hell's Highway, FEAR... valjda sam neka i zaboravio. Sve punokrvni SP naslovi za koje je
Gunslinger smiješan naslov. Ako vam ovo nije dovoljno onda za vas stvarno nema spasa.

Half-Life 2 i prvi FEAR su zadnje FPS igre koje mogu biti obilježje ''žanra u procvatu'' (možda Crysis još), a sve tri su izašle pred već podosta godina...Portal mi ide u nekakve puzzle naslove (je da je iz prvog lica al nije to shooter), Bioshock je monoton (makar mu namjeravam dati još jednu šansu), STALKER-i su dobri no imaju previše tehničkih problema, Metro isto dobar no nije neki vrh, Brothers In Arms se svodi na flankanje protivnika dok samo napucavanje nije bogznašto...Far Cry prvi je bio super al isto dosta star, trojku nisam još igrao kao ni Rage...

dođe tu i tamo dobar naslov no to se nikako ne bi moglo nazvati procvatom...

i što se tiče zarade, zarađuju na godišnjim reciklažama baziranim na multiplayeru...

inače ovaj Resistance za plejku mi djeluje odlično, pogotovo 2 i 3, nadam se da će bit na razini mojih očekivanja kad ih zaigram...mada opet gamepad i shooteri :(

W3DR4N
30-12-2013, 13:12
FPS-ovi su ionako najdosadniji žanr igara, ne kužim čemu rasprava.

Ako ćemo o zbilja "revolucionarnim" modernim FPS-ovima onda je to Halo serijal.
Možemo tvrdit da je smeće koliko želimo ali činjenica je da je postavila standard za sve nove FPS-ove.

Prvi Halo je bio revolucija žanra koji je postavio temelje za pretprošlu generaciju. Modern Warfare je bio temelj za FPS žanr prošle generacije.
Treba pričekati što će definirati FPS ove generacije, no sve se nade polažu u Destiny.

Osobno, zadnji baš jeben FPS koji sam igrao je bio The Chronicles of Riddick prije 10 godina. Prije njega NOLF 2.

dugi
30-12-2013, 13:13
Sve je to daleko ispred gunslingera.

hansi
30-12-2013, 13:17
cod 4 najbolji fps ikad

StormCr0w
30-12-2013, 13:36
+1

dugi
30-12-2013, 13:37
gg

Izgubljeni
30-12-2013, 13:44
Neznam koliko FPS kojeg moraš igrat kontrolerom može bit revolucionaran. ( Mislim na Destiny )

Zadnji sam igrao Black i bilo je prilično nezgodno.

dugi
30-12-2013, 13:52
Ako ne znaš možda bi trebao sazanat? Nije sramota ne znati nego ne htjeti učiti :wink: .

Sonic_Moronic
30-12-2013, 13:57
Chronicles of Riddick, nisam nikad to igrao, trebo bi probat. I pogledat film.

dugi
30-12-2013, 14:04
To je dobro znati.

Windwalker
30-12-2013, 14:36
Riddick je naporan. I lik i igra.

Nekad davno igra mi je bila ok. Kad sam probao igrati drugi put nedavno, bila mi je predosadna.

Puno je bolji The Darkness, od istih ljudi.

baldrick_
30-12-2013, 14:42
portal 2 nije fps

Falus
30-12-2013, 15:05
Prešao Dishonored drugi put na high chaos. Dosta lakše i brže i općenito moar satisfying. Awsm igra.

IgGy
30-12-2013, 16:22
The Incredible Adventures of Van Helsing.

Fenomenalan akcijski RPG. I bugovit.

Windwalker
30-12-2013, 17:33
I ne radi mi, osim na lowest trzavo.
Ništa, čeka drugi komp, kao i Witcher 2 (kad budem u penziji).

Deadwalker
30-12-2013, 17:43
Ne kužim taj hejt prema Gunslingeru. Od kvazilijun smeća unutrag x godina, barem ima šarm i zabavan arcade mod. Iako ni kampanja nije loša, unatoč skriptama za bosanski izvoz. Dueli su isto ok.
Jasno je da normalnih pucačina više nema. Nakon Stalkera taj žanr je umro.
Od konzolaških wanna be FPS-ova još mi je Killzone bio ok.

Falus
30-12-2013, 17:54
S moje strane nema hejta i da, ima šarma i humora "He always takes a shot before he... Takes a shot", ali isto tako po nekom mom mjerilu ne ulazi u kategoriju igara koju bih preporučio svakome.

W3DR4N
30-12-2013, 18:56
Nakon Stalkera taj žanr je umro.

Točno. Stalker je svojom smećosti ubio žanr.

Deadwalker
30-12-2013, 19:02
I sada se rasprava može normalno nastaviti dalje.

W3DR4N
30-12-2013, 19:06
Tek kad se složiš.

Deadwalker
30-12-2013, 19:10
Kud žuriš, daj priliku drugima da se uključe.

Sonic_Moronic
30-12-2013, 19:16
Ja se slažem da je Stalker smeće, ali ne znam zašto je ubio žanr.

dugi
30-12-2013, 19:21
Ne kužim taj hejt prema Gunslingeru. Od kvazilijun smeća unutrag x godina, barem ima šarm i zabavan arcade mod. Iako ni kampanja nije loša, unatoč skriptama za bosanski izvoz. Dueli su isto ok.
Jasno je da normalnih pucačina više nema. Nakon Stalkera taj žanr je umro.
Od konzolaških wanna be FPS-ova još mi je Killzone bio ok.

Nema nikakvog hejta nego jednostavno mi nije jasno što neki vide u njemu svrstavajući ga među najbolje igre godine. Ako je tako onda je ova godina stvarno jadna. Slažem se za stalkera. Zadnji veliki FPS, možda čak prvi i zadnji. Stalker je jedan ostalo su tek igre. Tko to ne kuži nema ukusa.

StormCr0w
30-12-2013, 19:25
Ja se slažem da je Stalker smeće, ali ne znam zašto je ubio žanr.

Zanemario najbitniji FPS element, fokusirao se na "novine" tipa hranjenje (s tim da lik ogladni jednom tjekom cijele igre).

Vedro
30-12-2013, 19:37
Kakav je Borderlands? ko je igrao?

StormCr0w
30-12-2013, 19:38
Loš.

Vedro
30-12-2013, 19:39
Daj malo ozbiljnije, detaljnije. Necemo ko Vedran biti, ne?