Log in

Pogledaj cijelu verziju : Starcraft 2



Stranica : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13

Luka123
31-08-2010, 21:38
osim ako naletis na nekog normalnog teranna(dropships),zerga(nydus ili te overmacroa) ili protosa sa malo mozga...

u svakom slucaju dovoljno je da znaju raditi expansione i gotov si jer ako mislis bit na 1base buildu gl...

unknown
31-08-2010, 21:47
ma ako se na više baza uspiješ razviti, pobjeda je tvoja

FaTaL_mRkvA
31-08-2010, 22:20
Ma fala al nema teorije da igram terrane, zasad toss a kasnije možda i zerg...

Mirogamemasta
31-08-2010, 22:23
9BByl26nKY0&feature=player_embedded
Dobar razlog da se smanji damage Battlecruiserima.
Inace marinci su krivo postavljeni,(I nisu upgrejdani) al ajde...

FaTaL_mRkvA
31-08-2010, 22:38
Sa shieldom i stimpackom bi bilo drukčije.

Mirogamemasta
31-08-2010, 23:16
Mislim da bi Cruseri opet dobili. Sa gubitcima ovaj put offc.

SkunK
01-09-2010, 00:36
Evo danas sam malo igro s terranima i prejaki su jednostavno.
Zbuksaš se, štancaš marince i maraudere i chillaš.
Uopće netreba puno misliti i planirati, 3 barake i gg.

Ti se buksaj, ja ću to skautati. Ići ću 14 Nexus sa 2 Forgea s timingom da mi +1 +1 bude gotov kada prvi Colossus izađe. Ti ćeš napasti kad tad, moj Warpgate je već gotov (njih desetak zbog rane expe). Proba čila na Xel'Naga toweru. Spušit ćeš timing. Zatim ću ja napraviti jedno 150 fooda speedzeala, stalkera, sentrya i colossusa. Oni će ti pojesti bazu. gg.


Poanta priče je: ako namjeravaš igrati pasivno - pobjediti ćeš samo vs igrača koji neznaju kako to kontrirati. A odgovor je: besplatna expa = više unita = macro win.

TeraBajt
01-09-2010, 01:57
i oces li ga pretuc u RL? Pliz pliz pliz?

Rang€r
01-09-2010, 01:59
ne, puknut će mu virtualni šamar.

SkunK
01-09-2010, 04:24
i oces li ga pretuc u RL? Pliz pliz pliz?

Kad ćeš više dobit taj ban :) Perm ban.

FaTaL_mRkvA
01-09-2010, 06:49
Znači nebi mogo igrat terrane ni da mi netko plaća.

IGoR_2803
01-09-2010, 08:49
jučer opet probao sa protossom vs insane ai terrana... i ne mogu ga jednostavno potući... priznajem da sam njub ali jednostavno nemam vremena isprobavat 10 gejmova za redom u jednom danu, kad i ovako uspijem odigrati max pola sata dnevno... uglavnom, prvi puta sam blokirao choke point sa gatewayom i imao sam dva sentrya da ga do kraja zatvorim kad dođu... imao sam 3,4 stalkera, 2 sentrya i 3 ili 4 zealota... ili sam tolko loš u micranju ili ne znam kaj ali frajer mi dođe sa 5,6 maraudera i 7,8 marinaca u prvom valu i razvali me...

drugi pokušaj je bio lame jer sam odmah poslije natural expansiona napravio jedno 7,8 photon cannona i dok je došao sam imao 2 stalkera i sentrya... odbio sam mu taj prvi napad i onda sam krenuo na collosuse i usput napravio dva immortala, ali kurac - u drugom valu je frajer došao sa 10+maraudera i valjda 15ak marinaca... i stood no chance... :(

FaTaL_mRkvA
01-09-2010, 10:33
Ma ja mislim da komp na insane dobije nekakve dodatne bonuse npr da mu se brže rade uniti ili tako nešto, jer pogledam build order i sasvim je normalan a on ima tolko puno unita, nemoguće.
Vjerojatno moraš bit dobar u micranju da ga dobiješ...

Al možda bolje da pričekamo ReiKa prije nego se odemo tužit blizzardu da su terrani prejaki.

IGoR_2803
01-09-2010, 11:02
Ma ja mislim da komp na insane dobije nekakve dodatne bonuse npr da mu se brže rade uniti ili tako nešto, jer pogledam build order i sasvim je normalan a on ima tolko puno unita, nemoguće.
Vjerojatno moraš bit dobar u micranju da ga dobiješ...

Al možda bolje da pričekamo ReiKa prije nego se odemo tužit blizzardu da su terrani prejaki.

s terranom ga dobijem bez problema jer radim isto što i on s time da komp ne blokira choke pointove... sa zergom sam ga uspio dobiti sa ling rushom ali to je tak, bzvz... sa protossom nema boga, moram radikalno promijeniti stil igranja ili boostati micro skill...

Rang€r
01-09-2010, 14:31
to je kao nešto novo da je na sve večoj težini AI sve veči cheater :/

Systematic Reverse
01-09-2010, 16:34
da qq

SkunK
01-09-2010, 17:01
Ma ja mislim da komp na insane dobije nekakve dodatne bonuse npr da mu se brže rade uniti ili tako nešto, jer pogledam build order i sasvim je normalan a on ima tolko puno unita, nemoguće.
Vjerojatno moraš bit dobar u micranju da ga dobiješ...

Al možda bolje da pričekamo ReiKa prije nego se odemo tužit blizzardu da su terrani prejaki.

Ne dobiva. To ti je potvrdio i Dustin Browder ali i par njihovih programera koji su na bonus DVD-u koji dolazi uz StarCraft 2 Collectors Edition.

Ono što je insane zapravo je - puno bolji AI.

Build order nema veze sa "uspjehom" kao takvim. Što ako je build order isti, a on je na mediumu npr. sa 400 minerala išao graditi Cybernetics koji je 150? Ovaj na Insane vjerovatno pogodi odmah u 150 pa ima brže veću vojsku itd.

Sickmanno1
01-09-2010, 17:31
Nije istina. Gledao sam replay od insane compa i skuplja 7 minerala odjednom :roll:

Unkn0wN
01-09-2010, 17:45
Nije istina. Gledao sam replay od insane compa i skuplja 7 minerala odjednom :roll:
Istina

Systematic Reverse
01-09-2010, 17:47
reiko owned? ;o

SkunK
01-09-2010, 17:53
Da nisu to možda bili žuti minerali? :O

@Streetnešto

I da je, pwnali bi Blizzardovce (pwnali, o bože... :() jer su tako rekli.

Unkn0wN
01-09-2010, 18:21
Odigraj pa pogledaj replay, obicne, plave minerale skupljaju po 7
EDIT: i da, APM od insanea je 1300 u jednom trenutku :twisted:

IGoR_2803
01-09-2010, 19:53
i? još uvijek čekam odgovor? netko od vas koji ste malo bolji igrači... reiko, sick i ostali? jeste probali toss vs insane terran? ili igrate samo mp... ako ima neko da je dobio insane terrana sa protossom, molio bih replay... :)

Aral
01-09-2010, 19:59
i? još uvijek čekam odgovor? netko od vas koji ste malo bolji igrači... reiko, sickSi ostali? jeste probali toss vs insane terran? ili igrate samo mp... ako ima neko da je dobio insane terrana sa protossom, molio bih replay... :)
lol :rotfl:

IGoR_2803
01-09-2010, 22:13
lol :rotfl:

samo se ti zabavljaj, ja sam mislio da su tu neki dobri starkraftaši, a sad od jednom muk... :P

FaTaL_mRkvA
01-09-2010, 22:36
Nekužim kak bi se poslije patcha protossi trebali braniti od 6 poola?
Dobro odigran 6 pool bit će nemoguće odbiti pošto je vrijeme gradnje zealota povećano. :?

Sickmanno1
01-09-2010, 22:41
i? još uvijek čekam odgovor? netko od vas koji ste malo bolji igrači... reiko, sickSi ostali? jeste probali toss vs insane terran? ili igrate samo mp... ako ima neko da je dobio insane terrana sa protossom, molio bih replay... :)
lol :rotfl:

:D

Ja sam insejna rjesio sa protosom tak da sam se zbunkao dobro sa photonima + koristio sam imortale i colosuse...

SkunK
02-09-2010, 00:46
i? još uvijek čekam odgovor? netko od vas koji ste malo bolji igrači... reiko, sick i ostali? jeste probali toss vs insane terran? ili igrate samo mp... ako ima neko da je dobio insane terrana sa protossom, molio bih replay... :)

Jesam. Dobio sam. Najviše 1v5. Trebam uskoro 1v7 na brutali (to cu vec ovo jutro) da dobijem onaj šugavi achivement.

Šta muk? Pa da ti idem pisati neku univerzalnu strategiju koja usput budi rečeno zahtjeva da znaš još 500 drugih stvari... bilo bi glupo zar ne? Ajde ovako onda:

Kreiraj game na LT. Odi 14 Nexus, 15 Pylon, 16 Forge (ali dole na naturalu i da ti forge počme raditi zid). Postavi 2 Cannona i maynardiraj probe u novu expu. Zadrži prvi val neprijatelja, digni 2 forgea i pumpaj naizmjenično weapon i armor. Digni 3-4 phoenixa, a sve ostalo sami Colossusi sa rangeom. Samo stisni CTRL+1 i onda tipku A i kreni na njih. GG.

IGoR_2803
02-09-2010, 09:07
i? još uvijek čekam odgovor? netko od vas koji ste malo bolji igrači... reiko, sick i ostali? jeste probali toss vs insane terran? ili igrate samo mp... ako ima neko da je dobio insane terrana sa protossom, molio bih replay... :)

Jesam. Dobio sam. Najviše 1v5. Trebam uskoro 1v7 na brutali (to cu vec ovo jutro) da dobijem onaj šugavi achivement.

Šta muk? Pa da ti idem pisati neku univerzalnu strategiju koja usput budi rečeno zahtjeva da znaš još 500 drugih stvari... bilo bi glupo zar ne? Ajde ovako onda:

Kreiraj game na LT. Odi 14 Nexus, 15 Pylon, 16 Forge (ali dole na naturalu i da ti forge počme raditi zid). Postavi 2 Cannona i maynardiraj probe u novu expu. Zadrži prvi val neprijatelja, digni 2 forgea i pumpaj naizmjenično weapon i armor. Digni 3-4 phoenixa, a sve ostalo sami Colossusi sa rangeom. Samo stisni CTRL+1 i onda tipku A i kreni na njih. GG.

hehe, ma zafrkavam se... uglavnom, probat ću... hvala na savjetu... fakat me nervira ai...

@sick: probao sam i ja jednom sa photonima ali sam ih krivo postavio pa su me svejedno satrali... :)

Sickmanno1
02-09-2010, 13:01
Point je da izdrzis prvi napad (6 photon cannona, par zelota i sentrye ce to napraviti bez velikih gubitaka). Jerbo ako si dobro radio za drugi vec budes imao colosuse. Onda iskoristis Sentrye i blockas ih dok colosusi peru. Kad izdrzis drugi napad kreni se ekspandat i napravi hrpu cannona pokraj ekspa i proporcijonalno radi flotu...

IGoR_2803
02-09-2010, 13:25
Point je da izdrzis prvi napad (6 photon cannona, par zelota i sentrye ce to napraviti bez velikih gubitaka). Jerbo ako si dobro radio za drugi vec budes imao colosuse. Onda iskoristis Sentrye i blockas ih dok colosusi peru. Kad izdrzis drugi napad kreni se ekspandat i napravi hrpu cannona pokraj ekspa i proporcijonalno radi flotu...

da, to mi je i glavna mana, uspio sam 2,3 puta odbiti njihov prvi napad s dobro blokiranim choke pointovima... najebao sam pylon, forge, iza njih dva cannona, iza par stalkera i ostatak zatvorio sa sentryem... ali onda sam dalje prespor za collossuse tako da kad drugi put dođu nemam šanse... :)

SkunK
02-09-2010, 13:38
Ona mala pizdekana od Sentrya ti uopće ne treba. Sentry je čisto unit da bi se progameri mogli izdrkavati pred drugima kakv skill mi nikad nećemo imati. Sentry, ako ćeš ga korisiti u MP je za blokiranje napada na choke pretežno 2v2, 1v1 nekad bude koristan za blokiranje protoka neprijateljskih jedinica prema chokeu ili za degradaciju formacije neprijateljevih jedinica no AI je i već tako jadan zbunjen pa odi all-in što je prije moguće u neke jače (po firepoweru) jedinice. Važno je da izdržiš prva dva napada dok ti macro od ekspanzije ne kick-ina.

WAR-ELEMENT
02-09-2010, 14:40
Pokušajte sa zergom dobiti protosa na insane,ja od 10 partija 3 dobio.

SkunK
02-09-2010, 14:55
Gledaj, Insane AI scouta i prvu zgradu koju ti vidi i koja je malo veći tech će zapamtiti i ići "kontru" na jedinice koje proizlaze iz te zgrade. Dakle, pokaži mu Roach Warren (napravi ga ful ispred baze da ga vidi sa scout probom) i on će ići Immortale neovisno o tvojem switchu. A tvoj switch će biti *wink, wink* - Mutalisci.

IGoR_2803
02-09-2010, 15:02
Gledaj, Insane AI scouta i prvu zgradu koju ti vidi i koja je malo veći tech će zapamtiti i ići "kontru" na jedinice koje proizlaze iz te zgrade. Dakle, pokaži mu Roach Warren (napravi ga ful ispred baze da ga vidi sa scout probom) i on će ići Immortale neovisno o tvojem switchu. A tvoj switch će biti *wink, wink* - Mutalisci.

a zakaj onda terran uvijek ide na MM ili MMM? vrag ga odnio :D

SkunK
02-09-2010, 15:30
Zato jer je MM/MMM trenutno univerzalna strata koja doslovno radi protiv svega, ako pogledaš ima healing, može pucati i po zraku i po zemlji, tu je i stimpack podrška skupa sa slowom, a vojska kao takva je dosta konfigurabilna terentu i može se relativno dobro štancati iz jedne baze, a sa ekspanzijom još i bolje. Medivaci su repairable i mogu još dodatno podići mobilnost vojske tako što MM kugle mogu podići i nositi gdje ih je volja u slučaju bjega ili tranzicije na cliffove itd.

FaTaL_mRkvA
02-09-2010, 19:50
Reiko kak to da imaš tak malo odigranih gejmova?

SkunK
02-09-2010, 20:23
Nemam toliko, ovaj sc2 sig ne radi dobro (ne updejta).

FaTaL_mRkvA
02-09-2010, 20:40
Al na profilu ti isto piše :(

SkunK
02-09-2010, 23:36
Viditi cu koliko imam ingame, fora je u tome što custom games ne idu u status, a inače među ekipom tu se pale gejmovi po dvadesetak dnevno.

Malo smo svi ohladili od laddera jer je broken, totalno... pa u dva dana sam ušao u top 3 Diamond iako nominalno ima puno jačih igrača od mene...dakle formula je = mass gaming = visoko mjesto na ljestvici. Broken.

IGoR_2803
03-09-2010, 08:31
igrao jučer navečer dva gejma protiv ai... oba gejma s protossom protiv terrana... prvi je bio na insane, odbio sam im prvi napad i s time da sam ih razvalio, imao sam dva cannona iza pylona na choke pointu, i 6 stalkera... čim su se povukli s ona 2,3 maraudera koja su im ostala krenuo sam na collosuse, uspio napraviti 2, treći i četvrti su taman bili na pola (jedan chrono boostan) i evo njih opet... majke mi ako nije bilo 15ak maraudera i isto tolko marinaca... popušio sam ko žuti...

drugi gejm sam iz revolta stavio na very hard i razjebao terranu mamu... :)

Unkn0wN
03-09-2010, 08:56
Viditi cu koliko imam ingame, fora je u tome što custom games ne idu u status, a inače među ekipom tu se pale gejmovi po dvadesetak dnevno.

Malo smo svi ohladili od laddera jer je broken, totalno... pa u dva dana sam ušao u top 3 Diamond iako nominalno ima puno jačih igrača od mene...dakle formula je = mass gaming = visoko mjesto na ljestvici. Broken.

Hmm, mislim da je njima bitniji win ratio. Jucer sam igrao protiv igraca iz gold lige koji je imao 5 pobjeda i 1 poraz. Ja diamond sa 140 odigranih (1v1) gameova, a on gold sa 6 gameova. Jos je najbolje sto je pisalo teams even i ja dobio 20 bodova za pobjedu, wtf?! :(

Dr. Kam
05-09-2010, 13:22
br0ken :P

Unkn0wN
07-09-2010, 18:05
Naišao na tekst u PCPlay vijestima

Povodom otvaranja Hrvatskog 1on1 laddera u Starcraft II: Wings of LibertySnapravili smo i jedan mali kup dobrodošlice.

Jel mi moze tko pojaniti sta je to Hrvatski 1on1 ladder. Šta će se na battle.netu moci igrati protiv samo hrvatskih igraca(jel to sa patchem dolazi) :o ?

Aral
07-09-2010, 18:06
Kako dobar detalj, avatar od Vikinga se mijenja kad se transformirate u assault mode i obrnuto. Kad poleti onda mu se spusti vizir na kacigi i oko glave mu se privuće neki interface, bolesno.

Još nisam prešao igru, španam laganini ^^

FaTaL_mRkvA
07-09-2010, 22:12
Ma neda mi se igrat kampanja dosadna mi je nekak :(

Ajd me potaknite :toilet:

Kak ste vi uspjeli preć?

Mirogamemasta
08-09-2010, 12:49
:rotfl: Jednostavno mi je zanimljiva pa sam je uspio preci. I to tek jucer, posto mi je frend citavo vrijeme dolazio i trazio da igramo mp 2vs2,(Lik je vise bio kod mene doma nego bilo gdje drugdje) a ja sam ionako kratak sa vremenom, tako da mi je eto... trebalo par mjeseci da predem iako sam kupio igru isti dan kad je izasla.

Enivej... Ovo nemojte citati ukoliko niste presli igru!
Raynor je mrtav!
Da objasnim... Par danan nakon sto sam kupio SC2 procitao sam na netu da je Raynor mrtav. Odmah sam pomislio kako se netko zeza i odlucio sam to zaboraviti da sam uopce procitao.
Mjesec dana poslje buraz zavrsi SC2 kampaniju i kaze mi kako je Raynor mrtav. Ja se sjetim ovoga sto sam procitao na netu i pomislio sam da je onda to istina. Poludio sam. :-x Cak sam razmisljao da mu zabranim pristum kompu na par dana , ali sam se ohladio dok sam dosao s posla.
Nakon 2 mjeseca frend odluci pogledati zadnji filmic da vidi sta se desava. Ja sam izasao iz sobe, da ne vidim jos koji spoiler. Poslje me frend pita jel znas sta se desi na kraju? Ja mu odgovorim da znam ono sto mi je buraz spojlao, tj da Raynor umire. I kaze mi onda kako to nije istina. (Eto to mi je bila dodatna motivacija, pa sam odlucio uzeti jedan dan i preci jos tih 6 misija koje su mi ostale do kraja...)

Aral
08-09-2010, 13:06
Najbolja kampanja u nekom rts-u. Čak ni sam gameplay nije bitan a briljira, one scene izemđu misija, grafika, zvuk, atmosfera...imao sam sam osječaj da sam na Hyperionu. Svaka im dala.

FaTaL_mRkvA
08-09-2010, 21:53
Ne ma mislim predobra je kampanja, ali je dosadna u usporedbi s MP-om (barem meni) pa radije njega igram :?

Tracer
09-09-2010, 11:11
inače, ima li kakvog govora o povećanju pop cap-a? Vidim na youtube-u da u nekim slučajevima pop cap je 300?

IGoR_2803
09-09-2010, 14:38
naručio sam danas igru s jednog UK online shopa... igra mi stiže za 4,5 dana, a platio sam je (sa poštarinom) 330 kn... ušparao sam 120 kn... :)

Systematic Reverse
09-09-2010, 14:54
za 350kn je mvljave daje..

kako se vec dude zove ;d

IGoR_2803
09-09-2010, 15:02
za 350kn je mvljave daje..

kako se vec dude zove ;d

a čuj... opet mi je 20 kn jeftinije... :)

Bartuc
09-09-2010, 15:09
Mogao bi si ja na taj način uzeti Diablo 3 kad izađe. To je sve 100% sigurno preko tih web shopova iz inozemstva!?

IGoR_2803
09-09-2010, 16:04
ne znam, ovo je prvi puta da naručujem igru, ali uvjeren sam da je sigurno... kupujem preko neta već 3,4 godine sigurno i to razne stvari... od naočala, satova, rezervirao sam hostele i hotele po europi, kupovao avionske karte itd... nikad nisam imao apsolutno nikakvih problema...

Bartuc
09-09-2010, 16:17
Javi kad ti stigne. Zanima me jel će bit original bundle i sve :D

IGoR_2803
09-09-2010, 19:00
Javi kad ti stigne. Zanima me jel će bit original bundle i sve :D

javim, tamo negdje početkom ili sredinom sljedećeg tjedna nadam se... pošto je sad vikend... :)

WAR-ELEMENT
10-09-2010, 10:48
Nazovem radnju da pitam za starcraft 2, koliko košta kazu da prodavaju samu aktivaciju bez cd-a,kutije i sl. koja je nesto jeftinija.Posto sam zaboravio pitat pa da opet nezovem,da li to dode u obliku kartice ili ti oni pošalju na emailu key,ima li neko iskustva sa time.

FaTaL_mRkvA
10-09-2010, 11:06
Neznam, al ne kužim zašto ti je to bitno ?

IGoR_2803
10-09-2010, 11:30
Neznam, al ne kužim zašto ti je to bitno ?

možda se boji da ga ne zajebu ako im unaprijed uplati novac...

Systematic Reverse
10-09-2010, 11:34
kao i ti recimo?


:D

IGoR_2803
10-09-2010, 12:30
kao i ti recimo?


:D

not me... da se bojim toga, otišao bi u algoritam i uzeo ga za 450 kn... :P

WAR-ELEMENT
10-09-2010, 12:50
Ma nazvat ču sutra ponovo i pitat na koji se način dobije key,ako bude sve ok,uzet ču,nego pitam čisto informativno,pošto je dobrih 100 kuna razlike,ako mi se nesvidi skupit jos love i kupit.

FaTaL_mRkvA
11-09-2010, 23:58
Pitanje u vezi kampanje.
Zaglavio sam na misiji Supernova. Jednostavno nemam dovoljno vojske i minerala prije nego mi vatra dode do druge baze (ono kad uništim bazu protossa i preselim svoju tamo) da se probijem do artifacta. Probao sam raditi svakakve unite, air ground i sve, čak sam se probao nekak prošuljati ali jednostavno neide. Jel zna netko neku taktiku za to? thx.
Inače igram na hard al ovo ni na normal nemogu preći.

KI KI
12-09-2010, 08:36
zaboravio sam koja je to misija... ali ja sam sve bez problema uspio rijesiti do kraja.
ah sjetio sam se misije xD
ugl da
ThoR powah i to je to... uz svakog Thora jedan SCV da popravlja i pomices se asap i to je to... glavnu bazu selis cim nestane resursa i napravi jos jednu sporednu i tako idi. stim da prvu protosovu bazu koja je iza tebe ja nisam ni napadao nego ju je vatra rijesila.

FaTaL_mRkvA
12-09-2010, 10:33
Evo probo sam to kaj si reko, napravio masu thorova i scv-a da ih repairaju, krenem u napad i crasha mi se sc2 :pray: :pray:

Ali i prošlu misiju sam prošao na mass thorova tako da će 100% upalit i za ovu, samo da se prestane crashat :(

KI KI
12-09-2010, 15:43
haha fail :DD ja sam imao 8 thora xD i 16 SCV-a xD
onak 4 thora full poboljsana gornjim lineom, i jedna baza izanjih sa 8 SCV-a za popravljanje
a ostala 4 donjim lineom sa glavnom bazom + 8 SCV-a sam za popravljanje
upalilo je totalno... xD

Lord Ragnarok
12-09-2010, 16:20
to ona misija di vatra ide s lijeva na desno i unistava sve na putu?

ak da onda to sam sa banshe rjesis. 10 komada i cloack. pocistis mapu za 3minute uz malo microa...

Bartuc
12-09-2010, 17:43
Ja sam kombinirao Banshee + Siege Tank. Siege tankovi su mi čuvali bazu, a dok je bilo vrijeme za kretanje, išao bi s njima po par metara i ukopavao ih u zemlju da čiste sve pred sobom. Banshee mi je bio više support/scout unit. Pre lagana misija.

Shaka
12-09-2010, 17:54
ovisi na kojoj tezini...na easy je uistinu prelagano

Lord Ragnarok
12-09-2010, 18:07
na hard....

Bartuc
12-09-2010, 19:38
ovisi na kojoj tezini...na easy je uistinu prelagano

Nisam probao easy, ali sudeći po tome koliko je normal lagan, easy je valjda za mentalno izazvanu djecu :D

Aral
12-09-2010, 19:44
Znači taman za mene, easy mi je taman za stavit mozak na pašu :)

Bartuc
12-09-2010, 20:07
Ja si stavim Easy u igrama poput Mass Effecta, tako da što lakše i što brže dođem do sljedećeg dijaloga te nastavim sa "filmom". Ali u ovakvim igrama nije loše imati malo izazova.

Sickmanno1
12-09-2010, 20:35
Ja si stavim Easy u igrama poput Mass Effecta, tako da što lakše i što brže dođem do sljedećeg dijaloga te nastavim sa "filmom". Ali u ovakvim igrama nije loše imati malo izazova.

Kak to da si onda Dragon Age igra na hard sa jednim likom lol

Aral
12-09-2010, 20:37
Ja si stavim Easy u igrama poput Mass Effecta, tako da što lakše i što brže dođem do sljedećeg dijaloga te nastavim sa "filmom". Ali u ovakvim igrama nije loše imati malo izazova.
Ma znam, al ja ME i ovo gledam kao isto, pošto mi jedan i drugi imaju odličnu priču. Prvo prođem na easy, onda normal, pa hard :)

Bartuc
12-09-2010, 20:41
Kak to da si onda Dragon Age igra na hard sa jednim likom lol

Ne na Hard, na Nightmare 8) :D

Došlo mi je. Igra nije "mainstream" te ima čist dobru ackiju i mogućnosti taktiziranja, tako da sam htio proći taj izazov. Mass Effect u drugu ruku nema niti dobru akciju niti dobre taktičke mogućnosti (ME1 :(), a i DAO se može sakriti pokraj ME-a što se tiče filmskog štiha i dijaloga.

Sickmanno1
12-09-2010, 20:44
Mi smo onda igrali drugaciju igru. Posto ME1 ima sasvim dobru akciju i potrebno hebacko takticiranje, barem na tezem nivou igranja ^^, kad je zaista potrebno da sa svakim likom vrsis komande, te da kombiniras biotice i soliderse...

:?

Aral
12-09-2010, 20:47
ME1 je takav, al ME2 owna u combatu, to mi je najbolji dio igre, poslije razgovora :)

Xero
12-09-2010, 20:50
Nije da je ME2 samo razgovori i borba :roll:

Aral
12-09-2010, 20:52
Da, ima i hodanja i trčanja :)

FaTaL_mRkvA
12-09-2010, 23:31
Ma da misija je prelagana s thor-is-hier-ovima, sam se fino prošećem i to je to :D

unknown
13-09-2010, 18:18
If StarCraft Was Even More Complicated

http://www.cracked.com/video_18218_if-s ... cated.html (http://www.cracked.com/video_18218_if-starcraft-was-even-more-complicated.html)

:rotfl: :rotfl: :rotfl:

MasaKrisT
13-09-2010, 18:43
Omg,prejako,svaka cast autorima:D

KI KI
13-09-2010, 18:55
uhm da starcraft ima tak izbornike ja mislim da bi popizdio na prvoj misiji :D

IGoR_2803
14-09-2010, 09:47
jebemu sve, ne mogu dočekat da mi konačno stigne igra... 9.rujna sam je naručio, 10. rujna je poslana... piše da se obično čeka 3-5 radnih dana, što bi značilo danas, sutra... nadam se... arghhhh! ima par ljudi s pcekspert foruma koji su od tamo naručivali i većinom stigne u tih 3-5 dana... :)

unknown
19-09-2010, 09:34
5 Insane True Facts About StarCraft: The Professional Sport

http://www.cracked.com/article_18763_5- ... sport.html (http://www.cracked.com/article_18763_5-insane-true-facts-about-starcraft-professional-sport.html)

:o

FaTaL_mRkvA
19-09-2010, 12:10
5 Insane True Facts About StarCraft: The Professional Sport

http://www.cracked.com/article_18763_5- ... sport.html (http://www.cracked.com/article_18763_5-insane-true-facts-about-starcraft-professional-sport.html)

:o
Nekužim.
Rage text nekog lika koji ima apm 2-3?

Aral
19-09-2010, 21:41
Kakvo savršenstvo od igre, upravo sam na jednom dijelu kampanje...

na Charu, kako je dobar onaj dio di biraš iduću misiju, Viking u pozadini dere, marinac na onom minigun turretu, koja fakin scena.

Jedva čekam sa Zergovima i Protossima, kak će tek tamo to izgledat :thumbs2:

I da, u utorak dolazi onaj balance change patch.

Duke of Earl
20-09-2010, 22:13
5 Insane True Facts About StarCraft: The Professional Sport

http://www.cracked.com/article_18763_5- ... sport.html (http://www.cracked.com/article_18763_5-insane-true-facts-about-starcraft-professional-sport.html)

:o
Kako je žena savršeno skinula sve bizarnosti Starcrafta "Pro gaminga" :pray:

Aral
21-09-2010, 08:05
Patch 1.1 Is Coming (http://eu.battle.net/sc2/en/blog/625832#blog)

Mirogamemasta
21-09-2010, 08:58
Moram pohvaliti odlicnu stabilnost servera. Downloadam stvari sa nekih 250 kb/s a igra ni da trzne. :pray:
Tu i tamo poneko pucanje veze i to je to.
Jos samo da matchmaking i ranking sutav poboljsaju. Sa no.1 Copper me prebaci na no.1 Silver ligu. Yea right... :?
Nadam se da ce patch izbalansirati Void Rayeve. :kill:

tigerija
21-09-2010, 11:49
Jel se da kome igrat 3v3 ?

Mirogamemasta
21-09-2010, 13:01
3v3 je cisti kaos igrao sam. Meni je bez veze. 2v2 se ljepo moze taktika napraviti, a 3v3 je rush na n-tu.
Kakav je tek onda 4v4? :shock:

tigerija
21-09-2010, 13:31
Ma bez rusha bi igrali... ja bi se zabavio, a ne rushao i žurio ka pobjedi... Glavno da se vojska tuče i da se igra razvuče.

Tako smo davno u igraoni igrali SC1. Treba bi ode naka melee mapa za anti rush.

Systematic Reverse
21-09-2010, 13:49
vi ste oni "20min no rush plz!" znaci.

:P

Mirogamemasta
21-09-2010, 14:22
Ma moze se i 3v3 razvuci ali mi je previse kaoticno. Trojca napadaju jednog, pa odi pomagati, a tek si 4 marinca napravio... Hrpetine jedinica, a taktika je dodi, pregazi, idemo dalje.
2v2 mi je nekako smirenije i lakse se da dogovoriti tko ce sta raditi i kada cemo napasti.
Prosjecni fajt 2v2 mi traje 15 minuta. :D

tigerija
21-09-2010, 16:12
Pa, 20 minuta bez napada ono xD. Tako je zabavnije.

FaTaL_mRkvA
21-09-2010, 23:51
A tek 4v4 protiv 4 zerga koji 6poolaju...

Aral
22-09-2010, 10:10
StarCraft 2 Version 1.1 Patch Notes

Patch je vani.


General
The Standard (US) and Standard for Lefties (US) hotkey configurations are now available in all regions.
A new game clock has been added. Players can now instantly see how long they've been in their current mission or match. This feature can be turned on or off in the Gameplay Options menu.
A new Quick Save option is now available for the single-player campaign. Players can now quickly save their mission progress by pressing Ctrl + Q.
A new System Panel has been added. Players can now view their local time and FPS while in game by mousing over the Menu (F10) button in the upper-left hand corner of the game screen. Laptop users can also view Wi-Fi signal strength and battery levels.
Sight granted by death reveal no longer lifts Fog of War. Units revealed in this manner are not targetable.
(Mac only) Moved StarCraft II data files and settings from the Documents folder into the Application Support folder.
Support for NVIDIA 3D Vision has been added. To experience StarCraft II: Wings of Liberty in 3D on your desktop or notebook, you will need 3D Vision. For more information, visit http://www.nvidia.com/Starcraft3D




Balance Changes

PROTOSS
Zealot
Build time increased from 33 to 38.
Warp Gate cooldown increased from 23 to 28.

TERRAN
Battlecruiser
Ground damage decreased from 10 to 8.
Bunker
Build time increased from 30 to 35.
Reaper
Build time increased from 40 to 45.
Siege Tank
Siege mode damage changed from 50 to 35 (+15 armored).
Upgrade damage changed from +5 to +3 (+2 armored).


ZERG
Ultralisk
Ram ability removed. Ultralisk will now use normal attack against buildings.
Damage decreased from 15 (+25 armored) to 15 (+20 armored).

Maps
Desert Oasis
Destructible Rocks have been added to make natural expansions easier to protect.
Center Xel'Naga Tower area has been narrowed.




StarCraft II Editor Improvements

Added new requirement types: Odd, Divide, Mod, Multiply.
Added a chance field to effect data.
Added support for the Slider dialog control type.
Added a trigger to deal damage from a unit.
Added a trigger event response to provide the amount a player or unit property changes.
Added a trigger event when an effect executes.
New Trigger Editor functions:
Save Data Conversation State Value (Action).
Load Data Conversation State Value (Action).
Players On Team (returns Player Group associated with teams in game lobby).
Unit Owner Changes (Event).
Old Unit Owner (returns player ID in response to Unit Owner Changes).
New Unit Owner (returns player ID in response to Unit Owner Changes).
XP, Level, and Bounty unit properties can now be modified by triggers.
Banks now save/restore XP, learned abilities, and items.
Message Window now includes a time stamp for each message.
An actor event is now dispatched when a missile cannot hit its target.
When loading documents with Battle.net-only dependencies, you will now be prompted to log in and download the dependency data, rather than failing to load.
Game variants now automatically use the default melee variants for new maps, without requiring manual generation. This will not take effect for maps created prior to this patch.
The Custom game variant is no longer automatically included when other non-default variants are defined.
Increased the maximum recharge vital rate for heal effects.



Bug Fixes

Battle.net
Chat windows no longer vanish when exiting a multiplayer map or campaign mission.
Fixed an issue where players would still receive toasts when their status was set to busy.


Custom Games
Default race in a game lobby is now properly set to Random.
Players can now configure the lobby for 1v5 matches.
The search functionality for map searches has been improved.
Lobby hosts will now receive a toast when an invited player declines an invitation.
Custom game lobbies will now remember the game mode chosen under a category.
Fixed an issue where changing the category to "Custom" would default the teams to 5v3.
Fixed an issue where custom maps could not be reported from the map preview screen.

Gameplay
General
If a unit loads into a transport, missiles targeting it will no longer target similar units in the area.
Structures damaged during construction will no longer count towards structures lost.
Fixed an issue where builders waiting for an area to clear could block units trying to leave the area.
Fixed an issue with inventory drop range checks.
Fixed an issue that, in certain cases, allowed a command to be issued that did not appear on the command card
Interface
Queue tooltips now display information about what is in progress.
Fixed an issue where the back button would not always return players to the score screen properly.
Terran
Marines trained at multiple Barracks will now prefer a Barracks with a Reactor over one with a Tech Lab or no attachment.
SCVs will now load into the closest Command Center if multiple are within range.
Zerg
Creep now recedes properly when an AI-controlled Hatchery, Lair, or Hive is destroyed.


StarCraft II Editor
The Player Leaves Game event now fires when a player leaves or they are defeated/victorious.
Loading screen progress bar option now works when using Melee loading screen type.
Test Document now works properly on maps with Battle.net-only dependencies.
Publishing a new file using Major revision will now properly set the document version to 1.0.
Publish dialog now properly remembers the Show Real Name setting from previous publish.
File preview panel now displays author's real name if that option was set during publishing.
The Import module will now allow importing an override Assets.txt file.
Undoing a terrain object modification will now also undo associated terrain changes.
Editor will display document text from another locale if no text for the active locale exists.
Copying points with custom models will display the model properly on the pasted point.
It is no longer possible to have multiple default variants in the Game Variants dialog.
Removed icon support for attribute and variant definitions, as Battle.net does not display these.
Fixed issues with invalid map bounds when creating 32x32 maps.
Fixed issues with poor performance in the Terrain Editor when scroll bars are visible.
Fixed issues with drag-and-drop in Trigger Editor when tracking is not enabled.
Fixed an issue that would cause a crash if multiple unit forms had too many abilities.
Fixed an issue with temporary publish names in the Publish dialog still verifying the original name.
Fixed an issue with the Unit Manipulates Item trigger.
Fixed excessive delays on some systems when saving files using the Smaller Files option, and also when publishing Locked files.
Fixed preview panel display in Terrain Editor palettes.
Fixed performance issues in Terrain Editor when modifying terrain with many road tiles on the map.
Fixed initial display of variables in the Trigger Debugging Window.
Fixed generated script for built-in attribute values, which caused them to not be accessed properly.
Fixed action list when modifying a Custom Script action without sub-views enabled.
Fixed loading map dependency data.
Fixed an issue where loading complex bank files would cause the client to disconnect from Battle.net.

Technical Issues
Fixed an issue where unplugging headphones could cause the game to freeze.
Fixed an issue where XP systems running with Unicode characters enabled could prevent a player from starting a multiplayer game.

Mirogamemasta
22-09-2010, 10:19
Stigao je... napokon... :pray:
Nista od nerfanja Void Raya vidim. :(

FaTaL_mRkvA
22-09-2010, 10:34
Iskreno boli me njonja za nerf zealota jer tak i tak ih rijetko koristim, massam stalkere i onda kasnije nešto drugo...
Ali drago mi je da je nakon ovog patcha zerg ispao malo jači jer su stvarno preslabi...
Ali hey, 6pool...

Mirogamemasta
22-09-2010, 11:11
I trebalo je nerfat Zealote. Zealot rush u kombinaciji sa marincima je imba.
Win streak mi se povecao cim sam poceo sa burazom uzimati tu taktiku...

Aral
22-09-2010, 16:15
Evo prešao ovu igretinu. Predivno iskustvo igranja, za mene najbolji rts takvog tipa, odlična kampanja, odlična priča, atmosfera, kvaliteta poliranja, zadnji cinematic je fenomenalan, kao i svi uostalom. A što je najbolje ovo je tek 1/3 igre, sad preostaje samo čekat zerg kampanju. Jedva čekam!

IGoR_2803
22-09-2010, 17:08
a šta je sa MM(M)? nerfaju zealota, a ovo ništa?

uglavnom, ja još uvijek čekam svoju kopiju sa sendita... pas mater, naručio 8.9., oni su je poslali 9.9. i sad vjerojatno negdje kod nas leži dok se nekom jebenom službeniku ne sprdne da obradi pošiljku... kontaktirao sam ih i rekli su da bi trebalo kroz tjedan dana, ako ne stigne da ih kontaktiram i da će onda oni otkriti gdje je došlo do problema... nije da mi je hitno, i onako ne bih stigao igrai nešto puno ali eto.. malo ranta... :)

tigerija
24-09-2010, 08:20
Ja ne kužim, šta vas toliko ovdje komentira tu igricu a nitko ju nebi igrao... jadno. Šta svi preferiraju igrat sami ? ...dosadno.

Dr. Kam
24-09-2010, 11:22
Možda svatko ima nekog RL frenda il bivšeg SC/MMO kolegu za igranje? :P

CRO_P1xel
26-09-2010, 08:45
Sa no.1 Copper me prebaci na no.1 Silver ligu. Yea right... :?

Hehe vidi se tko je igrao betu... Dugo vec nema copper lige ^^

Inace, za sva pitanja oko matchmakera i laddera, odi na teamliquid.net, generalni SC2 forum, te pronađi Ladder FAQ podijeljen u 2-3 dijela

Mirogamemasta
26-09-2010, 09:25
Joj moj bed. Ne Copper, mislio sam na Bronze.

Aral
27-09-2010, 08:27
Blizzard on Starcraft II 1.2 patch, Zerg balance issues (http://www.pcgamer.com/2010/09/26/blizzard-on-starcraft-ii-1-2-patch-zerg-balance-issues/)
No Starcraft II: Heart of the Swarm at Blizzcon (http://www.pcgamer.com/2010/09/25/no-starcraft-ii-heart-of-the-swarm-at-blizzcon/)

tigerija
30-09-2010, 14:00
Ima ko da ira Custom mape ?

IGoR_2803
30-09-2010, 15:42
konačno mi danas stigla igra sa sendita... :)) čekao sam tri tjedna, ali sam ušparao skoro 150 kn... :P

:)

Aral
30-09-2010, 15:51
Nego kaj, isplati se čekat, ipak 150kn nije malo.

Deadwalker
30-09-2010, 16:21
Ja cekam placu pa ako nakon svih potrazivanja ostane para, kupujem ovo. Stvarno mi nije jos sila posto imam posla preko glave i ne stignem previse igrati ono sta zelim :)

tigerija
30-09-2010, 17:13
Ima ko da igra Custom mape ?

IGoR_2803
30-09-2010, 17:14
još ne znam kak funkiconira addanje i te pizdarije ali nick mi je MiseEire, pa ko hoće nek me adda :)))...

edit: za bnet govorim, ofc

FaTaL_mRkvA
30-09-2010, 18:13
još ne znam kak funkiconira addanje i te pizdarije ali nick mi je MiseEire, pa ko hoće nek me adda :)))...

edit: za bnet govorim, ofc
Moraš napisati i troznamenkasti kod koji vidiš tako da u bnet meniju mišem pređeš preko avatara (desno gore).

A najbolje ti je da to pukneš u SCII IDs temu da bude preglednije.

IGoR_2803
01-10-2010, 14:39
pretpostavljam da se ne može ali svejedno ću pitati može li se promijeniti slika onog avatara kod nicknamea?

tigerija
01-10-2010, 14:46
Može. Neznam napamet kako imaš na blizz forumu ili prčkaj po provilu, Klikneš na sliku ili nešto.

IGoR_2803
01-10-2010, 17:10
skužio sam kako se može promijeniti, ali nemam još neki izbor, moram unlockati...

btw, jučer tek počeo igrati i išao sam onu neku practice ligu prvo probat... znači još nisam u ranked matchevima, reko da probam malo, prije nego me počnu guziti u pravim matchevima... za sad mi je statistika 4/4, guzim ih ko mlade majmune... totalni njubovi igraju u tom practice sranju... mislim, i ja sam njub, ali kaj je ovo za tipove, to su smijehovi... sad ću staviti skip pa da vidimo dalje... :)

FaTaL_mRkvA
01-10-2010, 18:15
Neznam ja sam odmah skipao te practice gamove, ali vjerujem da je ekipa bez ruku.

tigerija
02-10-2010, 22:02
E, jel ima ko tu da bi volio radit mape ?

IGoR_2803
08-10-2010, 15:18
kaj niko ne igra MP od ljudi sa foruma? mogli bi baciti koju, a? :)

Sgt. Bull
08-10-2010, 15:32
Zna tko, može se koristiti više triala na jednom accu?
Nemre, right? :(

FaTaL_mRkvA
09-10-2010, 00:04
Kak to misliš? Da iskoristiš jedan guest key pa onda produžiš ili?

Sgt. Bull
09-10-2010, 00:39
Da. Provjerio sam, ne može. Šteta :(

FaTaL_mRkvA
09-10-2010, 12:34
Pa samo s drugim keyom napravi drugi acc.
Inače, možeš igrati i u offline modu ako želiš sp, samo se prethodno moraš spojiti na battle net koristeći nečiji acc, a mislim da možeš i sa guest accom.

tigerija
10-10-2010, 21:27
Ja igram, uparvo s frendom. Ak oš moš s nama ponekad. Svi ostali su RTD loneri. Nabijem vas sve. :D

majstoro
10-10-2010, 21:50
i ja bi sa vama ponekad igrao

tigerija
10-10-2010, 23:26
tiger 345 mi nik pa me možete addat ko se oče malo zabavljat i zajebavat :D .

Mirogamemasta
10-10-2010, 23:27
Ja igram, uparvo s frendom. Ak oš moš s nama ponekad. Svi ostali su RTD loneri. Nabijem vas sve. :D
A neki jednostavno imaju buraza. :P

Nego...
StarCraft II: Heart of Swarm tek za 18 mjeseci (http://www.gameplay.hr/clanak/1144/starcraft-ii-heart-of-swarm-tek-za-18-mjeseci/url)
Ja nemam nista protiv. Ionako sam kratak sa vremenom pa ne stignem sve odigrati. Mozda bih vise volio da dode vec za godinu dana, ali nema veze.
Mislim ionako za ovakvu igru treba proci vise vremena da se ekspanzija napravi. Treba sacekati maksimalni prihod od prvog djela,a oni koji su kupili prvi dio sad mogu na miru skupljat novce za drugi itd...

Evo ako se nekome da replay gledati...
http://www.gamereplays.org/starcraft2/r ... &id=151884 (http://www.gamereplays.org/starcraft2/replays.php?game=33&show=details&id=151884)
Buraz i ja smo se dogovorili da cemo ici na zracnu flotu, pa je on stancao fenikse, a ja void rayeve i carriere.
Jos da su nam na kraju cannoni uspjeli bilo bi bolje. :D

Aral
11-10-2010, 07:20
Ma nije problem, sam neka dođe. Pitam se jel će D3 prije ili poslije toga xD

Mirogamemasta
15-10-2010, 22:02
Novi patch je vani.
(Zasto ja uopce pisem ovo, pa nitko ne igra na netu ovo. :D ).

SOURCE: http://us.battle.net/sc2/en/blog/936928
StarCraft II: Wings of Liberty – Patch 1.1.2



General

• Players will no longer receive achievement toasts while their status is set to "Busy."

• The messaging when attempting to load a saved game or replay from a previous version has been clarified.

• Adjusted the amount of points earned and lost by random team participants to properly reflect the strength of a player's teammates.



Balance

• PROTOSS

o Buildings

• Nexus life and shields increased from 750/750 to 1000/1000.

o Void Ray

• Damage level 1 increased from 5 to 6 (+4 armored).

• Damage level 2 decreased from 10 (+15 armored) to 8 (+8 armored).

• Flux Vanes speed upgrade bonus decreased from 1.125 to 0.703.

• TERRAN

o Buildings

• Barracks requirement changed from Command Center to Supply Depot.

• Supply Depot life increased from 350 to 400.

o Medivac

• Acceleration reduced from 2.315 to 2.25.

• Speed reduced from 2.75 to 2.5.

o Reaper

• Nitro Packs speed upgrade now has a Factory Requirement.

o Thor

• Energy bar removed.

• 250mm Strike Cannons is now cooldown-based on a 50-second cooldown. Ability starts with cooldown available (useable immediately after upgrade is researched).

• ZERG

o Buildings

• Hatchery life increased from 1250 to 1500.

• Lair life increased from 1800 to 2000.

• Spawning Pool life increased from 750 to 1000.

• Spire life increased from 600 to 850.

• Ultralisk Cavern life increased from 600 to 850.

o Corruptor

• Energy bar removed.

• Corruption is now cooldown-based on a 45-second cooldown. Ability starts with cooldown expired (must wait for full 45-second cycle before usable).

o Infestor

• Fungal Growth now prevents Blink.

o Roach

• Range increased from 3 to 4.



Bug Fixes

• Fixed an issue where players could not cast the Feedback spell on Point Defense Drones.

• Fixed an issue where the Phoenix would continue to channel Graviton Beam after the target died.

• Fixed an issue that would cause Larvae to spawn and be hidden behind Zerg eggs.

• Fixed an issue where players were unable to navigate to the Single Player page or watch replays after canceling map downloads from the queue.

• Fixed a desync that could occur on user-created maps with custom mod dependencies.

Aral
15-10-2010, 22:46
Prije sat-dva gledao baš na njihovoj stranici o patchu ^^

tigerija
15-10-2010, 23:20
Ja igram online...

IGoR_2803
15-10-2010, 23:30
kak ne, upravo dobio 2vs2... ja toss, partner terran protiv terrana i tossa... :)

Sgt. Bull
16-10-2010, 03:57
Kako su samo uhebali terrane sada, ne dolazi u obzir više fast sd+baracks build... Glupost žešća :(

IGoR_2803
16-10-2010, 07:45
da, ali su isto vremeno dobro buffali thorove..

Mirogamemasta
18-10-2010, 13:00
Odigrao dobar fajt sa burazom. Bome je bilo gadno.
Protivnicki terran je gresku napravio zato sto poslje nije isao na neke jace unite, vec je cijelo vrijeme marince stancao.
http://www.gamereplays.org/starcraft2/r ... =0#7738823 (http://www.gamereplays.org/starcraft2/replays.php?game=33&show=details&id=158713&st=0#7738823)
Colossus FTW! :D
Pomete marince kao cistacica na speedu!

IGoR_2803
19-10-2010, 14:42
ovak, do sada sam igrao sam one novice "n00b" matcheve, onih 50 koji se mogu igrati kao practice prije ovih "pravih"... uglavnom, sad igram onih 5 placement matcheva za ladder i zanima me jedna stvar... ako svih 5 pobijedim, u koji će me rang svrstati... ne bih htio da me baci u neki iber rang pa da onda kasnije samo dobivam po tamburi od nekih iber-gosu playera... :) za sad sam od tih 5 odigrao 2 i oba dobio... ako je takav sistem, onda radije pustim 2 da popušim... :)

Mirogamemasta
19-10-2010, 14:56
Sve ovisi kako odigras ostale matcheve.
Ako te baci na visoki rank bude te poslje spustio u nizi ako pocnes cesto gubiti.
Nakon toga budes opet winstreakove radio. U cemu je problem? :D

IGoR_2803
19-10-2010, 19:00
nema problema, zanima me samo kako funkcionira taj sustav, da ne bi posle bilo da se ostali nabacaju sa mnom... :)

FaTaL_mRkvA
20-10-2010, 20:41
Smjestit će te tamo gdje ćeš imati 50% win rate, ne brini, uvijek je tako.

IGoR_2803
20-10-2010, 22:39
evo, upravo odigrao zadnji 1vs1 placement match... od 5, 4 sam dobio... zadnji (ZvZ) sam popušio zbog failanog 8 pool ling rusha... :) bacilo me u platinum ligu, rank 69...

Mirogamemasta
21-10-2010, 12:52
Smjestit će te tamo gdje ćeš imati 50% win rate, ne brini, uvijek je tako.
Istina, ali moram priznati nakon 3 mj, ja i buraz smo se ispraksali tako da nam sad win rate bude oko 80-90%.
LinkEX daj mi reci kako je igrati 4vs4?
Igrao sam malo 3vs3 i cini mi se previse kaoticno. Kao da se sve svodi na stancanje unita i onda doslovno gazis sa masom jednog po jednog protivnika.

tigerija
21-10-2010, 19:06
Ide ok SC2 igrat sad ?

FaTaL_mRkvA
21-10-2010, 20:10
Pa ono meni je zabavno, obično dobim dobru ekipu, dogovorimo se fino tko će braniti ili rushati, a tko techati.

Zna biti dosta kaotično i teško je čuvati expe koje su malo dalje, pogotovo high yield expanzije, uvijek ti dok počneš graditi high yield dolete neki mutalisci i sve zgaze, ali tako je svugdje čak i u 1v1.

Ali zna se katkad desiti da baš sva 4 protivnika idu na rush i tak pobijede (npr. ispadnu svi tossevi i zergovi) ali to nije baš često.

No inače je zabavno, kad sam počeo očekivao sam da ću stalno kao i u doti dobivati retardirane partnere bez ruku, no ljudi su stvarno ok i rijetko se desi da dobijem nekog debila u timu.

Uvijek netko nekoga napada vojska je stalno u pokretu i nikad nisi na miru, ali opet pošto vas je 4 nekako je tvoj utjecaj manji pa ono ako slučajno zezneš prvi pylon neće propasti svijet kao što je to u 1v1.

tigerija
21-10-2010, 22:32
Eto dosadio nam melee pa smo se malo okušali u custom mapama; bilo je fun.
Demonstrirat ču vam ovom slikom:

Obratite pozornost na minimapu.
http://img822.imageshack.us/img822/8389/sc2cock.png

IGoR_2803
22-10-2010, 19:22
jebote platinum liga, od 5 1v1 matcheva nakon kvalifikacija, 5 sam popušio... :(

Aral
22-10-2010, 20:23
Blizzard To Release Official StarCraft II Mods 'Left 2 Die,' 'StarJeweled' & More (http://kotaku.com/5670969/blizzard-to-release-starcraft-ii-mods-left-2-die-starjeweled--more)

Aral
23-10-2010, 08:34
StarCraft II: Heart of the Swarm Update (http://pc.ign.com/articles/113/1130168p1.html)

First, regarding the timeline of Heart of the Swarm, Blizzard was able to confirm that it will take place after the events of Wings of Liberty. It will be less than 100 years after, but greater than one hour.
:)

Mirogamemasta
23-10-2010, 12:11
Bas sam htio citirati ovu recenicu sto si je stavio Aral.
Ta im je dobra. :rotfl:

Systematic Reverse
23-10-2010, 15:42
StarCraft II: Heart of the Swarm Update (http://pc.ign.com/articles/113/1130168p1.html)

First, regarding the timeline of Heart of the Swarm, Blizzard was able to confirm that it will take place after the events of Wings of Liberty. It will be less than 100 years after, but greater than one hour.
:)

rofl :D

Aral
23-10-2010, 21:37
The first heroes in SC2’s DOTA map (http://www.pcgamer.com/2010/10/23/the-first-heroes-in-sc2s-dota-map/)
Ak sam dobro skužio, heroji iz w3 protiv sc2...how's that possible? :)

IGoR_2803
27-10-2010, 07:27
kako je dobar ovaj starcraft 2, to nije normalno... samo kad bih imao više vremena za igranje... ovako ako stignem jedan match dnevno odigrati je dobro, ako brzo popušim, onda i dva... :)

ali ne mogu vjerovati koliko ima random bitchanja i razmaženih derišta kojima sve živo smeta... pa kaj te boli kita ako ti uspijem "prodati" cannon rush sa protossom, onda pogledaj replay, pa drugi puta scoutaj bolje, mislim, koji idiotizam...

Mirogamemasta
27-10-2010, 13:55
:pray: Svaka cast. Ja sam jedva cekao da nakon 100-tinjak matcheva predem sa terre na toss-a, pa da i ja nekome prodam proxy cannon.
Nazalost dok sam ja presao na tossa dosao sam do silver lige i vise ta fora nije palila, pa sam ubrzo odustao... :(
Nije mi jasno samo zasto ekipa i na gold ligi jos uvijek scouta sa radilicama, kad se dobro zna gdje ti je baza. Vecina mapa ima jedno mjesto za timove i to je to.
(Osim one jedne mape gdje ima mogucnost da te stavi na jednu od cetiiri razlicite lokacije.)

FaTaL_mRkvA
27-10-2010, 15:27
Pa da vide jel imaš kaj u bazi, jel radiš proxy negdje, itd.

Mirogamemasta
27-10-2010, 15:37
Mah... sta bi mogao imati u tako kratkom vremenu, barracks ili gateway i to je to. Uglavnom 50% njih izgubi radilicu bez veze.
Ja se na miru razvijam, pa onda ako se buraz i ja dogovorimo rushamo ih sa 2x2 zealota pa makar i naletili na zid.
Ako udarimo u zid vratimo se i cekamo regrupiranje, pa udaramo opet na straznji ulaz ukoliko je moguce. :D

Unkn0wN
27-10-2010, 17:56
Donekle je u redu ne scoutati 2v2, ali kod 1v1 moras imati scouta

IGoR_2803
27-10-2010, 17:57
pa scoutaš zato da vidiš na kaj ti protivnik ide, ako je zerg i vidiš spawning pool i tri larve kako se spawnaju bez extractora ili roach warrena onda znači da te vjerojatno želi rushati... ako tossu vidiš forge na početku, možda cannon rush...

evo, upravo sam igrao PvZ na scrap station... tipu sam htio prodati cannon rush iako je zerg pa creep može smetati, ali reko da probam... dok sam ja njemu ubacivao probu u bazu, frajer je meni ubacio drone-u i u donjem lijevom kutu stavio hatchery... dok sam skužio već je jedan spine crawler bio na putu pa sam ga sa probama raznio, a istovremeno sam imao 2 ili 3 cannona u njegovoj bazi, ali loše postavljenih zbog creepa...

dok sam skužio da mi nema pomoći, skupio 400 minerala i odjebao sa svim probama na njegovu natural exp... tamo napravio bazu, par gatewaya, raznio mu bazu... znači zamjena baza...

tip je bio neki njub (nije da ja nisam njub isto) jer me nije harassao dok je trebao, tako da sam napravio 15ak stalkera, par zealota, sentrye, i 5,6 collosusa sa upgradeanim rangeom... tip je popušio iako je imao pozamašan broj hidri i lingova... :)

evo i replaya...

KLIK (http://www.sc2replayed.com/replays/96631-1v1-protoss-zerg-scrap-station)

FaTaL_mRkvA
27-10-2010, 19:30
E takvi gejmovi su mi najzabavniji. :D
Kad se dešavaju čudesne stvari, obojica izgubite/zamijenite baze nekoliko puta i selite se po cijeloj mapi, itd.

The Boz
12-11-2010, 02:47
OK, ja sam vrlo vjerojatno glup i njubat, ali kako pobogu counterat Void Ray spam? Danas sam dva gamea spušio zbog tog debilizma.
Igram sa Zergovima. Scoutao sam mu bazu, i znam što radi. Napravio sam pedeset (30) Corruptora. Kao, anti-air specijalist. U tu hrpu sam ubacio jedno desetak Overseera, i na zemlji sam imao 24 Hydraliska. Pomeo me sa jedva trideset Void Rayeva. Pomeo. U potpunosti. Ubio sam mu tri Raya, fokusano. Nije mi jasno, kaj bi ja kao Zerg trebao imat na svom raspolaganju, atomsku bombu? Najviše me smeta to što je ta taktika spam+attackmove. Nikakav mikro, makro, forcecomp nije potreban. Ja se pretrgam pokušavajući ga korumpirati, žrtvujem Overseere da mu spriječim napredak i štancanje, trgam se sa prvotnim pokušajima Roach/Infestor harassanja (koji su propali jer ih dva Void Raya ubiju u pojam, a vani su ~istovremeno), on samo štanca i šalje...
HALP!

Sickmanno1
12-11-2010, 07:42
Pa nemoj koristiti Corruptore. Koristi Hydre i Mutaliske :/

Mystery In Space
12-11-2010, 07:54
Ovako, ne smiješ mu dopustit da napravi 30 void raysa. Postavi par sporova ako defendaš, ako napadaš nosi sporove sa sobom. Ne znam, poradi malo na harrasu jer stvarno dati tossu da radi što hoće je jedan veliki gg premda je ovaj bio blesav što je otišao na pure void ray build. Pošto je 30 void rayava u pitanju imaš u ovom trenutku koliko baza (3?)? Trebao bi imati bolestan unit production sa tim. Imaš replay boz (ja sam newb ali ja bi ga countero sa mass spore + hydra/muta? Lažem, hydre su bleh jer umru od samog pogleda charganog void raya tako da mass muta/queen+spores) Linky linky(kažu ljudi d aje dobar kanal ali pogledaj malo filmiće od fruit dealera/sellera, huka, rage kida pa vidi kako igraju i kontriraju stvari i uspjeh zajamčen) (http://www.youtube.com/user/ForceSC2strategy)

The Boz
12-11-2010, 12:43
Nisam ga mogao učunkovito rano napast jer je bio 2v2, a moj retardoterran je bio posve sretan u štancanju siege tenkova kroz cijeli game, unatoč mojim upornim upozorenjima o nadolazećim Void Rayevima.

IGoR_2803
12-11-2010, 12:57
muta, hydra i corruptors mix... i ono kaj je dosta važno je ne dopustiti da se void rayevi chargaju... što znači da bi bilo bolje da ga "engage-aš" negdje usred ničega ili u njegovoj bazi nego u svojoj bazi, pošto u tvojoj bazi može lako chargeati rayeve na tvojim zgradama...

The Boz
12-11-2010, 13:14
Koliko ja znam, mijenjanje meta resetira charge...

Mystery In Space
12-11-2010, 13:23
Nop, brzo ga smanji ali ga ne makne skroz.

IGoR_2803
12-11-2010, 20:05
jebo ja blizzard... da mi je znati ko se sjetio da u petak u 18.00 sati oni imaju održavanje sustava... prvi puta ovaj tjedan da sam imao dva sata u komadu da odigram par matcheva i sad je battlenet down... psmtr

Mystery In Space
12-11-2010, 21:09
Kako mi je dobro kad dobijem nekog seljaka u ladderu. Ja fino počnem gl & hf a čovjek počne: omg noob, you play for fun ahahahaahhaha, i play to win hahaha, l2p noob. Nakon 15minuta xxxxx has left the game xD

IGoR_2803
12-11-2010, 22:38
sa mnom je ovakva stvar, iako imam više od 15 godina staža s video igrama, nikada nisam igrao na netu, osim tu i tamo koje partije hl2 deathmatcha i tu i tamo koje bele na playtoyu... igrao sam na lan partijama MP ali to je drugo...

sad sam kupio starcraft 2 i jednostavno ne mogu vjerovati kakvih sve majmuna ima gore... pa kvragu i sve ako ne mogu odigrati 2,3 matcha zbog zabave i bez da mi neki šmrkljivi klinac urla: "cheese, cheese" ili "omfg, roflmao, l33t, ub3r-m3ga-c00l pwn3z..."... odite si doma mami s tim idiotskim internet spikama psmtr...

Mystery In Space
12-11-2010, 23:37
Cimni me ako si za koji game i ako želiš igrat fun game s opcijom da malo provjeriš taktike/unaprijediš stare, newb sam pa bi i meni ovo dobro došlo.

Rang€r
12-11-2010, 23:59
Kako mi je dobro kad dobijem nekog seljaka u ladderu. Ja fino počnem gl & hf a čovjek počne: omg noob, you play for fun ahahahaahhaha, i play to win hahaha, l2p noob. Nakon 15minuta xxxxx has left the game xD

jel ti palo na pamet da te ta osoba trolla?

Mystery In Space
13-11-2010, 00:45
Kako si dosadan to je strašno, to može eventualno biti wannabe troll ali izgleda da nisi vidio pravog trolla. Opet ti kažem, dosadan si sa svojim mutavim postovima.

hansi
13-11-2010, 13:08
[quote="Mystery In Space":u358zn9r]Kako mi je dobro kad dobijem nekog seljaka u ladderu. Ja fino počnem gl & hf a čovjek počne: omg noob, you play for fun ahahahaahhaha, i play to win hahaha, l2p noob. Nakon 15minuta xxxxx has left the game xD

jel ti palo na pamet da te ta osoba trolla?[/quote:u358zn9r]
jel ti palo na pamet da si glup ko kurac i naporan decko?

IGoR_2803
15-11-2010, 19:47
upravo sam odigrao najzabavniji match do sada... koji ROFL... na jungle basin igram PvP... čim sam vidio da je toss protivnik, reko da probam korean 4gate, do sada mi je uvijek uspjelo... 10 pylon, scout, 10 gateway, 13 assimilator itd... moj probe se uspješno inflitrirao u njegovu bazu, a da tip nije skužil... ko da sam imao neki predosjećaj, kompletno sam zatvorio svoju rampu, kad odjednom vidim frajer dolazim sa 10ak proba na mene... reko lol... uglavnom, dosta dugo nije uspio ući unutra, a za to vrijeme sam ja stavio nexus na njegovoj natural exp.... uglavnom, sve svoje probe sam poslao u njegovu bazu i normalno da ništa nije imao, uništim mu nexus, pylon i 3 probe... i to je pretty much bio gg...tip me optužio da varam..

uglavnom, replay ovdje (http://www.sc2replayed.com/replays/105224-1v1-protoss-jungle-basin)..

Mirogamemasta
15-11-2010, 22:50
Na kakvu vi ekipu nailazite to je strasno. :rotfl:
Nikad nisam ni sa kime imao problema, tu i tamo bi netko se naljutio kad izgubi i rekao mi da sam noob ali jako rijetko.
Bas sam pomislio da imam srece pa da igram sa Mravojedom iz PCP casopisa, ali na kraju to nije bio on.

The Boz
16-11-2010, 02:39
Otkrio sam Terran Air. Marine>Banshee>Raven je bog. Zvuči šokantno, ali ne igram Zerga kao glavnu rasu... GASP!

IGoR_2803
20-11-2010, 09:30
samo da vam obratim pažnju da ne igrati pijani starcraft 2 ako vam je stalo do rankinga ... jučer sam nakon 5 piva odigrao 5 matcheva i svih 5 sam izgubio... :yuck:

Mirogamemasta
20-11-2010, 14:51
Naravno. :rotfl:
Cak i ako nemate bas volju za igranjem, onda nemojte igrati SC2, radije uzmite nesto drugo.
U borbu morate uletiti spremni i odlucni, nema mjesta za zajebanciju na ladderu, konkurencija je opaka. :killyou:

Smeagoul
21-11-2010, 11:55
samo da vam obratim pažnju da ne igrati pijani starcraft 2 ako vam je stalo do rankinga ... jučer sam nakon 5 piva odigrao 5 matcheva i svih 5 sam izgubio... :yuck:

U ovom stanju sam najvise partija i dobio sa najbrutalnijim taktikama ;D

TeraBajt
21-11-2010, 12:50
ane znam iz warcrafta

wat wat tier 3 unit??

MASS AOW!!!!!!1111111

Unkn0wN
21-11-2010, 18:59
fzMhh8zhTiY&feature=player_embedded

:pray: :pray: :pray:

FaTaL_mRkvA
21-11-2010, 19:12
Umri, baš sam ja to krenuo stavit :P

Inače, PRECARSKI :D

Husky je najveći kralj na svijetu.

IGoR_2803
21-11-2010, 22:16
buahahaha, rofl... svašta... :)

Aral
21-11-2010, 23:11
Haha, zakon :rotfl:

IGoR_2803
22-11-2010, 19:19
ima ko da redovno igra s tossom? PvP - nije mi problem, PvZ također... ali pas mater, 3/4 matcheva protiv terrana popušim... prokleti bioball... :)

FaTaL_mRkvA
22-11-2010, 20:04
Neznam buraz, ja bio ballove jednostavno istlačim sa High Templarima tako da brzo odustane od njih.
Nisam baš neki posebno dobar igrač, no ako sretnem nekog glupana znalo se desiti mu sa 2 High Templara pobijem po 25-30 marinaca (većinom se to dešavalo kada bi mi on ulazio u bazu i nebi vidio templare pošto su na povišenom).
Psi storm nije jednako efektivan protiv maraudera jer imaju dosta više healtha, ali pobije sve marince i marauderima skine pošten dio healtha, tako da ih stalkeri ili zealoti s chargeom mogu dokrajčiti.

Inače, kaj se reiku desilo?

Sgt. Bull
22-11-2010, 20:13
McPingvin mu se desio.

IGoR_2803
22-11-2010, 20:33
McPingvin mu se desio.

lol... ali ne mogu vjerovati kakva ekipa igra taj starcraft... ne znam jesu li to sami klinci ili što, ali ima likova koji svaki puta kada izgube vrište: "cheese, cheese!"... pa jebote cheese, tko ti je kriv majmune kada 2 minute ne vidiš moju probu u svojoj bazi... ja jesam njub, ali kakvih frajera ima, to je teški idiotizam... :cry:

Systematic Reverse
22-11-2010, 20:43
[quote="Sgt. Bull":3m13dpha]McPingvin mu se desio.

lol... ali ne mogu vjerovati kakva ekipa igra online igre... ne znam jesu li to sami klinci ili što, ali ima likova koji svaki puta kada izgube vrište: "cheese, cheese!"... pa jebote cheese, tko ti je kriv majmune kada 2 minute ne vidiš moju probu u svojoj bazi... ja jesam njub, ali kakvih frajera ima, to je teški idiotizam... :cry:[/quote:3m13dpha]

fix'd

sve igre su pune budala ako neznas sa kim igras.

FaTaL_mRkvA
23-11-2010, 15:25
Da, ali ako "tvoja proba u njegovoj bazi" znači cannon rush, to ti je bezveze stalno raditi jer tako nikad nećeš ništa naučiti. Jest da je on njub jer se nezna obraniti, ali je to stvarno glupa, dosadna i monotona taktika.

IGoR_2803
23-11-2010, 17:32
Da, ali ako "tvoja proba u njegovoj bazi" znači cannon rush, to ti je bezveze stalno raditi jer tako nikad nećeš ništa naučiti. Jest da je on njub jer se nezna obraniti, ali je to stvarno glupa, dosadna i monotona taktika.

a jebiga... možda ja vježbam igru na custom matchevima, koji su unranked, a kad igram ladder želim čim bolji rezultat i čim brže napredovati na ljestvici...

Sgt. Bull
23-11-2010, 20:11
I to češ postići konstantnim cannon rushom iz meča u meč? Nazvao bih te noobom, ali nema potrebe za tim jer bi samo naglasio očito.

TeraBajt
23-11-2010, 22:04
meni su neubicajene strategije x puta kulnije od obicnih buildova i startova. Ono ako uspije uvalit proxy pylon, zas ne?

FaTaL_mRkvA
23-11-2010, 23:55
Da, ali tolko ekipe to radi da to više uopće nije neuobičajena strategija.
I retardirano je. Čak i da se popneš tako do neke više lige, tamo ćeš odjednom početi gubiti sve gameove jer ćeš naići na ekipu koja zna kako se obraniti, i jednostavno ćeš postati i ostati njub.
Igraj, razgradi se, vježbaj macro, nešto...

Mirogamemasta
24-11-2010, 00:32
Morati ce promjeniti taktiku kad-tad. Nece on moci stalno podvaljivati cannone okolo ekipi.
Opcenito mi se proxi ne sviđa posto faktor srece/znanja igra vecu ulogu nego kao sto je sa slucajem kad se ti normalno razvijas.
Smjesna mi je ekipa koja se ljuti nakon sto im podvalis proxy "insert your buildng here". (Ja sam se prije isto ljutio na neprijateljski proxy jer su mi zadavali vise glavobolja nego inace, ali zato mi sad teze podvaljuju takve taktike.)
Ako ti igra to dozvoljava, zasto ne? Sam si je kriv sto se nije dobro obranio, pa ce lijepo onda ubuduce bolje paziti.

FaTaL_mRkvA
24-11-2010, 14:54
Da, ali tako je jedino moguće dobiti njubove i nekog boljeg ako imaš vraški sreće (a ta mogućnost je zanemariva).

Naravno, nije to zabranjeno, i ti to radi koliko te volja, al je glupo. To je činjenica, a ne moj subjektivni dojam.

IGoR_2803
24-11-2010, 19:02
a ko ste vi da kažete da je to glupo? ako je meni to fora radit, a vi ste tako dobri igrači da se od toga možete obranit, onda se obranite... i tko je rekao da to radim iz matcha u match? od 100 matcheva koje sam odigrao, konkretno cannon rush sam probao možda 4, 5 puta i od toga samo jednom nisam uspio...

i moja je stvar kak ću ja igrat, za to mi nitko nema pravo srati da sam njub i derat se cheese... po meni su njubine svi ti koji cmizdre... i to ne samo za cannon rush, nego za 4gate, za dt rush, za mmm, za muta + ling... sve je to cheese... normalno kad cmizdre svaki puta kad izgube...

Aral
24-11-2010, 19:08
E da sam ja malo više u toj sceni i da igram online, ja bi koristio takve prljave trikove i sranja da bi ekipa srala na svakom koraku. Igraj da dođeš do pobjede, ništa drugo nije bitno.

IGoR_2803
24-11-2010, 19:31
E da sam ja malo više u toj sceni i da igram online, ja bi koristio takve prljave trikove i sranja da bi ekipa srala na svakom koraku. Igraj da dođeš do pobjede, ništa drugo nije bitno.

pa baš... od kud drugi znaju što je moj pojam zabave... znate što je meni jebeno zabavno? to da vrištite: čiiiiz, čiiiz... jebemu sve...

Sgt. Bull
24-11-2010, 19:48
Ma koji ti je kurac cheese?

WAR-ELEMENT
24-11-2010, 20:08
Mene čudi da ti nedojadi stalnno ista taktika,ja kad dobijem 2,3 puta zaredom na isti nacin trazim novi,jer mi je prehodni malo dosadan.

Mystery In Space
24-11-2010, 21:09
Stalno ista taktika? Pa čovjek je rekao da je napravio cannon rush 4/5 puta u 100 game-ova. Ja kada izgubim od cannon rusha samo napravim double facepalm zbog toga što sam izgubio na ovaj način, napišem gg i tražim novi game (taktika kao svaka druga, nothing special).

Cheese je naziv za taboo taktike kao (taktike koje "fer" igrači neće koristiti), recimo kao da se ideš tući sa nekim i lijepo ga rokneš u genitalije, nije lijepo ali djeluje.

IGoR_2803
24-11-2010, 21:14
Mene čudi da ti nedojadi stalnno ista taktika,ja kad dobijem 2,3 puta zaredom na isti nacin trazim novi,jer mi je prehodni malo dosadan.

daj čitaj sa razumijevanjem, molim lijepo...

za one koji imaju problema sa razumijevanjem: ne koristim "čiz" taktike, što god one bile, često. naprotiv, koristim ih vrlo rijetko, samo nekada, kada mi dođe volja... ali onda kada ih koristim, a suparnik mi prigovori, padne mi mrak na oči... i tko je onda njub? ja, koji tu i tamo iskoristim tu taktiku i nekoga dobijem, ili on, koji prigovara poput zadnjeg derišta?!

edit:

i btw, kad smo već potaknuli raspravu o čiz taktikama, može li mi netko definirati što je točno dotična taktika? recimo da je 4 gate čiz taktika... a što ako je, nedajbože, 4 gate direktan counter taktiki mojeg suparnika? jesam li ja onda sir samo zato jer sam "upogonio" najbolju taktiku da dobijem svog suparnika, jer u suprotnosti riskiram poraz?

WAR-ELEMENT
24-11-2010, 21:40
Pola battle neta koristi istu stvar napocetku 1v1,dosadno kad vidis istu stvar svaku 2 ili 3 partiju hajde da je rijeđe pa ok.

Mirogamemasta
24-11-2010, 23:13
1. proxy nije glupa taktika
2. Zasto da mijenjam konja koji pobjeđuje. (mogu igrati sa istom taktikom koliko god hocu, pa valjda ce se naci netko tko ce mi uspjesno kontrirati.) Nista nije nepobjedivo, samo treba skautati, za sve postoji counter.
3. definicija cheese-a
cheese - typically considered a cheap win, usually involving something unbalanced or hard to counter that requires minimal skill
4.Pa nije cannon bog i batina valjda. Skautaj sa jednom radilicom ispred svoje baze, pa ako vidis da hoce nesto napraviti pozovi jos jednu i ne daj mu mira. (Kaj buš ti meni v dvorištu delal, marš van!)
(Ako ti frajerradi blizu proxi pozovi svih 10 radilica i unisti pylon prije nego se warpa, big deal...)

IGoR_2803
24-11-2010, 23:43
1. proxy nije glupa taktika
2. Zasto da mijenjam konja koji pobjeđuje. (mogu igrati sa istom taktikom koliko god hocu, pa valjda ce se naci netko tko ce mi uspjesno kontrirati.) Nista nije nepobjedivo, samo treba skautati, za sve postoji counter.
3. definicija cheese-a
cheese - typically considered a cheap win, usually involving something unbalanced or hard to counter that requires minimal skill
4.Pa nije cannon bog i batina valjda. Skautaj sa jednom radilicom ispred svoje baze, pa ako vidis da hoce nesto napraviti pozovi jos jednu i ne daj mu mira. (Kaj buš ti meni v dvorištu delal, marš van!)
(Ako ti frajerradi blizu proxi pozovi svih 10 radilica i unisti pylon prije nego se warpa, big deal...)

upravo to što ti kažeš je i moja poanta... jebote cannon rush, scoutaj malo bolje, pošalji svojeg SCV-a/drone-a/probe-a da prati mojeg i to je to...

Aral
02-12-2010, 21:18
It’s Official: StarCraft II Cheat Codes (http://us.battle.net/sc2/en/blog/1316152)

:)

FaTaL_mRkvA
03-12-2010, 01:23
It’s Official: StarCraft II Cheat Codes (http://us.battle.net/sc2/en/blog/1316152)

:)
Čemu to. Čemu. :(

IGoR_2803
03-12-2010, 09:15
ne znam ni ja... ali dok god je MP lišen čitova, ja sam sretan...

Mirogamemasta
03-12-2010, 13:23
It’s Official: StarCraft II Cheat Codes (http://us.battle.net/sc2/en/blog/1316152)

:)
Čemu to. Čemu. :(
Za klince od 8-12 god.

Mirogamemasta
05-12-2010, 13:12
Patch 1.2 - Public Test (http://us.battle.net/sc2/en/blog/1334972#blog//url)
General

* Battle.net
o • Battle.net Chat Channels have been added:
+ -- Players can now join others in both public and private channels.
+ -- Added in-game chat bar command to whisper to other players. Using the /w command will pop up an auto-complete list which includes: friends, party members, chat channels, and other players within your current game.
+ • Added a Battle.net option to auto-join previous private channels.
+ • Added a Battle.net option to prevent chat channel text from appearing in the in-game chat display.

* Custom Maps
o • Map makers can now use custom UI layout files to create new UI or override existing game UI.
* Gameplay
o • Stalemate Detection has been added:
+ -- The game will end in a tie for all remaining players if no players have income, production, or destroyed any structures for three consecutive minutes.
+ -- A countdown timer will now appear when the game detects this scenario.
o • Several help dialogue and tech tree improvements have been made:
+ -- In-game help is now available in Battle.net.
+ -- The help dialog’s tech tree has been improved.
+ -- Unit information in the help dialog now displays abilities and upgrades.
o • Selecting different units in quick succession will now fade out existing replies to play the most recent reply.

o • When selecting a Vespene Geyser, the number of current harvesters will be displayed in the info panel.


* Graphics
o • An Extreme graphics option has been added:
+ -- Players can now configure screen space ambient occlusion.
+ -- Unit information in the help dialog now displays abilities and upgrades


* Interface
o • Customizable Hotkey Support has been added.
o • Mouse buttons can now be bound to the Push-To-Talk hotkey.
o • System Alert panel has been moved to the top of the screen – duration of most system alerts has been reduced.
o Added a hotkey to Pause/Resume game for both single-player and multiplayer (Pause/Break key).
o • Added a toggle button to the in-game replay panel to show or hide duration information.
o • Added a hotkey indicator option to show the primary hotkey on top of command buttons.
o • Added an option to disable any error sounds. The Response Sounds checkbox now controls whether unit-specific audio is used for error sounds instead of a generic buzz.

* Leagues and Ladders
o • A new Master League has been added.
+ -- This league now represents the highest tier of ladder player

* Replays
o • Several Save/Replay File dialogue improvements have been made:
+ -- Prints current directory name above file list.
+ -- Added sort order icons to Name and Date columns.
+ -- Added the ability to rename.
+ -- Added filters for Autosave and Unsaved.
+ -- Added an option to permanently save all replays. Checking this option will mark all unsaved replays as being saved.

o • Camera following behavior for observers and replays has been improved.

Balance
* • PROTOSS
o -- Hallucination research time decreased from 110 to 80.
o -- Observer
+ Cost decreased from 50/100 to 25/75.

o -- Phoenix
+ Build time decreased from 45 to 35.

o -- Void Ray
+ Now deals 20% more damage to massive targets.
+ Flux Vanes speed upgrade removed.

* • TERRAN
o -- Bunker
+ Build time decreased from 35 to 30.
# This is only a temporary change for the patch 1.2.0 PTR.

* -- SCV
o Repairing SCVs now assume the same threat priority as the unit they’re repairing.
+ SCV construction movement made more consistent.

* • ZERG
o -- Infestor
+ Fungal Growth no longer affects air units.

StarCraft II Editor
* • Map locale management has been added.
* • Further editor tips and hints have been added.
* • Copy/Paste support has been added to the upgrade editor.
* • Modifed the Locales dialog (also in the Locale sub-menu) for adding or removing text locales.
* • Locale sub-menu is now available in Map/Mod menu for changing the active text locale for the current document.
* • The game will now properly find custom imported files within mods.
* • Maps can now depend on even more mods.
* • Mod Info dialog is now available from the Mod menu for more easily changing mod name and description text.
* • Change Focus commands are now available in the Trigger module View menu for switching input focus directly to different areas.
* • Font Style Files can now be added to Mods and Maps using the FontStyleFileArray field in GameUIData. Existing styles can have their individual attributes overridden or entirely new styles can be added.
* • UI Layout files can now be added to Mods and Maps using the CustomLayoutFileArray filed in GameUIData. Most existing frames can be modified or overridden and entirely new templates can be added, which can be created from the Dialog system within the Editor.
* • Dialog Items can now be hooked up from already existing frames within a created Panel.
* • Attributes and values can now be hidden in the game lobby, configured through Game Variants.
* • Editor Tips dialog in the Help menu (and optionally on start up) improved with tips for using the editor effectively.
* • Created a new type of Dialog Item called Panel. Panels are containers for other dialog items to help with grouping and hierarchy.
* • The water editor layout has been improved.
* • The mouse wheel now scrolls the control under the cursor.
* • Copied doodads now retain their height offset.
* • Effect offsets can now optionally contain a Z component.
* • Attribute and Veterancy behaviors now normalize vitals when new levels are applied.
* • Mouse clicks and highlights are now allowed while in relative camera mode.
* • Edit boxes are now available for trigger dialogs.
* • Right clicking an item in an inventory will now have the icon appear immediately next to the cursor.
* • Behaviors can now be replaced by either the shortest duration (the original method) or by farthest distance.
* • Behavior abilities can now properly charge the player using the ability instead of always charging the owner.
* • New trigger action have been added:
o -- Set Visibility Type Of Text Tag, used to control whether fog or black mask hides the tag.
o -- Remove Inventory Item, used to instantly remove a requested item from an inventory.
o -- Bank Option, used to change options for banks including adding a signature
* • New unit properties have been added:
o -- Carried Minerals, Carried Vespene, Carried Terrazine, and Carried Custom Resource.
o -- Bounty (XP), used to grant experience when a unit is killed.
* • New trigger function: Verify Bank, used to verify that a bank’s signature is intact.
* • New trigger event: Mouse Moved, sent in response to the mouse being moved in the game world.
* • New Effect Used event property: Life, Shields, and Energy changed.
* • Added new UI to insert text tags for data references, unit info, and hotkeys.
* • Added an effect range to the effect ability to restrict how far away the effect can be placed. This will allow effects to behave like the Stalker Blink effect.
* • Added a behavior flag to suppress fidgeting.
* • Added a new stalemate melee option to determine whether the stalemate detection checking is enforced.
* • Added a new “Creator” player to effects. It will be set to the player issuing an order if available.
* • Added a new type of item that can use an effect ability.
* • Added a validator that checks to see if a unit can path to a point.
* • Added a validator that checks if there is a cliff between two points.
* • Added MinimapRenderPriority to CActorUnit and MinimapRenderPriorityList to CActorGlobalConfig. This allows custom map makers to define the render priorities of units on the minimap.


Bug Fixes

* General
o • Harvest orders will no longer end if an order is queued while waiting to return cargo.
o • Harvesting units no longer avoid enemy units.
o • Fixed an issue with units trying to get out of the way so buildings can be constructed.
o • Hold position units no longer automatically move out of the way when placing a building.
o • Fixed an issue with harvesting units bypassing force fields.
o • Fixed an issue where melee units were unable to attack a colossus when it was on a cliff.
o • Fixed an issue where larva would not wander around.
o • Fixed an issue where loading a saved challenge could improperly overwrite the best score.
o • Fixed an issue where animation stutters when flying units are separating.
o • Added “Detector” text to the info panel for units which can detect cloaked or burrowed units.
o • Added combat reveal tinting to help show that combat reveal units cannot be hit. All diagonal ramps are now the same with regards to unbuildable locations at the bottom of the ramps.
o • Enemy units no longer show passive buttons in the command card.
o • Critter health bars are now hidden unless highlighted or selected (if status bars are set to show when units are selected).
o • Orders can no longer be canceled by clicking on the info panel in challenges before the challenge begins.
o • Missiles are no longer affected by Vortex.
o • Autocast repair will now charge the player requesting autocast functionality.
o • Autocast state for abilities is reset to the default state when unit ownership is permanently changed.
o • Repair will now clear its autocast state if the owning player leaves the game.
o • Actors with a large number of create events no longer crash the map.
o • Text tags are now paused when the game is paused.

* Protoss
o • Protoss structures can no longer be powered without a power source if constructed while powered by a Warp Prism under the effects of Neural Parasite.
o • Mass Recall can no longer target larva or eggs.
o • Fixed an issue where units that were picked up by a Graviton Beam would still block pathing on the ground.
o • Fixed an issue where a Zealot could burn his Charge cooldown without actually moving.

* Terran
o • Changed the position of the Select Builder button on Terran buildings, and changed the hotkey to Q.
o • Fixed nuke dot not being visible all the time.
o • Fixed an issue where you could see an enemy MULE drop pod in some cases where you didn’t have vision of the target location.
o • Fixed an issue where a Medivac would be able to continue healing a unit that was stuck in a Graviton Beam if the Medivac had started healing the unit before it was picked up by the Graviton Beam.
o • Fixed an issue where a Thor would continue to channel 250mm Strike Cannons on an uplifted terran building if it lifted off at just the right time.
o • Fixed an issue where a Thor could get stuck channeling if a player queued up multiple targets for 250mm Strike Cannons.


* Zerg
o • The Ultralisk’s arc-shaped damage area is now centered at the front of the Ultralisk instead of at its center.
o • Fixed an issue with the Ultralisk being unable to attack a row of sensor towers.
o • The Burrow and Cancel Neural Parasite buttons have been moved on the command card.
o • Creep will now spread evenly in all directions.
o • Fixed an issue where Larva could produce units by holding down hotkeys.

* StarCraft II Editor
o • The "For Each Real" and "For Each Integer" actions will now correctly execute once when the starting and ending bounds are equal while the increment is also zero.
o • Standard dependencies can no longer be modified in the Dependencies dialog (only added or removed).
o • Publish dialog now updates storage information after removing a published file in the Managed Published window.
o • The View Script command will now view library scripts if the library list has focus.
o • Dropdowns now correctly select items as you type using partial matching.
o • Fixed an issue with editing stylized text values when using system locales other than English.
o • Fixed an issue when editing mover data where values were not being saved correctly.
o • Fixed an issue that prevented certain changes to angle values.
o • Fixed an issue where the scroll bar for tree views could disappear.
o • Fixed an issue where triggers setting the mouse relative could result in the mouse being stuck in relative move mode.
o • Fixed an issue where setting the color of a dialog item of type label wasn’t working.
o • Fixed text truncation with Set Text actor message.
o • Fixed a crash that could occur while editing upgrade values.
o • Fixed display of ability command links in the Overview Manager.
o • Fixed many areas where English text was displayed instead of localized text.
o • Fixed an issue where selection circles would drop when a flying unit was over a cliff.
o • Veterancy experience share filters have been fixed.
o • Carried and equipped item behaviors and weapons are now restored properly when a unit is revived.
o • Items dropped from an inventory will now use their default height when dropped.
o • Fixed a crash when destroying a persistent effect.
o • Camera following can no longer be disabled via hotkeys if it was requested via triggers.
A strelicu misa nebi popravili,a? :-x

Aral
05-12-2010, 13:43
Kaj fali strelici?

MasaKrisT
05-12-2010, 15:07
gR0ZQaBVtsw&feature=player_embedded%9E

Aral
05-12-2010, 15:10
"Ready to roll out" :rotfl:

Mirogamemasta
05-12-2010, 17:01
Kaj fali strelici?
Zna se zbugati na ATI/AMD grafiama. Pretvori se u hrpu crta slicne nekakvim stepenicama. Problem je sto moram citav komp resetirati zbog toga. Nije dovoljno samo izaci iz ige.
Ne događa se cesto ali ipak...

IGoR_2803
06-12-2010, 23:09
kako mrzim ovaj jebeni maintainance blizzardov... pa jebemu mater, ako već održavaju servere, zakaj meni igra mora blokirat prilikom upisivanja passworda??!!?

mogli bi složiti da se barem u SP može ući, a ne ovako mi se svaki puta kad oni imaju održavanje igra smrzne na log in screenu i mogu se jebat... :yuck:

ElitePer
08-12-2010, 12:24
jel itko zna koliko troši mb jer zahtjeva stalnu vezu s internetom jer neam flat imam 15 gb pa koliko su teški patchevi i koliko jede prometa tijekom skirmisha,kampanje I MP IGRANJA!

IGoR_2803
08-12-2010, 13:23
jel itko zna koliko troši mb jer zahtjeva stalnu vezu s internetom jer neam flat imam 15 gb pa koliko su teški patchevi i koliko jede prometa tijekom skirmisha,kampanje I MP IGRANJA!

ne znam za ostalo ali što se tiče kampanje i bilo kojeg drugog offline modea, uvijek možeš onemogućiti network adapter i neće ti trošiti ništa...

Mirogamemasta
08-12-2010, 18:45
SC2 u Linksu kosta 400 kn.
I´m just sayin´......... :wink:

Aral
09-12-2010, 08:20
Ending Leaked For StarCraft II's Next Chapter? (http://kotaku.com/5709838/ending-leaked-for-starcraft-iis-next-chapter)
Lol, to je valjda isto ono kaj je sa D3 release dateom došlo. OGROMAN spoiler (ako je istina), ima čak i video al ga ne želim gledat.

Aerial
09-12-2010, 08:45
OOOooo, lemme guess, Raynor u naručju izvuče Overminda, poljube se i Overmind opet postane čovj-.. ne, ček.. ne. Damnit. :D

Lord Ragnarok
09-12-2010, 11:12
evo ja sam pogledao video. necu nist spoilati tak da mozete nastaviti citati ovaj tekst.

video ne izgleda ni malo blizzard-like. tak da sumnjam da je to pravi video. ima radnju i pricu vezanu za sc2 al animacije/likovi krivo izgledaju (mislim izgčledaju isto i zvuce) al opet im nesto blizzard-like fali

Aral
09-12-2010, 11:45
Jel se ti to zajebavaš ili kaj? Pa video je early early alpha, bez lip synca, textura i sl. Animacije je itekako Blizzard-like, samo je u turbo ranom stadiju.

Lord Ragnarok
09-12-2010, 11:50
davao sam vam nadu da nije.
sad si sve unistio

Aral
09-12-2010, 11:53
Damn.

:(

IGoR_2803
09-12-2010, 13:53
hoću samo znati je li zanimljivo ili nije?

Aerial
09-12-2010, 14:48
A je... onak, ništa spektakularno, pomalo cheesy. Pogotovo kad Kerrigan kaže Mengsku ono što kaže :D

Oh well, valjda će Protossi imati imbamegabieber kraj :D

Mystery In Space
09-12-2010, 15:01
Meh, razočaran sam. Htio sam neki kissy kissy a dobijem ovo, fuj.

Smeagoul
11-12-2010, 17:54
Ne vidim logiku, Sarah se vise-manje vratila u normalno stanje a u ''cinematicu'' je i dalje u zerg-stanju

Eto, hope restored.

FaTaL_mRkvA
11-12-2010, 18:15
ovako se koristi

Aerial
11-12-2010, 18:55
Zato što Raynor ima fetiš na ljigave životinjeS^^

Mirogamemasta
11-12-2010, 21:08
Zamalo sam kliknuo na spoiler i onda sam se sjetio da je ovo SC2 tema. :D

Smeagoul
11-12-2010, 21:41
A gle ono, nisam ni spoilao nis specijalno jer vjerujem da je vecina u ovih par mjeseci presla SP pa zna pricu, a post je bio cisto radi toga da postoji kakva-takva nada da ono nije official ending za HOTS jer, imho, sranje je :/

Systematic Reverse
14-12-2010, 11:00
ae, samo mi recite da kampanja dugo traje plz?

poceo sam igrat konacno, i svidja mi se.

Aral
14-12-2010, 11:10
Neznam za tebe al meni je trajala dugo :) Sve skupa, oko tjedan dana, igrao sam po malo jer nisam želio da ovako dobra igra završi.

IGoR_2803
14-12-2010, 11:11
traje dosta dugo... za usporedbu, ako si igrao prvi starcraft, ova kampanja traje koliko sve tri rase zajedno u originalu... s time da nas očekuju još dvije kampanje u dvojci, Heart of the Swarm i Legacy of Void

Systematic Reverse
14-12-2010, 11:24
/bow

sviđaju mi se nove stvari.

tipa selectanje unita, onaj upgrade u barakama za multi producing.

jebeno mi je ono između misija kad je u birtiji i to :D

uglavnom zadovoljan sam poprilicno, a tek sam poceo.

Systematic Reverse
15-12-2010, 11:13
došao sam do 5-6 misije pa sam krenuo ispocetka, stavio sam prvi put na normal pa mi je falilo challengea..

sad picim na hard, pa cemo viditi kako mi ide :)

Mirogamemasta
15-12-2010, 12:41
Probaj achivmente vezane uz misiju napraviti. Onda ces vidjeti da je igra dovoljno teska i na normal. :D

IGoR_2803
15-12-2010, 12:50
ja sam igrao na hard odma... sad ću prvo prijeći cijeli sc1 + brood war kampanju, a onda dvojku na brutal... :)

Systematic Reverse
15-12-2010, 13:01
Probaj achivmente vezane uz misiju napraviti. Onda ces vidjeti da je igra dovoljno teska i na normal. :D

radio sam achivmente, opet mi je nekako falilo teskoce.

mislim da ce mi na hard biti jebeno!

tek sam presao prvu misiju na hard pa jos neznam jel ce mi biti pretesko.

ako ce mi biti pretesko lako se vratim na normal sto sam sejvo gejm!

FaTaL_mRkvA
15-12-2010, 23:11
Nemoraš početi ispočetka kad mijenjaš težinu. Možeš jednu te istu misiju ponoviti bezbroj puta ili se vratiti na neku stariju misiju na raznim težinama, ili nastaviti dalje na drugoj težini.

Systematic Reverse
16-12-2010, 10:25
Nemoraš početi ispočetka kad mijenjaš težinu. Možeš jednu te istu misiju ponoviti bezbroj puta ili se vratiti na neku stariju misiju na raznim težinama, ili nastaviti dalje na drugoj težini.

znam, ali želim full doživljaj na hard :)

presao sam 5-6 misija na normal i prelagane su bile.

zato igram ispocetka na hard.

Aral
16-12-2010, 10:56
Ja sam rolao prvi prelaz na normal, sad rokam hard.

Systematic Reverse
16-12-2010, 11:50
jebeno su kampanju napravili.

oni researchi, upgradeovi, oni kurci u birtiji/battle cruiseru između misija i to :pray:

Unkn0wN
16-12-2010, 15:28
Nisam dugo igrao i sada vidim updatea mi StarCraft II: Wings of Liberty – Tools Update (2.1.2.2105), ali to je neki mini patch a vidim par stranica unazad ste pisali o nekom vecem patchu. Isao bi ja gledati na sc2.com ali im stranica nesto ne radi. Kad ce ovaj veliki patch?

Lord Ragnarok
16-12-2010, 16:02
jel sam jedino ja presao sc2 na easy radi price i zbrisao igru ili ima jos netko?

Systematic Reverse
16-12-2010, 16:13
mislim da si jedini :P

mene isto najvise prica zanima, ali zelim challenge neki kada igram, a ne da napravim 5 marinaca i 2 doca i rejpam sve D: