Zato jer do sada nijedan tes naslov nije bio
Kao sto rekoh to je čista rp opera
Ne vidim nacina da ne bude action packed?!
ja bih oblivionu samo dodao napetiji soundtrack za vrijeme bitke i vise krvi, i nemoze bolje...
*Krv*
Da se ravnomjerno raspršuje i da ostaju lokve, i da moš odsjecat ekstremitete?
i da poslije mozes pravit kasu od tih djelova, koju koristis sa mazanje lica za zastrasivanje
hm, pa ne za masku, nego kao healing potione...
Zamisli, smeljes covjeku ruku i napravis "Potion of healing hand" xD
nego dajte neke zanimljive ideje, i ja bih da vidim sto sam izostavio
Zmajevi naravno.
Sječate se Maiqa? Rekao je nešto ovakvo: "I saw dragons. You will see dragons."
Možda je mislio na novi nastavak.
"Snow falls. Why worry where it goes. M'aiq thinks the snowflakes are pretty."
biti dlakovuk bi bilo pozeljno!
Dobro bi bilo da se promijene npc-ijevi, jer su bili predvidivi. Bilo bi dobro kad bi sve bilo nepredvidivo i neočekivano (ratovi između gradova, pobuna beastova, zmajevi letaju, ljudi pecaju pokraj rijeke), jer bio je jedan frajer (npc) koji je reko da mu je slaughterfish odgrizo nogu, a ona na mjestu i kad ga lupiš bježi.
Pretvaranje u vukodlaka definitivno, Bloodmon je bio zakon!
A nego, pretvaranje u Vampirea je već zastupljeno pa, mogli bi napraviti neki vampirski guild koji se sastoji pretežno od vampira i nudi neke povlastice ali i nedostatke.
Vrijeme bi bilo više za novu animaciju, nove pokrete likova i slično, mislim, nije da borba u Oblivionu nije izgledala prekrasno ali, smučilo bi mi se kada gledam lika kako šepa po gradu ili se ustaje iz kreveta kao da živi u nekom utopijskom društvu u kojem svi imaju ravnu kičmu i bude se svježi i odmorni xD.
Moglo bi se puno napraviti, posebno na području NPC-eva i dijaloga.
Ja bi volio vidjeti duboke, zanimljive i turbo teške questove koji te vode kroz prekrasne lokacije u potrazi za Unique/Legendary itemima. Za time vapim, a toga jednostavno NEMA u RPG-ima, već ti se najjači itemi serviraju na pladnju.
S time da to neću doživjeti od TES-a, pošto zadnji Oblivion predstavlja čistokrvnu kontradiktornost pojmovima poput duboko, zanimljivo, teško (built in A-GPS system), prekrasno, unikatno, legendarno
Bethesda napravi veliki svijet, pun NPC-eva i lokacija, ali što ti to vrijedi kada questovi i dobar dio ostalih elemenata izgleda kao da su programeri izgubili volju na pola puta. Najlakše je napraviti ogroman "svijet" poput Obliviona, dovoljno je kliknuti tipku "Generate" u lijevom gornjem kutu TES Construction Seta. Što vrijedi fenomenalan engine i brutalna grafika u TES 5 ako naprave površnu igru poput Obliviona. Trčanje lijepom šumom je zabava koja brzo dosadi.
Bilo bi najbolje kad bi mogli otvorit vlastiti dućan!
Pa prodaješ stvari koje si ukrao od bandita.
"Snow falls. Why worry where it goes. M'aiq thinks the snowflakes are pretty."
Ženidba? Otvaranje dućana? Pa jeste li vi potpuno pošandrcali?
Odakle vam to? Ja želim ovo šta je Bartuc reko. Questovi moraju biti potpuna suprotnost ovima iz Obliviona. Moraju biti takvi da ih se ne igra zbog nagrade koju dobiješ, toliko koliko zbog zabave. Ne da bude onog "go there, kill that, <repeat>", nego da istražuješ svijet, da vidiš tonu zanimljivih i unikatnih stvari.
Posebno mi se sviđa ova ideja sa zmajevima. Ubacimo onda u igru i neki Dragon Hunter Guild i to bi bilo EPIC. ALI, ja neželim da dobijem questove od guild mastera da odem tamo i ubijem zmaja. Nego recimo, da su zmajevi besmrtni i da ih se može ubiti samo posebnim ritualom. A taj će mo ritual naučiti od guild mastera. Zmajevi bi se stvarali random na mapi.
Zamisli ono da šetaš šumom i da odjednom vidiš dim i čuješ šum vatre, a ono iza brda se bore dva zmaja. Naravno bore se sa vatrenim dahom pa pale sve oko sebe. A ti samo stojiš i gledaš tko će pobjedit. A kad pobjednik iz borbe izađe umoran i iscrpljen, ti ga lagano kokneš.
Još je jedna ideja, da se ubaci hranidbeni lanac. Pa će medvjedi jest vukove, vukovi ovce i tako dalje. Naravno tu bi trebalo ubacit neke fiktivne životinje koje bi se ubacile u taj lanac, ali to ostaje na mašti developera. Možda bi trebalo ubacit borbe između različitih klanova životinja, pa tako da naletiš na borbu dvaju čopora vukova ili čega već.
Još bi volio vidjet nešto što sam sam izmislio, pa se nadam da će se još netko toga sjetit. Znate prstenje u svim RPG-ovima? E pa navodno se nemože stavit više od jednog prstena na jednu ruku zbog mogućnosti da se njihovi efekti suprostave. Tu i sad ubacio jedan sistem kombiniranja tih prstenja, tako bude nekoliko odličnih kombinacija prstenja koje igrač mora sam skužit. Tako će naprimjer jedan prsten za veću manu i jedan prsten za regeneriranje zdravlja iskombinirani davat regeneriranje zdravlja i mane, te veće zdravlje i manu.
I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife
Ili da uvedu tajnu frakciju Necromancera u koju se možeš učlaniti. Samo bi to opet Bethesda prilagodila djeci do 12 godina, tako da bi patila crna horror atmosfera u questovima...
Bilo bi pre jebeno da se TES5 makne od mainstream tržišta i uvede HC questove i atmosferu, a maknu plavuškaste "tamnice" i spilje koje nemaju veze sa atmosferom, a kamoli napetim klaustrofobičnim horror doživljajem kakvoga želim vidjeti u takvim lokacijama.
Htio bi vidjeti ovo na kutiji:
ESRB: M (Mature)
PEGI: 18+
Izvorno postao Bartuc
You said it bro. Takav je i što je najbolje mogao biti Dark Brotherhood, (u Oblivionu), ali kada dođem unutra dočeka me mnošto druželjubivih likova koji pričaju o svom djetinjstvu :S.
Praise the Lawd!Izvorno postao Bartuc
[center:chmelrcv][/center:chmelrcv]
[center:chmelrcv]BITCH, IT IS 5:30![/center:chmelrcv]
-kazem ti, nisu sredeni.
Zapravo i nisu, pogotovo jer uvijek izađu modovi za te i slične stvari (dobro, ne znam za dućan ovako odmah napamet, ali companion modovi su jaki i prisutni za zadnje 2 igre), a developer bi trebao gledati što to interesuje komunu. Na kraju krajeva, nismo li zbog toga imali više kuća za kupnju u Oblivionu? Jer su vidjeli da su to bili iznimno popularni modovi za Morrowind?Izvorno postao ScorpiuS
I uostalom, TES igre su sandbox tako da je SVE dobrodošlo dok god je u duhu TES Lore-a... što lov na zmajeve nije.
Čuj ja bi radije da je Oblivion imao ne znam... sređenu mehaniku igre, zanimljiv svijet i questove, nego mogućnost kupovanja kuća i slične pizdarije.Izvorno postao Arbiter of Change
Tako da bih jako volio da se developeri fokusiraju na BITNE stvari za igru, a ne na gluposti kao što su trgovine i ostale detalje koji su apsolutno nebitni za samu igru, a koji se vrlo lako mogu naknadno dodati.
Mislim (nadam se) da su ipak naučili na greškama Obliviona i da im je i samima jasno koje su najveće zamjerke toj igri bile.
Ne znam za vas, ali ja sam Oblivion prelazio neka 3 mjeseca i uživao sam. S druge strane, ima tu puno dobrih prijedloga i ako developeri barem malo čitaju bethesdine forume, ima tu puno odličnih ideja koje se mogu integrirati u igru. Stoga, nadam se da će čiča Todd Howard biti pametan i uložiti puno truda u TES5, i da će novi nastavak biti težak, bez pojednostavljivanja koja su bila potrebna za teletabi konzolaše.
Main quest mi je bio prelagan i prekratak u Oblivionu. To bi trebali popraviti, postaneš najveća faca u Cyrodilu a nisi ni lvl 10.
"Snow falls. Why worry where it goes. M'aiq thinks the snowflakes are pretty."
Jel bi voljeli da se zadrži Oblivion sistem borbe ili da se vrati "dice" sistem iz Morrowinda?
Ja bi osobno volio da se zadrži Oblivion sistem iako je pojednostavljen. Dice odlično funkcionira u RPG-ima poput Dragon Age-a (iz ptičje perspektive i/ili TPS perspektive), ali u FPS mi više leži Oblivion sistem. S time da bi onda morali poraditi na razvoju vještine vitlanja mačem, da se bolje osjete neprecizni i nespretni udarci mačem dok ne postaneš vješt u tom skill-u i sl. Oblivion si mogao komotno preći sa minimalnim skillom u oružju kojega koristiš...
Bolji mi je sistem u Oblivionu, pogotovo mogućnost blocka i bacanja magije
[center:chmelrcv][/center:chmelrcv]
[center:chmelrcv]BITCH, IT IS 5:30![/center:chmelrcv]
-kazem ti, nisu sredeni.