gimp, besplatna alternativa psu
(iako mu nije ni do koljena)
Nalozio sam se jako u poslednje vrijeme na ovu igru.
Trenutno igram Hitman Contracts....ono sjena sam covjece,SJENA E!
Evo teme cisto da se hvalimo i razmjenjujemo svoja ubilacka dostignuca.Postajte screenshotove itd...
Usput,sta znaci pepeljarom u gimpa?Sta je gimpa?
gimp, besplatna alternativa psu
(iako mu nije ni do koljena)
GIMP
vaik ludlo
ono, e , došuljam se iza tipa, e, izvadim injekciju, e, i *štrrrrc*, e, i onda, kuiš ono ,e, izvadim silverballer sa prigušivačem, e, i koknem 2 tipa koji dolaze hodnikom!!!!!1
Zadovoljan karabaše?
Липе цвату и у Србији!
Sjećam se dana igranja Silent Assassina. Kad si cijelo vrijeme po kanalizaciji i stavljaš auto bombe. Ah.
Izvorno postao Praetorian the Wise
Yep,onaj nivo u Rusiji.....volio sam nekad i popeti se na onaj toranj pa se igrati Washingtonskog snajperiste
Karabaš, otkrivaš toplu vodu.
Make a contract with me! /人◕‿‿◕ 人\
A cuj,da ga i sad opet zaigram filing bi bio isti
Trenutno igram Silent Assassina, pokušavam na svima imat SA rank.. češće bude Professional.
Al ono, rula igra.
Meni je najbolje sjeo Contracts,o Blood Money ne mogu pricati jer ga jos nisam uspio solidno pokrenuti i samim tim zaigrati.
I da,dobrodosao na forum
Hvala. Igro sam samo SA i BM, i mogu reći samo najbolje. Contracts i Codename 47 nisam igro i ne mislim dok ne pređem sada SA, pa BM, pa ću se onda baciti na Contracts i CN47.
Usput, SD Ballerse sam pokupio prošlu misiju. Ajoooj. .
1,8 Ghz proc,512 RAM-a i 64 MB interne graficke
....cisto sumnjam
# Operating System: Microsoft Windows 2000/XP (Windows 95/98/ME/NT Not Supported) check
# CPU:Â Pentium 4 1.5Ghz or Athlon XP Equivalent check
# RAM: 512MB check
# Graphics: 100% DirectX 9.0c compatible video card which supports Hardware TnL and Pixel Shader 2.0 (GeForce FX / Radeon 9500 or higher) mislim da ne, ili?
# Sound: 100% DirectX 9.0c Compatible Sound Card check?
# DVD-Rom: Quad-speed (4x) Dvd-Rom Drive check?
# Hard Drive: 5.0GB free disk space check
# Input Devices: 100% Windows 2000/XP compatible Mouse and Keyboard check
Joj sto mrzim kad tako u system requirements stave samo ime grafe...sad bi mi kao napamet trebali znati koliko RAM-a ima
How to be a serial killer~guide by xarabas
Za pocetak ovog vodica sam odabrao nivo Traditions of a trade,tu mozete pokazati svoj puni potencijal.
Uredno se prijavite na recepciji
popricajte sa gospodinom i uputite se u turisticko razgledanje hotela.
Za pocetak preporucam simpaticni hodnik lijevo od vas koji je eto igrom slucaja zatvoren.
Sva sreca pa imamo rezervni kljuc.
Idemo malo dalje niz hodnik do sobe 108.
Policajac se unutra tusira tako da mu uniforma trenutno ne treba.
Ako bude neljubazan prema vama,slobodno ga zadavite.
Ja ga zadavim u oba slucaja.
Idemo dalje desno dok ne dodjemo u otvorenu sobu gdje se desio neki nesporazum.
Uprava hotela je insistirala na placanju u gotovini,ovaj siroti gospodin je ne znajuci to pokusao da plati cekom.
Noz u zidu je ono sto nam treba(u kupatilu imate i sawed-off shotgun ako zelite biti kolekcionar).
Od ove tocke mozete mozete izabrati svoj put;pitanje koje je svako od nas bar jedanput u zivotu postavio - daviti ili klati
Ako zelite zivjeti na rubu i biti totalno alternativni,mozete koristiti i kombinaciju oba.
I da napomenem ako vec ne znate,dok ste policajac mozete neometano prolaziti s spremljenim oruzjem kroz detektore metala(prosle godine su u lobbyu odrzali MTV Hip-Hop Awards i od tog nemilog dogadjaja sav unos oruzja u hotel je zabranjen).
Zato vam toplo preporucam da odete na treci sprat hotela i u kontrolnoj sobi iskljucite detektore metala(bez brige,policajci vam nece nista ako ne budete njuskali po sobi i predugo se zadrzavali)
Sad kad smo to rijesili,uputimo se u nasu sobu na drugom spratu,preskocimo balkon kad niko ne gleda,ubijemo tjelohranitelja i metu zadavimo dok se tusira.
E sad nam stvari idu u prilog.
Imamo pistolj s prigusivacem,tjelohraniteljevo odijelo i "Do not disturb" znak.
Preobucimo se,vratimo se istim putem preko balkona u svoju sobu(pazite da vas zena s desne strane balkona ne vidi dok budete preskakali).
Stanimo ispred sobe u kojoj smo malopre bili i eliminisimo cuvara jednim brzim i preciznim metkom iz silencera.
Prije nego sto se patrolirajuci policajac vrati,les uvucemo u sobu medju ostale i kad izadjemo stavimo znak na vrata.
Tu negdje bi i trebao biti bellboy koji usisava sobe,on nam je koristan jer ima master key tako da ne moramo lockpickati svako malo i rizikovati da nas neko vidi.Udjimo u neku praznu sobu s njim i porazgovarajmo o trenutnom poskupljenju barela nafte u Iraku.Vidjecete da je momak odlicno drustvo za razgovor.
Nakon toga,na trecem spratu(gdje se stize putem dugackih stepenica suprotno od ulaza u bar)nasao sam jednu sobu sa gospodinom koji je jos mamuran od prosle noci.Imao je neke lijekove na nocnom ormaricu koji su mi strasno trebali i nije imao nista protiv da ih podijeli sa mnom.
Nakon ovoliko napornog posla mislim da smo zasluzili da odemo u bar(na drugom spratu).
Porazgovarajmo s barmenom i dok on bude na sanitarnom cvoru
udjimo u sobicak s lijeve strane(dok nas policajac u kutku prostorije ne gleda)i stavimo malo zacina C u viski(cak i ako vas policajac vidi kako izlazite nije strasno,bitno je da vas ne vidi kako ulazite....malo ce njuskati oko vas kad izadjete i otici ce)
Sjednite,narucite si neko pice i cekajte da vidite kako nas novi whiskey koktel djeluje na musterije.
Nakon sto smo eliminisali sve mete mozemo si dati malo oduska.
Desno od ulaza u bar imate lijep poklon u cvjecari(samo udjite u nju sa suprotne strane-ne izvana,nego samo dalje istim putem produzite tamo gdje smo stavljali zacin C.
Sad ste totalno nesputani i imate mogucnost da cijelo osoblje hotela upoznate sa vasim arsenalom.To vam i toplo preporucam kao i da navratite do draguljarnice na trecem spratu.
Usput i pokupite kemijsku bombu iz sobe na trecem spratu i strpajte je u aktovku koju ste prethodno pokupili u sobi na drugom spratu(gdje je i bila nasa prva meta pod tusem)
Nakon sto smo eliminisali sve kreativne ideje i nacine eliminacije(a samim tim i goste hotela)preostaje nam samo da se odjavimo i pogledamo ga poslednji put,sa sjetom u ocima.
Konacni rezultat:
E toooo je ta misija!!
Traditions of the trade, vjerojatno najbolja misija u povijesti serijala. Srećom, IO je to izgleda znao jer su i u BM ubacili jednu sjajnu "hotelsku" misiju
Doduše malo si preagresivno prošao misiju. Ja sam znao proći takve stvari krajnje elegantno, da nitko nije znao da sam tu.
Ovdje opet ističem misiju u pariškoj operi iz BM-a gdje sam ubio trojicu ljudi, od toga dvojicu koji su mi bili target, i jednoga za presvlačenje. Nisam ispalio nijedan metak, a zadavio sam samo ovoga za presvlačenje.
Ostalo sam riješio koristeći
, a kako bi stvar bila još bolja, čak sam i sam bio prisutan u glavnoj dvorani kad su obojica poginula :>
Ma zezao sam se covjece.Izvorno postao cham3leon
Znam je sad proci a da me niko ne skonta i bez civilnih zrtava.
Da,ono kad zamijenis rekvizit pistolja iz predstave sa pravimIzvorno postao cham3leon
Ima fora sa onom misiom iz blood moneya kada trebaš ubiti one u kazalištu. Ja sam je prešao za 37 sekundi
Kako bi bilo dobro da imaju neki modovi za ove igre.
Dosta puta se nadjem u situaciji kad udjem u nivo i onda krenem izmisljati eke ciljeve,totalno promijenim poantu i smisao nivoa
Ah, sjećam se te misije... jedna od meni dražih.
Ili recimo fazon da ja tebi napravim nivo putem nekog creatora pa si ti to skines odnekle gde sam ja uploadao i igras pa onda obratno.Izvorno postao cham3leon
Kao sto smo mogli praviti skate parkove u THPS2(nisam se mogao sjetiti boljeg primjera)
Najveći problem serijala je što mete imaju stalnu rutu koje se pridržavaju. Samo trebaš gledati i paziti, rješenje dođe samo od sebe.
Puno bi bolje bilo da su mape veće, a da NPC-ovi imaju dinamične, ali logične rute (AI civilima bi recimo bilo zabranjeno u neke dijelove mape, dok bi zaštitari mogli bilo gdje, važnije mete bi izvan sigurnih područja išle s jačom pratnjom, itd...).
Ovaj... naravno?Izvorno postao Insert
Možeš li uopće zamisliti kakav bi to clusterfuck bio kad bi svaki NPC imao svoj stvarni AI? Em bi ti ubilo procesor, em bi igru učinilo manje više neigrivom koliko bi teška bila (kad bi svaki NPC imao svoje parametre na osnovi kojih reagira). Sve slične igre, i one manje slične tipa Commandos, prakticiraju rutine likova jer su potrebne... iako bi naravno bilo daleko zanimljivije u suprotnom, daleko više bi se zahtjevalo da znaš reagirati na promjene situacije na licu mjesta, a ne da isplaniraš sve unaprijed metodom pokušaja i pogrešaka.