Hvala, hvala!
Bara predobra recenzija za Homecoming.
Svaka čast.
*MSN me trenutno jebe u mozak pa sam rijetko na njemu*
Hvala, hvala!
Dobro si rekao da je zvuk i glazba najjaču bu efekt ^^
Onak zvuk struganja nečega po zidu a ti se okrečeš okolo kaj je to. Prebolesno.
*MSN me trenutno jebe u mozak pa sam rijetko na njemu*
To kume, o tome ti je pričam, baš o tome, koliko se puta samo moraš okrenuti za 360, huh
Sjećam se dvojke onaj hotel. Čuješ nekakav ultra bolestan zvuk i hodaš dalje. I onak pogledaš u lijevi hodnik i vidiš neke štenge a iza tih štengi je Red Pyramid sa onom sjekirom ili wateva. brrh. Naježim se kad se sjetim scene i zvuka
*MSN me trenutno jebe u mozak pa sam rijetko na njemu*
Ej brate, super recenzija!
Sve sličnosti sa Barom su minimalne! Ipak, ja sam samo njegov mlađi brat!
Prince of Persia (200
Proizvođač/ Izdavač: Ubisoft Montreal/ Ubisoft
Žanr: Akcijska Avantura, Platformer, Sandbox
Platforme: PC, Xbox 360, Playstation 3
Veliki sam fan Prince of Persia serijala. Počeo sam igrati video igre sa 3 godine na tada očevom pra starom računalu sa implementiranim DOS-om. Prva igra koju sam ikada zaigrao bila je Prince of Persia iz davne 1989. Osim što je tada meni bila vrhunac, i danas zrači nekim posebnim štihom kojeg su fanovi oduvijek voljeli, i baš zato je naš princ doživio 7. nastavak, ali ovog puta u posve novom ruhu, u trećoj po redu franšizi. Optimističan sam prema novom princu i ovom novom početku iako su ga ovi iz Ubisofta već tako izlizali promjenivši mu već nekoliko puta frizuru, odjeću, nokte, te stil općenito, ali nadam se da svi držimo fige za našeg dobrog, starog, Princa od Perzije.
Pustinjski klošar sa magarcem zvanim Farah...
Princ je ušavši u ovu novu franšizu promjenio priču, partnere, ali nekako najviše sam zamjetio njegovu modnu promjenu, njegov stil. Na glavi ima crveno-plavu krpu koja mu ispravlja kosu, ali ta krpa seže sve do njegovih guzova i leprša dok on trči, pa je možemo nazvati šalom, na lijevoj ruci ima kožnu rukavicu koja na završetcima prstiju ima limene dodatke u obliku kandža s kojima princ struže po zidu te se tako štiti od neželjenog pada, tako će sada recimo princ u njegovom poznatom wallrunu koristiti te kandže kako ne bi pao sa zida. Ovog puta princ je želio istaknuti svoju mišićavu strukturu pa je na gornji dio tijela nataknuo neku malu jaketicu koja ionako stalno leprša oko njega. Kako vidite, princ je poprimio dosta, hmm, futuristički izgled s obzirom na njegove prijašnje figure, nekima će se to svidjeti, nekima i ne. Priča započinje sekvencom princa kako ide kroz pješčanu oluju pokrivajući svoje oči od naleta pijeska dok istovremeno traži svog magarca nakrcanoga zlatom, Farah. Zatim nepažljivi princ slučajno upada u jedan ponor spretno se dočekavši na noge, te mu doslovno u ruke sa neba upada mlada princeza Elika. Elika se instantno oslobađa prinčevog zagrljaja te nastavlja bježati od kraljevske garde koja je lovi, a princ prepustivši se trenutku kreće za njom. U bježanju kroz taj ponor sa Elikom igra će vas upoznati sa jednostavnim kontrolama, borbom i naravno, izvođenjem prinčevih akrobacija. Ubrzo Elika od vas zatraži da je pratite do hrama uvidjevši da ste vrstan borac i akrobat, te zatim zajedno odlepršate do hrama i vidite Elikinog oca aka kralja, kako uništava „stablo života“ puštajući Ahrimana, boga zla u kraljevstvo. Ahriman je jedan jako zločest bog, te instantno zagadi cijelo kraljevstvo svojom korupcijom. Kraljevstvo se pretvara od svijetlog i florom i faunom prepunog mjesta u mračna prostranstva kojima se širi nekakva crna slina koja zapravo označava prisutsvo Ahrimanove korupcije. Elika vam objasni kako da biste spasili svijet, morate ići do „plodnih tala“ te ih oslobađati i tu počinje vaša avantura.
Čuvaj je kao burek za ručak!
Nakon zanimljivog uvoda krenuo sam oslobađati u ulozi princa sa Elikom plodna tla. Igra je podjeljena na mnogo zanimljivih lokacija, tako će te ispočetka moći odabrati između čak četiri početne lokacije koje će te osloboditi od korupcije. Što više budete lokacija oslobodili korupcije, to će se što više istih otključavati na kraju dovodeći do impresivne brojke od čak 25 zasebnih lokacija. Na vašem dugom i opasnom putu punom raznih prepreka prati vas princeza Elika koja tu nije bez razloga nego čini jednu veliku i igrivu ulogu u ovoj igri. Naime, kako već sigurno svi znaju princ je vrstan atletičar, skače preko ponora, trči po zidovima, hvata se za razne šipke, stupove, i rascijepe na svakojakim objektima. Ovog puta stvar neće biti tako jednostavna zato što je Ahriman svojom korupcijom večinu svijeta uništio te ga učinio teško prolaznim. Da, tu uskače Elika. Elika je vaš spasioc, pomagač, borbeni partner i najbolji vodič. Svaki put kada idete preskočiti neku veću udaljenost a to princ nije u mogućnosti ostvariti svojom jačinom odraza, tu uskače Elika hvatajući svaki put princa za ruku pomažući mu premostiti prepreku, pa tako i kada idete pasti u nepovratno crnilo, Elika vas također svakog puta spasi. Da, znam, umiranje u igri je nemoguće, čak i kada vi to ne želite Elika će vas uhvatiti za ruku i vi će te bezbrižno nastaviti svoju avanturu. Neki će na ovo gledati kao super stvar koja će maksimalno iskoristiti igru za uživanciju, dok će drugi, iskusniji igrači proklinjati dan kada se Elika rodila. Ali nije sve tako crno zato što Elika ima puno veću funkciju nego samo pružanje svoje tanke ručice, Elika je nikako sporedni i jako je važan lik te će najviše koristiti u borbi tako što će vam pomagati slagati prinčeve već ubojite komboe u još dinamičnije i opasnije po neprijatelja i za pronalaženje smjera u bolesno velikim lokacijama pokazujući vam put ispuštanjem neke čarobne, plave zrake. Garantiram da će vas Elika brzo prisvojiti svojim izgledom, šaljivim razgovorima sa princom, te njenim prljavim, malim i bosim rukama i nožicama koje će vas toliko puta spašavati od nevolja .
Ukusna, dinamična, i nadasve šarena juhica.
Lokacije su u novom princu jednostavno predivne i odišu originalnošću kao ćešnjak smradom. Naći će te se u velikim i nakićenim zlatom i ukrasima perzijskim tornjevima koji su obasjani prekrasnom Arapskom noću, te po depresivnim krajolicima kroz kojih teče lava i koji inzistiraju na crno-sivoj boji kao primarnoj. Naći će se tu baš svega za svaki ukus, a što je najvažnije sve odiše onom gigantnošću koju ja inače obožavam u igrama. Naj draže mi je kada se poplašim nekog ogromnog tornja ili me hvata jeza kada pomislim na pad u duboko plavetnilo začinjeno ogromnim vrtlogom koji samo usisava vaš pogled prema njemu, e takvim štihom su začinjene lokacije u princu. Što je važno još spomenuti je to da je borba potpuno sporedna i da igra nikako ne inzistra na njoj. Baš suprotno, iznzistira na međusobnom upoznavanju likova, timski rad, pentranje po predivnim lokacijama, i to sve još začinjava stripovskom grafikom uz koju sve ispada lijepo i šareno.
Osvrt na dijelo
Princ je jednim nesigurnim i riskirajućim ali opet odvažnim korakom zastupio u novu franšizu i novi način igre. Promjenio je estetski stil, grafiku općenito, razvoj radnje te primarni cilj igre. Ako bih vam trebao preporučiti neku igru za odmor i relaksaciju od svih mega-hitova koji nam slijede i koji su nam prethodili, to bi zasigurno bio novi princ. Princ odiše prekrasnim šarenilom, dobrom i domišljatom pričicom, impresivnim lokacijama te još impresivnijim šefovima koji će vam biti i jedini protivnici u igri. Akrobacije i skakutanja nikada nisu bili ovako zabavni, a ukomponiravši sve u jednu savršenu cjelinu koja će se dopasti širokoj publici, novi Prince of Persia je moje srce definitivno osvojio. Vrijedi zaigrati, vrijedi svake trunčice vašeg slobodnog vremena.
Preporučena konfiguracija: Dual Core 2.2 GHz, 2 GB RAM, 512 mb grafička kartica
Plus: Grafika, igrivost, Elika, predivno dizajnirane lokacije i šefovi, fluidnost pokreta, dinamika
Minus: Oslobađanje 25 plodnih tala zna postati dosadno, likovi izlgedaju malo pre moderno
Ocjena: 88 %
Autor: Bara
MOBILNA RECENZIJA
Asphalt 4
Prolog iliti uvod po naški...
Najnoviji izdanak ove famozne mobilne racing franšize kao da je rađen od strane EA gamesa. Dok su prvi nastavci bili jednostavna razbibriga za ubiti malo vremena dok čekate nekog, svaki sljedeći je uvodio "priču" koja je blago rečeno, besmislena koliko god to može biti. I ovdje se nalazite u ulozi manijakalnog vozača uličnih utrka (kopija NFS franšize) koji vozi ulične utrke (well, doh...) po cijelom svijetu za pare (Captain Obvious to teh rescue) i djevojke (ukradeno od SRS-a). No dobro, igra vas smješta u jako lijepo odrađene lokacije (uzevši u obzir platformu) i stvarno ne izgleda loše. Auti su jako lijepo modelirani, okoliš je manje-više kopija stvarnih svjetskih metropola, a ovaj nastavak je uveo i nekoliko novosti u serijal.
Gle mama! Bez ruk...
Dakle, kao što rekoh ranije, igra je uvela nekoliko novosti. Najočitija je podrška za malo novije mobitele sa 3D akceleratorima ispod hauba pa smo tako dobili punokrvnu 3D igru. Osim toga, prilikom velikih brzina (nitro mora biti dovoljno pun da ga možete uključiti 3 puta za redom, što je i potrebno u ovom slučaju) vidljiv je motion blur.
Number one, plot a course to Earth...N-Gage (pun intended)
No, koliko god to bilo lijepo, igra je spora. I ne, ne mislim na brzinu vozila, nego na samo izvođenje aplikacije. Moja Nokia N95 sa 8GB memorijskog prostora i svježe formatiranon memorijom uređaja na kojoj sam testirao A4 se muči da potjera ovu igru iako ne bi smjela. Igra radi u nezavidnom broju sličica u sekundi što u kombinaciji sa velikom brzinom automobila rezultira u čestim scenama kršenja vozila (izvedeno jako efektno, ako smijem dodati). Stvar je tim gora što igra koristi svoj novo složeni 3D okoliš pa tako često letite kao ptica, ne, kao avion, ne...kao baka Marica sa tržnice za vama kad joj ukradete jabuku...pokvarena baba...i još se igra vuče sporije od iste te bake Marice kad joj je zarastao kuk nakon operacije...
Još jedna od igara koja poštuje onaj "...ni na nebu, ni na zemlji" kocept...
Također su u priču uključene i 3 djevojke koje otključavate (Društvo za zaštitu ženskih prava će biti jako ljuto na Gameloft) svojim osvojenim novcem i koje vam svojom prisutnošću boostaju određene aspekte u vožnji (više nitra, lakše bježanje snagama reda i slično).
Ah, djevojke u uniformama...nažalost nema intimnih scena...to bi sigurno diglo ocjenu igri...i eventualno tu i tamo još ponešto...
Naravno, svog metalnog ljubimca (Trabanta nema, ne vole plastična vozila) možete dodatno tunirati, mijenjati mu boju, no sve se svodi na:
idi u garažu
kupi nove dijelove
idi iz garaže
kao i na često mijenjanje vozila dok na kraju ne otključate i moćnog Bugatti Veyrona (za kojeg ne shvaćam čemu tuniranje kad je stroj već...well...stroj...).
Igra je velik dio posvetila detaljima na vašem vozilu ( i jedino na njemu). Tako možete vidjeti odsjaj na boji i staklima koji reflektira okolinu, sjena vozila je potpuno real time izvedena i kreće se ovisno o izvoru svjetla, čak su i sama vozila prilično detaljno modelirana. Ovo vrijedi samo za vaše vozilo, ostali su samo modeli s texturama i nemaju sjene...
So what...šesti sam, probajte vi voziti utrku sa 3 tipke, jesti kekse i lupati screenshotove kombinacijom dviju tipki...
No to pak svoj danak ubire u umjetnoj inteligenciji i ponašanju vozila. Naime, umjetne inteligencije nema. Nimalo. Kraj rasprave. Vozači drugih auta će redovno biti brži od vas osim ako ih ne stignete jer su se zabili u još gluplje vozače u prometu koji blesavo čekaju da zarijete vruću haubu svojeg BMW-a u njihovu šajbu. Pripadnici zakona a.k.a. policija je u potpunosti blesava. Ne samo što ćete im pobjeći nekih 6 sekundi nakon što krene potjera, nego ta ista potjera kreće tek nakon što skršite pola grada i ubijete desetak drugih vozača. Tu su jedino da vas ometu kad trebate prestići protivnika koji umjesto zadnjih farova ima warp motore. Još jedna stvar koja će vas nagnati da igru uklonite čim prije je - novinarski helikopter. Prilikom početka općeg kršenja svih mogućih prometnih zakona, dolazi novinarski helikopter. Ništa čudno, i prijašnji nastavci u ovom serijalu su imali leteće oči koji su blebetali o žustroj potjeri, no ovdje dobijete sekvencu koja iz ptičje perspektive prikazuje vaše vozilo u punoj brzini. Nenajavljeno. Kad je najgora gužva. Smrdite Gameloftovci.
Epilog iliti zaključak
Ova igra ima jako lijep meni.
Igra je uklonjena kad je postotak bio na broju 2.
I tu privlačnim dijelovima lagano dolazi kraj. Sama igra izgleda stvarno lijepo, tu su sjene, motion blur, lijepi auti, zgodne lokacije, no zasad ne znam kakav je stroj potreban da ju pokrene na prihvatljivom framerateu. Jedna N95 koja ima oko 70 fps-a u Futuremarkovom SP Marku ovdje ne izvlači više od desetak frejmova u sekundi. Ukomponirano sa lošom pričom, nepostojećom umjetnom inteligencijom, debilnim porukama koje iskaču ako se skršite ili ako se nešto slično dogodi, novinarima koji su uzrok kršenju, ova igra je promašaj.
Pozitivno:
-Izgled
-Lijep glavni izbornik
Negativno:
-Sve ostalo
Ocjena:
40%
Shvatio sam da mi je jednostavnije (i jeftinije) pisati mobilne recenzije...kad već imam na čemu tjerati najnovije mobilne gaming naslove, why not? računalne recenzije mi polako izmiču s obzirom da nisam upgradeao hardver već neko rijeme...so here it comes...
MOBILNA RECENZIJA
Resident Evil: Degeneration
Intro
Resident Evil franšiza igara je oduvijek privlačila gamere. Što zbog relativno dobre priče, što zbog zombija (he who hasn't killed a single zombie may cast the first stone...), a najviše zato što vas pumpa adrenalinom zbog izvrsne atmosfere. Nakon nekoliko nastavaka za računala i konzole, 3 loša filma, akcijskih figura i sličnih komercijalizacija, izašao je Resident Evil: Degeneration. Uzor ovoj igri za N-Gage platformu jest CG film istog imena koji je po kvaliteti daleko od 3 prije navedena filma. Daleko. Jako.
Imam čudan osjećaj da nisam sam...
So, malo o priči. Dakle, na početku igre ulazite u prilično jeziv i mračan aerodrom u kojem je nešto pošlo krivo...I wonder what. U ulozi svima znanog i poznatog Leona Kennedyja dobijate prve upute preko comm linka, repetirate svoj vjeri 9mm pištolj i idete njuškati okolo, no ono što ubrzo nalazite nije baš najugodnija stvar i želite baciti pištolj i pobjeći mami pod krevet. Naime, na isti taj aerodrom je pao avion, i da stvar bude gora, taj avion je pun Zaraženih. A vi morate spasiti nekog senatora koji se nekim čudom našao na aerodromu. Da...vraćao se kući od ljubavnice ili tako nešto...lisac stari. Enikejs, da stvar bude gora, autopilot na jednom drugom avionu se uključio i avion će uskoro poletjeti. Eh da, i taj avion je pun Zaraženih (a.k.a. zombija iliti trulih mesojednih stvorenja koje si nekad zvao mama i tata a sad te hoće zagrliti i isisati ti mozak kroz očne duplje). I snage reda i mira su postale zombiji.
Nemojte ga pitati gdje je izgubljeno-nađeno...vjerujte mi...ne želite to.
Tako naš Leon sada mora ne samo spasiti političara u problemima (that's a new one) nego i zaustaviti taj avion prokletih da ne proširi virus...prilično dobra priča rekao bih...osobito kad pogledate izvedbu. And speaking of which...
Tits or GTFO...wait...GTFO...
Čujem šumove vani u grmlju
Što zapravo čini atmosferu u jednoj igri? Usudio bih se reći da su bitni sljedeći elementi: Izgled igre, priča, gameplay i zvuk. No kakve to veze ima sa REegenerationom? Well, N-Gage gaming platforme pogonjene Symbian operativnim sustavom koji u zadnje vrijeme dolazi sa 3D akceleratorima je ovom igrom pokazao koliko potencijala mobilno igranje ima. Izgled ove igre je jednostavno...WOW. Full 3D okoliš, pogled preko ramena, izvrsno odrađeni modeli i teksture...
Koliko vas ima iza u tom hodniku za boga miloga? Umri...UMRI!!!
Igra je remek djelo mobilnog gaminga... kako sam već opisao priču, pređimo na gameplay. Naime, ovaj RE je donekle i RPG naslov. Doduše, nećete poboljšavati Leonove vještine i atribute nego njegovo oružje. Puške, sačmarice, pištolji, automati... sve to može biti nadograđeno na 3 polja - količina municije, brzina reloada i razorna moć. To obavljate kod merchanta, pripadnika specijalnih snaga koji su odlučili iskoristiti situaciju na aerodromu i prodavati naoružanje i ljekove. Pametni momci. Glupo mjesto za biznis.
Eat your heart out, Bill Gates...ovi zombiji su bogatuni...
Neprijatelji u igri će često ostavljati stvarčice za sobom. Novce, municiju, ključeve, nakit, health kitove i slično. Sve te stvari možete spremati u svoj inventar koji možete proširiti kupovinom većeg kovčega kod merchanta (još jedan jako zgodan detalj).
Punisher u inventaru...skup, glasan, ali probija rupe u poslaganim zombijima i pancirkama
Zadnji ali ne i najmanje važan element u sačinjavanju dobre atmosfere je zvuk. Eh, zvuk u ovoj igri je klasa za sebe. Bilo da je riječ o prilično dobrom zvuku raznog oružja i granata, ambijentalnim zvukovima, grgljanju zombija i većih i manjih kreatura ili je riječ o glazbi, zvuk briljira. Glazba je toliko atmosferična da u trenucima kada iz nekakve sobe čujete lupanje po vratima koja nedugo zatim padaju a na vas ide horda gadarija, glazba digne napetost scene toliko da poželite baciti sluške sa glave, ugasiti mobitel i otrčati u nepoznatom smjeru. Stvar postaje još napetija kad nakon teškog pokolja (takvi su rijetki, nemojte misliti da se samo probijate kroz milijune zombija) krene lagana jeziva glazba koja je autoru ovih redaka podigla dlačice na vratu (preporučujem korištenje nekakvih kvalitetnih slušalica za potpuni užitak...zvučnici na mobitelima su predaleko i preplitki su za pravi užitak). Jednostavno savršeno.
Prestanite me pratiti, vi trule vreće kostiju!
Što ih pogoni? Nitko ne zna. Samo žele mesa i mozgova. Valjda im je to dovoljno za pogon. Što pogoni ovu igru? Well, bilo koji Symbian mobilni uređaj treće serije i iznad će biti sasvim dovoljan. Ako možete instalirati N-Gage aplikaciju, možete instalirati i ovaj dragulj. Igra je testirana na Nokiji N95-1 i radi savršeno. Broj frameova u sekundi nikad nije otišao ispod 40, čak ni u stvarno gadnim scenama sa puno metaka i zombija i dima i vatre i eksplozija i...shvaćate što želim reći. Igra je savršeno optimizirana za sve mobitele 3. generacije. Brzo se loada, nema trzanja ni preskakanja, učitavanje između nivoa traje oko sekundu, igra pruža potpuno slobodu kretanja u 3D prostoru, pogled preko desnog ramena koji se pritiskom na određenu tipku prebacuje u aiming mod. Meniji su prekrasno izvedeni i nisu nimalo zbunjujući. Tu i tamo pronađete nečiji zapis (poput PAD-ova iz Dooma 3 sa pismima, porukama i sličnim stvarima) koji će vam pomoći kod težih djelova (hint: kad naletite na zapis u kojem se spominju jedan gumb i sva vrata, napunite oružje i pripremite se na okršaj).
Mapa...i ugodna pauza kad vidite nešto veliko i brzo pred vama...savjet? Nemojte ju zatvarati...
HOĆU VAAAAAAAAN!
Dakle, ova igra je prethodnik. Prethodnik, vjerujem, vala izvrsnih igara za ovu platformu. Ne samo što je izvrsna po pitanju izgleda, priče, gameplaya i zvuka nego je i izvrsno optimizirana za Symbian platformu (neki developeri računalnih igara bi trebali na nekakav tečaj da nauče kako napraviti izvrsnu igru koja će letjeti bez zastajkivanja). Finalna ocjena? Igra je izvrsna horror avantura/TPS sa elementima RPG-a koju bi svaki ljubitelj navedenih koji posjeduje Symbian uređaj trebao odigrati. Igra pruža sate i sate (doslovno) jezive, napete zabave. Jedina mana joj je što prilikom spajanja uređaja sa TV-om, teksture i modeli ne prate povećanje pa tako ostaju na razini PS 2 konzole. No sve u svemu, igra je izvrsna. Nadam se da će uskoro dolaziti jednako dobre igre iz ostalih žanrova za N-Gage Symbian platforme.
POZITIVNO:
-izgled
-zvuk
-gameplay
-priča
-zombiji
-zombiji
-zombiji
-stalan osjećaj straha i jeze
NEGATIVNO:
-stalan osjećaj straha i jeze
-pomalo zastario izgled prilikom spajanja sa većim TV ekranima, no to je sitan propust jer je igra ionako namijenjena igranju na zaslonima mobitela.
OCJENA:
96%
Loodo, recenzije igara za mobitel . Kako si se toga sjetio...
otkad sam uzeo ovu N95, opsjednut sam njome...a onda vidjeh N-Gage trgovinu...posjetio ju, pogledao par ingame filmova i odlučio pisati rece ^^
planiram napisati Star Wars: The Force Unleashed i The One recenzije kad uhvatim malo vremena...
po meni se ne isplati kupovati igre za mobitel
prekratke su, a cijene su nerealno visoke
Izvorno postao KingMortal
zato postoji zedge.net
imam ja svoje izvore, a na zedge.net su jos gluplje igre
ove sto se placaju barem nekad ispadnu dobro
Izvorno postao KingMortal
Asphalt 4: Elite Racing
Full License: 9.99 EUR
Resident Evil: Degeneration
Full License: 9.99 EUR
ONE
Full License: 9.99 EUR
METAL GEAR SOLID MOBILE
Full License: 9.99 EUR
Star Wars™: The Force Unleashed™
Full License: 6.99 EUR
http://www.n-gage.com/ngi/ngage/web/hr/en/showroom.html
A čovječe, 10 eura za " igricu " za mobitel, ma lood si! Ja imam Sony Ericsson k800i i na njemu igram igru Paper Airplanes, igra je fenomalna, ja i ekipa se u razredu se natječemo stalno oko rekorda, to je fora na mobitelu, a ne ovo...
prvo jedan XD, a sad, pogledaj trailere tih igara na N-Gage siteu...vidjet ćeš da nije riječ o "igrama" nego o punokrvnim igrama kojih se ne bi ni PC posramio...uzmi One za primjer...real time sjene, prekul lighting system koji ide do te mjere da vidiš znoj na borcu, fizika koja se računa a ne simulira na random mjestima, high-res teksture...
http://www.n-gage.com/ngi/ngage/web/hr/ ... tail.html#
nemres N-Gage i k800i igre usporedjivat
Izvorno postao KingMortal
Može netko sa puno vremena updejtat prvi post da se vide nove rece i najave....?
*MSN me trenutno jebe u mozak pa sam rijetko na njemu*
Najava novog ridika.
http://www.hcl.hr/najave.php?TekstID=162&select=22
Izvorno postao Praetorian the Wise
Burnout Paradise: The Ultimate Box
Proizvođač/ Izdavač: Criterion Games/ Eletronic Arts
Žanr: Razbijanje bijesnih automobila u svrhu osobne satisfakcije (Utrka), Sandbox
Platforme: PC, Playstation 3, Xbox 360
Prije mnogo, mnogo dana dok sam gledao prvi gameplay trailer za ovu igru, moj osmogodišnji brat prišao mi je sa leđa i sa oduševljenjem me izbalio po faci. Da, znam što mislite, pas mi se ne zove Brat. Prije tih dugih godinu dana Burnout Paradise je izgledao tako sočno da je i moj polu-gamerski brat počeo sliniti nad njim. Nažalost, tada ovima iz Criterion Gamesa nije bilo ni na kraj pameti da portaju igru na PC, a ja sam ostao ožalošćen i zavalio se tužan pred monitor počevši igrati Oblivion . Sada, nakon godinu dana i jednog mjeseca Burnout Paradise došao nam je na PC u inačici zvanoj Burnout Paradise: The Ultimate Box. Svi znamo kako portovi uglavnom loše prolaze kod nas PC gamera, ali što također znamo je to da EA svaki put obavi dobar posao. Što nam sve nova donosi prvi Burnout naslov za PC, oduševljenja, razočaranja, pogledajte u ovoj recenziji.
Izgaranje Raj: Ultimativna kutija
Burnout Paradise: The Ultimate Box nam je osim originalne igre, poklonio još sve dosad izdane DLC-e, patcheve i modeve, super portanu i još bolju grafiku, te naravno, puno zabave i to sve u jednom paketu. Stari princip Burnouta je ostao sadržan, brza i dinamična vožnja kombinirana sa manijakalnim razbijanjem suparničkih automobila i svoga također. Zanimljivo je to što su više od 75 modela različitih automobila, veliki grad plus njegovo primitivnije predgrađe na kojem se odvija sva radnja, super grafika i mnogo natjecanja te utrka ukomponirani u samo nešto više od 3 gigabajta. Jako impresivno! Instalacija igre je bila relativno kratka, popraćena sa nekoliko odlazaka na WC zbog nervoznog iščekivanja kraja iste od strane vašeg recenzenta. Ulazak u igru bio je popraćen pjesmom Guns N' Rosesa, Paradise City, moram priznati da nisam to očekivao, a posebno me se još više dopalo kada sam shvatio da ću tu pjesmu slušati svakih 5 početnih minuta igre. Što je tu je, ali soundtrack ima i svjetlijih strana o kojima ću poslije. Uzeo sam svoj jedini raspoloživi auto na smetlištu te krenuo u akciju.
Dajte mi 2 McBacona, veliki pomfrit i veliki Milk Shake!
Sve aute koje „steknete“ ostaju vam na smetlištu, a aute dobivate tako da kada ih nađete na ulici dok uživaju u bezbrižnom danu i vozikaju se uokolo, vi ih nemilosrdno zabijete u obližnji stup ili u ogradu, jako inovativan sustav koji dodaje još malo sadržaja igri. Svoje ćete aute uzimati, popravljati ih i puniti ih boostom(gorivom) prolazeći kroz drive-thruove. Jednostavno i ne traži od igrača zaustavljanje kada mu se neda otići u prokletog mehaničara i potrošiti bogatstvo na popravljanje svog ljubimca, sada samo brzinski prođe kroz drive-thru i slobodan je nastaviti sa vožnjom. Igra ima sveukupno 120 eventova koji su raštrkani po dobro preglednoj mapi, a ulazi u utrke se nalaze na raskrižjima i općenito na mjestima gdje stoje semafori. Za postati sudionik utrke trebate doći ispod željenog semafora te zašlajfati gumama, još jednom lagan i inovativan pristup.
Vrsta, kov, soj...
Race, Marked Man, Road Rage, Stunt run te Burning route vrste su eventova kojima možete pristupiti u svakom trenutku na određenim mjestima grada. Race je kako i nalaže naslov obična utrka koja se sastoji od 6 do 8 igrača i glavni je cilj doći do cilja i biti prvi, Marked Man je pak adrenalinom nabijena utrka u kojoj ste vi označen i do ciljnog mjesta vas po gradu gonjaju i pokušavaju slupati suparnički automobili. U Stunt runu morate doseći prag bodova obavljajući po gradu razne ludorije, skokove, razbijanja, itd, Road Rage je meni najdinamičnija i najefektivnija utrka koju sam do sada iskusio u povijesti trkačih igara, cilj je slupati što više automobila u određenom vremenskom periodu i pritom ne ostati slupan, a Burning Route je zapravo utrka protiv sata na koju možete pristupiti sa određenim vozilom, ako budete uspješni, igra će vas nagraditi poboljšanom verzijom tog vozila. Kao što razlikujemo vrste utrka, tako i razlikujemo vrste bijesnih kutija lima što se u ovoj igri skromno nazivaju automobilima. Mislim da sva imena govore za sebe pa ću ih ja samo nabrojati: Race, Stunt i Aggression cars su auta s kojima ćemo se susretati. Auta se razlikuju po izgledu, brzini, ubrzanju, agresiji ilitiga otpornosti i siguran sam da će svak naći nešto za sebe.
A sada malo o tehničkoj strani...
Burnout Paradise mi je poslije Purea definitivno najzabavnija vožnja koju sam ikada zaigrao. Osjećaj brzine je jednostavno čudesan,a sada ću uzeti i onaj soundtrack u obzir i usudim se reći da nema ničeg lijepšeg od jurcanja 600 km/s dok u pozadini piči klasika predvođena Mozartovim izvedbama, a trenutak sudara ću pokušati sada malo pobliže opisati. Jako velike brzine uglavnom rezultiraju u sudarima monstruoznih razmjera, a ova igra je možda i najbolji pokazetelj što će vam se dogoditi ako opustite nogu na papučici. Zamislite da jurite ogromnom brzinom, sličnoj kao onoj kada upišete cheat za nitro na taksijima u San Andreasu, motion blur efekt koji je u ovoj igri doveden do savršenstva divlja oko vas privlačeći vam pogled, iskre vrcaju oko vas a vi ni ne shvaćate da vam se gume polako troše i da vam karoserija počinje kliziti po betonu, a zatim...! Takvu rapsodiju efekata i savršenu perverziju trenutka još nikada nisam iskusio, sudar! Tijekom sudara igra vas prebaci u slow motion i polako gledate izrod vašeg pomahnitalog jurcanja, gume se polako odvajaju od felgi i lete u zrak, stakla pucaju raspršivajući se u tisuće komadića, a cijela unutrašnjost se tiješti dok se lim savija i odaje svu lijepotu i snagu grafičkog enginea. Nisam mogao bolje opisati, ovo ćete jednostavno morati probati sami. Igra je izuzetno dobro portana i vjerojatno nećete vjerovati kada vam kažem da se na mojoj konfiguraciji, koju ću navesti u preporučenu, vrtila na 60 sličica po sekundi na najvećim postavkama u bilo kojem trenutku. Teksture su oštre, modeli auta čudesni, igra vrvi next-gen efektima i odličnom fizikom, na okolici je porađeno pa ćete imati što gledati dok se vozite nekom country cestom izvan grada, grafika je jednom rječju savršenstvo. Igra je pripremila još jedno malo iznenađenje za sve freakove koji uživaju u spektakularnim slupavanjima, mod Showtime. Istog možete aktivirati u bilo kojem trenutku, a tada auto suludo razbijate od druge civilne automobile tako da ga poskakujete sa boostom koji dobivate od razbijanja, a sve to zbog malo high scorea, ali je ipak prokleto zabavno.
Osvrt ne djelo
Zaboravio sam spomenuti glavni cilj igre, a taj je da sa što više osvojenih utrka unaprjeđujete svoj status i na kraju postanete najbolji vozač Paradise Citya, ali taj cilj je totalno nebitan i uvjeren sam da ćete igrajući igru misliti samo na zabavu. Moram još spomenuti i super odrađen mod s motorima i da se motori stvarno mogu podičiti super fizikom vožnje te daju nevjerojatan osjećaj brzine. Igra je obavezno štivo za svakog gamera, a za one koji nikada nisu voljeli utrke, sada bi bilo vrijeme da isprobaju ovu adrenalinom nabijenu perverziju. Igra mi je ponudila sate i sate zabave, lude vožnje i super grafike i totalno je ispunila sva moja iščekivanja. EA je kao i uvijek odradio super posao, a Burnout serijal je sprektakularno uletio u svijet PC gaminga ovim naslovom, a ja mu dajem svoj blagoslov i nadam se da ćemo ga još gledati u narednim vremenima. Svaka čast svima na super obavljenom poslu.
Preporučena konfiguracija: Core Duo 2.6 GHz, 2 GB RAM, GeForce 8800 GT
Plus: Osjećaj brzine, slupavanje, grafika, modeli automobila, modovi, optimizacija
Minus: Od početka radite isto, nekada jako lako zna dosaditi, soundtrack (osim klasike)
Ocjena: 89 %
Autor: Bara
Iako mi recenzija nije nešto, bar da malo pokrenem temu, vrijeme me dotuklo ovo.
Ma bolje su mi inače recenzije, ne znam što napisati kada opisujem utrke a ovo sam trebao recenzirati iz određenog razloga pa..., još je ovo super meni.
Call of Duty 4: Modern Warfare
PROLOGUE
Iako već ima recenzija ove igre, odlučio sam napraviti svoju. Ovo mi je najbolja igra koju sam do sad igrao. Dobra je i u gameplayu, grafici, priči, zvuku, AI-u,... Singleplayer je podjeljen na 5 dijelova: Prologue, Act I, Act II, Act III i Epilogue. Tako će se zvati djelovi recenzije .
ACT I
Priča je fantastična! Iako je igra jako kratka, ima najbolju priču do sada. Da, meni bolju i od COD: WAW-a.Igrate kao američki marinac, britanski SAS-ov vojnik, a u jednoj misiji ste Captain Price. Igra ima priču kao film, a cijelom ugođaju pridonosi jako dobar AI. Protivnici i suborci koruste sve zaklone, pucaju na slijepo, kada su blizu zaklona uklizavaju,...
Grafika je jako dobra. Nije kao Crysis, ali svejedno dobra. Igra je jako dobro optimizirana, pa se može igrati i na starijem računalu.
ACT II
COD4 ima fantastičan zvuk. To se pogotovo čuje u misiji One shot, one kill. Glazba je kao iz ratnog filma. Čuje se kako se protivnici dogovaraju taktiku, razlika između zvukova oružja, pucnjava,... Jako, jako dobro. Ima jako puno vrsta oružja: neka od njih možete vidjeti samo u multiplayeru. Misije su dosta raznolike: od klasičnog napucavanja, šuljanja, pa do čuvanja pozicije. Likovi su jako dobri. Meni su bolji loši nego dobri. Najbolji mi je Imran Zakhaev.
ACT III
Multiplayer je razlog zbog kojega su mnogi kupili igru. To se ne može opisati. Zapravo, može.
MULTIPLAYER JE PREDOBAR!!!!!!!!!!!!!
EPILOGUE
Recenzija je malo krača, ali se nadam da vam se svidjela. Nema puno razmišljanja: ako nemate igru,kupite ju. Ako je imate, sigurno se slažete da je jako dobra.
OCJENA: 98%
"Snow falls. Why worry where it goes. M'aiq thinks the snowflakes are pretty."
A jbt i ti si se sjetio prave stvari... Cod 4, heh. Ali da, moram ti reći da imaš potencijala
nitko ne bi moje čito, a :@
Izvorno postao Praetorian the Wise
ja sam pročitao
sviđa mi se dio posvećen gerilcima