Tocno to mislim. Probaj odigrati Splinter Cell na PS2 i na PC pa ces shvatiti na sta mislim...Izvorno postao Outmind
Kako me živciraju ove konzolaške (a ne samo konzolaške, no većinom je to slučaj sa konzolama) igre gdje ne možeš sejvat ko čovjek gdje i kad god hoćeš, ili barem u raazumnim vremenskim intervalima. Sinoć igram ff10 (koji uglavnom ima dobro raspoređene save pointove) i dođem do jednog dijela gdje se dosta intenzivno može grindat. Mislim si ok, malo ću grindat, pa idem dalje.No prijeđem ja jedan ekran, pa drugi, pa četvrti, a save pointu ni traga ni glasa. Naravno ne bi to bio problem da hodanje tom nekom zonom konstantno ne prekidaju random borbe. I tako sam na kraju morao igrat 45 minuta više no što sam htio samo kako mi napredak ne bi propao. Još gora stvar mi se danas desila sa igrom shin megami tensei nocturne. Pokrenem ja nju da vidim kaj to je, i čini se za sada skroz ok. Međutim, problem je u tome da sam save point našao samo jedanput u sat i pol igranja igre. Spremio sam igru, i jedno sat vremena nakon toga nema ni traga ni glasa savepointu, što i ne bi bilo tak tragično da mi emulator nije zaštekao, te sam sad opet tako reći na početku.
Ukratko dijelite li moju frustraciju ili mislite da takav sustav igri daje određenu dozu težine i izazova.
Then a gypsy woman comes, says "There's one thing you should know;
I've just read your fortune, and you died five years ago. "
Tocno to mislim. Probaj odigrati Splinter Cell na PS2 i na PC pa ces shvatiti na sta mislim...Izvorno postao Outmind
ovisi od igre do igre
inace, jedino gore od save pointova jest
a) premnogo istih (pa mogli su staviti jednostavno sejvanje bilogdje)
b) checkpoints, ali mozes sejvat gdje hoces, ali ne, kada loadas te baci na onaj checkpoint, a ne gdje si sejvao
Izvorno postao W3DR4N
A kaj ak moraš negdje naglo otić il nešto? Ajde, ff je to riješio sa kvik sejvom, al ono, ne moš uvijek izdvojit dodatnih 2 sata da dođeš do sejv pojnta.Izvorno postao Sickmanno1
Izvorno postao Praetorian the Wise
Pa postoji pauseIzvorno postao KingMortal
Gemboj i baterije na low?
Izvorno postao Praetorian the Wise
Pa koji kujac si igrao ako su ti baterije na low...mislim nije chekpoint svakih 2 sata...i mega njubu je dovoljno 40minuta do savepointa...Izvorno postao KingMortal
A da se napravi da na easy mozes sejvat svaki put, a na normal kroz chekpointove, a na hard da nema sejvanja dok neprodes misiju
Bome i meni to smeta.Izvorno postao Outmind
Kažu da je takav slučaj sa Devil May Cry 4, ali nisam igrao, tako da ne znam.
Uglavnom, smeta mi to.
Hitman po meni ima jedan od najzahvalnijih save-sustava: odredjeni broj saveova, ovisno o tezini, koji su iskoristivi kad god igracu odgovara (7 na easy, 5 na normal, 3 na hard, ako se dobro sjecam).
Iskreno Outmind, meni to nije problem kod ovih igara koje si ti naveo, konkretno jRPG žanr i konzolaške igre u globalu, ali inače je iritantno premda meni opet NIJE preveliki problem ako su checkpointsi postavljeni u nekakvim normalnim intervalima jer te zapravo tjeraju da opreznije/pametnije igraš, a ne da možeš samo "lol, quicksave/quickload, lol" kad god nešto za*ebeš (naravno, jedan RTS žanr treba tu funkciju da možeš snimit bilo gdje u misiji).
Stvara neku dozu rizika, jel'te.
E da, sad sam se sjetio onog zanimljivog principa koji je SR: Legacy of Kain imao ako se itko sjeća (sejvaš bilo gdje i igra ti zapamti što si do tada napravio, ali kad loadaš počinješ u jednoj sobi odakle se možeš brzo prebaciti relativnu blizu sejva putem portala... bio mi je smexy taj sistem).
Nemam ja ništa protiv samog principa save pointova, samo protiv loše izvedbe istog, gdje se igra pretvara u frustraciju.Izvorno postao Arbiter of Change
Then a gypsy woman comes, says "There's one thing you should know;
I've just read your fortune, and you died five years ago. "
Ma ne smeta to meni tako strasno, ako se slozi kak spada...Kad ste vec spomenutli Hitmana, ono, zgodna stvar, ali mi je jadno da ako ne zavrsis misiju i izađes iz igre moras je ispocetka igrati...
Checkpointi su jednostavno takvi da često mogu ali ne moraju da upropaste savršenu igru. Cijeli niz igara je tu za primjer a navođenje nema smisla jer opet se ovdje razilaze mišljenja, nekima je ovaj nači saveanja dobar dok drugima baš i nije. Meni lično sam način ovakvog saveanja je dobar, naravno ako ima određene intervale pa niti dolazi kasno niti živcira svojom čestom pojavom, kao što ponekada zna biti (naravno ovakav save je često popračen lijepim i dugim loadingom nakon kojeg najčešće vidite ono "game saved"). Ono što mi iskreno diže živce više nego bilo što drugo jeste to kada je sustav checkpointa razvučen, tj. kada je pauza između dva savea duga, 'em što se često gine, 'em što se često mora igra i požurivati da bi se što prije stiglo ka checkpointu pa se onda ni ne stigne pošteno "pročešljati" određeno područje. Netko je spomenuo sistem spašavanja u Hitmanu gdje postoji brojčana ograničenost. Igrao sam sve dijelove igre i moram reći da je ovo jedna od igara koja po meni ima odličan sistem koji je (koliko je meni poznato) veoma rijetak.
Je'l te tko tjera da sejvaš kad hoćeš? Po meni bi bilo dobro da se odredi ako igra već nudi save pointove (tj. ako je port sa konzole) da se ipak ostavi i obični sustav saveanja za nas PC-jaše. Jer ponekad stvarno zna jako živcirati nemogućnost saveanja u neki trenutak, a da to nije nikakav izazov već ogroman i bespotrebni napor koji ubija užitak igranja.Izvorno postao Sickmanno1
Inače mi je to jako smetalo, ali dalo se izdržati...sve dok nisam nekidan igrao Silent Hill Homecoming pa doslovno treba 45 minuta od save pointa do save pointa, i što je najgore stavljeni su tako da ih nalaziš tek na sredini nekog područja, ne na početku.
FarCry na najtežoj razini je tako ubojito naporan da je to za nevjerovati...isprva nije problem protiv nauljenih ekšnmena(tm) nego protiv onih malih i velikih govana koja iskaču iz grmlja, kanti, pašteta...trošiš municiju brže nego Simova Gotovac Antine pare, smradova ima ko Makedonaca u Varaždinu a save point nađeš kad ga uopće ne trebaš, dok ga, kad ga najviše trebaš nema ni da ti život ovisi o tome...doslovno...ingame ofc...
F6 for quicksave, F9 for quickload...jedini sejv sustav kojeg i bog podupire i koji valja...uz standardne sejvove ofc...
Kristali iz ranih tomb raidera, te tinta iz resident evila. To su sejvovi s dušom.
Volim checkpoint sistem, stvara izazov. Naravno, ako su dobro raspoređeni. Fora mi je ponavljati stvar par puta, igra mi nije zabavna ako ne umrem 4-5 puta po misiji, najmanje.
Totalno AgreeIzvorno postao W3DR4N
Ali što se tiče resi-a najgore je kad ostaneš bez ribbona i onda 0 od sejvanja
*MSN me trenutno jebe u mozak pa sam rijetko na njemu*
ako je igra ka fc2 onda je bolje da se može saveat kad oće, a ako je neka igra u kojoj su stavljeni checkpointovi, živcira kad ih nema.bolje da ih ima previše, nego da ih ima premalo, ko te tira da snjimaš na svakom checkpointu
a onda kada vidis da si negdje prije nesto propustio onda moras gledati 30-40 besmislenih sjevova koji su se napravili na checkpointu
Izvorno postao W3DR4N
Kod igara sa slobodnim sejvom sam znao potpuno zaboraviti sejvati, tako da sam morao odigrati 40-ak minuta ponovo.
Eto, još jedna prednost.
Sejvovi su najbolje napravljeni u BG i sličnim serijalima gdje možeš sejvat kad poželiš osim u vrijeme fighta tj. dok su neprijatelji u blizini.
@Sonic_Moronic: zato je izumljen auto-save.
Izvorno postao Commander Dawg
još jedan potpis...ponekad moraš malo i taktizirati i razmisliti prije nego sejvaš .
mene iritiraju te gluposti jer volin vratit save ako izgubin više hp-a nego procjenin da je potrebno
vaik ludlo
Ovisi od igre do igre... Evo ja sam se prije neki dan pobunio frendu sto u resident evilu 4 nema ink ribonna(ako neko nezna u resijima ne samo sto je bilo sejvanje preko pisace masine nego si morao skupljat i tintu koja je zauzimala inventorij pa si morao jako dobro razmisljat kad sejvat) ali su i dalje tu pisace masine svakih oprilike pola sata igre i resi nebi bio to bez toga...
Dok me u far cry-u zivciralo sto nemos plesnit f5 kad ti se vise neda igrat.
Look at us. Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality
Fora je u tome da bilo kakav sistem koji traži od tebe da imaš neki predmet kako bi mogao sejvati (bilo tinta iz RE ili talismani iz Alone in the Dark) potiče, neki bi rekli da tjera, igrače da igraju dugo u jednom sjedenju iz jednostavnog razloga jer su ti predmeti obično bili rijetki tako da bi samo budala sjela i igrala ~10 minuta pa snimila... to se brate zasjelo pa od jutra do popodne/navečer (znam iz vlastitog iskustva).Izvorno postao Feanor
Problem je što se danas fura taj "casual" pristup da samo sjedneš, igraš 30 min-1 sat max i onda ugasiš tako da sistem sejvanja pomoću ovih tokena pada u zaborav jer biva zastarjel i odbačen od strane casual igrača.
Meni je ona pisaca masina iz Resident Evila 4 predobra..., uvijek je tu nekako kada je trebaš, dok u nekim igrama, poput Silent Hilla: Homecoming, prvi save otkad dodjes u Sheperds Glen ti se pojavi tek nakon dva sata igre, a to je uzas, htio sam samo sto prije saveati, pišao sam gace...
Pa u tome je fora znas ono vani se smracilo ide sada ful strasan dio a ti bi htio sejvat i pobjec u dnevni boravak gledat neku komediju na televiziji a strasan dio ostavit za sutra ali nemozes hehehe.I onda kad dodjes do pisace masine sejvas i onda kazes ma samo cu u sljedecu prostoriju provirit ubijes par nemprijatelja, poviris jos malo i onda si vec predaleko da bi ugasio igru pa onda ides do sljedece heheh
Look at us. Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality