Jer u konceptualno katastrofalnoj igri Family jedini imaju dobro razrađenu pozadinu. Jedino što jako kratko traju.
To sam i ja napravio,pobio sam family,zasto je to lose?
Jer u konceptualno katastrofalnoj igri Family jedini imaju dobro razrađenu pozadinu. Jedino što jako kratko traju.
Kako to misliš katastrofalnoj igri?
__________________________________________________ _
Kako da uđem u Jefferson Memorial,nema ulaza nigdje,tražio sam i pod vodom i nista.
Nije igra toliko loša koliko su koncepti katastrofalni. Svaka osnova je nedovoljno dobro razrađena i tako ih je dobiven velik broj, nabacan po igri.
Najbolji ti je primjer povijest Megatona. Koliko god se trudili, jednostavno ne mogu uvjeriti igrača da je grad doista sastavljen uokolo bombe.
Previše je nelogičnosti.
Zatim je previše hotspotova tu tek toliko, previše ljudi nema osnovu za svoj pristup.
Super nelogično mjesto zvano minefield.
Kad su savršeno centralizirali mine na jedino mjesto na mapi od četvrt kvadratnog kilometra, i još ga nazvali minefield, doista je upitno zašto bi itko tamo išao svojevoljno, osim da ode u samoposlugu mini koje se daju fino prodati. Da je bar onda kritična točka povezivanja dvije cjeline, i da se baš mora kroz nj, no ona se fino zaobiđe.
Ima masa takvih stvari.
Cjeli koncept Megatona u svom korjenu nema smisla jer od kad neeksplodirane A bombe rade kratere ?
AMD Phenom x4 B35 @3.2 Ghz/Gigabyte HD6850@920/1150Mhz/DDR667 3gb/Dell U2311H
Jep, to je prvi. Potom slijedi skrivanje unutar ne znam kakvog kratera da se radioaktivna prašina slegne. Smiješno.Izvorno postao kikl0p
Sta trazite lose stvari u igri, gledajte dobre i uzivajte
"Fornicate and take drugs against the terrible strain of idiots who govern the world."
- Albert Szent-Gyorgy
pa šta ne napravi mali krater kad padne iz aviona?Izvorno postao kikl0p
inace nisam jos igrao pa ne znam kakav i koliki je taj krater, samo nagađam...
"He's caled Captain Sarcastic because he's always so sarcastic!"
Captain Obvious on Captain Sarcastic.
Megaton je bio nekakva provalija u koju je pala atomska bomba te se nije aktivirala te su ljudi oko nje napravili grad i stovali bombu (ljudi akaChildren of Atom).Izvorno postao cropir
"Fornicate and take drugs against the terrible strain of idiots who govern the world."
- Albert Szent-Gyorgy
Velite da je cap lvl 20? A kaj ako na lvl 20 uzmem here and now perk?
Then a gypsy woman comes, says "There's one thing you should know;
I've just read your fortune, and you died five years ago. "
Sve je u igri odlično ali me hakiranje strasno smeta,apsolutno najveci minus igri.Ubija užitak u igri totalno.Do sada sam obio vise od 70 brava a hakirao samo 4 računala i za svako mi je trebalo barem 5 pokusaja.
Kad ih vec nema de malo ispricaj sta smo propustiliIzvorno postao W3DR4N
I am screaming out inside but there is no one around....
To se i meni događa,igram FC2,nakon toga cod4,kad trebam plantat bombu stiskam E i cudim se zasto se nista ne događa.Izvorno postao mronki
bloddy mess perk,small guns na 100,sniper perk,i scoped magnum..detalji na max,prošetam se do monumenta i praksam se na mutantima...
kaj sam primjetio...nakon što biš lika,on mrtav leži,još ka možeš sakatit do mile volje...chainsaw ftw
Izvorno postao Deadwalker
ma nema lakseg, ja ne kuzim koji je vas problem oko tog hackanja... gledas da ima slova na istom mjestu, ak ih ima vise, nije ta, i ne diraj tu rijec, ak ima manje, isto tak... ak se broj promjeni, ocito su druga slova u pitanju.... meni je hackanje bas super... i svaki komp hackam... al jako malo ih je s 10 rijeci, a te mi je bas zanimljivo hackat...
Hackat inekako znam , uspijem tu i tamo al koja je fora s lockpickom ja samo udaram po onom force i odvalim bravu ( samo da se pohvalim jednom sam sa 5 posto uspio obit ) )Izvorno postao Doggy
I am screaming out inside but there is no one around....
Inače, nisam igrao još Fallout 3, ali za one koji nikad nisu čuli za Fallout 1 i 2, u prijašnjim nastavcima si bio bog i batina ako si uspio doći do 20+ lvla... U prvom djelu teško do 20, a u drugom cca oko 24-25 lvl bi bio maximum.
Zanima me dogadja li se ikome da mu usred igre zablokira sve , smrzne se ekran pa mora rr pc . Do kompa mi nije zvjerka je
I am screaming out inside but there is no one around....
zadnji put kad sam igro f2 doso sam do 50 i nekog lvl i mislio sam pobit sve ljude u igri al iz nekog razloga nisamIzvorno postao Aerial_51
AMD Phenom x4 B35 @3.2 Ghz/Gigabyte HD6850@920/1150Mhz/DDR667 3gb/Dell U2311H
ma kasnije samo alliene ubijas daju pun k... expaIzvorno postao kikl0p
I am screaming out inside but there is no one around....
Kad sam ja napocetku govorio kako igra i nije nesto , bar onakva kakvu je prestavljase i ni ublizu svojim prethodnicima govorili ste da serem ...eeeeIzvorno postao LL21
I am screaming out inside but there is no one around....
Glupo ti je pitanje " zasto postoje gulovi" . Zasto postoji ista.Ako si mislio kako su postali :radijacija im skakala po glavi al ono brutalnoIzvorno postao LL21
I am screaming out inside but there is no one around....
Sve te "nelogičnosti" zapravo su namjerno složene i daju dimenziju dodatne zanimljivosti toj igri... Funkcija Overseera, ponašanje ljudi u vaultu, reklame za iste, pre-war računala, androidi i roboti, vaultovi dizajn, vault-tec, tehnologija enclavea, Megaton, atomska bomba, PIP-Boy 3000 A-series (de lol) Church of Atom, "leteći strojevi" kako ih zovu, Ghoulovi, Capital Wasteland, GNR, "Republic of Dave"... Sve je tako bizarno i na neki način izrazito bolesno... Sumnjam da su išli na kartu potpunog realizma postapokaliptičnog svijeta. Upravo te male stvarčice čine ovu igru posebnom...
Evo uzmimo primjer samo Megatona... Ulazite u gradu, prilazite ulazu koji ima neki sustav detektiranja kretnji te pokreće turbinu od zrakoplova koji otvara vrata od lima... Unutra vas dočekuje šerif koji vuče na Čak Norisa 100 na sat. Grad stoji na šipkama zahrđalim preko 200 godina, sastavljen od milijarde starih dijelova, a dole u lokvi vode leži okrugla gadna atomska bomba pokraj koje stoji lik u poderanoj obleki i klanja se istoj. Pa to vrišti i otkriva svoju bizarnost da ne moraš nikoga ništa pitati da te uvjeri u neku pričicu.
Ili recimo Tenpenny, onaj njegov toranj gdje svi žive sretno, bolesno sretno u haljinama i oblekama iz 1950ih (naše vrijeme) i fino uživaju cijeli život kao da ne poznaju svijet oko njih. Ili robot onaj veliki, znate o čem pričam... Ma ne treba ni riječi više reći, sve je jasno.
Da su išli na bilo kakav realizam, ne bi odmah na početak puknuli ispit koji se zove G.O.A.T na kojem sam ja stavljao "znanstvene odgovore" i na kraju dobio posao pedikera... Lighten up & enjoy the game. Možda nije über nastavak Fallouta i Fallouta 2, no to je pitanje prošlosti, a ova igra uza sve svoje boljke itekako ima svoju lijepu stranu u kojoj sam ja uvelike uživao ( i još uvijek uživam ). Zapravo je upravo suprotno od onoga što je Vedran rekao, proizvođač je htio bizarnu igru i to je i napravio...
Gdje je nestao mozak
gdje se skriva on
iz vagona pameti
na tračnice ispao...
Fallout 3 (PC) recenzija by wyzard
Eto dragi čitatelji, nakon prilično objektivnog opisa igre koji vam je donio ixy, došao je red na subjektivnu recenziju zadrtog Fallout fanboya. Prije svega moram priznati jednu stvar: kao i mnogi pravi fanovi serijala, znao sam da trojka neće ispuniti moja očekivanja, znao sam što će igri nedostajati, i na kraju, znao sam kakav će ton ova recenzija imati. No unatoč svemu, vjerojatno nikad nisam toliko emotivno dočekao izlazak neke igre, instaliranje i pokretanje – još uvijek je postojala nada. Također, nikad me nije uhvatila veća nostalgija zbog video igre, toliko snažna da je graničila s depresijom. Ali pustimo sad psihičko stanje fanboya, sigurno vas zanima samo jedna stvar – što me u novom Falloutu toliko rastužilo. Rado ću odgovoriti samo što ne postoji jednostavan odgovor. Mogao bih reći da mi je Fallout 2 bio, i još uvijek je, najbolja igra ikad, ali to se već da naslutiti. Mogao bih reći da sam bezrazložno nostalgičan prema '98 godini, no taj odgovor ne vrijedi. Umjesto svega toga opisat ću vam gotovo paradoksnu atmosferu Bethesdinog izroda, igre koja tako graciozno odvaja zabavu od umjetnosti, bezbrižnost od razuma.
Raščistimo prvo jednu stvar – ovdje ne gledamo na F3 kao na samostalnu igru, ne uspoređujemo F3 s Oblivionom. Na trojku jednostavno gledamo kao na Fallout poslije Fallouta. Standardne greške Bethesdinih igara (animacije likova, pathfinding, fizika, eventualni bugovi, loš AI) ovdje nas ne zanimaju. Naravno da bi bilo lijepo da je igra bila lišena i tih nesreća, no po tom pitanju ni prošli dijelovi iz serijala nisu bili ništa bolji pa je to teško uzeti kao zamjerku. Stoga sad konačno možemo duboko udahnuti i reći što to nedostaje dugo očekivanom trećem nastavku Fallout serijala.
Nedostaje duša. Pa čak i da je to strašan klišej (barem 90% današnjih igara nema dušu), nostalgičari će se prisjetiti da je sav šarm atmosfere i priče prijašnjih dijelova tvorio upravo to – dušu igre. Daleko od toga da Bethesdin trud nije vidljiv, prisutan je na svakom koraku, no svi ćemo se složiti da je za pravu Fallout igru potrebno nešto više od redizajniranja objekata, likova i svih ostalih stvarčica specifičnog post-apokaliptičnog svijeta. Nevjerojatno je kako u svim Bethesdinim igrama do izražaja dolazi njihova nemoć da igru učine emotivnom, da uz odličan gameplay pruže malen dio razuma koji će čovjeka potaknuti na razmišljanje. Dakle, dolazimo do srži problema. Fallout svijet smješten je u izmučeno, depresivno doba poslije rata koji nije promijenio čovjeka, već život. Čitava američka kultura podredila se ratu i njegovim posljedicama da bi u mračnom razdoblju koje je uslijedilo nakon pada atomskih bombi, prihvatila svu ludost i apsurdnost promijenjenog društva. Ali pogodite što – u trojci kao da rata nije ni bilo, kao da je sva problematika čovječanstva koja je isplivala na površinu jednostavno zaboravljena. Mlađi igrači pitat će tko se uopće i zamara s takvim glupostima oko priče, ali barem 50% Fallout serijala temelji se na tome. Atmosfera u trojci je suviše vesela, a poneki njezini elementi previše vuku na fantaziju. Po mom subjektivnom mišljenju, Bethesda je krivo protumačila atmosferu svijeta, a ako to nije slučaj sigurno su je podredili zabavi kakvu danas preferira velik broj mlađih igrača.
Konkretno govoreći, F3 uistinu ima atmosferu post-apokalipse, ali nema post-apokaliptičnu atmosferu Fallouta. Pitanje morala u igri tako izgleda jako plitko u odnosu na mračniji Fallout 2. Izbacivanje kontroverznih elemenata poput ubijanja djece, ropstva i vjerskih apsurda duboko je oštetilo uspomene iz prošlosti. Kako god pogledate, u odnosu na F2 gotovo sve izgleda potpuno plitko, maksimalno pojednostavljeno. A takva igra definitivno ne može imati dušu.
Ponajviše nedostaje depresivnosti. Svijet je otišao kvragu, svagdje je pustinja uokolo, na vlasti su snalažljivi ljudi, a ne pametni i pošteni, bolje sutra ne dolazi, a ako i lošije uopće dolazi možete biti zadovoljni jer zbog radijacije vjerojatno nemate budućnost i nećete poživjeti još dugo. I sad pogledajte likove u F3 – veseli, ljubazni i puni energije. Naravno, ne svi, ali općenitom dojmu itekako fali očaja. Sjetite se samo ovisnika iz drugog dijela, sjetite se depresivnosti Modoca i jada iz predgrađa Vault Citya. Ne, ovdje nikome ne smeta što je društvo propalo, nema više onih trenutaka kada netko kaže nešto smiješno, ali u isto vrijeme toliko tužno i istinito. Nema inteligentnog humora u stilu Monty Pythona, sve se svodi na površan (iritantan) humor najčešće izražen u broju otkinutih udova. Istina, i to je dio Fallout svijeta, no u prijašnjim se igrama čovjeka moglo ubiti riječima (Bridgekeeper lol) i to je bio pravi humor, a ne ovo. Dakle, s jedne strane imate obješene leševe po objektima diljem wastelanda, a s druge strane tu su veseli stanovnici naselja koji su i više nego zadovoljni cjelokupnom situacijom. Jedina tužna stvar u igri je to što ti isti likovi nisu u stanju prikazati vjerodostojne izraze lica. Iskreno rečeno, stvarno je žalosno kad se netko smije, a izgleda kao mrtav hladan. Štoviše, iako su likovi kudikamo napredniji nego u Oblivionu, još uvijek izgledaju prazni u usporedbi s karakterističnim individuama Fallouta 2 (Sulik!).
Još jedna stvar vezana za npc-ove je gotovo nepostojeće društveno uređenje i (ne)tolerancija. Igra je na ovome području ponešto drugačija nego prethodne dvije te joj se može tu i tamo progledati kroz prste. No nedostaci su evidentni – razlike između podrijetla više nisu izražene, a sociološke karakteristike grupa svedene su na minimum. Svijet Fallouta bio je okrutan jer nije tolerirao različitosti te je mržnja između pojedinih grupa bila itekako očita. Odnosi između gradova i naselja također su bili razrađeniji, kao i planovi / ideologije njihovih vođa. Fallout 3 ne forsira takve detalje i uvijek u prvi plan stavlja samo odnos između glavnog junaka i lika s kojim on komunicira. Uostalom, upravo je u tom elementu najsličniji Oblivionu koji je ionako loš uzor. Za potrebe igre žrtvovane su poneke skupine – raideri i mutanti su postali bezglavi odmetnici koji se rijetko kada kreću u skupinama, a ako se sjetimo tko i što su bili raideri u prvom, a pogotovo u drugom dijelu, jasno je kako su za Fallout 3 iskorišteni tek kao random neprijatelji za napucavanje.
Svakom Fallout fanu ipak će najteže pasti promašena glazba. Problem je, dakako, u tome što na izradi glazbe za igru nije radio Mark Morgan (čija je glazba proslavila prijašnja dva nastavka) već Inon Zur. Sva čast Inonu, u nekim je igrama imao stvarno svijetlih trenutaka, no odabir glazbe za treći dio legendarnog RPG-a nikako mu neće biti posao kojim će se moći pohvaliti. Post – apokaliptična glazba ne bi trebala sadržavati lagane skladbe koje podsjećaju na melodije fantasy naslova poput Witchera i Gothica. Naravno, ima tu i ponekih dijelova koji odgovaraju, ali ubrzo ćete shvatiti da odgovaraju atmosferi koja ne valja pa opet dolazimo na istu stvar. Ma ne moram vam ništa ni govoriti – kad instalirate igru u data folderu imate glazbu pa poslušajte koju explore skladbu. I da, može vam se prispavati dok slušate. A onda kad to završite na YouTube-u potražite Fallout 2 San Francisco temu, ma bilo koju drugu, samo kako bi vidjeli nevjerojatnu razliku.
Nadalje, slušanje radija u igri totalno je bespotrebno i definitivno se ne uklapa u lutanje pustarom. Pjesme možda i jesu kvalitetne, no jednostavno su mogli uštedjeti jer nije bilo prave potrebe za njima.
Sad se postavlja pitanje što je zapravo falloutovsko u Falloutu 3? Pa dosta stvari, ali ona glavna jednostavno nedostaje. Igrajući ga dobit ćete osjećaj kao da je pred vama neki potpuno drugi naslov koji je uzeo korijenje gameplaya prethodnih dijelova. I to je ono što najviše boli. Da je ovo Mad Max igra ne bi se bunili. Ali kad Fallout igri fali onaj osjećaj onda je teško reći da fanovi mogu biti zadovoljni. Koji osjećaj? – pa onaj kad u dvojci dođemo do San Francisca i Navarra, kad se toliko upletemo u priču i u igru da postaje jasno kako nema natrag, kako nema nijedne rupe koja bi nas mogla skriti od odgovornosti u svijetu i vremenu kad je rijetkima stalo za dobrobit drugih; onaj osjećaj kad se sjetimo koliki je put Vault Dweller prošao da bi mu prijatelji iz Vaulta zatvorili vrata pred nosom, pa onda kad dođemo u doticaj s tankom linijom između dobrog i lošeg kad pustošimo Navarro bazu pretvarajući se da smo Enclave trooperi… a tek reference na Robin Hooda, Mike Tysona i ostale…
Nemojte krivo shvatiti, Fallout 3 je stvarno sjajna igra, jedna od boljih ove godine. Svi promašaji oko atmosfere nisu bitni ako niste zagriženi fan ili ako ne obraćate pozornost na neku logiku ispred konkretnog gameplaya. Ispred vas je zanimljiv gameplay velike trajnosti i sigurno nećete pogriješiti s nabavkom igre.
Puno bi se toga još moglo reći, ali prisiljen sam dodatno skratiti recenziju. Neka vas ocjena ne zavara - ona je samo rezultat subjektivnog razočaranja nakon pet godina čekanja. Istina je da je upitno kako bi ispao i projekt zvan Van Buren, a ostaje nam za vidjeti kako će za dvije-tri godine izgledati Fallout MMO. Prema tome, možete zaključiti da od samog početka i nije bilo baš nekakve mogućnosti da F3 nadmaši originalnost dvojke, pravog dragulja u svom žanru, ali i u industriji video igara općenito. Fallout 3 je po mom mišljenju kao zasebna igra zaslužio 94, ali u usporedbi s dvojkom gubi 30 i nije toliko moćan.
from Lan Wars
Potpisujem , kao da sam ja piso
I am screaming out inside but there is no one around....
Dapače, Falloutov svijet mora biti uvrnut, ali u svoj toj bizarnosti i nelogičnosti - savršeno logičan, na svoj način.Izvorno postao RayDX
Razvlačiš stvari, a opet ne dolaziš do glavne boljke, nerazrađenosti detalja.
Idi do Familya, vidi što je dobra baza. Igraj toliko dugo s njima dok ti leader ne ispriča priču o svojim ljudima i neuči te kako od bloodpackova dobivati više zdravlja. Odlična baza, za koju je igra imala potencijal, ali ih nije znala iskoristiti.