Novi update :
Battlecruiser
http://www.starcraft2.com/features/t...tlecruiser.xml
nisam ja nikad rekao da cu obrisat sc)) dvojku cu zaigrati kao i svaki sc fan.ako bude dobra(a bit ce) igrat cu je ,ako ne,bazirat cu se na bw ,a sc2 pomalo
Won't Bow Don't Know How.
Novi update :
Battlecruiser
http://www.starcraft2.com/features/t...tlecruiser.xml
tako je frend rekao za war3 ne brišem ga dok ne dođe četvorka a možda ni tadIzvorno postao MasaKrisT
I dreamt I was in a painting with ponies. It was... nice.
http://www.worldcybergames.com/poll/selection2008.asp
glasajte za starcraft/starcraft 2.
Ja mislim da trebaš sačekat da uopće izađe prije nego možeš takve stvari komentirati.Izvorno postao WEASEL
Starcraft je sam po sebi na prvi pogled bio komentiran kao "isto ko vorkraft samo u svemiru"..... pa se ispostavilo da je to bilo totalno krivo, a Starcraft vrhunska kvaliteta.
Al uglavnom nemreš komentirat dok nisi još ni jedan zealot rush oprobao ili nekog selju marincima streljao.....
kaj si puko
He he, Artanis: "This isn't Warcraft in space ... It's much more sophisticated"
A.K.A 7h30n
Izvorno postao Terran Marine
Ja chuo da se zatvara bnet za sc1 kad izadje sc2 (logichno da bi namuzli shto vishe para,ko da su im malo milijarde od WoW-a), jel to tachno il "nije istina".Izvorno postao MasaKrisT
Mislim da cu se ja prebacit na sc2 ako bude valjo,a vjerujem da hoce,pa ope kad izadje wc4 neki vratit se na njega...
Nemojte mi pljuvati po Blizzardu, jer kad vam pošaljem 100 zerglinga na vrata neće vas spasiti ni Battlecruiser (hehe)...
Ok, dosta šale, ali što se tiče Blizzarda ozbiljno to mislim.Odigrao sam sve njihove poznate igre (osim Diabla 1 i 2) tako da znam njihovu kvalitetu.
Heroji? Za to nisam čuo, no kako heroji imaju i u SC1 (Jim Raynor) oni će vjerojatno biti samo pojačane verzije unita(Jim Raynor - Fragmentation grenade dmg 30 vs vulture fragmentation grenade dmg20).
Što se tiče Xel'Naga, vjerojatno će ih uvesti samo u kampanje kao u W3:TFT, no to neće značiti da ih se neće moći ubaciti u World/Campaign editoru, no onda to neće biti melee mape.
Vjerujem da SC2 testiraju (pro)gameri, jer sam i ja bio da ostane Carrier.
Isto tako bit će hrpa novih unita za sve 3 rase, te što duže pratim to mi više sline cure
A i osim toga, na http://eu.starcraft2.comSza Zerg sekciju piše "Coming soon" što znači da će Zergove dosta preraditi (Sjećate li se u SC: Brood Waru kako je otkriven Protoss-Zerg hibrid)?
Evo to je sve za sad od mene, i još jednom: nemojte mi pljuvati po Blizzardu!
Ma nema razloga da se pljuje po Blizzardu, pljujte radije po Vivendiju koji je preuzeo Blizz i komrecijalizirao ga pa sad nam serviraju WoW u razblazenom obliku za koji se samo jos zanimaju klinci iz osnovne i retardijnosi a sve ga vise unistavaju, pa pobogu Ilidan je pao nakon 2mjeseca.. ILIDAN.. ali ok, nije ovo tema o wowu vec o SC2!
Da, keca sam preletio vise puta i nema se sta reci, legenda! Ali sto se tice dvojke... nekako mi se cini da je to "samo" nabrijana verzija jedinice, bolja grafika, par novih jedinica, malo inovacija kod gradjevina i to je to. Iz trailera da se prepoznati da je gameplay u sustini ostao isti sto ce najvise obradovati naciju pro gamera u StarCraftu, nase drage Koreance.
Prije nego sto posaljete slavu flamova i postova na ove moje komentare samo da dam do znanja da cu naravno igrati SC2 i da jedva cekam da se opet okusam sa ludim koreancima na battlenetu!
Everybody always wanna take from us. Now we gonna start takin' back. Anybody who get in our way...gonna drown in their own blood! De Amani empire be back now...seekin' vengeance. And we gonna start...with you, cuz nobody badduh dan us!
UPDATE : BATCH 18 Q&A
1) Dali ce se povecati broj "drangulija" koje cemo moci postaviti u editoru (više od 256)?
1) Da, vjerujemo da ce broj biti jednak kao i u Warcraftu 3, znaci negdije oko 10,000 znaci puno vise od 256.
2) Dali ce se povisiti broj lokacija/uvijeta povisiti? Limitacija lokacija stvarno unistava neke ideje.
2) Kod obadvije stvari ce se napraviti pomak na limit od nekoliko tisuca.
3) Oce li novi editor podrzati SVE uvijete (triggere) ?
3) Da, čak više nego u Warcraftu 3. Želimo osigurati da sve skripte budu dostupne u editoru.
4) Dali ce se maksimalni broj jedinica na mapi povisiti? Sadašnji maksimalni broj unita na mapi baš i nije nešto a nitko ne voli CCMU (Cannot create more units)?
4) Ne sjecam se koji je bio tocan limit jedinica u originalnom Starcraftu, ali u novom editoru ce sigurno doci do napredka, vise nego u Warcraftu 3. Nista jos nije sigurno jer sve ovisi o optimatizaciji koja je tu neposredno prije izdavanja igre.
5) Oce li novi editor podrzavati neke neiskoristene jedinice poput srusenih scouta, turreta,eggs-a,nukes-a,scrabs-a ili srusenog command centra?
5) Sve jedinice definirane u data file-ovima ce moci biti iskoristene u editoru. Mislim da je tako i u Warcraftu 3.
source : http://www.cry.sc-gamer.net
Dustin Browder, glavni izvrsitelj/programer ili kako vec zelite, "Tata Starcrafta 2" kaze da nisu "namjerno" zaustavili pokazivanje Zergovskih jedinca na sluzbenoj Starcraft 2 stranici. One "jednostavno jos nisu gotove" - kaze Dustin.
Sve je zapocelo kad je jedan fan na battle.net zapitao zasto vec nema Zergovskih unita kad smo dobili u uvid Terranove i Protoss jedinice. Na to je Dustin odgovorio da nista nije namjerno, da su jedinice u izradi i da nece cekati neki veliki dogadjaj kao npr. Blizzcon da ih objave. Usprkos tome, nekog odredjenog vremena nema, na sta je Dustinov zadnji komentar ostavio mnoge ravnodusne je : " Kada je neki veliki dogadjaj povezan s objavom novih jedinica, vise je zabavno".
-ReiKo
http://www.cryteam.sc-gamer.net/
Ko nezna Starcraft 1 pricu tu moze procitat sve sta ga zanima :
http://www.starcraft2.com/features/storysofar.xml
1Q) Hoćemo li napokon moci mjesati 2 razlicita tileseta u jednoj mapi, a ne da smo samo zapeli na jednom ( recimo Jungle ili Twilight )?
1A)[Dustin Browder]S- Da, terreni i tileset-ovi se sad mogu mješati.
[Brett Wood]S- Isto tako sad mozete definirati/raditi svoje tileset-ove, što nije bio slučaj u Warcraftu 3.
2Q) Hoće li Starcraft 2 editor imati podršku za bojanje teksta,player-a 12 ( neutralnog player-a)?
2A) [Dustin Browder]S- Da, sve od navedenog će biti podržano.
3Q) Hoce li mape biti vece od 256x256
3A) [Brett Wood]S- Maximum će još uvijek biti 256x256, i to ne mislimo mjenjati
4Q) Hoće li novi editor podržavat zaključavanje mape? Ljudi mrze kad gube zasluge za svoje mape.
4A)[Dustin Browder]S- Da, razmišljamo o tome. Uvodjenjem takve opcije mod starcraft scena ce dobiti vecu zelju za izradom svojih map-a.
5Q) Hoce li novi editor podrzavati izradu "square" zgrada ?
5A) [Dustin Browder]S- Hoce. Korisnik ce moci isto tako odredit duzinu / sirinu iste.
http://www.battle.net
- ReiKo
hoće li starcraft2 biti tehnički zahtjevan?
Znajući blizz vjerovatno neće, pa će moći ići na nekim med detaljima na prosječnoj konfi, ako ne i više
I dreamt I was in a painting with ponies. It was... nice.
1Q) Hoce li u Starcraft 2 u singleplayer kampanji biti isto toliko cutscena koliko i u Starcraftu 1?
1A) Bit ce nekoliko cutscena - bolje kvalitete nego u Starcraftu 1 naravno manjeg rendera. Biti ce to nesto sta se dosad nije vidjelo u Starcraftu 1.
2Q) Hoce li Ghost moci koristiti EMP a kratko nakon toga Nuclear Strike?
2A) Zasad nema restrikcija kod koristenja takvih mogucnosti dok god jedinica ima dovoljno energije.
3Q) Hoce li Ghost-ov EMP djelovati na zgrade - njihov stit i energiju?
3A) Da, EMP zasad djeluje na stit i energiju zgrade ali moramo napomenuti da Ghost mozda izgubi EMP mogucnost radi balansa.
4Q) Hoce li u Starcraftu 2 biti nekih "wall" struktura za druge rase?
4A) Kraj samih "wall" zgrada kao sta su npr. red Supply Deapot-a - nece biti drugih takvih zgrada. Ali u drugu ruku takve zgrade ce biti moguce raditi u Singleplayer-u i bit ce dodane u Map-editor.
5Q) Hoce li u Starcraftu 2 biti mehanika na principu Warcrafta 3, recimo kad se selektira vise jedinica koje nisu istog tipa, a neka jedinica je sporija od drugih - pa ce se sve ostale jedinice prilagodit najsporijoj?
5A) Ne, nece se sve jedinice kretati istom brzinom. Sporije jedinice ce morat kontrolirat igrac da bi pratile ostale u grupi.
-ReiKo
http://www.cryteam.sc-gamer.net/
Šteta što neće biti formacija, tj. da se ostale jedinice u grupi prilagode najsporijoj. To je mene naživciralo u epizodi 5 misija 1 kad sam mogao raditi samo vulturse t marince. Označio bih ja lijepo 7 marinaca i 5 vultursa i vultursi bi "odletili" naprijed i došli prvi na ceremoniju vatrenog krštenja. Kad bi marinci stigli oni bi zasebno dobili vatreno krštanje i zbog toga nism nogao ništa protivniku.
Ghost ima EMP Shockwave? Mislio sam da to ima Science Vessel. Njega su izbacili? Koji će onda unit biti detector (Science Vessel je bio detektor)?
Hmm, zanimljivo ... mozda se mislilo na Lockdown ...
Meni je to ok da se nece uniti prilagodjavat, trebat ce vise skilla u kontroli unita
Lijepo Ctrl + 1 Marinci, Ctrl + 2 Vulture
A.K.A 7h30n
Izvorno postao Terran Marine
He he, to sam i ja mislio ^^
Nego, jel mozes potvrdit da li Ghost sad ima EMP Shockwave il' se to mislilo na Lockdown ?
A.K.A 7h30n
Izvorno postao Terran Marine
Čujte, kad mi se to dogodilo lijepo sam vidio da nema druge nego podjela po grupama da u grupu dođu uniti s istom brzinom, što znači da brzo učim jer sam na StarCraft sceni tek oko 3 mjeseca. Usput, ne vjerujem da se EMP odnosi na Lockdown:
U StarCraftu(1) je EPM Shockwave djelovao i na unite i na zgrade, te to povezuje s navedenim EMPom. Usput, zašto Ghostu davati više "powera" kad ne treba? Koliko znam, ima (barem u demonstraciji) Cloack, Sniper, Lockdown te Launch Nuclear Missle/Armed Pod3Q) Hoce li Ghost-ov EMP djelovati na zgrade - njihov stit i energiju?
3A) Da, EMP zasad djeluje na stit i energiju zgrade ali moramo napomenuti da Ghost mozda izgubi EMP mogucnost radi balansa.
Batch 24
1Q) Hoce li biti nacina za fansite-ove da upload-aju repleye na svoj site i zorno prikazu rase,broj resursa i ostale detalje tog replaya?
1A) Detalji jos nisu gotovi ali smisljamo bolji nacin za prikazivanje i trazenje replay-a.
2Q) Soul Hunter se smatrao dobrom jedinicom protiv Zerga, zasto ste makli Soul Huntera iz Starcrafta 2?
2A) Bilo je vise razloga, ali najveci je bio taj sta je tu jedinicu bilo tesko prepoznati u vecim bitkama posebno nakon upgrade-a. Isto tako jedinica je bila stalno napadnuta, zato jer je imala jako malo health point-a.
3Q) Dali je Merc Haven maknut odkad se Reaper proizvodi iz Barake? Ako je, sto ga zamjenjuje?
3A) Merc Haven se vratio, zasad treba Factory da bi ga bilo moguce izraditi.
4Q) Hoce li biti dodan "skriveni sadrzaj", tipa raznih "Art packova", "Skrivenih misija" i slicno?
4A) Razmatramo te opcije koje mozda ugradimo u neke aspekte igre.
5Q) Jeli moguce napraviti Phase cannon, pretvoriti ih u energiju i micati po mapi cak do svojeg protivnika, tj. njegove baze uz pomoc Phase Prism-a.
5A) Da, ta ce taktika biti moguca.
6Q) Kako Zergov Overlord leti?
6A) Da bi letio, Overlord koristi plinske vrece (napunjene helijem) kombinirane s slabom telekinetickom moci i motivacijskom snagom.
-ReiKo
http://www.cryteam.sc-gamer.net/
Pogledajte ove gluposti tu : http://www.starcraft-source.com/game-gu ... e=gameplay
Build Queues
Prakticki opet "Noob friendly" opcije, moci cemo queuekat zgrade, pa necemo morat za svaku zgradu davat "posebnu naredbu", opet se gubi car igre tj. micromanagment.
Improved Pathing
Inace u Starcraftu 1 postoji nesto sta se zove "splitanje workera" tj. da se posalje svaka radilica na svoj mineral patch, ovdije dolazi nekakav improved pathing, i sad je dovoljno samo kliknut na mineral i radinici ce se sami od sebe rasporedit. Jadno i za njubove.
Auto-Gather
Prakticki se moze rally-at radnike na minerale i gas izvore, opet veliko i nepotrebno olaksavanje i smanjivanje izazova igre.
To nije dovoljno, tu je i : Idle Workers
Znaci u desnom doljnjem kutu nam se pokazuje koji radnici nam "ne rade" pa samo je dovoljno kliknut na ikonicu i odma dozivamo tog ljenog radnika...ovo je sve gore i gore.
Auto-casting :
Pa da, zasto bi se igraci uopce mucili kod koriscenja magija, bolje da to komp radi za njih....
Što se tiče tvojeg prvog posta (15. 12.), da kažem ja nešto.
Soul Hunter? Koji je to unit? Nisam ga primjetio u Brood Waru, bar ne po tom imenu. Isto tako ne znam koji unit je Merc Haven te Reaper, a često igram StarCraft Brood War, preko Battle.Neta i kampanju.
Phase (Photon) Cannon će se moći isto "teleportati"? Omiljena taktika za neke. Kad sam zadnji put igrao na Batte.Netu, naletio sam na 2 "momčića" koji su me zatvorili Photon Cannonima, no zaboravili su na moje Overlorde.
Što se tiče drugog posta (19. 12.):
Queuanje zgrada prisutno je i u nekim drugim strategijama "Supreme Sommander", no bolje bi bilo da su ostavili stanje kakvo je u Brood Waru. Improved Pathing je u Brood Waru isto moguć, no rijetko. Rasporedit će se samo na bliže mineralse, i to rijetko. Auto-Gather, čini mi se, isto je prisutan i u Brood Waru (uspio sam nekako postići). Auto-Casting je prisutan samo kod Medica, za sve ostalo je totalno bezveze koristiti autocasting. Idle Workers je prisutan u WarCraftu 3, no time se gubi čar StarCrafta.
Soul Hunteri su bili u jednom traileru za StarCraft 2 .., neki brzi Protoss unit koji je mogao pucati i kretati se, izgledali su ko neki motor/chopper (barem meni) lol
Ne svidja mi se ovo sa auto castom .. sve mi se cini da ce bit i previse spellova/special abilitya za StarCraft
A.K.A 7h30n
Izvorno postao Terran Marine
Koliko sam vidio, brzi unit koji je mogao pucati dok se kreće je Banshee, i to kod Terrana. Ako ima još koji trailer, nabavljam ga i pregledavam (hranim se StarCraftom 2). A autocast, da, ni meni se ne sviđa, jer onda previše toga bude, najbolje je da autocast ostane samo kod Medica (Terran) jer Medic nema damage. A previše special abilitya ubija igrivost, jer ne stigneš ti u žaru borbe pocastati sve abilitye...
1Q) Mogu li Nomad-ovi auto-turreti napadati zracne jedinice?
1A) Ne, auto-turreti zasad samo napadaju jedinice na zemlji. Ali Nomad-ov napad je jako dobar za "worker-radi-ove" i podrsku pri napadu.
2Q) Hoce li Nomad moci izgraditi jos neku mehaniku osim auto-turret-a?
2A) Da, Nomad ce moci izgraditi vise stacioniranih obrambenih pozicija. Zasad isprobavamo neke od njih da vidimo koje ce se najbolje uklopit sa Nomad-om.
- ReiKo
http://www.cryteam.sc-gamer.net/
http://www.starcraft-source.comIzvorno postao Iron Storm
Won't Bow Don't Know How.