Osim što su uveli heroje kao u wc3 (što je veliki minus), igra više liči na expanziju sa novom grafikom nego na nastavak koji je bio idle neznam ni sam koliko godina. Mogli su barem novu rasu stavit.
Usput, mislim da ima već tema
SŠto je Starcraft 2 ?
Starcraft 2 je igra za PC koju proizvodi Blizzard Entertainment kao nastavak uspiješnog Starcrafta 1. Starcraft 2 je prvi puta objavljen 19. Svibnja 2007 u Seulu , Južna Koreja. Ovaj RTS u stvarnom vremenu nema jos tocan datum izlaska, nego citiram Blizzard : "Kad bude gotov". Iako je demo multiplayer inačica bila moguca za igranje na Blizzconu 2007.Starcraft 2 ce biti kompatibilan s DirectX-om 10 i koristit ce Havok physics engine.
SPriča
Znamo da se priča nastavlja 4 godine nakon Starcraft : Brood War-a, i vracaju se heroji poput Zeratula i Jim Raynora. Na Blizzconu je pokazana scena gdje sudjeluju oba lika tako da je njihov povratak siguran. Biti ce tu i starih planeta kao sta su Char, Mar Sara, i Braxis, pa tako i novih recimo Bel'Shir. U priču će biti i uvedena Xel'Naga, rasa koja je odgovorna za stvaranje Protossa i Zergova.
Po nastavku priče, Kerrigan je porazila Terrane, i napala dom svih Protossa, planet Auir. Kerrigan se zatim vraca na Char jer nema dovoljnu moc da kompletno ostvari svoj cilj.Kerrigan moze napasti svakog trenutka kad skupi dovoljno jaku vojsku za nastavak napada.
Arcturus Mengsk pokusava dignut Dominion iz mrtvih a tu dolazi i novi lik, Valerian Mengsk koji je vazan lik i biti ce od velike vaznosti za politiku Dominiona. Od novih likova tu su Tychus Findlay - marinac koji je u posadi s Jim Raynorom i Matt Horner je koji je zamjenik Raynora.
Potreseni smrću Raszagal-a, Protossi se vracaju na planet Dark Templara, Shakuras.Artanis daje sve od sebe da napokon nauci Protosse sloznosti i pokusava ih uvjeriti da samo slozni mogu pobjediti.S druge strane, Zeratul je nestao trazeci tragove i pokusavajuci shvatiti o cem je pricao Samir Duran kad je mislio na "Hibride".
SIgra
Kao i svaki RTS u realnom vremenu Starcraft 2 je zasnivan na 3 rase : Protosse, Terrane i Zergove. Svaka rasa ima svoje mane i prednosti, i svaka je unikatna sama po sebi. Cilj je osposobit bazu, imat jaku ekonomiju i proizvest vojsku koja moze unistiti protivnika. Ekonomija se zasniva na skupljanju minerala i plina s kojima se rade gradjevine iz kojih se gradi vojska. Tu dolazi do doslovno stotine mogucih strategija i trikova koje igraci mogu izvesti. Singleplayer je nesto manje igran sta se tice Starcrata ali je isto tako popularan i dobar je uvod u samu mehaniku igre i preporuca ga se igrati prije igranja multiplayera protiv stvarnih igraca.
SLinkovi
Sluzbena stranica
http://www.starcraft2.com/
Sluzbeni forum
http://www.battle.net/forums/board.a...me=sc2-general
Fan Site-ovi
http://www.sc2armory.com/
http://www.sc2league.com/
http://www.starcrafttwo.com/
http://starcraftzone.com/
---------------------------------------------------
Izvorno postao Arbiter of Change
Osim što su uveli heroje kao u wc3 (što je veliki minus), igra više liči na expanziju sa novom grafikom nego na nastavak koji je bio idle neznam ni sam koliko godina. Mogli su barem novu rasu stavit.
Usput, mislim da ima već tema
kako komeIzvorno postao WEASEL
neću ni komentirat jer nisi iznio nikakav argumentIzvorno postao WEASEL
mogli su stavit al to ne znači da će igra bit nužno lošijaIzvorno postao WEASEL
Uveli su heroje jer se misle poslije orijentirat na MMO Starcraft (čitaj World of Starcraft).
Zabušant...
Perun - lvl70 warrior - <Deeprun Pest Control> - AggramarIzvorno postao lukas2
Pa, iste rase, druga priča, 2-3 nova unita, nadam se da će glazbu promijeniti(u što sumnjam), nemam zašto iznositi argumente jer je to samo moje mišljenje. Ja nisam vidio ništa posve novog zasada.
Kao što rekoh, mogli su barem staviti jednu novu rasu. Očekivao sam više sa obzirom koliko godina nije ništa novog izašlo na starcraft temu.
Dobio si potpuno novi graficki engine, puno novih unita, novu muziku, novi single player novi sustav multiplayera novi battlnet ( od trazenja protivnika automatch do cijelog grafickog sucelja), heroji samo u singleplayeru, igra je jos u ranoj ranoj beti a ti ides sudit i gluposti pricati tu, pogledaj trailer Starcraft 2 i odigraj Starcraft 1 mislim...Izvorno postao WEASEL
ne idem sudit samo govorim mišljenje šta si se napalio , meni je starcraft 1 odlična i zabavna igra, a starcraft 2 mi pari na komercijalu namjenjenu da samo skupi pare,a ako su heroji samo u singleplayeru, odlicno ^^Izvorno postao ReiKo
što se tiče grafičkog enginea, proći će samo zato jer je to starcraft, da je bilo koja druga igra imala ovakav popljuvali bi je iste sekunde.
heroji su samo u singleplayeru hehe,dakle nema ih u MP a to je jedino bitnoIzvorno postao WEASEL
Won't Bow Don't Know How.
da, samo je problem sto su smanjili max broj igrača, nadam se da neće ostati tako^^(ionako je ovo manji problem jer najviše volim 2vs2)
brzo benzina da spalimo ovoga heretikaIzvorno postao WEASEL
nova rasa...
Blizzard je pobornik principa: "Ako mogu must novce na ovom što imam sad, neću mijenjati." Trebali su ubaciti Xel`Nage, to im je veliki minus. Sjećam se dok sam kao klinac igrao SC 98e, a kasnije i BroodWar i kad smo pričali po igraoni: "Jedva čekam nastavak da napokon i vidim te Xel`nage kao novu rasu (svi smo htjeli s njima igrat )" - a eto ti sad friška figa (možda će i ubacit par misija s njima, al sve je to voda). Isto kao što je minus bio da nisu ubacivali novu klasu u WoW: TBC, nego su izabrali put "manjeg otpora" i samo zamijenili klase. Zato ih i ljudi jesu gazili kad je TBC izašao, al kasnije to dođe na isto kao u stvarnom životu npr. sa političarima - pomiriš se sa onim što imaš.
Ako Xel`Nage ne iziđu, veliki minus na stranu Blizzarda.
Edit: zašto mislite kako je Starcraft i dan danas jedan od najjačih RTS-ova? Jer ga je Blizzard radio dok su još bili u područnim uredima i trudili se da igra ispadne što bolja, ne za lovu, nego za igrače. Ovaj val "lijenosti" na njihovoj strani me uopće ne iznenađuje, to je ljudska psiha (must dok ide, kad ne ide e onda malo stisni i mijenjaj - to vidite kod kampanjskih učenika, radnika na poslu...). Točno se vidi trud usmjeren prema igračima, a točno se i vidi trud kada radiš preko kurca.
Ipak ovo neće pokvariti SC2, samo sam htio da se uoči ova po meni povelika mana. Izgleda da ne može čovjek protiv svoje prirode.
Zabušant...
Perun - lvl70 warrior - <Deeprun Pest Control> - AggramarIzvorno postao lukas2
veselim se igri prvenstveno editora radi.najzabavniji segment warcrafta 3 mi je bil editor i custom mape
[quote="JedimiNjoke"]Blizzard je pobornik principa: "Ako mogu must novce na ovom što imam sad, neću mijenjati."
blizzard radi po principu da sc2 testiraju progejmeri,i njihova sugeriranja se uvode.Takodjer glasovi na official forumu puno znace.recimo
-publici se nije svidjao izgled tenka,svi rekli da je pre djetinjast,preradili su ga
-nije im se svidio tempest umjesto carriera,vratili su carriera
-nisu im se svidjeli heroji u mp,nece ih biti
Dakle gleda se da balans bude savrsen,opce nije vazan single player jer ce milijuni kineza,a prvenstveno Koreanaca igrati samo multiplayer(nacionalni sport kod njih)...dakle blizzardu je puno vaznije napraviti savrsen multiplayer nego staviti xel nage i pi++arije zbog single playera pa poslije cackati po mp.
Won't Bow Don't Know How.
pa zašto onda uopće izdavati nastavak -.-Izvorno postao ReiKo
kao prvo, kada igra izlazi?
drugo, zasto novi nastavak? pa ne znam, mozda poboljsaju sistem gradnje, battlea, grafiku (meni ne znaci bas al, ruku na srce, jako puno "gamera" (to zapravo nisu pravi punokrvni gameri) se pale na grafiku), sta ja znam, podrska za battle.net ( ) i tak... evo ti, mislim da ima dovoljno za novi nastavak...
eh da, nova prica u campignima?
ma shvaćam ja to sve, al sa obzirom da sam rts sf frik očekivao sam malo više od nastavka legende osim lijepe grafike xD
(naravno, igra ima jos do izlaska tko zna što će još staviti)
lol, bilo bi totalno glupo da se s njima moze igrati. Jerbo ako su oni napravili Zergove i Tosse, kakava je tek njihova mocIzvorno postao JedimiNjoke
Realno bi bili nepobijedivi...
ček bit će heroja u igri
ako bude onda nek budu ko u SC1 da su to samo malo jači uniti sa posebnom slikom
I dreamt I was in a painting with ponies. It was... nice.
@ Bolesnilikbroj1 - s obzirom da je podosta vremena i prošlo od nestanka Xel`naga i s obzirom da ih je vrlo vjerojatno zadesila neka velika nesreća bi se moglo reći da bi isto tako oni mogli biti vidno oslabljeni, pa tako i izbalansirani da budu uvedeni u igru. Zar ne?
Zabušant...
Perun - lvl70 warrior - <Deeprun Pest Control> - AggramarIzvorno postao lukas2
Svejedno trebali bi biti moćni
barem da im je osnovni infrantry jak kao ultralisk
I dreamt I was in a painting with ponies. It was... nice.
to bi se riješilo kada bi stavili cap 10/10 dok bi drugi imali 200/200Izvorno postao Jopax
smrt cetvrtoj rasi,sc je savrsen ovakav!!!
Won't Bow Don't Know How.
A tebe će kao sfc member jako brinuti multyplayerIzvorno postao MasaKrisT
Ako netko sličnog unskilla želi friendly BO3, pm
cek sta to treba znacit?da smo noob ili?ja prelazim na sc2 istog dana kad izadje.moze pojasnjenje?Izvorno postao CRO_P1xel
Won't Bow Don't Know How.