1.nemoš stavit patch na krekiranu igruIzvorno postao Gravestone_bluz
2.pogasi sve programe u trayu
e...imam problem..
1. na mom oblivionu mi se nezeli instalirat patch kaze da nema nekog file-a
2.svakih 10 min mi izlazi iz igre (tj.minizira) ali komfa mi je veca od recommended KAKO TO!!!!?????
1.nemoš stavit patch na krekiranu igruIzvorno postao Gravestone_bluz
2.pogasi sve programe u trayu
IGRA JE ORIGINAL 100% IZ ALGORITMA
ajde daj mi screenshot toga errora, a sliku snimi kao gif da mi se brže učita (dial up imam)Izvorno postao Gravestone_bluz
Izvorno postao McPingvin
oke ista stvar samo sto druga grafa...kak ce mi sad ic...isto od 800*600 rez...znaci 512rama dodano(1gb rama ukupno) i umjesto one x300 Special Edition uzet cu
SAPPHIRE ATI Radeon X550 HM
- Frekvencija jezgre 400 MHz
- Frekvencija memorije 500 MHz
- 64 bita
- 4 pixelpipelines
- Memorija 128 MB, 512 MB share
- PCI Express 16x
- 3D grafička rezolucija 2048x1536
- TV out rezolucija 1024x768
sta mogu sa tim?...
EDIT:i reci mi najbrzi nacin kak skupit 93 kn...
alo?
ni ova ti grafa neće puno pomoći-64 bitna sabirnica :/
žicaj,radi,štajaznam
Izvorno postao McPingvin
oke...gnjavator gnjavi gnjavatora no...evo lista koje imam na raspolaganju...ti meni sad reci koju da uzmem i kak cu moc igrat s njom...
CLUB 3D ATI Radeon X1300
- Memorija 256MB
- Vrsta DDR2
- Sučelje 64BIT
- Takt GPU 450 MHz
- Takt memorije 500 MHz
- DVI, TV-Out
- Ramdac 400MHz
- OpenGL 2.0
- DirectX 9.0
SAPPHIRE ATI Radeon X550 HM
- Frekvencija jezgre 400 MHz
- Frekvencija memorije 500 MHz
- 64 bita
- 4 pixelpipelines
- Memorija 128 MB, 512 MB share
- PCI Express 16x
- 3D grafička rezolucija 2048x1536
- TV out rezolucija 1024x768
CLUB 3D, ATI Radeon X300 SE
- Memorija 256 MB, DDR
- 64 BITa
- Takt jezgre 325 MHz
- Takt memorije 390 MHz
- DVI, TV-Out
- Ramdac 400MHz
- OpenGL 2.0, DirectX 9.0
- PixelPipelines 4
e da...i dali cu moc sa kojom od njih pokrenut Splinter Cell 4...
alo?
LOL omg...sta sve imaju shader 3.0...kul...dankeschun...znaci 3 ghz...1gb rama i ATI Radeon X1300...to je moja nova konfa...nice...
alo?
isključi travu i aaIzvorno postao Senetry
Zadnjih desetak postova je izbrisano zbog svađe.
Već mi se neko vrijeme Oblivion ruši.Npr:igram pol sata i onda mi se ekran zacrni i piše mi onaj error report da pošaljem microsoftu.Nekad mi se ruši kad se igra loada ili kad idem quit game.Imam 2 moda aktivna: OOO i mythsandlegends2.
hitler (u sigu) ti terorizita komp... (ak to je hitler)
Problem: atix1950pro, 2 gb rama, amd athlon 64 3200+. Inst igru, on izbaci video hardware nepoznat.. medium.. ma daj
@ran6er i Maze-imate patch i najnovije drivere za mbo, gpu i zvučnu
Ma bila mi je virtualna memorija niska.Sad sam je povisli i sve radi ko prije.Izvorno postao Prince-Artas
Ma ja sam to nešto zeznuo. Inače sada sve do kraja osim trave stavim, na ultra high
Nemojte se tako zalit...
Da nisu maknuli shader model 3.0 i dynamic shadows, nebi uopce mogli igrat
Ja sam to sve ostavio....
Ko je šta makeo?Izvorno postao MA4A1 aka. Wicked Weasel
Pa igra je u pocetku bila prezahtjevna pa su grafiku usrali do kraja. I shader model 3.o se nemoze ukljucit.
Postoji jedna opcija u ini. fajlu ali nema nikakvog ucinka
Pogledajte samo ovu slikicu
http://img256.imageshack.us/img256/3839/obliv19bis4.jpg
Edit by Glass: Stavljaj ili linkove ili thumbnailove nikad cijele slike.
Ma kako ne, meni to sve lijepo.. Ha, ha.
Inače, da sam tvom mjestu smanjio bi sliku.
Hehe, da zelio sam naglasiti lijepotu uvecavanjem slike
Od viska glava ne boli
Dobro, ako ne znaš da se za take stvari dobije bann.
SRY...
Samo kazem... da bar izdaju neki updejt da vrate igru kak je prije izgledala
ali gdje si to saznao da igra nema 3.0 shadere?
jedino što su maknuli su object shadows,onako kao što je bilo u e3 videu,gdje svaka stvar ima svoju sjenu,znači lanci,namještaj,zlice,knjige itd.
LOL, pa vidi se da ga nema. To je trebala bit prva igra koj abi nam pokazala kak treba 3.0 izgledat.
Pogledaj ranije screenshotove i filmove pa se uvijeri. Ono sta su maknuli je bio 3.0 (kak ne kuzis da je igra odjednom postala tak sarena)
Ono prije su vjerovatno bili mock-upovani screenshotovi, iako se ne primijeti mnogo razlike, a 3.0 shaderi su i dalje tu. Samo što nisu tu u svrhu poboljšanja prikaza već performansi, ali su ipak tu.Izvorno postao MA4A1 aka. Wicked Weasel
EDIT :
Uzeo sam dva screenshota iz obližnje šume na svojoj SM 3.0 grafičkoj na max postavkama i evo ih :
S
I znaš koju ja jedinu razliku vidim između onog promocionalnog screenshota i ovih mojih? Vidim AA i više bloominga, a obadvoje se može relativno lako postići sa jednim hackom (ako hoćeš HDR) i malim poigravanjem s postavkama u .INIju. Nikakvi novi shaderi ne trebaju, samo još pokoje podešavanje. I, da, tek mi sad zape za oko ova prva izjava...
LOL tebi. Ti vidiš na screenshotu koju verziju shadera igra koristi? Pa shader ne mora proizvoditi ništa vidljivo, za početak, da ne spominjem ostalo.Izvorno postao MA4A1 aka. Wicked Weasel