Me likes.
Fak jes, subassembly! To je toliko nedostajalo do sada. Kad sam slao rover umjesto da koristim svoj standardni surface-to-orbit tanker morao sam zapravo iznova napraviti cijelog ispod tog jebenog rovera.
I science stvari su fora, career mode je već pomalo na vidiku, jedino me jako brine taj ogromni R&D building. Radi ovih novih zgrada u space centeru morao sam smanjiti teksture na najniži postojeći setting ne bih li dobio neki normalan frame rate.
Me likes.
Jel budu uveli i novce da se kupuju dijelovi? Mislim vidim da pise cijena na dijelovima i znam da ce jednom ubacit i to, ali jel najavljeno mozda da to bude uskoro?
Ne zna se još ništa, ali da, u planu je.
Uglavnom, 0.22 je super. U karijeri mi ipak fali taj budžet, jer ovako mogu gradit mrcine od brodova slažući one najmanje tankove, a tako bi se to malo ograničilo, ali opet.
Subassembly radi super, mada mislim da je zasad dobar samo za spremanje gotovih lift stageova. Subassembly ti ne smije biti prvi dio konstrukcije iz nekog razloga. Al ono što je najbolje je optimizacija. Kako je R&D zgrada ogromna, bojao sam se da će pojest još gomilu resursa kad je i 0.21 tako štekao, ali igra ide ko urica.
Ja prije 0.22 nisam nigdje bio osim na mjesecu jer mi je bilo previse dijelova i prekomplicirano i nisam ni imao vremena da ih sve shvatim, a otkad je dosao ovaj Science svaki put kad otkljucavam tech-tree procitam naravno koje dijelove cu dobit itd. i sad sam vec sa relativno jednostavnim dijelovima uspio doci i do drugih planeta, a prije tako nesto nisam mogao sa svim mogucim dijelovima napraviti.
Iako je prije bilo demantirano da će ikad biti multiplayera u ovoj igri, Squad je potvrdio da će ubaciti i MP verzije career i sandbox moda, ali tek kad se dovrši i ispolira SP.
http://www.pcgamer.com/2013/12/12/ke...sandbox-modes/
Nisam uopće znao da postoji taj MP mod i fakat mi nije jasno kako su uspjeli riješiti problem sa sinkronizacijom time warpa.
Jel podrzava njukanje frenda dok pokusava odraditi liftoff?
Izvorno postao W3DR4N
Meni je previše kaotičan i SP
U startu je raketa bila toliko velika da uništila launch pad pri paljenju motora ))))
Yep, čak i ako stavis preveliku raketu bez potpore launch pad će ti se srušiti pod težinom
Od modova trenutno imam samo NearFutureSolar, MechJeb kojeg ne baš ne koristim al nek se nađe i TweakScale. Ovaj zadnji je must have.
Meni su FAR i DR baš neki must have. Dođu kao poboljšanje na stock verziju u kojoj Squad od pamtivijeka nije dirao aerodinamiku. Ako se ne varam, u stock verziji još uvijek svi dijelovi stvaraju otpor zraka kako god da ih posložiš, pa te tako igra traži da radiš puno veće i jače rakete nego što bi inače trebalo, pa uvijek radiš onion-staging čudovišta. FAR nije baš neko idealno rješenje, ali barem to ispravlja pa računa otpor zraka kako se spada i motivira te da gradiš uske aerodinamične rakete za maksimalnu učinkovitost kako se i u RL radi. I još poboljšava avione. A Deadly Reentry te sprečava da radiš suicidalne dropove u atmosferu koji inače ne bi bili preživljivi.
btw, šta je TweakScale, čuo sam negdje za to ali nisam išao za tim.
FAR je odličan, dobro da si me podsjetio da postoji.
TweakScale ti omogućuje promjenu veličine skoro svih objekata u igri. Da ne opisujem bezveze evo ti gif
Fora, samo što kad igram karijeru moram napredovat u research stablu da bi otključao veće dijelove, pa bi mi ovo došlo kao neki cheat.
btw, jel ima neki mod za fairingse gdje su ti plaštevi stvarno fizički simulirani? Ja sam to stavljao isključivo da mi se ne raspadnu manje sonde i sateliti koji sami po sebi nisu aerodinamični pa bi teže preživjeli polijetanje. Koristio sam ove koji dođu u AIES aerospace i iako je djelovalo da pomaže jedno vrijeme, dogodilo mi se da sa satelita koji je zaštićen fairinzima otpadaju komponente (da, raketa s kojom sam to lansirao je bila overkill)
Bome lijepo
Ja imam problema sa kontrolama, nekad mi nakon 20sek pocne okretati na jednu stranu, a u svemiru boze sacuvaj uvijek se vrti..
Balkanski MMO Community http://mmo-balkan.com