Ako ne bude skriptirano kako govore, možda će i valjati...
Nije mi jasno zašto je baterija ženskoj zaljepljena za čelo...
Alien: Isolation
Xenomorphs perfectly follow the theory of the Conservation of Ninjutsu. Hopefully, that rule also applies to the quality of a game. Aliens: Colonial Marines featured many aliens and was rubbish. Creative Assembly's now officially announced Alien: Isolation features just one of the sleek, obsidian terrors, in a game that's more stealth survival than sci-fi action. Will it be good? When Chris came back from playing the game, he was whisked away to an isolation chamber. Through the bloodied notes we found lining the corridors, we've assembled his impressions into a hands-on preview.
You'll play as Ripley's daughter Amanda, who sets out in search of her mother, and instead ends up in the deadliest game of hide & seek. It's like a family tradition at this point. But... wait a second, where did everybody go? Oh no, the horror! A TV Tropes link was hiding in the first line. For the few of you that remain: journey on and witness the game's two announcement trailers.
Šta reći... nadam se da nije novi Colonial Marines. Držim fige da sve ispadne kako spada, nema druge..
Volio bih da premaši sva očekivanja da mogu sa razlogom kupiti prvi, drugi i treći dio.
Ako ne bude skriptirano kako govore, možda će i valjati...
Nije mi jasno zašto je baterija ženskoj zaljepljena za čelo...
Izgleda iznimno atmosferično i čini mi se da dobro lovi feeling prvog Alien filma, moglo bi čak i nešto ispast od ovoga.
http://www.gametrailers.com/videos/e...about-the-game
Alien je normalne veličine. Nebih rekao da je neki ogromni badass. Kako god bilo da bilo sjene će nam biti največi neprijatelji u ovoj igri.
Ako mi ne daju opciju da zavarim vrata i time dobijem na vremenu jebat ću im mater. To mora biti prva opcija koju će staviti u igru. (baš mi se uključio kliker...a šta ako trebam ići natrag? Izgleda da zavarivanje vrata ipak nije baš najpametnija ideja.)
Ovo mi izgleda kao Alien verzija Amnesie.
"Fornicate and take drugs against the terrible strain of idiots who govern the world."
- Albert Szent-Gyorgy
Mene podsjeća na ovo:
http://www.youtube.com/watch?v=sTw2wIwxslY
Samo što nije izašao...
http://kotaku.com/alien-isolation-ha...r-7-1554373248
Ovo se čini skroz dobro.
Skriptiranost nije uvijek nužno loša stvar. Samo treba biti vrhunski izvedeno i u svrhu atmosferičnog ili cinematic doživljaja, samo ako se ne pretjeruje.
Al ovo izgleda potencialno dobro. Meni jedino ovo izgleda siromašno na gameplayu, ako uspiju prenjeti gnjusnu atmosferu i gameplay ne bude presiromašan bude ovo rulalo. Mislim samo zasada trčakara po tom brodu, iskreno se nadam da skrivaju tonu informacija pa ispadne igra bomba, al to skoro nikada ne bude slučaj.
Al sta uopce trazi bilo sto cinematic u igrama? Ono fino se uzivis i kao da ti odjednom netko istrgne kontrole iz ruke "evo sad gledaj kak se sve samo igra"
Bezveze
Služi da se poveže priča i dobije ljepši dojam.
To što ti se otrgne kontrola je jedino ako dev tako odluči, to često jedan CoD radi u svojim naslovima, eventulano dobiješ neki QTE ako i to. Primjerice intro u The Last of Us je skriptiran od A do Ž i da nije nebi ni upola bio toliko impresivan, no ti opet kroz njega cijelo vrijeme igraš. Ne oduzme ti se kontrola lika i ima interakcije s objektima u okolini.
Tamo gdje nebi trebalo biti skriptiranosti je u ponašanju AI. Uzmimo ovi Alien za primjer, bilo bi retardirano kad npr ti se skrivaš i ako te ubije, ti se respawnaš i on se ponovno kreće istom putanjom i ti već znaš odakle će doći te kako ga izbjeći. A kad je skripta tu da se prikaže pokoja scena dok ti usput nešto istraživaš po brodu onda je to sasvim ok i neznam zašto bi to ikom smetalo. Pod uvjetom da nije nešto forsano i naporno na svakom drugom koraku.
Kao povećeg fana ranijih Alien filmova, veseli me što su se odlučili za taj, kako nazivaju, lo-fi sci-fi pristup...
Ajmo svi izbacivat DLC prije nego je igra uopće izašla. Već mi odavno ide na kurac taj oblik krađe, svaka igra ima jebeni DLC. Da barem ne kažu ništa pa ga objave pola godine nakon izlaska igre, onda nebih ni a rekao.
Zašto ne bi izbacili kad postoji potražnja. Sad ako napišem da su to većinom konzolaši opet će me netko pitati koliko imam godina .
pogledao gameplay
skrivanje u kredenc da se izbjegne xenos
cucanje ispod stola s bengalkom dok pokraj vas prolazi neprijatelj i ne kuzi
flamethrower
bome, obecavajuce
Idu na nekakav Deadwalker štih što po meni nije ok, smeta mi.
I neka bude dovršena....što i nije neki nedostižni cilj za interaktivni film.
Pa igra izgleda ok, ali kad se sjetim da igru radi Creative Assembly koji su u karijeri imali nekoliko smećastih strategija i par drugih loših igara, mislim da od ove igre neće biti ništa.
Meni se sviđa ideja, al ono što su dosad pokazali izgleda premalo razrađeno i prejednostavno. Vjerovatno će atmosfera i reference na film(ove) rulati i to je to, al jbg nemože te atmosfera držati prikovanog 8+ sati za ekran. Kao što sam rekao volio bih da skrivaju gomilu informacija pa igra ispadne supač, al sve se bojim da je to slučaj.
Fora mi je što će se igru moći prijeći bez da ikog ubijete - http://www.vidi.hr/Racunala/Novosti/...i-bez-ubijanja
Jedino mi nije jasno kako su objasnili s kim je Ripley imala kćer i kada.