= Citat = Izvorno postao Xero Pregledaj post
Jebemu život mravojede sad kad sam skroz pročitao tvoj post moram odgovorit.
Reciklaže bossve ima jednako kao i u Dark Soulsu.
Reciklaže levela nema. Lažeš.
Priču ni ne znaš jer u svakoj souls igri treba par mjeseci da se pročitaju svi opisi, a i onda sve to zavisi od tebe kako ćeš interpretirat priču.
Šta bi NPCevi trebali radit? Ništa kao u Dark Soulsu i još da moraš trčat do njih preko brda i dolina?
Ne lažem Demon's Souls nisam igrao pa mi je Dark Souls bio savršen, svakog bossa/neprijatelja koja sam vidio tamo nisam vidio ranije jer nisam igrao Demons, dok mi ih u DS2 ih ima pregršt već viđenih u jedinici, a i leveli su kopirani kako ne, Gutter je Blighttown 2.0 samo bez trzanja.

A sjeti se kako su NPCovi u jedinici imali svoj storyline, i skoro svi su na kraju završili vrlo tužno, čak i Solaire u većini slučajava, bili su mnogo pamtljiviji. Ovdje skoro svi dođu u Majulu i to je to, imaju 3 rečenice za reć do kraja igre i niš se ne događa više s njima, a najviše mi tlak digla ona ženska i kovač koji joj je kao otac i sad se oni ne kuže wtf? nula interakcije.