Meni samo nije jasno gdje se uopće javila ideja da je igra u kojoj se cijeli koncept težine svodi na nepoznavanje skripti protivnika i konceptu učenja pokušaj/pogreška/prilagodbe taktike zapravo teška.
Količina različitih parametara o kojima moraš voditi računa kada donosiš razmjerno mali broj odluka u sekundi je minimalna.
Teško je recimo kada u Company of Heroesu igraš multiplayer pa unatoč tome što znaš u detalje mogućnosti svojih jedinica (za što treba jedno xx mečeva), gotovo svaki trenutak moraš donijeti nekoliko pravovremenih odluka na nekoliko različitih lokacija kako bi došao do prevage na bojišnici koja se btw konstantno mijenja, protiv protivnika za kojeg nikad ne znaš koje su njegove intelektualne mogućnosti u domeni taktičkog razmišljanja (posebice dok ih je više).
Čak su i simulacije vožnje mnogo izazovnije od Dark Soulsa.
Naravno, igra je vrh vrhova RPG žanra, al' fakat, ja sam mislio da je ta spika "preteška je" samo trol zajebancija. No ovdje neki fakat briju s tom težinom.
Nezz, Wekyjevi i Dukeovi argumenti zvuče sasvim logično.