Al nisam ga s magijom ni taknul.
Samo mač (doduše infusani) i štit.
Dark Souls
Dark Souls
Dark Souls
Dark Souls
Dark Souls
Dark Souls
Dark Souls
Dark Souls
Dark Souls
Dark Souls
No-Mans Wharf je najretardiraniji level ikad.
War, war never changes.
Meni je baš fora bilo.
btw, wtf je s ovim prijelazom iz Earthen Peak u Iron Keep ? Izvan Earthena nisam primjetio nikakve dvorce i lavu u zraku koja može objasniti onu kratku vožnju liftom i totalnu promjenu settinga. Neznam, baš me jako razočaralo to
Kako je lik fino i argumentirao posrao sve besmislene dizajnerske odluke koje gade ovu igru i koje postaju sve očitije što dulje igram. Zasada, u globalu puno lošija igra od DS I, sve ono što je Weki kritizirao ipak stoji na mjestu.
Napredak ? Prije osrednji fan fiction na prva dijela. Nikako se ne bi složio da je cjepidlačenje, baš mu je sve na mjestu i argumentirano je usporođeno s prva dva dijela i načinom na koji se nastavlja na njih. Jesi pogledao cijeli video ? Čini mi se da još najviše patila priča i atmosfera, kad sam vidio onaj opis za Solaire item i Covenant smučilo mi se malo, totalno besmisleno uvlačenje fanovima.
Ja nikad ne bi primjetio ovakve stvari, valjda mi fali još iskustva s igrama.
Bossovi nisu prejaki, samo naporni i odaju lijenost developera. Težina im se na bazira na AIu i pametnim skriptama napadama, već na ubacivanju hrpe miniona u igri čiji je combat sustav dizajniran za 1vs1 encountere, ili jeftinim forama poput bazena otrova koji se prazni na totalno nelogičan način i koji nitko normalan ne bi otkrio sam jer ništa ne navodi na to, kao i mrak kod Sinnera. O Belfry Gargoyleima da ne pričam, jedini način da ih pobijediš je da nabiješ hrpu lvla i skupiš jako oružje da ih možeš zatuć u što kraćem roku. 0 % skilla.
A bogte, iza ovog sa Solareiom postoji razumni argument jebote, prošlo je nevjerojatno puno vremena od Lordrana do sad, apsolutno sve je zaboravljeno, ali je nekim čudom kult sunca i Solaireov kip (na kojeg fanbase drka) još uvijek tu, i sadrži onaj iritantni dječji opis koji se sastoji od ponovljenih fraza iz prve igre.
Najžalosnije je kaj fanovi prelaze preko svih tih sranja tak da nam sad mogu s guštom priuštit još jednu porciju teške reciklaže, lažne težine i neinventivnosti i fino uništit jedan od najboljih gaming serijala ikad.
Lol nekome je mrak kod Sinnera bio problem?
Miniona imaš u par bosseva i nigdje nisu bili toliki napor da me naljute.
Za gargoyle je dovoljno summonat jednu osobu za pomoć i padaju.
Video ću pogledat navečer pa dam detaljniji osvrt.
Uglavnom igra je možda stepenicu ili dvije ispod prvog Dark Soulsa (najviše zbog zasranog level dizajna) ali i dalje je odlična igra.
Po ovom videu mi izgleda da su više manje promijenili sve ono zbog čega mi je DS bio poseban, a poduplali ono što je bilo frustrirajuće. Već iz Wekijevih postova se vidjelo da to nije ono što su neki očekivali. Ima jedna zanimljiva rečenica koju Yahtzee kaže u svom reviewu. Da mu je kod igranja Dark Soulsa izgledalo kao da su prije napravili level dizajn, a nakon toga išli promišljati kakav bi gameplay tu pasao. Dvojka takav osjećaj ne ostavlja.
Ima i u ovom videu cjepidlaćenja, ali dosta toga što je rekao me sve više i više odbija da ovo kupim već sad. Izgleda da se ipak čeka veći popust za par mjeseci.
Mrak je kod Sinnera jako velik problem. Ako ti telka ima jak kontrast, onda nemaš nikakvu percepciju veličine prostora i nemoguće se prilagoditi nekim napadima.
Npr. onaj zalet ili kad skoči, a ne znaš gdje je i gdje da se izmakneš.
11 od 31 bossa koji imaju više protivnika odjednom nije par nego više od trećine.
Samo malene pipice summonaju. Ne da tako prepoloviš težinu, nego je besmisleno lagano. Summonaš tenka koji se samo brani dok drugi udara.
Kak frajer u videu veli: Dark Souls 2 je odlična igra, ali loš Souls nastavak. Slažem se. Igra je puno lošija od prva dva. Čak mi se čini da Demon's ima najbolju grafiku i atmosferu, a star je već 5-6 godina.
Mrak kod Sinnera je problem samo, ako si prljavi konzolaš. Bossovi sa minionima su ujedno i najlakši. Adaptability moraš dizat, ako hoćeš dodgeat jer inače nemaš dosta i-frameova i primaš štetu dok rollaš. Bossevi su ionako uvijek bili hit and miss u souls igrama. Izledaju lijepo,ali ih razbiješ na prvom pokušaju i onda ih više ni ne vidiš. Imaju 3-4 jako dobra, ali ostatak je samo eye candy.
Ma apsolutno, i dalje je to miljama daleko od većine današnjih naslova, ali u kontekstu Souls serijala, opasno su krenuli silaznom putanjom, besmislenom dodvoranju fanova i kopiranju samih sebe, tj. Miyazakija. Pogledaj cijeli video, vjerujem da ćeš se složiti s većinom toga što je rečeno.
Jedino Xero smišlja izlike da si opravda 200+ sati koje će ulupati u igru.
A nije ti sjebalo atmosferu
Igra ti apsolutno ničime ne ukazuje na tu mogućnost, i ja nisam pronašao način da to napravim, a istražio sam sve što sam mogao. Vidio sam poslije u walktroughu da postoji neki ključ da se otvore oni prolazi, al ja to nisam našao. I onaj besmisleni dio koji treba pretrčati da bi došao do Sinnera. I bonfire koji te spawna pred neprijateljima. Ta cijela lokacija i borba je ogromni fail dizajna. Isto kao i bazen s otrovom kod one žene zmije.
A nije ti sjebalo atmosferu vožnja liftom 20 metara koja te transportira u totalno drugi setting koji nemožeš naslutiti, bez ikakvih objašnjenja Tu je meni puklo, i tak sam naletio na video od ovog lika koji sam linkao. Očito se takva immersion breaking sranja povećavaju kako dalje napreduješ kroz igru.
E da to je pisalo, ali znači nemreš ga dobit jer si u tom dijelu igre preslab da ih samostalno pobijediš.
Jup, to je jedna od glavnih stvari u kojem se priču u onom videu, Miyazaki (glavni developer prva dva kojeg nema u DS II) je uvijek naglašavao da mu težina nikad nije bila glavna nit vodilja u dizajnu, već je uvijek služila nekim drugim stvarima, stvaranju opresivne atmosfere, pametnom igranju i rijetkim trenucima kad te totalno šokira da razbije monotoniju (npr. S&O), dok su ovi novi developeri totalno fulali pointu i sad je težina tu isključivo zbog težine, sama sebi je svrha, i sav dizajn i marketing igre je usmjeren na to.
Bitno da su fanovi poput Xera I Windwalkera dobili sto su htjeli... retardirani ego-trip.
Meni samo nije jasno gdje se uopće javila ideja da je igra u kojoj se cijeli koncept težine svodi na nepoznavanje skripti protivnika i konceptu učenja pokušaj/pogreška/prilagodbe taktike zapravo teška.
Količina različitih parametara o kojima moraš voditi računa kada donosiš razmjerno mali broj odluka u sekundi je minimalna.
Teško je recimo kada u Company of Heroesu igraš multiplayer pa unatoč tome što znaš u detalje mogućnosti svojih jedinica (za što treba jedno xx mečeva), gotovo svaki trenutak moraš donijeti nekoliko pravovremenih odluka na nekoliko različitih lokacija kako bi došao do prevage na bojišnici koja se btw konstantno mijenja, protiv protivnika za kojeg nikad ne znaš koje su njegove intelektualne mogućnosti u domeni taktičkog razmišljanja (posebice dok ih je više).
Čak su i simulacije vožnje mnogo izazovnije od Dark Soulsa.
Naravno, igra je vrh vrhova RPG žanra, al' fakat, ja sam mislio da je ta spika "preteška je" samo trol zajebancija. No ovdje neki fakat briju s tom težinom.
Nezz, Wekyjevi i Dukeovi argumenti zvuče sasvim logično.