Eno na, opet sam si polomio bedrene kosti.
Da mi netko da jedan silver za svaki put kad sam pao s litice zbog nespretnog Serpent's Strikea... xD
Da, živciralo me to stavljat +1 svaki level kad ništa ne dobiješ zauzvrat zabavno. Sad kad god stavljaš point nešto i dobiješ, super.
Eno na, opet sam si polomio bedrene kosti.
Da mi netko da jedan silver za svaki put kad sam pao s litice zbog nespretnog Serpent's Strikea... xD
Sword ranger? Lepo. Kako uspijevaš s auto attackom?
Consciousness: that annoying time between naps.
Teško užas za pravovremeno dodgeanje... Al ajd tek sam krenuo, ima vremena da pohvatam stvari. Za sad mi je vrh baciti na pod Bonfire (torch offhand), upotrijebiti Sharpening Stone (+bleeding na 5 napada) i onda Rapid Fire s longbowom kroz vatru. Dat dmg Pretpostavljam da je još luđe kasnije s odgovarajućim traitovima i Entagle spellom.
Koje petove furaš? Ja uglavnom idem s Greatsword/Shortbow i pauk/puma s might zavijanjem.
Consciousness: that annoying time between naps.
Danas sam se vratio u pvp po prvi put nakon više od godinu dana. Igrao s ekipom iz gilde.
Mogu reći da je interesantno, na stranu to što mi je build bio na blef.
Consciousness: that annoying time between naps.
Iskreno nisam obraćao pažnju, ali moguće. Ili je to samo Dredge u pitanju.
Inače, Tournament of Legends se malo povećao.
https://www.guildwars2.com/en/news/t...egends-update/
Originally, the tournament was going to hold 16 teams per region. That number has now been quadrupled to 64 teams per region for a total of 128 teams. In order to accommodate all the extra teams, two additional rounds have been added. To allow for enough time to complete these rounds, the 32- and 64-team rounds will be a best of one. Start times for the tournament have also changed to make sure everything stays on track. For EU the start time has been moved to 12:00 CEST, and for NA the tournament start time is now 12:00 EDT. Stream times will remain the same.
Kad ćemo više neku sesiju riješiti?
Consciousness: that annoying time between naps.
Ja mislio da će ovo potrajati, ali izgleda neće - sve PvE zone su na Megaserveru već.
https://www.guildwars2.com/en/news/t...is-complete-2/
ja imam skoro 3k sati a od PvEa nisam ni P vidil :O
Hmeh, na 98% mi je world completion achievement. Osim par vista i points of interesta u Borderlandsima fali mi 3 questa (hearta). Gdje su dovraga tri hearta, nigdje ih na karti ne vidim, a sve zone su mi 100% completane O_o
Napokon mi je Ranger na 78., sad ga lagano do 80. i ja heppy
Consciousness: that annoying time between naps.
to istraživanje nikad nisam ni doživljavao kao grindanje.
Znaš da sam i ja to skužio tek kad sam taj screenshot vidio xD
Zaboravio da sam većinu personala prošao s rangerom, a ne warriorom...
Enivej, počeo se malo zezati s sPvPom, igram nekog bunker warriora (0/0/6/6/2), axe+sword (ili shield) i hammer, sad skoro 30k HP.
Spectator mode je super za upoznavanje s ostalim klasama, jer praktički pojma nemam što druge klase rade. Džabe mi što napamet znam vlastite skillove kad pojma nemam što onaj tamo necro casta
Ja sam nekako uvijek prelijen za taj PvP, kamoli da izučavam tko što radi s kojom klasom.
Nego, da konačno prokomentiram igru.
So far, dojam je sljedeći - u suštini fantastičan MMO i dobar RPG. Za razliku od TOR-a u koji sam utukao daleko najviše MMO satnice, osjećaj živosti i povezanosti svijeta ovdje je već nakon cca 30-ak sati neusporedivo bolji. Instance su vidljivo prisutne uglavnom u personal storyju te unatoč tome što matematički gledano postoje zone definirane levelima, tranzicije iz jedne u drugu su nekako nevidljive, prirodne (ne znam kako bih to bolje objasnio). Da ne spominjem kako high-level igrači mogu bilo kada bez beda ići čistiti low-level zone. Generalno, i ovdje odrađuješ zonu i bildaš statistiku, no svejedno imaš dojam da si u velikom svijetu gdje možeš bilo koji tren otići bilo gdje. Baš je onako dobar osjećaj exploringa koji osim što pojačava vrlo živ svijet (često iz random NPC razgovara naučiš nešto o loreu ili čuješ probleme koji muče lokalno stanovništvo), suptilno ga potiče gomila dobrih dizajnerskih odluka tipa serijski dinamični eventovi (bude ti drago što si "naletio" baš kad je trebalo) ili oni scoutovi koji ti opišu probleme koji najviše muče ljude u određenom komadiću zone. Igra je onako savršena za casual MMO leveliranje - upališ kad te volja (nema pretplate i osjećaja "obveze"), očistiš u jednu večer dio jedne zone, neplanirano obaviš 2-3 dynamic eventa i zadnjih pola sata skupljaš recimo viste. Nezz, grindanje koje nije naporno. Nisam mislio da ću to doživjeti.
Moram još isprobati dungeone, al' ono, ovaj "MMO dio" je za prste polizat.
Sad onaj RPG dio.
Gameplay mi je i nije dobar. Recimo u teoriji mi je sasvim dobra ideja više fokusa staviti na bojišnicu i manje na UI, no nakon 30 sati to postane ne znam... repetitivno. Generalno koristiš uvijek baš identičan skill-set (tu i tamo swapam oružja da promijenim rutinu), a pravovremeno izbjegavanje određenih protivničkih napada u 90% sukoba je nebitno. U dungeonima je to pretpostavljam bitnije (u PvP-u isto), al' ono, uzevši u obzir da su MMO igre grind orijentirane bez nekog Dark Souls izazova, forsanje tzv. "dinamičnosti" izgleda u praksi nepotrebno. Ukidanje trodiobe uloga mi je također odluka koja u teoriji dobro zvuči, al' u praksi nije nešto. Recimo u TOR-u dok obavljaš grupne questove, svaki član tima je bitan i ako jedan umre, ostali također brzo odapnu. Nekako je bolji osjećaj timske igre i posebnosti svakoga, a i više do izražaja dolazi skill koji uvježbaš kada prakticiraš samo jednu ulogu. Ova GW2 sve u jednom filozofija je nekako mlaka - nezz, ubija nas 10 jednu živinu, jedino što vidim ispred sebe je kaos. Nemam pojma tko što radi i koliko je efikasan i dobar u svojem igranju. Niti koja mu je točna uloga. Drugačije je to valjda kada su igrači specifično grupirani, al nezz, old skul dodjeljivanje mobova (pojedincu / grupi) i trodioba uloga ima svoje čari. Ne kažem da je ovo potonje realno bolje rješenje, to je čisto moja osobna preferencija.
Stvari tipa level dizajn, glazba, grafika i optimizacija enginea nema potrebe nešto posebno komentirati. Tu se "objektivno" svi slažemo da je riječ o majstorski obavljenom poslu.
što se tiče ovog iz drugog odjeljka, OBAVEZNO probaj dungeone na lv80, a kasnije čak i fraktale. imo mnogo težak pve content ^^
sad i meni dođe da skinem opet, pa da godinu faxa izgubim.
Nisi probao dungeone još. Da citiram forumskog velikana: pišati ćeš krv. Premda su dosta olakšali dungeone od ranih dana, ali na po meni pošten način. Vjerojatno ti se čini kaos jer ne znaš točno što svaka profesija može napraviti pa vidiš samo šarene efekte, a ne povezuješ sa onim što se događa iza scene.
Slažem se, problem je i u tome što ne poznam dovoljno dobro klase pa ne znam koja je sposobna što raditi. No kažem, manjak trodiobe uloga kao eventualni nedostatak je više moja osobna preferencija (navika koja mi se sviđa). Recimo dobar mi je koncept koji je zamislio ESO, no kod njih je pak problem što su pokušali udovoljiti i TES i MMO igračima pa su na kraju napravili čušpajz od gameplaya gdje se svi mogu razvijati kako žele pa je kasnije dungeone nemoguće igrati.
I da, priča i njezina prezentacija su par razina ispod TOR-a, al' u kontekstu žanra sasvim solidno realizirana stavka gameplaya. Likovi nisu previše suhoporni, postoji mogućnost grananja radnje i implementiran je lijep pregled svega onoga što si do sada napravio ako uzmeš veću pauzu od igranja pa malo zaboraviš što se sve dogodilo.