
Izvorno postao
W3DR4N
Igrao sam nakon dva tjedna pauze, ali to ne znači da me igra manje iritira. Riješio sve primale, opcionalne bossove i Drangleic u jednom potezu.
Dosta me igra iritira i ima previše dizajnerskih promašaja za jednu Souls igru, s obzirom na visoku razinu koju su postavili prošli nastavci.
Iritira me level dizajn na nekoliko razina. Nema smisla da u Iron Keep dođeš iz Earthen Peaka liftom koji ide prema gore. Gdje je ona lava, u oblacima?
Otrov po drugi put. Koliko tog dreka mora biti po razinama. Nije bio dosta onaj poison pond ni earthen peak, Black Gulch je otrovom toliko besmisleno pretjeran da prelazi granicu ukusa.
U najveći dvorac u igri i bitnu lokaciju ideš kroz uski kozji poljski put uz neko brdo kojeg pogodiš samo srećom.
Iritira i raspored protivnika. Recimo onaj drek poslije drangleica, gdje natrpaju čarobnjake s pratećim projektilima iza svake lokve kroz koju ne možeš trčati, rollati kak spada ni niš. Ili kad nabiju 3-4 strijelca na neke zidove taman iznad borbe.
Ili kad svaki boss i njegova baka mora imati milijun summona jer eto, da ne bude zanimljivo nego samo iritantno. Koji će bog onom mirror knightu oni minioni iz štita. Samo iritira bezveze i loše je dizajnirano.
Općenito je igra žešći copy/paste prvog Dark Soulsa. Kul je bilo vidjeti poznatog bossa u plavoj katedrali, ali kasnije reskinanje bossova jer pomalo naporno. Jer ono, boss iz prvog Dark Soulsa koji drugačije izgleda + hrpa miniona da bude napor.
I živciraju kod dizajna spikeovi težine. Ono, nađeš super oružje, riješiš par bossova i u sljedećoj lokaciji te svi one-hitaju jer je armor za drek i oružja rade minimalno štete. Onda nađeš novu opremu na skroz drugoj lokaciji i ta teška lokacija je sad mačji kašalj.
Recimo Iron Keep je s fire protect prstenom, 100 defence kamenim štitom iz pharosa i nekim armorom full laganica. Bossovi tamo također. Inače je napor. Ne sviđa mi se što je Dark Souls postao toliko ovisan o opremi, ali bez magic protect shilda i prstena, nema smisla ići u onaj oltar poslije Drangleica.
I ono, isplati se recimo ubiti Smeltera čim dođe prilika, jer je njegov armor set toliko overpowered u tom trenutku igre da je bar dvostruko bolji defence od svega pokupljenog dotad.
Kaj se tiče opreme, nabili su iritantnu težinu na sve iteme. Onak, smelter armor, ultra greatsword i dragonrider shield imaju sto jebenih kila i najveći stat na liku mi je vitality da mogu nositi sav taj drek na sebi.
Uglavnom su neke stvari toliko loše i da nije Dark Souls igra, uopće se ne bi trudio to igrati.
EDIT: i da, Lightning Zweihander je i dalje najbolje oružje.