O bez brige, i DS2 ima Gutter, Black Gulch i još dosta špilja, otrovnih tvrđava i mračnih dvoraca.
Dark Souls
Dark Souls
Dark Souls
Dark Souls
Dark Souls
Dark Souls
Dark Souls
Dark Souls
Dark Souls
Dark Souls
Nadam se da je DS2 manje mračan od DS. One katakombe i blighttown su mi već išli na kurac. Anor Londo mi je došo ko ogromno osvježenje nakon svega toga. Mrzim igre koje se sastoje samo od mračnih dungeona, volim se nakon obavljenog dungeona vratiti u civilizaciju i osjećat se sigurno. To je jedan od razloga zašto sam vrlo malo igrao Diablo 2, djelomice i Stalkera. Dark Souls me isto odbije s vremena na vrijeme, ali dosta je zabavan i prirodno atmosferičan pa me ipak poslije opet povuče.
Malo cpt. obvious štiva:
Still Playing: Dark Souls II – why the Souls games’ supposed difficulty is a damaging myth
Nije mit ako je tebi pretežak.
Ima ga po 24.20€.
Tko vam je kriv što ga niste uzeli dok je bio ispod 23€![]()
Opera zajebava na quick replyu
Igrao sam nakon dva tjedna pauze, ali to ne znači da me igra manje iritira. Riješio sve primale, opcionalne bossove i Drangleic u jednom potezu.
Dosta me igra iritira i ima previše dizajnerskih promašaja za jednu Souls igru, s obzirom na visoku razinu koju su postavili prošli nastavci.
Iritira me level dizajn na nekoliko razina. Nema smisla da u Iron Keep dođeš iz Earthen Peaka liftom koji ide prema gore. Gdje je ona lava, u oblacima?
Otrov po drugi put. Koliko tog dreka mora biti po razinama. Nije bio dosta onaj poison pond ni earthen peak, Black Gulch je otrovom toliko besmisleno pretjeran da prelazi granicu ukusa.
U najveći dvorac u igri i bitnu lokaciju ideš kroz uski kozji poljski put uz neko brdo kojeg pogodiš samo srećom.
Iritira i raspored protivnika. Recimo onaj drek poslije drangleica, gdje natrpaju čarobnjake s pratećim projektilima iza svake lokve kroz koju ne možeš trčati, rollati kak spada ni niš. Ili kad nabiju 3-4 strijelca na neke zidove taman iznad borbe.
Ili kad svaki boss i njegova baka mora imati milijun summona jer eto, da ne bude zanimljivo nego samo iritantno. Koji će bog onom mirror knightu oni minioni iz štita. Samo iritira bezveze i loše je dizajnirano.
Općenito je igra žešći copy/paste prvog Dark Soulsa. Kul je bilo vidjeti poznatog bossa u plavoj katedrali, ali kasnije reskinanje bossova jer pomalo naporno. Jer ono, boss iz prvog Dark Soulsa koji drugačije izgleda + hrpa miniona da bude napor.
I živciraju kod dizajna spikeovi težine. Ono, nađeš super oružje, riješiš par bossova i u sljedećoj lokaciji te svi one-hitaju jer je armor za drek i oružja rade minimalno štete. Onda nađeš novu opremu na skroz drugoj lokaciji i ta teška lokacija je sad mačji kašalj.
Recimo Iron Keep je s fire protect prstenom, 100 defence kamenim štitom iz pharosa i nekim armorom full laganica. Bossovi tamo također. Inače je napor. Ne sviđa mi se što je Dark Souls postao toliko ovisan o opremi, ali bez magic protect shilda i prstena, nema smisla ići u onaj oltar poslije Drangleica.
I ono, isplati se recimo ubiti Smeltera čim dođe prilika, jer je njegov armor set toliko overpowered u tom trenutku igre da je bar dvostruko bolji defence od svega pokupljenog dotad.
Kaj se tiče opreme, nabili su iritantnu težinu na sve iteme. Onak, smelter armor, ultra greatsword i dragonrider shield imaju sto jebenih kila i najveći stat na liku mi je vitality da mogu nositi sav taj drek na sebi.
Uglavnom su neke stvari toliko loše i da nije Dark Souls igra, uopće se ne bi trudio to igrati.
EDIT: i da, Lightning Zweihander je i dalje najbolje oružje.
Zaboravio si napomeniti da igra ima lošu grafiku.
Vedran ističe negativne strane koje nisam vidio ni u jednoj recenziji, i nimalo mi se ne sviđaju, pogotova ova ovisnost o itemima![]()
Iako je sve to pretpostavljam posljedica nelinearnosti i hub sustava koja se navodi kao većinom negativna strana, jer u jednom trenutku imaš 3-4 područja koja možeš posjetit, a dva mogu biti podjednake težine, i onda riješiš jedno i vratiš se na to drugo koje onda bude prelagano. Ili ovo da bude preteško, ali na drugom području pokupiš neki item i onda ti bude prelagano.
Pa ono, nije isto ako ti svaki udarac oduzme komad zdravlja iako se braniš, ili skupiš 100% fire defence shield i sve braniš ko od šale. A takvih kombinacija obaveznih itema ima na skoro svakoj lokaciji.
Baš me zanima kak ću se provest kao dual-wield swordsman bez shielda![]()
jel iko ikad pokuso dual shield?
Intel core i7 5820k 3.3 ghz // nVidia gtx 970 // 12gb ram ddr4 // gigabyte ud4 x99 // ssd samsung 128 gb // hdd caviar black 500gb // dvd rw samsung // internal card reader // xfx 750w
Furao sam Drangleic armor pa sam se prešaltao na alva armor koji je dosta slab ali je seksi i lagan i koristio ga dok nisam našao Faraam set.
Od prstenja sam konstantno koristio ring of binding, ring of blades+1, onaj za brži regen endurancea i onaj za veći load.
Ni u jednom trenutku nisam imao dojam da sam ful ovisan o nekoj opremi kao što to Vedran ističe.
Bossevi koji su mi zadali problema su Smelter, onaj prije Vendricka i sam Vendrick.
Ovu primjedbu na težinu opreme ne mogu shvatit ozbiljno jer ono, želiš nosit krvavi full plated armor i greatsword, kaj si očekivao?
Ono sa čim se slažem je besmislenost tranzicije iz earthen peaka u iron keep i retardacija black gulcha.
Black Gulch nemreš normalno istražit od tolike količine otrova i onih jebenih ruku koje te požderu u jednom zalogaju.
Nego ja još uvijek lagano čistim sve u endgameu prije tranzicije u NG+. Šteta kaj sam prerano koknuo Liciju, sad treba čekat idući prelazak za gathering of exiles trofej.