Izgleda kao jedinica sa modovima.
Dark Souls
Dark Souls
Dark Souls
Dark Souls
Dark Souls
Dark Souls
Dark Souls
Dark Souls
Dark Souls
Dark Souls
A vidi konzolaše ispod u komentarima al se žale i cvile![]()
I dalje izgleda kao igra stara više od pet godina. Ne kužim na koju to grafiku svršavaju ova dvojica. Konzolaška verzija je dno grafike.
Ovo je sasvim zadovoljavajuće. Samo da ne bude prezahtjevno.
Briljantno su nesposobni napraviti dobar port što su pokazali sa prvim dijelom.
To se vidi da su lijeni i nesposobni. Par korisnika je poboljšalo igru u roku od tjedan dana.
Joj aj pliz nemoj trolat i komentirat nešto što nisi igrao i ne znaš zašto izgleda tako kako izgleda. Šta nam vrijedi igra sa tehničkim odličnom grafikom ako je dizajn svega 'idi ravno od točke A do točke B, ne moš skrenuti nigdje, linearno je do bola da bude više 'cinematic'? Šta će nam to? Nema li takvih igara na stotine?
Dark Souls 1 ne izgleda tehnički napredno ali ima golem svijet sa dizajnom pred kojim se apsolutno svaka igra može sakriti, toliko razvijene levele s masom skrivenih dijelova, prečaca, krivudavih staza i puteljaka, di svaku lokaciju možeš zapamtiti zbog nevjerojatnog osjećaja jednistvenosti, da nema copy - pastea u dizajniranju već je sve pomno stavljeno kako je dizajner zamislio, i to se vidi i osjeti.
Al taj nevjerojatan dizajn i estetiku igre ne može osjetiti ni cijeniti nitko ko nije igrao igru dulje od 15 minuta.
Dvojka izgleda masno bolje od jedinice, dakako da ne izgleda ko TitanFall i slične gluposti, ali izgleda tehnički dovoljno dobro da igrač bude zadovoljan, a estetski melje pred sobom sve ove smiješne igrice šta su kao next-gen.
Daj nam primjer kako bi to 'trebao' DS2 izgledati? Ko Dragon Age Inquisition?
Yup, slažem se s ovim, dizajn je zapravo najveći adut cijele igre. Smiješno mi je jedino što Vedran sad to isto ističe iako je po eye-candyju od Just Cause dvojke tražio povećalom piksele ne bi li ustanovio da ima očajnu grafiku zato jer nije tehnološki napredan kao Crysis.
Od kuda znaš da nisam igrao i na kojim sam ju sve platformama igrao?
Prvi dio je jedan od najgorih portova u povijesti PC gaminga. Pamtim još ona DMC3 PC port koji je bio jednako loš. Ako nisi u stanju izbaciti barem tih nekoliko rezolucija koje su običajne na PC platformi onda nemoj ni izdavati igru i naplaćivati ju. Žalosno koji poluproizvod.
Znam zato što si inače brz na 'presudama' ko i Aral, i da ju JESI igrao od početka do kraja bi znao da je igra dragulj level dizajna koji opravdava apsolutno sve grafičke nedostatke koje ima i to bi ovdje istaknuo, ovako prigovaraš na temelju prvog dojma. I ja mislim da je jedinica užasan port, ali onda zaista puno govori o njenim drugim kvalitetama kad je tako sjebana uspjela bit jedna od najboljih igara ikad.
I sad dolaziš na temu od dvojke koja izgleda masu bolje, koja IMA opcije za grafiku, koja radi na 60 fpsa, koja ima opcije za rezoluciju (koje ekšli rade), i jedino što imaš za reći je da izgleda ko nešto otprije pet godina, totalno ignorirajući koliko skladno i jedinstveno izgleda kao cjelina, kao prikaz nekog uvjerljivog svijeta s čim se malo koja igra može pohvaliti. Dok Dark Souls serijal uvijek ima taj 'ovo je bilo ovdje stoljećima' osjećaj dok lutaš svijetom, velika većina drugih igara nastoji imati što bolju grafiku ali na kraju dobijemo virtualni svijet di si jednostavno uvijek svjestan da je to baš onako 'igrica' koja dobro izgleda.
Ja pljujem precizno neke stvari na koje nemaš konta argument. Ne stavljaj mi riječi u usta. Znači prvi dio je užasan port zbog osnovnih tehnikalija, a dvojka ne izgleda zapanjujuće kao što se ova dva lika čude na prilaženom videu. Grafički izgleda zastarjelo iako izgleda da će ju ovaj puta pošteno potrati. Zavisi da li će im se ovaj puta događati neopravdani FPS dropovi. Znači ako sam "brz" nisam ćorav poput tebe.
Ne stavljam ti riječi u usta, Dark Souls jedinica JE tehnički loša i grafički neugledna igra. Ali je estetski i dizajnom gotovo sama na vrhu gaminga bez velike konkurencije i to je ono što ti očito ne razumiješ - napravili su namjerni i svjesni tradeoff di je čisto tehnički napredna grafika zamjenjena za vrhunski dizajn svijeta, nije u pitanju njihova nesposobnost da ne znaju stavit bolje teksture u igru.
Dvojka je pak DVAPUT veća od ionako velike jedinice, i izgleda značajno bolje, i očigledno je dobar port, to što ne izgleda ko TitanFall i slični next gen naslovi ne znači da je vizualno zastarjela 5 godina, onako koji kurac?
Pokušavaš nas ovdje uvjeriti da igra koja se može pohvaliti golemim i kompleksno dizajniranim svijetom i još uvijek uspijeva izgleda poprilično dobro - zapravo izgleda ko pet godina staro govno, ako je uspoređujemo s čim točno?
Bojim se da ti ne razumiješ. Sam sebi skačeš u usta. Ako je "tehnički loša i grafički neugledna" onda to i je. Jesam li ja spominjao dizajn? Znači u prvom dijelu su "namjerno" zajebali tehnikalije da bi ju u drugom dijelu "namjerno" napravili solidno...i to po tebi nije nesposobnost? LOL
I TitanFall nije nex gen naslov jer radi na starom source engineu.
Što se usporedbi tiče uspoređujem ju sa jednim Witcherom 2, koji je izašao prije par godina i grafički je next gen za ovu igru.
Witcher 2 ja upravo igram ovih dana i ta igra na max grafici u 1080p izgleda ko zmuljano govno, pogotovo sa svojim pop-upovima svako malo. Withcer 2 je prepun nesnosnog blura i HDR-a i STRAŠNO ograničavajuća igra u pogledu kretanja, možeš se spustiti samo na određenim mjestima preko zida/litice, i SAVRŠEN je primjer igre koja usprkos 'šatro' naprednoj grafici izgleda blesavo jer ne ostavlja dojam 'svijeta' već 'fantasy igrice', baš zbog izgleda tekstura i dizajna prostora, palete boja i slično.
Prvi Witcher je mnogo starija igra od drugog Witchera, tehnički je zastario i opet izgleda puno uvjerljivije, skladnije, i imaš dojam da si zaista u nekom srednje europskom selu/gradiću pred par stoljeća, takva je atmosfera, takve su teksture tla, likova i njihove robe, zidova, neba, osvjetljenje itd.
Ako ti procjenjuješ izgled igre samo i isključivo na temelju koliko grafičkih tehnologija ona ima i kako te pukne prvi dojam onako površno, onda ti nikad neće biti jasno kako igra s 'lošijom grafikom' može izgledati bolje od cijelog niza igara s na papiru naprednom tehnologijom i vrhunskom grafikom.
Pod napredna grafika mislim konkretno na kvalitetu tekstura, modela i efekata, ne na opcije koje se mogu podesiti, pad frameratea, opcije za rezoluciju koje ne rade, kursor miša koji se konstantno vidi na ekranu i to.
Dakle, grafika - modeli, teksture i efekti u prvom Dark Soulsu su takvi kakvi su jer je bilo pokušano napraviti zbilja nevjerojatan dizajn svijeta u čemu su uspjeli.
Sad su napravili duplo veći svijet, ima bolju grafiku, ali i dizajn više nije baš na istom levelu briljantnosti ko u jedinici.
I to je sva mudrost, ko želi BOLJU grafiku nek ide igrat nešto mnogo lošije dizajnirano. To je taj kompromis koji će uvijek postojati.
Zato na trenutnom hardveru imaš igre koje su 'cinematic' govna s vhunskom grafikom ali vrlo malo sadržaja, pune loading ekrana i ograničenja, linearne, pogotovo on rails ratni shooteri kakve danas imamo, ili igre s ogromnim svijetovima koji izgledaju lijepo ali čim se malo zagledaš skužiš da ne možeš raspoznati 'ovu lokaciju' od 'ove lokacije' jer se sve copy pastea do bola.
I onda imaš Dark Souls koji ne izgleda ko playboy plavuša ali pobogu izgleda ko seksi kolegica s posla koja svaki dan ide na pilates i puno je zanimljivija a samim tim i privlačnija i ljepša od spomenute plavuše.
I što onda ti kojeg 'zanimaju samo playboy plavuše' radiš u temi di se raspravlja o nečem sasvim drugom što ti ne znaš cijeniti?
Što se WOTa tiče već sam X puta napisao da je to igra sa hrpom problema koju su već sto puta krpali. Neka od tih zakrpa izlaga kompletni gameplay do neigrivosti, iduća pak to popravi kao da nikada ni nije bilo problema. Grafika je srednja žalost, vikend igrači su posebna žalost koja ti shebe statistiku do bola ali igram ju i dalje zbog onih 20% dobrih partija. Uostalom igra ju i milioni drugih ali da ću slijepo tvrditi kako je odlična, sigurno ne. To je ili najbolja ili najgora igra ikada. Ili ćeš ju igrati godinama ili deinstalirati nakon par sati. Tak da me ne dira podjebavanje sa te strane.
Što se teme tiče.
Mravojed o kruškama a ja o jabukama. Što je najbolje slažem se 90% onoga što piše. I meni su odavno dosadili interaktivni konzolaški filmovi. I ja uživam u dobro smišljenoj igri. Ne vidim zašto bih to trebao naglašavati i pisati da razumijem ako je ovo nekome najbolja igra ikada. Ja pričam o specifičnim stvarima. O kvaliteti grafike, znači ono što tjera sama grafička kartica, ne o level dizajnu, duhvnoj kvaliteti igre, mehanici i sl.
Prvi dio je užasan port loše grafike. I sami developeri su to priznali i ispričali se prije izlaska igre. Neda mi se sad tražiti link. Ima ga DS temi. Mislim da ga je Vedran likao. Što se usporedbe sa Witcherom 2 tvoje zamjerke mi izgledaju potpuno subjektivno. Znači opet se dotičeš ograničavajućeg level dizajna koji nije predmet grafičkih tehnikalija već više dizajnerska odluka odlaska na konzolaško tržište i ograničenja istih po pitanju memorije. Poanta je da će ti Witcher 2 napregnuti komp do ibera a sad kome se sviđa koji efekt ili ne sviđa...ima jedne od najudaljenijih opcija prilagoditi grafiku svom ukusu ili kompu. Igra još nije izašla ali ovo što sam vidio me ni najmanje ne impresionira. Za moj pojam riječ je o grafički zastarjeloj igri. Jedino što sam vidio je nešto teslacije na morskoj površini te na zidovima tunela ali ništa spektakularno kao što svršavaju dvojica iz videa.
I za kraj, (samo ovog posta) što se tvog inteligentnog vrijeđanja tiče, razumijem ga. Detektor fanboyizma mi se odavno upalio.
što ti znače silne opcije u Witcheru 2 kad se igra ponaša isto na što god staviš (izuzev par opcija koje doista imaju efekta)
i mislim da smo shvatili da s tehničke strane DS2 ima tek osrednju grafiku, no isto tako ga ''vadi'' dizajn koji je odličan...ne morate jedno te isto pisati na još desetak postova...
Dugi je djelomično u pravu, i neki sljedeći Dark Souls će imati bolju grafiku, ali nikad drugačiju. Dark Souls ne bi imao svoj ugođaj u šarenoj Witcher 2 grafici i nikad neće tome težiti.
Nekakav Dark Souls 3 za sljedeću generaciju će imati čišće teksture i bogatije modele, ali uvijek će biti ispran i grafički sirov. To je jednostavno dizajnerska odluka.
Da ne koristi ispranu paletu boja i taj sirov dizajn, ne bi to bio Dark Souls.
@mravojed
Ne kužim ono gdje kažeš da W2 izgleda kao "zmuljano govno". Možda ti ne preferiraš eye-candy grafiku (dobro, ne možda, sigurno), no to je samo tvoj dojam. Igra je realno grafički čista perverzija, da ne spominjem trojku koja će biti space shuttle za DS2. No to ne znači da DS2 ne owna baš sve po pitanju atmosfere i nekakve imerzije u igrin setting.
Malo ti je previše fanbojizma bilo u onom zadnjem postu![]()
Apsolutno. Taj dojam živosti svijeta iz DSa nisam doživio ni u jednoj drugoj igri. Zato i je najbolja igra ikad. Bio bi sasvim zadovoljan kad bi grafika vječno ostala na tehničkoj razini DSa, ali da se poboljšavaju svi ostali elementi onoga što čini neku igru.