Kaj je to onaj debeli? Jesi ubio škorpiona?
Dark Souls
Dark Souls
Dark Souls
Dark Souls
Dark Souls
Dark Souls
Dark Souls
Dark Souls
Dark Souls
Dark Souls
Kaj je to onaj debeli? Jesi ubio škorpiona?
U šumi kraj Majule. Ako imaš granu za odkameniti ženu koja drži polugu.
Općenito me ta čudna otvorenost pomalo iritira. Imaš par puteva, ne znaš koji je pravi za tvoj trenutni level, ni koji je opcionalni, pa se na nešto namjeriš, pokolješ par bossova i dođeš do mrtve točke.
Uglavnom sam neki sto i neki level, napravio par boss oružja koja su sva smeće, twinkle titanita nema ni za lijek, idem pomalo na sve strane.
Neke su manje, neke su tu negdje. Ali mi se čini da ih definitivno ima više.
Igra je puno duža.
Imam nekih 35 sati, a kraj ni blizu.
Ubio 4 velika i sad idem prema dvorcu.
Računajte da mi je za prvi trebalo 50 sati prvi put, a za dvojku očekujem barem 60, s tim da ima fast travel od početka i puno manje backtrackanja.
Zasad mi je najgore mjesto The Gutter ili Blight-town 2 ili Valley of Defilment 3. U biti je isti ko navedene regije, s puno slabijim protivnicima i puno više labirintniji.
A i Black Gulch me razočarao kolko je kratak. Tamo sam pofarmao male Manuse za Titanite Chunkove i 60k duša, koliko mi je igra dopustila prije nego su nestali.
A nedostatak Twinklinga i mene muči.
Daj ne koristi te štapove za tjeranje stada ovaca. Budi muško.
Yahtzee o DS 2
Sviđa mi se zadnja rečenica.
Ne znam kako Yahtzee može nekome bit naporan? Jedan od rijetkih zanimljivih i humorističnih recenzenata.
Mislim da ću uzeti par dana odmor od igre. Dizajn igre je malo fulan, za razliku od prvog Dark Soulsa koji je bio savršeno tempiran po vrsti lokacija.
Evo, sad imam tri otvorena puta kojima mogu napredovati i jedan je smrdljiva otrovna pećina, drugi je smrdljiva otrovna pećina i treći je opet jebena smrdljiva otrovna pećina.
Dark Souls mi rula kad ima dvorce, puno vrata, kule, zidine, prolaze. Smrdljive pećine su smrdljive pećine bez obzira da je najbolja igra ikad.
Stvari koje me iritiraju u DS2:
1. Prevelik broj razno-raznih pećina i ostalog podzemnog dreka. Omjer prema svim ostalim lokacijama je bar 2:1. Uglavnom mi je to žešće naporan dizajn.
2. Poison. Pa jebote svaka druga lokacija ima ili protivnike koji rade poison, ili one vaze u kojima je poison a fino su smještene na sam prolaz, ili one mlake s poisonom gdje treba proći jedno tri sata da se lik ocijedi od tog dreka. A kad te otruje, trebaš fina dva flaska da prođe to govno i da ostaneš živ.
3. Minioni kod bossova. Svaki drugi boss ima hrpu miniona koji ne pridonose zanimljivosti, nego uopće ne vidiš bossa jer mlatiš ostali drek po areni. Forsano i iritantno.
Igra fino napreduje, otvaraju se nove lokacije, dižu se leveli, nabrijavaju oružja, al kad središ sve što ti je zanimljivo, ostanu do bola naporne i jednolične lokacije.