Tomb Raider
Jebeno mi se svidjela igra na kraju. Ne mogu vjerovat koliko mi je bolji drugi dio igre gdje je dosta veća koncentracija gunplaya. Nekako sam je na početku stalno forsirao kao wannabe survival/exploring/stealth -ish naslov, no kad se gleda kao akcijska avantura puno bolji dojam ostavlja. Gunplay je baš tightly izveden, fluidan, zabavan i vizalno atraktivan, pogotovo kako se bliži kraj igre. Lara je dosta squishy tako da je napetost na razini kada moram izbjegavat dinamite, gađat strijelce, dodgeat tankove, counterat što uspijem, reloadat, bacat prašinu u oči jer mi je nestalo metaka i onda onako u panici se srollat u vatru. Baš neopisivo lijep osjećajOnaj level pri kraju kad dolaze "horde" samuraja, strijelaca, oklopljenih likova, itd. bih mogao još 5 puta prolazit. A ono što je savršeno upotpunilo iskustvo je gamepad. Sigurno je zaslužan za polovicu iskustva, a da ne govorim kako nije ni približno zadovoljavajuće headshotati sa mišom koliko i sa ovom gljivom sakatom. Uff, cijeli sam zadovoljan sa igrom i šteta što ne znam bolje sročit ovih sto misli koje mi letaju kroz glavu
.
Svakako:
+ gunplay (neočekivano zabavan)
+ Lara (jednostavno me osvojila do kraja. Toliko je pegulana da je to simpatično. Mislim da im je prvo pravilo dok su pisali scenarij bilo: "ako nešto mođe poć po zlu, neka jebeno pođe.")
+ Lara i Sam (imali su par zajedničkih scena i fino su prenijeli tu neku njihovu povezanost, pogotovo kad usporediš sa ostalim nazovi bože likovima)
+ oružja (ima ih taman i dovoljno su raznovrsni da znaš u svakoj situaciji što koristit)
+ dužina (dobrih 13h mi je trebalo)
+ pacing
+ potrudili su se devovi oko pustih artefakata, knjiga, kolektiblsa i loot containera, druga je stvar što sam ja brzo izgubio interes za njih
+ level dizajn
- nestajanje i stvaranje bow-a iz zraka
- ovo me stvarno začudilo, ali Larine usne van cutscena se ne miču baš kako bi trebale dok priča
- "ostanite ovdje, ja ću sama sve obavit jer yolo"
9.2/10
P.S: Bokte što lupetam s ovim ocjenama![]()





Odgovori uz citat