To bi kupio. iPad mi je puno preskup, fakat nemam toliko para. Uzeo bi taj Prestigio koji bi sluzio majci za Skype i mozda face najvise.
Ne može jeftinije.
http://mondo.hr/tablet-prestigio-multip ... ifications
To bi kupio. iPad mi je puno preskup, fakat nemam toliko para. Uzeo bi taj Prestigio koji bi sluzio majci za Skype i mozda face najvise.
Ljudi 500 kuna daju za jebeni miš, pa nema nikakvog razloga da si ne kupe i ovo. Dobar je čak i samo zato da ti posluži da se prek njega možeš spojit na net kad ti se komp zblesira i odbije radit. Znam ljude koji imaju Torrent aplikaciju na takvom low end tabletu i prek njega skidaju serije i filmove za pogledat prije spavanja, jer ako ti monitor nije negdje blizu kreveta lakše je tablet stavit pol metra od glave i naslonit ga na zid nego kemijati s rasporedom namještaja u sobi, a i ako ti se spava samo dodirneš ekran i pauziraš sadržaj.
Da nisam već vlasnik dva pametna telefona čiji je zbroj dijagonala 9.8", već bi si odavno nabavio jedan takav tablet. Dovoljno mi je da izdrži te 2 godine koliko traje garancija, jer trošak od 21 kunu mjesečno (ili 70 lipa dnevno) za jednu takvu korisnu spravicu i nije trošak nego komedija.
Ovdje dolje imate detaljne specifikacije i možete ga platit na rate bez kamata. Dostupan je i u bijeloj boji.
http://www.instar-informatika.hr/tablet ... MP3670B_BK
http://www.instar-informatika.hr/tablet ... MP3670B_WH
Hvala ti što si to s nama podijelio u temi o tabletima.
Meni se eto sjebao iPhone (počeo je gubit signal) nakon isteka garancije.
Jel bi ja sad zbog toga trebao hejtat Apple?
Zar nije bolje biti svjestan tog da se elektronički uređaji ponekad i pokvare kod ljudi koji nisu imali sreće pa su kupili malo manje savršen primjerak?
Niko+1Uh, koliko se meni stvari sjebalo tako da najbolje onda nista kupovat od elektronike.Izvorno postao Hexfire
Ali eto, riknula mi Asus ploca nakon isteka garancije, a ja opet kupio duplo skuplji Asus.
To mi je najbolja logika, ono rikne ti nesto tebi i nekolicini ljudi u svijetu i zato je to najgori proizvod/proizvođač ikad.
AMD Phenom™ II X4 955 BE @ 3.50 GHz
AMD Radeon™ HD 7770 1GB GDDR5
ASUS M5A99X EVO
2x2GB DDR3 Corsair ValueSelect @ 1333 MHz
Corsair CX430 430W
Sad si uzmi PiPo. Zvuči obečavajuće.
AMD Phenom™ II X4 955 BE @ 3.50 GHz
AMD Radeon™ HD 7770 1GB GDDR5
ASUS M5A99X EVO
2x2GB DDR3 Corsair ValueSelect @ 1333 MHz
Corsair CX430 430W
A zašto ne? Procesor, matična, memorija, baterija...sve se to proizvodi u istim tvornicama tak da izađeš na istoj klasi u isti drek. Ako je marka platiš to ime 30% više.
Zato svi imaju Biostar ploče a ne ASUS, Gigabyte, ASRock i slično.
AMD Phenom™ II X4 955 BE @ 3.50 GHz
AMD Radeon™ HD 7770 1GB GDDR5
ASUS M5A99X EVO
2x2GB DDR3 Corsair ValueSelect @ 1333 MHz
Corsair CX430 430W
Biostar ima odlične ploče i šteta je što nisu zastupljeniji kod nas.
1. Očekujem da support uopće postoji za taj uređaj, ali kad ideš na njihovu stranicu na odabir imaš samo tablete i smartphonove.
2. Ak već nema toga, onda očekujem da mi se barem odgovori na mail pa da čujem da li je taj problem nešto što se često događa, da li možda softwerske prirode nekim čudom i šta je najbolje napraviti sa tim. Niti očekujem da dobijem nešto besplatno, niti išta osim onoga što smatram da kao kupac njihovog uređaja zaslužujem. A odgovor na mail sigurno zaslužujem.
Kak nema suport http://www.prestigio.com/support/feedbackIzvorno postao Hexfire
Nema na cemu. U dva klika sam nasao suport. Sad ti preostaje samo da opises problem i fino posaljes. Valjda budes znao.
A sta bi ti da ti kazem? Kako da ti pomognem? Nisi nista kazao o problemu osim da mu se "sjebao ekran".
Pa normalno da ti linkam support kad govoris da ne postoji. Jos si napisao "za taj proizvod", a na linku imas sve njihove proizvode. Jedino mi nije jasno kakav si mejl slao, odnosno kako si se obratio za pomoc. Nerazumljiv si uglavnom.
Hvala na objasnjenju, nisam mislio zajebavati.
Pod multireader opcijom su e-readeri,mozda se tamo nalazi.Evo link jos jednom http://www.prestigio.com/support/feedba ... 3742966538
Znaci ovi modeli: MultiReader 3152,3162,3274,3374,3474,3562,3574
Kada oznacis sve na kraju u zadnjoj kucici takoder izade slika uredaja.
Gle, provjeravao sam sve, ne trebaš se truditi. Ionako je tome sad već preko 6 mjeseci pa je nebitno. Al ono, to mi je bilo prvi put da ne samo da mi support uopće ne odgovori, nego da za moj uređaj support nije ni naveden. I ovo što Niko gore piše je glupost, kao nije to Logitech pa šta ih briga za reputaciju. Stvarno savršena poslovna logika.
Ti to gledaš iz perspektive "jebena stranka" pa zato ni ne možeš biti objektivan. Da je taj tvoj čitač bio popularniji, prodavaniji i donio firmi dobru zaradu imao bi support 100%, ali ovako im se vjerojatno ne isplati da zbog moralnih obveza prema malobrojnim kupcima pružaju uslugu koja košta novac, ako su na tim čitačima zaradili sitnu lovu.