Pa konkretno što se tiče baklji, dalo bi se napravit da ih ima, al su izgašene pa ih moraš recimo upalit. Ili da imaš neki međik spell koji baci svjetlo po prostoriji.
Ti kritiziraš dizajnerske odluke koji uopće omogućavaju da neki žanr bude zabavan kao igra. Da, ovo sa lošim negativcima i bježanjem ispred eksplozija u zadnjoj sekundi stoji u gotovo svim medijima, ali naravno da ćeš u dubokom dungeonu naći zapaljene baklje, jer nitko ne želi biti u konstantnom mrklom mraku. Naravno da ćeš se na početku suočiti sa slabim neprijateljima, a kasnije sa jačima, jer je napredak poanta RPG-a.
Ovo mi zvuči kao da sad kritiziram Doom 3 jer nema smisla da ja uvijek uspijem pronaći baš onaj kod koji mi je potreban iz audio fajlova mrtvih ljudi. Pa mislim to uopće nije realno.
Možda te ne kužim, ali besmisleno mi je.
Pa konkretno što se tiče baklji, dalo bi se napravit da ih ima, al su izgašene pa ih moraš recimo upalit. Ili da imaš neki međik spell koji baci svjetlo po prostoriji.
Make a contract with me! /人◕‿‿◕ 人\
Zvuči naporno. Ne želim u svakoj igri gdje sam u tamnicama imati mehaniku paljenja baklji. Problem je što je nekima suspension of disbelief nepoznat pojam pa moraju secirati gluposti.
Nije istina, gasite ih.
Molim ban usera Hexfire zbog davanja lažnih informacija.
May our only occupation be not having a job, and may the only cocktails that we make be molotov!Izvorno postao Neven <R>
Prešao triput.
May our only occupation be not having a job, and may the only cocktails that we make be molotov!Izvorno postao Neven <R>
Ja sam dao Witcheru 2 šansu tri puta. Samo sam jednom uspio doći do one šume. Igra je nemoguće naporna.
Koliko znam možeš i palit baklje isto kako ih ugasiš :3
Apdejtaj blog.Izvorno postao W3DR4N
May our only occupation be not having a job, and may the only cocktails that we make be molotov!Izvorno postao Neven <R>
Ne.
Zašto bi palio baklje ako bježiš iz zatvora, a u tutorialu te nauči kako UGASIT baklju?
Nema logike.
Also, u ruševinama, kanalizacijama itd. nema baklji pa se koristi Cat.
May our only occupation be not having a job, and may the only cocktails that we make be molotov!Izvorno postao Neven <R>
Samo Vedran ima pravo reć da mi je igra preteška.
Ja sam govorio o prologu cijelo vrijeme. A u tunelu i s bakljama ništa ne vidiš, treba Cat. Opet je beskorisno
Koristi mapu fegu.
May our only occupation be not having a job, and may the only cocktails that we make be molotov!Izvorno postao Neven <R>
+1 na ovo.Izvorno postao Maloki
Mislim, nije neka nepoznanica da BioWare nije ništa novo napravio još od prvog Kotora - više manje copy-pejstaju staru formulu koja se dobro prodaje. Meni doduše ME nije loš - sve zavisi o tome kakva si očekivanja staviš pred igru. Šteta jedino neiskorištenog potencijala samog settinga.
Ja sam sa srebrnim bez beda ubijao ljude, a da čelični radi minimalnu štetu čudovištima mogu prožvakati - ipak su to neka magična čudesa prirode
Pun mi je gnjurac skupljanja ''3 moćna artefakta koja su skrivena i ako ih se spoji, moći će se uništiti drevno zlo koje prijeti svijetu, te će nakon što unište zlo, vjerojatno nestati sami od sebe''
Igre bi stvarno trebale napustiti tu šablonu kod odvijanja radnje, nenormalno me iritira.
Da se nadovežem.
Ono što mene najviše živcira jest da uvijek ima neki element u igri tipa "Kako bi uništio xXx moraš pronaći drevno oružje skriveno u samim dubinama zemlje gdje se nitko nikada nije usudio ići." I onda doslovno pola igrice provedem tražeći tu stvar koja opet nije ništa značajno u boss fightu, ali je pružila dobru šablonu za radnju pola igrice.
"Expand your mind, elevate your consciousness and seek enlightenment, look to kill your ego, love each other, don't fear success, play guitar, make music, create art."
Mrzim nedorađene combat sisteme koji se baziraju isključivo na brojkama. Kod Deus Ex-a cijela borba pada u vodu zbog važnosti brojki u nanošenju štete. Ok, jasno, tako se možeš specijalizirati za jedan tip oružja i onda efektivnost u borbi potpuno prebaciti u korist tog tipa oružja što može biti dobra taktika, ali onda imaš 2 melee oružja koja dobiješ početkom ili već u sredini igre koja su radi svojih brojki 3put korisnija od svakog drugog melee oružja i tada svi noževi i palice cijelog svijeta više nisu ni za šta korisni.
Ja bih osobno za sva melee oružja, ikad, igdje, uveo standard slashing, piercing i crushing damagea.Izvorno postao cham3leon
Tako da svako oružje bude drukčije. Palica lijepo ubije boga u tebi, pogotovo po glavi, crush. S druge strane, sve što je oštro mora i sjeći i probijati, debilno je da ideš mahat nožem bezveze.
A onda kasnije dođu i buzdovani i ine kombinacije. To bi bilo zabavno.
Svi smo mi Mirko.
Morrowind je igra s najgorim combat sustavom u povijesti.
May our only occupation be not having a job, and may the only cocktails that we make be molotov!Izvorno postao Neven <R>
Kod Morrowinda je naporno što se bazira na stamini, igra te kažnjava što ne putujes svugdje laganim hodom pa većinu napada fulaš. Meni su oke magije I korištenje koplja jer se trebaš povlaciti, macevi I ostalo su naporni.
smijeh