Free-to-play u teoriji je dobar jer nudi mnogo veću fleksibilnost (ne traži obvezu, sam odabireš količinu contenta koji ćeš isprobati), no osnovni problem je što je kod 99% igara monetizacija skroz u banani, uz par izuzetaka tipa League of Legends ili Team Fortress 2.
Ono je što BioWare trebao napraviti jest omogućiti ljudima normalno igranje te samo ograničiti količinu contenta kojeg možeš konzumirati. Znači restrikcije kroz broj slotova za likove, ograničen pristup flashpointovima (ne pretjerano kao sada), operacijama, pvp-u i da ne nabrajam dalje. Kupovanje geara s cartel coinsima svesti samo i isključivo na kozmetiku te za teške fanove osmisliti content kroz kontekst nekih poznatih stvari iz Star Wars lorea. Sve restrikcije koje te koče u igranju trebalo bi smjesta ukinuti, al jbg, EA je to zamislio da instaliraš 20 GB, malo probaš i uzmeš pretplatu. Umjesto da ljude navuku na igru te pretplatu koncipiraju kao unlimited mod za one nezasitne, oni umjesto toga daju mogućnost ljudima da isprobaju igru i onda im silnim ograničenjima izazivaju frustracije. Trenutno, free-to-play je neigriv, prefered status je gg do 10. levela, igriv do 20. levela. Poslije postaje naporno i frustrirajuće.