I ovo je postala zajebancija. Potrosio sam zadnji dio tolerancije na onaj ego trip zvan MGS4. Ovo je sad ko oprostajne turneje od Stonesa
Izgleda da se ipak radi na igri. Više o tome u časopisu, tj. na internetu nakon 29.11.
http://www.gameinformer.com/b/news/arch ... irmed.aspx
Hideo Kojima is back behind the wheel for the next installment in the Metal Gear Solid franchise.
I ovo je postala zajebancija. Potrosio sam zadnji dio tolerancije na onaj ego trip zvan MGS4. Ovo je sad ko oprostajne turneje od Stonesa
Slažem se. Trebalo je stati na Snake Eateru.
Cak i kao veliki fan ovog serijala pitam se da li je ovo u redu. Glavni storyline se kako tako zavrsio ali zavrsio se, i pravi bi zlocin bio nastavljati. Medjutim ako igra ne bi imala Snakea kao protagonistu nego nekog drugog mozda bi bilo ok. Naravno pod uslovom da ne bude usran kao MGS4, gledajuci na rekaciju fanova na Peace Walkera mislim da to nece biti slucaj. Bilo bi kul kada bi bio Metal Gear Liquid gdje igramo kao Liquid Snake u Zalivskom ratu.A idealno bi bilo kada bi smo dobili remake originalnog Metal Geara I i II. I naravno presmjesno je to Kojimino "ubijanje serijala" jos od dvojke (ali on je mocan i seksi pa mu se moze oprostiti). I bolje bi mu bilo da pravi Zone of the Enders 3 ili neku Snatcher igru nego sto siluje MGS.
Izgleda da stvarno dolazi i na PC. Sad je samo pitanje hoće li portati starije naslove u HD ruhu.
http://www.rockpapershotgun.com/2012/02 ... to-the-pc/
Evo jos slika, sve mi se cini da ce igra biti smjestena u '70te.
A taj Open ground reconnaissance endeavors, sta mu to znaci? Open world, novi MGO ili sta?
Johnny.Izvorno postao flander
Radnja petice bi se vrtila oko Outer Heavena koji je glavni fokus i u Peace Walkeru. To bi mogla biti baza operacija za open world igru.
Kojima je sad sto je Tim Burton u kinematografiji
100% istrosen i bez ideja ili inspiracije
Mislio sam da je to Blizzard.
pa kad ga još predaju drugom razvojnom studiju...
To su fanovi krivi. On je htio otići još nakon drugog dijela, ali je zbog retajnih fanova i prijetnji istih napravio još dva mgs-a. Za četvrti ga je pogotovo bolio kurac i namjerno je napravio snejka umirućim tak da ne mora radi još nastavaka.
Izvorno postao Praetorian the Wise
prvi dio je bio istinsko remek djelo ,čudo od igre ,možda i najbolja SP igra ikada .Bila je inovativna i revolucionarna za svoje vrijeme .Nastavci su kvalitetni ali mlaćenje prazne slame .
Lol ne.Izvorno postao šcer od SAVE BAĆIĆA
Izvorno postao Praetorian the Wise
Izvorno postao Babitz
Da jer je prije toga bilo na hiljade stealth igara.
Izvorno postao Babitz
Koju si igru prije nje ( pričamo o 1998. g. te se nadam da si ju i igrao te godine) igrao a da je imala tako dobru režiju , filmski ispričanu priču i gameplay sa stealthom na takvoj razini ? Nisu li nakon toga počeli copycat naslovi ?
Fors.Izvorno postao Babitz
[quote=šcer od SAVE BAĆIĆA]Izvorno postao Babitz
Koju si igru prije nje ( pričamo o 1998. g. te se nadam da si ju i igrao te godine) igrao a da je imala tako dobru režiju , filmski ispričanu priču i gameplay sa stealthom na takvoj razini ? Nisu li nakon toga počeli copycat naslovi ?[/quote:3as2fmvk]
Režija, filmski ispričana priča i slično su vrlo slični Snatcheru, Kojiminoj prijašnjoj igri, no bez fensi 3d-a jer je igra dosta starija.
Stealth u MGS-u je čisto smeće i nikako ne nosi igru, već igra nosi stealth. O drvenim kontrolama da ne pričam. Thief je nekih devedeset puta bolji po pitanju stealtha, a izašao je iste godine.
Volim ja MGS, ali dodavati mu neke atribute koje ne zaslužuje je krajnje glupo.
Zato što je bio jedna od tri stealth igara te godine ne znači da je imao dobar stealth.
Fenboji. Prokleti fenboji.
Izvorno postao Praetorian the Wise
OK , tvoje mišljenje a ono je kao šupak , ima ga svatko .
To vrijedi i za tebe. Babić je barem argumentirao.
A što bi trebalo argumentirati ? Postoji li neko mjerilo koje bi izmjerilo koja igra ima bolji stelth ili bi sad trebalo raspravljati na deset stranica i uspoređivati ju sa tek solidnim Thiefom ? Uostalom internet je pun linkova ljudi koji MGS svrstavaju pod inovativnu , revolucionarnu , utjecajnu i sl.Znam , sve su to prokleti fanboji sa glupim listama.Zato je valjda igra prerasla u serijal i ostala jedan od oslonaca Sony konzole .I da , naravno da vrijedi za mene ali i za tebe .
Stealth u Thiefu je na trenutke toliko nelogičan i jebeno mutav da je suludo navesti ga kao primjer "devedeset puta boljeg" stealtha, AI da ne spominjem. Čuvari izbjegavaju mračna mjesta i prestanu te tražiti jednom kad se sakriješ u njih, iako često imaju baklje. Ono, jedina jebena mjesta na kojima se lik može sakriti, a oni baš to odbijaju istražiti :/ To se ni u trojci nije popravilo, a igra je izašla 9 ili 10 godina nakon prvog MGS-a, tako da...
Izvorno postao Marvin OCX
Za razliku od MGS-a gdje likovi vide punih metar i pol ispred sebe, gdje imaš kameru tako fino postavljenu da ne trebaš sebe izlagati njihovom vidnom polju da ih vidiš?
Je, naprosto savršenstvo od stealtha.
Izvorno postao Praetorian the Wise
Nitko ne kaže da je MGS simulacija niti se to od njega očekuje niti on to pokušava biti .Kamera je takva kakva je a vidno polje je označeno dokle ide i unutar tih pravila gameplay je odlično izbalansiran za razliku od bugovitog i nelogičnog Thiefa .
Nije savršenstvo, naravno da nije, ali nije ni stealth u Thiefu. Nisi mogao naći gori primjer i to je poanta.Izvorno postao Babitz
Izvorno postao Marvin OCX