Call of Juarez: Bound in Blood
Solidna pucačina, dueli su dobrodošli i bez njih bi igra bila monotona (isto vrijedi i za 2 igriva lika). Umjetna inteligencija saka.
7/10
Dear Esther. Lijep soundtrack, dobra atmosfera, fora ideja. Još samo da ima cover sustav...
Spam spam, flame flame, that's the way of PcPlay!
Ryzen 5 3600X # Liquid Freezer II 360 # Asus Prime X370-Pro # 16GB DDR4 # MSI RTX2070S Ventus OC # Adata SX8200 Pro 1TB & Samsung 860 EVO 500GB # Corsair RM650 # Lenovo Y27q-20 IPS 165Hz
Call of Juarez: Bound in Blood
Solidna pucačina, dueli su dobrodošli i bez njih bi igra bila monotona (isto vrijedi i za 2 igriva lika). Umjetna inteligencija saka.
7/10
Resident Evil 2 i 3. Došao sam do interesantnog zaključka da je RE 4 zapravo strašnija igra sa više survival horror elemenata od prva 3 dijela, makar se četvorci iz neosnovanih razloga najviše zamjera odstupanje od tih elemenata. Svi puzzleovi su također nevjerojatno jednostavni, a priča, voice-acting i likovi su komične B kvalitete na razini četvorke. Ukratko, jedina bitna razlika koju je RE 4 unio u serijal je OTS kamera i normalno ciljanje, tako da mi je sada još manje jasna ona nepostojeća granica koji ljudi vole povlačiti između "starog" i "novog" Resija.
lol
Ali neznam kako ljudi uopće dolaze do tog zaključka, igrao sam dvojku na normal i tricu na hard i pred kraj igre sam imao pun storage municije i lijekova, većinu zombija sam samo izbjegavao da si uštedim vrijeme zato jer su nevjerojatno spori i većinom bezopasni. Jedini problem su Lickeri i Hunteri koji opet padaju nakon samo 2 metka iz sačme/G. launchera, a imam ih još 50 viška u inventoryu. RE 4 mi je u nekim trenucima bio dosta strašniji i stresniji zato jer protivnike ne zaustavljaju vrata i stepenice, otporni su na metke (oni s motorkama), a u stanju su i potrčati.
Uglavnom jedina stvarno bitna razlika između starih i novih Resija je kamera. Zbunjujuća činjenica je da su sve stvari koje ljudi zamjeraju novim nastavcima, kao recimo loša priča, bizaran dizajn neprijatelja i fokus na akciju, u istoj količini prisutne u starim nastavcima.
Završio Shogun 2 kampanju.
Izuzev veoma mlakog AI-a u bitkama, ostatak igre je GG. Počeo sam prvo Rome, no serijal je već toliko napredovao da vraćanje na stare nastavke nema smisla. Sad samo da uštedim pare za ekspanziju^^
Monkey Island 2: Special Edition
IMO najbolje reizdanje ikad napravljeno. Sam Monkey Island je fenomenalno gaming iskustvo (ako niste razmaženi klinac kojem je grafika najbitnija stvar, a i ako jeste zato well postoji ovo izdanje) koje svatko treba doživiti, a posebno svi fanovi avanture (sumljam da postoji neki fan koji ovo nije odigrao). Uglavnom ono što me posebno oduševilo jest mogućnost prebacivanja iz orginal verzije u reizdanu verziju uz pritisak jedne tipke, pa tu je još i commentary mode gdje igrate uz komentiranje kreatora igre. Fakat prezadovoljan sam i ono ak već trebaju biti remakovi (za koje nemam ništa protiv), onda bi svi trebali izgledati ovako. Ocjena 100/100. Fakat nemam niti jedne zamjerke...
Ovaj prelazak mi je full spontano uletio - najavili su Rome 2 pa se nahajpao na stari Rome i počeo igrati. Onda mi je stari Rome bio prejednostavan i prebacio se na Shogun 2 u koji sam prošli vikend utukao skoro 20 sati
Sveukupno do sada sam u novi Shogun uložio oko 50 sati igranja što je gg omjer uloženog i dobivenog^^
Sada kada završim Darksiderse, prebacit ću se na neki RPG - ili prvi Deus Ex ili ću od kolege posuditi Diablo 3 account i malo grindati.
Ja sam prošli mjesec igra Shogun 2, pa odlučih ostavit ga dok ne nabavim ekspanziju, i sad odma prvi dana na sniženju 50% a ni kune nemam , nadam se rješit nešto, i još civ ekspanziju i imam šta igrat idučih par miseci
Well, as long as it's interesting.
LA Noire završio danas, i dalje vrijedi ovo - http://www.pcplay.hr/forum/viewtopic.ph ... 5#p1601795
I dodao bi da me kraj razočarao...
Završio Mass Effect 3.
Generalno, zadovoljan. Long-story short, mnogo toga moglo biti i bolje odrađeno, no što je, tu je. Najlošija je defitivno tehnička strana igre - grozne kontrole, kamera, teksture kriminalno niske kvalitete, animacije...Zapravo, cijeli engine je jedno veliko razočarenje koje je srećom ublažila odlično pogođena paleta boja te na momente fantastičan level dizajn. Kažem, na momente. Ta dva elementa su kroz cijelu igru držale atmosferu na razini, uz već poslovično dobru glazbu.
Što se tiče gameplaya, isti je zbilja lijepo evoluirao kroz serijal te u trojci ispao onakav kakav je trebao biti od početka. Jedino me zbilja razočarala težina igre - od insanitya sam fakat očekivao nešto konkretnije, no eto, i nisam se nešto namučio kroz igru. Ne želim opće znati kakvi su niži stupnjevi težine, ali valjda to su današnji neki "Assassin's Creed trendovi". AI je bio solidan, na momente dobar, iako kasnije dosta i predvidljiv. Dobro je što su protivnici stalno bili agresivni pa sam bio prisiljen često mijenjati pozicije i koristiti cijelu bojišnicu.
Što se tiče onog najkontroverznijeg dijela, radnja jel, bilo je tu dosta toga dobrog i lošeg. Dobro u vidu određenih moralnih dilema, iako posljedice istih su apsolutno zanemarive, a i često je izvedba tih dilema fejlala. Što je ubijalo u konačnici njihov dojam, al ajde, na trenutak te držao štimung da nešto odlučuješ. Svidjelo mi se i to koliko je BioWare relativno uspješno i smisleno ukomponirao more likova u treći nastavak i koliko je sve to skupa držalo vodu. Do zadnjih 15 minuta igre.
E sad, kraj me sam po sebi nije previše razočarao jer sam i očekivao nekakvu filozofsku retoriku, no ona jednostavno nije odgovarala ovom serijalu. Više-manje, igrač je u ulozi vojničine koja mora pobijediti gomilu strojeva. Umjesto da se BioWare držao takve karakterizacije Sheparda, u Deus Ex: HR stilu radi se apsolutno nepotrebna konverzija lika u nešto što očigledno nikome nije pasalo što je i razumljivo. Ako je već cijela igra rađena kao Michael Bay iskustvo s praktički jedinim mogućim ishodom igre bez obzira što se ranije sve napravilo odnosno nije napravilo, ovakva tri kraja koja su praktički ista su apsolutno bila nepotrebna, da ne govorim koliko su istaknula besmislenost svega onoga što se radilo kroz cijelu igru. Nemam ništa protiv pozadinske filozofije i nekakvih poruka koje su trebale valjda igrača potaknuti na razmišljanje, no tu ima određenih logičkih rupa koje meni nikako ne drže vodu, izuzev ovoga da je igra apsolutno preplitka za takve stvari. Ona sinergija mi je posebno velika glupost kao i objašnjenje zašto je Shepard odjednom dobar za tako nešto.
Sveukupno gledajući, izuzev gameplaya, najslabiji dio serijala. Bilo je tu prostora za puno konkretnije moralne zavrzlame jer se igra na momente bavi stvarno zanimljivim pitanjima, no eto, još jednom se spašavala galakskija u ulozi velike vojničine gdje su ljudi bili u centru svega.
Ocjena:8/10
Limbo. Previše puta se ponavljaju iste zagonetke, sakao sam u njima ali to je moja nesposobnost valjda. Dobra je igra.
Ja sam gledo u prohode valjda 6 puta, užasan sam u tim stvarima. Pogotovo ova sranja s gravitacijom.
Spec Ops: The LineS- ugodno iznenadjen.
Gameplay je totalni moderni cover based shit, ali je sve ostalo jako dobro izvedeno.
Muzika, grafika i atmosfera su predobri. Kemija izmedju clanova tima i AI su takodjer odlicni (naravno odlican AI ima lako uocljive facepalm momente kada se takvi i pojave). Likovi i storytelling su najbolji u cijeloj igri i definitivno izvedeni kako spada. Samo finale i radnja zasluzuju preporuku!
Ocjena: 4/5
A.K.A 7h30n
Izvorno postao Terran Marine
Slično mi se dogodilo s War in the North.
Nisu mi saveovi nestali, već gadni bug koji ne da napredak dalje. A nema starijeg savea, jer je igra na principu lošeg checkpoint sustava.
I to se dogodilo dosta ljudi. A patcha nema i izgleda nikad neće biti.
Ne samo da ne želim opet početi, već bi najradije strgao disk i zaboravio na tu duševnu bol.
Igraj opet i backupaj svaki put.