Ne pričam baš o bugovima; malo sam se krivo izrazio valjda. Nego ljudi kažu da igra opet nije dobra kao HoMM5 TotE ili HoMM3.
Ili sam ja krivo skužio? Jeli serijal korak napred ili nazad???
Kad igra bude gotova, baci su u šminkanje pa u Gold stanje pa u razdjelu trgovinama pa onda puštena u trgovinu.Izvorno postao tigerija
Dok igra bude puštena u trgovinu, testeri naiđu na još bugova koji se naravno isprave. Što bi ti? Da leže i češu tur umjesto da unaprijed pokušaju riješiti još koji problem pa da imamo bar koji bug manje kad kupimo igru?
Patchevi služe primarno da isprave pogreške u kodu. A pogreške u kodu nemaju ama baš nikakve veze s time što je game design ove igre sličan starijim herojima (čak i ako koristiš starije djelove koda, bugovi imaju naviku nastajati kad pokušaš taj kod promjeniti ili povezati s novim kodom).Ono, HoMM igra... Ista fora kao i Call of Duty. Samo rotiraš jednu te istu foru...
Ne pričam baš o bugovima; malo sam se krivo izrazio valjda. Nego ljudi kažu da igra opet nije dobra kao HoMM5 TotE ili HoMM3.
Ili sam ja krivo skužio? Jeli serijal korak napred ili nazad???
Moram dodat u svoj opis da inače ne pišem slovo ć.
Nazad.
"Extinction is the rule. Survival is the exception." - Carl Sagan
U krivom smjeru: ima dosta promjena ali većinom en nabolje. A za razliku od petice, najveći problemi su u samome dizajnu igre tako da je upitno koliko će ekspanzije poboljšati stanje.Izvorno postao tigerija
Pa evo to pričam. A CoD, koliko sam skužio, svaki CoD je isti ali bolji jer dodaju neke nove stvari.
Dok je BF3 bio korak iza, pa eto sad oaj zadnji izgleda obrčavajuće.
Budem vidio kasnije taj HoMM ako ga budu šta popravili expanzijama itd. Pa moćda kupim. Ovako, nah.
Što vaš najviše iritira u igri?
Moram dodat u svoj opis da inače ne pišem slovo ć.
Mene?
- to što u jednom gradu možeš kupiti jedinice iz svih gradova
- smanjivanje resurse ima opravdanja ali ostaje činjenica da u prvih 5 igara nije bilo nikakvih primjedbi na sustav
- skill system - strateški dobro ali se ponekako izgubilo uzbuđenje u izradi svog heroja... da i ne govorimo o tome da ćeš sada u praktički svakoj igri imati heroja s istim skillovima kao prije
- jedinice višeg ranga nisu vrijedne cijene: nisu toliko jače a cijena im je veća a rast sporiji... pa bar je tako bilo u demou
Možda ima još ponešto što sma zaboravio ali mislimda sam nabrojao dosta osobnih primjedbi
Pa ovo da možeš sve jedincice u bilo kojem gradu mi ne smeta toliko. Makar je ono prije bilo više strateški.
Ovo s resursima ne znam... Manje zanimljivo ovako možda?
Čini se da su igru napravili jednastavnijom i više sa casual gamere, a time su napravili igru više repetetivnom, odnosno monotonom pa bi mogla brzo dosaditi.
Moram dodat u svoj opis da inače ne pišem slovo ć.
http://might-and-magic.ubi.com/heroe...t=tcm:6-231-32
• Blinking cursor fix
napokon
Ajde bar nešto, iako meni ne blinka nešto pretjerano pa mi ni ne smeta previše. Ne rađe riješe one smiješne zvukove od vojske u borbi, to je veća katastrofa.
"Extinction is the rule. Survival is the exception." - Carl Sagan
Konačno, sa novim patchom miš više ne blinka.
"Extinction is the rule. Survival is the exception." - Carl Sagan
Čuo sam da je igra jako teška, s time da u većini današnjih igara rezultat toga da AI vara pa na to ne mogu gledati kao na nešto veoma čudno i negativno.
Heroes 5 inferno kampanja je također bila prokleto teška pošto je AI naravno varao.
Ok da je teško, al ak je toliko prokleto teško da moraš pribjeć baranju ili jednostavno prestat igrat...to baš i nije dobro.
"Extinction is the rule. Survival is the exception." - Carl Sagan
Igra izgleda kao da su je izdali usred beta faze ,jedino pozitivno sto valja jeste grafika,spelovi su grozno rasporedeni,slučajno sam naučio spell od kojeg nemam koristi,gradovi izgledaju kao da je 1 dio u pitanju, glasovi su neozbiljni ,odigrat ču samo kampanju koja je neobicno teška ide ti dobro pa te ubiju odjenom, a za custom game tu je srečom 3 i 5 dio,pa cak bi i 4 dio prije igrao.Sviđa mi se sto jedinice na bojnom polju imaju određene bonuse ali glupo je sto bas svaki jedinica može napast 2 ili 3 razičite jedinice ako su jedna pored druge,a najgore sto su izbacili jeste postavljanje taktike napočetku borbe,da skratim meni je igra razočarenje godine.
oke, gore od 4ke nije. ne pretjeruj xD
also tactica jos uvijek postoji u igri, imas bas skill i mos rasporediti unite pobojistu (jel, onom bolju tocnije)
Meni u 4 dijelu jedino smeta sto jedinice dobijaš svaki dan,i polje za borbu je premalo, ostalo je sve ok,sto se tiče tog skila pa imaš ga u svim prehodnim dijelovima,čak i u petici gdje dobiješ veče polje za raspoređivanje jedinica nego što imaš napočetku,možda ekspanzije poprave sitvaciju ,ipak ako ništa peč od 500 mega je dosta popravio balans.
Pozdrav, zanima me jesu li kampanje u HOMM 6 povezane pričom ili je svaka za sebe? Pitam jer su nakon tutorial kampanje sve automatski otvorene.
nisi primjetio da dobivas 1k/danu max, dok zadnji unit kosta oko 4-5k komad? nisi primjetio da su heroji vrhunski zakurac jer ih u svakoj bitci 5 tier1-2 archera ubiju iz prve, bez obzira na opremu/lvl? eto tolko se sjecam sada ovak iz glave, davno sam azdnji put zaigro homm4. iz ocitih razlogaIzvorno postao WAR-ELEMENT
Dobro, to sa herojem je na početku bilo, kasnije je heroj bio dosta brutalan. Meni se sviđa sistem da heroj sudjeluje u bitkama, ali bilo bi super kad bi onda i postojale nove taktike kako zaštiti heroja sa drugim jedinicama, padanje morala ako ti heroj krepa i sl. Samo je nešto takvo teško napraviti kroz par godina razvoja Jebemti koliko su radili na HoMM6, a uspjeli su sve kaj valja iz HoMM5 izbaciti ili ujebati xD Talent, nema šta xD
homm4 je radio 3do, legende koje su napravile homm3 ak se ne varam. a ne ubisoft/black hole/kogod. i kolko je meni isto poznato, homm4 je izbacen u dosta ranom stanju, bez poliranja rpavog i testiranja da se vidi kako sta valja jer je kompanija bila u financijskoj stisci (bankrotirala je nakon izdavanja homm4)
i sta se tice heroja, svaki put, bio heroj lvl10 il lvl30 uvijek bi ga na poceku ubio sa onim fairy dragonsima (jer dok ti dode heroj do tog ranga imat ces dosta vojske da ga 1shotas svaki jebeni put) il nekim od archera u nizu..
Evo proso sam 2 kampanje i mogu rec da ovu igru nikakvi patchevi nemogu spasit. Uzas kolko toga su makli i kako je pojednostavljeno sve. Vecina skillova su tolko beskorisna da je to zalosno, npr puppet koji je bio najjaci skill u 5 ovdje nis ne vrijedi jer cim neko takne stack pod puppetom makne se a to napravi odma sljedeca jedinici na redu. Ima skoro duplo, ako ne i vise, manje skillova i spelova od petice.
Jos nemrem vjerovat da sam isforsiran potrosit skill na tactics da uopce mogu rzamjestit vojsku kak mi pase na startu borbe. Mogo bi napisat bibliju o svim problemima u ovoj igri al mi se fakat neda. Ovo nema s od strategije u sebi.
Najvece razocaranje ove godine meni osobno jer sam ogroman fan ovog seriajala.
Glede raniji nastavaka, kod mene je ovakvo viđenje:
Heroes IIIS
+ atmosfera, dizajn svega, jedinice i pojačanja, gradovi, glazba, grafika, gameplay u ranoj fazi
- gameplay u kasnoj fazi (repetitivnost), balans pojedinih tier jedinica naspram različitih gradova
9.5/10
Heroes IV
+ spell sustav, idejaSheroja da bude combat unit, grafika, atmosfera, ekspanzija The Gathering Storm
- nema upgrade jedinica, promašena izvedba heroja kao combat jedinice (na početku užasno slab, kasnije prejak), premali prostor za bitku, bitke za gradove, problemi s balansom
7.5/10
Heroes V
+ skill sustav (kvalitetno odrađen, no treba tokom razvoja lika možda previše pažnje obratiti di, kako, šta uzeti), balans jedinica, gradovi, kampanja, ekspanzije, grafika
- glazba (užasna mi je i prije svega naporna), dizajn (više mi se sviđao "realniji look"), atmosfera (posljedica prijašnje dvije stavke), problemi s perfomansama
8.5/10
Glede Heroesa 6, vjerojatno ih u bližoj budućnosti neću igrati. Kada padne cijena na nekih 15-ak €, razmislit ću.
Mene je kod petice smetala grafika. Sv je bilo previše 3D i nisam mogao razlikovati pickup drva od ukrasa drva.
Ali TotE mi je super.
Šestica, budemo vidjeli ako spečaju. Ti developeri pune jako puno dok releasaju broken igre. RAGE, HoMM.
BF3 izgleda da nebude releasano broken(zbog bete), budemo vidjeli za WM3.
Sry ako malo offtopic, ali nadovezuje se.
Moram dodat u svoj opis da inače ne pišem slovo ć.
heroji 4 imaju izvrstan dizajn
da, to se mroam sloziti. homm4 je meni predobro izgledao graficki dok ej igra zesce smece po konceptu
četvorka je bila super zamišljena.. više rpg, a manje strategija. i odgovarala mi je. skoro kao trojka.
petica mi nije sjela, ali nikako..
šestica, za divno čudo mi leži.. igram već par dana intenzivno.
iako ništa nije ni blizu chroniclesima.. Tarnum FTW
[center:tmc6d2x6]I am my own god, I do as I please....
[/center:tmc6d2x6]
Najavljen prvi adventure pack, novi izraz za ekspanziju valjda, i povratak animiranih gradova s novim patchom.
http://gametestlab.com/gaming-news/pc/2 ... ealed.html
Developed by Limbic Entertainment GmbH in Germany, Might & Magic Heroes VI Pirate of the Savage Sea Adventure Pack offers over 10-hours of epic adventure. The legendary Might & Magic hero, Crag Hack, makes an epic comeback, appearing for the first time as a leading character in the world of Ashan. This Adventure Pack also features new artifacts, a powerful dynasty weapon and many new bonuses.
In addition to the release of new downloadable content, a major patch for Might & Magic® Heroes® VI, that includes new content and beautifully animated town screens tailored specifically to the expectations of Might & Magic® will also be available on July 12th, 2012.
Might & Magic Heroes VI Pirate of the Savage Sea Adventure Pack will be available to download for $9.99 on Ubishop, Steam and other digital retailers.