Raduje me što ću moći igrati s njemačke strane.
Drugim naslovom poznata i kao Red Orchestra 2.
Tko je igrao Red Orchestru: Ostfront zna o čemu pričam. Dakle igra koja brije na realizam, orijentirana 100% na istočni front.
Jedine dvije strane u igri su Rusi i Švabe.
Po čemu bi RO2 trebala bit drugačija od RO1?
RO2 će imati i singleplayer kampanju za razliku od RO1. Najveća novost je što će kampanja biti igriva s Njemačke strane. Dakle prvi FPS
u kojem ćemo službeno biti u Nazi odorama i to ne undercover nego kao punokrvni član Wehrmachta. Naravno bit će i ruske kapmanje
no to smo već iskusili u CoDu.
O igri se još ne zna puno al vjerojatno je jasno da će SP kampanja bit orijentirana na Stalingrad, dok će MP dio valjda kao i dosad pokrit sve od Crnog mora do Mađarske.
Ono što sam nekako 99% ziher je da neće zeznut neke stvari tj. Rusi će pričat ruski a Švabe dojčlandski
Dakle nešto od "intervjua":
Roswell, GA. 4th May 2009: Tripwire Interactive is pleased to announce Red Orchestra: Heroes of Stalingrad, the sequel to the hit PC title Red Orchestra: Ostfront 41-45, winner of multiple awards: Voodoo Extreme’s FPS and MP Game of the Year 2006, Wargamer’s Best Action Game 2006, IGN Editor’s Choice and many more.
Heroes of Stalingrad will take the Red Orchestra franchise into the next generation of gaming. Cutting edge graphics and audio built on Unreal Engine 3, inventive features and streamlined realism will deliver an unrivalled WWII experience. Focusing on the Battle of Stalingrad and the surrounding operations, both German and Russian, from July 1942 to February 1943 the game allows the player to experience one of the most brutal battles in all of human history. For the first time ever in a first person shooter gamers will be able to experience WWII from the Axis side in a German single player campaign. As always with the Red Orchestra franchise, we will aim to deliver unrivalled accuracy and attention to detail, along with gritty, vicious combat in multi-player, co-op and solo modes. Again, we have listened to the fans and have designed a whole set of new features to make the game more accessible and easy to get into – all while delivering the tactical shooter realism fans of the original game loved.
There is more information available in the June 2009 issue of PC Gamer both in the UK and US, which will be on the news stands in May. The Heroes of Stalingrad forums are also now open – head to http://www.HeroesofStalingrad.comSfor the teaser website and access to the forums. We will be releasing more information about the game over the next weeks and months, so keep checking back! Tripwire Interactive are taking the time to get the game right, so the release date will remain “when it is ready” for the time being
Teaser website: http://www.heroesofstalingrad.com/
And I find it kinda funny
I find it kinda sad.
The dreams in which I'm dying
are the best I've ever had.
Raduje me što ću moći igrati s njemačke strane.
U moci cemo biti nijemci, to ce biti interesantno....
"Fornicate and take drugs against the terrible strain of idiots who govern the world."
- Albert Szent-Gyorgy
Znači, s Nijemcima ćemo doživjeti jedan od najvećih failova njemačke vojske.
Jedva cekam,jedinice sam se naigrao,ponosno origigi stoji tu.
Won't Bow Don't Know How.
zapravo je fail ruski s obzirom u kolikoj su prednosti biliIzvorno postao keko
Izvorno postao Insert
C2D E8400 @3.6 GHz + Scythe Katana 3 / Gigabyte GA-EP45-DS3 / Gainward HD 4850 512 MB/ 2 x 2 GB Kingmax DDR2-800 / WDC 640 GB / Corsair 450 W / LG W2361 23'' Wide / Logitech 5.1 X-530 / Chillstream / W7 Ultimate64bit
wkk3Siyw ... _embedded#!
Jedva cekam da dodje... ovo definitivno kupujem!
Kako se vidi razlika kad igru rade sami gameri a ne developeri 4 hire.
Issa vam, kad ja moram updejtati FPS informacije.
http://www.pcgamer.com/2011/01/11/red-o ... d-preview/
In cover behind some steel rails and debris, I check the magazine on my Russian SVT-40 semi-automatic rifle. There’s no on-screen counter for bullets; you hold the R key to swipe the clip from your weapon, and a message reports if the clip feels heavy or light. This might sound like realism for realism’s sake, but in practice, it simply means that reloading is a tactical decision. Gibson chimes in over my shoulder when I ask about the design.
Očekujem ispodprosječni shooter kojeg nitko neće igrati, isto kao što je bio slučaj i s prvim.
Izvorno postao W3DR4N
Naš klan imao je sekciju i za Red Orchestra:OF i aktivno se fajtao u mečevima i nadmudrivanjima online kao i klanske tenkovske bitke. Manje igrača igralo je ovaj naslov jer su došli sa CoD i sl. arkadnih shootera te očekivali skakutanje i trčkaranje po mapi uz uključen "instant-fire". Ovaj gejm sigurno je specifikum među FPS-ovima već zbog činjenice da je simulirana balistika prijektila, "umor" vojnika, nema (hvala Bogu) famoznog virtualnog nišana na sredini ekrana, čarobnih napitaka sa zdravljem...
Uz sve to, vožnja tenkom zahtjeva timski rad (vozač, nišanđija) a na to fajteri nisu spremni u igri. Zaštita od piratskih kopija je (bola) vrlo jaka pa se haknutim gejmovima nije moglo samo tako spajati na official servere. I cheateri su bivali vrlo brzo otkriveni i banani sa servera. Poznata nam je priča sa (našim) mentalitetom glede spomenutog pa je i to bila jedna od veliki prepreka zašto RO nije populariziran koliko bi u stvari trebao biti.
Uistinu je bilo zabavno ratovati sa 40-ak i više tenkova na velikim mapama negdje u Sibiru. Zvukovi u tenku i na bojišnici bili su fantastični, punjenje oružja, ranjivost, nišanjenje 'tanđarama', rikošetiranje topocskih zrna o oklop tenka...Zbog navedenog, ne vidim razlog zašto bi ovo bio, kako kažeš, ispodprosječni shooter?
Što se tiće novog RO, igrat ću ako bude opet onakvih tenkovskih bitaka i ako se sve ne svede na kempiranje.
FAQ koji obavezno morate čekirati!
http://forums.tripwireinteractive.com/s ... hp?t=48698
Šteta što se ne pridaje veća pozornost ka ovoj igri.
Weight System
Destructable Buildings
Environmental TemperaturesSMaps can have set temperatures, which influence the rate at which the MG barrel heats up.
Interruptible Reloads (Nadam se da neće suckat ko far cry 2)
Adjustable Sights - fak jea
Character Progression Do not want
Tactical View Nešto mora i izostat.
Brada = ukazatelj skilla/levela.
Al dev je genijalan/
Izvorno postao W3DR4N
Necu da budem svabo....u dotiranom filmu
AMD Phenom 9850 quad 2,5
Shapire HD 4850
4GB ram
Preorder napravljen. Bude netko igrao?
Budem ja.
Genijalno.
Also, kako ti uopce namjeravas pokrenuti RO2 sa trenutnom konfom?
Izvorno postao W3DR4N
S vjerom u Boga i Srbiju, dooh!
Neka igara, nece nigdje pobjeci na accu a eto i novog kompa uskoro
Dao bog da bio Mac.
Izvorno postao W3DR4N