Koje kvalifikacije? Toga danas ima samo u hardcore simulacijama.
Koliko je potrebno da počnem voziti?
Vratimo se devet godina u prošlost.
Hot Pursuit 2, kao i raniji nastavci NFS franšize, kao i gomila drugih utrka, imali su opciju RACE ili Quick Race.
OVO!
Da bih počeo voziti, sve što sam trebao napraviti jesu iduću koraci:
1. Pokreni igru
2. Odaberi Quick Race
3. Loading
4. Vozi
Toliko je jednostavno.
Kako to izgleda danas?
Codemaster je pokrenuo odurni trend naracije poznatih vozača, hub između vožnji, iritantni tutorial i hrpu nepotrebnog odugovlačenja. EA je to objeručke prihvatio kod svojih trkaćih igara.
Koraci? Koraci:
1. Pokreni igru
2. Izrada offline profila
3. Integracija online profila
4. Loading
5. Automatsko započimanje karijere
6. Hrpa dosadnih animacija koje ti pričaju o vožnji
7. Loading
8. Upoznavanje s izbornikom igre
9. Ograničena lova za kupnju nekakvog sporog auta
10. Upoznavanje prije kvalifikacija
11. Loading
12. Vožnja kvalifikacija
13. Loading
14. Vraćanje u glavni izbornik
15. Odabir natjecanja
16. Odabir staze
17. Odabir auta, mada imaš jedan jedini
18. Upoznavanje s glavnom vožnjom
19. Loading
20. Hebena vožnja
Oh weky.
You so silly.
Izvorno postao W3DR4N
Slažem se se vedranom po ovom pitanju, jako jako jako iritantno, pogotovo kad vidim ovaj screen gore, tako je bilo jednostavno, samo upališ i voziš.
U arkadama ponajviše. Shift 2, F1 2010...Izvorno postao cham3leon
Barem već nekoliko godina ne moram petljati po kontrolama . Svaka igra danas prepozna priključeni gamepad sa savršeno predefiniranim postavkama i pičiš u roku keks .Prije ti je trebalo desetak utrka dok nisi našao dobitnu kombinaciju tipaka i kalibraciju palica .
U F1 kvalifikacije možeš preskočiti ali startaš kao zadnji što je sasvim OK.Da kvalifikacija nema , opet bi neki kukali kako to nije simulacija formule.Shift1/2 nemaju nikakvih kvalifikacija . Nisu ni potrebne s obzirom na adrenlinsku orijentaciju igre .Nema čak ni nikakvih trening utrka osim za drift za razliku od npr.GT serijala gdje su te trening utrke tj. polaganje testova najsuhoparniji i najdosadniji dio igre.
Današnje vožnje su u svim aspektima miljama ispred onih od prije deset godina koje Vedran navodi kao primjere .Meni uopće ne smeta što sve skupa malo "zakomplicirali" uvođenjem nekakvih radnji u arkade i polusimulacije .
Shift ima nekakve prekvalifikacije za definiranje tezine igre. Na pocetku igre su.
Misliš na onaj jedan krug koji treba odvoziti kako bi igra procijenila tvoje vozačke sposobnosti i ponudila ti omjer arkade/simulacije prema tim vozačkim umjećima , tako da se ne moraš sam patiti sa time ? Stvarno su zakomplicirali .
Sto moras birati auto i stazu
Najbolje da klikneš na shortcut i odmah počneš voziti.
Upravo.