3D je.Izvorno postao Feanor
Gran Turismo postavlja standarde grafike u vožnjama kakvi će na PC-u biti tek 2015.
isuse, odlolao sam sadIzvorno postao Admiral
I am an island.
3D je.Izvorno postao Feanor
Gran Turismo postavlja standarde grafike u vožnjama kakvi će na PC-u biti tek 2015.
Shift ima odličnu grafiku ali o ovakvim efektima kiše na vjetrobranu može samo sanjati.Nema čak nikakve promjene vremena ...ovakve stvari definitivno želim u novom Shiftu.Hvala Bogu Dirt 3 će konačno imati snježne staze .
Nisam rekao ništa protiv GT bilokojeg osim da je publika u 8 sekundi videa 2d i nepokretna, to nije ni negativan ni pozitivan komentar to je činjenica...Izvorno postao cham3leon
Look at us. Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality
Pa s obzirom da igru rade i odgađaju je duže nego novog Đuku Nuklearca, bolje im je da naprave neš pametno na toj konzoli. Tak i tak se sve vrti oko grafike u toj igri, ak tu failaju onda igru mogu bacit u smeće. Nek i plejka ima neku poštenu racing igru, ajde barem to.Izvorno postao W3DR4N
I da, publika je 2D, to je činjenica a ne nikakav nedostatak. Da je 3D ne bi se ovo ni pokrenulo na plejki.
"Extinction is the rule. Survival is the exception." - Carl Sagan
Izvorno postao Aral
Ono , fulao si 101% ako ne i više od toga .GT je zaokružena arkada/simulacija i nudi sve pa i više od toga.Grafika je vrhunska kao i svi ostali aspekti u igri .Npr. "rpg" elementi pout nadogradnji gdje točno osjetiš kada si ugradio turbo na mašinu ili stavio bolje gume su jednostavno fenomenalni .Igra je savršenstvo .
A pravu si igru našao uspoređivat s Gran Turismom...Izvorno postao Admiral
@Aral: Stvarno si fejlao. Da je Gran Turismo samo grafička demonstracija, mene ne bi interesirao ni 5%. Kao ni 90% ostale publike koja voli GT. Ako nisi skužio, GT5 donosi:
-Uz klasični vozni model dodan je i Professional sa zahtjevnijom fizikom. GT sad stvarno izgleda kao istinska konkurencija tzv. hardcore simulacijama.
-Promjena vremenskih uvjeta sa nevjerojatnim vizualnim efektima, i još bitnije utjecajem na vožnju.
-1000 automobila, od toga 200 premium sa svim zamislivim detaljima, još nije potpuno poznata razlika između premium i standard automobila.
-Pogled iz kokpita, pretpostavlja se i za premium i za standard aute.
-Sistem vizualnih i fizičkih oštećenja, još se ne zna da li je samo za premium aute.
-Mislim oko 100 staza najavljeno, realno gledajući beskonačan broj staza zato jer je potvrđen...
-...Track Editor kojim će se moći editirati postojeće ili kreirati nove staze.
- Licence za japansko GT prvenstvo, WRC i NASCAR.
-Kao i uvijek tuniranje auta na sve moguće načine, plus održavanje, ono, promjena ulja i to.
-Realistična trkaća pravila sa zastavicama i virtualnim sucima, navodno ovisi o natjecanju.
-Da ne zaboravimo na kraju, luđački realistična grafika i zvuk, sve se to vrti na 60 FPS u fullHD-u, a potvrđena je i podrška za 3D.
Jedina mana koju mogu naći ovako gledajući je što bi bilo lijepo imati i licencu za F1, WTCC ili FIA GT, iako ima i par F1 bolida u igri.
ja mislim da nas ovaj admiral uspjesno trola
Izvorno postao cham3leon
I kaj ja imam od toga kad mi je igra dalje teško smeće. Ako Veki trola po svim igrama onda je trolam po ovoj jednoj ko on po svim zajedno Nemrem je igrat, pa moram nekaj pljuvat
Meni je bitan samo moj F1 2010, niš drugo na ovom svijetu nije važnije trenutno.
"Extinction is the rule. Survival is the exception." - Carl Sagan
Izvorno postao W3DR4N
Slažem se. Ono što GT i Forza rade PC igre će možda dostići u narednih par godina. Jedino mi F1 sa svojim EGO engineom na nešto dobro izgleda.
I am an island.
Po mom mišljenju GT 5 je jedina igra vrijedna kupovanja konzole za nekoga tko ima solidan PC . Toliko je dobra .
True. Al ipak, nema te igre na svijetu zbog koje bi ja kupio konzolu, kolko god da mi nekad dođe da se igram na njoj
"Extinction is the rule. Survival is the exception." - Carl Sagan
Ma istina .I ja sam škrt za te gluposti .
Ja da bi igrao to, moram dati za PS3 1500kn, 500kn za samu igru te oko 4 soma za neki full HD LCD tv. U svakom slučaju, toliko ne patim za igrama. Čekat ću za svoj PC Dirt 3, novi Shift te Grid. I vise nego dovoljno za moje apetite.
Išli su toliko daleko da na model vožnje utječe vjetar, vlaga, pa čak i tlak zraka.Izvorno postao cham3leon
http://www.gtplanet.netS sve kaj vas zanima.
Ja sad derem GT5 Prologue , još mesec dana i onda tek počinje prava zabava,a tek kad si nabavim g25 ili G27 wheel bit će ludnica
EDIT: http://s872.photobucket.com/albums/ab28 ... 4c9lzs.gifS
Ehm, nažalost po vlasnike PS3-a, GT 5 je delayan- to je loša vijest.
Dobra vijest- nije na predugo
http://www.gamespot.com/news/6281814.ht ... es;title;1
I am an island.
Proizvođači automobila traže Polyphony Digital da pomoću Gran Turismovog izvornog koda testiraju prototipove automobila, bez obzira što su u svoje napredne računalne sisteme uložili stotine milijuna američkih dolara. Gran Turismo 5, fizikalnim sistemom je toliko napredna igra da se ozbiljni konkurent (osim nastavka Gran Turisma) ne očekuje u narednih 20 godina.After deciding to include the Lamborghini Miuara P400 Bertone prototype, the Polyphony team discovered the only example remaining in the world was owned by the Marriott family - of the posh hotel chain fame. So they packed up their bags and cameras and measuring devices and decamped wholesale to the Marriott residence in the States. "To go to someone's home and do our work without getting in the way of their family, keeping their dog under control, without offending anyone, it's difficult," smiles Kazunori. "But worth it..."
But, I ask, how do you find out how it drives? Take enough measurements and photos you can make a virtual car look faithful, but presumably the Marriott family didn't let you take out the Miura for a few laps of the local track? Kazunori's answer is... enlightening.
"As long as you enter all the parameters for the mechanisms correctly," he says, without a hint of overstatement, "the physics of the car will be created as is. It will behave as it should."
Hang on. That's it? Plug enough numbers into the GT5 physics engine and it will, by magic, reveal the murky secrets of any car's handling and grip? So, without driving the thing, providing you input the data correctly for, say, the 458 Italia, a Ferrari test driver will find it behaves precisely the same as the real thing?
The reply is deadpan. "That's absolutely correct. That is what we found".
So what we have here, more than than a mere computer game, is a sort of unified field theory for cars. Surely, then, manufacturers are queuing up to test out their ideas within GT5? After all, it'd be a whole lot cheaper than running up a dozen test mules in order to discover that a new rear diffuser sets fire to puppies. Kazunori nods. "We receive many requests from manufacturers to see how their concept would actually drive. Engineers can come up with new mechanisms, but it's not always clear how they'll work on the car. We can put them into the game to find out."
Osim fizikom, grafički je toliko napredan da se grafikom ništa neće približiti još barem pet godina, s obzirom da pet godina star Gran Turismo 4 s tehnički 10 godina starog Playstatona 2 još uvijek izgleda bolje od svih simulacija vožnje na nekoliko desetaka puta jačim PC konfiguracijama.
Gran Turismo 5 je zasigurno odlična simulacija, al mi Wedran vec ides na neku stvar s time da "jedino sto valja se igra na konzolama u obliku ekskluziva, sve ostalo je smece". Daj vise ohladi malo, 90% toga sto kazes nema veze s zdravom pamecu.
Izvorno postao W3DR4N
Koji ti dioptriju koristiš ... -10 ?
Naravno da su konzole preslabe za sve zahtjeve koji su potrebni kako bi se dočarala kompleksna fizika. Već je i PS2 bila velika kočnica za ono što je GT4 mogao biti (fizika je smiješna u usporedbi s jednim GTR-om koji je izašao za PC negdje u to vrijeme), a još više će se to pokazati na PS3 te će svima biti jasno kako su konzole ovdje za arkadne igrice, a ne za kompleksne i zahtjevne simulacije. Istina se može prenjeti u moge druge žanrove gdje programeri žrtvuju kompleksnost fizike, grafike, AI-a, iskorištavanje superiornijeg sučelja za upravljanje itd. zbog ograničenja konzola čime se može zaključiti kako su upravo konzole glavni krivci za usporavanje napretka igara.
/PC verzija vekija