Danas igramo igre grafike 3D Marka 05. To što nitko ne koristi naprednu teselaciju nije ništa čudno.
Finski proizvođač popularnog benchmarka za grafičke kartice, Futuremark izbacio je trailer za nadolazeći DirectX 11 benchmark, 3D Mark 11. U traileru se prikazuje napredna teselacija i napredni svjetlosni efekti, u realnom vremenu, a sve se to zbiva u jednoj predivnoj zelenoj džungli. Nažalost, kako stvari stoje, tehnologiju koju koristi ovaj benchmark vjerojatno ćemo moći vidjeti u tek nekoliko stvarnih, igrivih naslova.
Danas igramo igre grafike 3D Marka 05. To što nitko ne koristi naprednu teselaciju nije ništa čudno.
Najbrži pištolj Policije Okusa. Može da pogodi sve od bilo gdje. Također piše i poeziju.
Čudno je upravo iz razloga što su ovakvi benchmarci besmisleni, baš kao i DirectX 10 i 11Izvorno postao The Boz
Na Playstationu 3 se već odavno igraju igre 3D Mark 11 razine grafike. Primjerice Uncharted 2: Among Thieves.Izvorno postao The Boz
A na kompu Crysis. I ni jedna igra više ni na plejci ni na kompu.
Izvorno postao Praetorian the Wise
Ha ha ha ha HA HA HA HA!Izvorno postao W3DR4N
HA HA HA!
Mokra košulja ne čini dobru grafiku.
Najbrži pištolj Policije Okusa. Može da pogodi sve od bilo gdje. Također piše i poeziju.
[quote=The Boz]Ha ha ha ha HA HA HA HA!Izvorno postao W3DR4N
HA HA HA!
Mokra košulja ne čini dobru grafiku.[/quote:2enbsoom]
S obzirom da je od PS3 hardware star 5 godina izlaze grafićki impresivne igre.
Čamarkovi su besmisleni tj . sami sebi su svrha .
Izvorno postao W3DR4N
Mikro mape sa zamuljanim teksturama i zaljepljenim tapetama u "daljini" .Ovo je u odnosu na Crysis DX 7 .
Izvorno postao bezimeni
Kao prvo to je dx10 ili 9 crysis, a drugo Crysis je 2007 igra napravljena za 2009 hardware, a Uncharted 2 2009 igra napravljena za 2005 hardware.
Te usporedbe između Crysisa i konzolaške igri su totalno idiotske.
Slažem se .Razlika je generacijska u korist Crysisa i ne mogu se ni uspoređivati .Ali otišla je tema u krivom smjeru .Izvorno postao Funkybuddha
Riddle me this, riddle me that. Zašto igre koje izlaze na obje platforme bolje izgledaju na kompu?
Najbrži pištolj Policije Okusa. Može da pogodi sve od bilo gdje. Također piše i poeziju.
ovo izgleda tak nenadjebivo da mi steka na 360p ^^ ugl sad kad bi se neko sjetio napraviti uber zabavnu i dobru igru i da podrzava ovu grafiku. to bi bio win
DELL Inspiron 3737
17.3" (1600x900) , i7-4500U 1.8 GHz , 8GB DDR3 1600MHz, 1TB HDD, AMD Radeon HD 8870M 2GB DDR3
Logitech MX518 i Sennheiser RS 120
Jel to lagga video il je meni graficka pre jadna da pokaze takvu grafiku ^^
dota ili hon u takvoj graficiIzvorno postao KI KI
Intel core i7 5820k 3.3 ghz // nVidia gtx 970 // 12gb ram ddr4 // gigabyte ud4 x99 // ssd samsung 128 gb // hdd caviar black 500gb // dvd rw samsung // internal card reader // xfx 750w
Igre izgledaju bolje za konzole. Na PC-u se boostaju teksture, što je nebitno jer se konzola igra na telki. Pogledaj trailer za Vanquish, nema ekvivalenta na PC-u.Izvorno postao The Boz
Ekskluzive možda izgledaju bolje na konzolama. Priznajem da GT5 izgleda nenadjebivo i bolje od bilo koje jurilice na PC-u.Izvorno postao W3DR4N
No multiplatformski naslovi izgledaju bolje na PC-u ponajprije zahvaljujući Xbox 360 devkitu koji funkcionira putem PC-a.
Stoga, za PC se nemaju što boostati teksture jer su to defaultno kreirane teksture, dok se za potrebe konzola iste te teksture downscaleaju i optimiziraju memoriji sustava.
Zasto se trudite uopce
Pretpostavljam da nitko ne želi implenetirati takvu grafiku u igre jer treba imati muda i resurse. Veliki studiji imaju resurse, ali nemaju muda da pokušaju napraviti nešto dovoljno originalno i zabavno što bi opravdalo i isplatilo toliki utrošak vremena i resursa. Ptetpostavljam da bi s današnjom razinom kreativnosti u igrama to graničilo sa skupim fijaskom.
.. well, barem na PC-u.
Za konzole nije toliki bed; jedan Tokio-Yokohama kupi onoliko primjeraka igre koliko se u čitavoj Europi proda u 4 godine.