Zvuči zanimljivo, ali kako baš i nisam vičan ovoj vrsti igre, mislim da ću prosjediti koju rundu dok se ne priučim~
Dobrodošli
u PCPlay SF Roleplay za koji se nadamo da će biti uspješniji i zabavniji nego prvi fantasy RP kojem ipak moramo dati pohvale što je probio led i donio bitna pravila prilagođena forumu koja ćemo sad koristiti u startu.
Svi zainteresirani će ovdje postati svoje kreirane likove. A sada prođimo kroz pravila - OBAVEZNO PROČITATI!!
Uvod u priču
Prošlo je bar 200 ili 300 godina od Malog Armagedona, za neke gotovo čudesno zastrašujućeg sudara najvećih velesila u kratkom ali razornom ratu koji je presudio sudbinu majci Zemlji, ali zemaljskoj sirotinji to ionako nije bitno u svakodnevnoj borbi za opstanak u razrušenoj pustopoljini nepredvidive klime i groznih uvjeta za život. Tko je dobra srca katkad im pomogne donoseći namirnice i korisne stvarčice kadgod uspiju sletjeti svojim brodom u negostoljubivu atmosferu, ali stanovnici ovog planeta ostaju siromašni i jadni jer Zemlja više nije u interesu kapitala. Spas ili konačno poniženje je potez Sirius Alijanse da obnovi svoju vojsku svježim i jeftinim mesom u ratnim sukobima sa Ujedinjenim kolonijama koje su kroz godine postale agresivne i pohlepne otimajući teritorij slabijim državama zbog čega je Alijansa i osnovana.
Novaci sa Zemlje (ako imaju sreće da nisu zaraženi opasnim bolestima ili ozračeni) dobivaju besplatan smještaj i hranu, potrebnu obuku, dok se zauzvrat moraju boriti za svoju novu domovinu za koju su spremni poginuti kao neznani junaci. Mnogi niti ne znaju što ih čeka, mnogi niti ne znaju kako je to u svemiru, dok ih majke i očevi guraju u savezničke brodove sanjajući da će se jednog dana vratiti manje siromašni nego što su otišli.
Naša priča počinje kad se fregata "Liberty 9" na kojoj su završili naši junaci sprema presresti kolonijalni nosač koji stiže u Prometheus sustav mudro čekajući zaklonjena u asteroidnom polju kojeg će Kolonijalci zasigurno prvo htjeti prisvojiti, ili bar tako kažu nadređeni.
U kakvom ste se svijetu našli?
Kao što ste mogli primijetiti, ovo je svijet borbe za resurse i teritorijalnu premoć. Brodovi se grade masovno, crpi se energija na sve moguće načine ne bi li pogonila moćne flote i ambiciozne umove. Kao skromni momci sa Zemlje, prvi put ste u svemiru i tek ste načeli čudesa modernog razvijenog društva. Brod na kojem se nalazite dugačak je preko 200 metara i na njemu se lako izgubiti. Usprkos tome, svaki kutak je izvrsno opremljen. U današnje doba moguće je u čak 78% dijelova broda u koje može stupiti čovjek postaviti umjetno gravitacijsko polje koje se koristi veliku većinu vremena. Brodovi su brži nego ikad s najnovijom SD (Space Distortion) tehnologijom koja je kroz stoljeća postala učinkovitija nego ikad, a usto troši mnogo manje energije i kvari se do 110% manje. Sve to pokreće bar jedan antimaterijski reaktor i pomoćna akumulacijska jedinica koja se napaja raznim vrstama svemirskog zračenja preko kolektora na trupu, ali danas je ta tehnologija uistinu zastarjela i ne može se mjeriti sa nevjerojatnom snagom antimaterije koja se danas proizvodi na dekagrame.
Mnogima od vas to možda ne znači puno, jer kad zapovjedništvo preko razglasa objavi da se kreće u SD pogon, vi ne primijećujete da se išta dogodilo, ali ubrzo ćete morati naučiti ponešto o tome.
Kreacija likova
Dakle, vaš lik je opisan s 5 atributa, od kojih se 3 koriste u borbi, a ostali su za mirnodopske događaje. Svaki igrač raspodjeljuje 100 bodova na atribute svog lika po volji. Atributi su:
Melee (MEL) - sposobnost bliske borbe. Tko ovlada ovime, puškom će i udariti, možda i iznenaditi svoje napadače, ali se i obraniti od njih
Ranged (RNG) - gađanje vatrenim (energijskim) oružjem, te sposobnost izbjegavanja protivničke paljbe.
Special (SPC) - ostale vojne i poluvojne taktike i napadi. Uključuje napade EM zračenjem, vatrom, SD poljem, i slično, te načine obrane od istih.
Decryption (DEC) - vještina i znanje probijanja kodova, provaljivanja u računalne terminale, ali i znanje svemirske navigacije i upravljanja letjelicama svih vrsta. Neke akcije zahtijevaju određenu razinu DEC-a da bi se izvele.
Engineering (ENG) - razumijevanje u strojeve i modernu tehnologiju. Tko vlada ovim znanjem i vještinom dobar je majstor za bilo kakav popravak, ali može iznenaditi i sastavljanjem različitih stvarčica koje mogu pomoći u borbi.
Klase i njihove specijalizacije (možete odabrati samo jednu klasu sa jednom specijalizacijom):
1. Marine/MarinacS- Ljudi-strojevi za ubijanje. Sirius priprema svoje marince žestokim programom obuke gdje postaju odlični vojnici koji znaju baratati oružjem, ali i borilačkim vještinama. Na Zemlji ste bili opasan borac u sirotinjskom getu i znali ste se izboriti za sebe.
+10 RNG, +15 MEL
Početni inventar: 1x TER-79 Ionska jurišna puška(+10 RNG att.) , CPO MkI. oklop (+15 RNG def.)
Specijalizacije:
a)Tenk - mrcina koja može primiti nekoliko pogodaka bez problema i zna koristiti oklop. (Može se od RNG ili SPC braniti sa MEL)
b)Jurišnik - snaga može značiti i brzina. U pravom trenutku zna nasrnuti na neprijatelja dok je ovaj spreman na običnu paljbu. (Može sa MEL napadati RNG)
c) Heavy Support - svoje suborce pokriva vještim i brzim rafalima kojima prikuje neprijatelje u zaklon, ali cijelo to vrijeme se izlaže pa će ga vješt strijelac lako pogoditi. (Može se sa RNG braniti od SPC i MEL, ali ne i od RNG!)
2. Scientist/ZnanstvenikS- Naizgled ne spadaju u vojne redove, ali vojska ih redovito koristi za presretanje neprijateljskih komunikacija i hakiranje neprijateljskih računalnih mreža. Osim toga i u borbi znaju iznenaditi, iako obično nisu osobito vješti sa oružjem. Također mogu od raznih dijelova koje nalaze uokolo sastaviti naprave koje mogu koristiti da napadnu neprijatelja. Na zemlji ste bili tek štreberko koji je nešto više znao o svemiru, prirodi i tehnologiji, ali nije vam bilo od velike koristi dok niste krenuli u vojnu akademiju i proširili vidike. +5 DEC, +5 ENG, +15 SPC.
Početni inventar: SSHG60 ionski pištolj (+4 RNG att.), Zaštitno odijelo (+10 SPC def.)
Specijalizacije:
a) Bionički entuzijast - Zahvaljujući svojim vlastoručnim izradama bioničkih dodataka, može poboljšati svoje sposobnosti u borbi. (Može iskoristiti potez kako bi preračunao najviše 5 bodova iz SPC atributa u bilo koji drugi)
b) Wunderkind - natprosječno inteligentan i brzo se prilagođava svakoj zagonetki koja stoji pred njim brzo učeći. (Po potrebi može preračunati do 5 bodova iz SPC atributa u DEC ili ENG)
c)Fizičar - rat i nije baš idealno mjesto za istraživanje fizike, ali stečena znanja o zakonima prirode može iskoristiti da predvidi mogućnosti protivničkog napada. (može se sa SPC braniti od RNG ili MEL).
3. Commando/KomandosS- umjesto čiste fizičke izdržljivosti, ovi ratnici vladaju finesama. Obično naoružani preciznim oružjem poput snipera, vrhunski su strijelci i stručnjaci za eksploziv. Jedini mogu praviti granate. Također, neki od njih znaju biti dobri inženjeri. Na Zemlji ste bili vješti lopov koji je obitelji i prijateljima znao donijeti hrane, a naučili ste i pucati. +15 RNG, +10 ENG.
Početni inventar: Pulsar-21 sniper puška(+20 RNG att.) , Commando uniforma (+5 RNG def, +5 MEL def.)
Specijalizacije:
a)Sharpshooter - zapovjednici obično kažu za ove ljude da poslije obuke moraju moći u skoku pogoditi 100 m udaljenog komarca u lijevo jaje. Ovi strijelci su vrlo efektivni u nalaženju slabe točke kod neprijatelja. (Mogu sa RNG napadati SPC i MEL).
b)Špijun - okretan i mudar, trudi se da ga neprijatelji ne vide dok im ne zabije nož u leđa ili ih jednim potezom razoruža. (Može sa SPC napadati RNG ili MEL).
c)Grenadier - kao dijete ste obožavali vatru i eksplozije, a sada su vaši nadređeni u vojsci to iskoristili. (Može sa bilo kojom vrstom eksploziva napasti bilo koji od 3 borbena atributa).
Možda ćemo uvesti mogućnost naknadnog specijaliziranja ovim i nekim novim specijalizacijama ako igrači budu zainteresirani.
Ovaj post je i ovako dugačak, pa ćemo o pravilima igre sutra. Za to vrijeme postajte svoje charactere u formatu : Ime, Klasa (Spec.), lista atributa.
*Imajte na umu da sad kad sam ovo sve napisao mislim da nećete biti prezadovoljni specijalizacijama kod marinca, pa ću možda jednu promijeniti ako bude kritika. Ako želite biti marinac, a ne sviđaju vam se postojeće specijalizacije, pričekajte sa kreacijom lika dok ih ne editiram.
Zvuči zanimljivo, ali kako baš i nisam vičan ovoj vrsti igre, mislim da ću prosjediti koju rundu dok se ne priučim~
Make a contract with me! /人◕‿‿◕ 人\
Dibs on the pyromaniac.
BTW, za koliko ljudi to misliš raditi? Možda 9, svako da bude jedna spcijalizacijaa?
Then a gypsy woman comes, says "There's one thing you should know;
I've just read your fortune, and you died five years ago. "
Count me in, sutra radim lika.
"Snow falls. Why worry where it goes. M'aiq thinks the snowflakes are pretty."
Koliko se ljudi prijavilo? Ima li jos mjesta? Ako je moguce, uzeo bih ulogu tank marinca. Uzmite doduse u obzir da iako sam obicno cesto na forumu(lurkin') sutra me stvarno nema cijeli dan.
Through this fog they came along
Dark creatures singing a terrible song
Čuvaj mjesto za mene, sutra napravim lika.
Imajte na umu da vam neće baš biti pametno da vas je puno sličnih likova. Inženjer (recimo komandos) će lakše popraviti neki uređaj/stroj, ali tako da ugradi dio koji može napraviti samo scientist.
Nisam se sjetio objasniti da granate rade na taj način da svaki tip granate napada određeni atribut protivnika. Recimo, bit će, ne znam, HE granata koja napada protivnički MEL sa MEL = 50. Ili šrapnel granata koja na isti način napada RNG.
EDIT: i možda sam neke stvari krivo objasnio. Engineering skill se osim kod popravaka koristi kao crafting granata (commando) ili gadgeta (scientist).
Evo, ja sam lika nekako ovako zamislio.
Ime: Iván Rodríguez
Klasa: Marinac => +10 RNG, +15 MEL
Specijalizacija: Tenk => Može se od RNG ili SPC braniti sa MEL
Atributi:
Melee (MEL) 55 + 15(spec.) = 70
Ranged (RNG) 30 + 10(spec.) = 40;
==================> RNG att. 40 + 10(bonus za oruzje) = 50
==================> RNG def. 40 + 15(bonus za oklop) = 55
Special (SPC) 5
Decryption (DEC) 5
Engineering (ENG) 5
Početni inventar:
1x TER-79 Ionska jurišna puška(+10 RNG att.)
CPO MkI. oklop (+15 RNG def.)
Nadam se da ima nekakve logike u kreaciji. Posto sam tank pretpostavljam da cu privlaciti puno paljbe pa sam bacio sam vecinu pointsa na prva dva atributa. DEC i ENG prepustam specijalistima. Backstory cu postati sutra navecer, ako nije kasno.
@cham3leon - ako imas kakvih primjedbi ili savjeta, dobro su dosli. Prvi puta kreiram lika na ovaj nacin.
Through this fog they came along
Dark creatures singing a terrible song
Evo mog
Ime: Pjotr Timošenko
Klasa: Marinac
Specijalizacija:Heavy Support=> Može se sa RNG braniti od SPC i MEL, ali ne i od RNG!
Atributi:
Melee (MEL) 20 + 15(spec.) = 35
Ranged (RNG) 65 + 10(spec.) = 75;
==================> RNG att. 75 + 10(bonus za oruzje) = 85
==================> RNG def. 75 + 15(bonus za oklop) = 90
Special (SPC) 7
Decryption (DEC) 7
Engineering (ENG) 1
Početni inventar:
1x TER-79 Ionska jurišna puška(+10 RNG att.) ,
CPO MkI. oklop (+15 RNG def.)
Dobro je, ali ne moraš nužno navoditi inventory, jer je jasno što svaki marinac dobiva na početku.
A sada kad imam volje, ajmo malo proći PRAVILA.
Sistem vremenske organizacije koji smo imali na fantasy RP-u je bio vrlo dobar, i toga ćemo se držati. Ide dakle ovako: Unutar roleplaya, događat će se neki događaji koje ću ja odrediti kako bude tekla priča. To može biti ili BORBA ili ODLUKA. Svaki događaj ću ja najaviti i od mojeg posta on počinje, i završava kad postam zaključak događaja. S time da će kod borbe razmak između moja 2 posta, odnosno jedan događaj biti jedan potez, tako da borbe vjerojatno neće biti kratke.
Nastojat ću da ti događaji počinju u neko razumno vrijeme, ali ako me pukne volja ili ne stignem u boljem terminu, postam kad se sjetim... ali svakako svima puštam bar 3 ili 4 sata da postaju svoje akcije. Unutar jednog događaja svaki igrač smije postati SAMO JEDNOM i čekati kraj događaja koji ja zaključim. Van događaja je vrijeme za pričanje i slično. To će biti vremenska razdoblja dok primjerice putujete, provodite noć u nekom kampu, i slično, dakle statične scene. Za vrijeme tog "predaha" možete postati koliko god želite, ali pazite dobro da ne spamate, i neka svaki post bude nekih 3-4 retka, dakle bez kratkih postova. Možete ulaziti u dijaloge, ali pokušajte minimalno zagušiti temu.
Također se nastojte kretati unutar manjeg prostora na kojem se nalazite od početka "predaha". Da se ne bi dogodile situacije gdje jedan lik u strojarnici želi započeti razgovor, a drugi mu pobjegne na most.
Tokom tog predaha vrijeme možete iskoristiti i da craftate, odnosno sastavljate granate ili gadgete. Točan popis gadgeta i granata kao i njihovih sastavnih dijelova će ubrzo biti objavljen.
ODLUKA: Dolazi do neke dileme pri čemu igrači glasuju i većina pobjeđuje. Vrlo jednostavno. Tokom odluke imate pravo na 1 post, također bi bilo dobro da je malo deblji. Kasnije će odluka možda pasti samo na zapovjednika.
BORBA: Kao što rekoh, tokom borbe, između moja 2 posta će se odigrati 1 potez, dakle, prvo ja najavim borbu, kreće potez, ja zaključim što je tko napravio u tom potezu i koliko je dobio po njušci. Bacat ću novčić kod mene koja strana prva napada. Možete mi vjerovati .
Kao što sam već negdje objasnio, ide se po jednostavnom matematičkom principu - ako imate neki atribut jači od neprijateljskog, razlika toga je damage koji nanesete. O, da, i nisam odredio HP-ove igračima. Ajmo zasad da svaki od vaših likova ima 35 HP.
Ako odučite napasti atributom koji je kod protivnika jači, ne nanosite mu štetu, nego mu smanjujete taj atribut u iznosu att. pointova jednakom vašem broju att. bodova iz tog atributa / (razlika att. bodova vas i protivnika x 2). Primjer - imate ranged 40 i pucate na protivnika koji ima 60. 40/(20x2)= 1 , skidate mu 1 ranged bod. Ako je razlika dovoljno mala, recimo da protivnik ima 45 bodova, 40/5x2=4, skida se po 4 boda. Tako da i ako niste po nekom atributu nužno jači od protivnika, možete ga oštetiti čime ćete možda pomoći drugu da ga dokrajči.
Svaki tip granate ima određene vlastite atribute kojima napada i koji ne ovise o onome ko je baca. Gadgeti se također mogu jednom iskoristiti, ali kod njih se pribraja 1/4 SPC-a onoga koji ih koristi kao dodatak atributu napada.
Imajte na umu iznose atributa kod napada i obrane koji nisu isti. Primjerice, marinci će u default opremi kad napadaju imati dodatnih RNG bodova zbog puške, ali im se neće računati oni od armora jer oni vrijede samo za obranu, i obratno. Ako treba, demonstrirat ću jedan model borbe da vidite kako ide.
A sada, format u kojem ćete odigravati svoj potez tokom borbe: Pošto će vas biti lijepa vojščica, uvijek ćete naletjeti na grupu neprijatelja, koje ću ja sve lijepo označiti i napisati njihove karakteristike. U postu tada navodite KOJEGA protivnika gađate, KOJIM atributom ćete ga pogoditi ili koju granatu / gadget ćete iskoristiti na njega, ili umjesto toga, kakav specijalan potez sa preračunavanjem atributa ćete izvesti (ako vam je specijalizacija takva).
Nakon borbe bit će loota, stavit ću štogod mi padne na pamet, iako neće biti potpuno nepotrebnih itema. Kod loota vrijedi pravilo - ko prvi, njegovo. Dakle, uzimajte što ostane, i pritom svaki put napišite što je ostalo. Svaki igrač u jednom lootanju može uzeti maximalno 2 predmeta!! Također, ako niste sudjelovali u borbi, dakle da vas slučajno nije bilo, ili što, ne možete lootati. Tek tako da budemo fer
Svaki put kad iskoristite neki predmet, postajte svoj inventory sadržaj u jednom spoileru. Ovo možete napraviti svaki put kad postate, ali nije potrebno. Međutim, kad dođe do promjene u inventoryju, OBAVEZNO ga postajte.
Također, svi koji ste napravili lika, kopirajte si te karakteristike obavezno u jedan spoiler tag u potpisu.
Brutalno.
Ama zasto sve mora bit odredjeno klasama i time, zasto ne napraviti neki rp koji ce biti open minded kako bi se reklo, a gm bi provjeravao vjerovatnost dogadjaja i nadzirao igrace da ne bi rekli da mogu pljuvati nuklearne bombe...
@chameleon-koja klasa je pogodna za nekog pilota?Marinca da uzmem?Ali bi ja nesto izmedju commandosa i marinca.
Okej, već imamo par marinaca, ja ću biti neki znanstvenik, možda špijun eventualno.
Kad se planira početi s ovim? Priča zvuči super, čestitke kameleonu što nije uveo nikakve zamorne elijene ili slično, već se sve svodi na čisti sukob moći i profita.
@Foregner - kao što rekoh, za pilota je Decryption skill bitan.
Također sam zaboravio napomenuti da će katkad biti loota kad uđete u određeno mjesto/prostoriju. Tada pravo na lootanje imaju svi.
Još malo pa moram ić, vratim se doma oko 4, 5, 6 popodne, pa onda krećemo jer sad ne stignem budući da imam mnogo za napisat.
Kaj nebi granate trebale raditi aoe dmg? I hoće li biti debuff granata, tipa flash bang, ili emp grenade?
Then a gypsy woman comes, says "There's one thing you should know;
I've just read your fortune, and you died five years ago. "
Još ću malo pogledati kakve tipove granata mogu ubaciti, možda će čak biti flashbangova i sličnog.
AoE kod granata sam htio u početku ubaciti, ali tada bih morao ubaciti i udaljenosti, a kad sam malo razmislio o tom sistemu, vidio sam da je mnogo prekompliciran za forumski rp. Ali sad kad spominješ, mogli bismo staviti da granata istovremeno napada cijelu protivničku partiju. To čak ne bi bilo loše.
Ili, stavi da granata ima određenu štetu pri samom udaru, ne znam 10hp-a, a da u svi ostali dobe upola ili trećinu te štete. Tako bi svatko kad baca granatu rekao na koga ju baca, taj bi pobrao najveći dio štete, a ostali bi dobili manje.
Then a gypsy woman comes, says "There's one thing you should know;
I've just read your fortune, and you died five years ago. "
@chameleonk izradio sam svog lika.
@ko bese izradjuje slike RP likova:hoces li to idalje raditit?
To je radio feanor.
Then a gypsy woman comes, says "There's one thing you should know;
I've just read your fortune, and you died five years ago. "
Ok,ja sam glavni pilot i aero konsultant.A ti si?(ako uopste igras)
Ko, ja? Ja sam dežurni piroman xD. moram si sammo character sheet napravit...
Then a gypsy woman comes, says "There's one thing you should know;
I've just read your fortune, and you died five years ago. "
najs.Ja sam ti pilot slobodnjak,moj zadatak je samo da letim,nista drugo oke?+malo sharma.
Odlučio sam na kraju da ću bit snajperist.
Ja ću bit špija.
Ime:SDamon Schultz (29 god.)
Klasa:SKomandos (+15 RNG, +10 ENG)
Specijalizacija: Sharpshooter (Mogu sa RNG napadati SPC i MEL)
Atributi:
MELS= 5
============================> MEL def. 5 +5 (bonus za oklop) = 10
RNGS- 65 + 15(spec.) = 80
============================> RNG att. 80 + 20(bonus za oruzje) = 100
============================> RNG def. 80 + 5(bonus za oklop) = 85
SPCS= 9
DECS= 1
ENGS- 20 + 10(spec.) = 30
Početni inventar:
Pulsar-21 sniper puška (+20 RNG att.)
Commando uniforma (+5 RNG def, +5 MEL def.)
:S ja i ti smo nemci,sickpetey je rus cini mi se.Prava rock'n'roll ekipa