Što reć nego svaka čast.
Runic Games je objavio kako su dostigli vrlo veliko postignuće s prodajom svog akcijskog RPG naslova, Torchlight koji je prodan u više od pola milijuna kopija.
Max Schaefer, direktor tvrtke je izjavio kako je zahvalan najboljoj komuni na svijetu, Valveu, Perfect Worldu, World Dominationu (koji su radili port za Mac) i ostalim distribucijskim partnerima.
Šaljemo čestitke dečkima jer Torchlight je doista iznimno zabavan i zarazan Diablo klon.
Što reć nego svaka čast.
"Extinction is the rule. Survival is the exception." - Carl Sagan
Dokaz koliko kvaliteta igre utječe na samu prodaju. Mnogi fanovi hack'n'slasha već odavno nisu mogli igrati nikakvu sličnu igru i naravno da je navala bila ogromna. Koliko ja znam, Torchlight ima minimalnu zaštitu pa bi Ubisoft i mogao nešto naučiti od njih.
Pa da Ubisoft ima nekakvog smisla za biznis i da im na pameti stalno nisu neke zaštite, s tim svojim budžetom su mogli napraviti predobar Diablo klon koji bi se dobro prodao.
Ubisoft ima smisla za biznis i sigurno okreće finu zaradu, ne brini o tome. I ne, s tim budžetom nisu mogli prodati jednak broj diablo klonova koliko Assassins creedova koje puši i staro i mlado, i muško i žensko, dok su pravi RPG-ovi ipak rezervirani za malo užu publiku.
Neznam gdje ti zivis, ali svaka njihova zaistita je odavno probijena.Izvorno postao cham3leon
Uostalom covjek ima pravo (keko). Super uber zaista je samo trosenje novaca. Jos nije izasla igra koja nebude probijena a ni nece...
stvar je u tome što to nije imperativ za dobro poslovanje što dokazuje torchlightIzvorno postao cham3leon
Zokijeva SINEMA je sajt koji se bavi recenzijama filmova, kao i vestima iz sveta kinematografije.
AC2 je užasno razvikana igra namijenjena za široku publiku, te je samo logično da se prodao u mnogo većem broju. Zapravo ne kužim na što ciljate, pola milijuna prodanih primjeraka za jednu relativno nepoznatu, indie igru je i više no odlično.
ass creed 2 se za igru tolikog produkcionog kalibra dobro prodao, a torchlight za igru svog kalibra odlično.. gde je odlično bolje od dobroIzvorno postao cham3leon
Zokijeva SINEMA je sajt koji se bavi recenzijama filmova, kao i vestima iz sveta kinematografije.
Da al racunaj koliko je ubisoft potrosio na nepotrebnu zastitu, na reklamiranje i na samu izradu igre...
omg, uopšte nije poenta koja se igra više prodala.. poenta je da je zarada prosečne visoke budžetne igre recimo cifra x. zarada prosečne niskobudžetne igre je cifra y. torchlight je zaradio više od y, a ass manje od cifre x. torchlight nema zajebanu zaštitu, a ass ima, a da je nema možda bi zaradio više od x, ili da je torchight ima možda bi zaradio manje od y. kapiš?Izvorno postao cham3leon
Zokijeva SINEMA je sajt koji se bavi recenzijama filmova, kao i vestima iz sveta kinematografije.
cham3leon, jebote kakav si ti troll isto postao
dude.. nije bitno koja se igra više prodala, tj. ko je ostvario veći profit. poenta je da profit sigurno veći uz labaviju zaštitu (objasnio sam detaljnije u prethodnoj poruci).Izvorno postao cham3leon
Zokijeva SINEMA je sajt koji se bavi recenzijama filmova, kao i vestima iz sveta kinematografije.
Kameleonče se pretvara u novog W3DR4Na.
Gle, ljudi samo kažu kako zaštita nije mjerilo kvalitete igre, a ni prodaje.
Kvalitete nije sigurno. Dapače, rijetko se događa da je kvaliteta igre visoke produkcije zaista adekvatna, a da ne pati od konzolitisa, laganosti, i ostaloga.
Profita jest. Točne podatke sada ne znamo tako da nitko ne može tvrditi koja je igra financijski bolje prošla, ali Ubisoft nije glup. Odnosno ljudi koji tamo rade znaju što rade, i možete se kladiti da su 600 puta promislili prije nego što su odlučili koliko će ulagati i u što, kakvu zaštitu i slično. Jer da ne znaju, onda bi vi sjedili na njihovim mjestima, a ne oni.
Ali ovdje se ne radi o Ubisoftu već o malenoj kompaniji kojoj bi to, ne samo bilo financijski neisplativo, već bi odbilo i mnogo kupaca te im minimaliziralo zaradu. Ubisoft si za razliku od Runica to može priuštit, iako je i to pitanje dali bi im zarada možda bila i viša da nisu bili tako strogi po pitanju zaštite koja je garant odbila mnogo potencijalnih kupaca. I ne, nije sama zaštita zadužna za profit već popularnost igre, dok zaštita ide samo u ruku tome, jer bi ju ljudi sa ili bez nje... kupili.
BOGIzvorno postao cham3leon
da...ti si...