Internet P&P je ultra zabavan, to sam otkrio nedavno.Ako netko zna kako se igra mafia to bi bilo odlično, pošto sam početnik što se toga tiče netko sa iskustvom bi bio puno bolji GM od mene
Možda nisam trebao ovamo postat, ali ovo sam otvorio samo da ne spamam temu RPG vs MMORPG gdje je krenula neka incijativa za igranjem nečeg sličnog pen & paper rpg-u preko foruma. Postajte ideje i prijedloge da vidimo može li se to realizirat.
Svojedobno sam imao neku ludu ideju u SW RP topicu (dok je još bio živ) za uvođenje combat sistema. Pretpostavio sam da se možda combat sistem ne mora vrtjeti oko random brojeva (bacanja kocke), već može imati neku drugu logiku.
Koliko se sjećam, ideja je bila da svaki lik ima nekoliko atributa koji sadrže neke vrijednosti, primjerice melee, ranged i magic/force/whatever, pa u svakom potezu kad napada neprijatelja bira kojim će ga atributom napasti. Ako je taj atribut lika veći od istog atributa protivnika, tada se 2. liku oduzima health u iznosu razlike tog atributa kod napadača i protivnika. Ako kužite šta očem reć
Očit je problem odmah bio mogućnost da se pojavi situacija kad jedna strana ima sve atribute veće od protivničke koja onda ne može pobijediti. Mislio sam to riješiti klasama. Jedi primjerice (u SW settingu) bi bila klasa koja bodove svog force atributa može prebaciti u druge atribute. Bounty Hunter može ranged atributom napasti bilo koji drugi atribut, i tako dalje. Sad mi je palo na pamet da bi se to moglo pomaknuti i korak dalje, pa da se u slučaju napada na atribut protivnika koji je veći od napadačevog skidaju bodovi tog atributa kod protivnika tako da možda i inferioran lik ima šansu.
Dakako, to je samo jezgra, još bi ovome trebalo tona detalja i mnogo balansiranja ako bi uopće i funkcioniralo. Želim čut druge prijedloge sa drukčijim izvođenjem ili prijedloge modificiranja ovog mojeg.
Internet P&P je ultra zabavan, to sam otkrio nedavno.Ako netko zna kako se igra mafia to bi bilo odlično, pošto sam početnik što se toga tiče netko sa iskustvom bi bio puno bolji GM od mene
I dreamt I was in a painting with ponies. It was... nice.
Znači, igra se slično kao PCP karte i Auti?
Imaš različite načine igre, ovisno o tipu igre i broju igrača.Tako možeš imati igre sa prijedlozima u kojima bilo tko predlaže sljedeću akciju i zatim GM bira jednu, više ili sve predložene akcije(ovako se mogu dobiti zanimljive priče), zatim postoje igre gdje GM na izbor daje par akcija i zatim svi glasaju za određenu akciju, osim toga imaju igre gdje određen broj igrača (možda 4-5) igra određene likove i za svaki potez daju svoje akcije koje GM tada nekom svojom odlukom ili bacanje kockice ili nečim skroz ljevi određuje jesu li uspješne ili ne.Osim ovih postoje i Mafia igre koje su vrlo zanimljive jer se svode na razgovor između igrača i otkrivanje negativaca kroz njihove akcije i riječi, najbolji tutorial za mafiu je ovaj: http://www.sitesled.com/members/mikebur ... scum04.swf
I dreamt I was in a painting with ponies. It was... nice.
Izgleda brutalno, trebao bi cijeli podforum za to.
Ja imam otprilike 7 godina iskustva sa sa pravim role-playom (sve zivo sam igrao,od war,do dnd.preko CoC,pa MaM. Zainteresovan sam za ucesce,samo je seting pitanje..Ja glasam za klasiku,epska fantastika..
Zanimljiv ti zvuči sistem, ali imam dojam da bi postao prekompleksan kad bi ga pokušao skroz balansirati.
SW nije baš moja šalica čaja. Osim ako bih roleplayao kao Jawa. <3
Da, baš bi bilo zakon to.Izvorno postao hacker
SEMANTIKA SEMANTIKA SEMANTIKA
Oh, wait.
Malo ću pogledati tu mafiu. Inače sam na umu imao bilokakav sistem ali samo da se svodi na više borbe i sličnog nego čisto pričanje priče kako to biva na forumima.
Što se settinga tiče, nije uopće bitno. Taj sistem sam osmislio u SW roleplayu, ali bez problema bi se moglo prebaciti u bilo koji drugi setting koji paše većini igrača. Također, napominjem da to nećemo igrati ovdje, ovaj topic sam otvorio samo da se svi zainteresirani dogovorimo za sistem i to, i da nagovorimo Arbija da nam bude GM ( )
U biti svaki sistem koji osmisliš se može koristiti, najjednostavniji je onaj iz RTD igara, za svaku akciju se baca d6 kockica, svaki rezultat ima određene posljedice, sad može se odrediti po volji GM-a ali uobičajena je shema
1-Katastrofični(lol kako ovo smješno zvuči) fejl
2-Fejl
3-Uspjeh
4-Nešto bolji uspjeh
5-Preuspjeh(overshoot, rezultat plus nešto extra i neočekivano)
6-Katastrofični uspjeh(isto kao i prije samo puno veće)
I dreamt I was in a painting with ponies. It was... nice.
Uzmeš je, ispružiš ruku, zamahneš i ispustiš iz ruke?
:>
U tu svrhu se koristi programčić poput ovoga:
Klikni me momčino
Ali zato kockicu baca GM
Kad svi postaju akcije, on odradi bacanje za svaku akciju i posta rezultate
I dreamt I was in a painting with ponies. It was... nice.
What he said.
Stvarno ne vidim čemu tolika paranoja prema varanju, cilj je valjda da se uživa, a ne raspori drugog igrača sjekirom. Valjda.