sad ćemo opet potegnut flejm.
hack n slash je igra u kojoj je poanta "odi tamo, pobij sve i vrati se sam"
rpg je igra u kojoj je poanta "odi tamo, pobij sve i vrati se sam, ali kako hoćeš, ne moraš, možeš pobit i krive i prave, ali ne moraš nikog."
ko reklama za uloške
šalim se al nije daleko.
hack n slash obično nema nikakav izbor, osim "da ga šutnem ili lupim sjekirom? ili možda mačem? a da bacim bombu?" tijek igre i kraj igre je predefiniran, jer šta god ti napravio, kraj je uvijek isti. on je mrtav, ti nisi, princeza je spašena. ko klasični FPS.. blam, blam, blam, next level
cijela poanta rpga s druge strane je da ti imaš izbor u određenim situacijama. jer svojim odabirom mijenjaš strukturu igre. npr. deus ex: počistio si teroriste, ali si pobio i taoce. nekoliko bitnih ljudi s tobom više ne razgovara jer si krvoločan. NWN2: bahat se prema nekim henchmanima. ne dobiješ pola informacija i questove rješavaš na teži način umjesto uz njihovu pomoć
pravi rpg je toliko opsežan da ti dopušta da se pridružiš negativcu na samom početku i totalno zajebeš priču (naravno, ovo bitno skraćuje trajanje PC igre, pa je često onemogućena ova opcija
![:D](images/smilies/icon_very_happy.gif)
)
ali u u rpgu, tvoji postupci mogu imat reakciju bilo kada kasnije u igri. npr, u witcheru sam ubio krivog tipa, pa se njegova ekipa urotila protiv mene nakon dva chaptera
u hack n slashu toga nema, poanta je ionako da ih sve pobiješ