Poceo sam igrat jucer i po tome kaj citam kolko igra traje trebal bi na nekih pola puta biti (ili jako blizu tome).

Nebih rekel da igra saka ali da je step down od TDD-a to je definitivno.

Prva stvar koja mi je odma bila minus je da u prvoj animaciji (il kroz eventualno jos nekih pola sata igranja) se skuzi dobar kolac price(ne otkriju ti ga oni direktno nego su bili jako losi u skrivanju i "pletenju" price). Tome samo potpomaze da se je u nekim djelovima price kopiralo TDD i onda ako si igral prvi dio odma povezes neke tockice, kaj je los storytelling ak se mene pita.
Atmosfera je cista Amnesia, tu se nama sta dodat, od izgleda, art directiona, zvukova i mjuze to je to, jedina tu zamjerka mi je da mi se cini da su nesto napravili sa light/darknessom ili sjenama i jednostavno mi je prvi dio bolje izgledal, imam feeling ko da mi je nest na ekranu sta smeta cijelo vrijeme.
Exploration je tu i zanimljiv je, tj lokacije su zanimljive ali su si sami pljusku nabacili jer su oduzeli ti pola razloga za exploration, znaci sve osim stolaca, vrata, ladica(kojih je ekstremno malo) i itema koji se koriste u puzzlama ne mozes pokupit/micat...znaci dolazis do masine koju nekako treba aktivirat, e ona stvarcica koja je jedina bila koju si mogel pomaknut u okrugu soba oko te masine je sigurno rjesenje puzzle, doslovno ima situacija tipa-secem se, vidim neku stvarcicu prvi puta, dodem do nje, pojavi se simbol da ju mogu pokupit, uzmem i par soba dalje iskoristim u puzzli za koju nisam znal da je postojala, nisam znal kaj taj komad masine/puzzle opce je, nisam znal kaj to kaj sam pokupil je i da sam uopce trebal to trazit a vec sam rjesil puzzlu.
Nema vise onog cool efekta da kad si u potpunom mraku ti se oci polako priviknu na mrak i vidis obrise. Why, you ask yourself? Jer nema potrebe biti u mraku vise, jer skoro vise nema potpuno mracnih podrucja. Oh but what about monsters you ask? Nemas beda, kad se priblizis monsteru ili sobi gdje je ce ti lampa zaflickerat znaci mozes komotno imat lampu stalno vani i znal bus kad ju maknut. Ili ju imat stalno ugasenu jer vidis sve ionako. But what about insanity u mraku? Nema vise.
Ako gledas monstera ne vidi te i ne postajes lud, nema vise vaganja dal da budes u mraku i riskiras health ili u svijetlu i riskiras monstera.
Nema tinderboxova, nema mental healtha, nema fizickog healtha, nema laudanuma, nema inventorya, nema konbiniranja stvari u inventoryu da bi rijesil zagonetku.
Pigleti te mogu udarat neznam kolko puta prije nego umres, pobjegnes im sam tak jer su spori as fuaaaark, doslovno mozes skakutat oko njih.
Aha da pigleti te mogu udarat kad ih uopce ima, vecinu igre hodas od tocke A do B uz pokoji zvuk i citanje price koju si otkril prije nego ti ju igra predstavi.
Sneaking sekcije znaju biti fun, kad ih uopce ima, vecinu vremena se piglet stvori ili iza ili pored tebe(znali budete unapred kad bu se to dogodilo) i onda je chase do odredene tocke bla bla bla.

Sve u svemu igra je spooky i ima tu jednu, ogavnu i creepy atmosferu, dobar svijet i pricu(koju je dobar pisac trebal uzet u ruke i malo izmjenit, prosirit i drugacije predstavit), ali pada u prisutnosti superiorne jedinice koja je skoro sve bolje obavila.

Posto ju nije radil Frictional Games nego The Chinese Room dobili smo ono cega sam se i bojal; spoj Dear Esther i Amnesie gdje je dio gameplay elemenata Amnesie bil maknut zbog pojacanog storytelling focusa Dear Esther tipa "igara". Samo meni nije onda jasno ako im je tolko bitnija prica od igranja i ako cak sve vise i vise micu gameplay elemente (Gone Home) s isprikama da oni smetaju dozivljavanju price, zasto onda za te iste pare ne snimaju amaterske filmove.

Ja bi dal (za sada) 6-6.5/10(mozda se popne do 7 do kraja), s tim da ovo nije IGN 6/10 koji znaci govno, nego je 6/10 koji znaci cekat snizenje da se kupi i jednom odigrat.