Da se razumijemo, igra je uvela neke fantastične novine u odnosu na prethodnike, ali su me neki koncepti jako razočarali.

1) Nekako se sve prebrzo dešava, ne kao u prethodnim dijelovima gdje ste postupno razotkrivali stvari i sukladno tome tek kasnije došli do ubijanja krupnijih riba.
2) Romul followers su totalno jadni. Na stranu što se glasaju kao vukovi, mislim da je Ubisoft mogao smisliti nekog... boljeg rivala. Em su totalno retardirano osmišljeni i realizirani, em nismo tokom igre saznali nešto više o njima. Osim toga, oklop koji se dobije kad pokupite svih šest ključeva je jadan u odnosnu na prethodnika.
3) Preveliko forsiranje penjanja i raznih akrobacija. To u suštini i nije toliko loše, ali toliko su s tim pretjerali da je to strava, pogotovo u zadnjoj misiji sa Desmondom... mislim, čemu to retardirano penjanje po glupim alien-like izraslinama ispod crkve da bi uzeli ***ono***.
4) Kamera je nekad neshvatljivo glupa, toliko da vas dovede do stiskanja pogrešne tipke pa padnete.
5) Konj je poprilično nekoristan na ulicama Rima zbog toga što često dođete u slijepu ulicu pa se morate okretati, pronalaziti most, itd. Hvala Bogu pa su stavili one tunele, inače bih poludio. Osim toga, mogli su ga napraviti sa malo većim mudima, konj se boji preskočiti visinu od 1m, ono.
6) Opet nesretno riješena ekonomija, novac se nakon nekog vremena bezveze slijeva u vaš novčanik. Mogli su ekonomski dio malo teže napraviti, pa da krađa na ulici ima nekog smisla.
7) Zadnje, prekomplicirana priča. Zašto su uopće uveli Animus i nekakvo vraćanje u prošlost? Zašto to jednostavno nije mogla biti povijesna drama, koja bi kao takva dobila na težini i "uživljenosti" igrača, ovako sam usred misije, napeto čekam da se stražar okrene, i dobijem poruku "dobili ste novi e-mail" :/