Stranica 2 od 2 PrvaPrva 12
Prikazujem rezultate 31 do 32 od 32

Tema: HALP, komp ne vrti igre dobro

Banner Respawned sorcerer
    Datum registracije
    Aug 2007

Re: HALP, komp ne vrti igre dobro

= Citat = Izvorno postao marijanovic Pregledaj post
    Also, if the CPU is heavily loaded while, at the same time, the GPU underutilized - that is a clear sign of a CPU bottleneck.

If the stutters occur at the beginning of the game, the probability of the culprit being high GPU temperatures is decreased since the GPU had no time to get fully heated from operating under heavy load.

And if the card has a fault running something like Furmark might kill it, so do it at your own risk.

Hope that helps.
    daj mi ovo pojasni,pogotovo druga rečenica:
    If the stutters occur at the beginning of the game, the probability of the culprit being high GPU temperatures is decreased since the GPU had no time to get fully heated from operating under heavy load.
    neznam šta je stuter ali u BF1 svaki puta na početku igre imam ogromne trzaje i vjerojatno niski fps,kasnije se tokom igranja normalizira,šta je onda uzrok?...hd7950 1050/1500,i5 750 4GHz,gpu ili grafička? Šta nevalja?

Banner Respawned sorcerer
    Datum registracije
    Aug 2007

Re: HALP, komp ne vrti igre dobro

= Citat = Izvorno postao tenk Pregledaj post
    daj mi ovo pojasni,pogotovo druga rečenica:
    neznam šta je stuter ali u BF1 svaki puta na početku igre imam ogromne trzaje i vjerojatno niski fps,kasnije se tokom igranja normalizira,šta je onda uzrok?...hd7950 1050/1500,i5 750 4GHz,gpu ili cpu? Šta nevalja?
    gpu ili cpu ili nešto drugo?
    imam različite proizvođače memorije i kapacitete ali sve latencije uključujući i tRFC(koji mi je na 198 ) sam postavio jednako,ovako:

slika iz cpu-z

http://imgur.com/rX9Wuqa

Pravila postanja

• Ne možeš stvarati nove teme
  • Ne možeš odgovarati na postove
  • Ne možeš slati privitke
  • Ne možeš mijenjati svoje postove
  •