Datum registracije
    Aug 2012

Diablo III + ekspanzije

Novi topik koji, gle čuda, radi!

Eo Flanderu, uživaj.

Ako fixaju stari lako se merga.
    = Citat = Izvorno postao Neven <R>
    Aral, StormCr0w i W3DR4N. Trijumvirat.
    Ispod toga su svi koji vole Scotta Pilgrima.
    May our only occupation be not having a job, and may the only cocktails that we make be molotov!

Senior Member Master Blaster Mirogamemasta's Avatar
    Datum registracije
    Apr 2008
    Isss malo je falilo da aktiviram.... još onak čitam i čudim se zašto nigdje ne piše beta... koji šupci, dobro da sam išao po netu njuškati...
    http://tagn.wordpress.com/2014/01/08...aper-of-souls/

AMD Athlon II X4, 2800 Mhz/Gigabyte 790XTA-UD4/Radeon R9 280X/2x 4 GB DDR3 -1333 Mhz/Intel SSD 240 GB, Hitachi HDD 2+3 TB/Seasonic 620W/Scyte-Mugen 2 Revision B/Windows 7

The Arreat Summit

Datum registracije
    Dec 2005
    Heh, i sam sam dobio mail pred jedno tjedan dva. Vodi se za time da ako zvuči pre dobro da bi bilo istinito, često puta i je.
    Then a gypsy woman comes, says "There's one thing you should know;
    I've just read your fortune, and you died five years ago. "

Datum registracije
    Apr 2008
    Jaš malo surfam po netu, pa nebi bilo loše da se malo podsjetimo... (Znam da sve ovo znate od prije, ali eto meni je malo falilo da se upecam danas.)

http://www.guru3d.com/news_story/gam...y_hackers.html

Quote:
    Kaspersky Lab made the obervation that PC gamers (globally) were hit by 11.7 million attacks in 2013. Currently Kaspersky Lab knows of 4.6 million pieces of gaming-focused malware, with an average, users of 34,000 attacks related to gaming malware taking place daily.

Russian gamers were the worst hit of all, as hackers made 8,813,050 attempts on them throughout 2013. Vietnam was in second with 503,947, followed by China on 376,058 reports PC World:

”Gaming has an ever-increasing fanbase, which also means that the number of potential victims for cybercriminals is rising as well. The cybercriminals are taking a lot of effort into their attacks and we can see the upsurge in sophistication. Especially in times like Christmas, when a lot of new games are being released, gamers need to be attentive stay secure,” said Christian Funk, senior virus analyst with the Global Research and Analysis Team at Kasperksy Lab.Underground forums are ridden with cybercrooks selling access to people’s gaming accounts, such as the portal and marketplace Steam.

The market for usernames and passwords is fuelled by attacks on the gaming companies themselves. Earlier this year, Kaspersky Lab detected a major espionage campaign on a range of massively multiplayer online games makers, with source code and other valuable data stolen. Malware types target specific games, such as the popular Minecraft. Earlier this year, a fake Minecraft tool built with Java promised to give the player powers such as banning other users, but was stealing usernames and passwords in the background.

When Grand Theft Auto V landed earlier this year, various sites offered fake downloads to access the record-smashing game for free. But when users tried to get the game, they received malware—a classic example of powerful names getting abused to lure victims into downloading malicious code.

Then there are typical scams, like phishing. Slews of emails are sent around every time a big gaming launch happens, and at Christmas, attempting to lure users into handing over data or money with the promise of discounts or cheap gaming goods.
    Advice for safe gaming

Here are Kaspersky Lab’s top tips for gaming security:

Don’t click through on any offers that look too good to be true, whether from your inbox or on social networks like Facebook or Twitter. If an offer does come through that looks legitimate, ensure the sender is trusted before hitting a link or handing over any details. If in doubt, contact the official company the sender claims to be from.
    Use strong and varied passwords across your gaming accounts. As we’ve seen this year, gaming companies get hacked and logins are leaked. If you don’t have different credentials, getting one set stolen means all your different accounts using that same password could be compromised. Consider investing in a password manager, as it will give you simple, smart protection.
    Get a good quality antivirus application. With the rafts of gaming malware out there, and the increasing sophistication of the malicious software, you’ll need some level of protection against it. You’ll need an antivirus program that goes beyond signature-based detection to look at file reputation, if you want to stop the smartest malware getting on your system.
    Be careful who you befriend. It’s easy to make friends in virtual worlds today, but not all are doing so innocently. Beware anyone who asks for your personal details, as they may want to do more than just contact you.
    Only download titles from legitimate sellers. If you’re downloading an illegal copy of a game, you aren’t just breaking the law. You’re risking getting malware on your machine, as crooks often disguise game files as malicious software.

AMD Athlon II X4, 2800 Mhz/Gigabyte 790XTA-UD4/Radeon R9 280X/2x 4 GB DDR3 -1333 Mhz/Intel SSD 240 GB, Hitachi HDD 2+3 TB/Seasonic 620W/Scyte-Mugen 2 Revision B/Windows 7

The Arreat Summit

Senior Member You have been warned flander's Avatar
    Datum registracije
    Jan 2006
    PTR 2.0.1. i Beta 2.0.1 patchevi

http://us.battle.net/d3/en/blog/1238...able-1-16-2014

e da zaboravio napisat, sa ovim patchom je omogucen Torment težina...
    Zadnji uredio flander : 17-01-2014 u 22:41

Senior Member You have been warned Maloki's Avatar
    Datum registracije
    Feb 2006
    I Flanderu, kakav ti je Diablo na konzoli?

Datum registracije
    Jan 2006
    loše veoma...

tek sam lvl 28, a dropalo mi samo 10 legendrija i mobova ima previše, stalno ubijam, nema opce odmora, nevalja to...

Senior Member You have been warned Maloki's Avatar
    Datum registracije
    Feb 2006
    Ma da, kaos.

Datum registracije
    Apr 2008
    A bome nece više samo Flanderu legendary itemi padati. Napokon je i na nas došao red da malo omastimo brk.
    http://diablo.blizzpro.com/2014/01/2...souls-doubled/

Zapeo sa WD-om kod Rakanotha. Trebam petless build promjeniti a neda mi se... Ali brijem da mi je lakše build promjeniti nego da idem farmati i moliti đavla da dropa neš korisno...

The Arreat Summit

Senior Member My way or the highway Hexfire's Avatar
    Datum registracije
    Apr 2011
    Sad mi je jasnije zasto Flander nece kupiti RoS

Datum registracije
    Jan 2006
    oce oce, al za plejku definitivno

Datum registracije
    Apr 2008

The Arreat Summit

Datum registracije
    Jan 2006
    kako to biva na PCu tako sam sad i na konzoli, oborio personal best drop rate legendrya

nije prošla ni minuta....

star game -> 4 moba -> rukavice

i naravno masovni upgrejd za chara

Datum registracije
    Jan 2006
    evo

statistike radi

lvl 36, krenuo Nightmare(Hard težina) do sada dropalo 20 legendi, upgrejd za uprejdom, smart drop bolje funkcionira nego na PCu, dobite uvijek stat koji vam treba, tj. koji možete ocekivat na pojedinom itemu

nevjerovatno kolko je igra nagrađujuća nasprem PC verzije, mobova ima sasvim dovoljno da borba konstantno traje

jao da stave sad neki patch za skillove kao što je na PTRu trenutno

ma ekspanzija ce bit milinković

Pozdrav ekipa , nov sam tu al u diablu 3 od samog početka
    Ima ovdje netko za farmanje na HC-u ? MP1-MP5 svejedno

Datum registracije
    Jan 2006
    tu ti nitko ne igra hardcore

tu su ti same tetkice

= Citat = Izvorno postao flander Pregledaj post
    tu ti nitko ne igra hardcore

tu su ti same tetkice
    hahaha šteta
    malo sam prošao po temi uglavnom `vikend´ igrači (ili se to meni tako čini)
    Ništa ako ima koji ozbiljan igrač nek se javi ,bilo za farmanje , pomoć pri achivementima, bilo za opremu koja će i dalje vrijedit u RoS-u

Datum registracije
    Apr 2011
    Neki igraju i preko tjedna

Datum registracije
    Apr 2008
    HC se ne isplati igrati dok novi patch ne dođe.

The Arreat Summit

= Citat = Izvorno postao Mirogamemasta Pregledaj post
    HC se ne isplati igrati dok novi patch ne dođe.
    Zašto se ne isplati ? Ne kužim ?
    Jesi uopće igrao HC ?

Datum registracije
    Apr 2008
    Ma zezam se. Ali sa druge strane ne možeš reći da neće biti lakše kad će ti padati oprema koja je namjenjena baš za lika sa kojim igraš, da ne govorim o tome da garantirano dobivaš legendary nakon ubijanja glavnog bossa u svakom actu.

The Arreat Summit

Datum registracije
    Jan 2006
    ma HC se neisplati igrat jer svaki momenat imaš feeling da ces dobit DC ili ceš popušit lag

reci šta oš al tako je...

Što se tiče laga u HC-u to riješavam tako da ili igram solo al onda na mp1 da mogu izdržati tih 10 sec ili s ekipom u grupi na većem mp jer me onda oni brane. Tako sam preživio već dosta DC-a

Pa i sad je relativno lako igrat HC . Normal i nightmare pređeš samo tako bez ikakve ozbiljnije situacije glede pogibije. Najteže je kad dođeš do hell-a . To je onda zeznuto od lvl-a 55-60 otprilike jer monsteri već postaju jači i AR igra igru. Kad dođeš na 60 onda je hell šetnja. I tada možeš inferno MP0 u publicu ili još bolje s ekipom farmat u nedogled. A i oprema se da naći puno jeftinije na AH da ne kažem da svaki žuiti item koji ti padne možeš prodat na AH. Tamo ekonomija i dalje šljaka
    Boostao sam valjda preko 50-60 igrača i broj ekipe koja je poginula je jako sitan ako ljudi slušaju ono što im kažeš.
    Što se tiče itema kad dođe RoS , mislim da mi koji smo došli do 60 ćemo biti u velikoj prednosti em zbog paragon bodova koje treba rasporediti , em zbog opreme i golda koje imamo jer mystic će biti bunar bez dna.
    Znam po sebi jer sam u myctica utukao sad u beti oko 250 milja u reroll-anje statova na svim itemima.
    A i manijak sam za sve achivemente i pošto će ih dosta micati u RoS-u jer dolaze nove težine više ih se neće moći sakupiti pa da ih sve imam . Te koji se ukidaju prebacit će u F. of Strengt

Datum registracije
    Jan 2006
    dropo mi Puzzle Ring (spama tresaure goblina), pre imba ring hehe

najjače kad se goblim spama za vrijeme dva elite packa ili za vrijeme bossa

igra tolko dropa legendrije da ima i tendenciju dropat dva odjednom

ma ludnica lol

Re: Diablo III + ekspanzije

= Citat = Izvorno postao flander Pregledaj post
    dropo mi Puzzle Ring (spama tresaure goblina), pre imba ring hehe

najjače kad se goblim spama za vrijeme dva elite packa ili za vrijeme bossa

igra tolko dropa legendrije da ima i tendenciju dropat dva odjednom

ma ludnica lol

Prije je ovaj ring bio dosta dobar al nerfali su ga još davno u nekom patchu . Prije je svako malo bacao goblina

Datum registracije
    Apr 2008
    Ko da nemaš dovoljno legendarya sad ti još i puzzle ring dropa ffs...

The Arreat Summit

Datum registracije
    Apr 2008
    Fora item...

Šteta što nema chestova oko Beliala.

The Arreat Summit

Senior Member Giant leap for forum FaTaL_mRkvA's Avatar
    Datum registracije
    Apr 2006
    Cek jel se ti itemi iz bete wajpaju kad igra izade iz bete?

Datum registracije
    Apr 2011
    Naravno (jebo10karaktera)

Slične teme

1. Neverwinter Nights 2 + ekspanzije
    By Domy in forum Gaming općenito
    Odgovora: 693
    Posljednji post: 27-06-2013, 20:04
  2. Icewind Dale + 2 ekspanzije na GOG.com
    By IgGy in forum Komentari vijesti PCPlay.hr i PlayZone.hr
    Odgovora: 1