da, i u procesu je napravljena igra, koja zahtjeva teamplaya, kao nijedna dosad ni vjerojatno ikada poslje.Izvorno postao W3DR4N
Ja ne kužim zašto ti liste shvaćaš ozbiljno. Jedina funkcija im je da se prisjetiš igara koje si možda htio jednom odigrati i istražiš neke druge koje ti zvuče okej.Izvorno postao Babitz
Da nema top lista ne bih znao što igrati na Nintendo konzolama jer ih nisam imao
da, i u procesu je napravljena igra, koja zahtjeva teamplaya, kao nijedna dosad ni vjerojatno ikada poslje.Izvorno postao W3DR4N
Ovdje se slažem se s Babitzem. Odigrao sam u životu sigurno više od 10 odličnih igara i teško mi je svoj subjektivni doživljaj svake porediti jedno pored drugog i staviti na neku top listu. Ne znam, Heroes 3 mi nije ništa manje draži od Witchera ili Super Mario Brosa, a ni ništa lošiji od 10-ak drugih naslova koji su se istaknuli u nekom svojem žanru.Izvorno postao Sonic_Moronic
Ovo nabrajanje nema previše smisla, mislim da smo već imali temu s popisom naslova koje bi trebalo odigrati za života. Možda bi bilo bolje da se tema koncipirala na način da netko navede par svojih omiljenih igara i obrazloži zašto je to tako pa bi bilo i neke diskusije.
Izvorno postao 1van
Zar tebe nije sram igrati takvu igru? Ne osjećaš stid koji nikad nećeš isprati sa sebe?
ove godine, najbolje igre su
alan wake
dishonored
thirty flights of loving
insanely twisted shadow planet
legend of grimrock
---
hotline miami
botanicula
spec ops
superbrothers
ballads of reemus
recimo tako nesto
Zokijeva SINEMA je sajt koji se bavi recenzijama filmova, kao i vestima iz sveta kinematografije.
To se ne računa pod igre.Izvorno postao baldrick_
ne?Izvorno postao W3DR4N
zar tebe nije sram što su te vjerojatno neki dno rusi naguzili u doti?
bronywalkeru ne seri.
ni no kuni je goty.
Kad izađe, Ni No Kuni će biti najbolja igra ikad. Bez pogovora.Izvorno postao Windwalker
ti se ne racunas pod ljudeIzvorno postao W3DR4N
Zokijeva SINEMA je sajt koji se bavi recenzijama filmova, kao i vestima iz sveta kinematografije.
mene ste zesce razocarali, niko da stavi na popis the legend of zelda, bilo koji dio
pa ak to nevalja onda nist nevalja
dakle:
1. Command and counquer Generals & Zero hour expansion
2. worms world party
3. the legend of zelda: minish cap
4. super mario advance 2
5. battlefield 1942 & secret wapons of WWII expansion
6. battlefield 2
7. need for speed: underground
8. serious sam: the first encouter
9. call of duty 4
10. titan quest & immortal throne expansion
jako tesko se odlucit ima jos igara koje bi strpo u top 10
al jbg 10 ima samo 10 brojeva
Intel core i7 5820k 3.3 ghz // nVidia gtx 970 // 12gb ram ddr4 // gigabyte ud4 x99 // ssd samsung 128 gb // hdd caviar black 500gb // dvd rw samsung // internal card reader // xfx 750w
Ja ne mogu tako analitički svoje emocije pretočiti u nekakvu top listuIzvorno postao Windwalker
Al eto, mogao bih u posebno dobre naslove uvrstiti Heroes of Might & Magic III, Star Wars KOTOR 2, Neverwinter Nights 2, Rome Total War, Fahrenheit, Heavy Rain, The Witcher (dvica također), Super Mario Bros, Max Payne 3, Fallout: New Vegas, World in Conflict, Civilization 4 (petica je tu negdje), Crysis, F.E.A.R., GTA: Vice City, GTA 4, Red Dead Redemption, Half-Life 2...Ima toga još naravno, ovo su prvi kojih sam se sjetio.
puno je bolje od pokemona.Izvorno postao Windwalker
1. Empire:Total War
2. Divinity 2: The Dragon Knight Saga
3. Sins of a Solar Empire: Rebellion
4. Warhammer Dark Crusade i Retribution
5. Dragon Age: Origins
6. Neverwinter Nights 2
7. The Witcher 1 i 2
8. Red Orchestra 2
9. Supreme Commander
10. Dungeon Siege 2
1. Deus Ex (nemam što reći)
2. Spyro 1,2,3 (igre iz djetinjstva, uvod u moj kvazi-OCD u budućim igrama ali i inače predobre igre)
3. Team Fortress 2 (jebiga, igra mi je predobra, prvi multi FPS koji me je zadržao duže od godine, i blesavo je zabavan i općenito najbalansiraniji od sviju (uz iznimke))
4. Half Life 1,2 (meni je ovo najtipičniji SP FPS i najbolji, više volim ovakav stil nego ova nova preseravanja s motion drekom, sranjima koja samo služe da ti odvlače pažnju i općenito pretjeranu neprirodnost uzrokovanu željom za što veću realnošću. HL je baš masno dobar)
5. Unreal Tournament 1,4 (šta da kažem, to je klasa za sebe, al se ne mogu odlučit koji mi je draži jer 2k4 ima vozila, a prvi ima ono nešto)
6. Civilization 2 (prva prava strategija uz Empire Earth, zavolio sam ju iako nisam pojam imao o strategijama)
7. Tomb Raider 2,3 (isto igrao kao mali, uvod u zagonetke i općenito te igre s istraživanjem)
8. Minecraft (uglavnom zbog toga što sam prisutan pri rođenju legende u gaming povijesti, jel. Ljudi mogu govorit da je za autiste ali činjenica je da Minecraft revolucija po baš ničemu novome. Blesava zabava u open worldu i voila)
9. Need for Speed: Underground 2 (najbolja trkaća igra ikad, od plejliste, auta, one ženske na loading screenu... i NEONKE)
10. Battletanx: Global Assault (još jedna blentava igra s PS1 ali mi je bila najdraža uz Spyroa u tolikoj mjeri da sam je tražio godinama i našao prošle godine)
Svi smo mi Mirko.
Počimao si mi biti djelomično simpatičan i onda mi napraviš ovo. Izdaja. Kao nož u leđa.Izvorno postao Bartuc
Bez nekog poebnog redosljeda:
1.Splinter cell chaos theory: Odličan gameplay, mogućnost izbora, stealth i action, svaki s svojom draži...ghostovao sam jednom prilikom sve i jedan level i smatram to svojim najvećim podvigom u gamingu...Odličan glavni lik, odlična animacija i zvuk...CO-OP i MP zanimljivi duže od jednog dana.
2.Portal 1&2: Gameplay, humor, NPC-ovi, sve skoro savršeno...Mada drugi dio gubi na težini u SP-u, ali to i više nego nadomještava s (po meni) najboljim MP-om ikad.
3. Max Payne serijal: Payne je meni omiljeni lik u gamingu. Komplet serijal ima dobru priču, dobre likove i fanstastičan gameplay.
4. Republic commando: Meni najdraži FPS. odličan gameplay s solidnom (iako skriptanom) timskom taktikom, super zanimljivi NPC-ovi...jedan novi i to poprilično zanimljiv pogled na SW univerzum.
5. Bulletstorm...propali potencijal, ali meni nadasve zabavna igra, i u moru jednoličnih "realističnih" FPS-ova, drugačija igra...skillshots i dijalog su najbolji djelovi igre.
6.Dawn of War I i II: volim rts, volim warhammer, ova igra je ispunila moja očekivanja u svakom pogledu. MP dobar, ali nisam baš bio prikovan za njega...
7.K.O.T.O.R.II. Iako ne volim reći da je nešto najbolje ili da imam nešto omiljeno, ali kad bi to govorio za igre onda bi to bila ova, iako je nedovršena...puno toga volim u vezi ove igre tako da neću opisivati...Takođe najbolji NPC (iako ona sve osatle nervira) - Traya
8. Batman AA i AC. Igre koje su u skoro svakom pogledu bezprijekorne...drugi dio malo gubi na atmosferi originala, ali to ne znači da je imalo lošija.
9. Age of empires II. Uz ovu igru sam bio prikovan na računar bar četiri godine.
10. Lucas Artsove avanture. Toliko ih ima da ću ih sve svrstati u jednu stavku.
Vrijedni spomena
1.Assassins creed II. Iako nije po kvalitetu možda jedna od najboljih igara, mene je apsolutno kupila po samoj količini napretka u odnosu na AC I.Takođe potencijalno najbolji soundtrack
2.Company of heroes- da nije DOW-a, bila bi među prvih 10
3.Witcher(oba) - ne samo što su dobre igre i što imaju fantastične developere, već nakon pročitanih knjiga puržaju odličan uvid u taj univerzum
- Always angry, all the time -
outlaws
nfs 3
hl 1
diablo 1
max payne
jagged alliance 2
HOMM 3
clive barkers undying
homeworld
rome total war
s obzirom da na nekim listama od 10 nisam ni jednu igru igrao
a na vecini manje od pola eto i moje liste jos mi dosta igara pada na pamet
1. Shadow Of The Colossus
2. S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl
3. Max Payne 2
4. Dark Souls
5. Fallout 3
6. Hitman: Blood Money
7. Tomba 2
8. Uncharted 2: Among Thieves
9. Resident Evil 4
10. Alan Wake/Gears Of War 2 (ne znam šta bih izjednačio sa Xbox 360 konzole)
A sad se svi vratite u onu rupu iz koje ste izašli...
jebanje mameeeeeeeee
Top 10 igara koje su meni pružile najviše zabave i doživljaja i koje mi definitivno djeluju kao više od igre.
Ali redoslijed nije bitan. sve mogu bit na 1. mjestu za mene.
1. World of Warcraft
2. Diablo 2
3. Deus Ex
4. Soul Reaver (1&2)
5. Half Life 2
6. Planescape: Torment
7. Morrowind
8. GTA Vice City
9. Arcanum
10. Nox
Ali ja nisam zadnjih godina se nešto naigrao pa samo da znate da imam listu od 90+ igara za PC koje namjeravam odigrati kad nadam se završim faks ove godine odmah kupit komp novi, uzet listu i krenut
I sve su igre koje onako il nisam prešao uopće nikad, il sam prešao ali na 10 fpsa na min grafici tipa oblivion i gothic 3, nikad ne uživajući konkretno u igri. ili bi se rušile svakih 20 minuta ko fallout 3 i nw.
Sumnjam da će se lista promjenit tada ali eto, lijepo je imati toliko toga na čekanju.
a sta studiras
Zokijeva SINEMA je sajt koji se bavi recenzijama filmova, kao i vestima iz sveta kinematografije.
A jesi mi ti neki student kad ti fax utječe na vrijeme za igranje.
Dok sam ja studirao, primaran mi je bio gaming, sekundarna mi je bila cura, na trećem mjestu Cinestar, na četvrtom fizičke aktivnosti poput teretane, a fax tek na petom mjestu S time da pod fax podrazumijevam zajebanciju na njemu, tak da je primarno bila zajebancija, sekundarno one fine mesne štangice u pekarnici preko puta, a tek na trećem mjestu učenje
Ma na kojem to faksu? I uspio si položit u roku ili je trebalo malo dulje?Izvorno postao Bartuc