Datum registracije
    Jan 2009

Re: The Elder Scrolls III: Morrowind

Riješeno.

Senior Member Master Blaster Feanor's Avatar
    Datum registracije
    Apr 2006

Izašao je napokon Morrowind Overhaul – Sounds & Graphics 2.0, sa jednostavnim instalerom i totalno šmexy grafikom.

Screenshotovi

Link: http://morrowindoverhaul.rpgitalia.net/
    Look at us. Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality

Senior Member You have been warned cham3leon's Avatar
    Datum registracije
    Oct 2007

Jel postoji neki mod za MW koji ubacuje neke normalne animacije likova? Morrowind mi se vjerojatno najviše zgadio kad sam vidio kako likovi hodaju.

Senior Member No Mercy
    Datum registracije
    Oct 2009

Pa zar nisi znao? Svi Dunmeri imaju nesavitljivu kraljeznicu pa zato hodaju ko da imaju metlu u guzi.
    Липе цвату и у Србији!

Datum registracije
    Oct 2007

Simpatično, ali ja ne igram dunmera.

Senior Member Respawned sorcerer
    Datum registracije
    Nov 2005

Nitko se ne voli osjećati kao Crna ovca pa se svi likovi trude hodati kao Dunmeri

Senior Member You have been warned
    Datum registracije
    Apr 2006

Yup, tko hoda normalno uhvati ga neki temple i proglasi heretikom.
    (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Relaxation.mp3

Moderator The one and only Bartuc's Avatar
    Datum registracije
    Jan 2007

Nakon Dark Elfa iz Sacreda, ovi u Morrowindu hodaju pre savršeno.

Senior Member Giant leap for forum crnisokol's Avatar
    Datum registracije
    Dec 2005

= Citat = Izvorno postao Feanor
    Izašao je napokon Morrowind Overhaul – Sounds & Graphics 2.0, sa jednostavnim instalerom i totalno šmexy grafikom.

Screenshotovi

Link: http://morrowindoverhaul.rpgitalia.net/
    e super...namjeravam sljedeće godine ponovno prolaziti Morrowind pa su ovo dobre vijesti

Senior Member No Mercy
    Datum registracije
    Oct 2009

Липе цвату и у Србији!

Senior Member Giant leap for forum
    Datum registracije
    May 2009

pillow fort

Juj, planiram preć ovo čudo tijekom ljetovanja još jednom

Nijedan RPG do dan danas nema taj šarm (Koji se malo gubi s ovim Overhaulom, al svejedno jedan od najboljih mod kompliacija) koji me tjera da ga igram i nakon 10 godina.
    Dobro 9 godina.
    Sensei replied, what is your woman?
    Is she just a container for the child...
    This great, pink matter
    Cotton candy Majin Buu....

Senior Member You have been warned
    Datum registracije
    Apr 2006

Igram ovo čudo zaozbiljno nakon dugo vremena. Vanilla, bez modova da iskusim pravi šarm (i bol) originala.
    Baš sam si namjestio Council Club u Balmori nakon "čišćenja" stanovnika. Dobro je i ispalo bez Book Rotate, lik je naravno High Elf magičar/naučnik koji skuplja znanstvene i povijesne knjige.

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Relaxation.mp3

Senior Member No Mercy
    Datum registracije
    Oct 2009

Jel jos nekog hvata zelja za igranjem Morrowinda cim pocnu hladniji dani?
    Citam lore u zadnje vrijeme, dosta je zanimljivo kako suptilno slamaju cetvrti zid.

In The 36 Lessons of Vivec, Sermon 36, the first letter of every line spells "FOUL MURDER".
    What is more, if you take the mysterious numbers from sermon 29, and extract the relevant lines from the appropriate sermons, we are left with the following message:
    "He was not born a god. His destiny did not lead him to this crime. He chose this path of his own free will. He stole the godhood and murdered the Hortator. Vehk wrote this."
    In Dunmeri culture, it is considered a sign of respect to cut the feet off of the dead, but when the Tribunal killed Nerevar, they went further.
    They cut off his feet, so that he could walk however he wished (aka, choose his own path). They cut off his face so that he could appear as whoever he wished (any race). Vehk stabbed him through the back so that he can feel the Muatra from both sides (return as any sex). As they were murdering him, they were preparing for his return, for they Loved him.
    Now, the Sermons were written by an (at the time) employee of Bethesda, Michael Kirkbride. He is the artist who created this picture I linked. He's kind of a big deal, as he's continued writing lore even after his employment at Bethesda. Since he was heavily involved in creating books, and other such lore-related items in Morrowind, and since Morrowind is easily the most lore-ridden game in the series, it's generally considered that he has a pretty good grasp for what's going on.
    If you're interested in learning more, (http://www.imperial-library.info) is an excellent resource for all things Elder Scrolls Lore.
    Липе цвату и у Србији!

Senior Member Small step for mankind System's Avatar
    Datum registracije
    Nov 2009

E baš. Mene sad vuče da igram. Samo nešto mi se ne da ponovo. Ne znam gdje su mi sejvovi od lika što godinama igram na njemu.

Što se lorea tiče ja sam totalno pogubljen od kako sam čitao Daggerfall knjige. I likovi koji se žale kako je lore drugačiji u Oblivionu i Skyrimu seru. Svaki TES ima drugačiji lore.

Senior Member Master Blaster GDra's Avatar
    Datum registracije
    Nov 2008

Baš bih mogao početi opet. I da, dobar je lore TES-a.
    "Snow falls. Why worry where it goes. M'aiq thinks the snowflakes are pretty."

Senior Member Fight fire with fire Aerial's Avatar
    Datum registracije
    May 2006

= Citat = Izvorno postao Chupacabra

Jel jos nekog hvata zelja za igranjem Morrowinda cim pocnu hladniji dani?
    Citam lore u zadnje vrijeme, dosta je zanimljivo kako suptilno slamaju cetvrti zid.

In The 36 Lessons of Vivec, Sermon 36, the first letter of every line spells "FOUL MURDER".
    What is more, if you take the mysterious numbers from sermon 29, and extract the relevant lines from the appropriate sermons, we are left with the following message:
    "He was not born a god. His destiny did not lead him to this crime. He chose this path of his own free will. He stole the godhood and murdered the Hortator. Vehk wrote this."
    In Dunmeri culture, it is considered a sign of respect to cut the feet off of the dead, but when the Tribunal killed Nerevar, they went further.
    They cut off his feet, so that he could walk however he wished (aka, choose his own path). They cut off his face so that he could appear as whoever he wished (any race). Vehk stabbed him through the back so that he can feel the Muatra from both sides (return as any sex). As they were murdering him, they were preparing for his return, for they Loved him.
    Now, the Sermons were written by an (at the time) employee of Bethesda, Michael Kirkbride. He is the artist who created this picture I linked. He's kind of a big deal, as he's continued writing lore even after his employment at Bethesda. Since he was heavily involved in creating books, and other such lore-related items in Morrowind, and since Morrowind is easily the most lore-ridden game in the series, it's generally considered that he has a pretty good grasp for what's going on.
    If you're interested in learning more, (http://www.imperial-library.info) is an excellent resource for all things Elder Scrolls Lore.
    Muchos interesantos.
    Davno sam Morrowind igrao, a grozan engine me ne tjera da ga opet igram.. Al ok, ono što me zbunjuje je tko je Vehk? Jel to skraćeno za Viveca?
    Ne možeš postati tako brzo iza zadnjeg posta kojeg si postao/la.

Datum registracije
    Dec 2005

skida se Morrowind GOTY i Overhaul 3.0 pa da vidimo kako je ostario meni najdraži Elder Scrolls

Senior Member Giant leap for forum SharpDressedChevap's Avatar
    Datum registracije
    Feb 2010

Ja ga idem igrat po prvi put uskoro. Ne znam dal' da instaliram odmah neki grafički mod jer mi se iskreno ne gledaju šupi teksture na velikom monitoru.
    Svi smo mi Mirko.

Datum registracije
    Oct 2007

Instaliraj svakako. Kad sam ja igrao prvi put, najviše su mi upadale u oči retardirane animacije hoda. Pogledaj nekakve liste obaveznih modova ili nešto pa to poskidaj.

Senior Member It lives by night Sonik's Avatar
    Datum registracije
    Jan 2014

Jesu ove ekspanzije balansirane za high level likove? Ne znam oću li nastaviti s ovim ili krenut iz početka jer mi je već sve smiješno lagano i nitko ne predstavlja ozbiljnu prijetnju.
    Koplja ftw.

Datum registracije
    Dec 2005

pa to je problem u svim Elder Scrollsima, u biti i u velikoj većini igara općenito...

Datum registracije
    Jan 2014

U Oblivionu nije problem lol, tamo si sve slabiji svakim levelom.

Nego inače stvarno odlična igra, išao sam čisti vanilla bez modova i ekspanzija za maksimalni mazohizam. Treba se naviknuti na mehanike i razne nedostatke igre ali nakon svih ovih godina sam nekako uspio i totalno se uživio u taj lore i skupljanje knjiga i glumljenje ponosnog Redorana. Al' bi nerfo malo ova koplja, barem da ne možeš na samom početku sa Bound Spear dobiti najjači spear u igri
    Vjerojatno pauziram pa instaliram Tribunal.

Datum registracije
    Oct 2007

Zašto nisi odmah instalirao ekspanzije svejedno?

Valjda postoje neki modovi koji ubacuju neke high level tipove protivnika...

Datum registracije
    Jan 2014

Dijelom jer se uživam igrat prljavog purista, dijelom jer mi je išlo na živce što te odma na početku napadaju protivnici sa super naprednim equipmentom ako instaliraš GOTY. Loadanje je puno brže enivej.

Senior Member Master Blaster Mirogamemasta's Avatar
    Datum registracije
    Apr 2008

He, he i ja sam odlučio ove godine krenuti sa Morrowindom. Great gamers think alike.

AMD Athlon II X4, 2800 Mhz/Gigabyte 790XTA-UD4/Radeon R9 280X/2x 4 GB DDR3 -1333 Mhz/Intel SSD 240 GB, Hitachi HDD 2+3 TB/Seasonic 620W/Scyte-Mugen 2 Revision B/Windows 7

The Arreat Summit

Senior Member Fight fire with fire Xero's Avatar
    Datum registracije
    Mar 2009

Kako možete trpit tu borbu?

Datum registracije
    Dec 2005

ja sam si instalirao igru (GOTY) i posložio sve modove...namjeravam krenuti s prelaskom kroz par mjeseci dok pozavršavam neke kraće naslove

Datum registracije
    Jan 2014

= Citat = Izvorno postao Xero Pregledaj post
    Kako možete trpit tu borbu?
    Nismo plebovi

Kad sam se navikao zapravo mi godi ta diceroll borba. TES ne treba bit akcijska igra već erpege.
    Najgore mi kad gledam video i lik maše po beštijama sa 0 fatigue.

Senior Member Master Blaster Mirogamemasta's Avatar
    Datum registracije
    Apr 2008

Počeo laganini da igram ovaj legendarni naslov. Priznajem da je fakat težak na početku i trebalo mi je dosta vremena da se ufuram, i sad kad sam se ufurao skužim da sa zeznuo custom class i moram sve ispočetka. A taman sam dobio 33% to hit i successful spell casting. (Zbilja su pretjerali sa šansom da spell faila.) A o regeneraciji mane i healta da ne govorim... spavanje nakon svake borbe. (Uzeo sam mana regen mod, em nemam vremena, em mi se neda zajebavati sa tim...) Naravno nakon 2 minute odmah sam instalirao ovo, treba se riješiti puppet on a string animacije.

AMD Athlon II X4, 2800 Mhz/Gigabyte 790XTA-UD4/Radeon R9 280X/2x 4 GB DDR3 -1333 Mhz/Intel SSD 240 GB, Hitachi HDD 2+3 TB/Seasonic 620W/Scyte-Mugen 2 Revision B/Windows 7

The Arreat Summit

Slične teme

1. The Elder Scrolls II: Daggerfall
    By Akul in forum The Elder Scrolls & Fallout
    Odgovora: 54
    Posljednji post: 19-11-2011, 19:15
  2. Elder Scrolls 5?
    By rave_or_die in forum The Elder Scrolls & Fallout
    Odgovora: 159
    Posljednji post: 04-08-2010, 20:12

Pravila postanja

• Ne možeš stvarati nove teme