Stranica 1 od 2 12 PosljednjiPosljednji
Prikazujem rezultate 1 do 30 od 53

Tema: Neverwinter

Neverwinter

Evo da otvorim temu povodom trailera i otvorenja službene stranice. Oblici plaćanja i datum izlaska se još ne znaju.
    http://www.playneverwinter.com/
    Q: What is Neverwinter?

Neverwinter is a co-operative, online RPG based on the acclaimed Dungeons & Dragons fantasy roleplaying game. Epic stories, strategic gameplay and classic roleplaying await those heroes courageous enough to enter the fantastic world of Neverwinter!

Explore and defend one of the most beloved cities from the Dungeons & Dragons Forgotten Realms Campaign Setting as it rises from the ashes of destruction. This immersive co-op RPG will take you from the besieged walls of the city to subterranean passageways in search of forgotten secrets and lost treasure.

Senior Member Giant leap for forum Wolfwrath's Avatar
    Datum registracije
    Feb 2006

Re: Neverwinter

Forgotten Realms mmo

Hvalim Boga, napokon da su mi se sjetili podariti ovakvu igru,jedva sam dočeko
    Consciousness: that annoying time between naps.

Da, ali istovremeno je i baziran na (ne)slavnom 4E-u.
    Premda bi se dalo raspravljati da je 4E takav kakav je baš zato da bi se pretvorio u MMO, ali ajde.

Datum registracije
    Feb 2006

Ja sam ljubitelj Forgotten Realms knjiga,a ne tabletopa ,tak da jedva čekam da osobno prošetam svijetom Faeruna.

Što si točno čitao? Pitam jer je 4E čitav novi setting. Inače, MMO spika. Da.

Datum registracije
    Feb 2006

Uglavnom R.A. Salvatorea, plus još nekolicinu drugih, no uglavnom Salvatorea.

Intervju o Foundryu koji će igračima omogućiti stvaranje vlastitog sadržaja u igri.
    http://www.tentonhammer.com/neverwinter ... ry-toolset
    Creating your own adventures has been as integral a part of the Dungeons & Dragons experience since the very beginning. Pair that with the fact that players of the Neverwinter Nights series have generated thousands of custom adventures for their peers to enjoy, and it should go without saying that for Cryptic Studios’ first foray into the hugely popular Forgotten Realms setting, Neverwinter, there are some fairly lofty expectations in the user-generated content department.

Datum registracije
    Feb 2006

Zanimljivo, u zadnje vrijeme se sve više pojavljuju takvi official toolovi. Ovdje, Hunted the Demons Forge, Arma 2...

Senior Member You have been warned
    Datum registracije
    Apr 2006

Čini se divna igra za roleplaying... Kad bi itko roleplay-ao.
    (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Relaxation.mp3

Datum registracije
    Feb 2006

= Citat = Izvorno postao Sonic_Moronic
    Čini se divna igra za roleplaying... Kad bi itko roleplay-ao.
    True. Baš mi fali dobar roleplay. Sjećam se da je guild u DDO-u znao roleplayet, zabavno je

Moderator Fight fire with fire sickpetey's Avatar
    Datum registracije
    Mar 2010

Nece ti dosta ljudi roleplayati u MMOima ako ti ne pocnes prvi.

Ozbiljni konceptualni preokret za Neverwinter.
    http://pc.ign.com/articles/119/1198498p1.html
    That's right, Neverwinter is shifting from the co-operative multiplayer game that was announced last year and into full-fledged, free-to-play MMO territory. In fact, it's shifting towards the action end of the MMO spectrum.

Datum registracije
    Feb 2006

Meni paše

Senior Member No Mercy
    Datum registracije
    Feb 2008

Neverwinter Nights kao MMO. Kul.

BITCH, IT IS 5:40!

Re: Dungeon & Dragons: Neverwinter

Par novih informacija.
    http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game ... tml/page/1
    MMORPG.com:
    Why has the team decided to take Neverwinter from a CORPG format to a true MMO? And what does it ultimately mean for the game and The Foundry content and all of that? Is anything sacrificed?

Andy Velasquez:
    The change from CORPG to a full action RPG F2P MMO is a change that just made sense for us. Perfect World wanted to go big. Expand everything. Do more. Do better. Take your time. Really blow it out. Pushing into 2012 allows us to make these changes. Transitioning into a full-featured action RPG, free-to-play MMO allows us to reach a whole new audience of people. Never underestimate barriers to entry. With a free client, anyone can play. Try it. Where's the harm? It's better for the game, better for us, better for D&D and infinitely better for fans and gamers. With Neverwinter, we're going to prove that F2P does not describe a type of gameplay - it only describes the fundamentals of a business model. We're going to deliver what could be the first AAA Western-developed action RPG MMO. No after-the-fact transitions. We're building it right from the ground up.

Senior Member You have been warned
    Datum registracije
    Apr 2006

U jednoj rečenici, zašto imati nešto zanimljivo kad može dosadni mmo grindfest koji ljudi igraju godinama zbog meni nedokučivog razloga. Ak mogu Korejci, mogu i svi.
    (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Relaxation.mp3

Novi trailer.

Re: Dungeons & Dragons: Neverwinter

Intervju na IGN-u.
    http://pc.ign.com/articles/122/1222345p1.html
    The D&D system also plays heavily into the user-interface and combat of Neverwinter. Right and left mouse buttons are linked to your "At-Will" powers. Like D&D, these are your basic attacks, making up the backbone of your character's repertoire. You don't auto-attack in Neverwinter, which is part of Cryptic's attempt to make combat feel more dynamic -- like it's more focused on skill.
    Konačno i gameplay trailer

PAX intervju.
    http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game ... tml/page/1
    MMORPG: There are 60 levels, equaling the 20 levels in normal D&D campaigns. How will players choose and customize their character builds while leveling say, a Trickster Rogue?

Nerd rant aside; the 60 levels that we will have at launch do represent the characters rise through the Paragon tier. Which means at a certain point in their career, players will choose a Paragon Path which will further specialize their character.

Sažetak E3 videa. Protip: "epic" više nije kulno.

Class profiles ahoy, Fighter je prvi. Nije ni loše.

Datum registracije
    Feb 2006

Me gusta. Nadam se da će ipak biti dovoljno opcija i kustomizacije.

Malo o Foundryu, Q&A i gameplay.

CG trailer. Prva beta faza počinje uskoro.

Dugo sam čekao ovakvu igru! Imam velika očekivanja, nadam se da neće podbacit. I mnogo sam sretan jer sam upao na " closed beta" vikende 2 i 3 . Drugi pocinje 8-10 ozujka a treći od 22-24. Pa mogu postati utiske sa bete ako je netko zainteresiran

Datum registracije
    Feb 2006

Samo daj. Ali pazi ako uopće smiješ pričati o tome, u mnogim betama ne smiješ.

Ok, a smije se govoriti o utiscima sa bete, jedino alpha testeri ne smiju nista otkrivat jer oni imaju non stop pristup, a beta testeri samo za najavljene vikende

Pozdrav, kao sto sam obecao evo par utisaka sa bete. Prvo, iako sam imao velika očekivanja moram reci da igra nije razočarala, mada ima dosta stvari za ispravit. I za ovaj vikend imali smo na raspolaganju 7 rasa i 4 klase(cleric, wizard, rogue,fighter) za igrat i level cap je bio dignut do 40 lvl.
    Prva stvar sto je meni zasmetala je nedovoljan character customization, nije lose ali moglo bi biti bolje. Zatim animacije nekih likova su čudne, npr..wizard kada stoji ima neki kung fu stav sa ispruženom šakom stvarno neprirodno i smjesno, ali animatori su već rekli da rade na tome i da ce promjenit animacije likova.
    Zatim, mi je zasmetalo sto neke klase kao wizard kad koriste spellove zakuju ih za zemlju dok ne dovrše napad, ali kasnje je imalo savršenog smisla jer inače bi samo hodali ukrug oko neprijatelja i bombardirali, i bilo bi prelagano.

Najveća stvar koja me je zabrinula je taj zen market, jer izgledalo je da će stvari biti preskupe kao naprimjer neki mountovi su bili 35$, al developeri su rekli kao da je to samo onako stavljeno za ovaj beta vikend da se isproba sustav i da to nisu stvarne cjene, ali vidjet cemo kad izađe.
    Moram reći da Neverwinter izgleda prelijepo, grad i lokacije su zaista odlične, questovi su dobri i zanimljivi, i ni jednom mi nije bilo dosadno igrajući.
    Sve u svemu mene je igra "Uvukla" i imao sam super vrijeme igrajući! Jest da je bilo dosta stvari koje trebaju popravku ali ovo je samo beta i nedovršena igra, vidjet ćemo kako će se stvari odvijat, nadam se na bolje!
    Pozdrav.

hi, svi koji bi htjeli isprobat Neverwinter na BW3 koji je od 22-24 ozujka, neka pozure Nvidija djeli besplatne beta ključeve 50K evo i link...
    http://www.geforce.co.uk/games-applicat ... promotions

Pozz, i vidimo se u igri

Datum registracije
    Feb 2006

Krenuo je Open Beta danas.

Ja sam na serveru Mindflayer, nick je Faenryr Wolfhowl.

Slične teme

1. Neverwinter 2
    By TheRaven in forum Pomagaj brate!
    Odgovora: 3
    Posljednji post: 12-08-2008, 22:54
  2. Neverwinter Nights 1
    By The Great Duck in forum Oldies But Goldies
    Odgovora: 1
    Posljednji post: 22-01-2008, 00:09

Pravila postanja

• Ne možeš stvarati nove teme
  • Ne možeš odgovarati na postove