Prikazujem rezultate 331 do 360 od 1286

Tema: World of WarCraft: Cataclysm

Senior Member Small step for mankind Gothmog's Avatar
    Datum registracije
    Apr 2006

Re: World of WarCraft: Cataclysm i patch 3.3

Crimson Halls se otvaraju ovaj tjedan!

A ja jos ni Saurfanga nisam downao...

M5A97 R2.0//FX6300@3,8GHz//CM Hyper 212 Evo//Kingmax 8GB RAM//F3 1TB//ATI ASUS R9 280 3GB DDR5//Chieftec 550W//Thermaltake Soprano//Dell U2312HM 23"//Logitech G11//Razer Diamondback

Senior Member Fight fire with fire Aerial's Avatar
    Datum registracije
    May 2006

Re: World of WarCraft: Cataclysm

Saurfang je lol, barem u 10manu

Dva hilera, dva tenka, ostatak samo prži po njemu od 100-0%, dok jedan hunter/boomkin/mage s vremena na vrijeme odluči kiteati addove
    Ne možeš postati tako brzo iza zadnjeg posta kojeg si postao/la.

Blizzardov generalni stav i planovi za talente u Cati.
    I was going to bump this to the General forum, but I think the talent tree comment is worth addressing in the role forums, since it applies to class design.

1) We are changing talent trees, in some cases substantially. The major focus is pruning out boring but valuable talents that passively increase say damage or healing.

2) A secondary focus is to fix the clunky areas (e.g. warlocks having two conflicting range increasing talents). We're not going to remove old favorites or radically change the focus of the trees. You will definitely have to rethink your builds however.

3) Because you earn passive bonuses just for spending points in the tree, those fun, niche or utility talents won't seem as expensive as they do today. We want to create a lot more choices where you are choosing utility vs. utility. We want to see far more "cookie cutter" build guides that say "Spend the last 5-10 points where you want."

4) In some cases, trees will flat out get new abilities. These are in addition to the new level 81+ abilities.

5) You will get 5 additional talent points for the new levels.

6) We are not deepening the trees. This actually unlocks some interesting opportunities. For the first time, you can reach a 51 point talent and a 21 point talent in another tree.

Member Plants Vs Zombies
    Datum registracije
    Mar 2007

= Citat = Izvorno postao flander
    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Karazhan&cn=Flander

prestrašan sam
    Za muti pve treba brzi offhand ne spori ima jedan u onim novim hcs-ima u 3.3 neznam ime uglavnom 1.4 speed.
    Takodjer stackaj ap a ne agi u gem slotovima i imas bolji build od tvog evo ga http://www.wowhead.com/?talent#f0ec0egoVboIuVo0xV0xcZb.
    Ostatak nije los koliki ti je dps?
    'Bad troll is bad'

Senior Member You have been warned flander's Avatar
    Datum registracije
    Jan 2006

= Citat = Izvorno postao Mort
    = Citat = Izvorno postao flander
    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Karazhan&cn=Flander

prestrašan sam
    Za muti pve treba brzi offhand ne spori ima jedan u onim novim hcs-ima u 3.3 neznam ime uglavnom 1.4 speed.
    Takodjer stackaj ap a ne agi u gem slotovima i imas bolji build od tvog evo ga http://www.wowhead.com/?talent#f0ec0egoVboIuVo0xV0xcZb.
    Ostatak nije los koliki ti je dps?

oba dva daggera sam pokupil iz FoS hc, 1.8 je speed, po čemu je ovaj tvoj build bolji ? Ne vidim razlog kaj ćemi Fleet footed ? to mi je više PvP talenat, zašto ne opertunity ? to mi je 20% dmg-a na mutilate, Turn the tables mi je konstantni buff u instancama i raidu, 6% crita za combo napade, to i baš nije mala stvar, zakaj ne Vigor ? pa pošto sam Mutilate specc što više energije to bolje, imam više napada u startu za puknut

nekako mi je labav taj tvoj "bolji" build

Junior Member Plants Vs Zombies
    Datum registracije
    Aug 2006

Na mmo-champion.com imate filmek od kraja...naravno, tko želi spoilere
    Galea, lvl 60 Druid, Twillight's Hammer

Senior Member Giant leap for forum FaTaL_mRkvA's Avatar
    Datum registracije
    Apr 2006

Vigor je ok, ali nije baš nešto posebno isplativ jer to ti je 10 ili 20 (ovisi o glyphu) bonus energije na početku fajta i to je to, jer energija ti u fajtu ionako nikad ne bi smjela ići iznad 100. Turn the tables je bezveze bolje uzmi master poisoner (daje 3% bonus crita i envenom ne consuma poison, PUNO bolje od 6% crita za combo moveove), a opportunity ili lightning reflexes je stvar ukusa, iako ja radije uzmem opportunity i jedan point stavim na relentless strikes pa je 3/5.

Datum registracije
    Jan 2006

ma odustal sam od mutilatea, sad sam se prebacil na combat

puno bolesniji dmg od mutilatea ^^

Datum registracije
    Apr 2006

Ja sam probao i nije mi išlo
    A imam jednaka oružja (jednaki dmg, mislim...)

Senior Member Respawned sorcerer
    Datum registracije
    Apr 2006

Izgleda da cemo prije Cataclysma...pomoc Gnomovima u Vracanju Gnomeregana.Isto tako Horda ce imat svoju pricu sa Darkspeer Tribe.
    Gnomeregan will be recaptured before Cataclysm!

A couple of very very very interesting achievements were added to the game files with this patch. I'm pretty sure it wasn't intentional but ...
    * Gnomecoming King - You assisted High Tinker Mekkatorque and the Gnomeregan Exiles in the recapture of Gnomeregan's surface.
    * Gnomecoming Queen - You assisted High Tinker Mekkatorque and the Gnomeregan Exiles in the recapture of Gnomeregan's surface.
    http://static.mmo-champion.com/mmoc/ima ... que_33.jpg

Dobijamo sa Patchem 2x Mounta Drugi nije bas nesto
    http://static.mmo-champion.com/mmoc/ima ... ogryph.jpg
    Anduin Wrynn nesto je malo i Porasto
    http://static.mmo-champion.com/mmoc/ima ... anduin.jpg

A sto je najzanimljivije barem meni.Novi Wing u Chamber of Aspects.
    Ruby Sanctum
    http://static.mmo-champion.com/mmoc/ima ... screen.jpg
    Toliko od Mene.

Datum registracije
    Apr 2006

Vidjeli smo to već sve, mislim da u temi "Patchevi i novi content"

Fenomenalan post koji objašnjava statse i njhove svrhe u Cati, nakon revampa. Službeni.
    http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... 6414&sid=1

Spirit - Come Cataclysm, this stat should only be found on healing gear.
    Konačno.

Datum registracije
    Jan 2006

Haste - Haste will become more attractive for melee classes by allowing them to recover resources such as energy and runes more quickly. Our intention is for Haste to let you "do stuff" more often.
    sad bu Rogovi došli na svoje ^^

Senior Member Giant leap for forum
    Datum registracije
    May 2009

= Citat = Izvorno postao Arbiter of Change
    I was going to bump this to the General forum, but I think the talent tree comment is worth addressing in the role forums, since it applies to class design.

1) We are changing talent trees, in some cases substantially. The major focus is pruning out boring but valuable talents that passively increase say damage or healing.

2) A secondary focus is to fix the clunky areas (e.g. warlocks having two conflicting range increasing talents). We're not going to remove old favorites or radically change the focus of the trees. You will definitely have to rethink your builds however.

3) Because you earn passive bonuses just for spending points in the tree, those fun, niche or utility talents won't seem as expensive as they do today. We want to create a lot more choices where you are choosing utility vs. utility. We want to see far more "cookie cutter" build guides that say "Spend the last 5-10 points where you want."

4) In some cases, trees will flat out get new abilities. These are in addition to the new level 81+ abilities.

6) We are not deepening the trees. This actually unlocks some interesting opportunities. For the first time, you can reach a 51 point talent and a 21 point talent in another tree.

eh?
    Sensei replied, what is your woman?
    Is she just a container for the child...
    This great, pink matter
    Cotton candy Majin Buu....

Senior Member Master Blaster Wizard's Avatar
    Datum registracije
    Feb 2006

Pa sada imas 71 telent point na max lvlu za potrositi, a kad dojde cata imat ces jos 5, znaci moci ces imati 51 talent iz jednog stabla i 21 talent iz drugog stabla, a vecina klasa ima na 21 neki dobar telenat, a i na 51 tako da ce se moci vise kombinirat.

Sto se tice za lockove, to bas i ja ne kuzim, mozda se tice nekih promjena koje uvode u talente al neznam,
    Well, as long as it's interesting.

Senior Member Lock'n'Load
    Datum registracije
    Oct 2008

= Citat = Izvorno postao Delirium

eh?

Znalo se to jos od Blizzcona... s tim da su rekli da ce revampat dosta te treejeve.

Kao lock iscekujem kataklizmu iako mi se cini s ovim novim statsima da je to major dumbing down.... zivi bili pa vidjeli... uglavnom, cak razmisljam da jednostavno odjebem wow jer kao PvE igrac ne mogu podnijeti ovaj debilan sistem gdje moram ubit nekog bossa i onda /hf pa se sutra vracam na istog bossa samo u drugom modu - cak mi ni Arthas nije toliko epic. Drugacije mi je bilo to sve kad sam ubijao Princa, Vashj, Kaela, Archija i Ilidana - gdje bi poslije killa bilo nevjerojatno na ventu jer si imao jebeni bond s svih tih 24 ljudi nakon par tjedana vajpanja i taj epic osjecaj downanja teskih i pravih end game bosseva... i naravno attunment za slijedeci tier raid...
    "L-l-look at you, hacker: a p-papathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you r-run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?"

Datum registracije
    May 2006

Yep, nije raid ono što je nekad bio

Al ajd, nije ni toliko loše (kao recimo ToC 143 puta tjedno)... doduše, ja sam u 10man guildu, pa mi nije toliko repetetivno. Onima koji idu i na 25man, pa onda još otključaju hc za ICC, vjerojatno će biti ista, ako ne i gora stvar nego ToC.

eh, još se sjećam te noći kad su svi nakon 50-tog wipea na Antheronu rekli "bah... ajd još jednom, pa u krevet", i onda ga ubijemo taj zadnji pokušaj, i onako, odeš u krpe ekstatičan

Biti će nešto od ovog mastery sistema, iako se meni više dopadaju direktni bonusi koje ti talenti daju ovisno o tome na koje si se fokusirao.
    http://www.mmo-champion.com/news-2/mast ... m-preview/

Datum registracije
    May 2006

Hm, zanimljivo.
    Viditi ćemo kakva je implikacija +% bonusa na određene specove kod hibridnih klasa i da li su u malom hendikepu u odnosu na "čiste" klase.

Primjer, priest. Holy i Disco primaju +heal na speccanje u holy i u disco talentima. Što, generalno, znači da će svaki raid speccani priest imati dobar +heal bonus.

S druge strane, paladini i shamani za healanje specaju i u retri/enhancement treeju. Pošto je malo vjerojatno da će retri ili enhancement kao bonus za svoj talent tree imati +heal, onda to znači da će regularni raid healerski specevi imati relativno manji ukupni +heal bonus od priestova?

.. bumo vid'li

Kako bilo, ne bi htio biti u Blizzardovom timu zaduženom za balans... sposobnostima ili opreme, svejedno su do grla.

Navodne informacije o Cati iz PC Gamera.
    http://www.mmo-champion.com/news-2/cata ... lue-posts/

Garrosh will throw out most of the Blood Elves and Forsaken from Orgrimmar.
    Bilo je i vrijeme više.

Datum registracije
    Jan 2006

sanjao sam da bu Cata 1.5. izašla

Datum registracije
    May 2006

Jok, nema ništa prije 10-tog mjeseca

Datum registracije
    Jan 2006

sanjal sam novi Blizz con i kao da bu Cata 1.5. izašla xD

možda nije cata možda SC2

jebiga nisu niš rekli za Diablo 3 xD

Datum registracije
    May 2006

Lol, flander, možda imaš nekakve proročke sposobnosti, jer, danas je Blizz objavio da će:

Blizzcon 2010Sbiti će 22-23 listopada (trebalo mi je 5 minuta da se sjetim kako se na hrvatski kaže October ), opet u Anaheimu.

E, sad... Jedna potencijalna zanimljivost.

Naime, na prošlom Blizzconu, lik iz Blizza je reko "next blizzcon you'll all be crying over goblin rogues".

Jel to znači da će Cataclysm izaći prije 23.10. ?
    Jel se lik zaje*avao?
    Da li Sylvanas ponekad osjeti prohladni vjetrić noseći one oskudne tange?

Flander, oćemo uplatiti jedan listić skupa kad imaš takav talent?
    Bilo bi dobro da Cata izađe do Blizzcona... kad smo već kod toga, moguća je predbilježba Cate preko CroVortexa.

Senior Member Small step for mankind
    Datum registracije
    Dec 2005

= Citat = Izvorno postao Aerial_51
    Da li Sylvanas ponekad osjeti prohladni vjetrić noseći one oskudne tange?
    Saznajem iz pouzdanih izvora da joj je savršeno toplo. Elf tange su napravljene od posebnog enchantiranog materijala tako da je šansa minimalna da joj bude ledeno.. + posjeduje razne eliksire protiv prehlade.

Datum registracije
    Jan 2006

Flander, oćemo uplatiti jedan listić skupa kad imaš takav talent?
    Bilo bi dobro da Cata izađe do Blizzcona... kad smo već kod toga, moguća je predbilježba Cate preko CroVortexa.
    aj kad sam već za D3 pa da i za Catu riješim

što se klađenja tiće, hmm može ^^

Datum registracije
    May 2006

Od sutra počinju previewi klasa za Cataclysm, počevši od Shaman, Warlocka i Priesta

edit:

Beta incoming?

Datum registracije
    Jan 2006

izlazi 1.5?

Slične teme

1. World of WarCraft: Mists of Pandaria
    By Arbiter of Change in forum World Of Warcraft
    Odgovora: 232
    Posljednji post: 20-12-2013, 21:36
  2. World of Warcraft: Cataclysm izlazi 7. prosinca
    By IgGy in forum Komentari vijesti PCPlay.hr i PlayZone.hr