Stranica 5 od 6 PrvaPrva ... 3456 PosljednjiPosljednji
Prikazujem rezultate 121 do 150 od 151

Tema: The Secret World

Senior Member You have been warned Maloki's Avatar
    Datum registracije
    Feb 2006

Re: The Secret World

Ja uzeo igru lol, nekako se najhapo i reko ko ga jebe.
    Igro sam možda 2-3 sata i mogu reć da je propala investicija, nikako mi nije sjela.
    UI je blago odvratan, animacije su omgwtf, a kroz igru ideš i nemaš pojma kaj se u biti dešava i kaj trebaš radit, combat je dosadan.
    Sama ideja da se više orijentira na avanturističke elemente i izbacivanje levela i skillova je odlična, a moderni setting mi totalno paše ali sam gameplay je promašen.
    Kad sam prvi put pokrenuo GW2 trebalo mi je 5 minuta da pohvatam osnovne stvari i da se osjećam ko doma. Ovdje toga nema.

With that said, oće neko kupit account?

Bio je beta vikend, što nisi prvo probao?

Datum registracije
    Feb 2006

Nahajpao sam se na dan kad je igra izašla

Senior Member Lord of The Fleas
    Datum registracije
    Jan 2006

zaletio si se , trebao si se malo vise informirati o igri,konceptu,gameplayu

nije standardna mmorpg igra , drugacija je i slicno kao u Eve-u nece te nitko uzeti za ruku i voditi kroz igru ,sto? ,kako?,gdje? sve je do tebe i kao sto je svecenik u Kingsmouthu rekao ,,thanks God on google!,,

TSW nije za svakoga ali imace cvrstu i lojalnu zajednicu za sigurno

Meni je TSW legao ,vidjecu koliko ce mi biti interesantna igra nakon sto obidjem cijeli ,,world,, pa mozda uzmem life time sub(jer funcom-ov f2p koncept je ionako sve samo ne f2p)

Datum registracije
    Jan 2006

prvo mjesecno dodavanje novog sadrzaja;

http://www.thesecretworld.com/news/t...2012_unleashed

U tijeku je besplatni vikend.
    S “We want to share the joy with as many people as possible! Any player, who has any type of The Secret World account, may join us over the weekend to celebrate our first month! Early Access, Inactive Accounts, and Beta Accounts may all join in! If you do not currently have an account for The Secret World, you may register to participate starting today, Friday, July 27th, to have open access to this special celebration weekend! You can find the celebration event registration on the right side of the official website!”

Datum registracije
    Jan 2006

3 dana trial , moguce produziti za +2 dana + F points za cash store

http://www.thesecretworld.com/news/s...hree_day_trial

issue #2 update;
    http://www.thesecretworld.com/news/t...digging_deeper

Ho-hum. Neki nagovještaj, možda?
    http://www.gamesindustry.biz/articles/2 ... -schreiner
    That said we definitely have the tools to turn The Secret World into a free-to-play game - or even hybrid - should we decide to do that somewhere down the line.SWe did that with Age of Conan with significant success. We all know that trends and expectations in the gaming business, and perhaps particularly the MMO genre, is evolving quickly, and we're regularly re-evaluating our business model against the changing currents of the marketplace and our own player base as well. Not only in terms of The Secret World, but also our future games.

Datum registracije
    Feb 2006

A morat će ako žele opstat. I oni i Tera.

Stiže veliki PvP patch koji tweaka više-manje sve.
    http://www.thesecretworld.com/news/blog ... hancements

Datum registracije
    Jan 2006

od 1.4 pvp patcha svi smo ocekivali pozitivne promjene jer u teoriji trebalo bi da bude ali... ostao je isti problem,dominacija jedne frakcije(zerg)
    Za malo vise od sata u Fusangu moj templar je dobio 3000 white marks tokena, dok je moj iluminati alt dobio samo 6.

Prije smo dobivali tokene za obavljanje pvp misija sto je znacilo nije nam bilo u interesu zadrzati neki od kontrolnih objekata,svaka frakcija je imala podjednake sanse za nagrade bez obzira tko brojcano dominira.
    Danas nagrada ovisi od statusa sa kontrolnim objektima a to je uglavnom brojcano nadmocnija frakcija.

Igrajuci sa templarom , zabavniji mi je chat nego trckaranje okolo i gazenje jadnih iluminata, ako koji dragon zaluta ostavimo covjeka na miru da ide svojim putem.

Eto tako je na Arcadiji u Fusangu.

Senior Member Fight fire with fire Xero's Avatar
    Datum registracije
    Mar 2009

Templari>>>>> sve.

Igra postaje B2P. Može.
    http://forums.thesecretworld.com/showthread.php?t=62789
    Funcom is excited to announce that subscription is no longer required to play the company’s modern-day massively multiplayer online game ‘The Secret World’. The game is now available online and in retail and starting today no subscription fee is required to enjoy any of the game’s content, features or storylines. There are no complicated rules or restrictions, no complex matrixes telling you what you can and cannot access. Pay Once, Play Forever – it’s that simple.

Senior Member My way or the highway Kostolomac's Avatar
    Datum registracije
    Sep 2006

Veri najs.
    Spam spam, flame flame, that's the way of PcPlay!
    Ryzen 5 3600X # Liquid Freezer II 360 # Asus Prime X370-Pro # 16GB DDR4 # MSI RTX2070S Ventus OC # Adata SX8200 Pro 1TB
    & Samsung 860 EVO 500GB # Corsair RM650 # Lenovo Y27q-20 IPS 165Hz

Datum registracije
    Jan 2006

b2p je odlican potez,igra je bila skupa za eu igrace jer 15 eura nije isto sto je 15 $

Senior Member My way or the highway
    Datum registracije
    Jun 2007

Hmm. Sad sam se zainteresirao.
    || Intel® Core™ i5-4570 @ 3.2 GHz || nVIDIA GeForce GTX260 || ASUS H87m Plus MBO || 2x4GB Corsair Vengeance @ 1600 MHz || OCZ ZT 750 Fully Modular PSU ||

400% više igrača od kad su krenuli B2P.
    http://www.funcom.com/investors/funcom_ ... he_company
    The Company is especially pleased with the successful re-launch of ‘The Secret World’, after switching to a buy-to-play business model in December 2012. Activity levels in the game have increased by over 400% as original players have returned joined by thousands of new players. After its re-launch, ‘The Secret World’ has sold more than 70,000 units in the last four weeks alone, which is close to 30 percent increase in total sales. The Company will continue to build on this initial success in the months to come.

Datum registracije
    Sep 2006

I ja bih se mogao uskoro pridružiti.
    Ryzen 5 3600X # Liquid Freezer II 360 # Asus Prime X370-Pro # 16GB DDR4 # MSI RTX2070S Ventus OC # Adata SX8200 Pro 1TB

Datum registracije
    Sep 2006

I tako, poklonila mi ekipa TSW za roćkas, pa se pridružujem Samo ne znam koji server uzeti kao Home.

Više po pitanju PvP-a u nadolazećem Updateu 6.
    http://www.thesecretworld.com/news/blog ... or_issue_6
    When a player fills up his PvP experience bar he will gain a new Battle Rank. The PvP experience bar is split up into segments, just like the regular experience bar. When the player has filled up a segment he will be rewarded with a new currency. These “Distinction of the Council” tokens can be used to buy various PvP rewards. There is no cap to Battle Ranks. We will simply keep introducing additional rewards as players progress. Because there is no power increase new players do not have to worry about catching up to the veterans. They can just acquire ranks at their own pace.

Datum registracije
    Sep 2006

Nisam još ni probao PvP. :O

Tokyo soon.
    http://www.thesecretworld.com/news/g...ter_april_2014
    Tokyo itself is coming! With Issue #9, we will be releasing the first part of the zone, the first chapter in the continuation of the main story, several side missions and of course, the AEGIS system.

We've received a lot of requests since the game launched to make the story mission repeatable so that players can enjoy those missions once again. With Tokyo the story mission will be completely repeatable. Instead of filling your story mission slot, once you have run through the story mission for the first time, the missions will appear as main missions on the particular NPCs responsible for that section of the mission. This means that you can not only rerun the mission in its entirety, but you can rerun only parts of it if you wish to clarify or examine a certain section.

Please note that for now, this is limited to the Tokyo story mission, but we are considering taking a look back at the rest of the story mission at a future date.

Senior Member Giant leap for forum crnisokol's Avatar
    Datum registracije
    Dec 2005

koliko storylineova ima TSW?

Datum registracije
    Jan 2006

igram TSW od izlaska i pojma nemam ,ne znam odgovoriti o storyline-u ,imam jednog lika temlar ,zavrsio sve frakcijske misije i nekakvu back story,pretpostavljam da svaka frakcija ima ima misije sa istom temom samo iz drugih perspektiva a sto se tice back story mislim da je samo jedna.

TSW igram radi settinga i odlicnog team gameplaya u lair-ima i dungeonima,tako da bas nemam pojma o prici.

= Citat = Izvorno postao crnisokol Pregledaj post
    koliko storylineova ima TSW?
    Ovo što Sybelius kaže. Uglavnom se svodi na flavor text van faction-specifičnih misija. Nije to neka stroga podjela na tri strane koje ne mogu igrati zajedno ili tako nešto.

Datum registracije
    Jan 2006

obzirom da ne igram mmo radi price ,zapazio sam da TSW ima jedne od najboljih ispricanih prica u gamingu,tu ne mislim samo na story line nego i na sporedne misije.Karizmaticni NPC-ijevi koji se pamte i onaj feeling iz filmova David Lyncha ,kad nakon kraja gledas odjavu i zapitas se wtf/sto se do dogodilo tamo?!

Senior Member Giant leap for forum crnisokol's Avatar
    Datum registracije
    Dec 2005

Lynch?? sad si mi povećao interes za ovu igru

Moderator Fight fire with fire Deadwalker's Avatar
    Datum registracije
    Jun 2007

Isprobao ovaj vikend, nabavljam prvom prilikom.
    Setting rula, već na početku zanimljiva priča, prilično dobro napisani monolozi, vrlo "prirodni" NPC-evi, velika pažnja na detalje itd.. Ne kužim baš kritike na gameplay - igra je poput Guild Warsa 2 dosta akcijski orijentirana te nudi veliku slobodu u razvoju likova. Jedina zamjerka su mi animacije koje su dosta ukočene, al' ono, to je MMO, neću tražit dlaku u jajetu pored svega ostalog. I ono, za masovku igra je vizualno zbilja lijepa.

Thx Arby za kod
    "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."

Koje si oružje izabrao? E da, jer ti igra možda zaboravi reći: obavezno nabavi drugo oružje i uloži u te skillove također. Imaš dva slota za oružja sa razlogom i trebaš kombinirati skillove, active i passive.

Ništa za kod, drago mi je da si uspio skinuti igru na vrijeme i zaigrati čak.

Moderator Fight fire with fire Deadwalker's Avatar
    Datum registracije
    Jun 2007

Katana.
    Budem vidio još što ću uzeti za second oružje, možda nešto ranged.
    "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."

Slične teme

1. Can You Keep A Secret {psst}
    By levian in forum Guild Wars
    Odgovora: 0
    Posljednji post: 22-08-2012, 09:21
  2. Secret Life of Chaos
    By Kid A in forum SCIENCE!
    Odgovora: 2
    Posljednji post: 02-04-2011, 10:51
  3. Secret of Mana
    By Electromaster in forum Oldies But Goldies