Stranica 1 od 14 12311 ... PosljednjiPosljednji
Prikazujem rezultate 1 do 30 od 391

Tema: "Hrvatsko školstvo"

  1. #1
    Moderator Fight fire with fire Deadwalker's Avatar
    Datum registracije
    Jun 2007
    Lokacija
    Varaždin
    Postova
    13.180

    "Hrvatsko školstvo"

    Neznam da li vec postoji tema, nisam je nasao, pa evo da otvorim jednu u pljuvacnici na temu naseg prekrasnog obrazovnog sustava...Prvo procitajte ovaj članak
    Ono, dođe mi da se plačem...
    Necu nista previse filozofirat i pisati tu kilometarski post. Samo znam da se stvari moraju drasticno mjenjat i to pocevsi od osnovne pa do visokog skolstva i to pod hitno. Posto sam student, najvise me naravno zanima sustav studiranja na hrvatskim fakultetima koji je na svakom faksu skroz drugaciji. Dok kod nekih nema bolonje u praksi(sluzbeno je svi imamo), na drugoj strani recimo na mojem faksu(FOI) se provodi u potpunosti, al opet, na vrlo cudan i vrlo vrlo neprihvatljiv nacin. "Pravila igre" se non-stop mjenjaju, imama previse strebanja nepotrenih stvari a premalo prakse i onda se desi da moramo uvoziti radnu snagu dok domaca je u potpunosti nekonkurentna i gospodarstvo nam je, blago receno, u ku***. Skolstvo bi trebalo biti primarno svakom drustvu jer na njemu izrastaju mlade generacije, a nase daleko od onog sta bi trebalo biti.
    Stoga, pisite i recite sta mislite o nasem sustavu skolovanja, kako je kod vas i sta vas najvise zivcira...
    "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."


  2. #2
    Senior Member My way or the highway
    Datum registracije
    Mar 2006
    Postova
    9.747

    Re: "Hrvatsko školstvo"

    Ko da si otvorio topik "mrzim školu" opet. Nije da jesi, al će se svesti na to.
    = Citat = Izvorno postao Praetorian the Wise
    Ma "nove" igre su sto puta bolje od "starih". Napredovale su u apsolutno svemu, oni koji govore da su stare igre bolje lažu sami sebe.

  3. #3
    Senior Member Fight fire with fire Electromaster's Avatar