Stranica 37 od 85 PrvaPrva ... 27353637383947 ... PosljednjiPosljednji
Prikazujem rezultate 1.081 do 1.110 od 2549

Tema: Modern Warfare 2

Senior Member Lock'n'Load
    Datum registracije
    Aug 2009

Re: Modern Warfare 2

Da,inače je poznato da u Hrvatskoj svi kupuju orginalne igre i da opće nema piratije.
    E da priznajte da zapravo bitchate jer nema više piratije (kul).

Senior Member Giant leap for forum R@pt0r's Avatar
    Datum registracije
    Oct 2007
    „I know from the history of my own planet that change is difficult. New ideas are often greeted with skepticism, even fear.
    But sometimes those ideas are accepted, and when they are... progress is made. Eyes are opened.“ -Commander Chakotay

Datum registracije
    Aug 2009

= Citat = Izvorno postao Zv0nZ1
    da, a inače je poznato da (pogotovo mi u Hrvatskoj) svi imamo super brze veze, pogotovo se odnosi na upload. :facepalm:
    Ako si ti iz Hrvatske... Host ne mora biti da bi ti mogao igrati... Znaci može biti neki Amer s dobrom konekcijom... Ja imam MaxADSL i kad igram WaW/CoD4 konekcija mi je uvijek žuto/zeleno, nikad crveno... i to je prihvatljivo s obzirom kakve shitty ISP'ove mi imamo...

Senior Member Fight fire with fire RIDER32's Avatar
    Datum registracije
    Jan 2008

Jesi ti cuo za ogranicen upload?

Senior Member Respawned sorcerer
    Datum registracije
    Jun 2008

ok...... trazo 5 strana unatrag i nisam nasao niti shvatio pricu sa iwnetom....
    jel mi moze neko pojasniti kaj su jos sprcili osim dedicated servera ?

Viva La Bella Mafia, Viva La Quen Bee y Viva La Rap Muzika

Datum registracije
    Jan 2008

Procitaj opet, mozda shvatis

Datum registracije
    Feb 2009

možda nas zafrkavaju

Moderator My way or the highway Grim's Avatar
    Datum registracije
    Nov 2007

Povlačim sve što sam rekao o IW, što god bude bilo s igrom, kolki god shit ispadne, koliko god koštala, ja ću je kupit i ja ću je igrat. Pošto sam CoD4 fan, pošto sam potrošio dane svoga života uz CoD4 MP, pošto sam isčekivao Modern Warfare 2 i tražio svaku moguću informaciju o igri, vjerujem im, vjerujem da neće ujebat i napravit shit od igre, jednostavno im vjerujem.
    "Fornicate and take drugs against the terrible strain of idiots who govern the world."
    - Albert Szent-Gyorgy

Datum registracije
    Jun 2008

xD gledajte na to ovak.....
    pocetak kraja besplatnog gaminga...

Viva La Bella Mafia, Viva La Quen Bee y Viva La Rap Muzika

Senior Member My way or the highway
    Datum registracije
    Sep 2007

= Citat = Izvorno postao X Sync
    3. Može koliko hoće jer host neće moći biti bilo tko nego samo onaj sa super brzom konekcijom
    4. Ne moraju biti isti level...
    5. U lobbyu im pošalješ invite... oni ti se joinaju i onda svi zajedno odete u neki match s playliste koju vi odaberete...
    6. Svi perkovi su napravljeni da se koriste...
    7. Može, tu su zato private matchovi u kojem možete birati pravila...
    10. vi ništa nebi plaćali... još bi igru besplatno ako može....
    11. patchevi se ne plaćaju... to nema smisla....

Više od 80% ovoga je netočno...
    6.ajde to reci tvorcima promoda i jos n broju ljudi
    10.lol.ti doista mislis da oni nece naplatit DLC ako mogu
    11.ne jos,ali ko zna,mozda IW dobi i tu genijalnu ideju

nego,jedan izvrstan post na ovu temu:
    by Tastyrice Tuesday, October 20, 2009 at 10:21 PM

Lemme try to explain how it's a big deal to PC gamer, but I wont be a *** about it.

Dedicated servers are definitely the way to go for PC gamers. There's a couple of main points about dedicated servers:

They're dedicated. They only do one thing. They host a game. They have the resources to allow for more players to connect than your average home connection. They have greater bandwidth and better hardware to support these players, lag free. They usually have a very fast internet connection. It's always on, 24/7. You can log off for 2 hours, then go right back to the same server, and pick up where you left off.(Of course, it'll probably have different people in it) People log in and out freely from the server, but it still stays up and running, even when it's empty. This allows for bigger gaming concepts. Large scale battles that can take hours to complete. Since the server is always running, the battle continues on even after you log off. When you log back on, it's still going. So, in theory, you could log on at the beginning of a battle, and play for a few hours, then log off. Go out and party or whatever, come back, and catch the end of the battle when you log on later that night. That doesn't sound cool to you?

Another point is, the server is yours. You have complete control over it. You can load whatever mods you want. You can kick and ban anyone cheating, or anyone who's acting like a douch. No votes required, since you'd be admin of your dedicated server. For all intents and purposes, you are the master of that server. You can control who can stay, and who gets the banhammer. Popular servers, have plenty of admins, so there's always one on at any given time. It stays moderated against hackers, cheaters, and assholes. You can even change settings, like gravity, or other things like paintball mode, or even various "party modes". On a TF2 server I play on a lot, they have party mode activated on Fridays, which adds things like birthday hats, and confetti. Nothing game changing, but it's a fun diversion and keeps it a little fresher.

Now, keep in mind, this is completely seperate from "friend's lists". We PC gamers still have friends lists as well as dedicated servers. The only difference is, we don't host the game from our home connection. We gather all our friends, and we all go into a dedicated server. Lag free, hack free, *** free.....and with 50 other people.

Now, I'm not saying you HAVE to like dedicated servers....if you like listen servers (Like Xbox live) that's fine. They have their merits. Namely, convienence....and you don't have to pay for a listen server.

All I'm saying is that PC gamers are used to dedicated servers after having them for years and years. Now they are trying to take them away and change the core fundamentals of how PC gaming is played online, of course we're angry!

BTW, I should also note that Resistance 2, and MAG are both run on dedicated servers. This is why they have such high player counts. The ability to have higher player counts is a good thing, why wouldn't you want that? Why restrict the option, even if it is unnecessary at times?

Remember when I was saying how you could have your own dedicated server to log onto at any time? Now imagine thousands, upon thousands of those, available for you to choose from. You can pick any single one of them and join it. So, if you're looking for a particular map, you can set a filter for that. Or if you're looking for an exact number of players, you can filter that. Or perhaps you're looking for a certain game mode, also filter-able. Or any combination of filters. Perhaps you're looking for other people using the same mod as you? Also doable.

Map votes, fully automated

Auto-kick for spammers

Reserved slots for admins/VIPs (So even if it is full you can still get in. Perks of owning your own server, or knowing someone who does)

Complete admin abilities. Map change, kick, ban, mute(VERY IMPORTANT!), the ability to chanee god mode, ammo, what weapons and anything like that. (Although, this is commonly called "admin abuse" when done in a serious game)

Ability to set a password, so the random public can't come in.

Ability to run multiple dedicated servers for different games simultaneously from 1 computer.

All that and we can still 1-click join anyone on our friends list.

See, it's not any one little thing, nor even a combination of things. It's the sum of them all. The options, the choices, the freedom to do what you want, when you want, where you want.

Now, imagine having that for the past 10 years as standard. Now imagine someone saying "Well, er, duh, we're not gonna have dedicated servers" Now do you see why we're mad? Our freedom is being restricted.

I don't want you to think that I'm trying to sell you on dedicated servers, I'm just trying to explain how we feel. You are free to disagree, I'm just saying, imagine yourself in our position.

I'd also like to mention, that we've been seeing little bits and pieces of things like this dissappear over time. Dropped in favor of mainstream ease-of-use. So we're already disgruntled.

I just wish PC gaming & console gaming would seperate more. Since they've been trying to mash them up we usually end up getting shafted, and console gamers get pissed off when we get something they don't have. Whether it be an exclusive, or an added feature in-game

Datum registracije
    Nov 2007

Taj lik Tastyrice je odlično opisao sva stajališta normalnog CoD gamera.
    "Fornicate and take drugs against the terrible strain of idiots who govern the world."
    - Albert Szent-Gyorgy

Datum registracije
    Sep 2007

nemogu vjerovat da sam ovo napisao prije samo par mjeseci u temi cod4 na konzolama:

= Citat = Izvorno postao Constantine
    = Citat = Izvorno postao Assasin`s
    Na xbox ne biraš servere samo te baci u neku sobu i to je to ping je meni dobar isto ko na pc-u.Inače s vremenom ti dobro ide.
    znaci uopce nemozes ic gdje hoces nego te baci na server sa random noobovima,lol.
    sad je on taj koji se smije

Datum registracije
    Nov 2007

Ah, štogod, samo se nadam da ce taj matchmaking sustav raditi manje više ok.
    Pala mi suza na oko (ne doslovno) kada sam naišao na Deep & Hard.S
    - Albert Szent-Gyorgy

Senior Member Nuke me please
    Datum registracije
    Jan 2006

= Citat = Izvorno postao Zv0nZ1
    da, a inače je poznato da (pogotovo mi u Hrvatskoj) svi imamo super brze veze, pogotovo se odnosi na upload. :facepalm:
    Ako si ti iz Hrvatske... Host ne mora biti da bi ti mogao igrati... Znaci može biti neki Amer s dobrom konekcijom... Ja imam MaxADSL i kad igram WaW/CoD4 konekcija mi je uvijek žuto/zeleno, nikad crveno... i to je prihvatljivo s obzirom kakve shitty ISP'ove mi imamo...

da, vidiš, inače je ping superodličan kad igraš na USA serveru. probaj pa javi :kava:
    educiraj se prije nego šta koristiš facepalmove.
    eventualno bi moglo proć ako upadneš u neki EU klan (ako imaš u planu igrati barem koliko toliko kompetitivno igru) gdje likovi imaju dobre konekcije. a nije baš da upload visi na granama.

= Citat = Izvorno postao zerica
    Da,inače je poznato da u Hrvatskoj svi kupuju orginalne igre i da opće nema piratije.
    E da priznajte da zapravo bitchate jer nema više piratije (kul).
    a gdje sam točno ja napisao da bih uopće igrao ovu igru?
    aktivan sam, moglo bi se reć, na MP gaming sceni već više od 4 godine, i po meni je ovo čisto sranje. barem ovako na prvu ruku, iz priloženih informacija.

Datum registracije
    Jan 2008

Pa gledajte IW.net sigurno nece biti samo sa opcijoom random ubacivanje. Naravno da IW nije bas tolko glup da u vlastitu mrežu neubaci mogucnost manualnog trazenja servera (kao sto je i do sada bilo integrirano), ulazak preko frendova (kao i u Windows live) i sejvanje servera u favorite.

Senior Member Nuke me please
    Datum registracije
    Jan 2006

= Citat = Izvorno postao RIDER32
    Pa gledajte IW.net sigurno nece biti samo sa opcijoom random ubacivanje. Naravno da IW nije bas tolko glup da u vlastitu mrežu neubaci mogucnost manualnog trazenja servera (kao sto je i do sada bilo integrirano), ulazak preko frendova (kao i u Windows live) i sejvanje servera u favorite.
    ma naravno. nisu ludi. a i još se ništa definitivno ne zna i možemo samo nagađati.
    ali ono šta me živcira:
    1. nekakav konzolitis koji se uvlači svugdje.
    2. fanboyi, koji bi i govno pojeli i rekli da im je super samo zato jer je zapakirano u CoD omotnicu.

Senior Member Master Blaster Mirogamemasta's Avatar
    Datum registracije
    Apr 2008

by Tastyrice Tuesday, October 20, 2009 at 10:21 PM

Lemme try to explain how it's a big deal to PC gamer, but I wont be a *** about it.

Dedicated servers are definitely the way to go for PC gamers. There's a couple of main points about dedicated servers: Itd, itd, itd.
    Da ne zauzimam pola stranice sa citiranjem , ako neko nije procitao tekst sa prosle strane moze to uciniti OVDJE

Covjek je zbilja opsirno objasnio zasto su gameri ljuti zbog izbacivanja dedicated servera. Svaka cast!

AMD Athlon II X4, 2800 Mhz/Gigabyte 790XTA-UD4/Radeon R9 280X/2x 4 GB DDR3 -1333 Mhz/Intel SSD 240 GB, Hitachi HDD 2+3 TB/Seasonic 620W/Scyte-Mugen 2 Revision B/Windows 7

The Arreat Summit

Datum registracije
    Jan 2008

Lose mi ide engleski, a nemam bas zivaca za odgonetanje bljezgarija koje mi izbaci Google Translate.

Datum registracije
    Apr 2008

You are joking, right?

AMD Athlon II X4, 2800 Mhz/Gigabyte 790XTA-UD4/Radeon R9 280X/2x 4 GB DDR3 -1333 Mhz/Intel SSD 240 GB, Hitachi HDD 2+3 TB/Seasonic 620W/Scyte-Mugen 2 Revision B/Windows 7

The Arreat Summit

Datum registracije
    Jan 2008

No What have you against translate

Datum registracije
    Apr 2008

Nothing. I didn´t know you need one.

The Arreat Summit

Datum registracije
    Sep 2007

= Citat = Izvorno postao RIDER32
    kakvih servera jbte,NEMA SERVERA,nemozes pretrazivat nesto sto ne postoji.

i ajde lijepo nauci engleski i procitaj onaj tekst koji sam postao koji sve detaljno objasnjava.

Datum registracije
    Sep 2007

Datum registracije
    Jun 2009

Datum registracije
    Aug 2009

= Citat = Izvorno postao Constantine
    3. Može koliko hoće jer host neće moći biti bilo tko nego samo onaj sa super brzom konekcijom
    4. Ne moraju biti isti level...
    5. U lobbyu im pošalješ invite... oni ti se joinaju i onda svi zajedno odete u neki match s playliste koju vi odaberete...
    6. Svi perkovi su napravljeni da se koriste...
    7. Može, tu su zato private matchovi u kojem možete birati pravila...
    10. vi ništa nebi plaćali... još bi igru besplatno ako može....
    11. patchevi se ne plaćaju... to nema smisla....

Više od 80% ovoga je netočno...
    6.ajde to reci tvorcima promoda i jos n broju ljudi
    10.lol.ti doista mislis da oni nece naplatit DLC ako mogu
    11.ne jos,ali ko zna,mozda IW dobi i tu genijalnu ideju
    10. Vjeroatno će naplatit... A šta misliš kako je nama na na konzalama... Mi smo platili i za CoD4 i za CoD5... I sad, kad neko spomene plaćanje na PC-u, svi govore bože sačuvaj...
    11. Gledaj, ako krenu naplaćivat patcheve, što je praktički nemoguće i ne-etički... Ti, ako ga ne kupiš, ne možeš igrati online... Znas koliko bi im onda promet pao... I ako ne igras online, neces kupiti DLC... I patchevi su tu zato što nešto ne valja u igrici... Znači, ti si kupio igricu koja bi trebala imate svi šta su rekli... Npr... ima rupa u mapi... ti si platio igricu bez rupe u mapi... oni moraju izbaciti patch i nesmiju ga naplatiti jer si ti već platio da tu ne bude rupe... Ovo je samo glupi primjer da shavtiš zašto nesmiju naplaćivat patcheve...

Datum registracije
    Sep 2007

boli mene briga za konzole,imam PC zato sto zelim slobodu igranja,a ne da sam ogranicen necim,sada je to ukinuto i prakticki nema razlike između konzolaške i PC verzije.

= Citat = Izvorno postao GrimTheReaper
    Povlačim sve što sam rekao o IW, što god bude bilo s igrom, kolki god shit ispadne, koliko god koštala, ja ću je kupit i ja ću je igrat. Pošto sam CoD4 fan, pošto sam potrošio dane svoga života uz CoD4 MP, pošto sam isčekivao Modern Warfare 2 i tražio svaku moguću informaciju o igri, vjerujem im, vjerujem da neće ujebat i napravit shit od igre, jednostavno im vjerujem.
    Naravno da hoćeš, kao i barem pola svih ovih ljudi koji su kao potpisali peticiju. Zato IW i ne trza na ovo.

Datum registracije
    Sep 2007

e pa ja bome necu,ne dam ni lipe za taj konzolaski ispljuvak od PC igre!

Moderator Fight fire with fire Deadwalker's Avatar
    Datum registracije
    Jun 2007

Pljujete po igri, a jos nije ni izasla. Mene ti dedicated serveri ne diraju niti pol posto i definitvno cu igrat igru. Kao i 99% ljudi ovdje. I 100% sam siguran da ce naslov biti megahit...
    "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."

Senior Member You have been warned Aral's Avatar
    Datum registracije
    May 2006

= Citat = Izvorno postao Arbiter of Change
    = Citat = Izvorno postao GrimTheReaper
    Naravno da hoćeš, kao i barem pola svih ovih ljudi koji su kao potpisali peticiju. Zato IW i ne trza na ovo.
    I ja kazem tako. To je neizbjezno. Ona mala sasica ljudi kaj "kao nece kupit" radi samo dobru reklamu. Ili se prilagodi i igraj ili dovidjena, ima drugih koji ce igrat.
    "Extinction is the rule. Survival is the exception." - Carl Sagan

Slične teme

1. Modern Warfare 4
    By Srle in forum Call of Duty
    Odgovora: 7
    Posljednji post: 01-11-2012, 10:03
  2. Modern Warfare 3
    By Tsaя in forum Call of Duty
    Odgovora: 322
    Posljednji post: 19-02-2012, 13:18
  3. Modern Warfare X
    By C in forum Pljuvačnica